Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:22
@giovanni2903 een telefoon "brick" je niet zomaar vandaag de dag. Op google vind je genoeg tips met de term "s20 odin bricked".

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16-09 21:46
renzo4000 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 19:38:
@giovanni2903 een telefoon "brick" je niet zomaar vandaag de dag. Op google vind je genoeg tips met de term "s20 odin bricked".
hopelijk kan je me helpen, zou het erg waarderen (via privebericht) _/-\o_

heb een filmpje en als hij zn telefoon inplugt dan ziet odin gewoon zijn usb port. maar bij mij gebeurd dat niet. kan dus niet verder/opnieuw flashen oid

[ Voor 19% gewijzigd door giovanni2903 op 07-01-2022 19:51 ]

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
giovanni2903 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 19:43:
[...]

hopelijk kan je me helpen, zou het erg waarderen (via privebericht) _/-\o_

heb een filmpje en als hij zn telefoon inplugt dan ziet odin gewoon zijn usb port. maar bij mij gebeurd dat niet. kan dus niet verder/opnieuw flashen oid
Ik kan je niet echt helpen, er staan genoeg stappenplannen het www die je kan volgen. Zoals deze lijkt erg uitvoerig: https://krispitech.com/galaxy-s20-unbrick/

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
zoals ik al zei, odin ziet geen usb port terwijl ik deze error heb. hoop dat samsung nog iets kan doen, had gewoon niet moeten proberen. zit me altijd tegen..

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renzo4000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
super bedankt. heb de usb drivers opnieuw geinstalleerd. odin v3.14.4 gedownload via die website (odin website was de laatste versie 3.14.1) en een andere usb kabel gepakt. heb nu een clean install gedaan van android 12 PHN versie. duizend maal dank <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
giovanni2903 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 19:14:
[...]

hiermee kom ik meteen in download mode idd. bedankt!

echter krijg ik op mijn toestel: secure check fail: (RADIO). in ODIN ben ik bij PRISM. hij gaat dus niet verder. kan ik nu veilig cancel doen op het toestel of is ie dan gebricked?

EDIT: heb ik volume down en power gedrukt (terwijl telefoon nog aan de pc verbonden was). telefoon ging restarten en krijg nu in beeld dat er een error is geweest bij t updaten. telefoon gebricked? :(

heb een afspraak bij samsung utrecht gemaakt zondag. hopelijk kunnen zijn nog iets. baal als een stekker nu..
Al opgelost?

Edit: Ja dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
gelukkig wel ja :D
enige nadeel is dat ik een Esim heb en nu dus weer TNL software heb ipv phn. niks aan te doen :p

[ Voor 50% gewijzigd door giovanni2903 op 08-01-2022 01:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• patrickt35
  • Nu online
renzo4000 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 10:38:
[...]

Ik schrijf jouw manier helemaal niet af maar die is gewoon omslachtig met gelijktijd de knoppen ingedrukt houden en dan ook een kabel toevoegen. Dat is gewoon niet nodig. Ik heb hier toch zelf ook een S20 ultra en werkt dus gewoon. Overigens hierbij een filmpje dan zonder de bixby button(volume up / power knop). Wat bedoel je dan met rode letters en je kan niks meer? Ik kan gewoon alles?

Maar goed ik ben de beroerdste niet, ik heb jouw methode uitgevoerd (krampachtig :P) maar guess what? Ik krijg precies hetzelfde resultaat alleen omslachtiger. Maar goed, let's agree to disagree. We gaan teveel off-topic denk ik. @giovanni2903 is je het inmiddels gelukt?

[YouTube: How To Enter Recovery Mode For Samsung Galaxy S21 / S20 / Note 20 Series After One UI 3.0/3.1 Update]
Het verschil tussen jouw methode en die van mij is dat jij in het recovery menu komt, en ik in het download menu.

Wanneer je volume up en de power button gebruikt krijg je het volgende scherm:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k8C75US7aKrS7TooiLHr8PMy_6A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bj6N7zwBMCKX7kzspE7kd23s.jpg?f=fotoalbum_large

Wanneer je nu naar het download menu wilt gaan, krijg je het volgende:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cKY9A6KrWk8gB1kUa5KNHZ3tYuQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ta6VvL7GsXG8cglZRQVvCNpv.jpg?f=fotoalbum_large

Er gebeurt verder niets, en je moet je telefoon rebooten met volume down en power.

Wanneer je mijn methode gebruikt krijg je het volgende scherm. Dus klaar om te flashen met Odin.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M1HvQ-vI3mg0t9Ik-TzkTrwkUvQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kQRyUwtHs5kNViqQqWr9repK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
renzo4000 schreef op zondag 2 januari 2022 @ 14:04:
[...]

