Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klebsiella
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 11-05-2020
gwystyl schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 22:28:
[...]

Bij Belsimpel is de originele Samsung 45W lader €32. Ik weet niet of je een generieke 45W lader voor minder gaat krijgen.
Ik heb ook nog een andere lader die 2 USB A en 1 USB C (max 45W PD) ondersteunt, maar ik ben even vergeten hoe die heet en heb nog niet getest hoe snel de S20 daarmee oplaadt.
Deze heeft slechts 1 uitgang. Ik zat zelf meer aan een Hyperjuice te denken.

https://www.hypershop.com...ds-first-100w-gan-charger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:17

gwystyl

Beugeltje dan maar?

klebsiella schreef op zondag 19 april 2020 @ 10:33:
[...]
Deze heeft slechts 1 uitgang. Ik zat zelf meer aan een Hyperjuice te denken.

https://www.hypershop.com...ds-first-100w-gan-charger
Ik heb even teruggezocht, ik heb er één van Baseus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aJcnzAGow6iMpSawHUDscofJYQg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Pc5JRh49Bo1NINY9uWBtNjo6.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-05 07:36

vanDaal

-ismeereentje

Heb je inmiddels al iets gekocht? Ik sta voor hetzelfde dilemma.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:00

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@vanDaal ik heb jje vraag verhuisd naar dit topic, wellicht staan hier nog goede tips voor je in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred13
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:11
gwystyl schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 22:28:
[...]

Bij Belsimpel is de originele Samsung 45W lader €32. Ik weet niet of je een generieke 45W lader voor minder gaat krijgen.
Ik heb ook nog een andere lader die 2 USB A en 1 USB C (max 45W PD) ondersteunt, maar ik ben even vergeten hoe die heet en heb nog niet getest hoe snel de S20 daarmee oplaadt.
@gwystyl Weet je hoeveel sneller de S20’s opgeladen wordt in vergelijking met de standaard bijgeleverde oplader ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 22:41
M.i. niet de moeite, op youtube zijn genoeg reviews te zien dat het verschil tussen de 25w en 45w lader minimaal is. Aan het einde van de rit scheelt het ongeveer 10 minuten van volledig leeg naar vol.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Fred13 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 11:20:
[...]

@gwystyl Weet je hoeveel sneller de S20’s opgeladen wordt in vergelijking met de standaard bijgeleverde oplader ?
Geen flauw idee. Ik heb mijn lader vooral gehaald om mijn laptop mee op te kunnen laden en tegelijk twee USB A apparaten. Ik heb nog niet uitgebreid getest met de S20 met de meegeleverde lader of een extra snelle.
Ik heb op het werk ook een draadloze lader/standaard waar ik mijn telefoon om de haverklap op zet, en in de auto plug ik hem meestal ook in omdat ik dan aan het navigeren ben. Ik laad mijn telefoon dus bijna nooit van volledig leeg naar volledig vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:20
Heb even een vraag over draadloze opladers, kan ik met de,
Samsung Pad EP-P3105 en de Pad Slim EP-P1100 ook mijn buds+/Watch Active 2 en S20 opladen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
De Screenprotector van Mediamarkt laat ook al los aan zijkant, wat zijn de beste,
protectors voor de gewone Galaxy S20, ik kom er niet meer uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Albert020 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 17:59:
De Screenprotector van Mediamarkt laat ook al los aan zijkant, wat zijn de beste,
protectors voor de gewone Galaxy S20, ik kom er niet meer uit ?
Screen protectors op gebogen schermen blijven een lastig verhaal. Ik heb er op mijn S8 verschillende geprobeerd, maar die lieten allemaal los na een paar dagen tot weken. Uiteindelijk heb ik het opgegeven.

Op de S20 is een extra probleem dat de vingerafdrukscanner achter het scherm zit. Door sommige protectors werkt die minder goed.
Ik heb nu nog de voorgeinstalleerde protector er op zitten, maar als die te veel beschadigt (het is tenslotte redelijk zacht plastic) ga ik het zonder protector doen. Volgens mij werken alleen die hele dure glazen protectors die je met een UV lampje en frame moet aanbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
gwystyl schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 18:53:
[...]

Screen protectors op gebogen schermen blijven een lastig verhaal. Ik heb er op mijn S8 verschillende geprobeerd, maar die lieten allemaal los na een paar dagen tot weken. Uiteindelijk heb ik het opgegeven.

Op de S20 is een extra probleem dat de vingerafdrukscanner achter het scherm zit. Door sommige protectors werkt die minder goed.
Ik heb nu nog de voorgeinstalleerde protector er op zitten, maar als die te veel beschadigt (het is tenslotte redelijk zacht plastic) ga ik het zonder protector doen. Volgens mij werken alleen die hele dure glazen protectors die je met een UV lampje en frame moet aanbrengen.
Nou lekker dan, mooi klaar mee........., dan maar weer 15 euro aan mediamarkt geven..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
gwystyl schreef op zondag 19 april 2020 @ 12:57:
[...]

Ik heb even teruggezocht, ik heb er één van Baseus

[Afbeelding]
Ik heb net een S20 besteld en ben nu op zoek naar een multi-port USB charger, maar ik zie door de bomen het bos niet meer: Adaptive Fast Charging, Quick Charge 2.0 / 3.0 / 4.0, USB Power Delivery. Allemaal technologieën of marketing-termen die het er niet duidelijker op maken wat ik nou precies nodig heb om mijn S20 zo snel mogelijk op te laden.

Ik heb al een vrij uitgebreid artikel gevonden waar de verschillen worden uitgelegd, maar het is me nog steeds niet duidelijk.

Waar moet ik precies op letten bij het zoeken naar een multi-port charger?

