snap ik echt niet, kan onmogelijk naar een 60hz teruggaan na 120 gewoon te zijniisworks schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:00:
- 120Hz: vreemd genoeg zie ik het verschil nauwelijks, dus hou het bij 60Hz voor de accu
Mja het hangt wel af welke apps je gebruikt. Je ziet het verschil vooral tijdens het scrollen van drukke pagina's. Dus door de tijdlijn van Twitter of andere social media. Dan kun je een stuk makkelijker lezen wat er overal staat terwijl het nog in beweging is.bb9000 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 15:43:
[...]
snap ik echt niet, kan onmogelijk naar een 60hz teruggaan na 120 gewoon te zijn
wat een zeik presentatie zeg...
YouTube: Galaxy Unpacked for Every Fan: Livestream
YouTube: Galaxy Unpacked for Every Fan: Livestream
Ik ook niet, ik stond helemaal klaar voor een enorm "wow" effect na het zien van reviews.bb9000 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 15:43:
[...]
snap ik echt niet, kan onmogelijk naar een 60hz teruggaan na 120 gewoon te zijn
Nog gecontroleerd met de ufo test pagina en heb me op allerlei manieren suf gescrold op 120 Hz maar was niet onder de indruk. Ik stoor me overigens niet erg aan "blurry" scrollen, ik zie waar ik ongeveer wil zijn en schuif dan rustig verder. Ach, accu heeft voor mij sowieso meer prio.
[ Voor 8% gewijzigd door iisworks op 23-09-2020 18:24 ]
het voelt voor mij als de logische volgende stap in telefoons die sneller aanvoelen, een beetje zoals project butter dat was bij jelly bean een paar jaar terug.
tegenwoordig zijn midrange processors meer dan krachtig genoeg, dan moet je de snappiness van een toestel wel ergens anders halen. vind het meer een quality of life eigenschap dan een wow-effect
tegenwoordig zijn midrange processors meer dan krachtig genoeg, dan moet je de snappiness van een toestel wel ergens anders halen. vind het meer een quality of life eigenschap dan een wow-effect
Het zal per persoon verschillen want ik ben erg gevoelig voor dit soort dingen. Ik zie verschil tussen fhd+ en qhd+ ondanks dat velen het niet zien. 60hz of 120hz is voor mij zeer duidelijk waarneembaar en ik kan eigenlijk niet meer terug maar ook micro haperingen zie ik heel snel zoals video opnames van veel Android smartphones en zelfs in films zie ik wel eens haperingen.iisworks schreef op woensdag 23 september 2020 @ 16:16:
[...]
Ik ook niet, ik stond helemaal klaar voor een enorm "wow" effect na het zien van reviews.
Nog gecontroleerd met de ufo test pagina en heb me op allerlei manieren suf gescrold op 120 Hz maar was niet onder de indruk. Ik stoor me overigens niet erg aan "blurry" scrollen, ik zie waar ik ongeveer wil zijn en schuif dan rustig verder. Ach, accu heeft voor mij sowieso meer prio.
Ik heb de S10 ook gehad en ik merkte toch wel dat de S20+ veel sneller aanvoelde. Vond het wel een mooie upgrade maar dat kwam ook omdat de Plus een groter scherm en accu heeft.
Ik schakelde in het begin voortdurend tussen 60 en 120 en vond het verschil niet de moeite waard om niet de volledige resolutie te kunnen gebruiken. Nu heb ik het even een tijdje volgehouden en neem de HD+ resolutie voor lief, zie toch bijna het verschil niet. ik kan niet meer terug naar 60hz. Ik merk nu duidelijk het verschil en vind 60hz stroef en hakkelige.
[ Voor 0% gewijzigd door edtims op 28-09-2020 09:45 . Reden: Typo ]
Fhd of qhd merk ik nauwelijks, maar toen ik het scherm van de S20 op 120hz zag was ik meteen verkocht, ik had wel degelijk het 'wow-effect' en geniet er nog altijd van.
Ik snap er ook niks van dat er mensen zijn die er weinig om geven, of het nauwelijks lijken te merken. Zo zie je maar, erg persoonlijk.
Ik snap er ook niks van dat er mensen zijn die er weinig om geven, of het nauwelijks lijken te merken. Zo zie je maar, erg persoonlijk.
Ik zag net dat de S20 Fan Edition 5G wereldwijd een Snapdragon 865 heeft, dus ook bij ons. Dat maakt hem toch wel interessant, zeker als je liever een plat scherm hebt.
Ik vind de kromming zoals ie op de S20+ is wel mooi trouwens.
(let op, de 4G versie is wel met Exynos)
Ik vind de kromming zoals ie op de S20+ is wel mooi trouwens.
(let op, de 4G versie is wel met Exynos)
De kromming van het scherm van de S20 is veel minder dan op de S7 Edge of S8, dus ik heb er nu minder last van dan bij mijn vorige telefoon. Hoewel ik er nog steeds het nut niet echt van in zie, voelt het wel fijn dun in de hand (zelfs met minimalistisch hoesje erom).
Sinds een eeuwigheid bij Apple overweeg ik sinds enkele wegen serieus om een overstap te maken naar Android. Ik ben echter niet helemaal (of eigenlijk helemaal niet) thuis in de Android wereld en laatste geruchten. Eerlijk gezegd heb ik ook niet heel veel zin om mij in alle laatste geruchten over nieuwe toestellen in te lezen (ik kan maar beter eerlijk zijn) want ik heb snel een nieuwe telefoon nodig
. Mijn vraag is eigenlijk simpel: is het momenteel een logisch moment om een S20 te halen? Een tijdje terug heb ik de headset actie helaas gemist en ik zie dat er momenteel ook niet echt andere acties lopen. Dat er begin 2020 weer nieuwe toestellen komen heb ik gelezen en of er nog overige acties op de planning staan voor deze of komende maand weet ik niet. Hebben jullie voor mij wellicht een goed advies? Ik heb wel altijd graag een high end toestel en dat is de reden dat ik specifiek de S20 op het oog heb. Bedankt alvast!
Als je kijkt naar het prijsverloop in de pricewatch, dan volgt de S20 vrij gelijk de S10 release van vorig jaar. Er zit dan ook niet heel veel verschil in, behalve wat acties die gaan volgen. Als je kunt wachten tot Black Friday (27 november) dan zou ik dat zeker doen, maar tot die tijd verwacht ik weinig. Cashback acties zijn weer afgelopen, maar misschien kun je elders nog wat vinden.Nipje schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 16:59:
Sinds een eeuwigheid bij Apple overweeg ik sinds enkele wegen serieus om een overstap te maken naar Android. Ik ben echter niet helemaal (of eigenlijk helemaal niet) thuis in de Android wereld en laatste geruchten. Eerlijk gezegd heb ik ook niet heel veel zin om mij in alle laatste geruchten over nieuwe toestellen in te lezen (ik kan maar beter eerlijk zijn) want ik heb snel een nieuwe telefoon nodig. Mijn vraag is eigenlijk simpel: is het momenteel een logisch moment om een S20 te halen? Een tijdje terug heb ik de headset actie helaas gemist en ik zie dat er momenteel ook niet echt andere acties lopen. Dat er begin 2020 weer nieuwe toestellen komen heb ik gelezen en of er nog overige acties op de planning staan voor deze of komende maand weet ik niet. Hebben jullie voor mij wellicht een goed advies? Ik heb wel altijd graag een high end toestel en dat is de reden dat ik specifiek de S20 op het oog heb. Bedankt alvast!
Qua telefoons zal de S20 het dichtst zitten bij je iOS ervaring, maar het zal toch nog wel de nodige verschillen hebben. Even inlezen wat er mogelijk is en wat men zoal aanraad, kan geen kwaad. Er zijn nog wel wat andere fabrikanten, maar heel veel verschil in hardware is er niet echt. Het is vooral software, maar als je een andere launcher installeert en wat andere apps gebruikt voor bellen of berichten, dan valt dat verschil weer helemaal weg. Het is maar net wat je er zelf van maakt. Ik zou in ieder geval aanraden om het allemaal even aan te kijken en niet meteen af te schieten als je iets niet bevalt, sommige dingen zijn gewoon even wennen, maar niet per se verkeerd imo.
Voordat je een toestel aanschaft, zou ik al wel een Google account en Samsung account aanmaken (als je die nog niet hebt), dat scheelt toch weer invullen en valideren bij zo'n installatie. Al kun je ook daarmee even het toetsenbord uitproberen. Ook dingen om batterij te besparen zou ik aanraden om pas na een week te doen, de eerste tijd gaat je toestel toch zaken optimaliseren en aanpassen. Het toestel probeert je patronen te herkennen e.d. (om daar bepaalde acties op aan te passen), dat gaat na een tijdje wel een stuk beter. Overigens zijn er wel batterijvreters, maar zaken als Always On Display, Bluetooth of Wifi de hele dag aan vallen daar gewoon niet onder. Dat gaat gewoon prima. Maar een constante verbinding met je PC (om daar berichten op te ontvangen bv) vind ik wel wat veel batterij vergen voor weinig toegevoegde waarde.
Ik zou zeggen, als je de stap wilt nemen, is dit een prima moment. Updates hebben het toestel heel stabiel gemaakt, batterij en camera verbeterd en bepaalde zaken opgelost, dus dat werkt gewoon prima.
Bedankt voor je uitgebreide reactie! Helder verhaal. Het enige wat me wel aan het denken zet is black friday.. Hebben ze in het verleden vanuit Samsung echt mooie acties gehad wat dat betreft, of enkel wat extra korting?Martinspire schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 17:48:
[...]
Als je kijkt naar het prijsverloop in de pricewatch, dan volgt de S20 vrij gelijk de S10 release van vorig jaar. Er zit dan ook niet heel veel verschil in, behalve wat acties die gaan volgen. Als je kunt wachten tot Black Friday (27 november) dan zou ik dat zeker doen, maar tot die tijd verwacht ik weinig. Cashback acties zijn weer afgelopen, maar misschien kun je elders nog wat vinden.
Qua telefoons zal de S20 het dichtst zitten bij je iOS ervaring, maar het zal toch nog wel de nodige verschillen hebben. Even inlezen wat er mogelijk is en wat men zoal aanraad, kan geen kwaad. Er zijn nog wel wat andere fabrikanten, maar heel veel verschil in hardware is er niet echt. Het is vooral software, maar als je een andere launcher installeert en wat andere apps gebruikt voor bellen of berichten, dan valt dat verschil weer helemaal weg. Het is maar net wat je er zelf van maakt. Ik zou in ieder geval aanraden om het allemaal even aan te kijken en niet meteen af te schieten als je iets niet bevalt, sommige dingen zijn gewoon even wennen, maar niet per se verkeerd imo.
Voordat je een toestel aanschaft, zou ik al wel een Google account en Samsung account aanmaken (als je die nog niet hebt), dat scheelt toch weer invullen en valideren bij zo'n installatie. Al kun je ook daarmee even het toetsenbord uitproberen. Ook dingen om batterij te besparen zou ik aanraden om pas na een week te doen, de eerste tijd gaat je toestel toch zaken optimaliseren en aanpassen. Het toestel probeert je patronen te herkennen e.d. (om daar bepaalde acties op aan te passen), dat gaat na een tijdje wel een stuk beter. Overigens zijn er wel batterijvreters, maar zaken als Always On Display, Bluetooth of Wifi de hele dag aan vallen daar gewoon niet onder. Dat gaat gewoon prima. Maar een constante verbinding met je PC (om daar berichten op te ontvangen bv) vind ik wel wat veel batterij vergen voor weinig toegevoegde waarde.
Ik zou zeggen, als je de stap wilt nemen, is dit een prima moment. Updates hebben het toestel heel stabiel gemaakt, batterij en camera verbeterd en bepaalde zaken opgelost, dus dat werkt gewoon prima.
Gisteren ook gehad. Eindelijk weer Android 10 gestures met een custom launcher.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik heb hem ook binnen op mijn s20 5g.
Mijn vriendin heeft de PHN versie en had hem 18-9 al binnen.
Wat me opvalt is dat ik sinds deze update ook echt 5g heb. En deze update is bij mij 354 MB en bij haar 144.
Waar zit het verschil in?
Wat me opvalt is dat ik sinds deze update ook echt 5g heb. En deze update is bij mij 354 MB en bij haar 144.
Stop chasing the dream, you're already living it
Ik heb op mijn S20 5G ook de update net binnen gekregen (VFNL). Op XDA stond dat er een camera verbetering naast de security verbeteringen bij zit. Vooral de low-light foto's zouden beter zijn, minder uitgesmeerde vlakken/kleuren. Maar ik heb nog geen voorbeelden gezien. We laten ons verrassen :-)
Ik begreep dat er ook een update met de september security update alleen is geweest, het kan zijn dat die kleiner was aangezien er geen camera aanpassingen in zaten. Maar dat moet je kunnen zien in het lijstje met aanpassingen van de updateQosmic schreef op woensdag 30 september 2020 @ 10:13:
Ik heb hem ook binnen op mijn s20 5g.
ik heb idd ook camera update erbij en zij alleen security update
Ze doen met de meeste acties gewoon mee. Zo'n BTW-actie (al is MM daar nu mee gestopt volgens mij), alsook veel andere acties. Zo'n cashback is net afgelopen, maar inmiddels zit ie daar in de pricewatch nog maar 50 euro boven. Verder schelen de meeste acties max iets van 100/150 euro met de normale prijs, dus dat kan interessant zijn. Maar het is ook weer niet zoveel dat je er echt op moet gaan zitten wachten imo.Nipje schreef op woensdag 30 september 2020 @ 09:25:
[...]
Bedankt voor je uitgebreide reactie! Helder verhaal. Het enige wat me wel aan het denken zet is black friday.. Hebben ze in het verleden vanuit Samsung echt mooie acties gehad wat dat betreft, of enkel wat extra korting?
Wellicht dat je nog even bij iemand kan proberen hoe ie werkt en ie bevalt. Menig winkel heeft er wel een werkende versie van. Elke Mediamarkt heeft er wel 1 hangen en vaak nog meerdere kleuren ook.
Ik heb een esim van Vodafone maar na de laatste update krijg ik geen 5g meer op mijn s20 +
Alles staat goed ingesteld maar krijg met geen mogelijkheid meer 5g
Iemand een oplossing?
Iemand een oplossing?
Vodafone bellen ?Dancis schreef op woensdag 30 september 2020 @ 15:54:
Ik heb een esim van Vodafone maar na de laatste update krijg ik geen 5g meer op mijn s20 +
Iemand een oplossing?
Android auto?
Vrouw is zich aan het oriënteren naar update van haar S7 naar S20 of iPhone. Haar auto (Ford) ondersteunt android auto, maar daarvan lees ik gemengde reacties dat dit met de S20 slecht zou werken (niet verbinden, verbinding die constant wegvalt, etcetc)?
Wat zijn jullie ervaringen met Android auto en de S20?
Vrouw is zich aan het oriënteren naar update van haar S7 naar S20 of iPhone. Haar auto (Ford) ondersteunt android auto, maar daarvan lees ik gemengde reacties dat dit met de S20 slecht zou werken (niet verbinden, verbinding die constant wegvalt, etcetc)?
Ikzelf rij de Ford Focus Vignale 2020 en gebruik ook Android auto. Afgezien van de gevoeligheid van het USB kabeltje heb ik geen last van wegvallen verbindingen. Wel laat wat mij betreft de kwaliteit van Android Auto nog wat te wensen over, maar dat is mogelijk ook persoonlijk naar gebruik (maak veel gebruik van MS Teams, iets wat ik in de AA niet voor elkaar krijg, maar op mijn vorige iPhone kwamen gesprekken wel gewoon binnen en kon ik met het display opnemen). Navigeren gaat iig prima, bellen ook als ook het afspelen van muziek. Voorlezen van Whatsapp berichten worden op z'n engels uitgesproken terwijl mijn toestel alleen de nederlandse taal heeft ingesteld staan. Conclusie: ik herken me iig niet in de genoemde gemengde reacties en durf te stellen dat het prima werkt.Leffunk schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 20:33:
Android auto?
Ik gebruik ook AA en dat werkt perfect, wel emt een kabeltje.
AA gebruik ik voor bellen, maps en spotify, geen vuiltje aan de lucht.
Hiervoor had ik ook een s7 en nu de s20 5g.ben erg blij met de overstap.
AA gebruik ik voor bellen, maps en spotify, geen vuiltje aan de lucht.
Hiervoor had ik ook een s7 en nu de s20 5g.ben erg blij met de overstap.
Exact hetzelfde hier. Ik mag niet teveel met de kabel bewegen, want dan is de verbinding weg. Maar ik neem aan dat dat gewoon aan de kabel ligt?Hendry Scholing schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 08:45:
[...]
Ikzelf rij de Ford Focus Vignale 2020 en gebruik ook Android auto. Afgezien van de gevoeligheid van het USB kabeltje heb ik geen last van wegvallen verbindingen.
Binnenkort eens een nieuwe kabel proberen.
Ook een focus (bj 2019) en werkt prima. Ook wel eens dat hij wegvalt maar dat ligt bij mij zeker aan een brakke kabel.
Android Auto zelf mag nog wel wat beter. Kan niet overweg met dual sim als je wilt bellen (krijg op de telefoon zelf een popup welke sim ik wil gebruiken maar die zie ik niet op het auto scherm). Niet alle functies uit maps zie je op je scherm (flitsers kun melden etc).
Het werkt gewoon allemaal net niet zo lekker als je telefoon, maar ik kan ook echt niet meer zonder.
Android Auto zelf mag nog wel wat beter. Kan niet overweg met dual sim als je wilt bellen (krijg op de telefoon zelf een popup welke sim ik wil gebruiken maar die zie ik niet op het auto scherm). Niet alle functies uit maps zie je op je scherm (flitsers kun melden etc).
Het werkt gewoon allemaal net niet zo lekker als je telefoon, maar ik kan ook echt niet meer zonder.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Bedankt voor de android auto input. Nog een vraagje mbt als Belg kopen in Nederland. Kan je eender welk service punt van Samsung in België binnenlopen mbt garantie herstellingen etc? Of moet toestel sowieso terug naar de webshop in Nederland waar je het kocht?
Heeft het in België al zin om de 5g variant aan te schaffen? Of is dat weggegooid geld? Of heeft de 5g nog andere voordelen tegenover de 4g versie, buiten meer RAM (12 tegenover
?
Heeft het in België al zin om de 5g variant aan te schaffen? Of is dat weggegooid geld? Of heeft de 5g nog andere voordelen tegenover de 4g versie, buiten meer RAM (12 tegenover
[ Voor 25% gewijzigd door Leffunk op 06-10-2020 19:33 ]
Persoonlijk verwacht ik dat 5G snel geintroduceerd gaat worden in de meeste Europese landen. Als het prijsverschil niet te groot is tussen beide telefoons zou ik altijd voor 5G gaan.Leffunk schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 18:06:
Heeft het in België al zin om de 5g variant aan te schaffen? Of is dat weggegooid geld? Of heeft de 5g nog andere voordelen tegenover de 4g versie, buiten meer RAM (12 tegenover?
Over 1 a 2 jaar zal 5G wel gemeengoed zijn (in elk geval in Nederland).
De overige verschillen tussen het 4G of 5G model zijn relatief klein, de hoeveelheid RAM zul je niet direkt als een verschil merken in dagelijks gebruik.
Nog even terug komen op de slecht werkende fingerafdrukscanner. Het beschermfolie op mijn scherm ging los en werd al lelijk dus het er maar afgetrokken. De scanner werkt nu echt een behoorlijk stuk beter.
1 oktober update komt nu net binnen op mn S20 Ultra
www.youtube.com/DerOllie
Hier ook op de normale 4G uitvoering. Wat ik wel wat vreemd vind, want gisteren kwam er ook al een update specifiek voor de camera. Maar goed, ik klaag niet.. ben blij dat er actief aan stabiliteit van het toestel blijvend wordt gewerkt
Ik kreeg wel een cameraupdate binnen, maar nog steeds beveiligingspatch SeptemberDerOllie schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 13:24:
@henklbr kan er een topic gestart worden voor de beta uitrol? Zodra dit voor de exynos toestellen is gestart, snapdragon is net begonnen in de VS.
"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
Meer mensen last van het feit dat de s10 bij <15% acculading niet meer automatisch in energiebesparingsstand gaat?
Ik denk dat je daar wel een topic over kan starten...Kapitein187 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 18:28:
@henklbr kan er een topic gestart worden voor de beta uitrol? Zodra dit voor de exynos toestellen is gestart, snapdragon is net begonnen in de VS.
Weet wel, dat Nederland niet de "gelukkige" is bij de Beta-uitrol: PHN/VDF/TNL zal moeten wachten tot de officiële release...
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Je zit in het verkeerde topic !theonlymarco83 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 18:37:
Meer mensen last van het feit dat de s10 bij <15% acculading niet meer automatisch in energiebesparingsstand gaat?
Hier ook vandaag op een gewone s20.DerOllie schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 13:24:
Ik neem aan (zoals bij vorige beta's) dat je op XDA wel aan de slag gaat met de update.zip fileshenklbr schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 19:46:
[...]
Ik denk dat je daar wel een topic over kan starten...
Weet wel, dat Nederland niet de "gelukkige" is bij de Beta-uitrol: PHN/VDF/TNL zal moeten wachten tot de officiële release...
Sinds 3 maande nu een S20 , laatste tijd erg vaak last dat tijdens telefoon gesprekken de verbinding wordt verbroken , is dit wellicht een bekend probleem bij de S20 , als dit niet het geval is hoe controleer ik of het aan het toestel of de provider (Tmobile) ligt ?
Dit weet ik (nog) niet, aangezien ik geen S20 Ultra meer heb (Note20 Ultra & Z Fold2 now)Kapitein187 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 10:42:
[...]
Ik neem aan (zoals bij vorige beta's) dat je op XDA wel aan de slag gaat met de update.zip files
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Enkele dagen terug had ik ook een update, meende dat dit oktober patch was en net dus deze update ook.DerOllie schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 13:24:
Welke update was paar dagen terug dan 😂
De eerste was een camera update, daarna de oktober patch.beezjeh schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 19:40:
[...]
Enkele dagen terug had ik ook een update, meende dat dit oktober patch was en net dus deze update ook.
Welke update was paar dagen terug dan 😂
Volgens mij geen bekend probleem maar je kunt wel proberen om 4G en WiFi bellen aan of uit te zetten.ramrodwillem schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 14:11:
Sinds 3 maande nu een S20 , laatste tijd erg vaak last dat tijdens telefoon gesprekken de verbinding wordt verbroken , is dit wellicht een bekend probleem bij de S20 , als dit niet het geval is hoe controleer ik of het aan het toestel of de provider (Tmobile) ligt ?
Voor 4G bellen ga je naar Instellingen > verbindingen > mobiele netwerken > bellen via 4G.
Voor WiFi bellen ga je naar de telefoon app > instellingen > bellen via wifi
Denk niet dat dit het probleem is maar dan heb je dit in iedergeval uitgesloten.
[ Voor 5% gewijzigd door Garret1410 op 10-10-2020 10:12 ]
Ik heb op mijn S20-5G geen last van wegvallende verbindingen tijdens telefoongesprekken.Garret1410 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 10:11:
[...]
Volgens mij geen bekend probleem maar je kunt wel proberen om 4G en WiFi bellen aan of uit te zetten.
Voor 4G bellen ga je naar Instellingen > verbindingen > mobiele netwerken > bellen via 4G.
Voor WiFi bellen ga je naar de telefoon app > instellingen > bellen via wifi
Denk niet dat dit het probleem is maar dan heb je dit in iedergeval uitgesloten.
Uitzoeken waarom kan lastig zijn. Misschien helpt dit.
Hebben andere mensen op jouw locatie hier ook last van ? Of heb je al eens geprobeerd te bellen met een ander toestel ?
Als het probleem dan ook optreedt zal het hoogstwaarschijnlijk de provider zijn dit dit veroorzaakt.
Ik zou altijd even met de provider contact opnemen en dit doorgeven. Het kan ook een bekend euvel bij hen zijn.
Als het altijd tijdens bellen van dezelfde locatie gebeurd dan zal het waarschijnlijk niet aan de telefoon liggen. Treedt het probleem altijd op dezelfde locatie op ?
Goodlock zou nu ook moeten beschikbaar zijn in de nederlandse galaxy app-store. 
https://androidcommunity....herlands-and-eu-20201007/
Ik overweeg ook een US versie van de Galaxy S20 5g te importeren. Weet iemand of op het kpn netwerk VoLTE werkt? Of aan de praat is te krijgen?
Hoe kan ik mijn 5G op mijn Samsung s20+ in of uit schakelen.
SettingsMichiel56 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 12:14:
Hoe kan ik mijn 5G op mijn Samsung s20+ in of uit schakelen.
Connections
Mobile connections
Network mode
En dan de juiste keuze maken
Ik heb een S20+ 5G (9860) en met TGY CSC werkt 5G gewoon perfect met Vodafone abbohenk26 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 10:26:
Ik overweeg ook een US versie van de Galaxy S20 5g te importeren. Weet iemand of op het kpn netwerk VoLTE werkt? Of aan de praat is te krijgen?
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Bedankt voor de tip, meteen de nicelock apps verwijderd.Tec7lol schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 19:17:
Ik heb ook de S20+ tgy (Hong Kong) en Volte werkt met kpn.henk26 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 10:26:
Maar je kunt ook aan de FE denken, de 5g versie daarvan heeft ook in NL een Snapdragon 865.
Thanks voor de info. Andere vraag, werkt wifi call ook i.c.m. KPN? Ik zie het typenummer niet in het lijstje staan bij KPN, het model wel.Q_7 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:47:
[...]
Ik heb een S20+ 5G (9860) en met TGY CSC werkt 5G gewoon perfect met Vodafone abboGebruik zelf dan mijn KPN abbo in een Note 20U (N9860) en met BRI werkt 5G en voLTE2 ook gewoon uitstekend.
Als het niet werkt, zou het met een CRC flash op te lossen zijn (PHD inladen)? Of is het toestel daarna bricked?
Net mijn nieuwe s20 opgestart en merkte dat er een "app starter" app opstaat met tmobile/Telekom logo. Deze is alleen uit te schakelen en niet te verwijderen. Meer mensen deze app aangetroffen? En deze toch kunnen verwijderen?
Heb je jou S20 bij Belsimpel gekocht ?theonlymarco83 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 01:04:
Net mijn nieuwe s20 opgestart en merkte dat er een "app starter" app opstaat met tmobile/Telekom logo. Deze is alleen uit te schakelen en niet te verwijderen. Meer mensen deze app aangetroffen? En deze toch kunnen verwijderen?
Klopt helemaal, consequenties? Best de boel opnieuw installeren mét simkaart erin? (Eerste keer niet gedaan)
[ Voor 16% gewijzigd door theonlymarco83 op 14-10-2020 10:08 ]
Dank voor de tip. Zo te zien zitten niet alle modules die in NiceLock zichtbaar zijn er in, maar de paar die ik gebruik gelukkig wel dus dat maakt updaten van die modules weer wat makkelijkerTec7lol schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 19:17:
Dan heb je waarschijnlijk een Duits T-mobile toestel gekocht van Belsimpel,theonlymarco83 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 10:02:
[...]
Klopt helemaal, consequenties? Best de boel opnieuw installeren mét simkaart erin? (Eerste keer niet gedaan)
zei kopen deze in grote getale op van providers dit voor een mooie prijs.
De app zelf kun je niet verwijderen, alleen uitzetten.
Thanks voor de info, zie bij de csc code ook "oxm" staan, heeft dit nog enige consequenties? Of krijg ik dan gewoon mijn updates zodra de Duitse tmobile ze goedkeurt?Albert020 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 10:50:
[...]
Dan heb je waarschijnlijk een Duits T-mobile toestel gekocht van Belsimpel,
zei kopen deze in grote getale op van providers dit voor een mooie prijs.
De app zelf kun je niet verwijderen, alleen uitzetten.
Die zou je gewoon krijgen, dit heeft volgens mij geen consequenties.theonlymarco83 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 10:53:
[...]
Thanks voor de info, zie bij de csc code ook "oxm" staan, heeft dit nog enige consequenties? Of krijg ik dan gewoon mijn updates zodra de Duitse tmobile ze goedkeurt?
hebben jullie nog tips om snel en makkelijk alle data van je Iphone naar de S20 over te zetten, ik zag namelijk dat er geen usb-c naar uas-a verloopstukje in de doos meer zit.
Kan de Samsung Smartswitch software hier niet wat in betekenen? Kan met Android ook draadloos, misschien met een iPhone ook? https://www.samsung.com/nl/apps/smart-switch/Yunghui schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:20:
hebben jullie nog tips om snel en makkelijk alle data van je Iphone naar de S20 over te zetten, ik zag namelijk dat er geen usb-c naar uas-a verloopstukje in de doos meer zit.
Mogelijk stel ik een enorm domme vraag, maar ik krijg met geen mogelijkheid 5ghz wifi netwerken gevonden op mijn s20 5g. Op google kan ik hier gek genoeg niet zo heel veel over vinden. Zie ik iets simpels over het hoofd?
Is je abo geschikt voor 5G? Staat het “aan” voor jouw abonnement? Is je simkaart geschikt? Dat zijn een aantal dingen die je kan checken.Nipje schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 08:33:
Mogelijk stel ik een enorm domme vraag, maar ik krijg met geen mogelijkheid 5ghz wifi netwerken gevonden op mijn s20 5g. Op google kan ik hier gek genoeg niet zo heel veel over vinden. Zie ik iets simpels over het hoofd?
Hij heeft het over wifi 5Ghz. Niet 5G mobiel.Volkan1984 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 08:44:
[...]
Is je abo geschikt voor 5G? Staat het “aan” voor jouw abonnement? Is je simkaart geschikt? Dat zijn een aantal dingen die je kan checken.
Al een netwerk reset gedaan? Instellingen, zoeken op reset netwerk. Dan netwerk instellingen resetten.Nipje schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 08:33:
[ Voor 28% gewijzigd door DiMacho op 17-10-2020 09:09 ]
Bedankt voor de suggestie, maar ik zie nog altijd geen enkel 5ghz netwerk tussen de lijst staan.DiMacho schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 09:09:
[...]
Hij heeft het over wifi 5Ghz. Niet 5G mobiel.
[...]
Al een netwerk reset gedaan? Instellingen, zoeken op reset netwerk. Dan netwerk instellingen resetten.
Old school reboot?Nipje schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 10:47:
[...]
Bedankt voor de suggestie, maar ik zie nog altijd geen enkel 5ghz netwerk tussen de lijst staan.
Kan je met andere apparaten wel op het 5ghz netwerk?
Oh ja! Zit zo met 5G in mn hoofd..DiMacho schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 09:09:
[...]
Hij heeft het over wifi 5Ghz. Niet 5G mobiel.
Yes werkt alleen op mijn s20 niet, alle overige apparaten zien het wel gewoon. Reboot doet ook niks. Ook bij mijn buren zie ik het 5ghz netwerk niet.Yunghui schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:07:
[...]
Old school reboot?
Kan je met andere apparaten wel op het 5ghz netwerk?
Probeer eens van kanaal te veranderen op je wifi router.Nipje schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:27:
[...]
Yes werkt alleen op mijn s20 niet, alle overige apparaten zien het wel gewoon. Reboot doet ook niks. Ook bij mijn buren zie ik het 5ghz netwerk niet.
Toch wel bizar hoe goed de pixel 5 presteert tov de S20 fe
YouTube: Pixel 5 versus Samsung Galaxy S20 FE camera comparison
Zo zie je maar dat camera-hardware niet alles is.
Ja, Google staat erom bekend dat de heel goede camera software hebben en dus gebrek aan specifieke camera hardware kunnen compenseren.Tec7lol schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 20:53:
Echter als ik als consument globaal (dus niet naar de techniek) kijk zie ik twee midrange telefoons die in dezelfde prijsklasse zitten en elk hun sterke en zwakke punten hebben op het camera gebied. Welke beter is is volgens mij afhankelijk van persoonlijke voorkeur (ivm kleursetting) en laat ik graag aan de fotografen onder ons over ter discussie. Foto’s van beide toestellen lijken mij prima.
Persoonlijk zou ik voor de Samsung S20 FE kiezen als ik zou moeten kiezen. Dit toestel is beter qua hardware. Google kan dit niet allemaal goedmaken met software.
Ik heb ook de Google camera app op mijn S20 gezet, en even met de night mode gespeeld. De resultaten van de stock camera waren beter in de meeste gevallen, verbaasde me een beetje. Misschien werkt ie beter op de eigen Google hardware.
Tja, zoveel reviews zoveel verschillende meningen. Denk dat de Pixel wel de beste foto's maakt (met name portretten) maar het verschil is klein. De FE is een goede allrounder want heeft een 3x optische zoom en doet eigenlijk niets verkeerd.Tec7lol schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 20:53:
Hieronder zomaar even twee reviews die ik eerder gezien had tussen de twee telefoons en de OP8T
YouTube: Google Pixel 5 vs OnePlus 8T vs Galaxy S20 FE Camera Test Comparison!
YouTube: Google Pixel 5 vs OnePlus 8T vs Samsung Galaxy S20 FE - ULTIMATE Com...
Als ik even mag inbreken. Weet iemand hoe ik een telefoongesprek kan opnemen in goede kwaliteit zonder dat de andere partij daarvan op de hoogte is? Alle apps heb ik reeds getest maar geen van allen neemt het signaal goed op.
Wat kan ik hiertegen doen?
Wat kan ik hiertegen doen?
Buiten het feit of het wel zou mogen is het onmogelijk te beantwoorden als je alle apps al zou hebben gehad.
2010 HTC Desire / 2012 HTC One X+ / 2014 Nexus 6 / 2016 Samsung Galaxy S7 Edge / 2018 Huawei P20 Pro / 2020 Samsung S20+ 5g / iPhone 13
Nieuwe update voor de S20 Ultra beschikbaar in NL:
PHN : BTJ1 (G988BXXU5BTJ1/G988BOXM5BTJ1/G988BXXU5BTJ1)
Kan iemand mij een screenshot (compleet) sturen van "What's New"?
Dank alvast...
Dank alvast...
henklbr schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:04:
Nieuwe update voor de S20 Ultra beschikbaar in NL:
Dank alvast...

Nu de prijs van de S20+ steeds meer acceptabel wordt (voor mij persoonlijk dan) ga ik steeds meer kijken naar dit toestel. Tegelijkertijd kijk ik ook met een schuin oog naar de 8T. Ik heb nu een 7T Pro maar ik vind de gebogen schermranden best vervelend.
Wel blijf ik bij de S20+ wat zorgen houden over de accuduur. Al lees ik hier ook berichten over dat 6+ haalbaar moet zijn (bijv met behulp van Bixby routines). Hoe ik OneUI ga vinden in het dagelijkse gebruik weet ik niet, maar ik gok dat het een kwestie van wennen is. Wat uiterlijk betreft wint de S20+ het van de 8T. Maar goed ik heb geen haast, rustig maar eens er overna denken. Misschien beide toestellen ook eerst nog maar eens naast elkaar zien in real life. Maar best kans dat, wanneer er een goede aanbieding voorbij komt de S20+ opeens besteld wordt. Ik ga me maar vast indekken voor de reactie van vrouwlief tegen die tijd
Wel blijf ik bij de S20+ wat zorgen houden over de accuduur. Al lees ik hier ook berichten over dat 6+ haalbaar moet zijn (bijv met behulp van Bixby routines). Hoe ik OneUI ga vinden in het dagelijkse gebruik weet ik niet, maar ik gok dat het een kwestie van wennen is. Wat uiterlijk betreft wint de S20+ het van de 8T. Maar goed ik heb geen haast, rustig maar eens er overna denken. Misschien beide toestellen ook eerst nog maar eens naast elkaar zien in real life. Maar best kans dat, wanneer er een goede aanbieding voorbij komt de S20+ opeens besteld wordt. Ik ga me maar vast indekken voor de reactie van vrouwlief tegen die tijd

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Misschien de S20 FE 5G dan iets voor je, met Snapdragon processor ipv Exynos 990?13art schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:17:
Nu de prijs van de S20+ steeds meer acceptabel wordt (voor mij persoonlijk dan) ga ik steeds meer kijken naar dit toestel. Tegelijkertijd kijk ik ook met een schuin oog naar de 8T. Ik heb nu een 7T Pro maar ik vind de gebogen schermranden best vervelend.
Wel blijf ik bij de S20+ wat zorgen houden over de accuduur. Al lees ik hier ook berichten over dat 6+ haalbaar moet zijn (bijv met behulp van Bixby routines). Hoe ik OneUI ga vinden in het dagelijkse gebruik weet ik niet, maar ik gok dat het een kwestie van wennen is. Wat uiterlijk betreft wint de S20+ het van de 8T. Maar goed ik heb geen haast, rustig maar eens er overna denken. Misschien beide toestellen ook eerst nog maar eens naast elkaar zien in real life. Maar best kans dat, wanneer er een goede aanbieding voorbij komt de S20+ opeens besteld wordt. Ik ga me maar vast indekken voor de reactie van vrouwlief tegen die tijd![]()
Uiteraard de S20FE gezien, maar wat looks betreft staat die me wat minder aan.henklbr schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:27:
[...]
Misschien de S20 FE 5G dan iets voor je, met Snapdragon processor ipv Exynos 990?
Ik heb de BTJ1 update zojuist gedaan en dat heeft ervoor gezorgd dat mijn 4g niet meer werkt. Het blijft maar op 3G staan.
Als ik vliegtuigmodus even aan en uitzet dan zie ik wel dat na 30 seconde dat de telefoon voor 1 seconde op 4g springt maar gelijk weer terug naar 3g.
Voor de update had ik gewoon 4g, dus het ligt wel aan de telefoon.
Als ik vliegtuigmodus even aan en uitzet dan zie ik wel dat na 30 seconde dat de telefoon voor 1 seconde op 4g springt maar gelijk weer terug naar 3g.
Ik wilde het net gaan vragen hier want ik heb hetzelfde probleem sinds gisteren. Dacht eerst dat er een storing van KPN was maar vandaag nog steeds hetzelfde. Ook al netwerk reset en wipe cache uitgevoerd zonder resultaat.V-rg schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:03:
Ik heb de BTJ1 update zojuist gedaan en dat heeft ervoor gezorgd dat mijn 4g niet meer werkt. Het blijft maar op 3G staan.
Denk dat het aan de update ligt.
Goed om te horen dat ik niet de enige ben (als in, dat het niet een issue is met deze telefoon, zodat ik het terug moet sturen). Ik heb toevallig ook KPN...Garret1410 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:10:
[...]
Ik wilde het net gaan vragen hier want ik heb hetzelfde probleem sinds gisteren. Dacht eerst dat er een storing van KPN was maar vandaag nog steeds hetzelfde. Ook al netwerk reset en wipe cache uitgevoerd zonder resultaat.
Ben dan benieuwd als issue in combinatie met KPN is of ook met andere providers.
[ Voor 7% gewijzigd door V-rg op 20-10-2020 09:17 ]
V-rg schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:03:
Apart, op xda melden mensen hetzelfde probleem met de OneUI beta en KPN.Garret1410 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:10:
[...]
Ik wilde het net gaan vragen hier want ik heb hetzelfde probleem sinds gisteren. Dacht eerst dat er een storing van KPN was maar vandaag nog steeds hetzelfde. Ook al netwerk reset en wipe cache uitgevoerd zonder resultaat.
Wellicht iets bij KPN wat er niet lekker loopt?
Ik draai die beta ook en heb samen met Vodafone nergens last van.
[ Voor 3% gewijzigd door Kapitein187 op 20-10-2020 09:17 ]
Heb je daar een link van toevallig?Kapitein187 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:16:
[...]
[...]
Apart, op xda melden mensen hetzelfde probleem met de OneUI beta en KPN.
Wellicht iets bij KPN wat er niet lekker loopt?
Ik draai die beta ook en heb samen met Vodafone nergens last van.
Zonder me verder ingelezen te hebben, maar zijn wellicht de apn instellingen veranderd/niet meer correct?V-rg schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:16:
[...]
Goed om te horen dat ik niet de enige ben (als in, dat het niet een issue is met deze telefoon, zodat ik het terug moet sturen). Ik heb toevallig ook KPN...
Ben dan benieuwd als issue in combinatie met KPN is of ook met andere providers.
Gecontroleerd, dat is gewoon goed. Ik heb zowel internet als advancedinternet geprobeerd, beide geven dezelfde issues.13art schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:29:
[...]
Zonder me verder ingelezen te hebben, maar zijn wellicht de apn instellingen veranderd/niet meer correct?
Hier ook net BTJ1 geinstalleerd op mijn S20 maar geen issues, krijg gewoon 4g te zien op KPN (oorspronkelijk via telfort)
Nou, dan ga ik eerst maar eens een volledige wipe doen. Aangezien ik verwacht dat KPN dat toch gaat vragen.m0ridin schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:04:
Hier ook net BTJ1 geinstalleerd op mijn S20 maar geen issues, krijg gewoon 4g te zien op KPN (oorspronkelijk via telfort)
Ik zal het resultaat laten weten.
Edit: Hier wacht ik dus mee, aangezien toch meer mensen dit issue hebben en 4G wel werkt op mijn S8. Ik denk dus echt dat het issue bij de firmware ligt.
[ Voor 17% gewijzigd door V-rg op 20-10-2020 13:50 ]
Ik krijg soms ook 4G te zien maar meestal H+. Lijkt wel alsof het ontvangst minder is geworden. Op m'n werk heb ik op bepaalde plekken helemaal geen bereik meer.m0ridin schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:04:
Sinds de BTJ1 update?Garret1410 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:36:
[...]
Ik krijg soms ook 4G te zien maar meestal H+. Lijkt wel alsof het ontvangst minder is geworden. Op m'n werk heb ik op bepaalde plekken helemaal geen bereik meer.
Mssn stomme vraag, maar 5 g dan?
Ik heb ook kpn en gewoon 5g
Ik woon helaas niet in de randstad of Noord-Brabant.Qosmic schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:41:
Mssn stomme vraag, maar 5 g dan?
De enige plek die wel recent 5g heeft gekregen is de treinstation hier (staat nog niet aangegeven bij KPN zelf). Ik zal na het werk wel even kijken als dat wel werkt.. kan ik ook gelijk kijken als ik overal 4G heb of dat het misschien specifieke plekken zijn. Bijvoorbeeld dat de 800mhz frequentie niet meer werkt via 4G.
Ja sinds de update. Thuis heb ik wel 4G+ maar op m'n werk niet terwijl ik normaal altijd 4G+ heb op m'n werk.
[ Voor 40% gewijzigd door Garret1410 op 20-10-2020 13:21 ]
Ik heb de SIM even in mijn S8 gestopt, daar werkt 4G wel. Dus het issue zit echt bij de telefoon.
Het valt me ook op, wanneer ik me telefoon opnieuw opstart dat het wel een tijd duurt voordat ik uberhaupt verbinding heb. Het lijkt echt zoals ik net aangeef dat de S20 probeert te verbinden met een bepaalde frequentie, maar dit lukt dus niet en dus na 1 minuut gaat hij terug naar een frequentie waar 3G op zit.
Dan ben ik benieuwd als ik straks na het werken even boodschappen ga doen, wat het resultaat dan is. Want ik heb thuis alleen maar 4G, geen 4G+ (dus ik vermoed geen combinatie van meerdere frequenties, was ook wel te merken aan de 30~40 mbps die ik gemiddeld maar haal).Ja sinds de update. Thuis heb ik wel 4G+ maar op m'n werk niet terwijl ik normaal altijd 4G+ heb op m'n werk.
Het valt me ook op, wanneer ik me telefoon opnieuw opstart dat het wel een tijd duurt voordat ik uberhaupt verbinding heb. Het lijkt echt zoals ik net aangeef dat de S20 probeert te verbinden met een bepaalde frequentie, maar dit lukt dus niet en dus na 1 minuut gaat hij terug naar een frequentie waar 3G op zit.
[ Voor 23% gewijzigd door V-rg op 20-10-2020 13:32 ]
Klinkt alsof er meer aan de hand is. Maar wat gebeurt er als je je simkaart in het andere slot doet?V-rg schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 13:27:
Ik heb de SIM even in mijn S8 gestopt, daar werkt 4G wel. Dus het issue zit echt bij de telefoon.
[...]
Dan ben ik benieuwd als ik straks na het werken even boodschappen ga doen, wat het resultaat dan is. Want ik heb thuis alleen maar 4G, geen 4G+ (dus ik vermoed geen combinatie van meerdere frequenties, was ook wel te merken aan de 30~40 mbps die ik gemiddeld maar haal).
Even gekeken, helaas zelfde issue.Martinspire schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 14:47:
[...]
Klinkt alsof er meer aan de hand is. Maar wat gebeurt er als je je simkaart in het andere slot doet?
S20ultra laatste update oktober ook gisteren geïnstalleerd.5g werkte wel maar sommige plekken zonder 5g blijft de telefoon NU schakelen tussen 3g/H+ of geen verbinding met KPN.
Voor deze update was het probleem dat de telefoon soms niet overging en gelijk doorschakelde terwijl je wel kon bellen en een goede 4g+ verbinding dus toen moest ik de telefoon van 5g afhalen en 4g/3g instellen om gebeld te kunnen worden... dit begint wel ULTRA irritant te worden.😭
Voor deze update was het probleem dat de telefoon soms niet overging en gelijk doorschakelde terwijl je wel kon bellen en een goede 4g+ verbinding dus toen moest ik de telefoon van 5g afhalen en 4g/3g instellen om gebeld te kunnen worden... dit begint wel ULTRA irritant te worden.😭
Dat had ik dus ookIkbenjelly schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 15:34:

De persoon die mij dan probeert te bellen hoort het niet eens overgaan.
Lijkt wel dat ze het issue wouden oplossen en daardoor nog een probleem hebben veroorzaakt
Edit:
Weet iemand als ik anders de firmware weer kan downgraden naar de 1 na laatste versie? Dat dat geen gevolgen heeft voor mijn Knox bit enzo. Ik heb namelijk die versie gedownload, maar ben beetje bang dat dat gevolgen heeft
[ Voor 21% gewijzigd door V-rg op 20-10-2020 16:27 ]
Let op:
Voor prijzen en levertijden: [Samsung Galaxy S20-serie] Levertijd & Prijzen
Voor accessoires: [Samsung Galaxy S20-serie] Accessoires topic
Voor prijzen en levertijden: [Samsung Galaxy S20-serie] Levertijd & Prijzen
Voor accessoires: [Samsung Galaxy S20-serie] Accessoires topic