Heb je die settings rondom battery/sluimeren apps gecheckt? En een factory reset gedaan? In dat laatste geval heb je niet zoveel te verliezen gezien de problemen die je hebt. Begin gewoon met een clean sheet en als de problemen blijven bestaan een ticket aanmaken bij samsung (ze zullen namelijk sowieso jou vragen eerst een factory reset te doen).
Met dank aan alle tips en aanbevelingen.
Ik heb besloten om alle ongemak van mijn S20 maar op de koop toe te nemen aangezien ik een fabrieksreset wel heel erg rigoureus en omslachtig vind.
Ik ben bang dat wanneer ik alles weer terugzet vanuit een backup ik ook gewoon weer alle problemen terugzet.
Als ik dat niet doe ben ik bang eindeloos lang bezig te zijn om alles weer geconfigureerd te krijgen, adressen wachtwoorden accounts etc.
Verder begrijp ook dat esim via KPN ook nogal irritant is om weer werkende te krijgen (2e toestel via sms bericht etc.)
esim van KPN eist flink wat gedoe heb ik gelezen.
Ik heb hier domweg geen tijd voor en ook moet ik toegeven geen zin in ik heb ook nog een ander leven naast mijn telefoon ;)
Het duizelt me eerlijk gezegd iets teveel, het is allemaal te omslachtig en niet gebruikersvriendelijk voor mij.
Nogmaals met dank voor alle hulp en tips, maar ik rommel dus maar door op deze manier 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patrickt35
  • Nu online
MatMich schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 00:11:
[...]

Ik heb besloten om alle ongemak van mijn S20 maar op de koop toe te nemen aangezien ik een fabrieksreset wel heel erg rigoureus en omslachtig vind.
Ik ben bang dat wanneer ik alles weer terugzet vanuit een backup ik ook gewoon weer alle problemen terugzet.
Als ik dat niet doe ben ik bang eindeloos lang bezig te zijn om alles weer geconfigureerd te krijgen, adressen wachtwoorden accounts etc.
Verder begrijp ook dat esim via KPN ook nogal irritant is om weer werkende te krijgen (2e toestel via sms bericht etc.)
Ik heb hier domweg geen tijd voor en ook moet ik toegeven geen zin in ik heb ook nog een ander leven naast mijn telefoon ;)
Het duizelt me eerlijk gezegd iets teveel, het is allemaal te omslachtig en niet gebruikersvriendelijk voor mij.
Nogmaals met dank voor alle hulp en tips, maar ik rommel dus maar door op deze manier 7(8)7
Dus eerst kraak je Samsung af tot op het bot, en daarna ga je leven met de ongemakken?

Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn esim na een volledige reset en/of flashen met Odin.
Wat betreft wachtwoorden is het ook heel makkelijk. Zorg dat Samsung pass staat geïnstalleerd en dat daar al je wachtwoorden staan opgeslagen.

Na een reset kan je in de Playstore terugvinden welke apps je hebt gebruikt, en vanuit daar ga je installeren wat voor jou relevante apps zijn.
Je bent een paar uurtjes bezig, maar daarna heb je in ieder geval een telefoon waar je je niet aan ergert.

Vergeet niet eerst je foto's en dat soort zaken veilig te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 11:24
MatMich schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 00:11:
[...]

Je zou sowieso eigenlijk een password manager moeten gebruiken, dan heb je die problemen niet meer. En volgens mij is het niet zo moeilijk met die KPN esim. Gewoon inloggen op pc voor je alles doet.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
patrickt35 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 10:13:
[...]

Dus eerst kraak je Samsung af tot op het bot, en daarna ga je leven met de ongemakken?

Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn esim na een volledige reset en/of flashen met Odin.
Wat betreft wachtwoorden is het ook heel makkelijk. Zorg dat Samsung pass staat geïnstalleerd en dat daar al je wachtwoorden staan opgeslagen.

Na een reset kan je in de Playstore terugvinden welke apps je hebt gebruikt, en vanuit daar ga je installeren wat voor jou relevante apps zijn.
Je bent een paar uurtjes bezig, maar daarna heb je in ieder geval een telefoon waar je je niet aan ergert.

Vergeet niet eerst je foto's en dat soort zaken veilig te stellen.
Dat afkraken is inmiddels een gepasseerd station en heb ik overigens ook mijn excuses voor aangeboden.
Maar volgens mij snap je de kern van mijn verhaal niet helemaal want wat jij schrijft weet ik allemaal wel. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Kapitein187 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 10:31:
[...]

Je zou sowieso eigenlijk een password manager moeten gebruiken, dan heb je die problemen niet meer. En volgens mij is het niet zo moeilijk met die KPN esim. Gewoon inloggen op pc voor je alles doet.
Password manager e.d. heb ik allemaal wel maar hier zou ik eigenlijk hetzelfde willen antwoorden als hiervoor.
En het gaat over veel meer dan alleen die password manager.
De laatste alinea van mijn verhaal is eigenlijk meer van toepassing (tijd,zin etc.)

[ Voor 11% gewijzigd door MatMich op 08-01-2022 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Nu online
MatMich schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 11:46:
[...]

Dat afkraken is inmiddels een gepasseerd station en heb ik overigens ook mijn excuses voor aangeboden.
Maar volgens mij snap je de kern van mijn verhaal niet helemaal want wat jij schrijft weet ik allemaal wel. _/-\o_
Ik snap inderdaad dekern van jouw verhaal niet.
Wanneer je iets hebt wat niet goed functioneert, en zeker binnen de garantie, ga je op zoek naar een oplossing. Althans, dat is mijn instelling.
Wanneer je een auto hebt binnen de garantietermijn, met een probleem, ga je toch ook terug naar de dealer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
patrickt35 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 11:49:
[...]