Help! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@VanRoyal ik denk dat het niet veel duidelijker gaat worden dan dat artikel. Het probleem is inderdaad dat iedereen ongeveer zijn eigen standaard bedenkt, en die hoewel ze veel op elkaar lijken toch niet helemaal hetzelfde zijn.
Uiteindelijk gaat het er om welk vermogen er uit elke poort kan komen, en of ze dat tegelijk kunnen leveren of dat er poorten beperkt worden als er meerdere aangesloten zitten.
In de praktijk maakt het mij niet veel uit of mijn telefoon nu in 1 uur of 1:10 volledig vol is. Meestal heb ik hem door de dag heen op een draadloze standaard/lader staan, dus loopt hij niet zo hard leeg. Ook in de auto hangt hij meestal aan de kabel als ik aan het navigeren ben. Ik heb de multipoort lader meer om meerdere telefoons thuis lekker vlot weer wat bij te laden; hoeveel en hoe snel is dan minder belangrijk.

Ik had mijn lader besteld net voor ik mijn nieuwe laptop ging bestellen. Daarbij wilde ik graag een laptop die via USB C opgeladen kon worden, maar dat is het uiteindelijk toch niet geworden. Dat was echter wel één van de hoofdredenen om voor zo'n hoog vermogen lader met USB C en A te gaan, die de meeste standaarden ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Wil voor mijn Galaxy S20 toch een goede bescherming hebben,
welke case en screenprotector gebruiken jullie, zou zelf een OtterBox Symmetry Clear,
willen aanschaffen maar of ik dan een goede screenprotector kan vinden, weet iemand hier antwoord op ?

[ Voor 84% gewijzigd door Albert020 op 15-05-2020 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturate
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-12-2021
Binnenkort zal ik ook de S20 aanschaffen. Nu is de huidige actie dat er een gratis AKG Y600 bij geleverd wordt. Hebben jullie ervaringen met deze koptelefoon? Zit er aan te denken om 'm te verkopen om zo de telefoon goedkoper te maken, maar als het een goede koptelefoon is houd ik 'm misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-05 08:13
Saturate schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 14:02:
Binnenkort zal ik ook de S20 aanschaffen. Nu is de huidige actie dat er een gratis AKG Y600 bij geleverd wordt. Hebben jullie ervaringen met deze koptelefoon? Zit er aan te denken om 'm te verkopen om zo de telefoon goedkoper te maken, maar als het een goede koptelefoon is houd ik 'm misschien.
Er is echt bijna geen informatie over deze koptelefoon op internet te vinden, kwam ik achter. Mijn s20+ komt vrijdag binnen, zo ook mijn spigen rugged armor die eromheen gaat. Die heb ik ook op mijn huidige s9+ en bevalt me prima.

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PlayStation 5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saturate
  • Laatst online: 09-12-2021
Merdera schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 00:09:
[...]

Er is echt bijna geen informatie over deze koptelefoon op internet te vinden, kwam ik achter.
Dat viel mij ook op... Het kan 6 weken duren voordat de koptelefoon wordt verzonden. Hopelijk staat er dan wat meer online om de beslissing kunnen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-05 04:30
Heeft iemand ervaringen met een wallet case voor de S20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Heb nu een 0.5 mm dunne case, niet wat ik eigenlijk echt super vind ,
wil iets stevige case, maar zodra ik deze om me S20 doe gaat de screenprotector los.

Wat is nu een goede case met screenprotector combinatie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:25

ChromeFR

Qui est l'exemple?

Uren heb ik besteed aan het doen van 'research' naar een goede case. Uiteindelijk heb deze case besteld: https://www.amazon.com/Sc...-Iridescent/dp/B084P5QRQH.

Inmiddels een paar dagen in gebruik; bevalt erg goed, zeer goede bescherming, met hoge randen aan boven en onderkant van het scherm. Telefoon ziet er toch nog mooi uit m.i., zie ook hier: https://www.schnailcase.c...sung-galaxy-s20-plus-case

EDIT: Ik zie dat je een S20 hebt, deze variant is vanzelfsprekend ook beschikbaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zeg_6tBv83lgx8S8snj8h3rG3ak=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3C5ykBv2NXFRv8pWsAwDjbb0.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 39% gewijzigd door ChromeFR op 22-05-2020 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:16
Ik had een Whitestone Dome Glass screen protector besteld voor m'n S20+.
Op m'n vorige telefoons ook altijd Whitestone gebruikt en was altijd erg tevreden over het installatieproces, de bescherming en duurzaamheid.

Nu het lijkt het alsof ze voor S20+ de plank compleet mis hebben geslagen.
Tijdens de installatie bleek al gauw dat er te weinig lijm in de tube zat waardoor de screen protector niet volledig aan het scherm hecht. Nu lees ik her en der dat er meer mensen zijn die dit probleem hebben.
Vervolgens uiterst voorzichtig weer geprobeerd om het glas eraf te halen om het nog eens opnieuw te proberen maar dat mocht niet baten aangezien het glas meteen al knapte.
Erg jammer voor een product van deze prijs. Nooit meer Whitestone voor mij.

Welke alternatieve screen protector zouden jullie mij aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Laatst online: 00:25

ChromeFR

Qui est l'exemple?

Ik vind de fabriek-screenprotector ontzettend fijn! Hoop een soortgelijke kwaliteit te vinden. Alleen het is altijd zo'n ramp om dat type screenprotector te installeren zonder stofbubbeltjes.

Heb deze overigens liggen als de originele eraf moet: https://www.amazon.com/Ar...Anti-Bubble/dp/B084R9ND1R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

ChromeFR schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 21:28:
Ik vind de fabriek-screenprotector ontzettend fijn! Hoop een soortgelijke kwaliteit te vinden. Alleen het is altijd zo'n ramp om dat type screenprotector te installeren zonder stofbubbeltjes.

