Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 21:11

Dutchredgaming

ICT Beheerder

TFHfony schreef op maandag 24 januari 2022 @ 18:21:
De app versie wordt niet meer ondersteund. Maar als je auto dus Android auto heeft, werkt het prima met de in Android 12 ingebouwde Android auto. Het is mijn standaard applicatie cq interface in de auto.
Mijn auto is te oud voor een entertainment systeem, dus dat wordt het niet. Ik gebruikt het amper, alleen google maps. (Gebruik geen Spotify via telefoon speakers).

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:32

Phydomir

Dennis

Mijn S20+ ook geüpdatet naar Android 12 en met bij gebruik van Android auto geen enkel verschil met de vorige versie (Ford Focus van 2020, bekabeld).

Misschien een idee om eens een factory reset te doen en weer schoon te beginnen?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Candymirror
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 20:20
IceEagle schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 18:46:
Ik heb ook mijn S20 de update naar Android 12 uitgevoerd, lijkt inderdaad soepel te lopen alleen inkomende oproepen worden na nagenoeg exact 1.00 minuut afgebroken.
Herkenbaar?
Ja, herkenbaar. Sinds 18 januari de laatste update is geïnstalleerd op mijn S20, verbreken inkomende gesprekken spontaan waarbij mij opvalt dat dit met regelmaat na 1 minuut en 7 seconden is. In alle gevallen gaat het om HD calls (dus VoWifi of VoLTE, kan het verschil niet meer zien) en is mijn provider KPN.

[ Voor 5% gewijzigd door Candymirror op 25-01-2022 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendry Scholing
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-11-2024
Candymirror schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 11:50:
[...]

Ja, herkenbaar. Sinds 18 januari de laatste update is geïnstalleerd op mijn S20, verbreken inkomende gesprekken spontaan waarbij mij opvalt dat dit met regelmaat na 1 minuut en 7 seconden is. In alle gevallen gaat het om HD calls (dus VoWifi of VoLTE, kan het verschil niet meer zien) en is mijn provider KPN.
Hmm.. vandaag ook wegvallende gesprekken bij mijn 4G model. Tijd verschilt wel. In een gesprek van totaal 30 minuten 3x random verbroken. Ook KPN als provider, maar bel niet via WiFi. Ik heb geen reset gedaan en vraag me af of dit zou helpen om het op te lossen? Anderen hier al ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22:46
Ik heb wel een schone installatie gedaan, zal is proberen een lang telefoongesprek te voeren naar mn moeders toestel

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Candymirror
Hendry Scholing schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 20:52:
[...]

Hmm.. vandaag ook wegvallende gesprekken bij mijn 4G model. Tijd verschilt wel. In een gesprek van totaal 30 minuten 3x random verbroken. Ook KPN als provider, maar bel niet via WiFi. Ik heb geen reset gedaan en vraag me af of dit zou helpen om het op te lossen? Anderen hier al ervaring mee?
Op de Samsung community inmiddels ook meerdere klachten. Reset lijkt niet te helpen. Ik haal mijn toestel van 4g bellen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:09
Hier net even kort getest naar en van mijn eigen vaste telefoon, wel maar 1:30 a 2:00 minuten maar daar werd het niet verbroken. Een S20 5G (maar 5G uitgeschakeld door mezelf voor mobiele netwerken) op android 12 (met januari update)

Gisteravond wel steeds verbroken toen ik een service nummer belde na in de wacht te zijn gezet, maar eerlijk gezegd vermoed ik daarvan dat dit door het servicenr kwam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Dus het kan komen door het bellen over 4g/volte? Zal ik dat sws maar ff uitzetten tot de volgende update

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worteltjestaart
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
Ik draai nu ook op Android 12 (S20 FE 5G, KPN).
Na de upgrade kwam apart de beveiligingspatch van januari eroverheen.

Problemen met bellen herken ik vooralsnog niet.

Alleen de Coolblue app crasht, wissen van cache en gegevens vooralsnog niet succesvol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Candymirror
giovanni2903 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 10:55:
Dus het kan komen door het bellen over 4g/volte? Zal ik dat sws maar ff uitzetten tot de volgende update
Ja, daar lijkt het op. Ik heb bellen over 4g uitgezet en heb tot op heden geen last meer gehad. Nu maar hopen dat er snel een update komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:17
De laatste 2 weken krijg ik vaak de melding dat ik wifi heb ZONDER INTERNET.

Heb al van alles geprobeerd: netwerk vergeten en weer toevoegen, router opnieuw gestart, niets helpt.

iemand een tip?

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Junkyxl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:15
kruila schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 15:27:
De laatste 2 weken krijg ik vaak de melding dat ik wifi heb ZONDER INTERNET.

Heb al van alles geprobeerd: netwerk vergeten en weer toevoegen, router opnieuw gestart, niets helpt.

iemand een tip?
Ik heb hier zelf geen last van met mijn s20 fe 5g, maar de A52 4g van mijn vrouw slaat vandaag op tilt met deze melding. Ongeacht of het via wifi of 4g+ gaat, maar de melding krijgt ze te zien bij bepaalde apps terwijl de meeste apps op de achtergrond gewoon blijven werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
Vanmiddag 18 minuten gebeld, ik ben de oproep begonnen. Bellen via wifi en 4g beide uitgeschakeld, provider tmobile, toestel s20 5g met januari update fresh install. Niks aan de hand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:51
Na de overstap van Oneplus na de s20 fe 5g heb ik problemen met de gestures.
Terug langs de zijkanten van het scherm werkt prima, maar als je naar recente apps wilt swipen aan de onderkant gaat dit haast niet ook een swipe na boven voor het recente apps menu duurt best lang.

