Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:01

13art

Moderator Mobile
Topicstarter

Samsung heeft zijn Galaxy S20-serie gepresenteerd. Het topmodel heeft onder andere een 108-megapixelcamera en een periscopische telelens. Alle modellen krijgen een scherm dat 120Hz kan weergeven, maar niet bij de maximale resolutie.

De Galaxy S20-modellen hebben alle drie oledschermen met een 20:9-verhouding, een klein gat in het scherm voor de frontcamera, afgeronde schermranden en een resolutie van maximaal 3200x1440 pixels. Bij die resolutie is de verversingssnelheid 60Hz, maar als gebruikers de resolutie instellen op 2400x1080 pixels, dan is het mogelijk om de refreshrate te verhogen naar 120Hz.

Aan de achterkant van de Galaxy S20+ en de S20 Ultra zitten vier camera's, bij de S20 zijn dat er drie. Die vierde camera op de duurdere modellen is de zogenaamde DepthVision-camera, een time-of-flight-sensor om diepte te meten. Alle modellen hebben een ultragroothoekcamera, een reguliere camera en een camera met telelens.

Dit topic is bedoeld om alle ervaringen met de verschillende accessoires die er zijn voor deze toestellen te bespreken. Denkende aan screenprotectors, cases, Galaxy buds, etc.

Mocht er iemand zijn die deze TS nog iets wil uitbreiden en wil bijhouden, let me know.

[ Voor 246% gewijzigd door 13art op 31-03-2020 18:44 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel BBB
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-10-2024
Vandaag heb ik mijn nieuwe Samsung telefoon in gebruik genomen, er blij mee!
Ik ben al jaren een Samsung gebruiker en heb altijd gebruik gemaakt van de Led view cover om de s8+, s9+ en de s10+.
Nu wil ik bij de s20 ultra eens wat anders.
Ik heb nu een Spigen case deze is prima, ziet er mooi uit en beschermt goed(volgens mij).
Welke screen protector raden jullie aan? Zelf had ik de Spigen Neoflex mee besteld, maar ik weet niet of dat voldoende bescherming geeft.

Heeft er iemand nog andere suggesties, waar je goede ervaringen mee hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-05 10:49
-

[ Voor 100% gewijzigd door EnigmaNL op 31-03-2020 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-04 09:08
EnigmaNL schreef op maandag 30 maart 2020 @ 23:55:
Ik heb de Clear View Cover gekocht voor mijn S20 Ultra, hij bevalt op zich wel goed (helemaal nu hij niet meer helemaal van glanzend plastic is zoals bij de S10) maar er zit 1 groot nadeel aan. Als je Always on Display aan hebt staan zie je alleen de tijd, datum en accu maar verder niets. Je ziet geen notificatie icoontjes en moet dus alsnog de cover openklappen om te kunnen zien of je berichtjes hebt ontvangen. Ten opzichte van Always on Display zonder de cover is dat dus een downgrade.

De enige apps die via de AOD + Cover notificaties schijnen te tonen zijn apps van Samsung zelf (niet kunnen testen want die gebruik ik niet). Ik vind dit heel erg jammer.
Dat is wel jammer dan. In een paar reviews die ik gezien heb kwam dit niet ter sprake.
Jammer dat een product niet gewoon af is en dat je weer moet wachten op een update.

Maar denk dat dit in het accessoires topic hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Garret1410 schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 15:56:
[...]

Dat is wel jammer dan. In een paar reviews die ik gezien heb kwam dit niet ter sprake.
Jammer dat een product niet gewoon af is en dat je weer moet wachten op een update.

Maar denk dat dit in het accessoires topic hoort.
Het is een ervaring met de S20 i.c.m. een officieel accessoire dus dat kan hier best :). Het accessoire zelf doet z'n ding (pasvorm is perfect en kwaliteit ook), het is de software van de S20 die niet lekker meewerkt :(

Ik vermoed helaas niet dat Samsung hier ooit iets aan gaat doen, ik zie dat deze klacht al bestaat sinds de S8 met de Clear View Cover (of S-View) die daarvoor uit kwam, de Always on Display die gebruikt wordt voor de covers is dus niet dezelfde als de normale Always on Display.

Elke accessoire is natuurlijk een ervaring met het toestel, dat maakt niet dat het in het ervaringen topic hoort. Ik heb de berichten dan ook verplaatst (y)

[ Voor 12% gewijzigd door 13art op 31-03-2020 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-05 00:13
Nog een tip voor mensen die de Buds+ hebben ontvangen: experimenteer vooral met de verschillende rubberen dopjes en ringetjes die bijgeleverd zijn. Niet alleen vanwege draagcomfort, maar naar mijn mening is ook de geluidskwaliteit verschillend met de dopjes op het uiteinde van de Buds.

Vooral de bass weergave werd er in mijn geval flink door beinvloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-04 09:08
EnigmaNL schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 17:15:
[...]

Het is een ervaring met de S20 i.c.m. een officieel accessoire dus dat kan hier best :). Het accessoire zelf doet z'n ding (pasvorm is perfect en kwaliteit ook), het is de software van de S20 die niet lekker meewerkt :(

Ik vermoed helaas niet dat Samsung hier ooit iets aan gaat doen, ik zie dat deze klacht al bestaat sinds de S8 met de Clear View Cover (of S-View) die daarvoor uit kwam, de Always on Display die gebruikt wordt voor de covers is dus niet dezelfde als de normale Always on Display.

[mbr] Elke accessoire is natuurlijk een ervaring met het toestel, dat maakt niet dat het in het ervaringen topic hoort. Ik heb de berichten dan ook verplaatst (y) [/]
Ik bedoelde het niet om je ergens op te wijzen hoor want mij maakt het niet uit waar het staat, maar waar ik aan dacht toen ik het schreef was dat het goede informatie is voor mensen die misschien ook een clear cover willen kopen en die wellicht in het accessoire topic neuzen voor ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Man man man, verplaats het maar naar een topic waar niemand het leest. Toppie. Modereren om te modereren zullen we maar zeggen.
Garret1410 schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 20:46:
[...]

Ik bedoelde het niet om je ergens op te wijzen hoor want mij maakt het niet uit waar het staat, maar waar ik aan dacht toen ik het schreef was dat het goede informatie is voor mensen die misschien ook een clear cover willen kopen en die wellicht in het accessoire topic neuzen voor ervaringen.
Misschien niet jouw bedoeling maar het is natuurlijk een onderscheid van niets. Het is de telefoon waarin het probleem ziet niet het accessoire. Dit topic is dood, niemand post erin dus waarom zou je überhaupt hier iets neerzetten.