Heb deze overigens liggen als de originele eraf moet: https://www.amazon.com/Ar...Anti-Bubble/dp/B084R9ND1R
Ik heb de fabrieksscreenprotector er nog op zitten, maar die heeft al de nodige krasjes omdat het zulk zacht plastic is. Ook zit er één zandkorrel met bubbel onder (geen idee hoe die daar gekomen is). Omdat hij nog zo goed vast zit laat ik hem nog even zitten, maar zodra er een hoekje loslaat gaat ie er af en dan gaat het even zonder denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluuurb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-03 08:41
Voor mijn pixel 2 XL heb altijd de whitestone dome gehad en hier was is super tevreden over. De gebruikservaring is bijna identiek aan het scherm zelf. De installatie was ook makkelijk, kan hem aanraden!

Om de verzendkosten te omzeilen heb ik via de whitestonedome website een aantal screenprotectors besteld. Het gaat om: Whitestone EZ S20 Ultra Camera Screen Tempered Glass Protector - 2 Pack

Mocht je interesse hebben, PM me dan.

[ Voor 32% gewijzigd door Bluuurb op 28-05-2020 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-04 12:05
Ik wil een s20 bestellen voor mijn vriendin maar zij is gewend aan haar originele samung clear view cover van de s8. Deze kon je gebruiken als standaard om video te kijken. Ik zie dat er geen originele optie voor de s20 is. Kent iemand een goede vervanger?

Ondertussen heb ik eentje gevonden. Iemand ervaring met het merk Caseme? Ik twijfel omdat hij maar 12,50 kost incl. verzenden :/

https://www.bol.com/nl/p/...1mwLe7VzDZRxoCM7gQAvD_BwE

[ Voor 43% gewijzigd door jwakie op 31-05-2020 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:27
Ik ben mijn S20 Ultra via T-Mobile, en moet idd 6 weken wachten voor de hoofdtelefoon wordt verzonden, echter mijn dochter heeft de S20 met studentenkorting rechtstreeks bij Samsung besteld, en haar hoofdtelefoon wordt 3 juni verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
patrickt35 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 09:06:
Ik ben mijn S20 Ultra via T-Mobile, en moet idd 6 weken wachten voor de hoofdtelefoon wordt verzonden, echter mijn dochter heeft de S20 met studentenkorting rechtstreeks bij Samsung besteld, en haar hoofdtelefoon wordt 3 juni verstuurd.
Update: Toestel en hoofdtelefoon zijn verzonden. Morgen levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
patrickt35 schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 22:26:
[...]

Update: Toestel en hoofdtelefoon zijn verzonden. Morgen levering.
En? Hoe is de hoofdtelefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
jwakie schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 12:25:
[...]

En? Hoe is de hoofdtelefoon?
De mijne zit in het proces. Mijn dochter heeft hem ontvangen, en volgens haar is het een geweldig ding. Veel draagcomfort en goede geluidskwaliteit. Ook werkt NC prima.
Alleen een handleiding is nergens te vinden. Dat vindt ze dan wel weer jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nurksis
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-02 09:08
Mijn s20 + koptelefoon nu ook 1 dag in mijn bezit.

Bij mijn koptelefoon zat wel degelijk een handleiding.
Verder ben ik best tevreden over de y600. Voorheen heb ik nooit een koptelefoon gehad, dus ik kan er niet al te veel over zeggen. Eigenlijk vind ik het ook niks, zo'n groot ding op je hoofd.
Toch wilde ik het eens proberen en had ik toevallig van de week een jbl E65BTNC besteld, nog niet wetende dat ik de s20 ging bestellen. Ik heb ze niet naast elkaar kunnen vergelijken maar mijn gevoel zegt toch echt dat de y600 beter geluid produceerd.

Ik zou ook zeker de app installeren, deze pushte meteen een firmware update door. Ook heeft deze een nauwkeurige EQ en kun je de functie van het knopje rechts instellen voor talktrough en ambient aware. Het nut en verschil van deze twee is mij nog niet helemaal helder.

Minpuntje is dat er wat ruis te horen is als ambient aware aan staat?

Noise cancelling werkt vrij goed in hoeverre ik dit heb kunnen testen. Ook hier lijkt hij het te winnen van de jbl.
Draagcomfort is ook prima.

Ik ga hem houden ipv verkopen al wordt het even wennen zo'n ding op je hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
Heel raar. Ik kreeg gisteren een mail van samsung dat mijn promotie aanvraag is afgekeurd omdat ik bij een niet deelnemende winkel (belsimpel.nl) de s20 gekocht heb.
Vanochtend een mail dat het is goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-05 15:35
Heeft iemand hier ervaring met een goede magnetisch telefoonhouder voor in de auto, geschikt voor de S20+? Veel houders gaan maar tot 6" waardoor de telefoon toch vaak "los laat".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 22:41
Nou ik had er eentje die op zich wel blijft zitten (niet super vast) maar het nadeel is dat wireless charging niet meer werkt omdat dit geblokkeerd wordt. Ik ben dus weer terug bij een "knijp" variant. Die werkt overigens ook gewoon beter.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb deze, een zogenaamde zwaartekracht klemmer. Ik had mijn twijfels vooraf, maar het werkt erg makkelijk. Je zet je telefoon er gewoon in, en door het gewicht van de telefoon trekt de onderste steun beide zijsteunen naar binnen. Midden onder is genoeg ruimte voor de laadkabel, en als je de telefoon weer omhoog tilt, gaan beide zijsteuntjes weer naar buiten en kan je heel makkelijk met één hand de telefoon uit de houder pakken.
Ik vind dat zelf fijner werken dan zo'n knijpvariant, al neemt die wel minder plek in (in het zicht) als de telefoon er niet in zit.
Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1F_LaxKSSBuNjy0Flq6zBpVXaP/Baseus-Auto-Telefoon-Houder-360-Graden-Rotatie-Auto-Air-Vent-Mount-Universele-Zwaartekracht-Mobiele-Telefoon-Houder.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 25-05 15:35
renzo4000 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 08:55:
Nou ik had er eentje die op zich wel blijft zitten (niet super vast) maar het nadeel is dat wireless charging niet meer werkt omdat dit geblokkeerd wordt. Ik ben dus weer terug bij een "knijp" variant. Die werkt overigens ook gewoon beter.
Thanks voor je antwoord. Ik heb nu twee knijp-varianten gehad, maar beide verpulverde of gingen stuk binnen een jaar.
gwystyl schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:15:
Ik heb deze, een zogenaamde zwaartekracht klemmer. Ik had mijn twijfels vooraf, maar het werkt erg makkelijk. Je zet je telefoon er gewoon in, en door het gewicht van de telefoon trekt de onderste steun beide zijsteunen naar binnen. Midden onder is genoeg ruimte voor de laadkabel, en als je de telefoon weer omhoog tilt, gaan beide zijsteuntjes weer naar buiten en kan je heel makkelijk met één hand de telefoon uit de houder pakken.
Ik vind dat zelf fijner werken dan zo'n knijpvariant, al neemt die wel minder plek in (in het zicht) als de telefoon er niet in zit.
[Afbeelding]
Thanks! Misschien dan toch maar eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
Ryan_ schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 06:45:
Heeft iemand hier ervaring met een goede magnetisch telefoonhouder voor in de auto, geschikt voor de S20+? Veel houders gaan maar tot 6" waardoor de telefoon toch vaak "los laat".
Ik heb een spigen waarbij je de tel klemt. Ideaal, minimalistisch en plakt hier al een paar jaar op het dashboard.

