Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:40
Aggressor schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 07:44:
ik heb bij een maat een skin geinstalleerd op de achterkant van de telefoon, een soort dbrand alleen goedkoper.

https://www.xtremeskins.co.uk/

vaak heb je kortingscodes... als iemand een foto wilt kan ik wel een fotro maken.
Ze verzenden uit Engeland.. dus je hebt hem snel binnen dan
Hier heb ik de mijne ook vandaan. Niks mis mee idd, en goedkoper dan dbrand.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:47
Drossie schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 07:43:
Gisteren heb ik een tempered glass protector van Pantzerglass op mijn S20 gehangen. Hij hangt op zich best goed, zonder blaasjes of stofjes.
Ik heb de gevoeligheid van het scherm aangepast, dus het scherm werkt nu naar behoren. Alleen de vingerafdruk doet het niet meer. Ik kan ook geen nieuwe afdruk toevoegen. Ik krijg steeds de melding dat ik harder moet drukken of de sensor volledig moet bedekken. Maar wat ik ook probeer, het lukt niet. Bestaat er een oplossing?
Is dit nog gelukt? Of iemand anders die een screen-protector kan aanraden?

De genoemde Whitestone is erg prijzig, en gedoe met lijm zie ik niet echt zitten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Kapitein187 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 22:14:
[...]

Hier heb ik de mijne ook vandaan. Niks mis mee idd, en goedkoper dan dbrand.
Beschermt zo'n folie je telefoon ook nog een beetje tegen vallen, of is het vooral tegen krassen en voor de sier?

Ik gebruik nu een Spigen thin fit, welke me eigenlijk best goed bevalt. Het is een hard case die erg stevig aanvoelt en weinig bulk toevoegt aan het toestel. Hij voelt bijvoorbeeld een stuk dunner aan dan de Spigen Neo Hybrid die ik voor mijn S8 had, of de Tough Armor die ik eerst had. Ik zou het alleen nog mooier vinden als ik alleen de dikte van het toestel heb, en toch (wat) bescherming.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-05 19:38
gwystyl schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 15:43:
[...]

Beschermt zo'n folie je telefoon ook nog een beetje tegen vallen, of is het vooral tegen krassen en voor de sier?
Zo een folie is puur voor het uiterlijk en voor eventueel krassen, bezie het alsof je een A4 blad op afmeting knipt en dat op je telefoon plakt achteraan, dezelfde bescherming ( of gebrek daar aan ) tegen bumps en vallen.

Wil je fall protection dan moet je toch helaas echt een soort bumper case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:55
nooberke schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 14:04:
[...]

Is dit nog gelukt? Of iemand anders die een screen-protector kan aanraden?

De genoemde Whitestone is erg prijzig, en gedoe met lijm zie ik niet echt zitten....
Niet gelukt. En dat is blijkbaar normaal bij die Pantzeglass. Zeer slechte protector dus.

Ik ben op zoek naar een vervanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:01

vanDaal

-ismeereentje

Drossie schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 23:56:
[...]

Niet gelukt. En dat is blijkbaar normaal bij die Pantzeglass. Zeer slechte protector dus.

Ik ben op zoek naar een vervanger.
Ik ook nog steeds. Na de Rosso Samsung Galaxy S20 Ultra 9H Tempered Glass Screen Protector, heb ik sinds een week of 3 de FANIER pantserglas beschermfolie. Maar eigenlijk nog steeds hetzelfde euvel; vingerscanner werkt niet, responsiveness achteruit en inmiddels al voldoende stof onder de beschermer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drernie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-03 13:22
Ik heb sinds een paar weken een OtterBox Strada Case Elegante in gebruik, maar deze gaat weer retour. Het plastic is heel slap in tegenstelling tot soortgelijke otterbox cases die ik heb gehad. De telefoon zit er los in en kan er makkelijk uitvallen. De bovenkant buigt na 1 week gebruik naar achteren waardoor de telefoon er half uitschiet.

Nu op zoek naar een goede case met valbescherming en een flap.

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
vanDaal schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 09:31:
[...]
Ik ook nog steeds. Na de Rosso Samsung Galaxy S20 Ultra 9H Tempered Glass Screen Protector, heb ik sinds een week of 3 de FANIER pantserglas beschermfolie. Maar eigenlijk nog steeds hetzelfde euvel; vingerscanner werkt niet, responsiveness achteruit en inmiddels al voldoende stof onder de beschermer :/
Is hier nu niemand die tevreden is over zijn screenprotector?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@Drossie nee volgens mij is het allemaal drama als je de vingerafdrukscanner wil blijven gebruiken.....

Ik heb de originele beschermfolie er net afgetrokken, dus ik heb nu juist een fijner werkend scherm maar ik zit te wachten op de eerste krasjes :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
gwystyl schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 12:02:
@Drossie nee volgens mij is het allemaal drama als je de vingerafdrukscanner wil blijven gebruiken.....