Is dit een bug in de nieuwe android?

Op mijn Oneplus ging dit veel makkelijker.
Uiteraard staan de animaties op 0.5.

[ Voor 14% gewijzigd door Bassbounce op 27-01-2022 07:22 ]

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Candymirror
Hier nog even een opsoming: Toestel: Samsung S20 5G, model: SM981B/DS.

Wat heb ik reeds geprobeerd:
  • Koude herstart toestel (uit en vervolgens aan); Niet geholpen
  • Opnieuw opstarten in veilige modus, uit vliegtuigstand halen en opnieuw testen; Niet geholpen
  • Bellen over 4g uitzetten; Helpt, echter niet ideaal icm thuis werken en spraak kwaliteit is slechter.
  • Toestel terug naar fabrieks-instellingen (eerst backup maken); Niet geholpen! Daarna backup terug gezet.
  • Bellen over VoWifi uitzetten; Niet geholpen.
  • WiFi uitzetten; Helpt niet
  • Bellen over VoWiFi weer aanzetten en bij voorkeur bellen Over WiFi aanzetten. Sinsdien zie ik ook weer voWiFi symbolen, eerder nog niet gezien tijdens gesprekken; Helpt!
Conclusie voor mij: VoLTE werkt niet! Work around: bellen via 4g uitzetten of als je altijd goede wifi dekking hebt kun je in de bellen app "3 puntjes" > bellen via WiFi > "Voorkeur voor bellen" op "Voorkeur WiFi" zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Clear View cover werkt niet meer na update naar Android 12.

Accessoire schijnt verdwenen te zijn in Instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Junkyxl schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 19:26:
[...]

Ik heb hier zelf geen last van met mijn s20 fe 5g, maar de A52 4g van mijn vrouw slaat vandaag op tilt met deze melding. Ongeacht of het via wifi of 4g+ gaat, maar de melding krijgt ze te zien bij bepaalde apps terwijl de meeste apps op de achtergrond gewoon blijven werken.
Kwam net deze oplossing tegen (geprobeerd en durf heel voorzichtig te zeggen dat de oplossing uit deze video werkt): YouTube: Connected without internet How to solve this problem on Samsung Gala...

Ik moest na deze wijziging wel ff de S20 opnieuw opstarten.

Edit: Te vroeg gejuigd, 2 uur later had ik weer hetzelfde probleem, hoop dat iemand een betere tip heeft

Edit 2: Ik las nog deze tip: instellingen - locatie - locatieservices - scannen via wi-fi uitschakelen. Ik heb dit gedaan, afwachten maar weer of dit de gouden tip is, ik meld me nog wel over het verdere verloop.

Ook dat hielp allemaal niet. Maar gisteravond de nieuwste update geïnstalleerd, dacht even dat dit geholpen had, maar nee, weer wifi zonder internet.

Iemand nog een goede tip?

[ Voor 26% gewijzigd door kruila op 30-01-2022 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendry Scholing
Update vanuit mijn kant inzake wegvallen telefoongesprekken op mijn 4G model: fabrieksreset gedaan en dit lijkt voor alsnog een oplossing. Helaas wel veel werk om weer in te stellen, ik heb namelijk uit voorzorg geen backup laten herstellen en daarmee een 100% frisse installatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:43

Edgarz

Tweako-active since1986

Geen verbindingsissues maar wel Google Play die niet meer app updates kan installeren.

Alle Google play solutions geprobeerd (behalve factory reset)... Niets 😔

Issue was direct na de Android 12 update, de nieuwste security patch loste niets op.
Galaxy store apps updaten zonder problemen.

En sommige apps updaten wel, de meerderheid echter niet.

Herkenbaar bij anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21:59
Niet direct hetzelfde maar wel vreemd gedrag, zoals:

Als ik chrome open staat er dat ik offline ben terwijl ik online ben. Ik kom namelijk net uit een andere app die internet gebruikt. Met de pagina verversen is de melding weg.

Als ik in de playstore app kijk staan er vele updates voor mij klaar maar ik krijg daar geen meldi g van. Voorheen kreeg ik een melding als er updates klaar stonden.

Updates worden kennelijk ook niet meer automatisch uitgevoerd.

Nu heb ik mijn toestel wel via odin geforceerd geupdate naar 12. Maar dat heb ik wel vaker gedaan en dat heeft eerder niet tot bovenstaande eigenaardigheden geleid.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:15
Volgens mij is er mbt het updaten van apps iets gewijzigd in A12. Op het moment dat ik bepaalde apps open krijg ik soms een melding dat er een update beschikbaar is en op de achtergrond wordt bijgewerkt. Als de app opnieuw wordt geopend zal deze dan bijgewerkt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcticbreeze
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:45
Wisselen tussen appstore zie ik een witflits

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
Edgenumber schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 08:04:
Als ik in de playstore app kijk staan er vele updates voor mij klaar maar ik krijg daar geen meldi g van. Voorheen kreeg ik een melding als er updates klaar stonden.

