Laad jij veel in duitsland, die tarieven zijn top, maar dit staat er in de kleine lettertjes:DH2021 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 20:40:
Hoi!
Ik acht mezelf redelijk thuis in de wereld van de laadpassen, maar toch even de vraag in dit forum. Met welke pas (binnenlandse en buitenlandse) kan je op de AC palen in Den Haag het laagste kWh-tarief behalen? Het CPO-tarief is door de Gemeente Den Haag vastgezet op 0,33 cent/kWh. Of de CPO nou ENGIE of Ecotap is mij nog steeds een tikkie onduidelijk, maar goed, dat maakt voor deze vraag niet uit.
Ik gebruik nu de pas van badenova, ~4 euro per maand, 0,29 cent/kWh vaste prijs, en die doet het perfect op alle palen. Maar misschien zie ik iets over het hoofd en is een ander aanbod aantrekkelijker. De meeste van mijn AC oplaadbeurten vinden voor de deur plaats en ik rijd nogal veel, dus dat maakt het aantrekkelijker om te kijken naar prijsverschillen.
Ofwel lekker voor de deur laden zal niet heel lang goed gaan?!badenova behält sich vor, die Roamingfunktion der Ladekarte zu sperren, wenn innerhalb eines Zeitraums von zwei aufeinander folgenden Mona-ten mehr als 50 % der Ladevorgänge im Rahmen des Roaming erfolgen
Vaillant split aroTHERM VWL 75/5 AS +180L SWW