Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:59

avotar

P0werd by Black Coffee

GaHard schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 09:05:
[...]

Waarom niet gewoon de batterij vervangen als je een maand geleden nog super tevreden was met het toestel ? Abbo opzeggen en een sim only erin.
gwystyl schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 09:18:
@avotar daar zou ik ook voor gaan, dat heeft de levensduur van mijn S8 nog een flink eind verlengd. Voelde na een nieuwe officiele batterij na twee jaar weer bjina als een nieuw toestel, waardoor hij een stuk fijner was dan de midrange nieuwe toestellen die ik een beetje als vervanger op het oog had..... betere camera en meer geheugen, en zeker net zo snel. Volgens mij geldt dat voor de S20FE ook; die heeft dezelfde SoC als de S21 volgens mij? In dat geval kan die zich zeker meten met bijvoorbeeld een A53 oid.
Gevoelsmatig is een nieuwe batterij duur. Maar je hebt gelijk.
Eigenlijk wil ik helemaal niet wisselen.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stelsol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:31
Weet iemand toevallig hoe je de popup notificaties kunt uitzetten die opkomen als het scherm uitstaat?
Ik had verwacht dat het deze optie zou zijn:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_bG31ygYlNw5Xxhd3bELXpDnXLc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qSXL4sjnMJNKrOv448eyjsKL.png?f=user_large
Maar dat blijkt dus niet het geval, de meldingen komen nog steeds op het zwarte scherm naar boven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:20
Stelsol schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 16:48:
Weet iemand toevallig hoe je de popup notificaties kunt uitzetten die opkomen als het scherm uitstaat?
[Afbeelding]
Maar dat blijkt dus niet het geval, de meldingen komen nog steeds op het zwarte scherm naar boven...
instellingen - apps - betreffende app - meldingen?

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Stelsol schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 16:48:
[Afbeelding]
ik zou zeggen instellingen > meldingen > meldingen vergrendscherm > "uit"

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stelsol
@kruila en @avotar, bij individuele apps meldingen uitzetten kan wel, maar de enige optie die in de buurt lijkt te komen is dan uit op het vergrendelscherm. Dit heb ik geprobeerd bij specifiek WhatsApp en ook via generieke instellingen voor alle apps, maar dan zie ik dus (logischerwijs) geen meldingen meer op mijn vergrendelscherm. Of ze dan ook niet meer opkomen op het scherm als dat uitstaat, durf ik niet te zeggen. Maar ik vind het dermate onhandig om ze niet op mijn vergrendelscherm te zien, dat dit niet echt een optie voor me is.

Zijn er anderen die dit wel uit hebben kunnen zetten? Of zijn we gewoon verplicht dit soort popups te accepteren?

[ Voor 5% gewijzigd door Stelsol op 01-02-2023 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHY-ME
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-02-2023
Google Play-systeemupdate van 1 januari is beschikbaar voor S20FE 5G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

WHY-ME schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 13:55:
Google Play-systeemupdate van 1 januari is beschikbaar voor S20FE 5G.
Waar vind je die update dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13:30
avotar schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 14:31:
[...]

Ik doe het altijd zo:

instellingen - info telefoon - softwaregegevens - Google play systeemupdate

Update blijft bij mij hangen op 10%
Na reboot ook geupdate naar Januari

[ Voor 6% gewijzigd door RvD86 op 01-02-2023 16:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WHY-ME
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-02-2023
avotar schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 14:31:
[...]

Instellingen<>Info telefoon<>Softwaregegevens<>Google Play-systeemupdate

Indien er een update is dan krijg je de melding dat de telefoon opnieuw moet worden opgestart om de update te voltooien.
Bij het opnieuw opstarten komen kort 'tandwieltjes' in beeld en worden apps geoptimaliseerd.
Daarna gaat het opstarten verder en is de update geslaagd naar versie 1 januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neptunus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-03 21:27
Dragunov schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 12:24:
Clear View cover werkt niet meer na update naar Android 12.

Accessoire schijnt verdwenen te zijn in Instellingen
Weet iemand of dit zo blijft?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stelsol
Stelsol schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 13:00:
@kruila en @avotar, bij individuele apps meldingen uitzetten kan wel, maar de enige optie die in de buurt lijkt te komen is dan uit op het vergrendelscherm. Dit heb ik geprobeerd bij specifiek WhatsApp en ook via generieke instellingen voor alle apps, maar dan zie ik dus (logischerwijs) geen meldingen meer op mijn vergrendelscherm. Of ze dan ook niet meer opkomen op het scherm als dat uitstaat, durf ik niet te zeggen. Maar ik vind het dermate onhandig om ze niet op mijn vergrendelscherm te zien, dat dit niet echt een optie voor me is.