[ Voor 166% gewijzigd door EnigmaNL op 31-03-2020 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Ik heb de Galaxy Buds Plus binnen, maar wat moet ik met die ringen die erbij zitten?
Heb al eventjes zitten proberen, er zitten twee grote rubberen ringen bij 1 voor L als en 1 voor R. Ook twee kleine meer ronde, ook een voor links en een voor rechts apart.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik die moet monteren en wat is het verschil tussen de twee? 8)7

Edit: Gevonden en voor wie het ook wil weten:
YouTube: How to use the ear tips and wing tips on your Galaxy Buds for the be...

Schopje naar het accessories topic.

[ Voor 31% gewijzigd door 13art op 03-04-2020 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:01
Vandaag ook mijn buds+ ontvangen, eerste indrukken:

- zitten erg fijn, nog nooit zulke fijne inears gehad!
- geluid klinkt erg goed voor deze prijsklasse. Zuiver en dynamisch zonder te veel boomy bass wat vele in ears hebben.
- functionaliteit top, snel pairen en instant ready. Met de buds+ app kan je nog veel configureren qua geluidsettings en touch acties.
- de omgevingsgeluid optie werkt verrassend goed

De komende week zal ik ze uitvoerig gaan gebruiken. Ik heb veel Teams sessies en kan ik de spraak ook goed testen.

Kortom, tevreden tot nu toe en bevallen me bovenverwachting goed!

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-05 08:33
Iemand bekend met deze USB C TO HDMI Adapter, werkt dit ook als Dex ?

Ook een verse S20, en gelijk een Bouletta - Samsung S20 - Afneembare BookCase

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/3wmp7fmt4ix.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Albert020 op 13-04-2020 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-05 11:11
Garret1410 schreef op zondag 12 april 2020 @ 10:52:
[...]

Daarom gebruik ik meestal een spigen thin fit. Bied misschien niet veel bescherming maar wel grip dus de kans dat ik hem laat vallen is al wat kleiner.
Thnx voor de tip...
Ik ben helemaal niet van de hoesjes etc maar omdat de camera lens best wel wat uitsteekt schrik ik elke keer weer als ik de telefoon even neer moet leggen.. Heb gisteren ook zo'n spigen thin fit besteld en vind het er niet verkeerd uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 09:51

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Scheve quote van ervaringen naar accessoires topic:
airwolf83 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 20:43:
[...]

Thnx voor de tip...
Ik ben helemaal niet van de hoesjes etc maar omdat de camera lens best wel wat uitsteekt schrik ik elke keer weer als ik de telefoon even neer moet leggen.. Heb gisteren ook zo'n spigen thin fit besteld en vind het er niet verkeerd uitzien.
Als je de telefoon met het scherm omhoog neerlegt, ligt hij dan wel plat, of steekt er een randje rond de camera uit?

Ik heb bij mijn S20 de Spigen Rugged Armor, omdat ze die bij de shop hadden waar ik mijn telefoon bestelde. Bij mijn vorige telefoon (Galaxy S8) had ik de Spigen Neo Hybrid, een combinatie van hard- en softcase. De Rugged Armor is qua afmetingen heel vergelijkbaar met de Neo Hybrid, maar ik vind de Neo Hybrid net wat fijner vasthouden omdat het een hard, iets afgerond deel is waar je vasthoudt ipv iets hoekig TPU. De Rugged Armor heeft wel fijne ribbels aan de zijkant waardoor hij niet uit je handen glipt. Bij beide ligt de camera iets verzonken ten opzichte van de achterkant van het hoesje, waardoor hij mooi plat blijft liggen. Zonder hoesje steekt de camera uit, dus ligt hij niet stabiel en beschadigt de camera volgens mij snel.
Als ik het volgende plaatje bekijk lijkt de camera bij de Thin Fit net onder het oppervlak te blijven, en is er geen grote uitstekende rand?
Afbeeldingslocatie: https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/2/1/5/3/9200000129123512_3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dust419
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 13:08
airwolf83 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 20:43:
[...]

Thnx voor de tip...
Ik gebruik ook altijd de Thin Fit van Spigen. Niet duur (15 euro) en altijd een mooie minimalistische cover met een perfecte fit. Ideaal om de achterkant en randen te beschermen tegen krassen.

Another one bites the DUST

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• airwolf83
gwystyl schreef op woensdag 15 april 2020 @ 08:39:
Scheve quote van ervaringen naar accessoires topic:

[...]

Als je de telefoon met het scherm omhoog neerlegt, ligt hij dan wel plat, of steekt er een randje rond de camera uit?

Ik heb bij mijn S20 de Spigen Rugged Armor, omdat ze die bij de shop hadden waar ik mijn telefoon bestelde. Bij mijn vorige telefoon (Galaxy S8) had ik de Spigen Neo Hybrid, een combinatie van hard- en softcase. De Rugged Armor is qua afmetingen heel vergelijkbaar met de Neo Hybrid, maar ik vind de Neo Hybrid net wat fijner vasthouden omdat het een hard, iets afgerond deel is waar je vasthoudt ipv iets hoekig TPU. De Rugged Armor heeft wel fijne ribbels aan de zijkant waardoor hij niet uit je handen glipt. Bij beide ligt de camera iets verzonken ten opzichte van de achterkant van het hoesje, waardoor hij mooi plat blijft liggen. Zonder hoesje steekt de camera uit, dus ligt hij niet stabiel en beschadigt de camera volgens mij snel.
Als ik het volgende plaatje bekijk lijkt de camera bij de Thin Fit net onder het oppervlak te blijven, en is er geen grote uitstekende rand?
[Afbeelding]
Klopt, de camera zit net onder het oppervlak dus.
Het uitstekende randje wat er nu zit van de cover is echt minimaal. Bijna te verwaarlozen.

Ik heb vandaag ook nog de Spigen Rugged Armor binnen gekregen en de spigen slim armor.

Vindt ze alle drie wel goed en weet nu ff niet meer welke ik ga houden...

Vind zelf die spigen slim armor wel handig vanwege dat klepje wat op de achterkant zit zodat je de telefoon kan neerzetten. Hij is alleen nu wel wat zwaarder en wat groter. De rugged armor is ook wel mooi alleen het materiaal aan de achterkant vind ik niet prettig aanvoelen.

De thin fit is sowieso qua slankheid wel het beste maarja ik ben dus nog even aan het twijfelen...

Het enige wat ik wel bij die covers irritant vind is dat het stof en vuil tussen de randen gaat zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denoli74
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-03 15:26
Vandaag de Ringke fusion X camouflage besteld voor de s20 plus.
Was aan het twijfelen tussen deze en die van uag waar ook wel mooie kleurcombos tussen zaten maar de Ringke ziet er stevig uit en goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:23
Ik gebruik sinds ik de S20plus heb geen hoesje. Ben er voorzichtig mee en een hoesje maakt de telefoon dikker en groter

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Ik had voordat ik mijn s20 ultra had al een aantal hoesjes besteld aangezien ik nooit zeker weet welke ik echt fijn vind. Uiteindelijk heb ik de Mofi Fabric er altijd omheen zitten. Ziet er goed uit (subjectief) en ligt lekker in de hand (stof aan de achterzijde) en je hebt veel grip. Ook zie je er geen vette vingers op en ligt de camera iets verzonken.

