Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gray|IA
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-06-2021

Gray|IA

geen ondertitel

GekkePrutser schreef op maandag 11 januari 2021 @ 01:21:
[...]

Qua CPU snelheid zal je er wel op vooruit gaan maar reken er wel op dat het op veel punten ook een achteruitgang betreft helaas :'(

Geheugen is maar 8GB vs 12GB, display resolutie gaat flink achteruit, geen SD slot meer. Snap niet helemaal wat Samsung bezielt. Persoonlijk vind ik met DeX het geheugen super belangrijk.
Klopt maar uiteindelijk zijn dat zaken die in het dagelijks gebruik voor 99% van de gebruikers weinig meerwaarde bieden.
8GB/128GB is voldoende, 1080 is hoog genoeg en heb hier nog 10 usb adapters liggen.
De CPU zou wel een stuk beter zijn(wordt morgen voorgesteld), en dat heeft invloed op alles, van camera tot batterij, wat bij een kleine telefoon als de S21 toch wel belangrijk is.

Eerst vond ik het een lelijk ding die S21 maar de laatste tijd begin ik mijn mening te herzien.

Voor mij zal het sowieso tussen de S20Fe en de S21 gaan. Jammer dat de S20 fe niet kleiner is....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Gray|IA schreef op maandag 11 januari 2021 @ 21:16:
[...]

Klopt maar uiteindelijk zijn dat zaken die in het dagelijks gebruik voor 99% van de gebruikers weinig meerwaarde bieden.
8GB/128GB is voldoende, 1080 is hoog genoeg en heb hier nog 10 usb adapters liggen.
De CPU zou wel een stuk beter zijn(wordt morgen voorgesteld), en dat heeft invloed op alles, van camera tot batterij, wat bij een kleine telefoon als de S21 toch wel belangrijk is.

Eerst vond ik het een lelijk ding die S21 maar de laatste tijd begin ik mijn mening te herzien.

Voor mij zal het sowieso tussen de S20Fe en de S21 gaan. Jammer dat de S20 fe niet kleiner is....
Ja maar voldoende, hoog genoeg enz... Daar koop je geen flagship telefoon voor. Die koop je om het beste van het beste te hebben :) Voor 'goed genoeg' is de A-serie al.

Ik vind hem ook wel mooi hoor, dat is het punt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
avotar schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:28:
[...]

Ik kwam er achter dat hij mij met muts op niet herkent en zonder wel.
Misschien komt het doordat ik kaal ben.
Ik heb het geprobeerd bij eerste maal met bril en zonder bril (zoals de instructies aangeven)
En later ook nog met met pet op in tweede gezicht.
Het helpt allemaal niet echt.
Om de foto te nemen moet je de telefoon nl zo vasthouden dat je gezicht binnen het kadertje past.
Dat is nogal precies.
Als ik mijn telefoon wil ontgrendelen moet ik hem dus onnatuurlijk laag en ver van me af houden.
Dit is veel te ingewikkeld en vaag eigenlijk.
Nogmaals dit voelt niet als een “serieuze” vergrendelingsoptie.
Ik doe het gewoon weer met vingerafdruk.
Overigens geldt dat onnauwkeurige ontgrendelen voor mij ook bij smartlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:55
MatMich schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:28:
[...]

Ik heb het geprobeerd bij eerste maal met bril en zonder bril (zoals de instructies aangeven)
En later ook nog met met pet op in tweede gezicht.
Het helpt allemaal niet echt.
Om de foto te nemen moet je de telefoon nl zo vasthouden dat je gezicht binnen het kadertje past.
Dat is nogal precies.
Als ik mijn telefoon wil ontgrendelen moet ik hem dus onnatuurlijk laag en ver van me af houden.
Dit is veel te ingewikkeld en vaag eigenlijk.
Nogmaals dit voelt niet als een “serieuze” vergrendelingsoptie.
Ik doe het gewoon weer met vingerafdruk.
Overigens geldt dat onnauwkeurige ontgrendelen voor mij ook bij smartlock.
Ik zal niet zeggen dat het 100% goed werkt maar bij mij werkt het redelijk goed net als de vingerafdruksensor die ook niet altijd goed werkt.

De telefoon hoef je ook niet onnatuurlijk ver weg te houden. Bij mij is het ongeveer tussen 30 en 50cm en dat lijkt me toch normaal.
Ik heb wel snellere herkenning aan staan trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tec7lol
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15-09 19:50
DXO heeft de camera van de S20 FE onder de loep genomen.
Toch wat teleurstellend, scoort net onder de S10
https://www.dxomark.com/s...n-with-a-good-ultra-wide/

Ben benieuwd of de S21 boven of onder de S20 zal scoren.

