Bij hollandsnieuwe (met abonnement) nu een S20 FE 4g voor EUR 432. Met de 100 euro cashback aktie van samsung betaal je netto EUR 342.
En de S20 FE 5g bij MediaMarkt met een Tele2 abonnement van 10 euro voor 576 euro. Kun je na 1 maand opzeggen. Dus na cashback 576+10-100 = 486
Ik zou sowieso kiezen voor de S20FE 5g versie, want die heeft een Snapdragon Soc ipv de Exynos van de 4g versie (dus 20% sneller bij 20% langere batterijduur). Alleen dat is de meerprijs al waard.
bij mobiel.nl is de S20 FE 5G
icm vodafone red voor 248€ of de 4G variant voor 187€ te krijgen icm ING (€60) + cashback.
tmobile zit op 236€ waar nog €35 ING af kan.
icm vodafone red voor 248€ of de 4G variant voor 187€ te krijgen icm ING (€60) + cashback.
tmobile zit op 236€ waar nog €35 ING af kan.
Dat was ook mijn overtuiging om de 5G versie te nemen .evdakker schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 14:23:
Ik zou sowieso kiezen voor de S20FE 5g versie, want die heeft een Snapdragon Soc ipv de Exynos van de 4g versie (dus 20% sneller bij 20% langere batterijduur). Alleen dat is de meerprijs al waard.
235,- euro???giovanni2903 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 14:30:
[...]
ik heb zelf een paar dagen terug een s20 5g gekocht voor 235 euro precies om de reden die jij geeft. de s21 word niet veel beter dan de s20 (maar kost wel 850 euro). lekker voor de s20 gaan
Volgend mij ben je abuis.
Kijk anders maar even op pricewatch.
795,- euro komt eerder in de buurt.
Trek daar honderd cashback van Samsung vanaf en dan zit ik toch nog steeds wel met een “klein” verschilletje
Nope:MatMich schreef op zondag 3 januari 2021 @ 18:03:
[...]
235,- euro???
Volgend mij ben je abuis.
Kijk anders maar even op pricewatch.
795,- euro komt eerder in de buurt.
Trek daar honderd cashback van Samsung vanaf en dan zit ik toch nog steeds wel met een “klein” verschilletje
Verlenging abo bij tmobile via mobiel.nl
-35 euro korting bij mobiel.nl via ING puntenwinkel (gratis code)
-100 euro cashback samsung
-120 euro recycle deal van t-mobile. na 2 jaar mogen ze mn nette telefoon met afgeragde batterij best hebben hoor, bespaart mij lekker 120 euro
Moest 325,75 betalen, waarvan 3,75 verzendkosten = 322 en ik krijg dus nog 100 terug van samsung = 222.
En dan heb ik dus de 5g versie van de s20 en niet eens de normale 4g variant
EDIT:
ben helemaal vergeten dat ik elke maand 2,50 moet betalen. moet dus nog 60 euro bij= 222+60=282
[ Voor 11% gewijzigd door giovanni2903 op 05-01-2021 03:28 ]
| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |
Dus je hebt hem 2 jaar gehuurd voor 235 ipv gekocht.giovanni2903 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 04:04:
[...]
Nope:
-120 euro recycle deal van t-mobile. na 2 jaar mogen ze mn nette telefoon met afgeragde batterij best hebben hoor, bespaart mij lekker 120 euro
Moest 325,75 betalen, waarvan 3,75 verzendkosten = 322 en ik krijg dus nog 100 terug van samsung = 222.
2e hands zal deze telefoon na 2 jaar vast wel meer opbrengen dan 120 euro dus daar verlies je ook nog weer wat. Desondanks nog geen slechte deal hoor.
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
Klopt, alleen na 2 jaar levert hij waarschijnlijk meer op en dan kan ik hem gewoon afkopen voor 120 euro en verkoop ik m op marktplaats voor 200 ofzo. Dan heb ik m dus gekocht voor minder dan 200 euroAtlAntA schreef op maandag 4 januari 2021 @ 07:28:
[...]
Dus je hebt hem 2 jaar gehuurd voor 235 ipv gekocht.
2e hands zal deze telefoon na 2 jaar vast wel meer opbrengen dan 120 euro dus daar verlies je ook nog weer wat. Desondanks nog geen slechte deal hoor.