Zijn er anderen die dit wel uit hebben kunnen zetten? Of zijn we gewoon verplicht dit soort popups te accepteren?
Inmiddels heb ik de oplossing gevonden.
Onder Meldingen kun je verder naar pop-upstijl melding:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uph03Ijz0vvaI21YHq2lcovseZY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FujwNPNPo1Sxe67Dz9ztZD1t.png?f=user_large

Daar kun je kiezen uit twee opties:
1) voor alle apps de meldingen uitschakelen op uitgeschakeld scherm via de optie 'Weergeven bij uitgesch. scherm'.
2) voor specifieke apps de meldingen uitschakelen op uitgeschakeld scherm (en de popup balonnetjes bij actief scherm) via de optie 'apps om beknopt weer te geven'.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QMyjgRKOHr0jwpDiuuP-0ikP2ps=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FzNyE1jHTxx0n53AvT4RDzWy.png?f=user_large

Het geeft me net iets meer rust als niet elk WhatsApp-bericht zichtbaar binnenkomt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Mooi. Bedankt dat je het nog even laat weten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Anoniem: 1835258

Samsung heeft de OneUI 5.1 uitgebracht voor alle S20 modellen. As we speak ben ik hem aan het installeren op mijn S20 FE 5G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Hoe zie je het verschil tussen een s20 5G en S20 4g?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:54

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Asprine schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 19:46:
Hoe zie je het verschil tussen een s20 5G en S20 4g?
Uiterlijk niet. Het modelnummer van de 4G is SM-G980F, en de 5G versie heeft een net ander nummer (SM-G981B)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-05 23:23
De One UI 5.1 update komt nu ook binnen op de S20 van Vodafone (VDF)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Brxn_4lr3Fh8JTp_0qulG0wyMHk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cyRYRuBAK4MuXbWhlL9gDacG.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iBhBqatMsY81Fr0Mdgu9gepucvM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TLzngBiWIdSMX2efPL3eLZ0F.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 86% gewijzigd door Megapaul op 15-02-2023 10:14 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• Wombat13
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:59
Na de One UI 5.1 update voor de Galaxy S20 Ultra merk ik dat
- De launcher vaak crashed
- One UI vaak vastlopers heeft
- Apps slechter reageren als de UI vastloopt/ traag is
- Het touchscreen niet werkt (geeft melding) in sommige apps omdat de UI vastloopt.

Lopen meerdere mensen hier tegenaan of heb ik een dodgy update te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokke2711
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-11-2024
Hey ,

Ik heb sinds een week of 2 een vervelend/irritant probleem met mijn S20 waar ik maar niet vanaf geraak of weet hoe het op te lossen.
Elke keer ik een tekst kopiëer, iets print,....blijft de melding van de actie een lange tijd op mijn scherm staan. Na een dikke minuut gaat dit dan eindelijk weg. Maar ik word er zot van 🙃
Is het een instelling of.....
Iemand die dit ook sinds kort heeft of weet wat ik kan doen om dit op te lossen.
Zie bijgevoegde foto, dan zie je duidelijk wat ik bedoel want is moeilijk uit te leggen eigenlijk 😀

Alvast bedankt voor de hulp !
Ciao
WokkeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bngafUwyYRxYjp99DYC-r-YIslw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JMH9ZZ40RqXjeJAenhsMX272.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• penicks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 00:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokke2711
Link opent niet...severprobleem als melding.
Wat staat er in misschien?
Kan je het zo uitleggen?
Thanks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• penicks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 00:17
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ju9wPfsQOfEE426saASLJiGOQ-o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/frQr4sqKfC8lUeC2PN30XtrZ.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokke2711
Thanks!
Werkt terug zoals vroeger nu !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:53
sinda de laatste update loopt mn batterij echt extreem snel leeg, een hele dag op 1 batterij haal ik nooit meer, iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stelsol
stijnec1 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 16:10:
sinda de laatste update loopt mn batterij echt extreem snel leeg, een hele dag op 1 batterij haal ik nooit meer, iemand een tip?
Batterijduur vind ik al vanaf het begin niet om over naar huis te schrijven. Maar sinds een maand ongeveer werd het wel heel beroerd, telefoon bijna niet aanraken maar toch 30 a 40 procent verliezen op een werkdag...
Ik heb hem nu standaard op de spaarstand staan (met de opties 70% CPU en Always On Display uitschakelen geactiveerd), dit helpt enorm.
Voor sommige apps zoals Flitsmeister en Strava moet je de spaarstand wel even uitzetten, anders 'denken' ze dat je niet in beweging bent. Strava waarschuwt hier gelukkig zelf voor als je wilt gaan opnemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton56
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11:20
S20 FE 5G patch 1 maart binnengehaaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-05 09:07
Batterijduur was al een jaar bijna echt slecht geworden. Als ik de telefoon om 9 uur 's ochtends van de lader haal was hij om 16 uur al richting 20%, laag genoeg om hem weer aan de snellader te hangen. Op al mijn bureau's liggen draadloze oplaadpads, om de dag een beetje normaal door te komen.

