Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtpeters
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-06 13:08
Waren de telefoons die jullie bij Belsimpel hebben besteld op het moment van bestellen/kopen volgens de informatie op de website "Op voorraad" en/of "Voor 23:30 uur besteld, morgenin huis."?

Dat staat op dit moment ook bij de grijze Samsung S20, S20+ en S20 Ultra toestellen. Zowel bij de 4G als de 5G modellen.

Als ik vanavond voor 23:30 uur een S20 zou bestellen dan zou, als ik jullie berichten zo lees, de bezorging wel eens (veel) later kunnen plaatsvinden dan op de website wordt beloofd...

[ Voor 3% gewijzigd door vtpeters op 19-08-2020 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reneover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-07 14:22
De telefoon stond op voorraad in het systeem toen ik bestelde. Dit werd geloof ik dezelfde avond nog aangepast. Daarna zou de bezorgdatum 12 augustus zijn en nu wordt dat weer elke keer bijgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtpeters
  • Laatst online: 20-06 13:08
reneover schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 17:56:
De telefoon stond op voorraad in het systeem toen ik bestelde. Dit werd geloof ik dezelfde avond nog aangepast. Daarna zou de bezorgdatum 12 augustus zijn en nu wordt dat weer elke keer bijgesteld.
Dit wekt niet echt vertrouwen bij mij. Misschien dat ik nog even wacht of elders ga kijken.

Als je maar lang genoeg wacht worden telefoons vanzelf goedkoper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:22
Inmiddels een week verder, mobiel.nl weet nog steeds niet wanneer ze het toestel (S20 5G grey)
kunnen leveren. De registratieperiode heeft Samsung wel verlengd t/m 13 september .Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dZBsDkDzEY1o__ImNGQGvn8aK_M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kA0jMrDf3cYEIEKegiTboD7P.png?f=user_large

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reneover
Ook bij mij heeft Belsimpel voor de 4e keer stilletjes de leverdatum aangepast die na 4 aanpassingen vandaag zou moeten zijn naar weer een week verder. Dit terwijl ik niet op de hoogte ben gebracht. Ik weet in ieder geval zeker dat ik door de bizar slechte communicatie nooit meer bij belsimpel zal bestellen. Toen ik het toestel bestelde, ondertussen alweer meer dan 3 weken geleden, stond er dat het direct op voorraad was.

Ik ben er vrij zeker van dat de bedrijven als mobiel.nl en belsimpel willens en wetens de klanten levertijden laten zien waarvan ze het niet kunnen waarmaken, in de hoop dat mensen de toestellen blijven bestellen. Niemand die natuurlijk een toestel besteld als de levertijd een maand of langer is op de website.

Dus lieten ze de toestellen langer dan een maand direct op voorraad staan terwijl ze wisten dat er hier in Nederland helemaal niks op voorraad is. Dit is in mijn optiek willens en wetens de klant voorliegen en daarom ook de laatste keer dat ik zaken doe met partijen als deze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reneover
Om hier even verder op in te gaan, mijn Vodafone branded S20 staat op het moment op de belsimpel site met een levertijd binnen 2-4 werkdagen als er nu besteld zou worden. Dit terwijl zelfs mijn bestelling die op 8 augustus was geplaatst met directe voorraad op de website nu een week verder is uitgesteld naar 27 augustus.

Zelfs in het meest bizar optimistische scenario liegen ze dus gewoon keihard klanten voor met levertijden waarvan ze nu al zeker zijn dat ze deze niet kunnen waarmaken. Kan me er ontzettend aan ergeren als klanten op zulke manieren geschoffeerd worden en uiteindelijk maanden moeten wachten op een toestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:56
Megapaul schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 00:29:
Inmiddels een week verder, mobiel.nl weet nog steeds niet wanneer ze het toestel (S20 5G grey)
kunnen leveren. De registratieperiode heeft Samsung wel verlengd t/m 13 september .[Afbeelding]
Zie het online idd staan. Gelukkig hebben ze geschakeld. Belachelijk dat veel mensen nog wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robb.
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:31
Is er nog nieuws mbt de levertijden? Ik wil een telefoon via mobiel.nl bestellen, maar ik wordt een beetje huiverig als ik deze berichten lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
robb. schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 15:38:
Is er nog nieuws mbt de levertijden? Ik wil een telefoon via mobiel.nl bestellen, maar ik wordt een beetje huiverig als ik deze berichten lees.
Ik heb mijn bestelling (S20 5G Grey) bij mobiel.nl op 4 augustus geplaatst i.c.m. een Vodafone abonnement.
Je krijgt dan een "vodafone" versie welke een lange levertijd heeft.
Wacht nog steeds op mijn toestel.

[ Voor 3% gewijzigd door Megapaul op 26-08-2020 17:39 ]

• Draicon
Dan kan je net zo goed Telesales van Vodafone bellen en vragen of ze mee willen gaan in de deal van mobiel.nl. Kan je 't toestel ook in een Vodafone of Ziggo winkel laten uitleveren. Heb je 'm mogelijk voor (bijna) dezelfde prijs, maar wel een stuk eerder.

• Megapaul
Draicon schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 07:51:
Dan kan je net zo goed Telesales van Vodafone bellen en vragen of ze mee willen gaan in de deal van mobiel.nl. Kan je 't toestel ook in een Vodafone of Ziggo winkel laten uitleveren. Heb je 'm mogelijk voor (bijna) dezelfde prijs, maar wel een stuk eerder.
Dat had ik een aantal keer gedaan.
Men gaf wel iets korting maar kwam alsnog niet uit op de prijs van mobiel.nl.

• Draicon
Megapaul schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 07:54:
[...]

Dat is jammer. Dan is 't helaas even wachten tot ie er is.

• topsporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-07 16:48
Ik heb zojuist via de chat van Vodafone een S20 5G 128 GB besteld. (Verlenging abonnement).

Vodafone RED ( 20Gb+20Gb) voor het friends and family tarief a 19€ p/m

Eenmalig bijbetalen 581€ ( normaal 629€)

Toestel is op voorraad.

[ Voor 5% gewijzigd door topsporter op 27-08-2020 14:38 ]

• robb.
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:31
Megapaul schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 07:54:
[...]

Ik zie zojuist dat mobiel.nl de prijzen heeft veranderd. Het toestel is 130 euro duurder geworden tov vanochtend 8)7
Prijs is weer gewijzigd in de oude prijs. Waarschijnlijk werd er niks meer verkocht na de prijsverhoging ;)

[ Voor 13% gewijzigd door robb. op 28-08-2020 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reneover
Afgelopen week beloofde belsimpel de s20 binnen 2-4 werkdagen te leveren, en gaven ze Vodafone de schuld. Nu is het weer stilletjes verlengd naar 1 september.. Zo gaat het nu al praktisch een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Bij mobiel.nl gaat het niet anders hoor, ze verwachten nu een levering op 2 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reneover
Ondertussen weer stilletjes verder vertraagd naar 5 september. Ze doen niet eens meer moeite bij belsimpel de klant hierover te informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reneover
Gelukkig is de s20 gisteren dan toch eindelijk geleverd door belsimpel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjenok
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-07 11:20
Ook bij mij is de leverdatum door Belsimpel ondertussen 3x naar achteren geschoven. 26 augustus besteld en staat nu voor levering op 18 september. Heb hem tegen een belachelijk lage prijs kunnen aanschaffen (18 per maand voor het toestel), dus ik heb het vermoeden dat ze mij geen voorrang geven en hopen dat ik de order annuleer. Wel € 50,- tegoed gekregen om uit te geven in hun webshop, dat is wel netjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• michellep77
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-12-2024
Hey!

Ik ben aan het kijken voor een s20+.

De goedkoopste die ik nu kan vinden is 750,-

Is er een verwachting dat die prijs nog gaat zakken deze/volgende maand?

Ik zag wel dat op Samsung.nl er een actie is met gratis earbuds, maar dan betaal je ook flink meer. Volgens mij is er geen cashback actie momenteel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trankilo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-06 00:46
Ik krijg net een update voor m'n S20+ 5G
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dsPuUuMYhw0HLKMXCsbS5-mPReM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dwKnZwRoEjAsdwpBkYLY0MxE.jpg?f=fotoalbum_large

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:12

Flipm0de

geen

michellep77 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:11:
Hey!

Ik zag wel dat op Samsung.nl er een actie is met gratis earbuds, maar dan betaal je ook flink meer. Volgens mij is er geen cashback actie momenteel?
Er is nu bij de MediaMarkt een actie met cashback via samsung

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeijer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-06 11:27
michellep77 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:11:
Hey!

De S20+ 5G is via de ING bij Samsung voor 789,- euro te bestellen inclusief de Galaxy Buds, die je eventueel dan nog kan verkopen. Als je geen ING hebt mag je mijn code wel hebben om in te loggen voor het partner programma van Samsung.

• michellep77
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-12-2024
Thanx voor de tip een het aanbod! Wij hebben zelf ing, dust ik ga even kijken. Had ondertussen toevallig net besloten voor de xiaomi mi 10 pro te gaan

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-07 20:29
Flipm0de schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:52:
Er is nu bij de MediaMarkt een actie met cashback via samsung
Zelfs met 100euro cashback is dat niet zo interessant (zo op het eerste gezicht). Ik ben namelijk op zoek naar een S20+ 5G abbo combi - twijfel of überhaupt de huidige aanbiedingen wel interessant zijn. Sowieso wordt het niet bij mobiel of belsimpel bestellen :o

/edit, heb wat aanbieders, onder andere t-mobile - mobiel - belsimpel - gsmweb, vergeleken en het voordeligste telefoon en abbo combi heeft gsmweb. Toestel S20+ 5G | Abbo Onbeperkt minuten en SMS + 120min vanuit NL naar EU + 12 GB data voor € 20,00 en voor toestel ben je totaal 600 euro kwijt - klantvoordeel laat ik even buitenwege.

[ Voor 27% gewijzigd door EN-IS op 26-09-2020 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ttitude
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-07 10:34
Hallo,

Ik wil graag via Wondamobile de Note20Ultra bestellen (Uiteraard vanwege de snapdragon). Wie heeft heeft ervaring met 5G via vodafone met een wondamobile toestel? De bands volgens Wonda mobile zijn: 5G Sub-6 FDD: N1(2100) /

Ik heb gechat met iemand van Vodafone, maar die durfde het niet met zekerheid te zeggen of het zou werken.

Over de oplader las ik dat je dat kan aangeven bij wondamobile dat je een andere soort oplader moet hebben. Bij opmerkingen oid.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ttitude
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-07 10:34
4ttitude schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:38:
Hallo,

Ik wil graag via Wondamobile de Note20Ultra bestellen (Uiteraard vanwege de snapdragon). Wie heeft heeft ervaring met 5G via vodafone met een wondamobile toestel? De bands volgens Wonda mobile zijn: 5G Sub-6 FDD: N1(2100) /

Ik heb gechat met iemand van Vodafone, maar die durfde het niet met zekerheid te zeggen of het zou werken.

Over de oplader las ik dat je dat kan aangeven bij wondamobile dat je een andere soort oplader moet hebben. Bij opmerkingen oid.