https://www.gsmpunt.nl/ho...h_M8ULXTuH7YaAi27EALw_wcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Mijn originele screenprotector was na 1 dag beschadigd doordat er iets op viel. Ik zoek nu een soortgelijke protector, dus geen hard glass. Welke screenprotector is de beste optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Ik heb zelf deze screen protector in gebruik: Rosso Samsung Galaxy S20 Ultra 9H Tempered Glass Screen Protector
https://www.gsmpunt.nl/sc...ed-glass-screen-protector

Maar ben er niet blij mee. De vingersensor is duidelijk zichtbaar (rondje) en reageert ook nog heel slecht. Sowieso is de responsiveness van het scherm achteruit gegaan. En na enkele weken zit er al flink wat stof onder de protector. Dus ik ben bang dat ik deze al moet gaan vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acemath
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
https://www.gsmpunt.nl/ho...je-clear-view-cover-zwart

Is dat een bepaalde instelling bij de S20 dat je klok , bericht en gesprek notificaties op die wijze kun plaatsen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Acemath schreef op maandag 22 juni 2020 @ 15:53:
https://www.gsmpunt.nl/ho...je-clear-view-cover-zwart

Is dat een bepaalde instelling bij de S20 dat je klok , bericht en gesprek notificaties op die wijze kun plaatsen?
Nee dat is een functie die wordt geactiveerd als de clear view cover dichtgedaan wordt volgens mij. Die reageert waarschijnlijk op een magneetje ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluuurb
Ik heb mijn whitestone dome screen protectors binnen en ik moet zeggen dat ze perfect zitten. Ze hebben ten opzichte van de Pixel 2 XL wat verbeteringen uitgevoerd. Zo zit er betere tape bij, is er een gewichtje toegevoegd en past alles net iets mooier. Voor mij is het de enige optie naast alleen het scherm gebruiken kwa gebruikerscomfort: minder vette vinger en de fingerprint doet het nog goed.

Ik heb 3 keer een 2pack besteld om verzendkosten te drukken. Mocht iemand nog interesse heeft in stuur me een PM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Bluuurb schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 20:30:
Ik heb mijn whitestone dome screen protectors binnen en ik moet zeggen dat ze perfect zitten. Ze hebben ten opzichte van de Pixel 2 XL wat verbeteringen uitgevoerd. Zo zit er betere tape bij, is er een gewichtje toegevoegd en past alles net iets mooier. Voor mij is het de enige optie naast alleen het scherm gebruiken kwa gebruikerscomfort: minder vette vinger en de fingerprint doet het nog goed.

Ik heb 3 keer een 2pack besteld om verzendkosten te drukken. Mocht iemand nog interesse heeft in stuur me een PM!
Voor welke versie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bluuurb
@patrickt35 voor de S20 Ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
Ik zoek een nieuwe case voor mijn S20+ met onderstaande features:

-De knoppen aan de zijkant moeten bedekt zijn
- De onderkant (usb poort, mic en speaker) moet afgedekt zijn met cutouts.
- Verhoging aan de achterkant ter bescherming van het camera eiland.
- Geen transparante case
- Goede grip
-Zo dun mogelijk
- Minimalistisch en strak design zonder opvallende merklogo's/namen en andere toeters en bellen
- Optioneel: ingebouwd metaalplaatje voor de magneettelefoonhouder in mijn auto.

Prijs maakt niet uit. Wat zouden jullie mij aanraden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

X2X2X schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 13:01:

- Geen transparante case
- Goede grip
-Zo dun mogelijk
- Minimalistisch en strak design zonder opvallende merklogo's/namen en andere toeters en bellen
- Optioneel: ingebouwd metaalplaatje voor de magneettelefoonhouder in mijn auto.

Misschien de Nillkin textured?

Ik heb de spigen thin fit, en die is mooi dun, maar die heeft de volume en power knop niet bedekt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

- Geen transparante case
- Goede grip
-Zo dun mogelijk

Misschien de Nillkin textured?

Of anders deze

Ik heb de spigen thin fit, en die is mooi dun, maar die heeft de volume en power knop niet bedekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielssg
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-05 23:54
ChromeFR schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 14:38:
Uren heb ik besteed aan het doen van 'research' naar een goede case. Uiteindelijk heb deze case besteld: https://www.amazon.com/Sc...-Iridescent/dp/B084P5QRQH.