Betekent wel dat ik nu 6 hoesjes ongebruikt nog heb liggen :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o0EbNq7Kkj1jMQ2hcERj5OTutn4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Kt8qFwWdYRS3SYX3efPGjRFi.png?f=fotoalbum_large

Je kan deze vinden via bekende Chinese sites maar ook op Amazon.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@renzo4000 bekend probleem.... ik heb voor mijn Galaxy S8 volgens mij wel 10 hoesjes geprobeerd, met verschillende afwerking (smooth, sand, rubber, carbon), kleurtjes of mate van bescherming. Zeker ultra thin hard cases gaven echter niet genoeg bescherming, waardoor de S8 bij een val uit mijn hand een kapot scherm had. Sindsdien heb ik de Spigen Neo Hybrid er weer om gedaan, maar met de nieuwe telefoon begint het spelletje opnieuw. Die Mofi vind ik wel mooi trouwens. Eens kijken wat die bij Ali doet O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• airwolf83
Erik1805 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 14:45:
Ik gebruik sinds ik de S20plus heb geen hoesje. Ben er voorzichtig mee en een hoesje maakt de telefoon dikker en groter
Ik gebruikte juist voor de s20 plus nooit hoesjes haha. Vertikte het om op al mijn telefoons die gehad heb covers te doen.. Vond het zonde van de mooiheid van de telefoon.
Ben er ook altijd zo voorzichtig mogelijk mee maar vind nu de camera zo ver uit steken dat ik hem amper durfde neer te leggen ergens, haha.

En vorige week heeft mijn s20 plus toch helaas kennis gemaakt met de vloer. Gelukkig alleen aan de zijkant rechts onder heel klein beetje val schade maar dat is dus de rede dat ik een cover heb gekocht. Eentje die dus zo dun mogelijk is en een beetje minimaal beschermt. Toen kwam ik er ook nog achter dat met die cover de camera ook verzonken ligt kan ik er misschien toch wel aan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:21
dust419 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 09:21:
[...]

Ik gebruik ook altijd de Thin Fit van Spigen. Niet duur (15 euro) en altijd een mooie minimalistische cover met een perfecte fit. Ideaal om de achterkant en randen te beschermen tegen krassen.
Ik heb zojuist ook naar gekeken. Is deze voor s20 plus alleen in het zwart ? Wil deze transparant hebben en die kan ik niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Voor de Galaxy S20 toch een Spigen Ultra Hybrid aangeschaft met screenprotector van Mediamarkt.
Ligt goed stroef in de hand en screenprotector zit perfect ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Albert020 op 16-04-2020 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denoli74
Albert020 schreef op donderdag 16 april 2020 @ 15:57:
Voor de Galaxy S20 toch een Spigen Ultra Hybrid aangeschaft met screenprotector van Mediamarkt.
Ligt goed stroef in de hand en screenprotector zit perfect ;)
Is dit hard glas screenprotector?Geen problemen met vingerafdruk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
denoli74 schreef op donderdag 16 april 2020 @ 16:03:
[...]

Is dit hard glas screenprotector?Geen problemen met vingerafdruk?
Geen hard glas, deze maakt Mediamarkt zelf op maat, zit perfect goed..... ;)

[ Voor 79% gewijzigd door Albert020 op 16-04-2020 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denoli74
De originele niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Deze ging spontaan los toen ik de Spigen Ultra Hybrid erom had gedaan, kreeg hem niet meer goed,
stelde ook niet veel voor hoor die originele screenprotector van Samsung.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb de Spigen Thin Fit binnen gekregen vandaag. Eerste indruk is aardig goed. De camera ligt net verzonken in de achterkant van de case, en aan de voorkant steken boven en onder randjes uit zodat het scherm niet beschadigt als je de telefoon met het scherm naar beneden op een vlakke ondergrond legt.
Ik vind de uitsparingen in de hoeken niet zo mooi, maar verwacht wel dat hij daardoor beter schokken op kan vangen als de telefoon op de grond valt.
De case heeft een beetje een soft-touch grip, maar voelt tegelijkertijd heel stevig en hard aan. Hij lijkt een stuk minder bulky dan de Spigen Rugged Armor die ik er eerst om had of de Neo Hybrid die om mijn S8 zit. Hij lijkt ook steviger om de telefoon heen te zitten dan de originele leren Samsung case die ik met de S10+ had besteld (en samen daarmee teruggestuurd)

De tijd zal het leren of ik de Thin fit er om laat zitten of dat ik toch terug ga naar de Rugged Armor of een ook Neo Hybrid bestel voor de S20.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
gwystyl schreef op donderdag 16 april 2020 @ 21:39:
Ik heb de Spigen Thin Fit binnen gekregen vandaag. Eerste indruk is aardig goed. De camera ligt net verzonken in de achterkant van de case, en aan de voorkant steken boven en onder randjes uit zodat het scherm niet beschadigt als je de telefoon met het scherm naar beneden op een vlakke ondergrond legt.
Ik vind de uitsparingen in de hoeken niet zo mooi, maar verwacht wel dat hij daardoor beter schokken op kan vangen als de telefoon op de grond valt.
De case heeft een beetje een soft-touch grip, maar voelt tegelijkertijd heel stevig en hard aan. Hij lijkt een stuk minder bulky dan de Spigen Rugged Armor die ik er eerst om had of de Neo Hybrid die om mijn S8 zit. Hij lijkt ook steviger om de telefoon heen te zitten dan de originele leren Samsung case die ik met de S10+ had besteld (en samen daarmee teruggestuurd)

De tijd zal het leren of ik de Thin fit er om laat zitten of dat ik toch terug ga naar de Rugged Armor of een ook Neo Hybrid bestel voor de S20.....
Heb nu zelf de Ultra Hybrid, weet wel toen ik een Neo Hybrid had op mijn S10 dat deze aan de zijkanten,
toch best glad zijn met droge handen, dit komt dat de zijkant van hard plastic is, misschien dat ik er nog een Rugged Armor bij neem, is wel handig met die stand, weet ook uit ervaring dat het martiaal stroef is,
natuurlijk niet zo stroef als tpu van de Ultra Hybrid... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Albert020 schreef op donderdag 16 april 2020 @ 22:37:
[...]