Updates worden kennelijk ook niet meer automatisch uitgevoerd.
dit had ik ook al met android 11. heel zelden dat ie is een update deed uit zichzelf. maar kan meerdere keren per dag zelf ook van alles bijwerken. is dus geen android 12 probleem

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stefan-smit20
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-09 23:21
Nieuwe update komt hier binnen.
Februari update voor phn
Inclusief fix voor verbrekende telefoon gesprekken.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/61P3z-eiqpIN2Fn_QzGc5tPTaFY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IjWURV7zFHVwluegsNSfd8mM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neptunus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-06 16:04
Vraag: hebben jullie het gevoel dat kwaltijd van foto's zelfde is gebleven met update naar android 12?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:48

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

stefan-smit20 schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 18:23:

Inclusief fix voor verbrekende telefoon gesprekken.
Waar lees je dat?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stefan-smit20
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-09 23:21
Ik werk bij KPN en er was een ( interne ) storing melding betreffende de verbrekende verbindingen.
Daar kwam een update dat een deze dagen een nieuwe firmware kwam met een fix voor het probleem vanuit samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
Update voor s20 Ultra loopt binnen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KvUeeMXC724_OIj7wTtZ_W24iXU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GQbK8pMlPPoI20OxrYR5UBLr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
ben benieuwd hoelang Tmobile me laat wachten, flashen via ODIN begin ik niet meer aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Als ik een foto maak blijfy er altijd 1/3 van het scherm allerlei info in beeld staan, weliswaar een beetje transparant maar ik krijg nooit een leeg scherm met bv alleen maar de sluiterknop in beeld.
Is er een setting waar ik dit kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Android16
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:24
Voor de S20 FE 4G (TNL versie, T-Mobile) is de Android 12 / OneUI 4.0 update nog niet vrijgegeven denk ik? Of hebben mensen hem al ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InTheDisorder
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:51
Android16 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 09:58:
Voor de S20 FE 4G (TNL versie, T-Mobile) is de Android 12 / OneUI 4.0 update nog niet vrijgegeven denk ik? Of hebben mensen hem al ontvangen?
Ik zit er inderdaad ook nog steeds op te wachten. Kijk iedere dag wel even of er een nieuwe update is maar de laatste is bij mij nog steeds de beveiligingspatch van december.

[ Voor 16% gewijzigd door InTheDisorder op 31-01-2022 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:06

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Android16 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 09:58:
Ik heb hem op PHN wel, dus als je echt wil kan je hem gewoon zelf flashen met Odin. Er is een paar dagen geleden ook net een update uitgekomen zie ik. Die heb ik nog niet gekregen. Anders is het nog geduld hebben, maar ik weet eigenlijk niet wat TNL nog toevoegt tegenwoordig. Vroeger kreeg je een naar roze opstartscherm en wat T-Mobile branded apps en browser-startscherm, maar volgens mij doen ze dat niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
MatMich schreef op zondag 30 januari 2022 @ 00:40:
Als ik een foto maak blijfy er altijd 1/3 van het scherm allerlei info in beeld staan, weliswaar een beetje transparant maar ik krijg nooit een leeg scherm met bv alleen maar de sluiterknop in beeld.
Is er een setting waar ik dit kan instellen?
Bedoel je de camera app zelf? Als in, sluitertijd/flits/etc settings?

Volgens mij zijn die niet te verbergen nee, misschien een andere camera app proberen? (Wat dan meestal weer andere berperkingern heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
m0ridin schreef op maandag 31 januari 2022 @ 11:31:
[...]

Bedoel je de camera app zelf? Als in, sluitertijd/flits/etc settings?

Volgens mij zijn die niet te verbergen nee, misschien een andere camera app proberen? (Wat dan meestal weer andere berperkingern heeft)
Ja inderdaad gewoon de standaard camera.
Ik kan het mij niet echt goed herinneren, maar volgens mij waren de bedieningsmogelijkheden (zoom etc.) nooit zo prominent in beeld.
Als je nu een beeldvullende foto wil maken moet je een gedeelte eigenlijk altijd een beetje gokken.
Best wel vreemd dat de software belangrijker wordt dan het eindresultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:19
Ik ervaar op de S20+ (snapdragon variant uit HongKong) na de OneUI 4.0 update dat de telefoon aanzienlijk langer de tijd nodig heeft om een net geschoten foto te weergeven. Normaal gesproken klik ik vanuit de camera app na het maken van een foto meteen door naar de galerij via die ronde knop met foto previewlinks onder en dan is de net geschoten foto meteen zichtbaar. Na de update is dit niet meer het geval en krijg ik de een na laatst genomen foto te zien en verschijnt de laatst genomen foto pas 5 seconden later. Zijn er meer mensen die dit probleem herkennen en is er een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenmk
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-05 21:28
Ja heb ik ook gemerkt, al zijn het geen 5 seconden. Behalve bij night mode, daar duurt het erg lang.

