Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dust419
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 13:08
henklbr schreef op woensdag 16 december 2020 @ 11:58:
[...]

Screenshot?

Ik zie (nog) geen activiteit op de S20 Ultra PHN/LUX OTA-server namelijk...
Ik heb hem op mijn Ultra ook binnen (T-Mobile)

Another one bites the DUST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:50
Krijg de update op mijn s20+ unbranded ook binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _deej_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:00
Ook op mijn Tele2 (T-Mobile branded) S20+ is de update aan het downloaden.

2010 HTC Desire / 2012 HTC One X+ / 2014 Nexus 6 / 2016 Samsung Galaxy S7 Edge / 2018 Huawei P20 Pro / 2020 Samsung S20+ 5g / iPhone 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:23
Kan iemand mij vertellen hoe ik bij zwevende meldingen "ballonnen" kan laten werken? Ik krijg het met geen mogelijkheid aan de praat. Slimme pop-up werkt wel, maar de ballonnen op de een of andere manier niet. Is dit bij iedereen zo?

Correctie: Ik ben er inmiddels achter dat nog niet alle apps (WhatsApp) dit ondersteunen.

[ Voor 16% gewijzigd door Roost op 16-12-2020 14:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bizarre410
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:56
Voor de mensen die een cache wipe willen doen. Onderstaand de instructies.
Kreeg het eerst met geen mogelijkheid voor elkaar.

Below you can find the path to access the Recovery mode:

1. Turn off your device
2. Connect your device to the PC via USB (not to the charger)
3. Wait until the message that the device is being charged appears
4. Press and hold down the volume up and then power buttons and hold them untlil the device turns on
5. Recovery menu should appear
6. from there select "Wipe cache partition" (you can navigate using volume up/down buttons and confirm with a power button).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_killjoy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-08-2024
henklbr schreef op woensdag 16 december 2020 @ 11:58:
[...]

Screenshot?

Ik zie (nog) geen activiteit op de S20 Ultra PHN/LUX OTA-server namelijk...
Het gaat hierbij om de modellen voor de Nederlandse markt, jij hebt een model uit Luxemburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dust419
bizarre410 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:06:
Voor de mensen die een cache wipe willen doen. Onderstaand de instructies.
Kreeg het eerst met geen mogelijkheid voor elkaar.

Below you can find the path to access the Recovery mode:

1. Turn off your device
2. Connect your device to the PC via USB (not to the charger)
3. Wait until the message that the device is being charged appears
4. Press and hold down the volume up and then power buttons and hold them untlil the device turns on
5. Recovery menu should appear
6. from there select "Wipe cache partition" (you can navigate using volume up/down buttons and confirm with a power button).
En waarom zou ik dit willen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bizarre410
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:56
dust419 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:17:
[...]

En waarom zou ik dit willen doen?
Veel mensen doen na een major update een factory reset en/of een cache wipe om eventuele problemen te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sansar
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
EUX/TNL branded toestel, tijdje geleden via Odin de unbranded firmware geflashed (PHN).

Hoewel sinds gisteren TNL en PHN de Android 11 FW hebben gekregen, vindt mijn S20+ 5G niks via OTA.

Nog tips om OTA weer werkend te krijgen, voordat ik weer met Odin aan de slag ga? Want de download via sammobile is erg traag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dust419
bizarre410 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:44:
[...]

Veel mensen doen na een major update een factory reset en/of een cache wipe om eventuele problemen te voorkomen.
Ik ken eigenlijk niemand die dit doet. En wat voor soort problemen zou ik hier dan mee voorkomen? Ik gebruik al Android toestellen vanaf dag 1 en heb in al die jaren al tientallen updates uitgevoerd zonder ook maar 1 issue.
Ik denk juist eerder het tegenovergestelde, door met de recovery mode te gaan zitten rommelen kun je juist grote problemen veroorzaken. Die recovery mode zit niet voor niets goed verstopt.

Zelf weten natuurlijk, maar ik zie geen enkele reden jou voorgestelde stappen te volgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:17

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:16
dust419 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:03:
[...]

Ik denk juist eerder het tegenovergestelde, door met de recovery mode te gaan zitten rommelen kun je juist grote problemen veroorzaken. Die recovery mode zit niet voor niets goed verstopt.
Niet zo dramatisch doen 😂, want het is gewoon veilig om een cache wipe te doen via recovery.

Overigens is het verstandig om een genoemde cache wipe na elke update uit te voeren en bij een grote Android update zelfs een volledige reset.

Alles onder de motorkap is anders van Android 10 naar 11.

Moet niet natuurlijk maar is wel verstandig om te doen. Ik heb het wel gedaan en draai dus lekker schoon op Android 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:51
beezjeh schreef op woensdag 16 december 2020 @ 11:49:
PHN Android 11 betreft S20 Ultra ook eindelijk beschikbaar.
Weet je zeker dat je een PHN toestel hebt?
Volgens Sammobile nog niet voor de S20 Ultra PHN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
patrickt35 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 17:25:
[...]