Ik heb de originele beschermfolie er net afgetrokken, dus ik heb nu juist een fijner werkend scherm maar ik zit te wachten op de eerste krasjes :'(
Kan toch niet jongens? Het flagship van Samsung en niemand die een werkende screenprotector kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zilvervisje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-06-2023
Ik heb de originele screenprotector er nu ook af, de hond had erop liggen bijten, case stuk, screenprotector stuk...
Wonder boven wonder is de telefoon zelf helemaal in orde, PFEEEW. Zit geen krasje op!!

Nieuwe case zit er om....nu dus de zoektocht naar een nieuwe screenprotector.
Eerst zo'n gehard glass ding geprobeerd, vreselijk....vingerscanner werkte niet meer.
Op Ali een hydrogel ding gekocht, bleek geen hydrogel maar gewoon een plastic sheet (te breed en veel bubbels eronder). Ja was te verwachten he.

Toen las ik hier over de Rosso sheet screenprotector, maar die krijgt op Bol slechte reviews.

Toch vreemd dat Samsung zelf deze dingen niet maakt/verkoopt.
Die er op zat toen ik hem kreeg was zo fijn!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:24
zilvervisje schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 16:20:
Ik heb de originele screenprotector er nu ook af, de hond had erop liggen bijten, case stuk, screenprotector stuk...
Wonder boven wonder is de telefoon zelf helemaal in orde, PFEEEW. Zit geen krasje op!!

Nieuwe case zit er om....nu dus de zoektocht naar een nieuwe screenprotector.
Eerst zo'n gehard glass ding geprobeerd, vreselijk....vingerscanner werkte niet meer.
Op Ali een hydrogel ding gekocht, bleek geen hydrogel maar gewoon een plastic sheet (te breed en veel bubbels eronder). Ja was te verwachten he.

Toen las ik hier over de Rosso sheet screenprotector, maar die krijgt op Bol slechte reviews.

Toch vreemd dat Samsung zelf deze dingen niet maakt/verkoopt.
Die er op zat toen ik hem kreeg was zo fijn!!
Heb goede ervaring met die van MM, die ze zelf maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-05 20:06
Albert020 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 18:38:
[...]

Heb goede ervaring met die van MM, die ze zelf maken ;)
Bedoel je die Clearplex?

Is dat nog steeds de enige goede die er is?
Heb net een S20+ besteld. Voorlopig kan de originele erop blijven. Maar uiteindelijk zal die een keer vervangen moeten worden als die vol krassen zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
Kitser schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:41:
[...]

Bedoel je die Clearplex?

Is dat nog steeds de enige goede die er is?
Heb net een S20+ besteld. Voorlopig kan de originele erop blijven. Maar uiteindelijk zal die een keer vervangen moeten worden als die vol krassen zit.
Klopt, bedoel idd de Clearplex van Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie20
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 28-03 12:33
Ik wil graag een waterdichte cover om mijn S20plus. Heeft er iemand deze of een andere optie? En hoe bevalt het? Kun je wel aan de randen nog de letters intypen omdat het hoesje recht is en de Samsung rond?

https://www.bol.com/nl/p/...5IOTd76LXpexoCdhIQAvD_BwE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexsdam
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-02-2024
Een IP68 hoesje op een IP68 telefoon?
Wat is daar de toegevoegde waarde van dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie20
Ik gebruik het op strand en ben nogal lomp dus hoe steviger hoe beter:) Er komen nergens krassen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trankilo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-12-2024
donnie20 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:11:
Ik wil graag een waterdichte cover om mijn S20plus. Heeft er iemand deze of een andere optie? En hoe bevalt het? Kun je wel aan de randen nog de letters intypen omdat het hoesje recht is en de Samsung rond?

https://www.bol.com/nl/p/...5IOTd76LXpexoCdhIQAvD_BwE
Ik heb dat hoesje gehad op een A50 toestel van m'n werk en die is enorm lomp. Plus dat er nagenoeg geen bescherming is voor de achterkant. Wel tegen krassen maar het is een heel dun laagje. En ik vond hem niet goed aansluiten op het toestel. Maar het toestel voelde door de dikke randen vooral lomp aan in de broekzak.

Voor m'n S20+ 5G heb ik deze besteld (was een gokje) maar daar ben ik juist weer heel tevreden over. Voelt dun aan maar ook zeer stevig, heeft een rubberen binnenkant en een harde buitenkant. En hij zit super strak om het toestel omdat je die buitenkant er op moet klikken.

En de S20 is al waterdicht dus daar maak ik mij geen zorgen over :)

Het is ook een kwestie van smaak denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie20
Oh er is juist heel veel bescherming aan de achterkant juist voor de lenzen bij een Lifeproofcase. Het hoesje wat jij nu hebt, zit daar een plastic plaatje over je lenzen?
Ik weet dat de gsm waterdicht is maar ik wil dat er nergens zand inkomt dus ook bij de knopjes niet als ik geen hoesje gebruik of krasjes op de lens.
Dank voor de tip!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trankilo
donnie20 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:36:
Oh er is juist heel veel bescherming aan de achterkant juist voor de lenzen bij een Lifeproofcase. Het hoesje wat jij nu hebt, zit daar een plastic plaatje over je lenzen?
Ik weet dat de gsm waterdicht is maar ik wil dat er nergens zand inkomt dus ook bij de knopjes niet als ik geen hoesje gebruik of krasjes op de lens.
Dank voor de tip!:)
Voor de lenzen zit enkel een gat en daarom heb ik speciaal voor dat stukje een screenprotector gekocht. Ergens op eBay of AliExpress ofzo. Die kon ik toen in NL zo snel niet vinden.
Dat is idd well iets om aan te denken als je zo'n type hoesje aanschaft.