Ik snap inderdaad dekern van jouw verhaal niet.
Wanneer je iets hebt wat niet goed functioneert, en zeker binnen de garantie, ga je op zoek naar een oplossing. Althans, dat is mijn instelling.
Wanneer je een auto hebt binnen de garantietermijn, met een probleem, ga je toch ook terug naar de dealer?
De kern is geen tijd en geen zin.
En dat autoverhaal is toch wel iets anders, dit gaat helemaal niet over garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Nu online
MatMich schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 11:52:
[...]

De kern is geen tijd en geen zin.
En dat autoverhaal is toch wel iets anders, dit gaat helemaal niet over garantie.
Jij hebt gelijk. Succes met je volgende telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
patrickt35 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 11:54:
[...]

Jij hebt gelijk. Succes met je volgende telefoon.
Haha, dankjewel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrr2
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-09-2024
Hoi, ik ben onlangs overgestapt van de S9 naar S20 (FE). Ik kon voorheen altijd heel makkelijk met de volume knoppen van mijn S9 het volume van Sonos of Spotify bedienen (zelfs vanaf lockscreen). Ik krijg het echter met de S20 niet meer voor elkaar. Is hier nog een oplossing voor naar jullie weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:34
Jorrr2 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 18:47:
Hoi, ik ben onlangs overgestapt van de S9 naar S20 (FE). Ik kon voorheen altijd heel makkelijk met de volume knoppen van mijn S9 het volume van Sonos of Spotify bedienen (zelfs vanaf lockscreen). Ik krijg het echter met de S20 niet meer voor elkaar. Is hier nog een oplossing voor naar jullie weten?
is dit misschien de reden?: https://androidworld.nl/n...-niet-meer-in-google-home

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:50
Ik ervaar echt een enorme lag na de update. In schermen, apps, overal. Ook na herstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcticbreeze
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:20
Nog steeds geen update 5g phn versie of kan het zijn als je vpn gebruikt er geen update binnenkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:07
Net getest op mijn S20 (5G) en hier werkt het 'gewoon'. Dit zijn mijn in-app-instellingen in de Sonos-app:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OoyGiLA6JBk9Zvmonj89a-4RacI=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3kvC9I8HU6CkcGpOy42ic9Ud.jpg?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrr2
Hmm vreemd. Bij mij verstelt die alleen standaard het systeemvolume. Thanks voor het checken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bb9000
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 16-09 17:39
Roost schreef op zondag 9 januari 2022 @ 09:56:
Ik ervaar echt een enorme lag na de update. In schermen, apps, overal. Ook na herstart.
geen last van hier hier zo, misschien eens clean install proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 11:46

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Heb je bij de volume instellingen gekeken van de telefoon zelf? Ik heb op de S20 4G een optie "Gebruik volumetoetsen voor media". Is het makkelijkst te vinden als je zoekt op "media" in de instellingen denk ik. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kTvwk3c7j0rqsg08Iiunnc9b89c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aL4dmHRH3ZDZfGLno2xipxYB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrr2
Ja die had ik gevonden. Dan werkt het ook, maar alleen in de app zelf. Dus ik moet eerst de Spotify of sonos app openen en dan kan ik het volume aanpassen met de fysieke knoppen.
Eerder met de S9 kon ik het dus doen terwijl de telefoon zelfs nog gelocked was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Jorrr2 schreef op zondag 9 januari 2022 @ 23:06:
Ja die had ik gevonden. Dan werkt het ook, maar alleen in de app zelf. Dus ik moet eerst de Spotify of sonos app openen en dan kan ik het volume aanpassen met de fysieke knoppen.
ook als je dat vinkje van het mediavolume dus aanzet? dat is wel raar namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBNMK
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-09 14:54
Jorrr2 schreef op zondag 9 januari 2022 @ 23:06:
Ik ervaar dit probleem ook op mijn S20 FE. Ik denk zelf dat het te maken heeft met een agressieve battery saver, ondanks dat ik o.a. Spotify en Sonos aan alle uitzonderingen heb toegevoegd. De reden dat ik dit denk is omdat het na het aanzetten van muziek het nog wel werkt en na een paar minuten niet meer. Ik heb het opgegeven omdat ik 9/10 gevallen de muziek aan het afspelen ben via een smart speaker waar ik op een andere manier controle over heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:58
Hier de OneUI 4.0 update gedaan op mijn s20 en nu valt Bluetooth de hele tijd uit en reconnect dan weer. Meer mensen hier last van?
Gebruik galaxy buds. De Samsung wear opnieuw geïnstalleerd en opnieuw gepaired. Maar helaas nog geen oplossing.