Ben paar weken geleden overgestapt op de S23, wereld van verschil zeg, al snap ik dat een nieuwe telefoon sowieso het langer uithoudt dan eentje van twee jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:38
Vandaag is de accu van de S20 Ultra 128GB van mijn vrouw vervangen door een nieuwe 5000mAh accu. Ze gaat haar S20 Ultra aan haar broertje geven. Mijn vrouw heeft nu sinds paar maanden de Galaxy Z Flip 4 Blauw 512GB.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m-a64xKdk3fttvDtzFMYUgd5Fhc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g7RlFcsOHFKnIGZ9sIXMXGjl.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ben met haar S20 Ultra langsgeweest bij Samsung Experience Store. De accu is vervangen door een nieuwe officieel accu voor €69,- met een nieuwe binnenkant voor waterdicht.

Het was binnen 1 uur klaar en kon ik hem weer ophalen. Hij is gereset en alles gewist. De laatste updates staan erop met Android 13. Android 13 is de laatste update voor de S20 Ultra (maart 2020)

Ik heb ook een S20 Ultra 128GB en deze bewaar ik voor het geval er iets gebeurt met mijn S22 Ultra 512GB.

Mijn ervaring was goed en werd snel geholpen en dat alles officieel is vervangen. Nu kan haar broertje weer paar jaartjes op vooruit.

Haar oudere broer heeft de S8+ van mijn vrouw. Ze geven niets om smartphone. Ze werken er wel mee maar ze zijn niet als ik, altijd de nieuwste van het nieuwste te hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door Van der Berg op 22-03-2023 17:26 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Van der Berg schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 16:57:
Vandaag is de accu van de S20 Ultra 128GB van mijn vrouw vervangen door een nieuwe 5000mAh accu. Ze gaat haar S20 Ultra aan haar broertje geven. Mijn vrouw heeft nu sinds paar maanden de Galaxy Z Flip 4 Blauw 512GB.

[Afbeelding]

Ik ben met haar S20 Ultra langsgeweest bij Samsung Experience Store. De accu is vervangen door een nieuwe officieel accu voor €69,- met een nieuwe binnenkant voor waterdicht.

Het was binnen 1 uur klaar en kon ik hem weer ophalen. Hij is gereset en alles gewist. De laatste updates staan erop met Android 13. Android 13 is de laatste update voor de S20 Ultra (maart 2020)

Ik heb ook een S20 Ultra 128GB en deze bewaar ik voor het geval er iets gebeurt met mijn S22 Ultra 512GB.

Mijn ervaring was goed en werd snel geholpen en dat alles officieel is vervangen. Nu kan haar broertje weer paar jaartjes op vooruit.

Haar oudere broer heeft de S8+ van mijn vrouw. Ze geven niets om smartphone. Ze werken er wel mee maar ze zijn niet als ik, altijd de nieuwste van het nieuwste te hebben.
toon volledige bericht
voor 69 euro? Dat valt mee.
Doen ze dat dan ter plekke?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Van der Berg
avotar schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 11:32:
[...]

voor 69 euro? Dat valt mee.
Doen ze dat dan ter plekke?
Ja ter plekke wordt dit gedaan, mits de accu op voorraad is en dat was hij

[ Voor 9% gewijzigd door Van der Berg op 23-03-2023 15:31 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kruila
April system-update loopt binnen op mijn S20+ 5G

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton56
  • Laatst online: 11:20
S20 FE 5G update ook binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Baron
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:29
Ik heb sinds een week ook dat mijn telefoon op willekeurig momenten opnieuw opstart. De instelling voor het automatisch opnieuw opstarten staat uit, ook heb ik de telefoon al teruggezet naar fabrieksinstellingen. Daarbij door blijkbaar mislukte backup ook nogeens al mijn Whatsappgeschiedenis kwijt:(

Maargoed, na de volledige reset is het probleem niet weg. Hebben jullie nog ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Android mei update loopt bij mij nu binnen op mijn S20+ 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik ben op reis en heb een paar weken geleden mijn S20 FE laten vallen. Scherm kapot, deed helemaal niks meer. Uitzetten was al lastig (had emergency mode per ongeluk aangezet die 112 belde).

Een hele goedkope huwaeo gekocht. Werd ik helemaal gek van dat ding en wilde nog een paar fotos van de galaxy halen dus toch gekeken of ik de S20 kon laten repareren. Dat was omgerekend overal rond de 250 euro (in Namibië en Zuid Afrika) dus laten zitten.

Loop ik gisteren langs een telefoon winkel in Kaapstad met goedkoop en klaar terwijl u wacht telefoon reparaties. Toch even naar binnen gelopen.110 euro voor nieuw scherm en nieuwe behuizing.

Op de vraag wat voor scherm ik dan zou krijgen was het antwoord: origineel. Alsof ik gekke Gerrit ben. Maar prima.

Uur later heb ik mijn telefoon (wat een verademing) en zie ik geen verschil in het scherm. Alles doet het ook prima.

Nu begin ik bijna te denken dat ik toch wel een goed oled scherm gekregen heb.