EDIT:
ben helemaal vergeten dat ik elke maand 2,50 moet betalen. moet dus nog 60 euro bij= 222+60=282
[ Voor 8% gewijzigd door giovanni2903 op 05-01-2021 03:28 ]
| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |
Oh ik dacht dat je hem sowieso moest inleveren en daar €120 voor zou krijgen. Dan is het al helemaal een goede deal. Ik heb 3 weken geleden nog €480 betaalt bij een verlenging bij Vodafone.giovanni2903 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:33:
[...]
Klopt, alleen na 2 jaar levert hij waarschijnlijk meer op en dan kan ik hem gewoon afkopen voor 120 euro en verkoop ik m op marktplaats voor 200 ofzo. Dan heb ik m dus gekocht voor minder dan 200 euro

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
Nope, je krijgt van te voren die korting al en na 2 jaar kan je m afkopen als je wil, dus dan betaal je eventueel die 120 euro "extra". Mn s10 ga ik dus afkopen, was 216 euro voordeel ipv 120 en die verkoop ik voor 300 op marktplaats. Vanwege die recycle deal heb ik toen voor tmobile gekozen ipv tele2AtlAntA schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:43:
[...]
Oh ik dacht dat je hem sowieso moest inleveren en daar €120 voor zou krijgen. Dan is het al helemaal een goede deal. Ik heb 3 weken geleden nog €480 betaalt bij een verlenging bij Vodafone.
EDIT:
[ Voor 7% gewijzigd door giovanni2903 op 05-01-2021 03:28 ]
Met de ING rentepunten korting à 60 euro en de cashback à 100 euro vanuit Samsung zal de S20 5G uiteindelijk 412 euro gaan worden icm Vodafone contractverlenging. M'n vrouw wilt niet groter dus een S21 + is geen optie. Twijfel of ik 't moet doen en haar ermee moet verrassen.
Ze heeft nu een S10 en hoeft niet het nieuwste van het nieuwste te hebben. Twijfel of ik een week moet wachten, maar de S21 zal geen baanbrekend pre order deal hebben. Denk die nieuwe Buds erbij en dat ik dan toch nog 200 euro minimaal meer zal moeten betalen. Dat bedrag kan ik niet rechtvaardigen.
Even over nadenken. Kan 'm ook tijdig bestellen en terugsturen als de S21 vanaf de 14e voor een dikke deal te krijgen is. Houd ik 't toestel gewoon gesealed.
Ze heeft nu een S10 en hoeft niet het nieuwste van het nieuwste te hebben. Twijfel of ik een week moet wachten, maar de S21 zal geen baanbrekend pre order deal hebben. Denk die nieuwe Buds erbij en dat ik dan toch nog 200 euro minimaal meer zal moeten betalen. Dat bedrag kan ik niet rechtvaardigen.
Even over nadenken. Kan 'm ook tijdig bestellen en terugsturen als de S21 vanaf de 14e voor een dikke deal te krijgen is. Houd ik 't toestel gewoon gesealed.
als ze niet het nieuwste van het nieuwste wil zou ik gewoon een s20 kopenDraicon schreef op maandag 4 januari 2021 @ 20:41:
Met de ING rentepunten korting à 60 euro en de cashback à 100 euro vanuit Samsung zal de S20 5G uiteindelijk 412 euro gaan worden icm Vodafone contractverlenging. M'n vrouw wilt niet groter dus een S21 + is geen optie. Twijfel of ik 't moet doen en haar ermee moet verrassen.
Voor zoveel werk had je hem eigenlijk gratis moeten krijgen. ;-)giovanni2903 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 04:04:
[...]
Nope:
Maar zonder gekheid, als ik het dus goed begrijp heb je hem dus max. 2 jaar voor die prijs.
Als ik met mijn S20 5 jaar doe ben ik op jaarbasis dus minder kwijt en is mijn abbo ook nog eens de helft goedkoper per maand.
En nu maar hopen voor je dat er over 2 jaar weer zo’n deal komt.
Overigens is die kans natuurlijk wel groot want dr zijn continue deals omdat de lachende derde altijd de providers zijn, maar ik zou er voor passen om iedere 2 jaar een dag te moeten gaan boekhouden om weer zo een deal te vinden met al het geregel van dien.
ik wilde eigenlijk gewoon simpel de s21 bestellen eind vd maand, maar ik kwam deze deal tegen op pepper waar mensen die boekhouding al voor elkaar (en dus mij) doenMatMich schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 01:38:
[...]
Voor zoveel werk had je hem eigenlijk gratis moeten krijgen. ;-)
Maar zonder gekheid, als ik het dus goed begrijp heb je hem dus max. 2 jaar voor die prijs.