[ Voor 40% gewijzigd door Asprine op 10-01-2022 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09:21
Volgens Androidworld rolt nu de A12/OneUI 4.0 update uit voor de S20FE (En S10 modellen)

https://androidworld.nl/n...id-12-update-in-nederland

Iemand hier al een update binnen.
Zie op dit moment nog niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

RvD86 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 10:35:
Volgens Androidworld rolt nu de A12/OneUI 4.0 update uit voor de S20FE (En S10 modellen)

https://androidworld.nl/n...id-12-update-in-nederland

Iemand hier al een update binnen.
Zie op dit moment nog niks
Hij komt hier nu ook binnen
Asprine schreef op maandag 10 januari 2022 @ 09:57:
Hier de OneUI 4.0 update gedaan op mijn s20 en nu valt Bluetooth de hele tijd uit en reconnect dan weer. Meer mensen hier last van?
Gebruik galaxy buds. De Samsung wear opnieuw geïnstalleerd en opnieuw gepaired. Maar helaas nog geen oplossing.
Dat klinkt niet goed. Wel al opnieuw opgestart?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
Martinspire schreef op maandag 10 januari 2022 @ 12:03:
[...]

Hij komt hier nu ook binnen

Heb jij de 4G of de 5G versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

4g. Nog geen problemen hier

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asprine
Martinspire schreef op maandag 10 januari 2022 @ 12:03:
[...]

[...]

Dat klinkt niet goed. Wel al opnieuw opgestart?
Ja, paar keer. Bluetooth opnieuw gepaired en de galaxy wear en buds manager opnieuw geïnstalleerd maar geen succes.
Gechat met support en nog getest in save mode maar ze konden niks behalve een factory reset voorstellen. Alsof je tijd zat hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 00:12
rodie83 schreef op donderdag 3 september 2020 @ 21:12:
[...]

Gewoon, een verloopje/adaptertje. Net zoals bij Apple. Ideaal is het niet, maar het werkt wel en je kan gewoon je eigen 3,5mm spul blijven gebruiken dan. Van Samsung zelf ook te koop, zie pricewatch: Samsung USB-C naar 3.5mm Jack Adapter Wit.
Ik heb dus zo'n kabeltje aangeschaft : deze
https://www.gsmpunt.nl/ka...il&utm_campaign=verzonden

daarop heb ik nu mijn headset aangesloten (Deze) als ik nu dit aansluit dan is het geluid van mijn telefoongesprek prima te horen, maar mijn spraak komt niet door. de andere kant hoort mij niet. het lijkt er dus op dat het geluid van de microfoon van mijn headset NIET teruggegeven wordt aan de telefoon. Is dit een instelling op mijn Telefoon (S20?) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin1967
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:59
Ik heb de Android 12 update vanmorgen helaas geïnstalleerd. Sindsdien veel disconnects tijdens bellen. Erg irritant. Als ik dit van te voren had geweten had ik de update niet geïnstalleerd. Het schijnt een bekend probleem te zijn en Samsung gaat met een fix komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Asprine
Hier bluetooth disconnect probleem opgelost door de alle cache leeg te gooien onder System apps - Bluetooth.
(als je system apps niet ziet onder apps moet je het vinkje aanzetten. Die is verstopt onder onder de sorteer functie van Your apps)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-SkyLimit
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 23:11
Erwin1967 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:12:
Ik heb de Android 12 update vanmorgen helaas geïnstalleerd. Sindsdien veel disconnects tijdens bellen. Erg irritant. Als ik dit van te voren had geweten had ik de update niet geïnstalleerd. Het schijnt een bekend probleem te zijn en Samsung gaat met een fix komen.
Ik heb hier inderdaad ook last van dat de verbinding (willekeurig) verbreekt. Echt irritant, hopen dat ze snel met een fix komen. Ik dacht in eerste instantie dat het aan de provider lag, maar fijn dat mij vermoede dus toch bevestigd wordt aangezien ik voor de update geen problemen had. _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• darkhelmet6
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-09 21:44
Hier heb ik dus ook last van. En je kunt er geen pijl op trekken. De ene keer gebeurt het al na 1 minuut, en de andere keer pas na een half uur of langer. Ik wilde eerst de boel weer naar fabrieksinstellingen terug brengen, maar wacht nu toch maar even af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:05

knakworst

Get more sats!

Bedankt voor het delen. Ik wacht nog even met updaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin1967
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:59
Ik heb bellen via 4G uitgezet in de hoop dat het beter werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcticbreeze
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:20
Wie kan mij vertellen wat dit is

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aKpkvII_4ym9VPndOCDyR1ydg8c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HlRl2EnNhhSMQ88duEGouih0.jpg?f=user_large

[ Voor 77% gewijzigd door arcticbreeze op 11-01-2022 20:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 00:12
boost?
https://eu.community.sams...his-new-icon/td-p/2554109

[ Voor 17% gewijzigd door kuwerti op 11-01-2022 20:43 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-SkyLimit
Ik vind het ook wel een interessante optie dat je tegenwoordig ook de batterijlevensduur kunt 'verlengen' door hem op te laten laden tot 85% en dan stopt met laden. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o6Vlf1bUQsr60j9MlURstN5TkY8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oJL0PLSEjOoQoiPhNkmCgzHF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Nu online
Instellingen-Algemeen Beheer-Resetten-Netwerk instellingen resetten.
Dit heeft het probleem bij mij opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meller
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:34

Meller

Much to learn, you still have

D-SkyLimit schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 23:30:
Ik vind het ook wel een interessante optie dat je tegenwoordig ook de batterijlevensduur kunt 'verlengen' door hem op te laten laden tot 85% en dan stopt met laden. [Afbeelding]
Heeft dit nog zin om aan te zetten bij een toestel van 1,5 tot 2 jaar oud?

Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
D-SkyLimit schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 23:30:
Ik vind het ook wel een interessante optie dat je tegenwoordig ook de batterijlevensduur kunt 'verlengen' door hem op te laten laden tot 85% en dan stopt met laden. [Afbeelding]
deze viel mij ook al op, met android 11 was dit er nog niet toch? heb mijn toestel al een jaar lang dmv supersnel opladen opgeladen. dus ben nu al te laat met die functie, voor mn volgende toestel ga ik dit wel gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

The Executer

Lekker belangrijk!

Nu ik dit lees herken ik dit met de S20 5G van het werk. Deze mag ik ook privé gebruiken en heb er 2 simkaarten in zitten. Regelmatig word midden in gesprekken de verbinding verbroken, alsof de andere kant op heeft gehangen. Vooral leuk als je met de GGD aan de lijn hangt om een afspraak te maken voor het hele gezin en je >30 minuten in de wacht hebt gehangen. Echter draait dit toestel nog op Android 11... Binnenkort maar even kijken naar de oplossing van Patrick helpt.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Android 12 nu beschikbaar op mijn S20 FE 5G.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DNv6nPwMN5DMRYTGJXWSRUFpYSI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KGSSzjERFEzYPoLtxQR0zO0D.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 07:52:
Android 12 nu beschikbaar op mijn S20 FE 5G.

[Afbeelding]
Ja, Hier nu ook! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006

avotar

P0werd by Black Coffee

Asprine schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:20:
Hier bluetooth disconnect probleem opgelost door de alle cache leeg te gooien onder System apps - Bluetooth.
(als je system apps niet ziet onder apps moet je het vinkje aanzetten. Die is verstopt onder onder de sorteer functie van Your apps)
patrickt35 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 23:34:
[...]

Update nu ook binnen voor mijn TNL toestel.
Gelijk preventief bovenstaande dingen gedaan :)

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sympa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 14:03
Ik vind op de S20 FE 5G in Android 12 een instelling Verbindingen -> Meer verbindingsinstellingen -> Privé-DNS.
Is die nieuw, dat je een eigen DNS-server kan gebruiken? Of hadden we die al?
(Ik zie ook dat het DeX touchpad weer werkt. Mooi.)

[ Voor 12% gewijzigd door sympa op 12-01-2022 11:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkhelmet6
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-09 21:44
patrickt35 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 23:34:
[...]

Ik heb dit geprobeerd, maar heeft niets geholpen. Daarnet was binnen een minuut de verbinding weer weggevallen. Het is wachten op Samsung.
Toch bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-SkyLimit
giovanni2903 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 00:36:
[...]

deze viel mij ook al op, met android 11 was dit er nog niet toch? heb mijn toestel al een jaar lang dmv supersnel opladen opgeladen. dus ben nu al te laat met die functie, voor mn volgende toestel ga ik dit wel gebruiken
Klopt, dit is een nieuwe functionaliteit die is toegevoegd in Android 12. Het is zeker aan te raden om de batterij te beschermen. Als je deze functie alsnog aanzet, zal de levensduur van de batterij alsnog worden verlengd. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-SkyLimit
Meller schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 00:19:
[...]

Heeft dit nog zin om aan te zetten bij een toestel van 1,5 tot 2 jaar oud?
Ja, dit is altijd handig. Je verlengt dan alsnog de batterijlevensduur. Dit is sterk afhankelijk hoeveel laadcycli er al achter de rug zijn. De functionaliteit super snel opladen en snel opladen zou ik (persoonlijk) ook uitschakelen om de batterij te beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meller
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:34

Meller

Much to learn, you still have

D-SkyLimit schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 13:12:
[...]

Ja, dit is altijd handig. Je verlengt dan alsnog de batterijlevensduur. Dit is sterk afhankelijk hoeveel laadcycli er al achter de rug zijn. De functionaliteit super snel opladen en snel opladen zou ik (persoonlijk) ook uitschakelen om de batterij te beschermen.
Thanx,

"De functionaliteit super snel opladen en snel opladen zou ik (persoonlijk) ook uitschakelen om de batterij te beschermen." dat staat al 1,5 jaar aan.... :F

Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alleen 'snel opladen' en 'snel draadloos opladen'. Waar staat 'super snel opladen'?

Heb een S20 FE 5G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-SkyLimit
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 13:46:
Ik heb alleen 'snel opladen' en 'snel draadloos opladen'. Waar staat 'super snel opladen'?

Heb een S20 FE 5G.
Deze instelling moet ook zichtbaar zijn op de S20 FE. Probeer eens instellingen -> Batterij en apparaat onderhoud -> klik op batterij -> meer batterij-instellingen -> en dan bij opladen moet snel opladen, supersnel opladen en snel draadloos opladen staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-SkyLimit schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 14:56:
[...]