Weet je zeker dat je een PHN toestel hebt?
Volgens Sammobile nog niet voor de S20 Ultra PHN.
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/FWp7bJD/Screenshot-20201216-173226-Settings.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip: Als je de firmware direct van de Samsung servers wilt downloaden (en decrypten om daarna te gebruiken), kun je deze tool gebruiken; https://github.com/nlscc/samloader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:44
Zojuist Android 11 geïnstalleerd op mijn S20 (Tele2). 😎

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:26
dust419 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:03:
[...]

Ik ken eigenlijk niemand die dit doet. En wat voor soort problemen zou ik hier dan mee voorkomen? Ik gebruik al Android toestellen vanaf dag 1 en heb in al die jaren al tientallen updates uitgevoerd zonder ook maar 1 issue.

Zelf weten natuurlijk, maar ik zie geen enkele reden jou voorgestelde stappen te volgen.
Als je geen problemen hebt, dan hoeft het niet perse maar er zijn legio mensen op dit forum met allerlei 'bugs' die gewoon op te lossen zijn door een wipe cache.
Het is vaak één van de eerste dingen wat aangeraden wordt als je vage problemen hebt na een update. Denk aan battery drain, haperingen, wifi problemen of apps die niet goed werken zoals de wekker die niet af gaat, etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 14:00
Ik doe eigenlijk altijd zelfs per App die ik update uit de playstore, na updaten de cache even wissen,

Hoeft natuurlijk niet, maar als ik zie dat mijn vriendin dat nooit doet en wel eens ergens tegen aanloopt.....
Meestal is dan alsnog een wipe van de cache een prima oplossing.

Na iedere ROM-update sowieso. En misschien wel daarom, nooit echte problemen gehad de vanaf de S7.
"Baat het niet dan schaadt het niet".

Nou ja, even opletten als je de cache gaat wipen, dat je niet 'factory reset & wipe all data' doet.

Het is me ooit een keer overkomen in de haast zonder leesbril op :+

• raymondbdws
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-09 22:36
Zijn er meer mensen die problemen hebben met 4g internet op S20 plus? Na de update?

Ik zit bij T-Mobile, unlocked telefoon. Alle apps geven aan dat de telefoon geen internet heeft ondanks dat 4g aanstaat.

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:28
Moet zeggen dat ik de vingerscan nu met Android 11 een stuk beter vind werken ;)

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:22
raymondbdws schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:56:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met 4g internet op S20 plus? Na de update?

Ik zit bij T-Mobile, unlocked telefoon. Alle apps geven aan dat de telefoon geen internet heeft ondanks dat 4g aanstaat.
Gekke vraag, maar staat de toggle in je quickmenu van "mobiele data" wel aan?

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:09
Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2020 @ 17:38:
Tip: Als je de firmware direct van de Samsung servers wilt downloaden (en decrypten om daarna te gebruiken), kun je deze tool gebruiken; https://github.com/nlscc/samloader
Of Frija (GUI, misschien wat gebruiksvriendelijker voor sommigen/velen):

https://forum.xda-develop...wnloader-checker.3910594/

• Pixeljunk_NL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-03 08:58
Inmiddels in bezit van de FE 5G 128GB versie. Ik vraag me af of 6GB RAM genoeg is voor de komende 2-3 jaren. Hoe denken jullie hierover?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wielhelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 22:55

wielhelm

80/86 ST bladebladed

Lastig te zeggen, ik heb een s20 G5 met 12gb.
Net even gekeken, die heeft 6,8 gb in gebruik op dit moment. gewoon standaard gebruik met wat nieuws apps e.d.

Nu denk ik wel dat je telefoon meer geheugen gebruikt als dit ook beschikbaar is.
De FE zal eerder geheugen vrij maken dan de S20 met 12 Gb
Pixeljunk_NL schreef op donderdag 17 december 2020 @ 10:57:
Inmiddels in bezit van de FE 5G 128GB versie. Ik vraag me af of 6GB RAM genoeg is voor de komende 2-3 jaren. Hoe denken jullie hierover?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renzo4000
Waarom niet? Android heeft in de jaren memory management best wel goed onder controle dus ik verwacht niet dat je ooit te kort komt. Tenzij je structureel 100 chrome tabs open laat staan natuurlijk, dan kan het zijn dat er apps op de achtergrond gesloten worden.

https://www.androidcentra...and-why-you-shouldnt-care

Leesvoer :)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:17
Bij instellingen - display heb ik de optie edge screen - edge lightning niet meer, iemand een tip hoe dat weer te voorschijn te toveren? (S20 plus)

[ Voor 3% gewijzigd door kruila op 17-12-2020 12:06 ]

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

• robbvdb
Pixeljunk_NL schreef op donderdag 17 december 2020 @ 10:57:
Ik vraag me af of 6GB RAM genoeg is voor de komende 2-3 jaren.
Voor mij was het de reden om het avontuur aan te gaan met de 8/128GB Hongkong versie.

Voor nu gaat 6 GB ook wel, maar op de toekomst gericht kon het wel krap worden. Denk dat de telefoon nog steeds vlot blijft maar wel steeds apps sluit die op de achtergrond draaien. Dat kost daarna dan even tijd om weer op te starten.

Het hele snelle van de beleving kan er wat minder door worden.

• renzo4000
@robbvdb ik denk dat je dit in de praktijk dus niet gaat merken. Het is een beetje een "how much ram has your device" war geworden...