Thanks!
Ze zeggen overigens in comments bij Wondamobile(Mensen van wonda zelf) dat voLTE niet zou werken, bij zowel de note 20 ultra als bij de s20+. Nu zag ik, dat iemand hier op het forum zei dat voLTE wel zou werken met zijn S20+ van wonda... Misschien werkt het dan niet in sommige eu landen i guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trankilo
  • Laatst online: 16-06 00:46
VoLTE werkt op.mijn S20+ 5G en stond standaard aan.
In tegenstelling tot m'n S10 staat er geen VoLTE symbool meer boven in de balk. Ik dacht hierdoor ook even dat het niet werkte maar bij het bellen blijft de verbinding keurig op 4G(+) en valt niet terug naar 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-07 09:55
De Galaxy S20 Ultra 5G nu 810 euro via de ING/Samsung actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-07 22:21
cliors schreef op zondag 1 november 2020 @ 15:58:
De Galaxy S20 Ultra 5G nu 810 euro via de ING/Samsung actie.
Hier zat ik net naar te kijken. Lijkt mij een goede deal.

Of gaat blackfriday nog een betere deal geven denk je? Zit zelf bij vodafone en heb ziggo. Misschien icm die 2 wachten tot black friday?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
To easy schreef op zondag 1 november 2020 @ 20:39:
[...]

Hier zat ik net naar te kijken. Lijkt mij een goede deal.

Of gaat blackfriday nog een betere deal geven denk je? Zit zelf bij vodafone en heb ziggo. Misschien icm die 2 wachten tot black friday?
Als er een deal komt dan zal dat op 't abonnement zijn dus paar euro goedkoper en op wat toestellen, maar de ultra is geen toestel wat veel mensen trekt dus daar zullen ze geen reclame mee maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpijnen
  • Laatst online: 10-01-2023
jaspermeijer schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:38:
[...]

De S20+ 5G is via de ING bij Samsung voor 789,- euro te bestellen inclusief de Galaxy Buds, die je eventueel dan nog kan verkopen. Als je geen ING hebt mag je mijn code wel hebben om in te loggen voor het partner programma van Samsung.
Mocht je je ING code willen delen voor het partner programma dan hou ik me aanbevolen :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semaj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-05 15:50
Samsung Galaxy S20 FE 5G G7810 8GB/128GB Dual Sim voor 540,99 euro bij eglobal center.
Lijkt een mooie prijs maar hoe betrouwbaar is eglobal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-07 20:32

xon

semaj schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:14:
Samsung Galaxy S20 FE 5G G7810 8GB/128GB Dual Sim voor 540,99 euro bij eglobal center.
Sja, daar ga je denk ik niet 123 een antwoord op krijgen. Ik denk dat als je vaker in China besteld en je rekening houdt dat sommige toezeggingen met een korrel zout genomen moeten worden maar je het uiteindelijk toch allltijd wel weer krijgt...dan is het een goede optie! Ik ga het zelf overigens ook ook doen denk ik. Misschien nog even wachten of ze woensdag (11-11) nog een extra aanbieding hebben

Bijzonder vind ik overigens dat ze helemaal geen 4G versie hebben daar en alleen de 5G met wel een verschil in 6 en 8GB mem. Wij hebben hier ook de 4G versie met de samsung processor erin. Dit is het goedkopere 'lokkertje' bij de T-mobiles en Tele2's bij verlenging.

Edit: De prijs zal in Nederland ook wel gaan dalen nadat de actie voorbij is met de gratis earbuds. Die moeten toch ergens van betaald worden ;-)

[ Voor 7% gewijzigd door xon op 06-11-2020 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-07 20:32

xon

Toch nog even in het enorme prijsverschil gedoken van Eglobal. Hetgeen mij nu tegenhoud om te bestellen is de vaagheid van de verschillende modellen. Check: https://www.eglobalcentra...result/?cat=&q=samsung+fe

Het lijkt erop dat alle modellen 5G zijn terwijl wij hier natuurlijk ook de 4G hebben met eigen processor.. Verder hebben ze combinaties die ik nog niet eerder gezien heb 6GB/128 8GB/128 6GB/256 8GB/256. Daarbij zit er soms een heel onlogisch prijsverschil tussen 128GB en 256GB van 200 euro voor de kleur blauw.

Kan natuurlijk goed dat er alleen een 5G is en dat de Chinese of Indiaanse markt nog meer smaken aan configuraties heeft maar het zou mij ook niets verbazen dat als je de versie van 510 euro koopt je alsnog een 4G krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-06 13:41
Zojuist de Samsung s20 FE 128gb Red 4g besteld voor 552 euro. Dit is inclusief de gratis ear buds. Ik heb rechtstreeks bij Samsung besteld en krijg de gratis earbuds meteen mee gestuurd dus hoef niet te registreren en zo. Denk dat ik een mooie deal heb zo.😃👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05:36
elaho schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:54:
Zojuist de Samsung s20 FE 128gb Red 4g besteld voor 552 euro. Dit is inclusief de gratis ear buds. Ik heb rechtstreeks bij Samsung besteld en krijg de gratis earbuds meteen mee gestuurd dus hoef niet te registreren en zo. Denk dat ik een mooie deal heb zo.😃👍
Hoe kom jij aan een prijs van 552, ik zie hem alleen voor 649 bij Samsung.
Inruil?

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-06 13:41
audiojunk schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:15:
[...]

Inruil?
Nee kreeg een kortingscode van de medewerker en daar kan je mee op speciale website van Samsung met veel korting bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-07 19:28
audiojunk schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:15:
[...]

Inruil?
Dit is gewoon de ING, ICS etc. prijs voor het 4G model via de Samsung winkel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuota
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-03 20:02
Op dit moment is de S20 via de MediaMarkt ook met een korting te krijgen voor zowel de 4 als 5 g variant .
Niet zoveel als bij de ING maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05:36
haaibaa2 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:25:
[...]