Lang verhaal kort. Kan ik dat in de software ergens checken?

Google helpt alleen maar met reklame voor telefoon reparaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:24
Ik vind het best storend dat ik elke notificatie die ik binnenkrijg dwars over mijn browser/netflix/enz heen geprojecteerd krijg in de vorm van zo'n brief popup. Weet iemand hoe ik onscreen popups uitschakel?

Wat ik tot nu toe heb gevonden zet alle notificaties van een app uit, dus ook in je notificatie balk. Dat is niet wat ik zoek.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
sdk1985 schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 15:06:
Ik vind het best storend dat ik elke notificatie die ik binnenkrijg dwars over mijn browser/netflix/enz heen geprojecteerd krijg in de vorm van zo'n brief popup. Weet iemand hoe ik onscreen popups uitschakel?

Wat ik tot nu toe heb gevonden zet alle notificaties van een app uit, dus ook in je notificatie balk. Dat is niet wat ik zoek.
app ingedrukt houden - i rechtsboven indrukken - meldingen - meldingstypen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stelsol
sdk1985 schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 15:06:

Instellingen, meldingen, popupstijl melding, en daar kun je ineens voor alle apps die popups uitschakelen (apps om beknopt weer te geven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:29

timovd

Voorsprong door techniek

Sinds vandaag een gek probleem met mijn S20 (5G). Het scherm is compleet zwart/wit, zowel bij apps als op het homescreen en menu.
Bij het opstarten, is het Android pictogrammetje wel groen en wanneer het toestel uit staat en aan de lader hangt, wordt er wel een gele kleur weergegeven. Ik heb geen sleep modus of andere dingen aan staan. Het is plotseling gebeurd zonder dat ik iets gewijzigd heb. Adaptive backlight heb ik uitgezet, maar dat hielp ook niet. Iemand een idee?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:02

Sabbi

je denkt aan mij.

timovd schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 13:04:
Sinds vandaag een gek probleem met mijn S20 (5G). Het scherm is compleet zwart/wit, zowel bij apps als op het homescreen en menu.
Bij het opstarten, is het Android pictogrammetje wel groen en wanneer het toestel uit staat en aan de lader hangt, wordt er wel een gele kleur weergegeven. Ik heb geen sleep modus of andere dingen aan staan. Het is plotseling gebeurd zonder dat ik iets gewijzigd heb. Adaptive backlight heb ik uitgezet, maar dat hielp ook niet. Iemand een idee?
In de toegangelijkheids opties zit een kleurfilter, misschien staat dat aan? Anders zou het ook iets van een accubesparings-mode kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

@Sabbi beiden staan uit

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Backup van Settings gemaakt.
Reset settings --> Kleuren zijn er weer
Restore settings --> Kleuren zijn er nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

@timovd Jij kunt vast ook googlen, maar de eerst hit heb je vast allemaal gechecked toch?

https://www.samsung.com/l...s-unexpectedly-grayscale/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

@avotar zie mijn eerdere reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Ja, dat had je dus :+
Over die sleep modus heen gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Juni update loopt nu binnen op mijn S20+ 5G

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kruila
Juli update loopt nu binnen op mijn S20+ 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokke2711
Was de laaste Android update zeker ?
Of heb ik het mis ?
Beveiligings updates nog 2 jaar toch?
Volg het allemaal niet zozeer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kruila
Wokke2711 schreef op zondag 16 juli 2023 @ 00:21:
Was de laaste Android update zeker ?
Of heb ik het mis ?
Beveiligings updates nog 2 jaar toch?
Volg het allemaal niet zozeer.
Galaxy S20 update juli 2023
Een ander toestel dat vandaag ook de update van juli ontvangt, is de Galaxy S20. Of beter gezegd: de Galxay S20, S20+, en S20 Ultra krijgen de nieuwe patch. Firmwareversie G98*BXXSIHWF6 doet in grote lijnen hetzelfde als de hierboven beschreven firmware voor de A54. Verschillende fixes verbeteren de beveiliging van Android en One UI. Verder gebeurt er weinig substantieels qua functies of design.

Wel is het de moeite waard op te merken dat de S20 dus nog steeds maandelijks de nieuwste updates krijgt. En dat, terwijl de telefoon als zo'n drieënhalf jaar geleden verscheen. Zoals we een tijdje terug al opmerkten: de Galaxy S20 serie is de eerste Galaxy S-serie die langer dan drie jaar maandelijks bijgewerkt wordt. Tot nu toe schakelde Samsung na drie jaar altijd over op kwartaalupdates – maar kennelijk is dit deel van het beleid nu verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Wat zouden jullie zien als een upgrade van dit toestel?

Ik zat te kijken naar pixel 7a of pixel pro.
De 7a scheelt 12 euro per maand, maar vraag me af of hij een voldoende upgrade is.