• robbvdb
@renzo4000 , als ik kijk naar het verschil daarin bij mijn S9 met 4 gigabyte, of mijn s10 met 8 Gigabyte, dan zie ik daarin een wezenlijk verschil.

Als je alles afsluit op de achtergrond, en van daaruit de telefoons vergelijkt, valt het verschil reuze mee. Heb je wat zwaardere apps openstaan met bijvoorbeeld grotere documenten, dan gaat de S9 echt om de haverklap apps opnieuw moeten opstarten.

Ik denk dus heel erg afhankelijk van je gebruik.

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 12:12
Ik vind de nieuw widgets van schermtijd en onderhoud wel mooi gelukt. Staan meteen op de homescreen!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/myHrwdMn3KEMlEfwYc9DNiX8F5A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DSjSx0Uc6LurvvXTttfQ4JhO.jpg?f=fotoalbum_large

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

kruila schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:04:
Bij instellingen - display heb ik de optie edge screen - edge lightning niet meer, iemand een tip hoe dat weer te voorschijn te toveren? (S20 plus)
Die vind je nu onder Instellingen -> Meldingen -> Instellingen korte pop-up. Die was ik zelf ook even kwijt na de update ;) .

• Nashh
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-11-2024
Sinds de update naar UI 3.0 en Android 11, is mijn notificatiescherm niet zoals ik hem wil (weet niet of dat ook zo hoort?).

Bij het naar beneden swipen zie ik het beeld zoals op de afbeelding. Probleem: totaal niet meer transparant en hij vult gelijk het hele scherm, terwijl dat bij de vorige versie niet zo was. Daar vulde hij het scherm zo ver als nodig was, afhankelijk vd hoeveelheid notificaties die je open had staan.

Iemand een idee hoe dit op te lossen? Kom er op interwebs niet uit, sterker nog op de meeste fimpjes die ik zie is het notificatie panel gewoon transparant! Waarom bij mij niet?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cc3g5Wt5GEqfY7fQPczFfT3OvlQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kjEkCP1TvxR82ZdZGrb5Zmty.jpg?f=fotoalbum_large

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Ik loop al dagen op het web en bij Samsung te zoeken en kan het echt niet vinden.
Als ik op mijn S20 een widget plaats van een contact,om deze snel te bellen, verschijnt er links naast het groene telefoontje een wit "mobieltje"?
Bij sommige verschijnt het wel en bij andere weer niet.
Ik zie bij de gegevens, als ik een contact bewerk geen bepaalde afwijkingen of overeenkomsten wat duidelijk maakt waardoor dit icoontje erbij geplaatst wordt.
Het is geen ramp uiteraard, maar best intrigerend inmiddels,
Is er wellicht een site waar al dit soort pictogrammetjes worden verklaard, ook die kan ik namelijk niet vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Garret1410
Nashh schreef op donderdag 17 december 2020 @ 16:59:
Sinds de update naar UI 3.0 en Android 11, is mijn notificatiescherm niet zoals ik hem wil (weet niet of dat ook zo hoort?).

Bij het naar beneden swipen zie ik het beeld zoals op de afbeelding. Probleem: totaal niet meer transparant en hij vult gelijk het hele scherm, terwijl dat bij de vorige versie niet zo was. Daar vulde hij het scherm zo ver als nodig was, afhankelijk vd hoeveelheid notificaties die je open had staan.

Iemand een idee hoe dit op te lossen? Kom er op interwebs niet uit, sterker nog op de meeste fimpjes die ik zie is het notificatie panel gewoon transparant! Waarom bij mij niet?

[Afbeelding]
OneUI 3.0 Volledig scherm doorzichtig wit of zwart. Dus zoals bij jouw.
OneUI 2.5 Toggles en Notificaties wit of zwart en daar onder doorzichtig zwart.

Kun je denk ik weinig aan veranderen.

• Garret1410
MatMich schreef op donderdag 17 december 2020 @ 17:16:
Ik loop al dagen op het web en bij Samsung te zoeken en kan het echt niet vinden.
Als ik op mijn S20 een widget plaats van een contact,om deze snel te bellen, verschijnt er links naast het groene telefoontje een wit "mobieltje"?
Bij sommige verschijnt het wel en bij andere weer niet.
Ik zie bij de gegevens, als ik een contact bewerk geen bepaalde afwijkingen of overeenkomsten wat duidelijk maakt waardoor dit icoontje erbij geplaatst wordt.
Het is geen ramp uiteraard, maar best intrigerend inmiddels,
Is er wellicht een site waar al dit soort pictogrammetjes worden verklaard, ook die kan ik namelijk niet vinden.
Heeft volgens mij te maken waar het contact opgeslagen is. Ga eens naar contacten, druk op het hamburger menu en daar kun je verschillende opslaglocaties kiezen waarvan jij wilt welke contacten de contacten app moet tonen.
Dat telefoon icoontje staat er ook tussen.

• MatMich
Ik heb google contacten en als ik op het hamburger menu klik zie ik geen locatie verschijnen om op te slaan en ook niet in de instellingen helaas

• Garret1410
@MatMich
In de Samsung contacten app kun je via het menu ook op 'contacten beheren' drukken. Als je dan bijvoorbeeld 'standaard locatie' kiest zie je dat het icoontje hetzelfde als het 'internal storage' of 'Telefoon' icoon.