Deze instelling moet ook zichtbaar zijn op de S20 FE. Probeer eens instellingen -> Batterij en apparaat onderhoud -> klik op batterij -> meer batterij-instellingen -> en dan bij opladen moet snel opladen, supersnel opladen en snel draadloos opladen staan. :)
Daar keek ik...die optie ontbreekt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m4qEQNWt_qtfyccAVuOH_MDy4iA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K1yBpDJFsRun0ygLdBev3IFr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-SkyLimit
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 15:06:
[...]

Daar keek ik...die optie ontbreekt.

[Afbeelding]
Ik denk dat Samsung deze optie softwarematig 'hidden' heeft gemaakt in verband met bijgeleverde 15W snelle oplader i.p.v. 25W. Zie hieronder.

The Galaxy S20 FE comes with a 15W fast charger in the box even though it supports 25W super fast charging. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-SkyLimit schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 15:12:
[...]

Ik denk dat Samsung deze optie softwarematig 'hidden' heeft gemaakt in verband met bijgeleverde 15W snelle oplader i.p.v. 25W. Zie hieronder.

The Galaxy S20 FE comes with a 15W fast charger in the box even though it supports 25W super fast charging. ;(
Dacht ook aan zoiets. Heb ook nog geen andere oplader gebruikt. Thanks anyway! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-SkyLimit
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 15:14:
[...]

Dacht ook aan zoiets. Heb ook nog geen andere oplader gebruikt. Thanks anyway! :)
Je kunt wel de originele adapter gebruiken van de Samsung Galaxy S20 (USB-C naar USB-C), dan komt er wel 'supersnel opladen' in beeld. Lijkt er dus op dat het softwarematig gelimiteerd is met de originele S20 (FE) lader. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
zou m lekker 15w snel blijven laden, de fe heeft een grotere batterij dan de s20 dus zou die niet graag extra snel laten slijten. super snelladen is leuk en handig als je ff snel procentjes nodig hebt, maar goed is het niet op de lange termijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RvD86
Ik laad mijn S20FE altijd snachts draadloos en heb een routine aangemaakt om dan gewoon langzaam te laden.
Standaard staat snel laden altijd aan.
Als ik dan een keer ben vergeten snachts te laden kan ik hem smorgens even snel opladen (Met 25w lader).
Vind het ideaal zo

[ Voor 3% gewijzigd door RvD86 op 12-01-2022 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12:49
Na de update vond ik in eerste instantie weinig verschillen.... tot ik android auto gebruikte.

Ipv de standaard samsung muziek speler stond spotify ineens als standaard. Dus ik dag snel even de app eraf dan hoef ik nu niet in de instellingen te gaan lopen rommelen. Fout. Toen was de kink fm app de standaard.

Ook ineens een app voor spelletjes tijdens het rijden die op het middenconsole verscheen.

Dus dat mag ik opnieuw gaan instellen.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier stond de Facebook app opnieuw geïnstalleerd... :/ Verder mooie update. Toestel voelt iets sneller aan en het nieuwe kleurpalet ziet er fris uit. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2022 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sympa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 14:03
Ik was voor de update van de S20 FE 5G aan het kijken (via *#0011#) hoe het met het LTE-signaal in de buurt is. Het toestel zat dan meestal op band 3.
Nu, na de update, zie ik het toestel meestal op band 1. Zowel thuis als buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acale
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 19:55
sympa schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 11:04:
Ik vind op de S20 FE 5G in Android 12 een instelling Verbindingen -> Meer verbindingsinstellingen -> Privé-DNS.
Is die nieuw, dat je een eigen DNS-server kan gebruiken? Of hadden we die al?
(Ik zie ook dat het DeX touchpad weer werkt. Mooi.)
Nee, het is niet nieuw. Deze optie zit ook in Android 11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
Edgenumber schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 18:05:
Na de update vond ik in eerste instantie weinig verschillen.... tot ik android auto gebruikte.

Ipv de standaard samsung muziek speler stond spotify ineens als standaard. Dus ik dag snel even de app eraf dan hoef ik nu niet in de instellingen te gaan lopen rommelen. Fout. Toen was de kink fm app de standaard.

Ook ineens een app voor spelletjes tijdens het rijden die op het middenconsole verscheen.

Dus dat mag ik opnieuw gaan instellen.
gewoon het vinkje "media automatisch hervatten" uitzetten. dan kun je gewoon zelf een app aanklikken. bij mij start ook spotify op, maar samsung music heb ik in het android auto instellingen uberhaupt niet..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• patrickt35
  • Nu online
Update voor de S20 Ultra PHN.
Beveiligingspatch 1 Januari

[ Voor 9% gewijzigd door patrickt35 op 14-01-2022 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:45
patrickt35 schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 07:22:
Update voor de S20 Ultra PHN.
Beveiligingspatch 1 Januari
Bij mij ook voor de s20 fe 5g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ik heb hem geüpdate naar 12.
Ik had het nooit moeten doen. Heel android auto is naar de zak.
Zo traag, navigatie is zeker 30 seconden te laat en alle muziek hapert. Of het nou Spotify of iets offline is.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
hoop wel dat ze snel met een update komen, android 12 is niet zo snappy als dat 11 was idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 14:00
In verband met de 2 vorige reacties dan maar:

Zou je met Odin terug kunnen van Android 12 naar 11?