Dit is gewoon de ING, ICS etc. prijs voor het 4G model via de Samsung winkel.
Bedankt, gevonden en zonder rentepunten :)

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semaj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-05 15:50
semaj schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:14:
Uiteindelijk verlengt bij vodafone (los toestel voor 560 euro + gratis buds+)
Leek me toch veiliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06:20
Van wat ik weet is eglobalcentral an sich wel te vertrouwen alleen zijn het allemaal importmodellen en moet je bij problemen/garantie ook maar afwachten hoe of wat.

Dus gebrek aan service en import voor een (veel) lagere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdp794
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 28-11-2024
Nu zie ik de 'gewone' S20 voor €649 bij Mediamarkt:

https://www.mediamarkt.nl...40b06fdfd2d148fe8c86d5ffe

Is die al een keer eerder voor die prijs verkrijgbaar geweest? Volgens Pricewatch wel de Enterprise Edition maar dat zie ik nergens terug.

Ben al een tijdje op een aanbieding aan het wachten, dus twijfel of ik hier voor moet gaan of niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvde
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15-05 17:18
Ik heb vandaag de S20plus zwart ontvangen van bij Coolblue/Be aan 689 euro. :). Stuur de 12 pro terug

[ Voor 36% gewijzigd door Nvde op 13-11-2020 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elsprof
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06-09-2024
Zijn er nog leuke aanbieding voor de S20 5G ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-06 15:30
Bij amazon.nl is hij wel goedkoop, let wel 4g:
https://www.amazon.nl/Sam...0e-4e53-86a0-e4b4f9bb89cd

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superdraak345
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Zie vooral veel korting op de S20+ of de S20FE, maar niet echt op de S20 normaal

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-07 20:36
superdraak345 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:52:
Zie vooral veel korting op de S20+ of de S20FE, maar niet echt op de S20 normaal
Mediamarkt icm een Vodafone abbonement kost een Samsung Galaxy S20 5G 128GB 456 euro.
Of het echt een black friday deal is weet ik niet, maar wel de laagste prijs die ik tot nu toe tegen ben gekomen.

[ Voor 16% gewijzigd door mannetje19 op 26-11-2020 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superdraak345
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Dat is idd een goeie deal als je een abonnement erbij wilt! Maar een losse S20 voor 600 euro moet toch ook ergens te vinden zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-07 10:13

Dutchredgaming

ICT Beheerder

S20 FE 5G bij KPN voor €528 (i.c.m. abonnement)

https://www.kpn.com/shop/...20-fe-5g/cloud-navy-128gb

Stuur een PM als je al vaste klant bent.

[ Voor 80% gewijzigd door Dutchredgaming op 07-12-2020 13:10 ]

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-07 10:13

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Nvde schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:26:
Ik heb vandaag de S20plus zwart ontvangen van bij Coolblue/Be aan 689 euro. :). Stuur de 12 pro terug
Misschien een domme vraag, maar waarom ga je van Apple weer (terug) naar Samsung?

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Bij hollandsnieuwe (met abonnement) nu een S20 FE 4g voor EUR 432. Met de 100 euro cashback aktie van samsung betaal je netto EUR 342.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delta737
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 14-07 12:16
En de S20 FE 5g bij MediaMarkt met een Tele2 abonnement van 10 euro voor 576 euro. Kun je na 1 maand opzeggen. Dus na cashback 576+10-100 = 486

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:47
Ik zou sowieso kiezen voor de S20FE 5g versie, want die heeft een Snapdragon Soc ipv de Exynos van de 4g versie (dus 20% sneller bij 20% langere batterijduur). Alleen dat is de meerprijs al waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuffy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-07 18:30
bij mobiel.nl is de S20 FE 5G
icm vodafone red voor 248€ of de 4G variant voor 187€ te krijgen icm ING (€60) + cashback.

tmobile zit op 236€ waar nog €35 ING af kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuffy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-07 18:30
evdakker schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 14:23:
Ik zou sowieso kiezen voor de S20FE 5g versie, want die heeft een Snapdragon Soc ipv de Exynos van de 4g versie (dus 20% sneller bij 20% langere batterijduur). Alleen dat is de meerprijs al waard.
Dat was ook mijn overtuiging om de 5G versie te nemen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
giovanni2903 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 14:30:
[...]

ik heb zelf een paar dagen terug een s20 5g gekocht voor 235 euro precies om de reden die jij geeft. de s21 word niet veel beter dan de s20 (maar kost wel 850 euro). lekker voor de s20 gaan
235,- euro???
Volgend mij ben je abuis.
Kijk anders maar even op pricewatch.
795,- euro komt eerder in de buurt.
Trek daar honderd cashback van Samsung vanaf en dan zit ik toch nog steeds wel met een “klein” verschilletje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 08:13
MatMich schreef op zondag 3 januari 2021 @ 18:03:
[...]

235,- euro???
Volgend mij ben je abuis.
Kijk anders maar even op pricewatch.
795,- euro komt eerder in de buurt.
Trek daar honderd cashback van Samsung vanaf en dan zit ik toch nog steeds wel met een “klein” verschilletje
Nope:
Verlenging abo bij tmobile via mobiel.nl
-35 euro korting bij mobiel.nl via ING puntenwinkel (gratis code)
-100 euro cashback samsung
-120 euro recycle deal van t-mobile. na 2 jaar mogen ze mn nette telefoon met afgeragde batterij best hebben hoor, bespaart mij lekker 120 euro :)

Moest 325,75 betalen, waarvan 3,75 verzendkosten = 322 en ik krijg dus nog 100 terug van samsung = 222.
En dan heb ik dus de 5g versie van de s20 en niet eens de normale 4g variant ;)

EDIT:
ben helemaal vergeten dat ik elke maand 2,50 moet betalen. moet dus nog 60 euro bij= 222+60=282

[ Voor 11% gewijzigd door giovanni2903 op 05-01-2021 03:28 ]

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 08:11
giovanni2903 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 04:04:
[...]