Het lijkt me dan aannemelijk dat het contact ook op de telefoon is opgeslagen. Maar zeker weten doe ik het niet maar het lijkt mij met elkaar te maken te hebben.

Edit: ik ben er al achter. Bij je contact kun je instellen of het een mobiel, thuis,zakelijk of overig telefoon nummer is.

Het icoontje wat een mobiele telefoon moet voorstellen, wil zeggen dat het als een mobiel nummer is opgeslagen. Als het als een thuis of zakelijk nummer opgeslagen is dan krijg je een huisje of een soort van bedrijfsachtig gebouw te zien. Bij overig krijg je niets te zien.

[ Voor 44% gewijzigd door Garret1410 op 17-12-2020 20:30 ]

• MatMich
HELD! Het is inderdaad gelukt.
Dankjewel dat je dit hebt op pgelost voor me.
Ik moet er alleen nog wel bij vermelden dat er bij andere widgets bv wel zakelijk bij het nr. staat en toch verder ook geen pictogram.
Maar misschien komt dat weer omdat er meerdere nrs. onder een contact staan.
Ik ga daar maar niet mijn hoofd over breken.
Nogmaals bedankt.

[ Voor 64% gewijzigd door MatMich op 17-12-2020 22:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Undercovert
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 31-05-2021
Sinds de systeemupdate van vandaag staat mn meldingsgeluid voor whatsapp weer aan en ik krijg t niet uit..

Ik zet in whatsapp de melding geluiden op stil maar ik krijg nog steeds geluid bij een app die binnenkomt. Bij de instellingen van de telefoon kan ik niks vinden. Doe ik iets verkeerd of hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Undercovert schreef op donderdag 17 december 2020 @ 23:47:
Sinds de systeemupdate van vandaag staat mn meldingsgeluid voor whatsapp weer aan en ik krijg t niet uit..

Ik zet in whatsapp de melding geluiden op stil maar ik krijg nog steeds geluid bij een app die binnenkomt. Bij de instellingen van de telefoon kan ik niks vinden. Doe ik iets verkeerd of hebben meer mensen dit?
Instellingen -> Apps -> WhatsApp -> Meldingen

Kun je daar niets instellen of zetten op "stil"?

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feen
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 31-10-2023
Undercovert schreef op donderdag 17 december 2020 @ 23:47:

Ja zelfde hier. Instellingen in de app heb ik alle geluiden uitgezet maar Samsung maakt zijn eigen melding en geluid. Telefoon op stil werkt wel maar ik wil eigenlijk alleen whatsapp op still en rest niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
feen schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 07:49:
[...]

Ja zelfde hier. Instellingen in de app heb ik alle geluiden uitgezet maar Samsung maakt zijn eigen melding en geluid. Telefoon op stil werkt wel maar ik wil eigenlijk alleen whatsapp op still en rest niet.

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undercovert
henklbr schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 08:24:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c1OiRM3SO5LdQLCgoZJhwzg--f4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lVhcyid7VkJgyl6GBWoa0HPx.jpg?f=fotoalbum_large

Daar heb ik alleen deze opties om meldingen uit te schakelen, niet specifiek alleen het geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Zijn er meer Tweakers die last hebben van het 'probleem' dat de camera altijd start in de modus die als laatste gebruikt is, ook al staat deze optie uit in de instellingen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Undercovert schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 08:53:
[...]

[Afbeelding]

Daar heb ik alleen deze opties om meldingen uit te schakelen, niet specifiek alleen het geluid
Tik eens op berichten: dan krijg je nog meer opties te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Yonix schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 09:26:
Zijn er meer Tweakers die last hebben van het 'probleem' dat de camera altijd start in de modus die als laatste gebruikt is, ook al staat deze optie uit in de instellingen?
Instellingen - Apps - Camera - cache/gegevens verwijderen

Al geprobeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Undercovert
henklbr schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 09:30:
[...]

Tik eens op berichten: dan krijg je nog meer opties te zien
Aaaah kijk nou werkt het. Dank u! Toch apart dat het niet werkt bij de whatsapp instellingen zelf haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 20:06

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Undercovert schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 08:53:
[...]

[Afbeelding]

Je kan proberen met Goodlock de module Sound Assistant te installeren. Daarin kan je ook geluiden per app regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
henklbr schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 09:33:
[...]

Instellingen - Apps - Camera - cache/gegevens verwijderen

Al geprobeerd?
Jup, didn't help.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Batterijduur lijkt er wel minder op geworden te zijn Android 11
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IdvLqAkfoZ7cP_V2wRq0A-mhadQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n8WRGf2FxdYF3vSCQqaJXXWO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 20:06

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Misschien moet het gebruik opnieuw ingeleerd worden en wordt het nog iets beter?
Je kan sowieso de lijst met apps een keer nalopen en kijken of er nog dingen bij zitten/gekomen zijn die uitgeschakeld kunnen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
Albert020 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 13:11:
Batterijduur lijkt er wel minder op geworden te zijn Android 11
[Afbeelding]
Bij mij lijkt het juist beter geworden vooral standby tijd. Het zegt niets maar ik haal makkelijk 5 a 6uur sot en dat is ongeveer een half tot een uur meer als normaal. Moet er wel bij zeggen dat het wifi op m'n werk ook sterk verbeterd is dus dat kan er ook mee te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QCsU4bqCohYS5dF-wHXLTbq5YyQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f3Z2C8WPcYPhmr2ubUfTTpkp.jpg?f=fotoalbum_large

Heb zelf mijn S20 Ultra een volledige reset gegeven en ik heb nog niks te klagen over Android 11.