Voorheen lieten ze dan al een preview zien. Dus ik denk dat ze dat bewust hebben veranderd. Maar ik vind het geen verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Sinds een aantal updates geleden krijg ik telkens een heel irritante geluidsnotificatie als ik mijn zaklamp aanzet (zelfde geluid als bij het ontvangen van een sms).
De notificatie komt van Systeem-UI. Ik heb geen mogelijkheid gevonden om deze notificatie uit te schakelen.
Bij de Systeem-UI notificaties kan ik bijna niets uitzetten (greyed out) maar er staat ook geen zaklamp notificatie bij.
Ook in de andere settings vind ik niets.Iemand een idee hoe ik dit kan uitschakelen (zonder mijn gsm op stil te zetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acale
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:55
X2X2X schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 08:48:
Ik ervaar op de S20+ (snapdragon variant uit HongKong) na de OneUI 4.0 update dat de telefoon aanzienlijk langer de tijd nodig heeft om een net geschoten foto te weergeven. Normaal gesproken klik ik vanuit de camera app na het maken van een foto meteen door naar de galerij via die ronde knop met foto previewlinks onder en dan is de net geschoten foto meteen zichtbaar. Na de update is dit niet meer het geval en krijg ik de een na laatst genomen foto te zien en verschijnt de laatst genomen foto pas 5 seconden later. Zijn er meer mensen die dit probleem herkennen en is er een oplossing voor?
Nee, ik herken deze situatie niet. Heb je de cache partitie na de update naar Android 12 schoongemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Twister336 schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 20:22:
Sinds een aantal updates geleden krijg ik telkens een heel irritante geluidsnotificatie als ik mijn zaklamp aanzet (zelfde geluid als bij het ontvangen van een sms).
De notificatie komt van Systeem-UI. Ik heb geen mogelijkheid gevonden om deze notificatie uit te schakelen.
Bij de Systeem-UI notificaties kan ik bijna niets uitzetten (greyed out) maar er staat ook geen zaklamp notificatie bij.
Ook in de andere settings vind ik niets.Iemand een idee hoe ik dit kan uitschakelen (zonder mijn gsm op stil te zetten).
Had hier nog nooit van gehoord, maar heb de oplossing voor je:
https://youtube.com/shorts/DQHniYHKWV8?feature=share

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stelsol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 14:10
Goedemorgen,
Weet iemand van jullie toevallig of en hoe het mogelijk is om een standaard geluid van Samsung te gebruiken voor een andere app? Ik gebruik Sleep as Android als wekker, maar daar kan ik alleen geluiden kiezen van die app of geluiden die ik zelf gedownload heb. Het lukt me niet om de geluiden te vinden die in de Klok app van Samsung zichtbaar zijn:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UsFucDxJjHK7HZxJyOQa1ruhx0Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fqE59oYnOzMBHWpglt1YGNYG.jpg?f=fotoalbum_large
Ik vind Swan een heerlijk geluid om mee wakker te worden, maar dan graag via de Sleep as Android app :). Dus ben benieuwd naar jullie reacties.

Het gaat om de s20 4g versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Update voor de S20 FE 4G T-mobile is beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InTheDisorder
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:51
De S20 FE 4G T-Mobile update is hier inderdaad ook beschikbaar, en gelijk na het updaten kwam de beveiligingsupdate van januari ook binnen.

[ Voor 4% gewijzigd door InTheDisorder op 02-02-2022 12:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredhuizinga
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19:27
Stelsol schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 07:11:
Goedemorgen,
Weet iemand van jullie toevallig of en hoe het mogelijk is om een standaard geluid van Samsung te gebruiken voor een andere app? Ik gebruik Sleep as Android als wekker, maar daar kan ik alleen geluiden kiezen van die app of geluiden die ik zelf gedownload heb. Het lukt me niet om de geluiden te vinden die in de Klok app van Samsung zichtbaar zijn:
[Afbeelding]
Ik vind Swan een heerlijk geluid om mee wakker te worden, maar dan graag via de Sleep as Android app :). Dus ben benieuwd naar jullie reacties.

Het gaat om de s20 4g versie.
Misschien kan je hem ergens als mp3 downloaden? Als je zoekt naar swan ringtone samsung is die vast wel ergens te vinden.

https://www.stockringtone...ung_S21_Swan_Mp3_Ringtone

Hier bijvoorbeeld

[ Voor 5% gewijzigd door fredhuizinga op 02-02-2022 16:09 ]

Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stelsol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 14:10
fredhuizinga schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 16:06:
[...]

Misschien kan je hem ergens als mp3 downloaden? Als je zoekt naar swan ringtone samsung is die vast wel ergens te vinden.

https://www.stockringtone...ung_S21_Swan_Mp3_Ringtone

Hier bijvoorbeeld
Kijk, dat is nog eens handig. Ik heb al een keer via Zedge gezocht en dan vond ik allerlei Swan's maar niet deze 🤔. Super bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Na het gezeur van Android Auto had ik vanochtend ook de 1 januari patch binnen. Nu heb ik ineens het volgende op mijn Admundsen:
USB apparaat wordt niet ondersteund.
Dus voor de beveiligings-update deed ie het wel, en nu ineens niet?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 15:18:
Na het gezeur van Android Auto had ik vanochtend ook de 1 januari patch binnen. Nu heb ik ineens het volgende op mijn Admundsen:
USB apparaat wordt niet ondersteund.
Dus voor de beveiligings-update deed ie het wel, en nu ineens niet?
android auto ook geupdate?
ik heb namelijk nergens last van op mn s20. toch raar dat sommigen dat anders ervaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
giovanni2903 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 15:34:
[...]

android auto ook geupdate?
ik heb namelijk nergens last van op mn s20. toch raar dat sommigen dat anders ervaren
Dat kan geloof ik niet, dit is nu een standaard onderdeel van A12

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 15:36:
[...]

Dat kan geloof ik niet, dit is nu een standaard onderdeel van A12
ik heb android auto nog steeds in de playstore staan hoor
https://play.google.com/s...projection.gearhead&hl=nl

jij hebt t over deze versie (Android Auto voor smartphones) van android auto, die is idd niet meer beschikbaar op android 12:
https://play.google.com/s...earhead.phonescreen&hl=nl

• giovanni2903
ik zie dat er een update is geweest voor phn toestel (s20 5g)
https://www.sammobile.com...ad/G981BXXUDEVA9/1611085/

dit zou de februari patch bevatten, maar is het bel-probleem ook opgelost?