Nope:
-120 euro recycle deal van t-mobile. na 2 jaar mogen ze mn nette telefoon met afgeragde batterij best hebben hoor, bespaart mij lekker 120 euro :)

Moest 325,75 betalen, waarvan 3,75 verzendkosten = 322 en ik krijg dus nog 100 terug van samsung = 222.
Dus je hebt hem 2 jaar gehuurd voor 235 ipv gekocht. ;)

2e hands zal deze telefoon na 2 jaar vast wel meer opbrengen dan 120 euro dus daar verlies je ook nog weer wat. Desondanks nog geen slechte deal hoor.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
AtlAntA schreef op maandag 4 januari 2021 @ 07:28:
[...]

Dus je hebt hem 2 jaar gehuurd voor 235 ipv gekocht. ;)

2e hands zal deze telefoon na 2 jaar vast wel meer opbrengen dan 120 euro dus daar verlies je ook nog weer wat. Desondanks nog geen slechte deal hoor.
Klopt, alleen na 2 jaar levert hij waarschijnlijk meer op en dan kan ik hem gewoon afkopen voor 120 euro en verkoop ik m op marktplaats voor 200 ofzo. Dan heb ik m dus gekocht voor minder dan 200 euro :p

EDIT:
ben helemaal vergeten dat ik elke maand 2,50 moet betalen. moet dus nog 60 euro bij= 222+60=282

[ Voor 8% gewijzigd door giovanni2903 op 05-01-2021 03:28 ]

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 08:11
giovanni2903 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:33:
[...]

Klopt, alleen na 2 jaar levert hij waarschijnlijk meer op en dan kan ik hem gewoon afkopen voor 120 euro en verkoop ik m op marktplaats voor 200 ofzo. Dan heb ik m dus gekocht voor minder dan 200 euro :p
Oh ik dacht dat je hem sowieso moest inleveren en daar €120 voor zou krijgen. Dan is het al helemaal een goede deal. Ik heb 3 weken geleden nog €480 betaalt bij een verlenging bij Vodafone. 8)7

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
AtlAntA schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:43:
[...]

Oh ik dacht dat je hem sowieso moest inleveren en daar €120 voor zou krijgen. Dan is het al helemaal een goede deal. Ik heb 3 weken geleden nog €480 betaalt bij een verlenging bij Vodafone. 8)7
Nope, je krijgt van te voren die korting al en na 2 jaar kan je m afkopen als je wil, dus dan betaal je eventueel die 120 euro "extra". Mn s10 ga ik dus afkopen, was 216 euro voordeel ipv 120 en die verkoop ik voor 300 op marktplaats. Vanwege die recycle deal heb ik toen voor tmobile gekozen ipv tele2

EDIT:

[ Voor 7% gewijzigd door giovanni2903 op 05-01-2021 03:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
Met de ING rentepunten korting à 60 euro en de cashback à 100 euro vanuit Samsung zal de S20 5G uiteindelijk 412 euro gaan worden icm Vodafone contractverlenging. M'n vrouw wilt niet groter dus een S21 + is geen optie. Twijfel of ik 't moet doen en haar ermee moet verrassen.

Ze heeft nu een S10 en hoeft niet het nieuwste van het nieuwste te hebben. Twijfel of ik een week moet wachten, maar de S21 zal geen baanbrekend pre order deal hebben. Denk die nieuwe Buds erbij en dat ik dan toch nog 200 euro minimaal meer zal moeten betalen. Dat bedrag kan ik niet rechtvaardigen.

Even over nadenken. Kan 'm ook tijdig bestellen en terugsturen als de S21 vanaf de 14e voor een dikke deal te krijgen is. Houd ik 't toestel gewoon gesealed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Draicon schreef op maandag 4 januari 2021 @ 20:41:
Met de ING rentepunten korting à 60 euro en de cashback à 100 euro vanuit Samsung zal de S20 5G uiteindelijk 412 euro gaan worden icm Vodafone contractverlenging. M'n vrouw wilt niet groter dus een S21 + is geen optie. Twijfel of ik 't moet doen en haar ermee moet verrassen.

Ze heeft nu een S10 en hoeft niet het nieuwste van het nieuwste te hebben. Twijfel of ik een week moet wachten, maar de S21 zal geen baanbrekend pre order deal hebben. Denk die nieuwe Buds erbij en dat ik dan toch nog 200 euro minimaal meer zal moeten betalen. Dat bedrag kan ik niet rechtvaardigen.

Even over nadenken. Kan 'm ook tijdig bestellen en terugsturen als de S21 vanaf de 14e voor een dikke deal te krijgen is. Houd ik 't toestel gewoon gesealed.
als ze niet het nieuwste van het nieuwste wil zou ik gewoon een s20 kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
giovanni2903 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 04:04:
[...]

Nope:

Voor zoveel werk had je hem eigenlijk gratis moeten krijgen. ;-)
Maar zonder gekheid, als ik het dus goed begrijp heb je hem dus max. 2 jaar voor die prijs.
Als ik met mijn S20 5 jaar doe ben ik op jaarbasis dus minder kwijt en is mijn abbo ook nog eens de helft goedkoper per maand.
En nu maar hopen voor je dat er over 2 jaar weer zo’n deal komt.
Overigens is die kans natuurlijk wel groot want dr zijn continue deals omdat de lachende derde altijd de providers zijn, maar ik zou er voor passen om iedere 2 jaar een dag te moeten gaan boekhouden om weer zo een deal te vinden met al het geregel van dien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
MatMich schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 01:38:
[...]