Qua batterij instellingen gewoon normaal en scherm staat op 120hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
beezjeh schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 18:32:
[Afbeelding]

Heb zelf mijn S20 Ultra een volledige reset gegeven en ik heb nog niks te klagen over Android 11.

Waar zet jij je batterijinstellingen op “normaal?” ik zie alleen nog maar een instelling spaarstand of niet.
De instellingen optimaal, beste prestaties etc. zijn verdwenen in 11, dwz. ik kan ze niet meer vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
MatMich schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 11:31:
[...]

Waar zet jij je batterijinstellingen op “normaal?” ik zie alleen nog maar een instelling spaarstand of niet.
De instellingen optimaal, beste prestaties etc. zijn verdwenen in 11, dwz. ik kan ze niet meer vinden
Neem aan dat normaal standaard aan staat.
Wel is er onder "meer batterij instellingen" de optie verbeterde verwerking bijgekomen, dit is dan weer beste prestatie modus geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:07
Sinds de update bel ik ineens anoniem. Mensen kunnen dus niet zien dat ik het ben.
Ik heb al gezocht, maar nummerweergave staat aan. Andere opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Laatst online: 17-09 09:48

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Drossie schreef op zondag 20 december 2020 @ 13:52:
Sinds de update bel ik ineens anoniem. Mensen kunnen dus niet zien dat ik het ben.
Ik heb al gezocht, maar nummerweergave staat aan. Andere opties?
Even contact opnemen met je provider, kan zijn dat ze een instelling even weer door moeten pushen naar je telefoon.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rindertb
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:01
Google assistant: alleen het 'hoi, wat kan ik voor je doen'-schermpje is in dark mode. Verder is alles ervan (sinds een tijdje, ineens) wit. Herkent iemand dit?

Edit: Anna dus ...

[ Voor 22% gewijzigd door rindertb op 20-12-2020 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:01
rindertb schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:10:
Google assistant: alleen het 'hoi, wat kan ik voor je doen'-schermpje is in dark mode. Verder is alles ervan (sinds een tijdje, ineens) wit. Herkent iemand dit?

Edit: Anna dus ...
Hetzelfde hier. Galaxy Note 10, dus niet specifiek een probleem voor de S20-serie. En het schijnt dat andere telefoonmerken het probleem ook hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 02:00
Zijn er mensen die ook last hebben van burn in op een s20? Ik heb een soort rechthoek in het midden van mijn scherm van boven naar beneden. De s20 van mijn vrouw heeft net een nieuw scherm gekregen en die heeft het ook. Ik vraag mij af of het echte burn is of dat bij de s20 hoort. Wel heel toevallig dat we het allebei hebben. Met onderstaande movie kun je het goed zien. Zal morgen wat fotos posten

https://m.youtube.com/watch?v=JeQuelXsUYA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Oggy schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:32:
Ik vind de nieuw widgets van schermtijd en onderhoud wel mooi gelukt. Staan meteen op de homescreen!
[Afbeelding]
Fantastisch gezicht, maar hoe doe je dat dan? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielChopin
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:11
Heb zelf een Galaxy S20+ toendertijd gekocht bij t-mobile, heb de android 11 update nog niet binnen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossiejwt
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-02 11:19
Ik moet zeggen dat ik sinds de update steeds vaker hick ups heb .. meerdere keren al gereset .

Voelt als een soort van lag zeg maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
beezjeh schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 18:32:
[Afbeelding]

Denk dat ik eerdaags ook maar een reset doe, de batterij van mijn S20 plus is nu echt bagger !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
Albert020 schreef op maandag 21 december 2020 @ 18:09:
[...]

Denk dat ik eerdaags ook maar een reset doe, de batterij van mijn S20 plus is nu echt bagger !!!
Voor mij is er niet gek ve veranderd gelukkig maar een reset van 10 naar 11 is uiteraard de beste optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Weet iemand waarom de pictogrammen ineens zo ruim staan ingedeeld in een map?
Ik krijg er niet meer dan 12 per pagina en kan ze niet resizen (raster) zoals op homescreen.
Dan heb ik dus ineens best wel veel pagina's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 20:11

FongWan

The Stormrider ...

MatMich schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 03:23:
Weet iemand waarom de pictogrammen ineens zo ruim staan ingedeeld in een map?
Ik krijg er niet meer dan 12 per pagina en kan ze niet resizen (raster) zoals op homescreen.
Dan heb ik dus ineens best wel veel pagina's
Klopt, schijnt zo bedacht te zijn bij Samsung, dat is wat ik terug heb kunnen vinden bij een Google search.

Vind het ook rete irritant, wat een verspilling van screen realestate en je kan het niet instellen (met UI 3.0). Vast wel met een andere launcher gok ik.

