Hier gebruik ik Garmin Connect om alles te analyseren, Hartslag, pasfrequentie, herstel, tempo & running dynamics. Eigenlijk is Garmin Connect mijn persoonlijke logboek waar de activiteiten namen hebben waar een gemiddelde loper geen touw aan vast kan knopen.

.
Strava gebruik ik dan meer als social platform, de namen van de activiteiten zijn soms iets hipper en duidelijker te begrijpen, af en toe een foto erbij want de fans willen ook wat

.
Betalen voor Strava zie ik nu nog niet zitten. Alle data haal ik uit Connect en ik zie niet in hoe Strava mij meer inzichten kan bieden aangezien GC de bron is. Overigens kan Strava natuurlijk nog altijd besluiten om ads te tonen aan niet betalende leden, daar heb ik dan geen moeite mee.
Gisteren overigens een duurloop van 17km gedaan, qua temperatuur voelde het gewoon heerlijk aan. Af en toe wel nog een redelijk sterke wind vanuit het zuid-oosten. In verband met het mooie weer bewust een route gekozen die helemaal achteraf tussen de akkers en boerenweilanden voert. En maar goed ook, want zodra je meer richting het dorp kwam werd het steeds drukker. Veel wandelaars, wielrenners die lekker met 3 man in elkaar wiel hangen en bij het inhalen niet bij machte zijn om 1.50mtr in te schatten

.
Maar waar ik mij soms nog het meeste over blijf verbazen zijn hondeneigenaren. Ongeacht hoe breed de weg of het fietspad is, ze krijgen het altijd voor elkaar om zonder oog voor de omgeving de kleine keffer van links naar rechts te laten zwalken, liefst aangelijnd zodat de hele weg word geblokkeerd. Mochten ze dan toevallig omkijken en zien dat je eraan komt, met een uiterste blijk van vermoeidheid toch nog proberen te zorgen dat ze je nèt niet hinderen

.
@
Valorian @
Blomminator Hier in Nederland is het al spannend of evenementen in het najaar überhaupt door zullen gaan, dat kan niemand je op dit moment vertellen. Laat staan evenementen in een land dat op dit moment in een totale lockdown zit. Persoonlijk zou ik er dit jaar niet voor kiezen om juist naar Oostenrijk en/of Italië af te reizen, maar dat is mijn keuze natuurlijk.
[
Voor 5% gewijzigd door
Calitomnication op 06-04-2020 14:01
]