[ Voor 17% gewijzigd door giovanni2903 op 10-02-2022 15:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkhelmet6
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18:11
giovanni2903 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:51:
ik zie dat er een update is geweest voor phn toestel (s20 5g)
https://www.sammobile.com...ad/G981BXXUDEVA9/1611085/

dit zou de februari patch bevatten, maar is het bel-probleem ook opgelost?
Yep, bij mij in ieder geval wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
vandaag op mijn tmobile s20 5g ook de februari update gehad, sneller dan ik had verwacht.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4mLCAmziiVABI1YG7lpvAQ_Rb0U=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rzxVTY3bufGeRxouLMhvo4El.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 43% gewijzigd door giovanni2903 op 12-02-2022 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:07
Ik heb krassen op het glas voor de camera lensen.
Is dit ook beschermd met een laagje?
Kun je dit vervangen of laten vervangen?

• kruila

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:46

avotar

P0werd by Black Coffee

Ik merk iets vreemd. Als ik iets kijk via netflix of de delta tv app of luister via spotify, en er komt een notificatie van bv NOS breaking news oid voorbij, dan gaat mijn geluid even lager, maar daarna komt hij niet meer terug naar z'n oorspronkelijke niveau.

Ik krijg het dan ook alleen nog maar goed door de app waarmee ik stream echt af te sluiten en hem weer opnieuw te starten (al zijn er wellicht andere manieren mogelijk).

Herkent iemand dit of is er een instelling die ik mis?

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton56
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 19:27
S20 FE 5G bijgewerkt patch 1 feb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Nieuwe update binnen op mijn s20 5g tnl
Zijn er mensen hier die gaan overstappen op de s22? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:45
Is de S20Fe eigenlijk nog een goede koop nu? Of toch voor ietsje meer een s21fe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
twowheeler schreef op maandag 28 februari 2022 @ 14:12:
Is de S20Fe eigenlijk nog een goede koop nu? Of toch voor ietsje meer een s21fe.
zou zelf voor de 20 gaan, specs zijn hetzelfde maar wel een prijsverschil van 90 euro. of je moet heel veel geven om de nieuwste android willen hebben, de 21 krijgt natuurlijk 1 versie meer dan de 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou nu juist voor de S21 FE gaan. Minimaal een jaar extra support, betere camera, snellere soc en net iets strakker design. Maar dat laatste is subjectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
verschil in soc zul je ook amper merken en die camera ook niet echt. is maar net of je 90 euro over hebt voor minimale verschillen. en de 21 kan geen sd kaart meer in, grote fout wat mij betreft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

giovanni2903 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 15:08:
verschil in soc zul je ook amper merken en die camera ook niet echt. is maar net of je 90 euro over hebt voor minimale verschillen. en de 21 kan geen sd kaart meer in, grote fout wat mij betreft
Voor 90 euro meer heb ik graag een snellere soc, betere camera, strakker design en een jaar extra support. Persoonlijke afweging.

Maar de S20 FE blijft natuurlijk nog steeds een prima koop. Alleen niet meer zo goed als een klein jaar geleden. Ik kocht hem toen voor €498 (na cashback), dat is nu niet heel veel minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twowheeler
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L3KRdJokmzwuYod3K_GjSdQm3Lw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rOhEaGDGJa606zm4tCLlxmx0.png?f=user_large

Scheelt toch wel als je ze zo naast elkaar ziet. Vooral die support is idioot (meer dan een P6!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:47

TFHfony

Professional Weirdo

twowheeler schreef op maandag 28 februari 2022 @ 16:03:
[Afbeelding]

Scheelt toch wel als je ze zo naast elkaar ziet. Vooral die support is idioot (meer dan een P6!)
Zo'n berekening is leuk, maar de vraag is of iemand zijn telefoon echt 5 jaar gaat gebruiken (ik gok van niet). Dus moet je het eigenlijk terugrekenen naar wat waarschijnlijk de realistische gebruiksduur van de telefoon wordt.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
TFHfony schreef op maandag 28 februari 2022 @ 16:07:
[...]

Zo'n berekening is leuk, maar de vraag is of iemand zijn telefoon echt 5 jaar gaat gebruiken (ik gok van niet). Dus moet je het eigenlijk terugrekenen naar wat waarschijnlijk de realistische gebruiksduur van de telefoon wordt.
Absoluut! Ik gebruik zelf meestal een mobiel een jaar of 4. Zeker als de batterij halverwege kan worden vervangen (lijkt bij Samsung redelijk simpel te kunnen bij een service punt)

Grootste verschil wat mij betreft is SD kaart. Ja en natuurlijk dat de S20Fe over iets meer dan 2 jaar geen updates meer krijgt. Die Moet je dus tegen die tijd vervangen (als je daar waarde aan hecht)

Edit: de 4g versie is overigens wel heel strak geprijsd nu.

[ Voor 20% gewijzigd door twowheeler op 28-02-2022 16:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
als je die extra 90 euro kan missen zodat je daadwerkelijk gebruik gaat maken van die paar jaar extra support moet je het doen. ik doe 2 jaar met een toestel en zou als ik nu een s20fe koop tot het einde van zijn support dus genoeg hebben. qua specs zijn de verschillen minimaal en zou ik er zelf niet voor over hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Kom er net achter, vlak voor ik de 4g variant wil bestellen (voor 375!) dat de SD kaart niet te gebruiken is als je dual sim gebruikt.