[ Voor 12% gewijzigd door Tec7lol op 13-01-2021 15:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruthrakh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 21:45
ruthrakh schreef op maandag 11 januari 2021 @ 08:37:
Ik heb sinds een week een S20 FE 5G. Gisteren is daarvan het glaasje voor de camera gebroken (lens cover). Spontaan, zonder val, o.i.d. Zijn er hier meer mensen die er last van hebben gehad? Op het internationale Samsung-forum staat een topic vol met dit soort gevallen, maar ik was benieuwd of ik in Nederland de enige ben tot nu toe.
Ik stuur hem nu terug naar de webwinkel.
Geen reacties, ik ga ervan uit dat dat goed nieuws is, en dat ik pech had. Ik heb hem terug gestuurd naar Belsimpel, inmiddels is er een nieuwe onderweg, hopelijk één met een steviger glaasje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geishin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 16:25
Is er al iets bekend over inruilwaarde van S20 telefoons?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:22
Waarom zou je dat willen? De meerwaarde is nihil tov de s20 als je het mij vraagt.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geishin
afhankelijk v aanbod en wat s21 te bieden heeft tov s20 kan t wel interessant imo.

Ik was ontevreden over s20, sinds laatste update en verbeteringen in batterijduur ben ik tevreden. Ik mis het wow gevoel en wellicht heeft de s21 net die verbeteringen die ik mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:44
Fijn, mijn Samsung S20 is vannacht niet opgeladen, ondanks het feit dat het toestel wel aan de oplader 'hing'.

Vooralsnog lijkt het aan de usb-c-kabel te liggen (slechte kwaliteit?), maar op internet kom je meerdere verhalen tegen van S20-toestellen die weigeren op te laden via de kabel.

Ik houd het even in de gaten, maar ik kan wel stellen dat mijn ervaringen met dit toestel met de dag slechter worden; dit is - wat 'user experiences' betreft - de slechtste telefoon die ik ooit heb gehad. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 21:11

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Yonix schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 07:12:
Fijn, mijn Samsung S20 is vannacht niet opgeladen, ondanks het feit dat het toestel wel aan de oplader 'hing'.

Vooralsnog lijkt het aan de usb-c-kabel te liggen (slechte kwaliteit?), maar op internet kom je meerdere verhalen tegen van S20-toestellen die weigeren op te laden via de kabel.

Ik houd het even in de gaten, maar ik kan wel stellen dat mijn ervaringen met dit toestel met de dag slechter worden; dit is - wat 'user experiences' betreft - de slechtste telefoon die ik ooit heb gehad. :(
Misschien zit er stof in je USB C poortje, even schoonmaken met houten tandenstoker en je bent verbaasd hoeveel stof in de usb poort zit.

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 17:30
Hebben meer mensen gebruik gemaakt van de 100 euro cashback actie op de S20 serie van december tot begin januari? Ik was benieuwd hoe lang het ongeveer duurt voordat ze je cashback verwerkt hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16-09 21:46
Verona27 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 11:48:
Hebben meer mensen gebruik gemaakt van de 100 euro cashback actie op de S20 serie van december tot begin januari? Ik was benieuwd hoe lang het ongeveer duurt voordat ze je cashback verwerkt hebben.
Ik heb mijn aanvraag op de eerste dag ingediend dat het kon en vandaag het geld binnen gekregen :)

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
giovanni2903 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:21:
[...]

Ik heb mijn aanvraag op de eerste dag ingediend dat het kon en vandaag het geld binnen gekregen :)
Welk toestel heb je gekocht? En je hebt dus op 28 december cash back aangevraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felix!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-09 19:58
Iemand al de januari update voor de S20 FE 5G binnen? Zie dat hij wel beschikbaar is voor de 4G variant van de S20 FE. Zal dat zijn omdat de 5G niet Samsungs eigen chip heeft, maar een Snapdragon? Minpunt wat ik helemaal vergeten was 8)7

Update: via Smart Switch de update weten binnen te trekken :D

[ Voor 12% gewijzigd door Felix! op 14-01-2021 19:14 ]

No one is listening until you fart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Verona27 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:29:
[...]

Welk toestel heb je gekocht? En je hebt dus op 28 december cash back aangevraagd?
Een s20 5g bij mobiel.nl
En als 28dec de eerste dag is dat de promo inging wel ja :)

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Felix! schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 18:54:
Iemand al de januari update voor de S20 FE 5G binnen? Zie dat hij wel beschikbaar is voor de 4G variant van de S20 FE. Zal dat zijn omdat de 5G niet Samsungs eigen chip heeft, maar een Snapdragon? Minpunt wat ik helemaal vergeten was 8)7

Update: via Smart Switch de update weten binnen te trekken :D
Ik heb m op mn s20 5g ook nog niet binnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton56
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 12:17
Januari update S20 FE 5G OTA binnen 🙂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
Yonix schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 07:12:

Ik begin bijna te denken dat je een maandagmorgen produkt hebt of dat je aan het trollen bent.
Ik kan me niet heugen dat er in dit topic problemen met opladen voorbij gekomen zijn behalve dan dat er vuil in de connector zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Garret1410 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 21:03:
[...]

Ik begin bijna te denken dat je een maandagmorgen produkt hebt of dat je aan het trollen bent.
Ik kan me niet heugen dat er in dit topic problemen met opladen voorbij gekomen zijn behalve dan dat er vuil in de connector zat.
Uiteindelijk bleek het aan de kabel te liggen. Het probleem lijkt met een nieuwe kabel opgelost te zijn. Echter, het is toch van de zotte dat dit überhaupt een probleem moet zijn? Ik heb het toestel nog geen twee volledige maanden in gebruik. Daarnaast staat het internet wel degelijk vol met verhalen van gebruikers die hun Galaxy S20 niet meer op kunnen laden via de kabel.