Als ik met mijn S20 5 jaar doe ben ik op jaarbasis dus minder kwijt en is mijn abbo ook nog eens de helft goedkoper per maand.
En nu maar hopen voor je dat er over 2 jaar weer zo’n deal komt.
Overigens is die kans natuurlijk wel groot want dr zijn continue deals omdat de lachende derde altijd de providers zijn, maar ik zou er voor passen om iedere 2 jaar een dag te moeten gaan boekhouden om weer zo een deal te vinden met al het geregel van dien.
voor 222 euro 2 jaar lang een s20 hebben die ik daarna aan tmobile moet geven of kan afkopen voor 120 euro (waardoor ik op 342 euro kom en kan verkopen voor 250 euro, waardoor ik het toestel voor rond de 100 euro 2 jaar lang heb gehad) is een stuk voordeliger dan een s21 twv 850 euro
deals met samsung toestellen zijn er vaak genoeg, mn s10 had ik voor 343 op dag van release bijv.
EDIT:
[ Voor 7% gewijzigd door giovanni2903 op 05-01-2021 03:28 ]
Je geeft in je edit aan 282 euro te moeten betalen op dit moment. En later dus nog eens 120 euro. Dat maakt samen 402 euro als aankoopbedrag voor dit toestel.giovanni2903 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 03:25:
[...]
ik wilde eigenlijk gewoon simpel de s21 bestellen eind vd maand, maar ik kwam deze deal tegen op pepper waar mensen die boekhouding al voor elkaar (en dus mij) doen
voor 222 euro 2 jaar lang een s20 hebben die ik daarna aan tmobile moet geven of kan afkopen voor 120 euro (waardoor ik op 342 euro kom en kan verkopen voor 250 euro, waardoor ik het toestel voor rond de 100 euro 2 jaar lang heb gehad) is een stuk voordeliger dan een s21 twv 850 euro
deals met samsung toestellen zijn er vaak genoeg, mn s10 had ik voor 343 op dag van release bijv.
EDIT:
Als jij verwacht 250 euro voor de S20 FE (lite versie van de S20) te kunnen krijgen over 2 jaar. Dan kun je zeker 400 euro voor de S21 krijgen over 2 jaar.
Dan betaal je dus 252 voor 2jaar S20 FE en 450 voor de S21 wanneer je deze na 2 jaar ook zou willen verkopen. Zeker een leuke deal wanneer de S20 FE helemaal voldoet aan jouw eisen. Maar wereldschokkend is het verschil niet voor een lite versie van de S20 tov een flagship S21.
Dat klopt, over 2 jaar kijk ik of ik meer dan 120 kan krijgen voor mn s20 5g en dan betaal ik tmobile dus 120. Ik heb niet de s20 fe, maar de s20 5gRicktachtig schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:17:
[...]
Je geeft in je edit aan 282 euro te moeten betalen op dit moment. En later dus nog eens 120 euro. Dat maakt samen 402 euro als aankoopbedrag voor dit toestel.
Als jij verwacht 250 euro voor de S20 FE (lite versie van de S20) te kunnen krijgen over 2 jaar. Dan kun je zeker 400 euro voor de S21 krijgen over 2 jaar.
Dan betaal je dus 252 voor 2jaar S20 FE en 450 voor de S21 wanneer je deze na 2 jaar ook zou willen verkopen. Zeker een leuke deal wanneer de S20 FE helemaal voldoet aan jouw eisen. Maar wereldschokkend is het verschil niet voor een lite versie van de S20 tov een flagship S21.