Inmiddels een paar dagen in gebruik; bevalt erg goed, zeer goede bescherming, met hoge randen aan boven en onderkant van het scherm. Telefoon ziet er toch nog mooi uit m.i., zie ook hier: https://www.schnailcase.c...sung-galaxy-s20-plus-case

EDIT: Ik zie dat je een S20 hebt, deze variant is vanzelfsprekend ook beschikbaar.

[Afbeelding]
Ik ben ook op zoek naar een soortgelijke case en zit te twijfelen tussen twee modellen. Hoe is de fit van deze? Gezien ik te losse hoesjes waardeloos vind.. En heb je deze ook vergeleken met de Spigen Ultra Hybrid? (https://www.spigen.com/co...id?variant=31636889239599)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
Gisteren heb ik een tempered glass protector van Pantzerglass op mijn S20 gehangen. Hij hangt op zich best goed, zonder blaasjes of stofjes.
Ik heb de gevoeligheid van het scherm aangepast, dus het scherm werkt nu naar behoren. Alleen de vingerafdruk doet het niet meer. Ik kan ook geen nieuwe afdruk toevoegen. Ik krijg steeds de melding dat ik harder moet drukken of de sensor volledig moet bedekken. Maar wat ik ook probeer, het lukt niet. Bestaat er een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-05 03:21
Dacht wil mijn grote Ultra lens toch beschermen en ging gokken op Spigen. Maar zoom(30x) resultaat is waardeloos dus retour gestuurd naar Amazon.

Toch maar een Dbrand camera skin gekocht en indien deze niet snel loslaat toch wel de beste oplossing.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YhOLuVNCyrC5VTPd0zCd1ooJvXA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BevwlWD8Gu2EhhwmypLcfdO8.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5xMlqPL3yWwrWpS0E73nHGBF1Vk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gJBNuRewveOHPbEUBe5xjTRi.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
Heeft iemand hier al de koptelefoon ontvangen van Samsung? Volgens mij nemen ze ook echt 6 weken de tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:54
jwakie schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 23:13:
Heeft iemand hier al de koptelefoon ontvangen van Samsung? Volgens mij nemen ze ook echt 6 weken de tijd
Ik zit er ook op te wachten. De mijne S20 is 13 juni geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
Wenzel schreef op maandag 13 juli 2020 @ 19:05:
[...]

Ik zit er ook op te wachten. De mijne S20 is 13 juni geleverd.
Vanuit Samsung zelf of via een andere webshop?
Ze rekenen de 6 weken vanaf het moment dat je alle stukken hebt ingestuurd en zij dit goed bevonden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:54
jwakie schreef op maandag 13 juli 2020 @ 19:13:
[...]

Vanuit Samsung zelf of via een andere webshop?
Ze rekenen de 6 weken vanaf het moment dat je alle stukken hebt ingestuurd en zij dit goed bevonden hebben.
Bij Samsung shop gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JayDawg
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:56
Ik heb net de S20 besteld :D Eigenlijk heb ik nooit hoesjes om mijn telefoons gehad, alleen de laatste tijd om mijn S9 wel omdat uiteindelijk de achterkant schade had en er scherpe stukjes achterop zaten.

Ik zat te denken misschien toch een heel dun hoesje te nemen voor de S20, ook om de camera die uitsteekt te beschermen, maar ik vroeg me af of deze Spigen van 29 euro
https://www.bol.com/nl/p/...e-zwart/9200000130647118/
nou echt zoveel beter is dan deze dunne TPU van 7 euro
https://www.gsmpunt.nl/ho...oesje-dun-tpu-transparant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Wenzel schreef op maandag 13 juli 2020 @ 19:17:
[...]

Bij Samsung shop gekocht.
Min dochter kocht de S20 rechtstreeks bij Samsung, en kreeg haar AKG gelijk met het toestel.

Ik heb mijn S20 ultra op 30 mei ontvangen, goedkeuring op 12 juni en vandaag de track&trace ontvangen.

[ Voor 18% gewijzigd door patrickt35 op 13-07-2020 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
patrickt35 schreef op maandag 13 juli 2020 @ 19:30:
[...]

Min dochter kocht de S20 rechtstreeks bij Samsung, en kreeg haar AKG gelijk met het toestel.

Ik heb mijn S20 ultra op 30 mei ontvangen, goedkeuring op 12 juni en vandaag de track&trace ontvangen.
Hier goedkeuring op 11 juni en geen track n trace.
Moet wel zeggen dat ik op 10 juni een afkeuring heb binnen gekregen. Dus vind het verwarrend. Misschien moet ik ze eens gaan vragen hoe het zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eighty-four
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-05 18:10
.

[ Voor 99% gewijzigd door eighty-four op 02-08-2020 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
ChromeFR schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 21:28:

Waar heb je die screenprotector besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FRS0clXuDd9DFnXyl5ZqaybzR6o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1cNIvJ6Xxa696meqQJeb8wOV.jpg?f=fotoalbum_large

Heb een UAG best gemist na 2 jaar. Niet zwaar, zit perfect en geen vingerafdrukken magneet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Gekozen voor de originele transparante case van Samsung, zit als gegoten ;)

[ Voor 61% gewijzigd door Albert020 op 01-08-2020 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-05 09:49

Martinspire

Awesomeness

- Geen transparante case
- Goede grip
-Zo dun mogelijk

Heb je ondertussen al wat gevonden?

Ik zie wel wat anderen voorbij komen (ook hier in het topic) maar vind het er allemaal maar saai uitzien met dat zwart of grijs.

Verder wil ik ook meer een hoesje om het toestel niet te laten wiebelen wanneer het op tafel ligt, dan dat het echt wat moet beschermen.