Ik gebruik mijn prive toestel ook voor werk. Ik heb er (met shelter) een werkprofiel op geïnstalleerd, en scheidt de twee zo. Op die manier hoef ik maar een toestel te gebruiken. Alleen, dan kan ik de SD kaart dus niet invoegen. Een oplossing zou kunnen zijn m'n oude telefoon voor werk gebruiken, maar ik heb juist deze weg gekozen om alles op 1 toestel te hebben. Jammer dat het altijd steevast de 128gb versies zijn die in de aanbieding zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred13
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-09 19:13
twowheeler schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 10:18:
Kom er net achter, vlak voor ik de 4g variant wil bestellen (voor 375!) dat de SD kaart niet te gebruiken is als je dual sim gebruikt.

Ik gebruik mijn prive toestel ook voor werk. Ik heb er (met shelter) een werkprofiel op geïnstalleerd, en scheidt de twee zo. Op die manier hoef ik maar een toestel te gebruiken. Alleen, dan kan ik de SD kaart dus niet invoegen. Een oplossing zou kunnen zijn m'n oude telefoon voor werk gebruiken, maar ik heb juist deze weg gekozen om alles op 1 toestel te hebben. Jammer dat het altijd steevast de 128gb versies zijn die in de aanbieding zijn.
Je kunt ook een enim gebruiken naast een fysieke sim. Dan kun je ook dual sim gebruiken en tevens de SD kaart. Even overleggen met jouw provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Fred13 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 13:05:
[...]

Je kunt ook een enim gebruiken naast een fysieke sim. Dan kun je ook dual sim gebruiken en tevens de SD kaart. Even overleggen met jouw provider.
Voor zover ik weet heeft s20FE geen ondersteuning voor eSim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred13
twowheeler schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:24:
[...]

Voor zover ik weet heeft s20FE geen ondersteuning voor eSim
Dat is jammer. Volgens mij de s20 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
even een vraagje. hoe kan ik instellen dat het scherm aan gaat als ik meldingen krijg?
bij snapchat gebeurd dit, maar bij geen enkele andere app gaat het scherm aan bij een melding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Hier probleempje na update van feb; na wakker worden scherm en unlocken blift het scherm donker. Ik zie wel mijn achtergrond en alles is donkerder.

Knoppen onderaan werken niet, als ik statusbar even aantik en open trek..Werkt alles terug gewoon? Nog iemand last hiervan?

S20FE 4G(SD)

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred13
SadisticPanda schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 14:40:
Hier probleempje na update van feb; na wakker worden scherm en unlocken blift het scherm donker. Ik zie wel mijn achtergrond en alles is donkerder.

Knoppen onderaan werken niet, als ik statusbar even aantik en open trek..Werkt alles terug gewoon? Nog iemand last hiervan?

S20FE 4G(SD)
Heb je een reset gedaan (aan-uit zetten) na de update ? Mss helpt dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:27
twowheeler schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 10:18:

Ik was ook opzoek naar een goede manier om werk en privé te scheiden op 1 Android toestel met 2 simkaarten en een Android werkprofiel voor aparte apps. De standaard Android 'Niet storen' modus was voor mij te beperkt. Dus heb ik samen met een bevriende designer zelf een app gemaakt voor deze use case. *knip, Het is niet de bedoeling dat je je eigen ontwikkelde (betaalde) apps promoot op het forum van Tweakers

Wat betreft e-SIM ondersteuning op mijn toestel (S20 T-mobile ROM) kun je als 2e SIM kaart een e-SIM kiezen. Ook als je 2 fysieke simkaarten in je toestel hebt. Volgens mij is dit puur software matig, dus wellicht dat een andere ROM flashen deze mogelijkeid ook brengt naar de S20E. Sommige ROMS willen dit nog wel eens uitschakelen op verzoek van providers.

[ Voor 20% gewijzigd door PaT op 19-03-2022 20:31 ]

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:59
avotar schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:17:
Ik merk iets vreemd. Als ik iets kijk via netflix of de delta tv app of luister via spotify, en er komt een notificatie van bv NOS breaking news oid voorbij, dan gaat mijn geluid even lager, maar daarna komt hij niet meer terug naar z'n oorspronkelijke niveau.

Ik krijg het dan ook alleen nog maar goed door de app waarmee ik stream echt af te sluiten en hem weer opnieuw te starten (al zijn er wellicht andere manieren mogelijk).

Herkent iemand dit of is er een instelling die ik mis?
Zelf ervaar ik dit probleem ook op mijn S21, ik luister radio va de Qmusic app en als er een melding binnenkomt van de NOS dan komt het geluid niet terug naar het oorspronkelijke niveau.
Het enige wat dan werkt is de stream even te stoppen en weer opnieuw te starten.

Het lijkt mij aan de NOS app te liggen? Of had jij toevallig al een oplossing gevonden?

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:46

avotar

P0werd by Black Coffee

Megapaul schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 10:17:
[...]

Zelf ervaar ik dit probleem ook op mijn S21, ik luister radio va de Qmusic app en als er een melding binnenkomt van de NOS dan komt het geluid niet terug naar het oorspronkelijke niveau.
Het enige wat dan werkt is de stream even te stoppen en weer opnieuw te starten.

Het lijkt mij aan de NOS app te liggen? Of had jij toevallig al een oplossing gevonden?
Nee, helaas. Al lijkt de Feyenoord app het ook te veroorzaken.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:01

knakworst

Get more sats!

twowheeler schreef op maandag 28 februari 2022 @ 16:03:
[Afbeelding]

Na de EOL kun je ook nog wel een kwartaaltje doorgaan. Kun je op Black Friday 2024 een vervanger voor je S20FE uitzoeken O-)

Ik heb zelf op BF 2021 de S20FE gekocht. Als ik (en de telefoon) het tot BF 2024 volhoud heb ik er drie jaar mee gedaan, dat vind ik prima. Dan wordt de volgende weer een Samsung, kijken of ik er dan met de langere softwareondersteuning vier jaar mee kan doen.