Mijn zoon heeft een Samsung telefoon gekocht bij de Outlet Mediamarkt . Er is nu een cashbackactie actie van Samsung maar in de voorwaarde staat een zin die mij niet helemaal duidelijk is . Geldt de actie nu wel of niet voor de outlet Mediamarkt :
Deelname aan bepaalde Acties is alleen mogelijk bij aankoop van een bepaald actieproduct, zoals aangegeven in de
Bijzondere Actievoorwaarden. Deelname aan die Acties staat alleen open voor degene die het actieproduct bij een aan de
actie deelnemende winkel heeft gekocht. Wanneer het product bij een niet aan de Actie deelenemende winkel of bij een
particulier is gekocht, kan niet aan de Actie worden deelgenomen. Opvolgende eigenaars van het product (waaronder maar
niet beperkt tot eigenaren die een zogenaamd 'tweedekans' product, een 'outlet' product, een B- C- etc. product, of een
omgeruild product hebben gekocht) komen evenmin voor deelname aan de Actie in aanmerking en hebben geen recht op het
Voordeel. Het recht op het Voordeel komt bovendien te vervallen na ontbinding van de oorspronkelijke koop en de Deelnemer
dient in dat geval een reeds ontvangen Voordeel uit eigen initiaitef te retourneren aan Samsung . De deelname aan de Actie of
het recht op het Voordeel zijn strikt persoonlijk en niet overdraagbaar. Dergelijke acties gelden zolang de voorraad strekt en
Samsung is niet verantwoordelijk voor beschikbaarheid of voorraad van de actieproducten bij de deelnemende winkels
Deelname aan bepaalde Acties is alleen mogelijk bij aankoop van een bepaald actieproduct, zoals aangegeven in de
Bijzondere Actievoorwaarden. Deelname aan die Acties staat alleen open voor degene die het actieproduct bij een aan de
actie deelnemende winkel heeft gekocht. Wanneer het product bij een niet aan de Actie deelenemende winkel of bij een
particulier is gekocht, kan niet aan de Actie worden deelgenomen. Opvolgende eigenaars van het product (waaronder maar
niet beperkt tot eigenaren die een zogenaamd 'tweedekans' product, een 'outlet' product, een B- C- etc. product, of een
omgeruild product hebben gekocht) komen evenmin voor deelname aan de Actie in aanmerking en hebben geen recht op het
Voordeel. Het recht op het Voordeel komt bovendien te vervallen na ontbinding van de oorspronkelijke koop en de Deelnemer
dient in dat geval een reeds ontvangen Voordeel uit eigen initiaitef te retourneren aan Samsung . De deelname aan de Actie of
het recht op het Voordeel zijn strikt persoonlijk en niet overdraagbaar. Dergelijke acties gelden zolang de voorraad strekt en
Samsung is niet verantwoordelijk voor beschikbaarheid of voorraad van de actieproducten bij de deelnemende winkels
de s20 5g staat er toch helemaal op bij hen? Of kijk ik er nou zo over heen?giovanni2903 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 14:15:
[...]
Dat klopt, over 2 jaar kijk ik of ik meer dan 120 kan krijgen voor mn s20 5g en dan betaal ik tmobile dus 120. Ik heb niet de s20 fe, maar de s20 5g
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
in de zoekbalk:avotar schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 16:22:
[...]
de s20 5g staat er toch helemaal op bij hen? Of kijk ik er nou zo over heen?
https://www.mobiel.nl/sma...rds=Samsung+Galaxy+S20+5G
de grijze is alleen (tijdelijk) op zie ik.
[ Voor 7% gewijzigd door giovanni2903 op 09-01-2021 00:38 ]
gewoon proberen aan te melden, als ie word afgekeurd weet je genoeg. denk dat samsung niet kan zien dat ie uit de outlet komt hoorHansw1 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 16:14:
Mijn zoon heeft een Samsung telefoon gekocht bij de Outlet Mediamarkt . Er is nu een cashbackactie actie van Samsung maar in de voorwaarde staat een zin die mij niet helemaal duidelijk is . Geldt de actie nu wel of niet voor de outlet Mediamarkt :
Die had ik gevonden. Ik dacht dat jij hem direct bij T-mobile zelf vandaan had.giovanni2903 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 00:37:
[...]
in de zoekbalk:
https://www.mobiel.nl/sma...rds=Samsung+Galaxy+S20+5G
de grijze is alleen (tijdelijk) op zie ik.
Via hun website
Maar bedankt voor je reactie
[ Voor 4% gewijzigd door avotar op 09-01-2021 12:56 ]
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
nee, contractverlenging van t-mobile via mobiel.nl. is sws altijd goedkoper dan via tmobile zelf (als je een toestel erbij neemt)avotar schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:56:
[...]
Die had ik gevonden. Ik dacht dat jij hem direct bij T-mobile zelf vandaan had.
Via hun website
Maar bedankt voor je reactie
Klopt het dat ik geen "plotselinge prijsdaling" hoef te verwachten als de S21 uitkomt de 29e?
Ik vind het prijsverschil vrij minimaal met de S21. Klopt het dat dit verschil vorige jaren wat groter was?
De S20 5G was bij launch vorig jaar met een abonnement maar enkele tientjes duurder dan een losse S10. Niet een geheel eerlijke vergelijking, maar het viel me tegen toen.