[ Voor 54% gewijzigd door avotar op 20-07-2023 11:54 ]

• kruila
september update loopt nu binnen op mijn S20+ 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Geen idee of dit een Samsung of Android dingetje is, maar weet iemand hoe je kunt voorkomen dat de Play Store apps "uit"zet? De apps werken, maar omdat ze "uitgeschakeld" zijn in de Play Store krijgen ze geen updates (de controle vind niet plaats). Het ligt in ieder geval niet aan het zelden gebruiken, dit gebeurt ook met apps die regelmatig gebruikt worden.

Afbeeldingslocatie: https://www.ravenslair.nl/GoT2/GooglePlayStore-aanzetten.jpg

Daarnaast lijkt er geen overzicht te zijn waar ik kan zien welke uitgeschakeld zijn, waardoor ik een keer in de zoveel tijd alle apps 1 voor 1 langs moet om ervoor te zorgen dat ze updates krijgen....

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:35

kraats

Ik rol

@Raven bedoel je misschien de Deep sleeping apps die onder battery management staan?

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

kraats schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 19:18:
@Raven bedoel je misschien de Deep sleeping apps die onder battery management staan?
Nee, daar staat dit voor zover ik weet los van, dat gaat alleen maar over het stoppen van op de achtergrond draaiende apps, niet over het uitschakelen van de app en daarmee update-checks in de Play Store.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Oh ik dacht dat het alleen optrad bij apps die je langere tijd niet gebruikt. Ik merk dit namelijk ook wel eens als ik een app na lange tijd weer opstart, dat hij dan daarna spontaan een update heeft. Verder geen idee waar je dat uit zou kunnen zetten.

misschien hier? https://www.samsung.com/us/support/answer/ANS00088422/
Navigate to and open Settings, and then tap Battery and device care. Tap Battery, and then tap Background usage limits. The following settings will be available:

Put unused apps to sleep: If you haven’t used an app in a while, it will automatically be put to sleep. Tap the switch to turn this on
Daar toggle uit zetten zou wat kunnen doen?
Afbeeldingslocatie: https://image-us.samsung.com/SamsungUS/support/solutions/mobile/phones/galaxy-s/PH_GS_S21_Battery-and-device-care_Background-usage-limits.png?$default-high-resolution-jpg$

[ Voor 55% gewijzigd door gwystyl op 20-01-2024 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:35

kraats

Ik rol

Raven schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 09:11:
[...]

Nee, daar staat dit voor zover ik weet los van, dat gaat alleen maar over het stoppen van op de achtergrond draaiende apps, niet over het uitschakelen van de app en daarmee update-checks in de Play Store.
Apps kunnen in sleep of deep sleep gebracht worden. Apps in deep sleep krijgen niet meer standaard updates en helemaal geen notificaties meer.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

kraats schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 20:14:
[...]
Apps kunnen in sleep of deep sleep gebracht worden. Apps in deep sleep krijgen niet meer standaard updates en helemaal geen notificaties meer.
gwystyl schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 19:18:
Oh ik dacht dat het alleen optrad bij apps die je langere tijd niet gebruikt. Ik merk dit namelijk ook wel eens als ik een app na lange tijd weer opstart, dat hij dan daarna spontaan een update heeft. Verder geen idee waar je dat uit zou kunnen zetten.

misschien hier? https://www.samsung.com/us/support/answer/ANS00088422/

[...]

Daar toggle uit zetten zou wat kunnen doen?
[Afbeelding]
Ik heb een aantal apps uitgezonderd van die instelling, ook die worden spontaan op "uitgeschakeld" gezet, terwijl ze gebruikt worden en blijven werken, alleen dus geen update-check meer in de Play Store.

Na rondsnuffelen op forum van Samsung:
https://eu.community.sams...sabling-apps/td-p/7876727
https://eu.community.sams...an-t-stop-it/td-p/2655425
https://eu.community.sams...lly-disabled/td-p/5927578
Lotgenoten die bevestigen dat deep sleep er niets mee te maken heeft, oplossing/oorzaak nog niet gevonden.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melkislekker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-05 14:36
Na de laatste update is mijn Samsung binnen een paar uur weer leeg :{

Nou wil ik een backup maken en terugzetten maar in het verleden heb ik gigantische fouten gemaakt waardoor ik het niet meer durf om een clean install te plegen.