Door de batterij slechts tot 85% op te laden (in te stellen in de instellingen) verwacht ik sowieso geen problemen met de levensduur van de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
giovanni2903 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 16:43:
even een vraagje. hoe kan ik instellen dat het scherm aan gaat als ik meldingen krijg?
bij snapchat gebeurd dit, maar bij geen enkele andere app gaat het scherm aan bij een melding
niemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01-09 18:26
Iemand ervaring met batterij te laten vervangen bij reparateur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenmk
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-05 21:28
Ik zelf niet. Ik begreep wel dat je bij Samsung zelf een certificaat krijgt dat ie nog steeds waterdicht is.
Ik heb wel een keer door Samsung een scherm laten vervangen van de Note 8, was prima gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
Thibaut1234 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 10:53:
Iemand ervaring met batterij te laten vervangen bij reparateur?
Wanneer je een beetje handig bent, is het goed zelf te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:10
Raar probleem de laatste tijd met mijn WiFi. Sommige sites laden heel langzaam. Bijvoorbeeld nu.nl, maar ook de galaxy store app. Maar niet alle websites hebben er last van tweakers laad bijvoorbeeld weer wel erg snel. Op mijn andere devices heb ik er geen last van dus heeft toch iets met mijn telefoon te maken.
Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendry Scholing
Asprine schreef op zondag 13 maart 2022 @ 20:29:
Raar probleem de laatste tijd met mijn WiFi. Sommige sites laden heel langzaam. Bijvoorbeeld nu.nl, maar ook de galaxy store app. Maar niet alle websites hebben er last van tweakers laad bijvoorbeeld weer wel erg snel. Op mijn andere devices heb ik er geen last van dus heeft toch iets met mijn telefoon te maken.
Iemand een suggestie?
Cache een keer leeg maken van je browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asprine
Hendry Scholing schreef op zondag 13 maart 2022 @ 20:53:
[...]

Cache een keer leeg maken van je browser?
Deed ik maar hielp helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:19
M'n vriendin heeft op haar S20 FE 5G, EUX PHN..
Ik op m'n Ultra EUX TNL.. iemand die weet hoe ik het ook op PHN (Nederland) krijg? Of gewoon EUX zonder TNL

Schopje van het S22 naar het S20 topic.

[ Voor 14% gewijzigd door 13art op 14-03-2022 07:34 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 20:58
SuperVeloce schreef op zondag 13 maart 2022 @ 23:02:
Ik op m'n Ultra EUX TNL.. iemand die weet hoe ik het ook op PHN (Nederland) krijg? Of gewoon EUX zonder TNL
Odin gebruiken.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 20:58
@Asprine is dat met alle browsers?

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
En dan steeds csc_home flashen of CSC leeg laten?

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asprine
Ja, in alle browsers. Maar dus ook bijvoorbeeld de store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendry Scholing
SuperVeloce schreef op zondag 13 maart 2022 @ 23:02:

[mbr]Schopje van het S22 naar het S20 topic. [/]
Ik vraag me met dit soort vragen af wat het je nu echt brengt om hiermee aan de slag te gaan? Werkt het toestel echt anders als je PHN hebt draaien? Uiteraard zitten we hier met elkaar op Tweakers en is een antwoord "omdat het kan" natuurlijk prima, maar wat is nu echt het inhoudelijk verschil anders dan dat je op een ander moment mogelijk een update krijgt? Bij dit laatste kan ik me niet voorstellen dat er veel tijd tussen zit bij de release van een update?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperVeloce
Hendry Scholing schreef op maandag 14 maart 2022 @ 08:45:
[...]

Ik vraag me met dit soort vragen af wat het je nu echt brengt om hiermee aan de slag te gaan? Werkt het toestel echt anders als je PHN hebt draaien? Uiteraard zitten we hier met elkaar op Tweakers en is een antwoord "omdat het kan" natuurlijk prima, maar wat is nu echt het inhoudelijk verschil anders dan dat je op een ander moment mogelijk een update krijgt? Bij dit laatste kan ik me niet voorstellen dat er veel tijd tussen zit bij de release van een update?
Inderdaad om meteen updates te krijgen zodra beschikbaar. En niet afhankelijk te zijn van T-Mobile

ps. @13art , waarom naar S20 verplaatst? Heb een vraag over m'n S22 Ultra. Geef alleen aan dat m'n vriendin een S20 FE heeft.

[ Voor 8% gewijzigd door SuperVeloce op 14-03-2022 09:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

SuperVeloce schreef op maandag 14 maart 2022 @ 09:01:
[...]