Tot slot wil ik nog even zeggen dat je met jouw reactie de indruk wekt dat hier enkel positieve ervaringen gedeeld mogen worden. Ja, ik heb misschien een 'maandagochtend-product' en ik ben aardig vocaal in in het uiten van mijn onvrede over de S20, maar dat mag toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 14:00
Een paar dagen geleden, een maand na bestellen mijn S20 FE 5G , 8 GB / 128GB eindelijk ontvangen :)
Uit Hong Kong, dus dat duurt even.

Degenen die mij kennen weten dat ik een zeur ben als het gaat om de mogelijkheid om telefoongesprekken op te kunnen nemen. Op mijn daily S10 & S9 heb ik dat native in de dialer voor mekaar gekregen, maar dat was dus ook een vereiste voor de nieuwe FE.

Na de nodige uurtjes flashen en proberen is dat gelukt 8) , ik denk dus dat ze mag blijven en de S9 op gaat volgen. Voor diegenen die het willen weten hoe, zal ik het eens beschrijven.

Dan nog even grappig in de discussie m.b.t. China.......

De Chinese ROM is ongeveer 1 GB groter dan de Hong Kong Rom waar de FE op aankomt. 1GB aan Chinese programma's. Dat lijkt negatief.

Maar.....werkelijk GEEN 1 van die apps is actief op de achtergrond! Geen app-gegevens, geen cache. Alles letterlijk 0 KB. Ze zijn bovendien allemaal zonder omwegen gewoon te deinstalleren. Dat is op de Europese ROM's nog wel eens anders. Waar Facebook er niet erg eenvoudig altijd af gaat, en zonder account of instellingen al data gebruikt en 'gegevens & cache' heeft gegenereerd.

Veel Google- & Microsoft-crap die ik niet gebruik staat er dan ook niet standaard op. Geen DUO, Maps, Google Foto en weet ik wat meer. Ook geen playstore trouwens, die moet je er dus wel zelf even opzetten.

Het resultaat is wel dat de Chinese ROM werkelijk veel snappier aanvoelt dan de Hong Kong ROM.

Op dit moment na flink wat spelen en bellen ermee, 3 uur 16 min SOT en nog 66% batterij over. 2 Sim's erin en uiteraard WiFi aan op 5 G.

[ Voor 6% gewijzigd door robbvdb op 16-01-2021 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

WeChat in z'n eentje is al 1+ GB. Ook in Nederland waar je er eigenlijk niet veel meer mee kan dan chatten :+
Heeft daar misschien mee te maken?

[ Voor 14% gewijzigd door Sorcerer8472 op 16-01-2021 14:42 ]

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
@Sorcerer8472 die stond er absoluut niet op, wel zaken als TikTok en Line, wat zaken van Tencent die zelfs 'een drive' hebben en zo nog wel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

WeChat staat niet voorgeïnstalleerd op de Chinese ROM? Dat vind ik best opvallend eigenlijk.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berpie74
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12:06
Kun je ook meer dan 3 vingerafdrukken gebruiken? Bij mijn Nokia 8 kon dat wel, op de S20FE kan ik maar 3 registeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Berpie74 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 15:16:
Kun je ook meer dan 3 vingerafdrukken gebruiken? Bij mijn Nokia 8 kon dat wel, op de S20FE kan ik maar 3 registeren?
Met mijn S20 FE kan ik ook maar 3 vingerafdrukken registeren :(

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik heb even doorgezocht op dit forum naar ervaringen met Google Assistent; begrijp ik nu goed dat deze niet werkt op mijn S 20 FE ? Heb al een reboot gedaan en de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar geen reactie bij het aanraken van de app-icoon anders dan dat er een pop up menu-tje verschijnt - maar werken ho maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
Valt werkelijk niet tegen die batterijduur van de S20FE . Ik denk dat ze wel daily wordt, met meer dan 25% over na 7,5 uur SOT :9

Wat nou 'inleren batterij' ?

dAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Aqga1FQ2ue8vYkUN3HycAbRZgOw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L8dIr2C7SkXCYbnnLc7KK8Ac.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

robbvdb schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 22:30:
Valt werkelijk niet tegen die batterijduur van de S20FE . Ik denk dat ze wel daily wordt, met meer dan 25% over na 7,5 uur SOT :9

d[Afbeelding]
Gebruik je sociale media apps? Ik krijg maar 6,5 sot :(

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:34
smeijers schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 22:17:
Ik heb even doorgezocht op dit forum naar ervaringen met Google Assistent; begrijp ik nu goed dat deze niet werkt op mijn S 20 FE ? Heb al een reboot gedaan en de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar geen reactie bij het aanraken van de app-icoon anders dan dat er een pop up menu-tje verschijnt - maar werken ho maar...
Heb ik ook op mijn S20+

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:19
smeijers schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 22:17:
Als ik de homeknop van mijn S20 FE ingedrukt houd komt de Google Assistant gewoon te voorschijn bij mij, werkend en wel.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Yonix schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 09:01:
[...]