Hoe pak ik dit het beste aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sympa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:48
Hier op de S20 FE 5G geen problemen met de accu na de januari-update.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• edtims
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-05 15:37
Ga dit topic verlaten omdat ik nu na bijna 4 jaar overgestapt ben naar de S24 plus. Voor de mensen die nog even door willen met de S20 kan ik mede delen dat de S20 nog prima mee kan.
Ben eerlijk gezegd licht teleurgesteld dat de S24 bijna niet sneller aanvoelt. Het is op de S24 niet veel vlotter of soepeler en de liefhebber van gesatureerde kleuren zitten beter bij de S20.
Kortom hoef je niet perse de laatste software en kan je de AI niet veel schelen( zit toch nog een beetje in de gimmick face) Dan zou ik zeggen , laat een nieuwe batterij in je S20 plaatsen en ga nog een jaartje door met de S20.
De S24 voelt ook veel groter en dikker aan (is hij niet) door de afgeronde zijkanten van de S20 voelt die veel platter aan en ook in de broekzak voelt het beter. De S24 is prachtig hoor maar ik vond het opvallend hoe weinig verschil er eigenlijk is met een toestel van bijna 4 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb sinds anderhalf jaar een Fold 4 (vergelijkbare hardware als de S23 volgens mij), en die moest een maandje geleden voor reparatie weg. Toen heb ik dus ook even weer met de S20 rondgelopen. Hoewel die inderdaad snel genoeg is om ongeveer alle dagelijkse dingen vlot te doen, was het wel een verademing toen ik de Fold weer terug had.

Aan de andere kant redt mijn vrouw zich nog met haar A41 (2020). Ik had mijn S20 al helemaal voor haar ingericht omdat die toch wel een stukje sneller is, maar ze had niet de behoefte om over te stappen.
Zelfs de S8 die ik voor de S20 had is nog in gebruik door mijn zoontje en kan de meeste dingen prima aan.

Al met al is het dus vooral een kwestie van gewenning. De S20 is zeker nog lekker vlot, en het enige dat echt minder is geworden is de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melkislekker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-05 14:36
Voordat ik een backup ga plegen, wellicht dat men hier een indruk heeft of dit legit is of niet...

YouTube: Galaxy S20/S20+: How to Backup Data To Samsung Account

YouTube: Galaxy S20/S20+: How to Restore Data From Backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-05 22:45
Ik heb pas de s20 ultra.
Android 14 erop gezet en ben eigenlijk heel tevreden, zat snel genoeg.

Hoeveel uur screen on time halen jullie? Ik zit rond de 6 uur.

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NyteMyre
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-05 15:16
Om even te voorkomen dat ik een heel nieuw draadje hiervoor open, ik zit even met een (ethische) dillema.

De connector van mijn S20 FE doet het niet meer zo goed. Opladen gaat soms niet snel, en het kabeltje blijft niet goed zitten. Heel vervelend om dan in de ochtend wakker te worden met een telefoon die nog maar 20% is.

Anyway, ik been naar een lokale reparatie-bedrijfje gegaan, en de beste man verteld: "Kost €120 om te repararen, en ik moet de connector bestellen, dus ik kan er Woensdag aan werken". Beetje duur, maar ik ga akkoord, en we maken een reparatie-afspraak.

Zojuist zegt een vriend tegen me: "waarom ben je niet gewoon naar Samsung Service Desk gegaan". Ik kijken waar een winkel is en hoeveel de reparatie bij hun kost. En wat staat er.... €65 vervangen USB connector.

Nu heb ik dus al een afspraak staan en de beste man heeft al een vervangend onderdeel besteld. Kan ik nu nog bellen om te zeggen dat ik hem toch niet bij hem hoef te repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:28
NyteMyre schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 15:14:
Om even te voorkomen dat ik een heel nieuw draadje hiervoor open, ik zit even met een (ethische) dillema.

De connector van mijn S20 FE doet het niet meer zo goed. Opladen gaat soms niet snel, en het kabeltje blijft niet goed zitten. Heel vervelend om dan in de ochtend wakker te worden met een telefoon die nog maar 20% is.

Anyway, ik been naar een lokale reparatie-bedrijfje gegaan, en de beste man verteld: "Kost €120 om te repararen, en ik moet de connector bestellen, dus ik kan er Woensdag aan werken". Beetje duur, maar ik ga akkoord, en we maken een reparatie-afspraak.

Zojuist zegt een vriend tegen me: "waarom ben je niet gewoon naar Samsung Service Desk gegaan". Ik kijken waar een winkel is en hoeveel de reparatie bij hun kost. En wat staat er.... €65 vervangen USB connector.

Nu heb ik dus al een afspraak staan en de beste man heeft al een vervangend onderdeel besteld. Kan ik nu nog bellen om te zeggen dat ik hem toch niet bij hem hoef te repareren?
Tja, wil je netjes je afspraken nakomen of 55 euro goedkoper uit zijn? Alleen jij kan die keuze maken ;)

Zelf zou ik draadloos laden gebruiken en al het geld in mijn zak houden :+

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vangoghnl
  • Laatst online: 20-05 18:27

Kun je hem niet bellen en prijsverschil voorleggen. Wel een extreem prijsverschil voor een 3th party hersteller. Zou ik juist goedkoper verwachten dan samsung zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkeh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-05 18:24

Zit er niet gewoon stof/vuil in de poort op de telefoon?
Dat zou je met iets non-metaal eruit kunnen proberen te pulken, als je beetje voorzichtig te werk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NyteMyre
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-05 15:16
Hahn schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 15:40:
[...]