Erg jammer dat die camera unit zo enorm dik is geworden. Zelfs bij de S20 (non plus/ultra)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
Martinspire schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 09:49:
[...]

Heb je ondertussen al wat gevonden?

Ik zie wel wat anderen voorbij komen (ook hier in het topic) maar vind het er allemaal maar saai uitzien met dat zwart of grijs.

Verder wil ik ook meer een hoesje om het toestel niet te laten wiebelen wanneer het op tafel ligt, dan dat het echt wat moet beschermen.

Erg jammer dat die camera unit zo enorm dik is geworden. Zelfs bij de S20 (non plus/ultra)
Inmiddels heb ik de Caseology Parallax case gekocht via Amazon. Prima case voor het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluuurb
beezjeh schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 21:33:
Dacht wil mijn grote Ultra lens toch beschermen en ging gokken op Spigen. Maar zoom(30x) resultaat is waardeloos dus retour gestuurd naar Amazon.

Toch maar een Dbrand camera skin gekocht en indien deze niet snel loslaat toch wel de beste oplossing.

[Afbeelding][Afbeelding]
Hoe kan het dat de case effect had op de foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
Bluuurb schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 13:17:
[...]

Hoe kan het dat de case effect had op de foto?
Case niet.... Camera lens protector!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
Beste bescherming en case tot nu toe gevonden, camera en scherm goed beschermt door randen, super grip !

Ringke Fusion Samsung Galaxy S20 Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jdYGHnaoRA53758wWU7KHoZdNjU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fhSNvRqqw96cnCLp4BaLIh3V.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:05
vraagje over de glazen screenprotectors ...

Sommige van jullie hebben de Whitestone dome ... hebben jullie deze er wel eens afgehaald?
dan geen krasjes?

en op aliexpress verkopen ze ook screenprotectors met UV .. hetzelfde dus .. deze zijn stukken goedkoper ... iemand deze geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:05
ik heb bij een maat een skin geinstalleerd op de achterkant van de telefoon, een soort dbrand alleen goedkoper.

https://www.xtremeskins.co.uk/

vaak heb je kortingscodes... als iemand een foto wilt kan ik wel een fotro maken.
Ze verzenden uit Engeland.. dus je hebt hem snel binnen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Laatst online: 20-05 07:38
Aggressor schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 07:44:
ik heb bij een maat een skin geinstalleerd op de achterkant van de telefoon, een soort dbrand alleen goedkoper.

https://www.xtremeskins.co.uk/

vaak heb je kortingscodes... als iemand een foto wilt kan ik wel een fotro maken.
Ze verzenden uit Engeland.. dus je hebt hem snel binnen dan
Hier heb ik de mijne ook vandaan. Niks mis mee idd, en goedkoper dan dbrand.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Laatst online: 21:47
Drossie schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 07:43:
Gisteren heb ik een tempered glass protector van Pantzerglass op mijn S20 gehangen. Hij hangt op zich best goed, zonder blaasjes of stofjes.
Ik heb de gevoeligheid van het scherm aangepast, dus het scherm werkt nu naar behoren. Alleen de vingerafdruk doet het niet meer. Ik kan ook geen nieuwe afdruk toevoegen. Ik krijg steeds de melding dat ik harder moet drukken of de sensor volledig moet bedekken. Maar wat ik ook probeer, het lukt niet. Bestaat er een oplossing?
Is dit nog gelukt? Of iemand anders die een screen-protector kan aanraden?

De genoemde Whitestone is erg prijzig, en gedoe met lijm zie ik niet echt zitten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Kapitein187 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 22:14:
[...]

Hier heb ik de mijne ook vandaan. Niks mis mee idd, en goedkoper dan dbrand.
Beschermt zo'n folie je telefoon ook nog een beetje tegen vallen, of is het vooral tegen krassen en voor de sier?

Ik gebruik nu een Spigen thin fit, welke me eigenlijk best goed bevalt. Het is een hard case die erg stevig aanvoelt en weinig bulk toevoegt aan het toestel. Hij voelt bijvoorbeeld een stuk dunner aan dan de Spigen Neo Hybrid die ik voor mijn S8 had, of de Tough Armor die ik eerst had. Ik zou het alleen nog mooier vinden als ik alleen de dikte van het toestel heb, en toch (wat) bescherming.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23-05 18:23
gwystyl schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 15:43:
[...]

Beschermt zo'n folie je telefoon ook nog een beetje tegen vallen, of is het vooral tegen krassen en voor de sier?
Zo een folie is puur voor het uiterlijk en voor eventueel krassen, bezie het alsof je een A4 blad op afmeting knipt en dat op je telefoon plakt achteraan, dezelfde bescherming ( of gebrek daar aan ) tegen bumps en vallen.

Wil je fall protection dan moet je toch helaas echt een soort bumper case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
nooberke schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 14:04:
[...]

Is dit nog gelukt? Of iemand anders die een screen-protector kan aanraden?

De genoemde Whitestone is erg prijzig, en gedoe met lijm zie ik niet echt zitten....
Niet gelukt. En dat is blijkbaar normaal bij die Pantzeglass. Zeer slechte protector dus.

Ik ben op zoek naar een vervanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Drossie schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 23:56:
[...]

Niet gelukt. En dat is blijkbaar normaal bij die Pantzeglass. Zeer slechte protector dus.

Ik ben op zoek naar een vervanger.
Ik ook nog steeds. Na de Rosso Samsung Galaxy S20 Ultra 9H Tempered Glass Screen Protector, heb ik sinds een week of 3 de FANIER pantserglas beschermfolie. Maar eigenlijk nog steeds hetzelfde euvel; vingerscanner werkt niet, responsiveness achteruit en inmiddels al voldoende stof onder de beschermer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drernie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-03 13:22
Ik heb sinds een paar weken een OtterBox Strada Case Elegante in gebruik, maar deze gaat weer retour. Het plastic is heel slap in tegenstelling tot soortgelijke otterbox cases die ik heb gehad. De telefoon zit er los in en kan er makkelijk uitvallen. De bovenkant buigt na 1 week gebruik naar achteren waardoor de telefoon er half uitschiet.