Zojuist de S20 FE 5G besteld bij Office Center voor € 400,51
Ben benieuwd of ie geleverd gaat worden, maar voor deze prijs het proberen waard.
pricewatch: Samsung Galaxy S20 FE 5G (6GB ram, 128GB opslag) Blauw
Ben benieuwd of ie geleverd gaat worden, maar voor deze prijs het proberen waard.
pricewatch: Samsung Galaxy S20 FE 5G (6GB ram, 128GB opslag) Blauw
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Ook een besteld gisterenavond, kort erna is de pagina offline gehaald maar geen mail van annulering ontvangen en kort na middernacht een factuur per mail ontvangen. Ben ook benieuwd!Uberprutser schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 19:43:
Zojuist de S20 FE 5G besteld bij Office Center voor € 400,51
/f/image/aXnfGppMT6FhW8MBn9J8QdJq.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 27% gewijzigd door Sanchaz12 op 20-03-2021 20:22 . Reden: Screenshot toevoegen ]
De LTE versie staat er ook nog tussen voor 247 euro (niet leverbaar) dus ik denk dat iemand de verkeerde prijzen heeft zitten inkloppen.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Het is echter wel heel stil vanuit Office CentreSanchaz12 schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 06:07:
[...]
Ook een besteld gisterenavond, kort erna is de pagina offline gehaald maar geen mail van annulering ontvangen en kort na middernacht een factuur per mail ontvangen. Ben ook benieuwd!
[Afbeelding]

Ja hier ook, het is wel een zakelijk gerichte winkel waar ze (uit ervaring) niet altijd met updates over verzending werken. Lijkt mij dat ze de order gisteren al geannuleerd hadden als ze het er niet mee eens zijn. Volgens hun bezorg informatie zou een bestelling geplaatst na vrijdag 14:30 op dinsdag geleverd worden.Uberprutser schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:53:
[...]
Het is echter wel heel stil vanuit Office Centre
Geachte heer of mevrouw,
Vriendelijk bedankt voor uw bestelling bij Office Centre.
Op deze order heeft u de G781 galaxy s20 Fe 5g 128gb n besteld.
Dit artikel hebben wij besteld bij onze leverancier.
Ik heb contact gehad met de leverancier en zij hebben aangegeven dat dit artikel niet meer leverbaar is. Mijn excuses hiervoor.
Helaas hebben we geen alternatief.
Wij maken een creditnota en uw aankoopbedrag wordt binnen vijf werkdagen teruggestort op de rekening waarmee er is betaald.
Nogmaals excuses voor het ongemak.
Medewerker Klantenservice
Had 'm wel verwacht helaas.
Dan ga ik toch mijn Note 8 maar gebruiken tot ie ermee stopt.
Dan ga ik toch mijn Note 8 maar gebruiken tot ie ermee stopt.
Ik blijf dan ook nog even bij mijn Galaxy S7 zolang die het (goed) blijft doen of er een nog zo'n goede aanbieding voorbij komt die wel wordt geleverd...
Ik had vrijdag avond ook een S 20 FE 5G besteld bij Office Centre voor 400,51 euro. Zaterdag ook een factuur ontvangen. Helaas gisteren niks bij de pakketpost, maar wel een credit nota op naam van Gast account Online Aankopen te Almere. Verder geen toelichting of excuses dat de levering niet gelukt was. Dus ik gebeld, daar wisten ze er van iets vanaf 'dat de telefoon niet meer leverbaar was en er geen vervanger was '. Ik klaagde nog dat de credit nota niet op mijn naam of adres stond (maar op hun eigen adres). Daarop kreeg ik vandaag de reactie dat die credit nota écht bij mijn
eerdere bestelling hoorde. Wat een slechte administratie. En klant onvriendelijk.
eerdere bestelling hoorde. Wat een slechte administratie. En klant onvriendelijk.
/f/image/jrxlMJNqqF1L8vfYgwGdBi3f.png?f=fotoalbum_large)
Anoniem: 1633648
Na jaren iPhone gebruiker te zijn geweest (vanaf de 5S) terug naar Samsung. Laatste was een Galaxy S3. Reden is dat ik max. €500 wel genoeg vind voor een smartphone. En dan heb je bij Apple weinig aantrekkelijks naar mijn mening. Dus een S20 FE 5G besteld die met €50 cashback netjes onder de €500 uitkomt.
Wel online besteld om bij een enorme teleurstelling het toestel terug te kunnen sturen. Komt morgen binnen. Ben benieuwd!