Tevens moet ik nu opletten met openen van apps aangezien ik muscle memory heb met waar iconen stonden voorheen.

[ Voor 8% gewijzigd door FongWan op 22-12-2020 19:00 ]

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 20:15
Vandaag mijn s20 FE 5g binnen gekregen. Tot nu toe fijn toestel maar ik probeer een google backu-up van mijn xiaomi m9t pro te vinden/plaatsen/kopieeren maar ik kan de optie simpelweg niet vinden? Ik dacht dat je bij het inloggen op je google account altijd de optie kreeg om een bepaalde backup te restoren? Ik ben nu al op mijn 3 factory reset om te kijken of ik wat over het hoofd zie maar ik vind de optie maar niet.

iemand hier die mij op weg kan/wil helpen?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Jinx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:16

L_Jinx

Oh, the humanity of it all

Barock schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:46:
[...]

Fantastisch gezicht, maar hoe doe je dat dan? 8)7
Dat zijn een widget van Apparaatonderhoud en een widget van Digitaal welzijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
AtlAntA schreef op woensdag 23 december 2020 @ 17:14:
Vandaag mijn s20 FE 5g binnen gekregen. Tot nu toe fijn toestel maar ik probeer een google backu-up van mijn xiaomi m9t pro te vinden/plaatsen/kopieeren maar ik kan de optie simpelweg niet vinden? Ik dacht dat je bij het inloggen op je google account altijd de optie kreeg om een bepaalde backup te restoren? Ik ben nu al op mijn 3 factory reset om te kijken of ik wat over het hoofd zie maar ik vind de optie maar niet.

iemand hier die mij op weg kan/wil helpen?
Als de Mi9 echt een backup heeft gemaakt op jouw Google account dan krijg je altijd de melding om een backup terug te zetten. Misschien kun je via Google drivw kijken of de backup echt aanwezig is.

Ik heb het nooit geprobeerd maar de app Activity Launcher zou het ook mogelijk moeten maken om achteraf een Google backup terug te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Garret1410 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 18:28:
[...]

Als de Mi9 echt een backup heeft gemaakt op jouw Google account dan krijg je altijd de melding om een backup terug te zetten. Misschien kun je via Google drivw kijken of de backup echt aanwezig is.

Ik heb het nooit geprobeerd maar de app Activity Launcher zou het ook mogelijk moeten maken om achteraf een Google backup terug te zetten.
Ja maar google zag dus geen backups. Is toch iets fout gegaan. Heb nu Smart Switch gebruikt en dat werkte ook redelijk goed.

Edit: net nog even in drive gekeken en daar stond geen enkele verwijzing naar de mi9t. En dat terwijl ik gisteren toch echt nog een succesvolle backup heb gemaakt. Misschien dat ik daarna de backup mogelijkhied uit heb gezet wat er blijkbaar voor zorgt dat alle backups meteen maar verwijdert worden. Maar goed het is allemaal alweer opgelost. Nu alweer druk aan het spelen. :) Bedankt voor het meedenken.

Is het trouwens normaal dat de always on display en vingerafdrukscanner niet werken als je aan het bellen bent en het scherm gaat automatisch uit? Ik heb alle AOD settings op always on staan maar nog krijg ik na de scherm timeout een compleet zwart scherm die alleen maar weer te activeren is via de powerknop en double tap.

[ Voor 37% gewijzigd door AtlAntA op 23-12-2020 21:12 ]

• Anton56
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 19:27
S20 FE 5G update android 11 UI 3.0 binnengehaald.

• Garret1410
AtlAntA schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:28:
[...]

Is het trouwens normaal dat de always on display en vingerafdrukscanner niet werken als je aan het bellen bent en het scherm gaat automatisch uit? Ik heb alle AOD settings op always on staan maar nog krijg ik na de scherm timeout een compleet zwart scherm die alleen maar weer te activeren is via de powerknop en double tap.
Zover ik weet is dat altijd al zo. Aod gaat alleen aan als toestel in standby gaat.

Maar je belt dan zeker handsfree via de luidspreker want normaal gesproken gaat het scherm weer aan als je de telefoon van je oor af haalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:38

Sabbi

je denkt aan mij.

Krijg net de Android 11 / one ui 3.0 update binnen op m'n S20 FE!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nvlA0Zm3KqJsRicIB-n2xXLTl9g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1fWcAzJNykdrYYwsDBdjV5oS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Garret1410 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 17:27:
[...]

Zover ik weet is dat altijd al zo. Aod gaat alleen aan als toestel in standby gaat.

Maar je belt dan zeker handsfree via de luidspreker want normaal gesproken gaat het scherm weer aan als je de telefoon van je oor af haalt.
Ja klopt ik bel dan via mijn draadloze oortjes. Dat is even wennen want dit was niet het geval op mijn mi 9t pro. Ik bel veel en lang terwijl het toestel in de autohouder zit en dan is het wel handig om nog notificaties binnen te zien komen op het scherm.

Is er een workaround voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:03

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Wat mij op Android 10 al regelmatig opviel, lijkt op 11 erger te zijn geworden.

Apps die op de achtergrond een actie doen komen met hun icoontje voorbij in de notificatiebalk. Sinds de update naar 11 zie ik daar nu ook steeds WhatsApp langskomen ("Controleren op nieuwe berichten"). Ik vind het irritant, weet iemand of dit uit kan?