Inderdaad om meteen updates te krijgen zodra beschikbaar. En niet afhankelijk te zijn van T-Mobile
Zit er nu nog veel verschil tussen de releases bij TNL of PHN (of het moment dat het uitkomt)? Ik heb het idee dat de provider aanpassingen tegenwoordig er minimaal zijn. Vroeger kreeg je een apart opstartscherm en provider-apps en bij TNL een boel roze accenten, maar dat heb ik eigenlijk al een paar jaar niet gezien.
ps. @13art , waarom naar S20 verplaatst? Heb een vraag over m'n S22 Ultra. Geef alleen aan dat m'n vriendin een S20 FE heeft.
Waarschijnlijk omdat er alleen staat "op mijn Ultra". Daar is niet uit te halen dat het om een S22 Ultra gaat. Aangezien je noemt dat je vriendin een S20 FE heeft, en jij een Ultra, lijkt het alsof jij dan een S20 Ultra hebt. Maakt voor het beantwoorden van de vraag eigenlijk niet uit in dit geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 30carbonclocks
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-09 17:26
knip

[ Voor 99% gewijzigd door 30carbonclocks op 14-03-2022 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asprine
Asprine schreef op zondag 13 maart 2022 @ 20:29:
Iemand een suggestie?
Oplossing gevonden. Beetje vreemd wel maar het werkt. Als je WiFi langzamer wordt kan je in de wifi instellingen aanzetten dat hij het MAC adres gebruikt van je telefoon. Vreemd genoeg heb ik daarna geen problemen meer. Hoezo dit werkt voor individuele websites is mij eenraadsel overigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Asprine schreef op maandag 14 maart 2022 @ 14:44:
[...]

Oplossing gevonden. Beetje vreemd wel maar het werkt. Als je WiFi langzamer wordt kan je in de wifi instellingen aanzetten dat hij het MAC adres gebruikt van je telefoon. Vreemd genoeg heb ik daarna geen problemen meer. Hoezo dit werkt voor individuele websites is mij eenraadsel overigen.
Heb je soms ook meldingen, als je je wifi verbinding controleert, dat je dan de melding krijgt: "WiFi zonder internet", want dan kun je ook nog in die richting zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thibaut1234
Klopt het dat Samsung agressiever is met het app-Killen? Heb zelf een handicap en via een extern apparaat kan ik de gsm laten ontwaken. Via deze manier kan ik snachts hulp inroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Thibaut1234 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 21:32:
Klopt het dat Samsung agressiever is met het app-Killen? Heb zelf een handicap en via een extern apparaat kan ik de gsm laten ontwaken. Via deze manier kan ik snachts hulp inroepen.
Agressiever dan wat? Tegenwoordig zitten er wel meer energie-besparingsdingen in Android, dus apps die je lang niet (actief) gebruikt worden in een slaapstand gezet of zelfs worden uitgeschakeld en permissies worden ingetrokken. Als er een specifieke app is die je actief wil houden, moet je bij instellingen - apps die app opzoeken, en bij de machtigingen zorgen dat de juiste machtigingen actief zijn. Iets lager kan je instellen dat de machtigingen niet automatisch worden ingetrokken, en nog iets lager (bij batterij) dat die app actief blijft (kies "onbeperkt" in plaats van geoptimaliseerd of beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thibaut1234
gwystyl schreef op maandag 14 maart 2022 @ 23:29:
[...]

Agressiever dan wat? Tegenwoordig zitten er wel meer energie-besparingsdingen in Android, dus apps die je lang niet (actief) gebruikt worden in een slaapstand gezet of zelfs worden uitgeschakeld en permissies worden ingetrokken. Als er een specifieke app is die je actief wil houden, moet je bij instellingen - apps die app opzoeken, en bij de machtigingen zorgen dat de juiste machtigingen actief zijn. Iets lager kan je instellen dat de machtigingen niet automatisch worden ingetrokken, en nog iets lager (bij batterij) dat die app actief blijft (kies "onbeperkt" in plaats van geoptimaliseerd of beperkt.
Aggressiever dan bij de vorige Androidversies en dan vroeger 2 a 3 jaar terug.

Ik run nu android 12 op m'n Samsung galaxy s20.

MN bron ivm app killen

https://dontkillmyapp.com/samsung

Vroeger werd me aangeraden om een samsung te kiezen omdat men minder aggresief omging met app op de achtergrond.

Andere merken zoals huawei waren hierin zeer aggresief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Thibaut1234 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 23:41:
[...]

Aggressiever dan bij de vorige Androidversies en dan vroeger 2 a 3 jaar terug.

Ik run nu android 12 op m'n Samsung galaxy s20.

MN bron ivm app killen

https://dontkillmyapp.com/samsung

Vroeger werd me aangeraden om een samsung te kiezen omdat men minder aggresief omging met app op de achtergrond.

Andere merken zoals huawei waren hierin zeer aggresief.
Ja dat kan kloppen, ik heb die ervaring ook met Samsung vs Huawei (had mijn vrouw vroeger) met oudere Android versies. Sinds Android 12 is het inderdaad veel meer gericht op zoveel mogelijk dingen uitschakelen om energie te sparen, maar daar is zoals aangegeven wel wat zelf aan in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Vraagje, ik heb al een tijdje een barst/beschadiging in de hoek van mijn S20 na een val... Ik wil hem of als reserve houden (heb nu een S22U) of aan iemand anders geven aangezien verkoop niet echt de moeite waard is met beschadiging (maar reparatie ook te duur in verhouding), maar is er een quick n dirty fix om te zorgen dat het niet verder kapot gaat of er glassplinters los komen oid?

Las over nagellak als hele tijdelijke oplossing, of iets van secondelijm (of andere enorm heldere lijm) maar hier mensen met ervaring of tips toevallig? Zit nu eens screenprotector van samsung zelf op om eea te beperken (werkt overigens prima verder en zit er al maanden in zonder dat t echt erger lijkt te worden)

Hier fotootjes van de schade:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u4RKWRFE8o78leZz1MJdxPId4U4=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DPeTEbbJA5EstMPpce5laAjX.jpg?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sndqoOkcGQ8oYWJvunxeCAXrDuA=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WTQSxlDYZsLgxDA1mk762HkE.jpg?f=fotoalbum_medium
Pagina: 1 ... 34 ... 37 Laatste