Edit:
Zoiets bedoel ik

[ Voor 17% gewijzigd door trankilo op 10-11-2020 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie20
En wat heb je dan aan de voorkant zitten als protectie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trankilo
Daar heb ik een pakje met 5 van die 'zelf herstellende' (not) folie voor gekocht en zit nog op m'n 1e velletje. Voelt een beetje rubberig aan. Veel mensen vinden dat maar niks maar mij bevalt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton56
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 15:08
Ik heb een samsung smart clear view cover gekocht op mijn S20 FE 5G.
Met de AOD aan, blijft bij gesloten cover echter alleen datum, tijd en batterijpercentage zichtbaar maar NIET de meldingen, terwijl ik deze cover juist daarvoor had gekocht.
Iemand dezelfde ervaring en/of een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wihakayda
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-04 22:16

Wihakayda

Dracarys

Albert020 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:07:
[...]

Klopt, bedoel idd de Clearplex van Mediamarkt.
Heb je daar misschien een linkje van? Ik kan hem nergens vinden.

Heb de S20FE Gekocht, had altijd op al mijn telefoons een Zagg invisibleshield maar die is helaas niet voor de S20FE te krijgen. Alleen een glasplaat variant, die wil ik niet. Daarom op zoek naar een alternatief.

Edit: Iemand misschien ervaring met de OMAZU 3D Flex TPU Screenprotector ?

Dit lijkt zo'n beetje de enige niet-glas protector te zijn die ik kan vinden :/

[ Voor 28% gewijzigd door Wihakayda op 14-11-2020 11:51 ]

Kom met vuur, ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Wihakayda schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:33:
[...]

Heb je daar misschien een linkje van? Ik kan hem nergens vinden.

Heb de S20FE Gekocht, had altijd op al mijn telefoons een Zagg invisibleshield maar die is helaas niet voor de S20FE te krijgen. Alleen een glasplaat variant, die wil ik niet. Daarom op zoek naar een alternatief.

Edit: Iemand misschien ervaring met de OMAZU 3D Flex TPU Screenprotector ?

Dit lijkt zo'n beetje de enige niet-glas protector te zijn die ik kan vinden :/
Heb geen linkje, gewoon naar Mediamarkt toe gaan en laten plakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wihakayda

Wihakayda

Dracarys

Albert020 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:10:
[...]

Heb geen linkje, gewoon naar Mediamarkt toe gaan en laten plakken.
Ok, doe ik dat, thnx (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-05 15:10

xon

Net een transparant beschermhoesje binnengekregen voor mijn s20 FE maar waarom hebben ze nou NETTT niet het plastic ietsje hoger gemaakt rondom de camera. Nu is de camera alsnog het eerste wat de ondergrond raakt als je hem op z'n rug legt.

Iemand wel zo'n opstaand randje toevallig?

• Wihakayda

Wihakayda

Dracarys

xon schreef op woensdag 18 november 2020 @ 13:13:
Net een transparant beschermhoesje binnengekregen voor mijn s20 FE maar waarom hebben ze nou NETTT niet het plastic ietsje hoger gemaakt rondom de camera. Nu is de camera alsnog het eerste wat de ondergrond raakt als je hem op z'n rug legt.

Iemand wel zo'n opstaand randje toevallig?
Ik heb die van Samsung zelf gekocht .
Transparant en met dikkere rand rond de camera module.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
Vraagje voor de gene die een S20 plus heeft in combinatie met Spigen Liquid Crystal,
blijft de screenprotector goed zitten met deze case ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marleyy
  • Laatst online: 07-01-2021
Hebben jullie tips voor een goede screenprotector voor de Samsung S20? Ik heb deze gekocht, maar die is van slechte kwaliteit. Hij verschuift en past niet in combinatie met een hoesje.. Ook is hij onwijs gevoelig voor vetvlekken van vingers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17:05

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Albert020 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 16:55:
Vraagje voor de gene die een S20 plus heeft in combinatie met Spigen Liquid Crystal,
blijft de screenprotector goed zitten met deze case ?
Kan niet voor de plus spreken, maar werkt goed met de s20 fe.

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12:29
Ik weet het, het hoort hier niet echt thuis. Maar lachen is gezond. Al zoekende naar hoesjes kwam ik de ultieme retourdeal tegen. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LLa2lR72BzW2EeiCgV0HQtifhiA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AjEmLm8oR5FWgHq33umqJalo.jpg?f=fotoalbum_large

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:44
Wat is tegenwoordig een goed merk voor glas bescherming?

M'n vriendin heeft de S20 FE 5G, scherm is gebarsten, word gerepareerd, maar welke screenprotector kunnen we beste aanschaffen?

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5

Pagina: 1 2 Laatste