Nu op zoek naar een goede case met valbescherming en een flap.

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
vanDaal schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 09:31:
[...]
Ik ook nog steeds. Na de Rosso Samsung Galaxy S20 Ultra 9H Tempered Glass Screen Protector, heb ik sinds een week of 3 de FANIER pantserglas beschermfolie. Maar eigenlijk nog steeds hetzelfde euvel; vingerscanner werkt niet, responsiveness achteruit en inmiddels al voldoende stof onder de beschermer :/
Is hier nu niemand die tevreden is over zijn screenprotector?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@Drossie nee volgens mij is het allemaal drama als je de vingerafdrukscanner wil blijven gebruiken.....

Ik heb de originele beschermfolie er net afgetrokken, dus ik heb nu juist een fijner werkend scherm maar ik zit te wachten op de eerste krasjes :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
gwystyl schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 12:02:
@Drossie nee volgens mij is het allemaal drama als je de vingerafdrukscanner wil blijven gebruiken.....

Ik heb de originele beschermfolie er net afgetrokken, dus ik heb nu juist een fijner werkend scherm maar ik zit te wachten op de eerste krasjes :'(
Kan toch niet jongens? Het flagship van Samsung en niemand die een werkende screenprotector kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zilvervisje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-06-2023
Ik heb de originele screenprotector er nu ook af, de hond had erop liggen bijten, case stuk, screenprotector stuk...
Wonder boven wonder is de telefoon zelf helemaal in orde, PFEEEW. Zit geen krasje op!!

Nieuwe case zit er om....nu dus de zoektocht naar een nieuwe screenprotector.
Eerst zo'n gehard glass ding geprobeerd, vreselijk....vingerscanner werkte niet meer.
Op Ali een hydrogel ding gekocht, bleek geen hydrogel maar gewoon een plastic sheet (te breed en veel bubbels eronder). Ja was te verwachten he.

Toen las ik hier over de Rosso sheet screenprotector, maar die krijgt op Bol slechte reviews.

Toch vreemd dat Samsung zelf deze dingen niet maakt/verkoopt.
Die er op zat toen ik hem kreeg was zo fijn!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
zilvervisje schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 16:20:
Ik heb de originele screenprotector er nu ook af, de hond had erop liggen bijten, case stuk, screenprotector stuk...
Wonder boven wonder is de telefoon zelf helemaal in orde, PFEEEW. Zit geen krasje op!!

Nieuwe case zit er om....nu dus de zoektocht naar een nieuwe screenprotector.
Eerst zo'n gehard glass ding geprobeerd, vreselijk....vingerscanner werkte niet meer.
Op Ali een hydrogel ding gekocht, bleek geen hydrogel maar gewoon een plastic sheet (te breed en veel bubbels eronder). Ja was te verwachten he.

Toen las ik hier over de Rosso sheet screenprotector, maar die krijgt op Bol slechte reviews.

Toch vreemd dat Samsung zelf deze dingen niet maakt/verkoopt.
Die er op zat toen ik hem kreeg was zo fijn!!
Heb goede ervaring met die van MM, die ze zelf maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:24
Albert020 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 18:38:
[...]

Heb goede ervaring met die van MM, die ze zelf maken ;)
Bedoel je die Clearplex?

Is dat nog steeds de enige goede die er is?
Heb net een S20+ besteld. Voorlopig kan de originele erop blijven. Maar uiteindelijk zal die een keer vervangen moeten worden als die vol krassen zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
Kitser schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:41:
[...]

Bedoel je die Clearplex?

Is dat nog steeds de enige goede die er is?
Heb net een S20+ besteld. Voorlopig kan de originele erop blijven. Maar uiteindelijk zal die een keer vervangen moeten worden als die vol krassen zit.
Klopt, bedoel idd de Clearplex van Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie20
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 28-03 12:33
Ik wil graag een waterdichte cover om mijn S20plus. Heeft er iemand deze of een andere optie? En hoe bevalt het? Kun je wel aan de randen nog de letters intypen omdat het hoesje recht is en de Samsung rond?

https://www.bol.com/nl/p/...5IOTd76LXpexoCdhIQAvD_BwE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexsdam
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-02-2024
Een IP68 hoesje op een IP68 telefoon?
Wat is daar de toegevoegde waarde van dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie20
Ik gebruik het op strand en ben nogal lomp dus hoe steviger hoe beter:) Er komen nergens krassen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trankilo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-12-2024
donnie20 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:11:
Ik wil graag een waterdichte cover om mijn S20plus. Heeft er iemand deze of een andere optie? En hoe bevalt het? Kun je wel aan de randen nog de letters intypen omdat het hoesje recht is en de Samsung rond?

https://www.bol.com/nl/p/...5IOTd76LXpexoCdhIQAvD_BwE
Ik heb dat hoesje gehad op een A50 toestel van m'n werk en die is enorm lomp. Plus dat er nagenoeg geen bescherming is voor de achterkant. Wel tegen krassen maar het is een heel dun laagje. En ik vond hem niet goed aansluiten op het toestel. Maar het toestel voelde door de dikke randen vooral lomp aan in de broekzak.

Voor m'n S20+ 5G heb ik deze besteld (was een gokje) maar daar ben ik juist weer heel tevreden over. Voelt dun aan maar ook zeer stevig, heeft een rubberen binnenkant en een harde buitenkant. En hij zit super strak om het toestel omdat je die buitenkant er op moet klikken.