Heb nu zelf de Ultra Hybrid, weet wel toen ik een Neo Hybrid had op mijn S10 dat deze aan de zijkanten,
toch best glad zijn met droge handen, dit komt dat de zijkant van hard plastic is, misschien dat ik er nog een Rugged Armor bij neem, is wel handig met die stand, weet ook uit ervaring dat het martiaal stroef is,
natuurlijk niet zo stroef als tpu van de Ultra Hybrid... ;)
De Rugged Armor heeft geen stand. De zijkanten zijn wel geribbeld en van TPU, waardoor hij heel goed vast te houden is. Doordat de randen niet afgerond zijn, voelt het allemaal niet zo subtiel aan, terwijl hij niet eens zo dik is.
Afbeeldingslocatie: https://cdn.webshopapp.com/shops/5299/files/316115831/462x308x2/samsung-galaxy-s20-hoesje-spigen-rugged-armor-back.jpg

Ik denk dat je de Tough Armor bedoelt?
Afbeeldingslocatie: https://image.gsmpunt.nl/product/60000/57709/360x432/spigen-tough-armor-samsung-galaxy-s20-hoesje-gunmetal_7.jpg

Ik had bij de Neo Hybrid geen last van gladheid van de zijkanten; dat verwacht ik nu eigenlijk meer met de Thin Fit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
gwystyl schreef op donderdag 16 april 2020 @ 23:02:
[...]

De Rugged Armor heeft geen stand. De zijkanten zijn wel geribbeld en van TPU, waardoor hij heel goed vast te houden is. Doordat de randen niet afgerond zijn, voelt het allemaal niet zo subtiel aan, terwijl hij niet eens zo dik is.
[Afbeelding]

Ik denk dat je de Tough Armor bedoelt?
[Afbeelding]

Ik had bij de Neo Hybrid geen last van gladheid van de zijkanten; dat verwacht ik nu eigenlijk meer met de Thin Fit.
Ja sorry, idd bedoel de onderste Tough Armor, had met S10 de zwarte kleur toen, voelde redelijk stroef.

Maar nu dus de Ultra Hybrid er om, deze is echt stroef, ook de randen steken een beetje uit bij het scherm;)
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/gd3n5o9u4h4y4.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Albert020 op 16-04-2020 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
Pfff, ik ben toch nog steeds een beetje aan het experimenteren met die covers. Ik heb de spigen tough armor ook geprobeerd. Vind het een mooie case maar hij maakt de s20 plus wel een stuk zwaarder. Wat idd handig is aan deze case is de stand.
Heb ook de rugged armor geprobeerd maar daar zaten bij mij de zijkantjes echt te los.

Zit nu ook naar de ringke fusion x te kijken.
Zien er op zich best cool uit die camo versie.
Maar of het ook handig is op mijn s20....

Best moeilijk is het een goeie cover uitzoeken waarbij ik gelijk zo iets heb van ja.... Deze wordt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klebsiella
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 11-05-2020
Welke generieke USB-C laders ondersteunen het specialistische 45 watt protocol van Samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

klebsiella schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 17:06:
Welke generieke USB-C laders ondersteunen het specialistische 45 watt protocol van Samsung?
Bij Belsimpel is de originele Samsung 45W lader €32. Ik weet niet of je een generieke 45W lader voor minder gaat krijgen.
Ik heb ook nog een andere lader die 2 USB A en 1 USB C (max 45W PD) ondersteunt, maar ik ben even vergeten hoe die heet en heb nog niet getest hoe snel de S20 daarmee oplaadt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klebsiella
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 11-05-2020
gwystyl schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 22:28:
[...]

Bij Belsimpel is de originele Samsung 45W lader €32. Ik weet niet of je een generieke 45W lader voor minder gaat krijgen.
Ik heb ook nog een andere lader die 2 USB A en 1 USB C (max 45W PD) ondersteunt, maar ik ben even vergeten hoe die heet en heb nog niet getest hoe snel de S20 daarmee oplaadt.
Deze heeft slechts 1 uitgang. Ik zat zelf meer aan een Hyperjuice te denken.

https://www.hypershop.com...ds-first-100w-gan-charger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

klebsiella schreef op zondag 19 april 2020 @ 10:33:
[...]
Deze heeft slechts 1 uitgang. Ik zat zelf meer aan een Hyperjuice te denken.

https://www.hypershop.com...ds-first-100w-gan-charger
Ik heb even teruggezocht, ik heb er één van Baseus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aJcnzAGow6iMpSawHUDscofJYQg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Pc5JRh49Bo1NINY9uWBtNjo6.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:36

vanDaal

-ismeereentje

Heb je inmiddels al iets gekocht? Ik sta voor hetzelfde dilemma.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@vanDaal ik heb jje vraag verhuisd naar dit topic, wellicht staan hier nog goede tips voor je in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred13
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:39
gwystyl schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 22:28:
[...]

@gwystyl Weet je hoeveel sneller de S20’s opgeladen wordt in vergelijking met de standaard bijgeleverde oplader ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
M.i. niet de moeite, op youtube zijn genoeg reviews te zien dat het verschil tussen de 25w en 45w lader minimaal is. Aan het einde van de rit scheelt het ongeveer 10 minuten van volledig leeg naar vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Fred13 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 11:20:
[...]

@gwystyl Weet je hoeveel sneller de S20’s opgeladen wordt in vergelijking met de standaard bijgeleverde oplader ?
Geen flauw idee. Ik heb mijn lader vooral gehaald om mijn laptop mee op te kunnen laden en tegelijk twee USB A apparaten. Ik heb nog niet uitgebreid getest met de S20 met de meegeleverde lader of een extra snelle.
Ik heb op het werk ook een draadloze lader/standaard waar ik mijn telefoon om de haverklap op zet, en in de auto plug ik hem meestal ook in omdat ik dan aan het navigeren ben. Ik laad mijn telefoon dus bijna nooit van volledig leeg naar volledig vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Heb even een vraag over draadloze opladers, kan ik met de,
Samsung Pad EP-P3105 en de Pad Slim EP-P1100 ook mijn buds+/Watch Active 2 en S20 opladen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
De Screenprotector van Mediamarkt laat ook al los aan zijkant, wat zijn de beste,
protectors voor de gewone Galaxy S20, ik kom er niet meer uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Albert020 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 17:59:
De Screenprotector van Mediamarkt laat ook al los aan zijkant, wat zijn de beste,
protectors voor de gewone Galaxy S20, ik kom er niet meer uit ?
Screen protectors op gebogen schermen blijven een lastig verhaal. Ik heb er op mijn S8 verschillende geprobeerd, maar die lieten allemaal los na een paar dagen tot weken. Uiteindelijk heb ik het opgegeven.

Op de S20 is een extra probleem dat de vingerafdrukscanner achter het scherm zit. Door sommige protectors werkt die minder goed.
Ik heb nu nog de voorgeinstalleerde protector er op zitten, maar als die te veel beschadigt (het is tenslotte redelijk zacht plastic) ga ik het zonder protector doen. Volgens mij werken alleen die hele dure glazen protectors die je met een UV lampje en frame moet aanbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
gwystyl schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 18:53:
[...]