Je kunt dit onder Meldingen uitzetten. Voor WhatsApp is het bijvoorbeeld "Andere meldingen" wat uitkan.

[ Voor 14% gewijzigd door Beekforel op 25-12-2020 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guzanni
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-05 10:08
Sinds OneUI 3 werkt de AOD niet heel lekker. Zodra ik meerdere whatsapp berichten heb of een bericht van een andere app erbij, gaat het mis. De icoontjes verdwijnen simpelweg.
Dan heeft het gebruiken van de AOD of AODnotify app al vrijwel geen nut meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 14:52
Beekforel schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 11:42:
Wat mij op Android 10 al regelmatig opviel, lijkt op 11 erger te zijn geworden.

Apps die op de achtergrond een actie doen komen met hun icoontje voorbij in de notificatiebalk. Sinds de update naar 11 zie ik daar nu ook steeds WhatsApp langskomen ("Controleren op nieuwe berichten"). Ik vind het irritant, weet iemand of dit uit kan?

Je kunt dit onder Meldingen uitzetten. Voor WhatsApp is het bijvoorbeeld "Andere meldingen" wat uitkan.
Verdraaid, nu je het zegt.
Ik zat me ook al te ergeren aan die melding van controleren op nieuwe berichten. Niet aan gedacht dat dit uit kan
Ga het gelijk uitzetten, thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Ik heb een Toyota Auris met een touch 2go navigatiesysteem.
Alles werkte min of meer met mijn S7
Ik ben nu 3 uur bezig geweest en heb alle verbindingen werkend met de Auris op mijn S20.
Alleen hij wil mijn telefoonboek maar niet inlezen en blijft de melding geven “wachten op bluetooth” en “vernieuwen”
De verbinding is overal zichtbaar en telefoneren werkt ook gewoon via de touch 2go.
Kan het zijn dat ik uiteindelijk toch weer in S20 gewoon een totale reset moet geven en alles van start moet opbouwen?
Ik had aanvankelijk gewoon een drive backup gebruikt om hem in te stellen maar het lijkt erop dat dat dus een wiebelig systeem geeft.
Of is dat onzin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 21:11

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Heeft iemand al OneUi3 geïnstalleerd en hoe zijn de batterij prestaties?

Edit: Oneui 3 geïnstalleerd en telefoon is stuk sneller. Batterij weet ik nog niet.

[ Voor 37% gewijzigd door Dutchredgaming op 25-12-2020 22:15 ]

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lejón
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 27-12-2022
Hier een S20 FE maar nog geen A11 update binnen. Geduld, i guess..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:01

Shiro

Serenity

Lejón schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 12:27:
Hier een S20 FE maar nog geen A11 update binnen. Geduld, i guess..
Ik zit er al 2 dagen op met mijn S20 FE, tot dusver geen problemen. Merk ook weinig verschil qua batterij verbruik.

Voor mijn dagelijkse gebruik, merk ik weinig van Android 11 en OneUi 3.0.

Als ik toch ergens over moet klagen, zou dat zijn dat de default weather widget nu een vierkant is ipv rechthoek dat je kon instellen... Maar dat zijn maar first world problems.

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Batterij gast snel leeg sinds oneui 3 met s20 fe 5g

[ Voor 3% gewijzigd door Dutchredgaming op 26-12-2020 20:41 ]

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:01

Shiro

Serenity

Dutchredgaming schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 19:43:
Batterij gast snel leeg sinds oneui 3 met s20 fe
Ik merk nog geen verschil. Ik zit nu op 5 uur SoT en heb nog 38% over. Valt dus zeker niet tegen.

Was wel vergeten bij te vermelden dat ik een S20 FE 5G heb, dus met een SD865.

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Shiro schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 20:35:
[...]

Ik merk nog geen verschil. Ik zit nu op 5 uur SoT en heb nog 38% over. Valt dus zeker niet tegen.

Was wel vergeten bij te vermelden dat ik een S20 FE 5G heb, dus met een SD865.
Ik heb ook de sd865, maar heb meer muziek (stand-by time dan gewoonlijk).

3,5 sot met 31 procent batterij

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
Dutchredgaming schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 20:42:
[...]

Ik heb ook de sd865, maar heb meer muziek (stand-by time dan gewoonlijk).

3,5 sot met 31 procent batterij
Ik heb android 11 nu 2 dagen erop en de batterij begint al wat bij te komen. In het begin moet alles weer ingeleerd worden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolledriesnl
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 08:43
Sinds 2 dagen heeft mijn vrouw ook de Android 11 op haar S20. En hiermee ook het volgende probleem gekregen: ondanks dat ze bij apps de geluidsmeldingen uit heeft staan (en/of geluid: stil) geven de apps toch geluidsmeldingen. Voor de update was dit niet zo.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Laatst online: 17-09 09:48

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

dolledriesnl schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:47:
Sinds 2 dagen heeft mijn vrouw ook de Android 11 op haar S20. En hiermee ook het volgende probleem gekregen: ondanks dat ze bij apps de geluidsmeldingen uit heeft staan (en/of geluid: stil) geven de apps toch geluidsmeldingen. Voor de update was dit niet zo.
Iemand een idee?
Klinkt als bugje in de app. Maar als de melding weer komt, met geluid, even long-press op de melding, dan kun je in de meldingen settings van die app aangeven dat die melding stil moet zijn. Denk dat dat het wel oplost.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolledriesnl
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 08:43
DerOllie schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:29:
[...]