Volgens mij was dat de laatste jaren niet meer mogelijk, maar ik vraag het toch maar voor wie het al uitgezocht zo hebben.

Met de genoemde issues blijf ik anders nog even op 11 doordraaien die het meer dan prima doet nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Terug naar een andere versie moet altijd wel kunnen maar dan zit je vaak wel met een volledig gerest toestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Om dan maar even een tegen geluid te geven: hier geen issues met Android 12. Android Auto doet het gewoon, en ik merk weinig/geen verschil in snelheid (S20 4G Exynos).

Eén minder puntje is dat de batterij nu volgens mij nog sneller leeg gaat dan eerst. Ik dacht eerst dat hij weer even moest inleren, maar ma ruim een week zit er nog geen verbetering in. Een nacht wegleggen zonder te laden verliest ruim 25% batterij, terwijl mijn oude S8 dan <10% verliest.

Ter info: ik heb eerst de AUT versie geflasht met Odin, en daar overheen de PHN versie zodra die uit was. Beide zonder een reset te doen.

@robbvdb volgens mij kan je gewoon terug, ik heb niks gelezen over andere partitie-indeling of bootloader oid die problemen zou kunnen geven. Ik verwacht alleen wel dat dat niet zonder complete reset gaat, maar misschien heb je geluk 🤞

Edit: ik. Krijg net al weer de eerste OTA update binnen met beveiligingspatch van 1 januari. Hier staat wel bij de omschrijving dat je niet meer kan downgraden vanwege verandering in beveiligingsbeleid, maar ik kan me haast niet voorstellen dat dit met Odin niet kan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_hjGv_fMWLK9lPj8tg62uSyOCvo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oO0qCF4AXBtA5mtxwkGgQ85z.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uaowa5cnd4fBv3zy4KiBB7yMC8I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mER5Bttg7XwOSuUcrEQ73JSR.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 88% gewijzigd door gwystyl op 15-01-2022 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
Hier loopt A12 echt als een zonnetje.
Voor mijn gevoel zelfs nog iets sneller.
Batterij is hetzelfde gebleven.

Android auto kan ik niks over zeggen want dat gebruik ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _deej_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-09 11:59
Vreemd dat er nog geen update voor TNL is...

2010 HTC Desire / 2012 HTC One X+ / 2014 Nexus 6 / 2016 Samsung Galaxy S7 Edge / 2018 Huawei P20 Pro / 2020 Samsung S20+ 5g / iPhone 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendry Scholing
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-11-2024
RvD86 schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 12:37:
Hier loopt A12 echt als een zonnetje.
Voor mijn gevoel zelfs nog iets sneller.
Batterij is hetzelfde gebleven.

Android auto kan ik niks over zeggen want dat gebruik ik niet.
Hier een zelfde ervaring, standaard 4G uitvoering. Ook geen ervaring met Android Auto recent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
_deej_ schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 13:08:
Vreemd dat er nog geen update voor TNL is...
Die is er wel, even handmatig zoeken. Anders via pc met smart switch proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _deej_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-09 11:59
giovanni2903 schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 14:28:
[...]

Die is er wel, even handmatig zoeken. Anders via pc met smart switch proberen?
Ook daar niet :/

Maar bij sammobile is er ook nog geen bekend (https://www.sammobile.com...ad/G986BXXSCDUK1/1598157/)

*edit 18 januari update ontvangen*

[ Voor 29% gewijzigd door _deej_ op 18-01-2022 23:17 ]

2010 HTC Desire / 2012 HTC One X+ / 2014 Nexus 6 / 2016 Samsung Galaxy S7 Edge / 2018 Huawei P20 Pro / 2020 Samsung S20+ 5g / iPhone 13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
_deej_ schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 19:22:
[...]

Ook daar niet :/

Maar bij sammobile is er ook nog geen bekend (https://www.sammobile.com...ad/G986BXXSCDUK1/1598157/)
vriend van me heeft s20+ tnl, die kon m gister wel downloaden :S

komende week zal de rest wel uitrollen. wel vervelend dat tmobile zo traag is..

[ Voor 10% gewijzigd door giovanni2903 op 15-01-2022 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 20:46:
Ik heb hem geüpdate naar 12.
Ik had het nooit moeten doen. Heel android auto is naar de zak.
Zo traag, navigatie is zeker 30 seconden te laat en alle muziek hapert. Of het nou Spotify of iets offline is.
Ik had dit ook al toen het nog 11 was.
Ik heb het (in elk geval) tijdelijk opgelost door alle apps die AA gebruikt te forceren om altijd mijn mobiele data verbinding te gebruiken.
In mijn auto verbindt de telefoon met de mobiele hotspot van de auto die verder amper of geen data connectie heeft. Geen idee hoe het precies werkt, maar ik weet wel dat hij gaat switchen op een gegeven moment steeds tussen wifi en niet wifi. Daar leek het haperen vandaan te komen.
Verbinden met een kabeltje loste het ook op, omdat hij dan niet aan de mobiele hotspot hing.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Mijn auto is van 2016 dus ik maak alleen maar gebruik van mobiele data. Alle data gaat via het kabeltje.
Nog een voorbeeld van traagheid.
Als ik op volgende druk voor muziek (offline/online) duurt het 4 seconden voordat ie doorheeft... ohh ja volgend nummer.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Android auto werkt bij mij gewoon zoals het hoort. Via kabel, draadloos kan ik niet. Raar dat daar zoveel verschil in zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Vandaag 4g aangezet ipv 5g, ben benieuwd of de batterij nu wat langer meegaat. Iemand hier ervaring mee op de s20?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RvD86
Zojuist de Januari patch gedownload en geïnstalleerd S20FE 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Vandaag een stukje fietsen. Spotify op m'n bluetooth oortjes en maps op de achtergrond.
Helaas sloot de navigatie zich steeds vanzelf weer af. Elke keer dat ik m'n telefoon weer pakte, moest hij weer van toetsenblok af en moest ik de route opnieuw starten.