Screen protectors op gebogen schermen blijven een lastig verhaal. Ik heb er op mijn S8 verschillende geprobeerd, maar die lieten allemaal los na een paar dagen tot weken. Uiteindelijk heb ik het opgegeven.

Op de S20 is een extra probleem dat de vingerafdrukscanner achter het scherm zit. Door sommige protectors werkt die minder goed.
Ik heb nu nog de voorgeinstalleerde protector er op zitten, maar als die te veel beschadigt (het is tenslotte redelijk zacht plastic) ga ik het zonder protector doen. Volgens mij werken alleen die hele dure glazen protectors die je met een UV lampje en frame moet aanbrengen.
Nou lekker dan, mooi klaar mee........., dan maar weer 15 euro aan mediamarkt geven..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
gwystyl schreef op zondag 19 april 2020 @ 12:57:
[...]

Ik heb even teruggezocht, ik heb er één van Baseus

[Afbeelding]
Ik heb net een S20 besteld en ben nu op zoek naar een multi-port USB charger, maar ik zie door de bomen het bos niet meer: Adaptive Fast Charging, Quick Charge 2.0 / 3.0 / 4.0, USB Power Delivery. Allemaal technologieën of marketing-termen die het er niet duidelijker op maken wat ik nou precies nodig heb om mijn S20 zo snel mogelijk op te laden.

Ik heb al een vrij uitgebreid artikel gevonden waar de verschillen worden uitgelegd, maar het is me nog steeds niet duidelijk.

Waar moet ik precies op letten bij het zoeken naar een multi-port charger?

Help! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@VanRoyal ik denk dat het niet veel duidelijker gaat worden dan dat artikel. Het probleem is inderdaad dat iedereen ongeveer zijn eigen standaard bedenkt, en die hoewel ze veel op elkaar lijken toch niet helemaal hetzelfde zijn.
Uiteindelijk gaat het er om welk vermogen er uit elke poort kan komen, en of ze dat tegelijk kunnen leveren of dat er poorten beperkt worden als er meerdere aangesloten zitten.
In de praktijk maakt het mij niet veel uit of mijn telefoon nu in 1 uur of 1:10 volledig vol is. Meestal heb ik hem door de dag heen op een draadloze standaard/lader staan, dus loopt hij niet zo hard leeg. Ook in de auto hangt hij meestal aan de kabel als ik aan het navigeren ben. Ik heb de multipoort lader meer om meerdere telefoons thuis lekker vlot weer wat bij te laden; hoeveel en hoe snel is dan minder belangrijk.

Ik had mijn lader besteld net voor ik mijn nieuwe laptop ging bestellen. Daarbij wilde ik graag een laptop die via USB C opgeladen kon worden, maar dat is het uiteindelijk toch niet geworden. Dat was echter wel één van de hoofdredenen om voor zo'n hoog vermogen lader met USB C en A te gaan, die de meeste standaarden ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Wil voor mijn Galaxy S20 toch een goede bescherming hebben,
welke case en screenprotector gebruiken jullie, zou zelf een OtterBox Symmetry Clear,
willen aanschaffen maar of ik dan een goede screenprotector kan vinden, weet iemand hier antwoord op ?

[ Voor 84% gewijzigd door Albert020 op 15-05-2020 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturate
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-12-2021
Binnenkort zal ik ook de S20 aanschaffen. Nu is de huidige actie dat er een gratis AKG Y600 bij geleverd wordt. Hebben jullie ervaringen met deze koptelefoon? Zit er aan te denken om 'm te verkopen om zo de telefoon goedkoper te maken, maar als het een goede koptelefoon is houd ik 'm misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-05 08:13
Saturate schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 14:02:
Binnenkort zal ik ook de S20 aanschaffen. Nu is de huidige actie dat er een gratis AKG Y600 bij geleverd wordt. Hebben jullie ervaringen met deze koptelefoon? Zit er aan te denken om 'm te verkopen om zo de telefoon goedkoper te maken, maar als het een goede koptelefoon is houd ik 'm misschien.
Er is echt bijna geen informatie over deze koptelefoon op internet te vinden, kwam ik achter. Mijn s20+ komt vrijdag binnen, zo ook mijn spigen rugged armor die eromheen gaat. Die heb ik ook op mijn huidige s9+ en bevalt me prima.

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PlayStation 5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saturate
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-12-2021
Merdera schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 00:09:
[...]

Er is echt bijna geen informatie over deze koptelefoon op internet te vinden, kwam ik achter.
Dat viel mij ook op... Het kan 6 weken duren voordat de koptelefoon wordt verzonden. Hopelijk staat er dan wat meer online om de beslissing kunnen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04:30
Heeft iemand ervaringen met een wallet case voor de S20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Heb nu een 0.5 mm dunne case, niet wat ik eigenlijk echt super vind ,
wil iets stevige case, maar zodra ik deze om me S20 doe gaat de screenprotector los.

Wat is nu een goede case met screenprotector combinatie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-05 23:00

ChromeFR

Qui est l'exemple?

Uren heb ik besteed aan het doen van 'research' naar een goede case. Uiteindelijk heb deze case besteld: https://www.amazon.com/Sc...-Iridescent/dp/B084P5QRQH.

Inmiddels een paar dagen in gebruik; bevalt erg goed, zeer goede bescherming, met hoge randen aan boven en onderkant van het scherm. Telefoon ziet er toch nog mooi uit m.i., zie ook hier: https://www.schnailcase.c...sung-galaxy-s20-plus-case

EDIT: Ik zie dat je een S20 hebt, deze variant is vanzelfsprekend ook beschikbaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zeg_6tBv83lgx8S8snj8h3rG3ak=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3C5ykBv2NXFRv8pWsAwDjbb0.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 39% gewijzigd door ChromeFR op 22-05-2020 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
  • Registratie: Juli 2014
Ik had een Whitestone Dome Glass screen protector besteld voor m'n S20+.
Op m'n vorige telefoons ook altijd Whitestone gebruikt en was altijd erg tevreden over het installatieproces, de bescherming en duurzaamheid.

Nu het lijkt het alsof ze voor S20+ de plank compleet mis hebben geslagen.
Tijdens de installatie bleek al gauw dat er te weinig lijm in de tube zat waardoor de screen protector niet volledig aan het scherm hecht. Nu lees ik her en der dat er meer mensen zijn die dit probleem hebben.
Vervolgens uiterst voorzichtig weer geprobeerd om het glas eraf te halen om het nog eens opnieuw te proberen maar dat mocht niet baten aangezien het glas meteen al knapte.
Erg jammer voor een product van deze prijs. Nooit meer Whitestone voor mij.

Welke alternatieve screen protector zouden jullie mij aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-05 23:00

ChromeFR

Qui est l'exemple?