Voor zoveel werk had je hem eigenlijk gratis moeten krijgen. ;-)
Maar zonder gekheid, als ik het dus goed begrijp heb je hem dus max. 2 jaar voor die prijs.
Als ik met mijn S20 5 jaar doe ben ik op jaarbasis dus minder kwijt en is mijn abbo ook nog eens de helft goedkoper per maand.
En nu maar hopen voor je dat er over 2 jaar weer zo’n deal komt.
Overigens is die kans natuurlijk wel groot want dr zijn continue deals omdat de lachende derde altijd de providers zijn, maar ik zou er voor passen om iedere 2 jaar een dag te moeten gaan boekhouden om weer zo een deal te vinden met al het geregel van dien.
ik wilde eigenlijk gewoon simpel de s21 bestellen eind vd maand, maar ik kwam deze deal tegen op pepper waar mensen die boekhouding al voor elkaar (en dus mij) doen :p
voor 222 euro 2 jaar lang een s20 hebben die ik daarna aan tmobile moet geven of kan afkopen voor 120 euro (waardoor ik op 342 euro kom en kan verkopen voor 250 euro, waardoor ik het toestel voor rond de 100 euro 2 jaar lang heb gehad) is een stuk voordeliger dan een s21 twv 850 euro

deals met samsung toestellen zijn er vaak genoeg, mn s10 had ik voor 343 op dag van release bijv.

EDIT:

[ Voor 7% gewijzigd door giovanni2903 op 05-01-2021 03:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricktachtig
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 06-07 13:42
giovanni2903 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 03:25:
[...]

ik wilde eigenlijk gewoon simpel de s21 bestellen eind vd maand, maar ik kwam deze deal tegen op pepper waar mensen die boekhouding al voor elkaar (en dus mij) doen :p
voor 222 euro 2 jaar lang een s20 hebben die ik daarna aan tmobile moet geven of kan afkopen voor 120 euro (waardoor ik op 342 euro kom en kan verkopen voor 250 euro, waardoor ik het toestel voor rond de 100 euro 2 jaar lang heb gehad) is een stuk voordeliger dan een s21 twv 850 euro

deals met samsung toestellen zijn er vaak genoeg, mn s10 had ik voor 343 op dag van release bijv.

EDIT:
Je geeft in je edit aan 282 euro te moeten betalen op dit moment. En later dus nog eens 120 euro. Dat maakt samen 402 euro als aankoopbedrag voor dit toestel.

Als jij verwacht 250 euro voor de S20 FE (lite versie van de S20) te kunnen krijgen over 2 jaar. Dan kun je zeker 400 euro voor de S21 krijgen over 2 jaar.

Dan betaal je dus 252 voor 2jaar S20 FE en 450 voor de S21 wanneer je deze na 2 jaar ook zou willen verkopen. Zeker een leuke deal wanneer de S20 FE helemaal voldoet aan jouw eisen. Maar wereldschokkend is het verschil niet voor een lite versie van de S20 tov een flagship S21.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Ricktachtig schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:17:
[...]

Je geeft in je edit aan 282 euro te moeten betalen op dit moment. En later dus nog eens 120 euro. Dat maakt samen 402 euro als aankoopbedrag voor dit toestel.

Als jij verwacht 250 euro voor de S20 FE (lite versie van de S20) te kunnen krijgen over 2 jaar. Dan kun je zeker 400 euro voor de S21 krijgen over 2 jaar.

Dan betaal je dus 252 voor 2jaar S20 FE en 450 voor de S21 wanneer je deze na 2 jaar ook zou willen verkopen. Zeker een leuke deal wanneer de S20 FE helemaal voldoet aan jouw eisen. Maar wereldschokkend is het verschil niet voor een lite versie van de S20 tov een flagship S21.
Dat klopt, over 2 jaar kijk ik of ik meer dan 120 kan krijgen voor mn s20 5g en dan betaal ik tmobile dus 120. Ik heb niet de s20 fe, maar de s20 5g :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-07 19:28
Mijn zoon heeft een Samsung telefoon gekocht bij de Outlet Mediamarkt . Er is nu een cashbackactie actie van Samsung maar in de voorwaarde staat een zin die mij niet helemaal duidelijk is . Geldt de actie nu wel of niet voor de outlet Mediamarkt :

Deelname aan bepaalde Acties is alleen mogelijk bij aankoop van een bepaald actieproduct, zoals aangegeven in de
Bijzondere Actievoorwaarden. Deelname aan die Acties staat alleen open voor degene die het actieproduct bij een aan de
actie deelnemende winkel heeft gekocht. Wanneer het product bij een niet aan de Actie deelenemende winkel of bij een
particulier is gekocht, kan niet aan de Actie worden deelgenomen. Opvolgende eigenaars van het product (waaronder maar
niet beperkt tot eigenaren die een zogenaamd 'tweedekans' product, een 'outlet' product, een B- C- etc. product, of een
omgeruild product hebben gekocht) komen evenmin voor deelname aan de Actie in aanmerking en hebben geen recht op het
Voordeel. Het recht op het Voordeel komt bovendien te vervallen na ontbinding van de oorspronkelijke koop en de Deelnemer
dient in dat geval een reeds ontvangen Voordeel uit eigen initiaitef te retourneren aan Samsung . De deelname aan de Actie of
het recht op het Voordeel zijn strikt persoonlijk en niet overdraagbaar. Dergelijke acties gelden zolang de voorraad strekt en
Samsung is niet verantwoordelijk voor beschikbaarheid of voorraad van de actieproducten bij de deelnemende winkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online

avotar

P0werd by Black Coffee

giovanni2903 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 14:15:
[...]

Dat klopt, over 2 jaar kijk ik of ik meer dan 120 kan krijgen voor mn s20 5g en dan betaal ik tmobile dus 120. Ik heb niet de s20 fe, maar de s20 5g :)
de s20 5g staat er toch helemaal op bij hen? Of kijk ik er nou zo over heen?

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
avotar schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 16:22:
[...]

de s20 5g staat er toch helemaal op bij hen? Of kijk ik er nou zo over heen?
in de zoekbalk:

https://www.mobiel.nl/sma...rds=Samsung+Galaxy+S20+5G

de grijze is alleen (tijdelijk) op zie ik.

[ Voor 7% gewijzigd door giovanni2903 op 09-01-2021 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Hansw1 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 16:14:
Mijn zoon heeft een Samsung telefoon gekocht bij de Outlet Mediamarkt . Er is nu een cashbackactie actie van Samsung maar in de voorwaarde staat een zin die mij niet helemaal duidelijk is . Geldt de actie nu wel of niet voor de outlet Mediamarkt :

Deelname aan bepaalde Acties is alleen mogelijk bij aankoop van een bepaald actieproduct, zoals aangegeven in de
Bijzondere Actievoorwaarden. Deelname aan die Acties staat alleen open voor degene die het actieproduct bij een aan de
actie deelnemende winkel heeft gekocht. Wanneer het product bij een niet aan de Actie deelenemende winkel of bij een
particulier is gekocht, kan niet aan de Actie worden deelgenomen. Opvolgende eigenaars van het product (waaronder maar
niet beperkt tot eigenaren die een zogenaamd 'tweedekans' product, een 'outlet' product, een B- C- etc. product, of een
omgeruild product hebben gekocht) komen evenmin voor deelname aan de Actie in aanmerking en hebben geen recht op het
Voordeel. Het recht op het Voordeel komt bovendien te vervallen na ontbinding van de oorspronkelijke koop en de Deelnemer
dient in dat geval een reeds ontvangen Voordeel uit eigen initiaitef te retourneren aan Samsung . De deelname aan de Actie of
het recht op het Voordeel zijn strikt persoonlijk en niet overdraagbaar. Dergelijke acties gelden zolang de voorraad strekt en
Samsung is niet verantwoordelijk voor beschikbaarheid of voorraad van de actieproducten bij de deelnemende winkels
gewoon proberen aan te melden, als ie word afgekeurd weet je genoeg. denk dat samsung niet kan zien dat ie uit de outlet komt hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online

avotar

P0werd by Black Coffee

Die had ik gevonden. Ik dacht dat jij hem direct bij T-mobile zelf vandaan had.
Via hun website ;)

Maar bedankt voor je reactie

[ Voor 4% gewijzigd door avotar op 09-01-2021 12:56 ]

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
avotar schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:56:
[...]

Die had ik gevonden. Ik dacht dat jij hem direct bij T-mobile zelf vandaan had.
Via hun website ;)

Maar bedankt voor je reactie
nee, contractverlenging van t-mobile via mobiel.nl. is sws altijd goedkoper dan via tmobile zelf (als je een toestel erbij neemt) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharonh
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 14-07 15:15
Klopt het dat ik geen "plotselinge prijsdaling" hoef te verwachten als de S21 uitkomt de 29e? :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 21:07

SaN

Ik vind het prijsverschil vrij minimaal met de S21. Klopt het dat dit verschil vorige jaren wat groter was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BRETOR
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-07 09:56
De S20 5G was bij launch vorig jaar met een abonnement maar enkele tientjes duurder dan een losse S10. Niet een geheel eerlijke vergelijking, maar het viel me tegen toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 14-07 18:05
Zojuist de S20 FE 5G besteld bij Office Center voor € 400,51
Ben benieuwd of ie geleverd gaat worden, maar voor deze prijs het proberen waard. :)

pricewatch: Samsung Galaxy S20 FE 5G (6GB ram, 128GB opslag) Blauw

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sanchaz12
  • Laatst online: 05-07 20:14
Uberprutser schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 19:43:
Zojuist de S20 FE 5G besteld bij Office Center voor € 400,51
Ben benieuwd of ie geleverd gaat worden, maar voor deze prijs het proberen waard. :)
Ook een besteld gisterenavond, kort erna is de pagina offline gehaald maar geen mail van annulering ontvangen en kort na middernacht een factuur per mail ontvangen. Ben ook benieuwd!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SyZZQjStq6KvGCvsSm9lIqXmHtQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aXnfGppMT6FhW8MBn9J8QdJq.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door Sanchaz12 op 20-03-2021 20:22 . Reden: Screenshot toevoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
De LTE versie staat er ook nog tussen voor 247 euro (niet leverbaar) dus ik denk dat iemand de verkeerde prijzen heeft zitten inkloppen.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Sanchaz12 schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 06:07:
[...]

Ook een besteld gisterenavond, kort erna is de pagina offline gehaald maar geen mail van annulering ontvangen en kort na middernacht een factuur per mail ontvangen. Ben ook benieuwd!

[Afbeelding]
Het is echter wel heel stil vanuit Office Centre :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanchaz12
  • Laatst online: 05-07 20:14
Uberprutser schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:53:
[...]
Het is echter wel heel stil vanuit Office Centre :X
Ja hier ook, het is wel een zakelijk gerichte winkel waar ze (uit ervaring) niet altijd met updates over verzending werken. Lijkt mij dat ze de order gisteren al geannuleerd hadden als ze het er niet mee eens zijn. Volgens hun bezorg informatie zou een bestelling geplaatst na vrijdag 14:30 op dinsdag geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Geachte heer of mevrouw,

Vriendelijk bedankt voor uw bestelling bij Office Centre.

Op deze order heeft u de G781 galaxy s20 Fe 5g 128gb n besteld.

Dit artikel hebben wij besteld bij onze leverancier.

Ik heb contact gehad met de leverancier en zij hebben aangegeven dat dit artikel niet meer leverbaar is. Mijn excuses hiervoor.

Helaas hebben we geen alternatief.