hij is geupdate naar 12.

[ Voor 5% gewijzigd door avotar op 19-01-2022 13:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
Vandaag de januari update binnen gekregen op mijn s20 5g TNL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:36

netblade

Sunrise

S20 FE 5G ook de update voor Januari binnen! :)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IceEagle
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 13-02-2022
Ik heb ook mijn S20 de update naar Android 12 uitgevoerd, lijkt inderdaad soepel te lopen alleen inkomende oproepen worden na nagenoeg exact 1.00 minuut afgebroken.
Herkenbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred13
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-09 19:13
IceEagle schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 18:46:
Ik heb ook mijn S20 de update naar Android 12 uitgevoerd, lijkt inderdaad soepel te lopen alleen inkomende oproepen worden na nagenoeg exact 1.00 minuut afgebroken.
Herkenbaar?
nee heb ik nog niet opgemerkt bij mijn toestel. ik ben nu palm 2 weken om naar android12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
IceEagle schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 18:46:
Herkenbaar?
Heb je ook al de januari update of die nog niet? Ik bel nooit, dus geen idee of het daarin is opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-SkyLimit
gwystyl schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 11:56:
Om dan maar even een tegen geluid te geven: hier geen issues met Android 12. Android Auto doet het gewoon, en ik merk weinig/geen verschil in snelheid (S20 4G Exynos).

Eén minder puntje is dat de batterij nu volgens mij nog sneller leeg gaat dan eerst. Ik dacht eerst dat hij weer even moest inleren, maar ma ruim een week zit er nog geen verbetering in. Een nacht wegleggen zonder te laden verliest ruim 25% batterij, terwijl mijn oude S8 dan <10% verliest.

Ter info: ik heb eerst de AUT versie geflasht met Odin, en daar overheen de PHN versie zodra die uit was. Beide zonder een reset te doen.

@robbvdb volgens mij kan je gewoon terug, ik heb niks gelezen over andere partitie-indeling of bootloader oid die problemen zou kunnen geven. Ik verwacht alleen wel dat dat niet zonder complete reset gaat, maar misschien heb je geluk 🤞

Edit: ik. Krijg net al weer de eerste OTA update binnen met beveiligingspatch van 1 januari. Hier staat wel bij de omschrijving dat je niet meer kan downgraden vanwege verandering in beveiligingsbeleid, maar ik kan me haast niet voorstellen dat dit met Odin niet kan.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Het kan zijn dat de batterij de eerste paar dagen (na de update) sneller leeg raakt. Dat komt doordat de software op de achtergrond nog geoptimaliseerd wordt. Je kunt dit proces iets versnellen door de telefoon af en toe even (handmatig) een herstart te geven. Na een aantal dagen moet het batterijverbruik weer naar 'normaal' gaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:11
Net nieuwe update gehad. Ik zag dat de icoontjes van het toetsenbord wat verandert waren .
Verder nog noemenswaardige wijzigingen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9aZBkxSRz2t9o-ikKAXCFczHtGc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5ocrYkZtfsRq26qZGEkWkYpV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renzo4000
Artwido schreef op zondag 23 januari 2022 @ 10:49:
Net nieuwe update gehad. Ik zag dat de icoontjes van het toetsenbord wat verandert waren .
Verder nog noemenswaardige wijzigingen?

[Afbeelding]
In een securitypatch zit in de regel geen (grote)functionele wijzigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 21:11

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Hoe bevalt Android 12 met S20 FE 5G?
Ik twijfel nog up te graden, omdat Android Auto telefoon modus niet meer werkt.

nieuws: Google stopt vanaf Android 12 met losse Android Auto-app voor telefoo...

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostglas
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09 21:52
Ik maak geen gebruik van Android Auto, maar voor de rest lijkt A12 hier perfect te werken op een S20 FE 5G.
Zo goed zelfs dat het mij opvalt dat animaties stukken soepeler gaan, vooral als het scherm op 60HZ staat ingesteld, iemand anders die dit ook merkt of is het placebo?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 22:22

TFHfony

Professional Weirdo

De app versie wordt niet meer ondersteund. Maar als je auto dus Android auto heeft, werkt het prima met de in Android 12 ingebouwde Android auto. Het is mijn standaard applicatie cq interface in de auto.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Pagina: 1 ... 33 ... 37 Laatste