Ik vind de fabriek-screenprotector ontzettend fijn! Hoop een soortgelijke kwaliteit te vinden. Alleen het is altijd zo'n ramp om dat type screenprotector te installeren zonder stofbubbeltjes.

Heb deze overigens liggen als de originele eraf moet: https://www.amazon.com/Ar...Anti-Bubble/dp/B084R9ND1R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

ChromeFR schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 21:28:
Ik vind de fabriek-screenprotector ontzettend fijn! Hoop een soortgelijke kwaliteit te vinden. Alleen het is altijd zo'n ramp om dat type screenprotector te installeren zonder stofbubbeltjes.

Heb deze overigens liggen als de originele eraf moet: https://www.amazon.com/Ar...Anti-Bubble/dp/B084R9ND1R
Ik heb de fabrieksscreenprotector er nog op zitten, maar die heeft al de nodige krasjes omdat het zulk zacht plastic is. Ook zit er één zandkorrel met bubbel onder (geen idee hoe die daar gekomen is). Omdat hij nog zo goed vast zit laat ik hem nog even zitten, maar zodra er een hoekje loslaat gaat ie er af en dan gaat het even zonder denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluuurb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-03 08:41
Voor mijn pixel 2 XL heb altijd de whitestone dome gehad en hier was is super tevreden over. De gebruikservaring is bijna identiek aan het scherm zelf. De installatie was ook makkelijk, kan hem aanraden!

Om de verzendkosten te omzeilen heb ik via de whitestonedome website een aantal screenprotectors besteld. Het gaat om: Whitestone EZ S20 Ultra Camera Screen Tempered Glass Protector - 2 Pack

Mocht je interesse hebben, PM me dan.

[ Voor 32% gewijzigd door Bluuurb op 28-05-2020 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-04 12:05
Ik wil een s20 bestellen voor mijn vriendin maar zij is gewend aan haar originele samung clear view cover van de s8. Deze kon je gebruiken als standaard om video te kijken. Ik zie dat er geen originele optie voor de s20 is. Kent iemand een goede vervanger?

Ondertussen heb ik eentje gevonden. Iemand ervaring met het merk Caseme? Ik twijfel omdat hij maar 12,50 kost incl. verzenden :/

https://www.bol.com/nl/p/...1mwLe7VzDZRxoCM7gQAvD_BwE

[ Voor 43% gewijzigd door jwakie op 31-05-2020 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:14
Ik ben mijn S20 Ultra via T-Mobile, en moet idd 6 weken wachten voor de hoofdtelefoon wordt verzonden, echter mijn dochter heeft de S20 met studentenkorting rechtstreeks bij Samsung besteld, en haar hoofdtelefoon wordt 3 juni verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
patrickt35 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 09:06:
Ik ben mijn S20 Ultra via T-Mobile, en moet idd 6 weken wachten voor de hoofdtelefoon wordt verzonden, echter mijn dochter heeft de S20 met studentenkorting rechtstreeks bij Samsung besteld, en haar hoofdtelefoon wordt 3 juni verstuurd.
Update: Toestel en hoofdtelefoon zijn verzonden. Morgen levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
patrickt35 schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 22:26:
[...]

Update: Toestel en hoofdtelefoon zijn verzonden. Morgen levering.
En? Hoe is de hoofdtelefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
jwakie schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 12:25:
[...]

En? Hoe is de hoofdtelefoon?
De mijne zit in het proces. Mijn dochter heeft hem ontvangen, en volgens haar is het een geweldig ding. Veel draagcomfort en goede geluidskwaliteit. Ook werkt NC prima.
Alleen een handleiding is nergens te vinden. Dat vindt ze dan wel weer jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nurksis
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-02 09:08
Mijn s20 + koptelefoon nu ook 1 dag in mijn bezit.

Bij mijn koptelefoon zat wel degelijk een handleiding.
Verder ben ik best tevreden over de y600. Voorheen heb ik nooit een koptelefoon gehad, dus ik kan er niet al te veel over zeggen. Eigenlijk vind ik het ook niks, zo'n groot ding op je hoofd.
Toch wilde ik het eens proberen en had ik toevallig van de week een jbl E65BTNC besteld, nog niet wetende dat ik de s20 ging bestellen. Ik heb ze niet naast elkaar kunnen vergelijken maar mijn gevoel zegt toch echt dat de y600 beter geluid produceerd.

Ik zou ook zeker de app installeren, deze pushte meteen een firmware update door. Ook heeft deze een nauwkeurige EQ en kun je de functie van het knopje rechts instellen voor talktrough en ambient aware. Het nut en verschil van deze twee is mij nog niet helemaal helder.

Minpuntje is dat er wat ruis te horen is als ambient aware aan staat?

Noise cancelling werkt vrij goed in hoeverre ik dit heb kunnen testen. Ook hier lijkt hij het te winnen van de jbl.
Draagcomfort is ook prima.

Ik ga hem houden ipv verkopen al wordt het even wennen zo'n ding op je hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
Heel raar. Ik kreeg gisteren een mail van samsung dat mijn promotie aanvraag is afgekeurd omdat ik bij een niet deelnemende winkel (belsimpel.nl) de s20 gekocht heb.
Vanochtend een mail dat het is goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:35
Heeft iemand hier ervaring met een goede magnetisch telefoonhouder voor in de auto, geschikt voor de S20+? Veel houders gaan maar tot 6" waardoor de telefoon toch vaak "los laat".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renzo4000
Nou ik had er eentje die op zich wel blijft zitten (niet super vast) maar het nadeel is dat wireless charging niet meer werkt omdat dit geblokkeerd wordt. Ik ben dus weer terug bij een "knijp" variant. Die werkt overigens ook gewoon beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb deze, een zogenaamde zwaartekracht klemmer. Ik had mijn twijfels vooraf, maar het werkt erg makkelijk. Je zet je telefoon er gewoon in, en door het gewicht van de telefoon trekt de onderste steun beide zijsteunen naar binnen. Midden onder is genoeg ruimte voor de laadkabel, en als je de telefoon weer omhoog tilt, gaan beide zijsteuntjes weer naar buiten en kan je heel makkelijk met één hand de telefoon uit de houder pakken.
Ik vind dat zelf fijner werken dan zo'n knijpvariant, al neemt die wel minder plek in (in het zicht) als de telefoon er niet in zit.
Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1F_LaxKSSBuNjy0Flq6zBpVXaP/Baseus-Auto-Telefoon-Houder-360-Graden-Rotatie-Auto-Air-Vent-Mount-Universele-Zwaartekracht-Mobiele-Telefoon-Houder.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:35
renzo4000 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 08:55:
Nou ik had er eentje die op zich wel blijft zitten (niet super vast) maar het nadeel is dat wireless charging niet meer werkt omdat dit geblokkeerd wordt. Ik ben dus weer terug bij een "knijp" variant. Die werkt overigens ook gewoon beter.
Thanks voor je antwoord. Ik heb nu twee knijp-varianten gehad, maar beide verpulverde of gingen stuk binnen een jaar.
gwystyl schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:15:
Ik heb deze, een zogenaamde zwaartekracht klemmer. Ik had mijn twijfels vooraf, maar het werkt erg makkelijk. Je zet je telefoon er gewoon in, en door het gewicht van de telefoon trekt de onderste steun beide zijsteunen naar binnen. Midden onder is genoeg ruimte voor de laadkabel, en als je de telefoon weer omhoog tilt, gaan beide zijsteuntjes weer naar buiten en kan je heel makkelijk met één hand de telefoon uit de houder pakken.
Ik vind dat zelf fijner werken dan zo'n knijpvariant, al neemt die wel minder plek in (in het zicht) als de telefoon er niet in zit.
[Afbeelding]
Thanks! Misschien dan toch maar eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
Ryan_ schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 06:45:
Heeft iemand hier ervaring met een goede magnetisch telefoonhouder voor in de auto, geschikt voor de S20+? Veel houders gaan maar tot 6" waardoor de telefoon toch vaak "los laat".
Ik heb een spigen waarbij je de tel klemt. Ideaal, minimalistisch en plakt hier al een paar jaar op het dashboard.

