Geen probleem, ik heb vorig jaar de 7 heuvelen trail marathon gelopen. (op mijn weg schoenen) Maar dat was wel echt genieten. Ik twijfel erover om hem dit jaar weer te doen.Fraggert schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 11:29:
Nou, dat was me een openbaring zegwat een gezellige bende......fantastische routes, toffe organisaties, prachtige natuur en ook de sfeer onderling is net ff wat anders bij trailen.
Bedankt voor je uitleg over je ervaring met RunningSolutions ook
Rustig aan beginnen is je vriend. Dat betekend dat je best verder in het schema kunt beginnen maar probeer niet meteen 12km/h of 5m/km te lopen. Je hebt veel meer voordeel van rustig aan lopen zeg 10km/h. Dat geeft minder impact op je spieren en pezen en maakt je op den duur ook sneller, maar wel op een verantwoorde manier.Kluus schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 11:50:
Thanks @Fraggert en @Roet, dat zijn de tips waar we wat mee kunnen! Inderdaad kwa loopvorm moet ik waarschijnlijk nog heel veel verbeteren. De risco's zijn mij bekend, inderdaad al veel waarschuwingen ontvangen op mijn eerste loopje op strava.
Nickname KasPlantje.