Belachelijk, toch?
Zojuist even een telefoontje naar de klantenservice gewaagd. Nou, dat had ik beter niet kunnen doen. Mevrouw had geen idee waar ze het zoeken moest, en ik moest haar zelf naar de tarievenpagina loodsen. Vervolgens een discussie waarin zij vol hield dat dit kwam omdat het een DC-lader is, "en die zijn 66 cent". Ik haar hun eigen website voorgelezen, waarop overduidelijk staat Shell Recharge Snelladen: 0,35 en OVERIGE snelladers 0,66. En ik had blijkbaar moeten ruiken dat deze witte laadpaal waarop met koeienletters "Shell RECHARGE" staat, niet van The New Motion was, maar van Allego. En ook dat als zij zeggen "Shell Recharge snelladen", dat ze dan eigenlijk "The New Motion Snelladen" bedoelen. Ja, zo lust ik er nog een paar.
"Het verschilt per laadpas en laadpunt". Ja, maar het is jullie laadpas, en jullie laadpunt, en ik heb bij andere (nog snellere) laadpunten van Shell, wel gewoon 35 cent betaald. Wat een gekkigheid.
Kortom, ze weten hun eigen tarieven niet helemaal, en ik had zogenaamd zelf niet goed gekeken. "U had het in de app kunnen zien". Ja, maar u had ook gewoon niet over uw tarieven kunnen liegen...lijkt me.
Ze gaan hier - zeggen ze - nog op terug komen, maar dat zal wel nooit gebeuren, ga ik vanuit.
[
Voor 13% gewijzigd door
Prullenbak84 op 23-04-2021 14:01
]