Uiteindelijk bleek het aan de kabel te liggen.

Tot slot wil ik nog even zeggen dat je met jouw reactie de indruk wekt dat hier enkel positieve ervaringen gedeeld mogen worden. Ja, ik heb misschien een 'maandagochtend-product' en ik ben aardig vocaal in in het uiten van mijn onvrede over de S20, maar dat mag toch?
Een kabeltje valt dan gelukkig weer mee toch.

En natuurlijk mag je een negatieve ervaring delen als deze terecht is. Ik zei het alleen maar omdat jouw ervaringen heel negatief zijn zonder nuance en het brengt alsof het een feit is dat de S20 helemaal ruk is. Gewoon kritisch zijn is goed als dit goed onderbouwd is maar dat is mijn mening.

Ik ben ook al wat langer actief op Tweakers en Tweakers is best een grote community dus als het probleem daar niet vaak voorkomt dan ga ik ervan uit dat het probleem ook niet heel bekend is. En soms is de gebruiker ook de oorzaak van het probleem.

Maar ik hoop echt dat je meer plezier krijgt met je S20 want ik heb gelukkig nog weinig problemen ondervonden.

d[Afbeelding]
Valt zeker niet tegen.

Heb vandaag ook een record gebroken door een sot van 7:30 uur te halen en dat op een S20+.

[ Voor 21% gewijzigd door Garret1410 op 16-01-2021 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
Hahn schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:45:
[...]

Als ik de homeknop van mijn S20 FE ingedrukt houd komt de Google Assistant gewoon te voorschijn bij mij, werkend en wel.
inderdaad - werkend als ik de homeknop langer "touch" - thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
[quote]robbvdb schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 22:30:

Ik heb de S20 FE nu een kleine week; wat mij opvalt in vergelijking met mijn vorige A32S dat de accu toch wat tegenvalt...Maar ja er is ook zoveel + aan de S20 FE in vergelijking dus...verwacht ik mogelijk teveel. Over inleren gesproken, zien jullie verbeteringen in de accuduur na verloop van tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geishin

d[Afbeelding]
Wow wat een geweldige batterijduur! Op de gewone s20 met exynos ben ik dik tevreden met 5 uur SoT

Heb je nog zaken getweaked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
geishin schreef op zondag 17 januari 2021 @ 19:17:
[...]

Wow wat een geweldige batterijduur! Op de gewone s20 met exynos ben ik dik tevreden met 5 uur SoT

Heb je nog zaken getweaked?
Niets aangepast. Het betreft natuurlijk wel een snapdragon variant.

Op toestel draaien geen sociale media zoals Facebook, Instagram, Twitter of andere.

Wel WhatsApp, Signal, en 5 mailaccounts waarvan twee met synchronisatie elk half uur, de rest 1 uur of 2 uur. Ook nog een Gmail account, via de Gmail app.

Er zitten bovendien twee simkaarten in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geishin
robbvdb schreef op maandag 18 januari 2021 @ 00:37:
[...]

Niets aangepast. Het betreft natuurlijk wel een snapdragon variant.
En draai je 120Hz of 60Hz? Zie ook dat de S20FE een grotere batterij heeft, dat scheelt natuurlijk ook veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
geishin schreef op maandag 18 januari 2021 @ 09:51:
[...]

En draai je 120Hz of 60Hz? Zie ook dat de S20FE een grotere batterij heeft, dat scheelt natuurlijk ook veel.
Hangt toch met name samen met de soc. Exynos is gewoon echt stuk minder qua accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geishin
Verona27 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 09:55:
[...]

Hangt toch met name samen met de soc. Exynos is gewoon echt stuk minder qua accuduur.
Daar ben ik me van bewust, echter helpen 500mAh extra batterij en 120 vs 60 hz ook.

Vandaar dat ik benieuwd ben welke combinatie v deze 3 factoren nu speelt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbvdb
geishin schreef op maandag 18 januari 2021 @ 09:51:
[...]

Voor de zekerheid nog even nagekeken en staat zoals ik al vermoedde gewoon op 120 HZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Ik heb gisteren een tweedehands S20 Ultra 5G (G988B) in mijn bezit gekregen. Deze lijkt een O2 UK model te zijn (O2U/O2U,O2U/EUX/O2U). Dit stoort mij een klein beetje, vanwege een paar O2 bloatware apps die standaard er bij komen. Verder geen logo's, simlock of iets dergelijks.

Het is al een tijd terug dat ik nog eens aan flashen en CSC gedoe deed, dus excuus dat ik niet helemaal up to date ben :P. Maar heeft het bijvoorbeeld nog nut om een andere stock firmware zoals PHN erop te flashen? Als in, dan ben ik van die apps af? Verlies ik dan tegenwoordig nog iets? Ik heb het topic al even doorzocht en zie dat je bijv. OTA updates kwijt kunt raken. Mocht iemand mij de TL;DR versie geven van of het nut heeft of niet, zou ik op prijs stellen.