En de S20 is al waterdicht dus daar maak ik mij geen zorgen over :)

Het is ook een kwestie van smaak denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie20
Oh er is juist heel veel bescherming aan de achterkant juist voor de lenzen bij een Lifeproofcase. Het hoesje wat jij nu hebt, zit daar een plastic plaatje over je lenzen?
Ik weet dat de gsm waterdicht is maar ik wil dat er nergens zand inkomt dus ook bij de knopjes niet als ik geen hoesje gebruik of krasjes op de lens.
Dank voor de tip!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trankilo
donnie20 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:36:
Oh er is juist heel veel bescherming aan de achterkant juist voor de lenzen bij een Lifeproofcase. Het hoesje wat jij nu hebt, zit daar een plastic plaatje over je lenzen?
Ik weet dat de gsm waterdicht is maar ik wil dat er nergens zand inkomt dus ook bij de knopjes niet als ik geen hoesje gebruik of krasjes op de lens.
Dank voor de tip!:)
Voor de lenzen zit enkel een gat en daarom heb ik speciaal voor dat stukje een screenprotector gekocht. Ergens op eBay of AliExpress ofzo. Die kon ik toen in NL zo snel niet vinden.
Dat is idd well iets om aan te denken als je zo'n type hoesje aanschaft.

Edit:
Zoiets bedoel ik

[ Voor 17% gewijzigd door trankilo op 10-11-2020 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie20
En wat heb je dan aan de voorkant zitten als protectie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trankilo
Daar heb ik een pakje met 5 van die 'zelf herstellende' (not) folie voor gekocht en zit nog op m'n 1e velletje. Voelt een beetje rubberig aan. Veel mensen vinden dat maar niks maar mij bevalt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton56
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17:03
Ik heb een samsung smart clear view cover gekocht op mijn S20 FE 5G.
Met de AOD aan, blijft bij gesloten cover echter alleen datum, tijd en batterijpercentage zichtbaar maar NIET de meldingen, terwijl ik deze cover juist daarvoor had gekocht.
Iemand dezelfde ervaring en/of een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wihakayda
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-04 22:16

Wihakayda

Dracarys

Albert020 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:07:
[...]

Klopt, bedoel idd de Clearplex van Mediamarkt.
Heb je daar misschien een linkje van? Ik kan hem nergens vinden.

Heb de S20FE Gekocht, had altijd op al mijn telefoons een Zagg invisibleshield maar die is helaas niet voor de S20FE te krijgen. Alleen een glasplaat variant, die wil ik niet. Daarom op zoek naar een alternatief.

Edit: Iemand misschien ervaring met de OMAZU 3D Flex TPU Screenprotector ?

Dit lijkt zo'n beetje de enige niet-glas protector te zijn die ik kan vinden :/

[ Voor 28% gewijzigd door Wihakayda op 14-11-2020 11:51 ]

Kom met vuur, ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Wihakayda schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:33:
[...]

Heb je daar misschien een linkje van? Ik kan hem nergens vinden.

Heb de S20FE Gekocht, had altijd op al mijn telefoons een Zagg invisibleshield maar die is helaas niet voor de S20FE te krijgen. Alleen een glasplaat variant, die wil ik niet. Daarom op zoek naar een alternatief.

Edit: Iemand misschien ervaring met de OMAZU 3D Flex TPU Screenprotector ?

Dit lijkt zo'n beetje de enige niet-glas protector te zijn die ik kan vinden :/
Heb geen linkje, gewoon naar Mediamarkt toe gaan en laten plakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wihakayda

Wihakayda

Dracarys

Albert020 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:10:
[...]

Heb geen linkje, gewoon naar Mediamarkt toe gaan en laten plakken.
Ok, doe ik dat, thnx (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Laatst online: 25-05 15:10

xon

Net een transparant beschermhoesje binnengekregen voor mijn s20 FE maar waarom hebben ze nou NETTT niet het plastic ietsje hoger gemaakt rondom de camera. Nu is de camera alsnog het eerste wat de ondergrond raakt als je hem op z'n rug legt.

Iemand wel zo'n opstaand randje toevallig?

• Wihakayda

Wihakayda

Dracarys

xon schreef op woensdag 18 november 2020 @ 13:13:
Net een transparant beschermhoesje binnengekregen voor mijn s20 FE maar waarom hebben ze nou NETTT niet het plastic ietsje hoger gemaakt rondom de camera. Nu is de camera alsnog het eerste wat de ondergrond raakt als je hem op z'n rug legt.

Iemand wel zo'n opstaand randje toevallig?
Ik heb die van Samsung zelf gekocht .
Transparant en met dikkere rand rond de camera module.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
Vraagje voor de gene die een S20 plus heeft in combinatie met Spigen Liquid Crystal,
blijft de screenprotector goed zitten met deze case ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marleyy
  • Laatst online: 07-01-2021
Hebben jullie tips voor een goede screenprotector voor de Samsung S20? Ik heb deze gekocht, maar die is van slechte kwaliteit. Hij verschuift en past niet in combinatie met een hoesje.. Ook is hij onwijs gevoelig voor vetvlekken van vingers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-05 17:18

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Albert020 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 16:55:
Vraagje voor de gene die een S20 plus heeft in combinatie met Spigen Liquid Crystal,
blijft de screenprotector goed zitten met deze case ?
Kan niet voor de plus spreken, maar werkt goed met de s20 fe.

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22:47
Ik weet het, het hoort hier niet echt thuis. Maar lachen is gezond. Al zoekende naar hoesjes kwam ik de ultieme retourdeal tegen. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LLa2lR72BzW2EeiCgV0HQtifhiA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AjEmLm8oR5FWgHq33umqJalo.jpg?f=fotoalbum_large

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:48
Wat is tegenwoordig een goed merk voor glas bescherming?

M'n vriendin heeft de S20 FE 5G, scherm is gebarsten, word gerepareerd, maar welke screenprotector kunnen we beste aanschaffen?

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5

Pagina: 1 2 Laatste