Klinkt als bugje in de app. Maar als de melding weer komt, met geluid, even long-press op de melding, dan kun je in de meldingen settings van die app aangeven dat die melding stil moet zijn. Denk dat dat het wel oplost.
Dank voor je reactie. Dit hebben we al uitgevoerd, ook even uit en weer aan gezet. Helaas zonder positief gevolg. Probleem is dat het app-onafhankelijk optreedt. Het viel als eerste op bij Whatsapp en daarnaast in ieder geval ook bij Gmail en Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sympa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 14:03
Net de upgrade gedaan. Mijn "secure folder" icoontje was verdwenen van het startscherm maar dat was zo weer teruggeplaatst. En de inhoud was er nog gelukkig.
Verdere opmerkingen: het lettertype van de klok op het lockscherm lijkt lelijker te zijn?
En is het nieuw of valt het me nu pas op, dat bijvoorbeeld de 'berichten' app opstart met heel veel lege ruimte bovenin met het woord "Berichten' er in? Was die ruimte in 10 ook al zo groot, of is dat nieuw?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03

xon

Wellicht helpt het andere:

Na de OneUI 3 update op mijn FE20 5G knalde mijn draadloze airpods eruit (zowel echt als fake) net alsof je de muziek zelf stop zet. Ik had het zowel met radio app als podcast app.

Eerste stap is was het verwijderen van alle devices...daarna legen van alle cache van de systeem bluetooth app..en daarna ook alle opslagen info verwijderen van die systeem app. Resultaat was naatje en ze bleven uitvallen.

Oplossen bleek toch echt (hoe onwaarschijnlijk het ook is) het verwijderen van de cache in de beide muziek/podcast apps zelf. Blijkbaar heeft OneUI 3 toch wat door elkaar gehusseld.

Doe er je voordeel mee mocht je er ook last van hebben of je na een jaar op dit topic terecht bent gekomen via google :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Dag 2 met s20fe 5g gehad en ik had 6 uur screen on time

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Laatst online: 17-09 07:44
Dutchredgaming schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:38:
Dag 2 met s20fe 5g gehad en ik had 6 uur screen on time
Hoop niet dat je dagelijks gaat posten hoe lang je accu meegaat?.

Heb zelf nu net pas de update geinstalleerd op mijn S20+.
Geen reset gedaan dus ik kijk even aan wat er gebeurt. Tot dusver nog geen gekkigheid kunnen ontdekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:12
Na de update crasht de Samsung browser bij het openen van een nieuw incognito venster. Hebben meer mensen hier last van?

S20+ 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:33
Ryan_ schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 11:16:
Na de update crasht de Samsung browser bij het openen van een nieuw incognito venster. Hebben meer mensen hier last van?

S20+ 5G
Hier niet op mijn S20 5G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrswgtr
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-09 09:41
Ik heb het idee dat sinds de oneui 3 update de vingerafdrukscanner beter en sneller werkt. Zijn er meer mensen die dit ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenmk
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-05 21:28
Ja, ik heb ook sterk dat idee, en eerder in dit forum zei iemand anders het ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bb9000
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 15:34
heb ook die indruk, zelfs met de schermbeschermer uit de fabriek er nog op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 17:30
Ik zit te twijfelen om de s20 FE 4g te kopen, krijg dan nog wat geld terug en betaal 10 euro per maand, lijkt mij voor het geld een goede deal alleen ik lees echt super slechte verhalen over het touchscreen (wat vooral bij gamen zou zijn) en wat mij meer zorgen maakt: de batterijduur vanwege de exynos chips. Hoe slecht is de accuduur daadwerkelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Geekbench 5 S20 FE 5G

Android 10
Single: 905
Multi: 3165

Android 11
Single: 859
Multi: 2820

Ondanks de lage score voelt mijn S20 FE 5G wel snel.
Verona27 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:25:
Ik zit te twijfelen om de s20 FE 4g te kopen, krijg dan nog wat geld terug en betaal 10 euro per maand, lijkt mij voor het geld een goede deal alleen ik lees echt super slechte verhalen over het touchscreen (wat vooral bij gamen zou zijn) en wat mij meer zorgen maakt: de batterijduur vanwege de exynos chips. Hoe slecht is de accuduur daadwerkelijk?
Touchscreen, dit heb ik ook gehad met de S20 FE 5G. Had een filmpje opgenomen en liep toen naar de winkel (toen het nog mocht) en omgewisseld met een andere S20 FE 5G. Toen heb ik maar 1x gehad. Is wel gevoelig voor koude handen. Er zijn meerdere gebruikers die na Android 11 geen problemen hebben.

Specifieke verschillen kan ik niet vinden, maar wel dit:

Snelheid:

[ Voor 77% gewijzigd door Dutchredgaming op 29-12-2020 23:51 ]

Review QNAP TS-230 NAS

Pagina: 1 ... 24 ... 37 Laatste