En nog een andere vraag... Zijn er Disconnect Pro gebruikers met een S20 Ultra 5G? Ik heb die app ten tijde van m'n S7 gratis kunnen krijgen in de Galaxy Store en die werkte altijd prima voor mijn gebruik om ads te blocken via Knox geloof ik. Hij blijft nu echter bij de initiële configuratie hangen op de tweede stap (Samsung Firewall configureren). Benieuwd of anderen dit ook ervaren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09 14:41
Nieuwe update beschikbaar via OTA voor de S20 Ultra, CUA3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Op mijn s20 5g nog steeds geen januari update. Duurt wel erg lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:33
giovanni2903 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 15:11:
Op mijn s20 5g nog steeds geen januari update. Duurt wel erg lang
Dan zit je niet op de PHN/VDF CSC. Heb je toevallig TNL of DNL? Anders moet je een geïmporteerd toestel hebben.

Zelf ben ik benieuwd wanneer de One UI 3.1 update naar de S20 gaat komen. In Korea rolt deze nu uit op de Tab S7.

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kruila
beezjeh schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 14:25:
Nieuwe update beschikbaar via OTA voor de S20 Ultra, CUA3.
Ook voor S20+ 5G net binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
CyberJohn schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 15:41:
[...]

Dan zit je niet op de PHN/VDF CSC. Heb je toevallig TNL of DNL? Anders moet je een geïmporteerd toestel hebben.

Zelf ben ik benieuwd wanneer de One UI 3.1 update naar de S20 gaat komen. In Korea rolt deze nu uit op de Tab S7.
ah, had ik nog niet naar gekeken. heb een TNL toestel. gelukkig maakte dat voor de promotie van 100 euro niet uit. nog even afwachten op de update dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 23:40
Weet iemand wat de symbolen in mijn statusbalk betekenen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XQ3wQDkM2jd5y1ja5dYgD6eNZdM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L9EbhFuBRmqtEEQi9PSeSxx7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renzo4000
Spaarstand en alarm gezet?

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendry Scholing
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-11-2024
De rechter is inderdaad de wekker (indien alarm ingesteld) zoals @renzo4000 al aangeeft.. over de linker twijfel ik of dit een spaarstand is.. Dat is bij mij namelijk een batterij afbeelding exact zoals links van de mobiele gegevens onderin het screenshot. Lijkt me eerder iets van een performance update proces oid. Krijg het zelf niet voor elkaar om het zichtbaar te krijgen. Je kunt een en ander automatisch laten uitvoeren en daarmee een icoon laat zien? Ik heb nog even gespiekt in een iconen overzicht, maar heb het daar ook niet gezien (snel scannen). Linkje naar de iconendatabase: https://material.io/resources/icons/?style=baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 11:24
patrickt35 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:16:
Weet iemand wat de symbolen in mijn statusbalk betekenen?
[Afbeelding]
Hendry Scholing schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 14:43:

De rechter is inderdaad de wekker (indien alarm ingesteld) zoals @renzo4000 al aangeeft.. over de linker twijfel ik of dit een spaarstand is.. Dat is bij mij namelijk een batterij afbeelding exact zoals links van de mobiele gegevens onderin het screenshot. Lijkt me eerder iets van een performance update proces oid. Krijg het zelf niet voor elkaar om het zichtbaar te krijgen. Je kunt een en ander automatisch laten uitvoeren en daarmee een icoon laat zien? Ik heb nog even gespiekt in een iconen overzicht, maar heb het daar ook niet gezien (snel scannen). Linkje naar de iconendatabase: https://material.io/resources/icons/?style=baseline
De linker is high performance mode/ verbeterde werking mode.

https://www.sammobile.com...creases-system-speed/amp/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0ny-ssJvLFCx590Vs8nQ9vVT1D4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2cyhVa5bFMXjupzsVVQ21OWZ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aadGC70m4FDkKFgwj51OJeGcOTo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fESOzQ8rmF6Z3Gf0L2B9zuS5.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door Kapitein187 op 21-01-2021 18:58 ]

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _deej_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-09 11:59
Bij mij duurt het even als ik een telefoon gesprek op heb gehangen, voordat het bel-icoon weg gaat, net of je ze nog aan de lijn hebt. Iemand tips? S20+ 5G, android 11 met december beveiligingsupdate.

2010 HTC Desire / 2012 HTC One X+ / 2014 Nexus 6 / 2016 Samsung Galaxy S7 Edge / 2018 Huawei P20 Pro / 2020 Samsung S20+ 5g / iPhone 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharonh
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 14-07 15:15
Ik twijfel enorm tussen de Samsung S20 en de S20 FE. Ik lees overal dat de FE een betere prijs-kwaliteitverhouding heeft, maar het scherm is zo enorm veel groter dan mijn huidige toestel. Ik kan met 143mm net bij de bovenhoek met 1 hand... Heeft er iemand doorslaggevend advies voor mij? Als dank krijg je eeuwige dank haha :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein187
Sharonh schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 20:07:
Ik twijfel enorm tussen de Samsung S20 en de S20 FE. Ik lees overal dat de FE een betere prijs-kwaliteitverhouding heeft, maar het scherm is zo enorm veel groter dan mijn huidige toestel. Ik kan met 143mm net bij de bovenhoek met 1 hand... Heeft er iemand doorslaggevend advies voor mij? Als dank krijg je eeuwige dank haha :P
Ik kan je niet helpen maar hier staan de meeste verschillen omschreven.
https://www.androidauthor...fe-vs-galaxy-s20-1161490/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikbenjelly
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 10-09 14:40
S20 ultra 2e januari update geïnstalleerd.... nu zit er een bug in slowmotion opname... bij het afspelen zie je haperingen in de video.

Voorbeeld...https://youtu.be/oNQf8nqM4JQ

[ Voor 14% gewijzigd door Ikbenjelly op 23-01-2021 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
S20+ update Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IpquBznoS-j47oX3C-2RsT4YYhY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YtAmyB520MHHvJ3UnIHvgD9y.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Sharonh schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 20:07:
Ben persoonlijk voor de s20 fe 5g gegaan, omdat de toestel wat nieuwer is, grotere batterij, snapdragon soc dan de mindere Exynos 990 soc.

Plastic achterkant vind ik niet erg, heb toch een hoesje om mijn telefoon en breekt niet zoals bij glas.

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Berpie74
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12:06
Dutchredgaming schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 12:22:
[...]

Ben persoonlijk voor de s20 fe 5g gegaan, omdat de toestel wat nieuwer is, grotere batterij, snapdragon soc dan de mindere Exynos 990 soc.

Plastic achterkant vind ik niet erg, heb toch een hoesje om mijn telefoon en breekt niet zoals bij glas.
Dat waren voor mij dezelfde redenen. En bevalt tot nu toe prima, geen spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaronito
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:52
hier ook nog steeds de januari patch niet gekregen, nochtans zouden er 2 updates moeten geweest zijn.
hoe komt dit?

toestel is LUX

in settings staat LUX/LUX/LUX/EUX/LUX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

aaronito schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 20:21:
hier ook nog steeds de januari patch niet gekregen, nochtans zouden er 2 updates moeten geweest zijn.
hoe komt dit?

toestel is LUX

in settings staat LUX/LUX/LUX/EUX/LUX
Zat bij het installeren van je telefoon een Nederlandse simkaart?

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaronito
Dutchredgaming schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 20:34:
[...]

Zat bij het installeren van je telefoon een Nederlandse simkaart?
Belgische ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Dan neem ik aan dat je een belg bent :P

De telefoon is dan goed ingesteld.
Heb je je telefoon gekoppeld aan een PC en via Smart Switch gezocht voor een update?

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aaronito
Dutchredgaming schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 21:23:
[...]

Dan neem ik aan dat je een belg bent :P

De telefoon is dan goed ingesteld.
Heb je je telefoon gekoppeld aan een PC en via Smart Switch gezocht voor een update?
Idd😅

Nog niet aangesloten op pc. Straks eens testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaronito
aaronito schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 21:51:
[...]

Idd😅

volgens smart switch is mijn toestel up to date, er staat wel TKG (LUX)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
aaronito schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 21:51:
[...]

Idd😅

Kun je eens naar Software Info gaan op je toestel, een screenshot maken van boven naar beneden en hier posten?

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 19:06
Onedayflyer682 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 20:58:
Zijn er hier meer mensen die problemen hebben met het gebruik van Flitsmeister na de update? Ik heb het geluid van FM altijd via de speaker van de telefoon terwijl de telefoon ook via BT is verbonden met de auto. Alleen ik krijg nu geen geluid meer via de speaker... Wanneer ik het geluid vanuit de app test gaat dit wel goed.

Het is me opgevallen dat tegenwoordig ook 'SmartThings' actief is bij de koppeling en dat je daar ook de output kunt opgeven. Ik heb dit ook al gewijzigd dus van de auto naar de telefoon maar helaas zonder resultaat.
Het lijkt erop dat het probleem is opgelost. De oplossing kan komen door een fix in de januari update of het feit dat ik FM via 'App-machtigingen' in de instellingen de locatie toegang heb aangepast naar 'Altijd toegestaan' (ipv alleen tijdens gebruik). Ik heb het verschil nog niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaronito
henklbr schreef op zondag 24 januari 2021 @ 07:59:
[...]

Kun je eens naar Software Info gaan op je toestel, een screenshot maken van boven naar beneden en hier posten?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vjkTf2HNr8QhTeCfLLBc8_iVL4g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k0guwAqMHy4jIQL2DEnulk8c.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Dank voor je screenshot

Heb je zelf firmware op je toestel geflasht? De firmware-build die op je toestel staat nu, is namelijk nooit uitgebracht voor je toestel LUX...

Daarom krijg je dus geen updates op je toestel...

[ Voor 4% gewijzigd door henklbr op 24-01-2021 17:51 ]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _deej_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-09 11:59
Nou ik zit met mijn tmobile branded versie ook nog op de december beveiligingsupdate.

*update 26/1 update is binnen!

[ Voor 16% gewijzigd door _deej_ op 26-01-2021 10:50 ]

2010 HTC Desire / 2012 HTC One X+ / 2014 Nexus 6 / 2016 Samsung Galaxy S7 Edge / 2018 Huawei P20 Pro / 2020 Samsung S20+ 5g / iPhone 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:50
Dit is een controlevraag. Klopt het dat het nog steeds niet mogelijk is om op de S20 de Google Assistant via voice match ("okay Google") te activeren terwijl het scherm UIT is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renzo4000
Roost schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:08:
Dit is een controlevraag. Klopt het dat het nog steeds niet mogelijk is om op de S20 de Google Assistant via voice match ("okay Google") te activeren terwijl het scherm UIT is?
Bij mij niet in ieder geval, maar volgens mij geldt dat voor alle S20 bezitters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Is dat specifiek voor de S20? Lijkt gewoon te werken op mijn S20 Ultra. Scherm uit, locked, okay Google opent de Assistant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:50
Is bij mij op de gewone S20 totaal niet aan de praat te krijgen. Zijn er andere S20 gebruikers die de assistant met stem en scherm uit kunnen activeren?
Propane schreef op maandag 25 januari 2021 @ 18:20:
Is dat specifiek voor de S20? Lijkt gewoon te werken op mijn S20 Ultra. Scherm uit, locked, okay Google opent de Assistant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendry Scholing
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-11-2024
renzo4000 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:01:
[...]

Bij mij niet in ieder geval, maar volgens mij geldt dat voor alle S20 bezitters.
Heeft dat niet te maken in welke taal je je toestel gebruikt? Staat me iets van bij dat het niet werkt als je toestel op Nederlands staat ingesteld (heb ik zelf iig), maar dat je je toestel als een Engels toestel moet instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 19:51
Vandaag mijn Samsungs S20 (4G) ontvangen. Het viel me op dat de accu, vers uit het doosje slechts 4% geladen is. Op diverse sites heb ik in het verleden meermaals gelezen dat het bewaren van een lege accu slecht is voor deze accu. Mijn vorige telefoons waren ook altijd minimaal 25% geladen, nieuw uit de doos.

Is het normaal dat de S20 met een praktisch lege accu geleverd wordt? Of kan ik zekerheidshalve beter een ruilactie doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
daanNL schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 15:25:
Vandaag mijn Samsungs S20 (4G) ontvangen. Het viel me op dat de accu, vers uit het doosje slechts 4% geladen is. Op diverse sites heb ik in het verleden meermaals gelezen dat het bewaren van een lege accu slecht is voor deze accu. Mijn vorige telefoons waren ook altijd minimaal 25% geladen, nieuw uit de doos.

Is het normaal dat de S20 met een praktisch lege accu geleverd wordt? Of kan ik zekerheidshalve beter een ruilactie doen?
een volle batterij vervoeren in veelvoud kan gevaarlijk zijn waarschijnlijk, daarom krijg je nooit een telefoon met 100%. gewoon opladen tot 80%, systeemupdates doen en dan pas instellen/vingerafdruk erin zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Om één of andere reden werkt de 'automatische helderheid' niet of nauwelijks op mijn Galaxy S20 (Android 11). Ik moet regelmatig de helderheid handmatig aanpassen of de 'toggle switch' uit- en aanzetten.

Zijn er meer Tweakers die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaronito
henklbr schreef op zondag 24 januari 2021 @ 17:49:
[...]

Dank voor je screenshot

Heb je zelf firmware op je toestel geflasht? De firmware-build die op je toestel staat nu, is namelijk nooit uitgebracht voor je toestel LUX...

Daarom krijg je dus geen updates op je toestel...
Had de bèta Android 11 geflasht. En dan daarna terug de lux firmware versie van Android 10. Maar blijkbaar niet. Kan ik nu gewoon de laatste lux firmware flashen en dan terug ota krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
aaronito schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 09:58:
[...]

Had de bèta Android 11 geflasht. En dan daarna terug de lux firmware versie van Android 10. Maar blijkbaar niet. Kan ik nu gewoon de laatste lux firmware flashen en dan terug ota krijgen?
Dit is de laatste firmware voor je device: https://www.sammobile.com...ad/G985FXXU5CUA3/1162085/

Flash AP BL CP & HOME_CSC_OXM : data blijft intact

Hierna zal je weer OTA-updates ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Jinx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 11:57

L_Jinx

Oh, the humanity of it all

Yonix schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 07:40:
Om één of andere reden werkt de 'automatische helderheid' niet of nauwelijks op mijn Galaxy S20 (Android 11). Ik moet regelmatig de helderheid handmatig aanpassen of de 'toggle switch' uit- en aanzetten.

Zijn er meer Tweakers die hier last van hebben?
Dit werkte altijd prima, maar na de laatste update (of 1 na laatste) is dit bij mij ook het geval.
Heb nog geen oplossing gevonden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Februari security patch rolt nu uit voor de S20-reeks in Nederland & België (Smart Switch, OTA volgt zo snel mogelijk)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
henklbr schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 06:34:
Februari security patch rolt nu uit voor de S20-reeks in Nederland & België (Smart Switch, OTA volgt zo snel mogelijk)...
OTA vanmorgen binnen gekregen op de S20+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geishin
Kapitein187 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 10:22:
[...]

OTA vanmorgen binnen gekregen op de S20+
Dat is rap, ik heb pas sinds deze week de 1 january update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:12
Sinds de Android 11 update krijg ik m'n s20 4g niet meer in recovery mode (volume omhoog + power knop gelijktijdig indrukken). Ik gebruikte dit af en toe om de cache te legen, bijvoorbeeld na een update. Als ik het nu probeer start de telefoon gewoon normaal op. Hebben meer mensen hier last van?

Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fredhuizinga
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
Gerwin89 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:46:
Sinds de Android 11 update krijg ik m'n s20 4g niet meer in recovery mode (volume omhoog + power knop gelijktijdig indrukken). Ik gebruikte dit af en toe om de cache te legen, bijvoorbeeld na een update. Als ik het nu probeer start de telefoon gewoon normaal op. Hebben meer mensen hier last van?
Dat is al een paar keer voorbij gekomen, je moet hem via usb aangesloten hebben op een pc. Dan werkt het wel...

Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:10

Shiro

Serenity

Nog iemand anders die de laatste tijd ongelooflijk hoge batterij verbruik ziet van Chrome?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X05nG894GbslNReAPxM1z535O78=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/07XPYEZ46geHDwp0Bh5KLMCR.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/faM1olQg-ZKrliUHggZvFnRym7A=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Co8mwGiCwwRV6B5kPHXLk2CG.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Dk8jU3EEh66xMn2WpabhMrM55M=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WaliAXRciLIm7isQjoEcjwgE.jpg?f=fotoalbum_tile

Voornaamste gebruik, Tweakers, Reddit en een beetje 9gag. Gebruik het wel i.c.m. Ad Guard... maar zelfs zonder vandaag, zie ik een ongelooflijk hoge verbruik.

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeecht
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:45
neeecht in "[KPN Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2"

Kan iemand met een S20 en KPN checken of Band 32 werkt? Info hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
Shiro schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:41:
Nog iemand anders die de laatste tijd ongelooflijk hoge batterij verbruik ziet van Chrome?

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]

Voornaamste gebruik, Tweakers, Reddit en een beetje 9gag. Gebruik het wel i.c.m. Ad Guard... maar zelfs zonder vandaag, zie ik een ongelooflijk hoge verbruik.
Wellicht gebruik maken van een reddit app, en 9gag app.
Voor Tweakers werkt een snelkoppeling in de Samsung browser top, heb je meteen dark mode :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
Heeft iemand een idee van wat voor materiaal de vooraf aangebrachte screen protector op de Samsung S20 FE is? Heb het toestel nu 3 weken oid en zit al vol met krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 11:46

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verona27 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:20:
Heeft iemand een idee van wat voor materiaal de vooraf aangebrachte screen protector op de Samsung S20 FE is? Heb het toestel nu 3 weken oid en zit al vol met krassen.
Als het hetzelfde is als bij de S20, is het redelijk zacht plastic folie. Bij mij viel het mee, maar na een maand of twee heb ik hem er maar afgetrokken omdat een paar krasjes me teveel in de weg zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
gwystyl schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:38:
[...]

Als het hetzelfde is als bij de S20, is het redelijk zacht plastic folie. Bij mij viel het mee, maar na een maand of twee heb ik hem er maar afgetrokken omdat een paar krasjes me teveel in de weg zaten.
Dank je. Ik laat het er op zitten zolang als het nog gaat, heb al een glazen in huis maar goed hoe langer hoe beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006

avotar

P0werd by Black Coffee

Ik haakte er vorige week ook ineens achter. Nu zit er een luchtbelletje aan de zijkant.
Moet bekennen dat ik tot dan toe de folie nog niet gezien had.

Toch alvast maar een glazen besteld in China.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
Bij mij zit ie half over de front camera, dus wel goed zichtbaar. Ben wel blij dat ie erop zit want de FE heeft gorilla glass 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Er is weer een nieuwe update maar je krijgt nu een waarschuwing dat wanneer je deze installeerd je niet meer terug kunt naar een vorige versie.
Iemand hem al geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Artwido schreef op zondag 7 februari 2021 @ 21:20:
Er is weer een nieuwe update maar je krijgt nu een waarschuwing dat wanneer je deze installeerd je niet meer terug kunt naar een vorige versie.
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaxel70
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:46
Artwido schreef op zondag 7 februari 2021 @ 21:20:
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Dan kan ik nog even wachten met installeren totdat ik zeker weet dat jullie geen bugs melden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Artwido schreef op maandag 8 februari 2021 @ 07:08:
[...]

[...]

Dan kan ik nog even wachten met installeren totdat ik zeker weet dat jullie geen bugs melden. :+
Voor de volledigheid, op welk toestel heb je die gekregen? S20(+), ultra of FE? En heb je enig idee waarom je niet meer terug zou kunnen naar een oudere versie?

Ik heb hem op mijn S20 4G nog niet, maar ik wacht het rustig af.

[ Voor 9% gewijzigd door gwystyl op 08-02-2021 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Artwido schreef op maandag 8 februari 2021 @ 07:08:
[...]

[...]

geen problemen tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:49
Wat is het voor update?
Pagina: 1 ... 26 ... 37 Laatste