Bij ons in de gemeente moet je een vergunning aanvragen, maar die krijg je maar voor 1 jaar. Lees : risico dat je hem ineens niet meer krijgt - en dus niets aan de laadpaal hebt in het 2e jaar. Hoop mensen die gewoon een kabel leggen met een dikke mat eroverheen. Nooit handhaving gezien of gehoord!Juancho schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:19:
Als je echt perse een thuislader wil maar geen eigen oprit hebt... Ik zou het dan gewoon eerst even netjes aan de groep dichtbijzijnde buurtjes vragen of ze het bijv vervelend vinden als je na 22:00 de kabel trekt tot ochtends. Zeker met een nette kabelgoot kan er weinig gebeuren. Desnoods plak je er nog een LED stripje op.
Als je buren het prima vinden zou ik het gewoon lekker doen. Handhaving is toch al minimaal en ik denk dat ze voor dit soort dingen niet eens komen. De twijfel zit hem denk ik vooral in bij begrip van de buren. En dlals je dat gewoon zelf even onderzoekt...
Ik heb het nog niet nodig maar ik weet zeker dat onze buren er geen probleem mee hebben als ik in de nacht even de auto oplaad.
Volvo XC40 P8, Zeekr 7x Privilege AWD besteld
:strip_exif()/f/image/lpC4VUupt6iOv5X2DEcX9Dso.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hRLvs5jSbTWUlfgs98vWBI7u.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HBK0jnILDw3kKlW0CioIAWni.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/S0ct3ptSxiuLOPf3z60Zkjjv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HSzf5UAmeS1TTD7TaExDgg45.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Di3FEkQ2VB4G41XdEJE2dcWT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qEvGe38AN37tYc7G2Dgi7pEr.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/kFnwaZNKNxhtmezjAjK9LsZs.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/IRRpJbPmpEKNTcPF3VdDvED3.png?f=fotoalbum_large)

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LACaBUQgvOyXcq3m5rFhTYWS.jpg?f=user_large)