https://www.gsmpunt.nl/ho...h_M8ULXTuH7YaAi27EALw_wcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Mijn originele screenprotector was na 1 dag beschadigd doordat er iets op viel. Ik zoek nu een soortgelijke protector, dus geen hard glass. Welke screenprotector is de beste optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:36

vanDaal

-ismeereentje

Ik heb zelf deze screen protector in gebruik: Rosso Samsung Galaxy S20 Ultra 9H Tempered Glass Screen Protector
https://www.gsmpunt.nl/sc...ed-glass-screen-protector

Maar ben er niet blij mee. De vingersensor is duidelijk zichtbaar (rondje) en reageert ook nog heel slecht. Sowieso is de responsiveness van het scherm achteruit gegaan. En na enkele weken zit er al flink wat stof onder de protector. Dus ik ben bang dat ik deze al moet gaan vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acemath
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
https://www.gsmpunt.nl/ho...je-clear-view-cover-zwart

Is dat een bepaalde instelling bij de S20 dat je klok , bericht en gesprek notificaties op die wijze kun plaatsen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Acemath schreef op maandag 22 juni 2020 @ 15:53:
https://www.gsmpunt.nl/ho...je-clear-view-cover-zwart

Is dat een bepaalde instelling bij de S20 dat je klok , bericht en gesprek notificaties op die wijze kun plaatsen?
Nee dat is een functie die wordt geactiveerd als de clear view cover dichtgedaan wordt volgens mij. Die reageert waarschijnlijk op een magneetje ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluuurb
Ik heb mijn whitestone dome screen protectors binnen en ik moet zeggen dat ze perfect zitten. Ze hebben ten opzichte van de Pixel 2 XL wat verbeteringen uitgevoerd. Zo zit er betere tape bij, is er een gewichtje toegevoegd en past alles net iets mooier. Voor mij is het de enige optie naast alleen het scherm gebruiken kwa gebruikerscomfort: minder vette vinger en de fingerprint doet het nog goed.

Ik heb 3 keer een 2pack besteld om verzendkosten te drukken. Mocht iemand nog interesse heeft in stuur me een PM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Bluuurb schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 20:30:
Ik heb mijn whitestone dome screen protectors binnen en ik moet zeggen dat ze perfect zitten. Ze hebben ten opzichte van de Pixel 2 XL wat verbeteringen uitgevoerd. Zo zit er betere tape bij, is er een gewichtje toegevoegd en past alles net iets mooier. Voor mij is het de enige optie naast alleen het scherm gebruiken kwa gebruikerscomfort: minder vette vinger en de fingerprint doet het nog goed.

Ik heb 3 keer een 2pack besteld om verzendkosten te drukken. Mocht iemand nog interesse heeft in stuur me een PM!
Voor welke versie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bluuurb
@patrickt35 voor de S20 Ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
Ik zoek een nieuwe case voor mijn S20+ met onderstaande features:

-De knoppen aan de zijkant moeten bedekt zijn
- De onderkant (usb poort, mic en speaker) moet afgedekt zijn met cutouts.
- Verhoging aan de achterkant ter bescherming van het camera eiland.
- Geen transparante case
- Goede grip
-Zo dun mogelijk
- Minimalistisch en strak design zonder opvallende merklogo's/namen en andere toeters en bellen
- Optioneel: ingebouwd metaalplaatje voor de magneettelefoonhouder in mijn auto.

Prijs maakt niet uit. Wat zouden jullie mij aanraden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

X2X2X schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 13:01:

- Geen transparante case
- Goede grip
-Zo dun mogelijk
- Minimalistisch en strak design zonder opvallende merklogo's/namen en andere toeters en bellen
- Optioneel: ingebouwd metaalplaatje voor de magneettelefoonhouder in mijn auto.

Misschien de Nillkin textured?

Ik heb de spigen thin fit, en die is mooi dun, maar die heeft de volume en power knop niet bedekt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

- Geen transparante case
- Goede grip
-Zo dun mogelijk

Misschien de Nillkin textured?

Of anders deze

Ik heb de spigen thin fit, en die is mooi dun, maar die heeft de volume en power knop niet bedekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielssg
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-05 23:54
ChromeFR schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 14:38:
Uren heb ik besteed aan het doen van 'research' naar een goede case. Uiteindelijk heb deze case besteld: https://www.amazon.com/Sc...-Iridescent/dp/B084P5QRQH.

Inmiddels een paar dagen in gebruik; bevalt erg goed, zeer goede bescherming, met hoge randen aan boven en onderkant van het scherm. Telefoon ziet er toch nog mooi uit m.i., zie ook hier: https://www.schnailcase.c...sung-galaxy-s20-plus-case

EDIT: Ik zie dat je een S20 hebt, deze variant is vanzelfsprekend ook beschikbaar.

[Afbeelding]
Ik ben ook op zoek naar een soortgelijke case en zit te twijfelen tussen twee modellen. Hoe is de fit van deze? Gezien ik te losse hoesjes waardeloos vind.. En heb je deze ook vergeleken met de Spigen Ultra Hybrid? (https://www.spigen.com/co...id?variant=31636889239599)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
Gisteren heb ik een tempered glass protector van Pantzerglass op mijn S20 gehangen. Hij hangt op zich best goed, zonder blaasjes of stofjes.
Ik heb de gevoeligheid van het scherm aangepast, dus het scherm werkt nu naar behoren. Alleen de vingerafdruk doet het niet meer. Ik kan ook geen nieuwe afdruk toevoegen. Ik krijg steeds de melding dat ik harder moet drukken of de sensor volledig moet bedekken. Maar wat ik ook probeer, het lukt niet. Bestaat er een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-05 03:21
Dacht wil mijn grote Ultra lens toch beschermen en ging gokken op Spigen. Maar zoom(30x) resultaat is waardeloos dus retour gestuurd naar Amazon.

