Ik loop sinds een paar maand met een extra body warmer, wel een specifieke voor hardlopen. Alleen een longsleeve vond ik te koud en zo'n bodywarmer houd me perfect warm waar ik dat wil. Echt een aanrader!Rhahyrion schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 09:10:
Ik loop met een tight van Asics (geen thermo, maar een reguliere). Ik heb er wel Stoxx sokken onder, dus dat geeft nog iets van warmte.
Daarnaast loop ik met een longsleeve top ook van Asics. Volgens mij is het een 1/2 zip Lite Show. Die is iets dikker dan een normale longsleeve, maar volgens mij ook geen volledige wintervariant.
Geen handschoenen en geen muts.
Ik moet zeggen dat ik het de afgelopen weken in de ochtend fris vind,( maar dat is voornamelijk de eerste 10 minuten. Daarna ben ik gewoon warm en kan ik lekker doorlopen. Ik begin altijd met lopen rond half 7 / 7 uur, dus dan is het vaak nog tegen het vriespunt of daaronder.
Ik zoek nog wel iets aanvullends, maar de laatste keren dat ik iets heb gekocht was het een zeer dunne long sleeve. Het blijft lastig om zoiets uit te zoeken zonder het in je handen te hebben.
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio