Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:30

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Qosmic schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:16:
Ik heb hem idd net binnen op mijn VDF branded en geupdate, android 11 en Oneui 3.
Meen me te herinneren dat hij iets meer dan 2Gb groot was
Bijzonder... in de screenshot van @henklbr staat 6326 mb, en voor mijn SM-G980F (S20 4G) is hij 6321 mb. Ik verwacht ook dat een hogere Android versie alleen kan met een volledige rom ipv een deel-update.

Weet iemand wat er (nog) niet werkt onder Android 11 behalve (het updaten van) de DigID app? Anders ga ik hem ook zo flashen. Ben ook niet ongeduldig O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:36
gwystyl schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:13:
[...]

Bijzonder... in de screenshot van @henklbr staat 6326 mb, en voor mijn SM-G980F (S20 4G) is hij 6321 mb. Ik verwacht ook dat een hogere Android versie alleen kan met een volledige rom ipv een deel-update.

Weet iemand wat er (nog) niet werkt onder Android 11 behalve (het updaten van) de DigID app? Anders ga ik hem ook zo flashen. Ben ook niet ongeduldig O-)
Digid app is volgens mij al gefixt, is vandaag (vanavond?) een update voor uitgekomen en ik zie hem nu ook gewoon in de playstore staan. Nu had ik hem al geinstalleerd en hij start gewoon netjes op, maar van wat ik begreep is het dus uberhaupt gefixed en is hij weer te installeren.

Verder (uiteraard) vooral visuele aanpassingen... Oa battery info heeft nu zowel de bekende dagelijkse weergave maar ook sinds laatste keer laden.

Developer settings is volgens mij ook aardig aangepast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:26

Soullie

Planeshift

Soullie schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:20:
Hoe zitten jullie met de FE met SOT ?

En hoe snel is de fingerprint reader ? Ik heb momenteel een one plus en daar is dit toch wel echt instant.
Ik las dat dit bij samung iets minder rap is, hoe is de real life ervaring hiermee ?

Ben sterk aan het twijfelen dit toestel aan te schaffen, dus ben opzoek naar wat eerlijke meningen van mensen die het toestel al hebben.
Even om mijn eigen vraag te beantwoorden (aangezien ik het toestel nu weekje heb).

Batterylife is echt wel behoorlijk goed, zat gister na 5.5 uur SOT nog op 40% batterij voor mij is dit echt meer dan voldoende.
Fingerprint reader is inderdaad voor mij instant.

Ik zie sommige mensen praten over touch issues die ervaar ik totaal niet.

Ik ben in iedergeval tevreden met mijn aankoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Eerste indruk van Android 11 / OneUI 3.0 op de S20:
- (sommige) Goodlock modules moeten nog bijgewerkt worden en werken nu niet. O.a. Quickstar en Multistar werken niet; Clockface en Sound Assisatant wel.
- Het instellingenmenu is overhoop gegooid en iets anders vormgegeven. Geen schokkende nieuwe dingen
- Uiterlijk van knoppen in notificatiemenu, vergrendelscherm zijn iets anders vormgegeven.
- DigID werkt weer, dankzij de update van de app die klaarstond na updaten van de S20
- Nog geen andere apps tegen gekomen die niet meer werken.

Al met al niet zo spannend dus. Ik hoop dat Quickstar in ieder geval snel bijgewerkt wordt, zodat de klok weer gewoon naar rechts kan.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:40
[...]

Zeker bijzonder, maar zo kwam die echt binnen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DrlQmZDnIRxCm-lTgy7F6Xw3_IE=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Dlri2gpe9RmR3CbYdjinCykA.jpg?f=fotoalbum_small

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15:36

Dutchredgaming

ICT Beheerder

S20, S20+ en S20Ultra Android 11 wordt nu uitgerold.

Samsung S20 FE, Note20 en Note 20 Ultra krijgen Android 11 in januari 2021.
Samsung Foldable telefoons, Note 10 series en S10 series (ook lite) krijgen Android in Februari 2021

Bron: Samsung Members / Reddit: https://www.reddit.com/r/...ule_found_in_members_app/

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:36
[...]

Qosmic schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:27:
[...]

Zeker bijzonder, maar zo kwam die echt binnen

[Afbeelding]
Niet bijzonder hoor :)

Je hebt de volle firmware gedownload via frija bijv (henkblr en gwystyl) waar dan nog verschil zit tussen 5g en 4g mdoellen en ook normaal vs plus vs ultra.

En da heb je de OTA zoals bij Qosmic, die altijd kleiner is want echt een update ipv volledige firmware.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

m0ridin schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:28:
[...]

[...]

Niet bijzonder hoor :)

Je hebt de volle firmware gedownload via frija bijv (henkblr en gwystyl) waar dan nog verschil zit tussen 5g en 4g mdoellen en ook normaal vs plus vs ultra.

En da heb je de OTA zoals bij Qosmic, die altijd kleiner is want echt een update ipv volledige firmware.,
Ja idd, dat bedacht ik me ook toen ik de screenshot van Qosmic zag. Alsnog geeft het wel aan dat dus maar een deel vervangen/vernieuwd wordt (vnl het besturingssysteem zelf gok ik), terwijl in de volledige firmware die ik gedownload heb waarschijnlijk nog alle voorgeïnstalleerde meuk van Samsung bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sansar
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
gwystyl schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:13:
- (sommige) Goodlock modules moeten nog bijgewerkt worden en werken nu niet. O.a. Quickstar en Multistar werken niet; Clockface en Sound Assisatant wel.
- Het instellingenmenu is overhoop gegooid en iets anders vormgegeven. Geen schokkende nieuwe dingen
- Uiterlijk van knoppen in notificatiemenu, vergrendelscherm zijn iets anders vormgegeven.
- DigID werkt weer, dankzij de update van de app die klaarstond na updaten van de S20

Al met al niet zo spannend dus. Ik hoop dat Quickstar in ieder geval snel bijgewerkt wordt, zodat de klok weer gewoon naar rechts kan.....
Kun je (net als bij de S10) een dedicated vingerafdruk koppelen aan de secure folder, zodat je vanaf het lockscreen een instant unlock naar de secure folder krijgt? Dat was bij de S20 weggelaten en alleen nog maar weggelegd voor de Note serie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Sansar schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:18:
[...]

Kun je (net als bij de S10) een dedicated vingerafdruk koppelen aan de secure folder, zodat je vanaf het lockscreen een instant unlock naar de secure folder krijgt? Dat was bij de S20 weggelaten en alleen nog maar weggelegd voor de Note serie...
Ik wist niet dat dat kon, maar ik zie er nu ook geen mogelijkheden voor als ik kijk bij de instellingen van de veilige map. Waar moest je dat instellen?
Ik kan wel kiezen om biometrie in het algemeen te gebruiken, maar daar kan ik niet kiezen voor één specifieke vingerafdruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sansar
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
gwystyl schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 16:44:
[...]

Ik wist niet dat dat kon, maar ik zie er nu ook geen mogelijkheden voor als ik kijk bij de instellingen van de veilige map. Waar moest je dat instellen?
Ik kan wel kiezen om biometrie in het algemeen te gebruiken, maar daar kan ik niet kiezen voor één specifieke vingerafdruk.
Ah jammer, dan heeft Samsung die misser (IMO) in OneUI3.0 niet gecorrigeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-07 15:44
Vandaag mijn s20fe in gebruik genomen. Nu zou ik verwachten dat als ik bij de camera 3x zoom kies, de onderste camera lens wordt gebruikt (3x optische zoom) en ik het moet zien als ik die afdek met bijvoorbeeld mijn vinger, niet dus.

Hoe krijg je die onderste optische zoom camera aan de gang?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:00

Sabbi

je denkt aan mij.

Lexo schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 21:37:
Vandaag mijn s20fe in gebruik genomen. Nu zou ik verwachten dat als ik bij de camera 3x zoom kies, de onderste camera lens wordt gebruikt (3x optische zoom) en ik het moet zien als ik die afdek met bijvoorbeeld mijn vinger, niet dus.

Hoe krijg je die onderste optische zoom camera aan de gang?
Er schijnt een truukje in de software te zitten, als er niet genoeg licht is krijg je niet de onderste lens (want klein diafragma) maar de normale lens met digitale zoom. Overdag buiten zou het wel moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-07 15:44
Sabbi schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 23:02:
[...]

Er schijnt een truukje in de software te zitten, als er niet genoeg licht is krijg je niet de onderste lens (want klein diafragma) maar de normale lens met digitale zoom. Overdag buiten zou het wel moeten werken.
Je hebt gelijk, als ik wissel naar zoom modus en naar een lamp richt werkt die camera wel, je ziet hem omschakelen. Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theonlymarco83
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:09
Iemand een idee waarom "inhoudscentrum toetsenbord" / "keyboard content center" 5 a 10 procent batterij verbruikt hierzo. Gebruik gewoon het samsung toetsenbord en heb wel al wat in de instellingen lopen "rommelen", maar dat lijkt nog weinig te helpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:53
Sinds vrijdagavond in het bezit van een S20 en de eerste indrukken zijn dikke prima! Dat scherm alleen al @120Hz. :9~

Echter, één ding valt mij op:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bdb3MjsgaJCWfvLPnjcXsXEt6Rg=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OSGWdXqB5DKRCyxJjE8QCyVB.jpg?f=fotoalbum_medium

Edge Screen snoept aardig wat batterij. Is dat normaal? En ik kan nergens terugvinden hoe lang het geleden is sinds de laatste keer opladen. Iemand enig idee waar ik dat terug kan vinden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:40
Yonix schreef op zondag 6 december 2020 @ 11:17:
Sinds vrijdagavond in het bezit van een S20 en de eerste indrukken zijn dikke prima! Dat scherm alleen al @120Hz. :9~

[Afbeelding]

Edge Screen snoept aardig wat batterij. Is dat normaal? En ik kan nergens terugvinden hoe lang het geleden is sinds de laatste keer opladen. Iemand enig idee waar ik dat terug kan vinden? :)
Dag selecteren en je ziet een blauwe blok dat is je oplaad moment.
Maar op je screenshot te zien uur of 13/14 dat je vol was.

[ Voor 3% gewijzigd door beezjeh op 06-12-2020 11:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-07 18:47
Yonix schreef op zondag 6 december 2020 @ 11:17:

[Afbeelding]

Sinds de nieuwe update OneUI 3.0 krijg je vanaf de laatste keer opladen te zien en als je op de grafiek drukt krijg je meer gedetailleerde informatie.

[ Voor 6% gewijzigd door Garret1410 op 06-12-2020 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yunghui
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 18:28
Ik ben sinds oktober overgestapt van iPhone naar s20+ en het bevalt mij prima, alleen zie ik nu wel dat op beveilingspatch van november zit een als ik hem handmatig update geeft hij aan dat alles up-to-date is. Heb overigens om de oneui 3.0 update niet. Toestel ben ik gekocht bij mobiel.nl. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microburst
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:24
Yunghui schreef op maandag 7 december 2020 @ 00:36:
Ik ben sinds oktober overgestapt van iPhone naar s20+ en het bevalt mij prima, alleen zie ik nu wel dat op beveilingspatch van november zit een als ik hem handmatig update geeft hij aan dat alles up-to-date is. Heb overigens om de oneui 3.0 update niet. Toestel ben ik gekocht bij mobiel.nl. Is dit normaal?
Ja dat is normaal, Samsung rolt de update op verschillende momenten uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:40
Yunghui schreef op maandag 7 december 2020 @ 00:36:
Ik heb mijn toestel rechtstreeks bij Samsung gekocht en zit ook nog op de november update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hendry Scholing
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-11-2024
baco101 schreef op maandag 7 december 2020 @ 09:11:
[...]

Ik heb mijn toestel rechtstreeks bij Samsung gekocht en zit ook nog op de november update.
Lijkt me niet vreemd toch? Android 11 rolt momenteel uit, samen met de update voor december 2020. Nog even geduld en je bent weer 100% up to date :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yunghui
baco101 schreef op maandag 7 december 2020 @ 09:11:
[...]

Ok ik was niet echt scherp meer om half 1... Ik bedoelde beveiligingspatch van september, zie foto:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uRAtkx--FZtN5FcxecAcr2L1hJc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZO30jyrZ6VLvncsSD16GUWZG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:57

Martinspire

Awesomeness

Yunghui schreef op maandag 7 december 2020 @ 09:50:
[...]

Ok ik was niet echt scherp meer om half 1... Ik bedoelde beveiligingspatch van september, zie foto:
[Afbeelding]
1 september is niet zo heel geweldig. Heb je Oktober en November ook niet gehad dan?

Hier overigens nog de November-update,
Versie G980 FXXS5BTJ4/FOXM5BTJ3/FXXU5BTJ1

Nog geen December-update, maar op zich maakt het me nog niet echt uit als ik zie hoe klein de verschillen dit keer weer zijn.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendry Scholing
Yunghui schreef op maandag 7 december 2020 @ 09:50:
[...]

Hahaha.. dat hebben we allemaal wel eens :) Dat vind ik dan persoonlijk wel weer vreemd.. zeker als het toestel bij Samsung direct weg komt.. wel gewoon een PHN aanduiding in de software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yunghui
Hendry Scholing schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:50:
[...]

Hahaha.. dat hebben we allemaal wel eens :) Dat vind ik dan persoonlijk wel weer vreemd.. zeker als het toestel bij Samsung direct weg komt.. wel gewoon een PHN aanduiding in de software?
Heb geen PHN model zo te zien... Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SqihR4yDIZFxsA0jvGJqyL6G1R4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QH0F5f1uGM7P5z6jYDq4fNYS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Was bij de installatie je Nederlandse SIM kaart in je telefoon?

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yunghui
Dutchredgaming schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:54:
[...]

Was bij de installatie je Nederlandse SIM kaart in je telefoon?
Yes tele2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Kun je eens naar "Software Info" gaan op je toestel, daar een screenshot (helemaal) van maken en hier posten?

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yunghui
henklbr schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:07:
[...]

Kun je eens naar "Software Info" gaan op je toestel, daar een screenshot (helemaal) van maken en hier posten?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VLxRsjqtjlR39EKIwyhvtG2YfEg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MqZtSgre4dGtovqTiXaZkZVS.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door Yunghui op 07-12-2020 14:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Dank

Jij hebt een branded toestel van T-Mobile (Tele2 maakt gebruik van dit netwerk).

Helaas zit jij op de meest actuele firmware voor je provider: T-Mobile/Tele2 heeft nog geen nieuwe update voor je toestel vrijgegeven... :(

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _deej_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-06 15:36
En het is niet mogelijk van een brandend een unbranded te maken?

2010 HTC Desire / 2012 HTC One X+ / 2014 Nexus 6 / 2016 Samsung Galaxy S7 Edge / 2018 Huawei P20 Pro / 2020 Samsung S20+ 5g / iPhone 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Vraagje: is Edge Lightning de enige manier om het scherm op te laten lichten bij een notificatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

_deej_ schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:55:
Jawel, door zelf de PHN versie te flashen als die uitkomt. Of DBT als je de Duitse versie wil. De firmware kan je downloaden van samfirmware of met het programma frija, flashen gaat met Odin. Als je specifiekere info wil moet je even zoeken in dit of vorig topic of mij een DM sturen.

Als je geen volledig andere firmware hebt heeft het tegenwoordig niet veel meer nut behalve dat je misschien eerder updates krijgt (al was VDF deze keer het eerst met Android 11/OneUI 3). Vroeger kreeg je een mooie roze T-Mobile opstartlogo en wat T-mobile branded programma's (browser, hun verbruiks-app), maar dat is tegenwoordig volgens mij niet meer echt zo.

[ Voor 28% gewijzigd door gwystyl op 07-12-2020 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _deej_
Ah perfect, ga ik eens naar kijken. De september veiligheidspatch nu nog hebben is een doorn in mijn oog, met zo'n flagship telefoon...

2010 HTC Desire / 2012 HTC One X+ / 2014 Nexus 6 / 2016 Samsung Galaxy S7 Edge / 2018 Huawei P20 Pro / 2020 Samsung S20+ 5g / iPhone 13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
_deej_ schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:55:
Vroeger kon dit wel, maar nu niet meer: DNL & TNL maken beiden deel uit van Multi-CSC OXM.
Je toestel wordt geconfigureerd nav de SIM-kaart in je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
gwystyl schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:29:
[...]

Jawel, door zelf de PHN versie te flashen als die uitkomt. Of DBT als je de Duitse versie wil. De firmware kan je downloaden van samfirmware of met het programma frija, flashen gaat met Odin. Als je specifiekere info wil moet je even zoeken in dit of vorig topic of mij een DM sturen.

Als je geen volledig andere firmware hebt heeft het tegenwoordig niet veel meer nut behalve dat je misschien eerder updates krijgt (al was VDF deze keer het eerst met Android 11/OneUI 3). Vroeger kreeg je een mooie roze T-Mobile opstartlogo en wat T-mobile branded programma's (browser, hun verbruiks-app), maar dat is tegenwoordig volgens mij niet meer echt zo.
Nee: dit kan dus niet.

Je kan je toestel niet UN-branden om bv PHN firmware te flashen.

Je kan deze firmware wel flashen naar je toestel, maar je CSC blijft ten alle tijden DNL TNL of VDF (branded toestellen).

Nadeel: als de geflashte build niet verschijnt voor je eigen CSC, dan krijg je een eventuele update niet via OTA aangeboden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yunghui
_deej_ schreef op maandag 7 december 2020 @ 23:57:
Ah perfect, ga ik eens naar kijken. De september veiligheidspatch nu nog hebben is een doorn in mijn oog, met zo'n flagship telefoon...
Je blijft zo te lezen ook op de september patch "hangen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Ik heb via XDA meegedaan aan de bèta, zit nu op CTKF. Iemand enig idee of ik nog iets moet doen om uit de beta te geraken? Of zit ik nu safe en kan ik weer OTA`s verwachten? Gaat om een s20+ 5g model

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-07 23:22
SYQ schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:49:
Ik heb via XDA meegedaan aan de bèta, zit nu op CTKF. Iemand enig idee of ik nog iets moet doen om uit de beta te geraken? Of zit ik nu safe en kan ik weer OTA`s verwachten? Gaat om een s20+ 5g model
Dat valt nog niet met zekerheid te zeggen omdat de update nog niet uit is voor de unbranded SM-G981B in NL. Het ligt er dus mede aan op welke CSC je momenteel zit.

[ Voor 6% gewijzigd door CyberJohn op 08-12-2020 09:49 ]

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

CyberJohn schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:49:
[...]

Dat valt nog niet met zekerheid te zeggen omdat de update nog niet uit is voor de unbranded SM-G981B in NL. Het ligt er dus mede aan op welke CSC je momenteel zit.
PHN en model is G968B. Maar thanks, dan nog even afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-07 23:22
SYQ schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:56:
[...]

PHN en model is G968B. Maar thanks, dan nog even afwachten
Wouw... Ik had de + gemist, moest denk ik nog even opstarten... 8)7

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterjangoeman
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-02 13:56
Bij mijn vorige toestel, een Oneplus, kon je de nieuwe updates meteen krijgen door met een vpn met bv Canada te verbinden, is er hier ook zo'n trick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Laatst online: 17-07 18:47
pieterjangoeman schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:24:
Bij mijn vorige toestel, een Oneplus, kon je de nieuwe updates meteen krijgen door met een vpn met bv Canada te verbinden, is er hier ook zo'n trick?
Denk het niet want de sim card bepaald de landcode dus phn blijft phn. Flashen is de snelste methode maar anders gewoon even geduld hebben.

In het verleden kon je een sim uit bijvoorbeeld Engeland in je toestel doen en dan aan het bèta programma meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _deej_
Yunghui schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:42:
[...]

Je blijft zo te lezen ook op de september patch "hangen"?
Inderdaad, via Tele2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThatGuy2303
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-07 15:47
Net Android 11 binnen op mijn S20+. Vraagje, in mappen staan nu maar 3 apps per regel, was 4. Enig idee waar dit in te stellen. Apps raster staat al op 5x6. In mappen is het nu maar 9 apps per scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Hier ook september met mijn nieuwe S20 (Tele 2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _deej_
Yonix schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 20:18:
[...]

Hier ook september met mijn nieuwe S20 (Tele 2).
Dus maar afwachten of een andere update erover met risico dat de automatische update daarmee stopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Hebben jullie ook last dat jullie s20 FE niet snel draadloos wilt opladen.

Ik heb al met een 10w draadloze opladers gebruikt met en zonder hoesje.
Meerdere draadloze snelle opladers gebruikt, maar hij gaat maar 3 seconde in snelle draadloze oplaadmodus en daarna de gewone draadloze oplader modus.

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meller
  • Laatst online: 21-07 17:25

Meller

Much to learn, you still have

ThatGuy2303 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 18:32:
Net Android 11 binnen op mijn S20+. Vraagje, in mappen staan nu maar 3 apps per regel, was 4. Enig idee waar dit in te stellen. Apps raster staat al op 5x6. In mappen is het nu maar 9 apps per scherm.
Dit voel me ook op een behoorlijk irritant, hoop dat iemand een suggestie heeft om dit aan te passen.

Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Meller schreef op woensdag 9 december 2020 @ 00:27:
[...]

Dit voel me ook op een behoorlijk irritant, hoop dat iemand een suggestie heeft om dit aan te passen.
Andere launcher gebruiken zoals Nova. Dan kan je gelijk andere dingen wat makkelijker naar eigen smaak aanpassen (apps hernoemen, verbergen etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeljunk_NL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-03 08:58
Ik overweeg de S20 FE 5G aan te schaffen. Nu mijn vraag: zijn er tweakers die problemen ervaren met het touchscreen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricktachtig
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 06-07 13:42
Pixeljunk_NL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 08:31:
Ik overweeg de S20 FE 5G aan te schaffen. Nu mijn vraag: zijn er tweakers die problemen ervaren met het touchscreen?
Die zijn zeker vaker voorgekomen, lees ook: https://www.androidcentra...ally-have-display-problem

Maar deze meldingen zijn ook te vinden over de S20 Ultra, Oneplus telefoons e.a. Bij de een meer dan de andere helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik heb een S20 FE 5G ontvangen met touchscreen issues.
Had de issue gefilmd en omgeruild voor een nieuwe S20 FE 5G.
Bij de tweede nieuwe telefoon heb ik geen touchscreen issues gezien.

Alleen wel een draadloze opladen issue:
Dutchredgaming schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 22:56:
Hebben jullie ook last dat jullie s20 FE niet snel draadloos wilt opladen.

Ik heb al met een 10w draadloze opladers gebruikt met en zonder hoesje.
Meerdere draadloze snelle opladers gebruikt, maar hij gaat maar 3 seconde in snelle draadloze oplaadmodus en daarna de gewone draadloze oplader modus.

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pixeljunk_NL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-03 08:58
Tevens vraag ik me af of het zilveren ringetje rondom de front camera storend is tijdens het dagelijks gebruik van de telefoon. Ik had de vraag kunnen combineren in mijn vorige post...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Pixeljunk_NL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:28:
[...]

Tevens vraag ik me af of het zilveren ringetje rondom de front camera storend is tijdens het dagelijks gebruik van de telefoon. Ik had de vraag kunnen combineren in mijn vorige post...
Als je in een bepaalde hoek kijkt of erg op let zie je de ringetje wel.
Zelf vind ik niet echt storend

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meller
  • Laatst online: 21-07 17:25

Meller

Much to learn, you still have

gwystyl schreef op woensdag 9 december 2020 @ 08:28:
[...]

Andere launcher gebruiken zoals Nova. Dan kan je gelijk andere dingen wat makkelijker naar eigen smaak aanpassen (apps hernoemen, verbergen etc).
Dan moet ik daar maar eens aan gaan. Probeerde dat juist zo lang mogelijk te vermijden.

Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:30

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dust419
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 13:08
December wisten we al... ben benieuwd naar de exacte datum.
Anyway, langer dan 22 dgn kan het niet meer duren :o

Another one bites the DUST

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JvDrunen
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09-07 18:36
dust419 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:58:
[...]

December wisten we al... ben benieuwd naar de exacte datum.
Anyway, langer dan 22 dgn kan het niet meer duren :o
in die link staat op het plaatje dat het bij duitsland (meestal gelijk met NL) 20 dec zal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Zijn ze voor de normale S20 gestopt met de uitrol of zo? Ik had hem ondertussen wel op mijn 4G S20 verwacht eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Martinspire schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:14:
Zijn ze voor de normale S20 gestopt met de uitrol of zo? Ik had hem ondertussen wel op mijn 4G S20 verwacht eigenlijk
Nee hoor: uitrol is nog steeds bezig (in Nederland was Vodafone als 1e ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rindertb
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:29
JvDrunen schreef op woensdag 9 december 2020 @ 12:51:
[...]

in die link staat op het plaatje dat het bij duitsland (meestal gelijk met NL) 20 dec zal zijn
Die hebben 11 al op 2 december gekregen. Alleen T-Mobile nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvDrunen
rindertb schreef op woensdag 9 december 2020 @ 14:28:
[...]

Die hebben 11 al op 2 december gekregen. Alleen T-Mobile nog niet
Ik heb unbranded maar heb hem ook nog niet. ik gok dat de 20ste voor unbraned toestellen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:48

Phydomir

Dennis

Na aanleiding van de berichten hierboven eens handmatig naar updates laten zoeken en kan hem op mijn S20+ 5G (Vodafone) gaan downloaden. Wel stom dat ik niet gewoon een melding krijg en nu handmatig moest gaan zoeken.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rindertb
JvDrunen schreef op woensdag 9 december 2020 @ 14:37:
[...]

Ik heb unbranded maar heb hem ook nog niet. ik gok dat de 20ste voor unbraned toestellen is
Als je een 'echte' DBT hebt had je hem al op 2 december moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvDrunen
rindertb schreef op woensdag 9 december 2020 @ 14:44:
[...]

Als je een 'echte' DBT hebt had je hem al op 2 december moeten krijgen.
SW-versie geeft PHN/EUX/PHN aan.. klinkt als unbranded

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rindertb
Wat ik probeerde te melden was dat Duitse toestellen, behalve T-Mobile, al op 2 december geüpdatet zijn. Dus niet gelijk met NL. Op Vodafone na dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
De batterijduur van de S20 zit mij nog niet helemaal lekker. Vanochtend met de batterij op 50% naar het werk gegaan en aan het einde van mijn werkdag staat de batterij op 27%. Ik sta voor de klas en heb mijn telefoon niet of nauwelijks gebruikt gedurende de dag.

Ja, het scherm staat ingesteld op 120Hz en de telefoon is constant verbonden met een draadloos netwerk via WiFi. Echter, ik zie geen opvallende zaken terugkomen in het overzicht bij batterijverbruik.

Kan het zijn dat, omdat ik het toestel nog geen week in gebruik heb en de batterij nog niet heel vaak volledig is opgeladen, het toestel nog aan het kalibreren is op de achtergrond? Ik hoop het wel, want als dit de gebruikelijke staat van de batterij is, dan vraag ik mij af wat het gaat zijn als ik serieus foto's en video's ga maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:54
Ook nog niet binnen hier (GM-981B), welke brand is dit? T-mobile?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8CvjVHPi3mOaO5OEMkFtYXb5mP4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/S78ikVUNsamqidUj6HucEQ7o.png?f=fotoalbum_large

Vind 20 dec nog wel lang wachten. Welke versie is aan te raden om te flashen via Odin?

[ Voor 11% gewijzigd door Magnolia op 09-12-2020 18:47 ]

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-07 22:42

Shiro

Serenity

Pixeljunk_NL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:28:
[...]

Al anderhalf week een S20 FE 5G.

Als je het gaat testen met een touchscreen app, ga je wel zien dat het soms wat raar reageert. In dagelijks gebruik nergens last van gehad nog...

Verder weet ik niet wat je met je tweede vraag bedoelt. Ik zie alleen een soort van zilver ringetje als de front camera je gezicht scant om te unlocken. Niet echt storend ofzo.

[ Voor 10% gewijzigd door Shiro op 09-12-2020 19:35 ]

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-07 20:53
Sinds de update van Android 11 heb ik in de telefoon-app (recente oproepen, contacten) niet meer de optie om te kiezen welke sim ik wil gebruiken om te bellen. Voorheen stonden beide icoontjes naast elkaar maar nu alleen maar de 'standaard' sim. Vermoedelijk is de 'Duo app' ervoor in de plaats gekomen Iemand die een oplossing weet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:48

Phydomir

Dennis

Onedayflyer682 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:45:
Sinds de update van Android 11 heb ik in de telefoon-app (recente oproepen, contacten) niet meer de optie om te kiezen welke sim ik wil gebruiken om te bellen. Voorheen stonden beide icoontjes naast elkaar maar nu alleen maar de 'standaard' sim. Vermoedelijk is de 'Duo app' ervoor in de plaats gekomen Iemand die een oplossing weet?
Als je in het "toetsen" scherm zit dan kan je onderin het scherm op het sim icoontje drukken en dan veranderd hij van simkaart. Als je in het recent venster zit kan je het icoontje ingedrukt houden en kiezen welke sim je wilt.
Je kan ook naar SIM instellingen gaan en daar aangeven dat je voor uitgaande gesprekken altijd de vraag krijgt welke sim je wilt gebruiken.

Je kan trouwens ook bij je contacten aangeven met welke sim hij standaard moet bellen.

[ Voor 5% gewijzigd door Phydomir op 09-12-2020 21:13 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• EXX
  • Laatst online: 16-07 17:53

EXX

EXtended eXchange

Ik overweeg de aanschaf van een S20 FE 5G, maar heb een vraagje:

Deze telefoon heeft geen 3.5mm jack aansluiting meer. Nu zag ik dat Samsung van die verloopkabeltjes heeft: USB-C naar 3.5mm jack, zodat je bv. oortjes met jackplug kan gebruiken. Heeft iemand hier ervaring mee en moet ik dat los aanschaffen of zit het bij de telefoon?

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
EXX schreef op donderdag 10 december 2020 @ 14:01:
Ik overweeg de aanschaf van een S20 FE 5G, maar heb een vraagje:

Deze telefoon heeft geen 3.5mm jack aansluiting meer. Nu zag ik dat Samsung van die verloopkabeltjes heeft: USB-C naar 3.5mm jack, zodat je bv. oortjes met jackplug kan gebruiken. Heeft iemand hier ervaring mee en moet ik dat los aanschaffen of zit het bij de telefoon?
Nee: deze zit niet bij je telefoon

Noot: koop een ORIGINEEL Samsung kabeltje!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Magnolia schreef op woensdag 9 december 2020 @ 18:46:
Ook nog niet binnen hier (GM-981B), welke brand is dit? T-mobile?

[Afbeelding]

Vind 20 dec nog wel lang wachten. Welke versie is aan te raden om te flashen via Odin?
T-Mobile

Je kan de Nederlandse Vodafone installeren: flash AP BL CP & HOME_CSC_OXM en je data/instellingen blijven hetzelfde

Houdt er wel rekening mee, dat als deze build niet voor T-Mobile verschijnt, je geen OTA-updates krijgt totdat je de laatste T-Mobile build weer geinstalleerd hebt!

• iisworks
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-07 15:27
Yonix schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:40:
De batterijduur van de S20 zit mij nog niet helemaal lekker. Vanochtend met de batterij op 50% naar het werk gegaan en aan het einde van mijn werkdag staat de batterij op 27%. Ik sta voor de klas en heb mijn telefoon niet of nauwelijks gebruikt gedurende de dag.

Ja, het scherm staat ingesteld op 120Hz en de telefoon is constant verbonden met een draadloos netwerk via WiFi. Echter, ik zie geen opvallende zaken terugkomen in het overzicht bij batterijverbruik.

Kan het zijn dat, omdat ik het toestel nog geen week in gebruik heb en de batterij nog niet heel vaak volledig is opgeladen, het toestel nog aan het kalibreren is op de achtergrond? Ik hoop het wel, want als dit de gebruikelijke staat van de batterij is, dan vraag ik mij af wat het gaat zijn als ik serieus foto's en video's ga maken.
Misschien is dat wat aan de hoge kant, maar de Samsung Galaxy serie staat zeker niet bekend om een goede standby tijd, en de S20 is helaas weer geen uitzondering. Ik ben van S8 (3000 mAh) naar S10 (3400) naar S20 (4000) gegaan en had steeds de hoop dat het beter zou gaan, maar dat viel tegen. Calibratie en intelligente battery-saving functies gaan ook geen wonderen brengen.

's Nachts gaat het goed als hij in doze mode gaat, maar overdag "actief standby" loopt hij naar mijn smaak veel te snel leeg zonder dat je hem aanraakt (Android OS/System). Het is dat hij door zijn relatief bescheiden formaat (zeldzaamheid tegenwoordig) en functies verder wel goed bevalt, anders had ik hem al ingeruild. :)

• Magnolia
henklbr schreef op donderdag 10 december 2020 @ 16:01:
[...]

T-Mobile

Je kan de Nederlandse Vodafone installeren: flash AP BL CP & HOME_CSC_OXM en je data/instellingen blijven hetzelfde

Houdt er wel rekening mee, dat als deze build niet voor T-Mobile verschijnt, je geen OTA-updates krijgt totdat je de laatste T-Mobile build weer geinstalleerd hebt!
Thnx, hebt DBT geflashed uiteindelijk. Frija kon VDF niet vinden. Draait als een zonnetje. Alle settings netjes bewaard. Waarom zou de TNL build niet verschijnen?

Ontspan.

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-07 20:53
Phydomir schreef op woensdag 9 december 2020 @ 21:03:
[...]

Als je in het "toetsen" scherm zit dan kan je onderin het scherm op het sim icoontje drukken en dan veranderd hij van simkaart. Als je in het recent venster zit kan je het icoontje ingedrukt houden en kiezen welke sim je wilt.
Je kan ook naar SIM instellingen gaan en daar aangeven dat je voor uitgaande gesprekken altijd de vraag krijgt welke sim je wilt gebruiken.

Je kan trouwens ook bij je contacten aangeven met welke sim hij standaard moet bellen.
Dank, dat ingedrukt houden zocht ik en blijkt uiteindelijk toch erg simpel te zijn... :+

• _deej_
Magnolia schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:38:
[...]

Thnx, hebt DBT geflashed uiteindelijk. Frija kon VDF niet vinden. Draait als een zonnetje. Alle settings netjes bewaard. Waarom zou de TNL build niet verschijnen?
Ik heb deze vraag uitstaan bij de helpdesk van Tele2 /T-mobile.

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:59
_deej_ schreef op donderdag 10 december 2020 @ 20:12:
[...]

Ik heb deze vraag uitstaan bij de helpdesk van Tele2 /T-mobile.
De TNL build zal wel verschijnen alleen soms wil het bij een provider branded toestel weleens voorkomen dat ze een "maand" overslaan. De VDF toestellen zaten op de October patch en toen kwam de update naar Android 11 inclusief de december patch.
Terwijl de PHN toestellen wel eerder de november patch kregen. Had ik die PHN software erop geflashed dan zou ik geen OTA update meer krijgen omdat die versie niet voor VDF is uitgekomen. Dan zou je eerst weer een nieuwere nieuwere VDF build moeten flashen wil je weer OTA update's ontvangen.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
gwystyl schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:13:

Update voor QuickStar, 4.1.01.15, is vandaag uitgekomen

What's new:

< OneUI 3 only >

New features added on OneUI 3 (Android 11) devices
(We recommend for OneUI 3 users to reinstall after removing old version)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2j9ZY6aTxebE9WSdUMY5XsT40oI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Az93nlxEaSEozFvVYrVsyJOm.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/272IEkmiJrPKVLA-Uc1KO2uR_0I=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dAYasybN6DYHN1Iws2WPukZB.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9ssJse81JdKRE5mcgTy5ExSmtEc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gKAmefvicWrd4hExYjyzIG26.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zy62pkFQ4TLPYdrmWjdTlvTVnog=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hAzfCwQhuS4chOiLh00qpPnK.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kXIBoc5Jd94gRsKSQ09d2oF_CCg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/khYI8zngNBadotxQJPXjdImI.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_pAcjVLSQteHMEbzlvH7KA3hMm0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QxyD3XgPushj6JaKd2j0yxPZ.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 55% gewijzigd door henklbr op 11-12-2020 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendry Scholing
Magnolia schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:38:
[...]

Ik gok dat die op korte termijn ook zal komen. Ik zie dat er in omringende landen al T-Mobile releases zijn. Linkje naar de S20 4G: https://www.sammobile.com...xy-s20/firmware/#SM-G980F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
henklbr schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 07:59:
[...]

Update voor QuickStar, 4.1.01.15, is vandaag uitgekomen

What's new:

< OneUI 3 only >

New features added on OneUI 3 (Android 11) devices

(We recommend for OneUI 3 users to reinstall after removing old version)

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Hoe installeer je quickstar? Via Samsung Members?

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Magnolia schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 22:45:
[...]

Hoe installeer je quickstar? Via Samsung Members?
Nee, je moet Good Lock installeren vanuit de Galaxy Store, en dan kan je van daaruit de verschillende modules installeren. Updates van de modules komen dan ook via de Samsung Store binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magnolia
Thnx, gevonden. Kun je de UI verder mee tweaken :)

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Kan het kloppen dat er sinds de laatste update de optie om de Camera gat middels een zwarte balk te verbergen is verdwenen?

Ik zie de optie niet meer in de instellingen staan?

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie20
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 28-03 12:33
Ik heb sinds kort een S20+ het icoontje bijv. van het Whatsapp is bijna niet zichtbaar op het Het Always On Display en daarmee onleesbaar. Direct na uitschakelen van het scherm is wel leesbaar. Is dit ergens instelbaar zodat het wel zichtbaar is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Laatst online: 20:09
donnie20 schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:04:
Ik heb sinds kort een S20+ het icoontje bijv. van het Whatsapp is bijna niet zichtbaar op het Het Always On Display en daarmee onleesbaar. Direct na uitschakelen van het scherm is wel leesbaar. Is dit ergens instelbaar zodat het wel zichtbaar is?
Staat misschien in de Always On Display instellingen 'Helderheid automatisch' aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie20
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 28-03 12:33
Ik weet inmiddels dat het niet mogelijk is om het helderder te krijgen: weinig toegevoegde waarde helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:22
Inmiddels een S20 FE 5G gekocht, maar dan eigenlijk voor de Honkong-markt.....

"Samsung Galaxy S20 FE 5G G7810 8GB/128GB Dual Sim with Tempered Glass Screen Protector - Cloud Navy MKITSAM10430 "

Heel benieuwd of hier al meer mensen zijn die hem hebben. Wordt hier namelijk niet verkocht normaal gesproken.

Ook of sinds Android 11 call-recorder weer gewoon werkt / ingebouwd is in de tel-app?

Met mijn S10 ( gewoon NL) doe ik dat met een Thaise CSC. Geen idee of dat me gaat lukken met de Hongkong-versie.

Geen idee ook of ik er 1 van de andere Roms op kan draaien of dan het geheugen niet actief wordt.

Nou ja, voorlopig is hij er nog niet ........

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Zojuist komt de nieuwe update binnen. Moest er wel zelf naar zoeken, maar OneUI 3 komt er dus aan op mijn unlocked S20 4G

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dj_killjoy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-08-2024
Martinspire schreef op woensdag 16 december 2020 @ 10:44:
Zojuist komt de nieuwe update binnen. Moest er wel zelf naar zoeken, maar OneUI 3 komt er dus aan op mijn unlocked S20 4G
Klopt, op de S20+ 5G unbranded komt nu ook de Android 11 update binnen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
dj_killjoy schreef op woensdag 16 december 2020 @ 10:55:
[...]

Klopt, op de S20+ 5G unbranded komt nu ook de Android 11 update binnen! _/-\o_
Updaten in je lunchpauze, duurt wel eventjes voordat je verder kan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
PHN Android 11 betreft S20 Ultra ook eindelijk beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:30

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
beezjeh schreef op woensdag 16 december 2020 @ 11:49:
PHN Android 11 betreft S20 Ultra ook eindelijk beschikbaar.
Screenshot?

Ik zie (nog) geen activiteit op de S20 Ultra PHN/LUX OTA-server namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
henklbr schreef op woensdag 16 december 2020 @ 11:58:
[...]

Screenshot?

Ik zie (nog) geen activiteit op de S20 Ultra PHN/LUX OTA-server namelijk...
Is een heel waslijst, dus stuur het zo wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
beezjeh schreef op woensdag 16 december 2020 @ 12:01:
[...]

Is een heel waslijst, dus stuur het zo wel even.
Software Info compleet, met Software Serviceprovider er op is ook OK

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beezjeh
henklbr schreef op woensdag 16 december 2020 @ 12:02:
[...]

Software Info compleet, met Software Serviceprovider er op is ook OK
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/W2hsD5Z/20201216-120508.jpg
Pagina: 1 ... 23 ... 37 Laatste