Wij maken een creditnota en uw aankoopbedrag wordt binnen vijf werkdagen teruggestort op de rekening waarmee er is betaald.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Medewerker Klantenservice
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Had 'm wel verwacht helaas.
Dan ga ik toch mijn Note 8 maar gebruiken tot ie ermee stopt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Ik blijf dan ook nog even bij mijn Galaxy S7 zolang die het (goed) blijft doen of er een nog zo'n goede aanbieding voorbij komt die wel wordt geleverd... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvdam
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-04 17:52
Ik had vrijdag avond ook een S 20 FE 5G besteld bij Office Centre voor 400,51 euro. Zaterdag ook een factuur ontvangen. Helaas gisteren niks bij de pakketpost, maar wel een credit nota op naam van Gast account Online Aankopen te Almere. Verder geen toelichting of excuses dat de levering niet gelukt was. Dus ik gebeld, daar wisten ze er van iets vanaf 'dat de telefoon niet meer leverbaar was en er geen vervanger was '. Ik klaagde nog dat de credit nota niet op mijn naam of adres stond (maar op hun eigen adres). Daarop kreeg ik vandaag de reactie dat die credit nota écht bij mijn
eerdere bestelling hoorde. Wat een slechte administratie. En klant onvriendelijk. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oFvIEmo0qaz4pOC-2c0wmdW92h0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/jrxlMJNqqF1L8vfYgwGdBi3f.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1633648

Na jaren iPhone gebruiker te zijn geweest (vanaf de 5S) terug naar Samsung. Laatste was een Galaxy S3. Reden is dat ik max. €500 wel genoeg vind voor een smartphone. En dan heb je bij Apple weinig aantrekkelijks naar mijn mening. Dus een S20 FE 5G besteld die met €50 cashback netjes onder de €500 uitkomt.

Wel online besteld om bij een enorme teleurstelling het toestel terug te kunnen sturen. Komt morgen binnen. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:00
Nu we toch in dit topic terecht komen; Tijdens 'btw dagen' bij coolblue besteld de Samsung Galaxy S20 FE 128GB Blauw 4G voor 435 inclusief Clear View Book Case Blauw. Normaal 530,99. Grote kans dat hij terug gaat als bovenstaande niet wordt opgelost.

[ Voor 15% gewijzigd door sdk1985 op 05-07-2021 14:53 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• pascalw
  • Laatst online: 13-07 18:04
Weet iemand toevallig of MediaMarkt de Galaxy S20 FE 4G daadwerkelijk nog met Exynos processor levert (bij een Tele2 abbo)? Dit is het ‘oude’ model. Het nieuwe model heeft een Snapdragon processor.

Edit: inmiddels besteld dus ik ga het ondervinden. Prijs i.c.m. 1 maand tele 2 abbo €370.

[ Voor 19% gewijzigd door pascalw op 20-11-2021 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:14

knakworst

Get more sats!

Voor 408,09 euro nu te bestellen als black friday deal op de Franse Amazon. Ik kan niet vinden of er Exynos of Snapdragon geleverd wordt.

https://www.amazon.fr/SAM...leu-AMAZON/dp/B08JCVTRH2/

De 5G is 100 euro duurder.

Edit: Bij Tele2 abonnement via mobiel.nl ook goedkoop. Zie Pepper. https://nl.pepper.com/aan...ar-eur14-voor-20gb-215114

[ Voor 23% gewijzigd door knakworst op 20-11-2021 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Wat ben ik blij dat ik mijn toestel (20 5g) voor 350 heb gekocht een jaar geleden, de prijzen die ze er nu bog voor vragen vind ik best behoorlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:14

knakworst

Get more sats!

Iets met dollar en chiptekorten :( :( :(

Als je nu een nieuwe energieleverancier nodig hebt, ben je ook het spreekwoordelijke bokje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirure1984
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-06 17:01
pascalw schreef op donderdag 18 november 2021 @ 20:15:
Weet iemand toevallig of MediaMarkt de Galaxy S20 FE 4G daadwerkelijk nog met Exynos processor levert (bij een Tele2 abbo)? Dit is het ‘oude’ model. Het nieuwe model heeft een Snapdragon processor.

Edit: inmiddels besteld dus ik ga het ondervinden. Prijs i.c.m. 1 maand tele 2 abbo €370.
De telefoon al binnen? Sta op het punt dezelfde bestelling te plaatsen icm 1maand tele2, prima aanbieding overigens. Maar alleen als het om de SD variant gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pascalw
  • Laatst online: 13-07 18:04
Jirure1984 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 20:00:
[...]

De telefoon al binnen? Sta op het punt dezelfde bestelling te plaatsen icm 1maand tele2, prima aanbieding overigens. Maar alleen als het om de SD variant gaat.
Yes, gisteren binnengekomen. Inderdaad de SD variant, dus top prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirure1984
pascalw schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 20:37:
[...]

Yes, gisteren binnengekomen. Inderdaad de SD variant, dus top prijs!
Bedankt voor de snelle reactie. Meteen 1 besteld. 370 voor deze telefoon op dit moment een prima koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08:33
Jirure1984 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 21:16:
[...]

Bedankt voor de snelle reactie. Meteen 1 besteld. 370 voor deze telefoon op dit moment een prima koopje.
Ook besteld voor vrouwlief. Moest nog haar abbo verlengen bij Tele2 dus uiteindelijk 312 voor de telefoon afgetikt. Echt een koopje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jirure1984
Begin van de middag de telefoon ontvangen. Eerste indruk is goed.

Ik kom van een OP Nord af (half jaar). Zat mij al enige tijd te ergeren aan de slechte camera en oa browsen ging ook enorm traag.

De S20 FE is echt een verademing. Top deal.
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Let op:
Accessoires mogen hier: [Samsung Galaxy S20-serie] Accessoires topic