Toch maar een Dbrand camera skin gekocht en indien deze niet snel loslaat toch wel de beste oplossing.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YhOLuVNCyrC5VTPd0zCd1ooJvXA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BevwlWD8Gu2EhhwmypLcfdO8.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5xMlqPL3yWwrWpS0E73nHGBF1Vk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gJBNuRewveOHPbEUBe5xjTRi.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
Heeft iemand hier al de koptelefoon ontvangen van Samsung? Volgens mij nemen ze ook echt 6 weken de tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:54
jwakie schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 23:13:
Heeft iemand hier al de koptelefoon ontvangen van Samsung? Volgens mij nemen ze ook echt 6 weken de tijd
Ik zit er ook op te wachten. De mijne S20 is 13 juni geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
Wenzel schreef op maandag 13 juli 2020 @ 19:05:
[...]

Ik zit er ook op te wachten. De mijne S20 is 13 juni geleverd.
Vanuit Samsung zelf of via een andere webshop?
Ze rekenen de 6 weken vanaf het moment dat je alle stukken hebt ingestuurd en zij dit goed bevonden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:54
jwakie schreef op maandag 13 juli 2020 @ 19:13:
[...]

Vanuit Samsung zelf of via een andere webshop?
Ze rekenen de 6 weken vanaf het moment dat je alle stukken hebt ingestuurd en zij dit goed bevonden hebben.
Bij Samsung shop gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JayDawg
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-05 16:22
Ik heb net de S20 besteld :D Eigenlijk heb ik nooit hoesjes om mijn telefoons gehad, alleen de laatste tijd om mijn S9 wel omdat uiteindelijk de achterkant schade had en er scherpe stukjes achterop zaten.

Ik zat te denken misschien toch een heel dun hoesje te nemen voor de S20, ook om de camera die uitsteekt te beschermen, maar ik vroeg me af of deze Spigen van 29 euro
https://www.bol.com/nl/p/...e-zwart/9200000130647118/
nou echt zoveel beter is dan deze dunne TPU van 7 euro
https://www.gsmpunt.nl/ho...oesje-dun-tpu-transparant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Wenzel schreef op maandag 13 juli 2020 @ 19:17:
[...]

Bij Samsung shop gekocht.
Min dochter kocht de S20 rechtstreeks bij Samsung, en kreeg haar AKG gelijk met het toestel.

Ik heb mijn S20 ultra op 30 mei ontvangen, goedkeuring op 12 juni en vandaag de track&trace ontvangen.

[ Voor 18% gewijzigd door patrickt35 op 13-07-2020 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
patrickt35 schreef op maandag 13 juli 2020 @ 19:30:
[...]

Min dochter kocht de S20 rechtstreeks bij Samsung, en kreeg haar AKG gelijk met het toestel.

Ik heb mijn S20 ultra op 30 mei ontvangen, goedkeuring op 12 juni en vandaag de track&trace ontvangen.
Hier goedkeuring op 11 juni en geen track n trace.
Moet wel zeggen dat ik op 10 juni een afkeuring heb binnen gekregen. Dus vind het verwarrend. Misschien moet ik ze eens gaan vragen hoe het zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eighty-four
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-05 18:10
.

[ Voor 99% gewijzigd door eighty-four op 02-08-2020 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
ChromeFR schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 21:28:

Waar heb je die screenprotector besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FRS0clXuDd9DFnXyl5ZqaybzR6o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1cNIvJ6Xxa696meqQJeb8wOV.jpg?f=fotoalbum_large

Heb een UAG best gemist na 2 jaar. Niet zwaar, zit perfect en geen vingerafdrukken magneet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Gekozen voor de originele transparante case van Samsung, zit als gegoten ;)

[ Voor 61% gewijzigd door Albert020 op 01-08-2020 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:49

Martinspire

Awesomeness

- Geen transparante case
- Goede grip
-Zo dun mogelijk

Heb je ondertussen al wat gevonden?

Ik zie wel wat anderen voorbij komen (ook hier in het topic) maar vind het er allemaal maar saai uitzien met dat zwart of grijs.

Verder wil ik ook meer een hoesje om het toestel niet te laten wiebelen wanneer het op tafel ligt, dan dat het echt wat moet beschermen.

Erg jammer dat die camera unit zo enorm dik is geworden. Zelfs bij de S20 (non plus/ultra)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
Martinspire schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 09:49:
[...]

Heb je ondertussen al wat gevonden?

Ik zie wel wat anderen voorbij komen (ook hier in het topic) maar vind het er allemaal maar saai uitzien met dat zwart of grijs.

Verder wil ik ook meer een hoesje om het toestel niet te laten wiebelen wanneer het op tafel ligt, dan dat het echt wat moet beschermen.

Erg jammer dat die camera unit zo enorm dik is geworden. Zelfs bij de S20 (non plus/ultra)
Inmiddels heb ik de Caseology Parallax case gekocht via Amazon. Prima case voor het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluuurb
beezjeh schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 21:33:
Dacht wil mijn grote Ultra lens toch beschermen en ging gokken op Spigen. Maar zoom(30x) resultaat is waardeloos dus retour gestuurd naar Amazon.

Toch maar een Dbrand camera skin gekocht en indien deze niet snel loslaat toch wel de beste oplossing.

[Afbeelding][Afbeelding]
Hoe kan het dat de case effect had op de foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
Bluuurb schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 13:17:
[...]

Hoe kan het dat de case effect had op de foto?
Case niet.... Camera lens protector!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
Beste bescherming en case tot nu toe gevonden, camera en scherm goed beschermt door randen, super grip !

Ringke Fusion Samsung Galaxy S20 Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jdYGHnaoRA53758wWU7KHoZdNjU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fhSNvRqqw96cnCLp4BaLIh3V.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:23
vraagje over de glazen screenprotectors ...

Sommige van jullie hebben de Whitestone dome ... hebben jullie deze er wel eens afgehaald?
dan geen krasjes?

en op aliexpress verkopen ze ook screenprotectors met UV .. hetzelfde dus .. deze zijn stukken goedkoper ... iemand deze geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:23
ik heb bij een maat een skin geinstalleerd op de achterkant van de telefoon, een soort dbrand alleen goedkoper.

https://www.xtremeskins.co.uk/

vaak heb je kortingscodes... als iemand een foto wilt kan ik wel een fotro maken.
Ze verzenden uit Engeland.. dus je hebt hem snel binnen dan
Pagina: 1 2 Laatste