Tja, wil je netjes je afspraken nakomen of 55 euro goedkoper uit zijn? Alleen jij kan die keuze maken ;)

Zelf zou ik draadloos laden gebruiken en al het geld in mijn zak houden :+
Ik heb sinds mijn vorige telefoon (die ook problemen kreeg met de oplaad-port), een draadloze oplaad houder in mijn auto zitten wat supergoed werkt.

Ik heb opzicht wel een IKEA draadloze oplader op mijn kast staan, maar het opladen duurt zo lang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:28
NyteMyre schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 21:10:
[...]

Ik heb sinds mijn vorige telefoon (die ook problemen kreeg met de oplaad-port), een draadloze oplaad houder in mijn auto zitten wat supergoed werkt.

Ik heb opzicht wel een IKEA draadloze oplader op mijn kast staan, maar het opladen duurt zo lang :(
Die IKEA-lader zal vast niet aan fast wireless charging doen. Je zou kunnen kijken naar een oplader die dat wel kan.

Zelf laad ik mijn telefoon altijd 's nachts op, en dan boeit het me eigenlijk niet of het nou 1 of 3 uur duurt, ik lig toch te slapen :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvcu583
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 11-05-2024
Hey allemaal,

ik heb me even aangemeld hier omdat ik een vraag heb. Ik vroeg me af of er enige duidelijkheid is wanneer de Galaxy S20 de laatste beveiligingsupdate zal ontvangen. Ik heb de S24 op het oog i.v.m. het lange updatebeleid maar wil die eigenlijk pas aanschaffen als de S20 écht niet meer veilig te gebruiken is qua bankzaken etc. Er zijn nu enkele goede kortingsacties dus ik twijfel een beetje wat ik moet doen. Heeft iemand een goed advies voor me?

Thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Jvcu583 schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 19:52:
Hey allemaal,

ik heb me even aangemeld hier omdat ik een vraag heb. Ik vroeg me af of er enige duidelijkheid is wanneer de Galaxy S20 de laatste beveiligingsupdate zal ontvangen. Ik heb de S24 op het oog i.v.m. het lange updatebeleid maar wil die eigenlijk pas aanschaffen als de S20 écht niet meer veilig te gebruiken is qua bankzaken etc. Er zijn nu enkele goede kortingsacties dus ik twijfel een beetje wat ik moet doen. Heeft iemand een goed advies voor me?

Thanks alvast!
Volgens deze site krijgt de S20 nog tot voorjaar 2024 beveiligingsupdates. Dat is dus niet lang meer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Op xda staat de rom van de s23 die te flashen is op onze s20.

Morgen ofzo maar eens proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Oh grappig, eens kijken. Is al een tijd geleden dat ik geflasht heb. Met de S8 en de telefoons daarvoor heb ik het heel veel gedaan, maar daarna eigenlijk niet meer. Het leek lastiger om de bootloader te unlocken, en ik kwam geen ROMs tegen waarbij alles werkte (inclusief bank-apps).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C00P
gwystyl schreef op maandag 27 mei 2024 @ 08:29:
Oh grappig, eens kijken. Is al een tijd geleden dat ik geflasht heb. Met de S8 en de telefoons daarvoor heb ik het heel veel gedaan, maar daarna eigenlijk niet meer. Het leek lastiger om de bootloader te unlocken, en ik kwam geen ROMs tegen waarbij alles werkte (inclusief bank-apps).
Hetzelfde hier, lange tijd geen nood aan gehad, maar ik heb de S20 ultra pas een maand of 4, en met de software van de s23 erop leek me wel een leuke upgrade.

Ik heb hem gisteren geïnstalleerd, de rom is enkel beschikbaar voor de S20 met equinos processor.

Ik ben er in ieder geval heel tevreden van, mijn Phone gaat lekker soepel.
Ik heb geen root dus alle bank apps werken gewoon.

Gewoon doen zou ik zeggen👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Raven schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 18:59:
Geen idee of dit een Samsung of Android dingetje is, maar weet iemand hoe je kunt voorkomen dat de Play Store apps "uit"zet? De apps werken, maar omdat ze "uitgeschakeld" zijn in de Play Store krijgen ze geen updates (de controle vind niet plaats). Het ligt in ieder geval niet aan het zelden gebruiken, dit gebeurt ook met apps die regelmatig gebruikt worden.