Wel online besteld om bij een enorme teleurstelling het toestel terug te kunnen sturen. Komt morgen binnen. Ben benieuwd!
Nu we toch in dit topic terecht komen; Tijdens 'btw dagen' bij coolblue besteld de Samsung Galaxy S20 FE 128GB Blauw 4G voor 435 inclusief Clear View Book Case Blauw. Normaal 530,99. Grote kans dat hij terug gaat als bovenstaande niet wordt opgelost.
[ Voor 15% gewijzigd door sdk1985 op 05-07-2021 14:53 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Weet iemand toevallig of MediaMarkt de Galaxy S20 FE 4G daadwerkelijk nog met Exynos processor levert (bij een Tele2 abbo)? Dit is het ‘oude’ model. Het nieuwe model heeft een Snapdragon processor.
Edit: inmiddels besteld dus ik ga het ondervinden. Prijs i.c.m. 1 maand tele 2 abbo €370.
Edit: inmiddels besteld dus ik ga het ondervinden. Prijs i.c.m. 1 maand tele 2 abbo €370.
[ Voor 19% gewijzigd door pascalw op 20-11-2021 11:42 ]
Voor 408,09 euro nu te bestellen als black friday deal op de Franse Amazon. Ik kan niet vinden of er Exynos of Snapdragon geleverd wordt.
https://www.amazon.fr/SAM...leu-AMAZON/dp/B08JCVTRH2/
De 5G is 100 euro duurder.
Edit: Bij Tele2 abonnement via mobiel.nl ook goedkoop. Zie Pepper. https://nl.pepper.com/aan...ar-eur14-voor-20gb-215114
https://www.amazon.fr/SAM...leu-AMAZON/dp/B08JCVTRH2/
De 5G is 100 euro duurder.
Edit: Bij Tele2 abonnement via mobiel.nl ook goedkoop. Zie Pepper. https://nl.pepper.com/aan...ar-eur14-voor-20gb-215114
[ Voor 23% gewijzigd door knakworst op 20-11-2021 11:11 ]
Wat ben ik blij dat ik mijn toestel (20 5g) voor 350 heb gekocht een jaar geleden, de prijzen die ze er nu bog voor vragen vind ik best behoorlijk
Iets met dollar en chiptekorten

Als je nu een nieuwe energieleverancier nodig hebt, ben je ook het spreekwoordelijke bokje.
Als je nu een nieuwe energieleverancier nodig hebt, ben je ook het spreekwoordelijke bokje.
De telefoon al binnen? Sta op het punt dezelfde bestelling te plaatsen icm 1maand tele2, prima aanbieding overigens. Maar alleen als het om de SD variant gaat.pascalw schreef op donderdag 18 november 2021 @ 20:15:
Weet iemand toevallig of MediaMarkt de Galaxy S20 FE 4G daadwerkelijk nog met Exynos processor levert (bij een Tele2 abbo)? Dit is het ‘oude’ model. Het nieuwe model heeft een Snapdragon processor.
Yes, gisteren binnengekomen. Inderdaad de SD variant, dus top prijs!Jirure1984 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 20:00:
[...]
De telefoon al binnen? Sta op het punt dezelfde bestelling te plaatsen icm 1maand tele2, prima aanbieding overigens. Maar alleen als het om de SD variant gaat.
Bedankt voor de snelle reactie. Meteen 1 besteld. 370 voor deze telefoon op dit moment een prima koopje.pascalw schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 20:37:
[...]
Yes, gisteren binnengekomen. Inderdaad de SD variant, dus top prijs!
Ook besteld voor vrouwlief. Moest nog haar abbo verlengen bij Tele2 dus uiteindelijk 312 voor de telefoon afgetikt. Echt een koopje!Jirure1984 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 21:16:
[...]
Bedankt voor de snelle reactie. Meteen 1 besteld. 370 voor deze telefoon op dit moment een prima koopje.
Begin van de middag de telefoon ontvangen. Eerste indruk is goed.
Ik kom van een OP Nord af (half jaar). Zat mij al enige tijd te ergeren aan de slechte camera en oa browsen ging ook enorm traag.
De S20 FE is echt een verademing. Top deal.
Ik kom van een OP Nord af (half jaar). Zat mij al enige tijd te ergeren aan de slechte camera en oa browsen ging ook enorm traag.
De S20 FE is echt een verademing. Top deal.
Let op:
Accessoires mogen hier: [Samsung Galaxy S20-serie] Accessoires topic
Accessoires mogen hier: [Samsung Galaxy S20-serie] Accessoires topic