https://bepakt.nl/collections/dakdragers-voor-mg-marvel-rHellbull89 schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 10:47:
[...]
Ik heb jouw posts in dit topic even doorgelezen en als ik het goed voor heb, ben jij sinds 2022 eigenaar van een Marvel R en ben je ook een van de meest actieve posters.
Wat zijn je algemene indrukken wat betreft betrouwbaarheid, software, comfort? Is er met de meest recente (R33) update, of de updates daarvoor misschien al, veel veranderd/verbeterd? Zijn er nog zaken die beter zouden kunnen of moeten?
Ik had hier eerder in het topic gepost ivm aankoopadvies voor een MG5, maar mijn vrouw lijkt meer te voelen voor een Marvel R![]()
Iemand trouwens ook advies wat betreft dakdragers voor de Marvel R? Ik kan er zo onmiddellijk niet veel vinden, behalve die van:In een FB-groep een screenshot tegengekomen van iemand die gemaild had naar de klantenservice van Thule. Zij zouden geen dakdragers voor de Marvel R aanbieden omdat ze omwille van het specifieke profiel van de dakrails geen veilige oplossing zouden kunnen voorzien
- Turtle Air (lijken niet verkrijgbaar in BE/NL)
- Apline (weinig/geen ervaringen over te vinden)
- Nordrive (zelfde als hierboven)
Vaak bu'j te bang! ID.4 - ETV 1000 - FS1 <insert ecologische borstklopperij>