[Afbeelding]

Daarnaast lijkt er geen overzicht te zijn waar ik kan zien welke uitgeschakeld zijn, waardoor ik een keer in de zoveel tijd alle apps 1 voor 1 langs moet om ervoor te zorgen dat ze updates krijgen....
^ is nog steeds een issue :/ , daarbij heb ik nog iets anders opgemerkt aan de Play Store: Deze geeft in de notificaties consistent 1 beschikbare app update méér aan dan dat er daadwerkelijk zijn :?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikman
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-04 14:02
Sinds kort worden telefoongesprekken na een paar seconden vanzelf beëindigd (S20 4G). Reset al meerdere keren geprobeerd, iemand nog een idee waar dit aankan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokke2711
Ik heb dit ook met mijn S20 5G , ik herstart deze dan gewoon en dan werkt het weer enkele weken probleemloos ...om dan terug te komen...ook geen idee wat het kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikman
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-04 14:02
Wokke2711 schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 18:01:
Ik heb dit ook met mijn S20 5G , ik herstart deze dan gewoon en dan werkt het weer enkele weken probleemloos ...om dan terug te komen...ook geen idee wat het kan zijn.
Na meerdere herstarts is het bij mij nu ook opgelost. Hoopte dat het probleem bij KPN lag. Maar het kan dus terugkomen.. Shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokke2711
ja vrees van wel ... Heb ondertussen een andere gekocht. Maar de S20 blijft toch 1 van de beste en krachtigste die ik ooit had. Snap eigenlijk niet waarom het werkgeheugen vanaf de S21 verlaagd werd naar 8gb....

[ Voor 37% gewijzigd door Wokke2711 op 26-08-2024 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizuu2
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 06-09-2024
Hallo allemaal,

Ik heb eigenlijk niet te veel verstand van telefoons en ik loop in mijn hoofd helemaal vast.

Ik heb al jaren een Xiaomi Mi9 en ben daar super tevreden over geweest. Dat ding heeft al veel klappen, vallen en onderdompelingen overleefd. Maar nu zit er een wit verlichte streep links op het scherm en is hij eigenlijk niet meer goed bruikbaar. Laten repareren zou €149 moeten kosten (nieuw scherm).

Nu kijk ik naar een andere telefoon en kijk ik naar de Xiaomi 12 lite €209), Samsung A35 (€259) of een gebruikte S20fe (€260). Die is te koop bij de shop waar ze ook telefoons repareren. Hij is niet open geweest verder zeggen ze,

Wat belangrijk voor me is: snelle en betrouwbare navigatie en dat hij stevig is. Ik wil er qua specs niet op achteruit gaan tov de Xioami Mi9 Cameras, filmpjes, etc boeien me echt weinig.

Wat is wijsheid? Een oud higher end model (S20) die binnenkort geen updates meer krijgt? Is dat het nog waard? Voor die prijs?

En hoe verhouden de 4 modellen qua kwaliteit tot elkaar? (s20fe, Xiaomi Mi9, Xiaomi 12, A35). Alvast bedankt!

• Van der Berg
Mizuu2 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 13:30:
Hallo allemaal,

Ik heb eigenlijk niet te veel verstand van telefoons en ik loop in mijn hoofd helemaal vast.

Ik heb al jaren een Xiaomi Mi9 en ben daar super tevreden over geweest. Dat ding heeft al veel klappen, vallen en onderdompelingen overleefd. Maar nu zit er een wit verlichte streep links op het scherm en is hij eigenlijk niet meer goed bruikbaar. Laten repareren zou €149 moeten kosten (nieuw scherm).

Nu kijk ik naar een andere telefoon en kijk ik naar de Xiaomi 12 lite €209), Samsung A35 (€259) of een gebruikte S20fe (€260). Die is te koop bij de shop waar ze ook telefoons repareren. Hij is niet open geweest verder zeggen ze,

Wat belangrijk voor me is: snelle en betrouwbare navigatie en dat hij stevig is. Ik wil er qua specs niet op achteruit gaan tov de Xioami Mi9 Cameras, filmpjes, etc boeien me echt weinig.

Wat is wijsheid? Een oud higher end model (S20) die binnenkort geen updates meer krijgt? Is dat het nog waard? Voor die prijs?

En hoe verhouden de 4 modellen qua kwaliteit tot elkaar? (s20fe, Xiaomi Mi9, Xiaomi 12, A35). Alvast bedankt!
toon volledige bericht
Ik zou zelf voor een nieuwe model gaan. De S20 is niet meer toekomstgericht.

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Dit zijn de beste smartphones onder €300 in 2024 | Top 5 | SmartphoneMan

Ik zou naar deze Samsung kijken A45 of deze deze is de nieuwste en van dit jaar 2024:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xCayGLUvQssulFRQAOl1wMUba9k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ri9n8vCAQ9K2aBa9sHMwYOxv.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vIOQRwKqCH_D9-4LehdWtf9NHJU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QtWcP3XSB6ISnY8uYPKSiqBB.jpg?f=fotoalbum_large

Ik zou zelf 256GB kiezen ook naar de toekomst toe.

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Samsung Galaxy A35 review | Betaalbaar en toch compleet | SmartphoneMan

Voor mijn schoonzus Galaxy A34 256GB gekocht vorig jaar nieuwste model. Ze had nog steeds één Samsung Galaxy S5 model ooit als nieuwste gekocht. Ze is erg tevreden met de nieuwe A34. Gezien die ook lamg mee gaat met het updatebeleid is dat zeker een toekomstige toestel

[ Voor 4% gewijzigd door Van der Berg op 05-09-2024 15:48 ]

Pagina: 1 ... 36 37 Laatste