• skruiper
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-01 21:03
magiel schreef op maandag 29 december 2025 @ 20:36:
[...]

Carplay is gevoelig voor stabiliteit in de verbinding tussen de auto en de telefoon, tot op het punt dat de lengte van de gebruikte kabel uit maakt. Er zijn hier meerdere posts over in het topic. Zelf ben ik een keer of 3 terug geweest voor de falende Carplay. v. Mossel weet het ook niet en kan ook niets doen. Ze weten zo weinig, dat ze niet eens kunnen toegeven dat ze het ook niet weten. Conclusies anders dan "in de 30 sec dat wij het geprobeerd hebben werkt het" kunnen ze niet toe komen.

Heb nu (om andere redenen) een Android telefoon en dat werkt tot nu toe als een zonnetje.
Ik had ook problemen met Carplay in mijn MG5 i.c.m. 13 Pro.
Na aanschaf van deze https://www.amazon.nl/dp/...yo2ov_dt_b_fed_asin_title kabel geen problemen meer gehad.

• buutvrij
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 23:49
https://www.autoweek.nl/a...000-duurder-dan-de-s5-ev/

De nieuwe MG S6 opvolger van de Marvel.

[ Voor 20% gewijzigd door buutvrij op 09-01-2026 20:31 ]

• buutvrij
Ik krijg sinds kort melding dat de iSmart app van MG niet werkt als je een VPN hebt ingeschakeld. Dat is minder want nu moet ik telkens de VPN uitschakelen als ik de app wil.bedienen. Geen update gedaan ook niet aan mn VPN. Iemand hetzelfde issue??

• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:47
buutvrij schreef op zondag 11 januari 2026 @ 22:28:
Ik krijg sinds kort melding dat de iSmart app van MG niet werkt als je een VPN hebt ingeschakeld. Dat is minder want nu moet ik telkens de VPN uitschakelen als ik de app wil.bedienen. Geen update gedaan ook niet aan mn VPN. Iemand hetzelfde issue??
Ja. ik ook. En erger nog: Mijn telefoon is een werktelefoon waar verplicht een VPN van MS Defender op actief is. En die kan ook niet uitgezet worden...

[ Voor 19% gewijzigd door Barre73 op 12-01-2026 14:46 ]

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

• Reflection
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:17
Het is ook vervelend dat de auto - na iets meer dan een dag stilgestaan te hebben - niet meer reageert op de app. Ervaren meer mensen dit?
MG ZS LR 2024

• VicTheTrader
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01 11:06
Klopt, maar dat is volgens mij een feature en geen bug. Als de auto en tijdje stilstaat gaat ie het slaapmodus in om de 12V accu te beschermen.

Elke keer dat je de app gebruikt terwijl de auto uitstaat, wordt het computersysteem in de auto wakker middelsdde stroom uit de 12V accu.

• Reflection
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:17
VicTheTrader schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 00:02:
Klopt, maar dat is volgens mij een feature en geen bug. Als de auto en tijdje stilstaat gaat ie het slaapmodus in om de 12V accu te beschermen.

Elke keer dat je de app gebruikt terwijl de auto uitstaat, wordt het computersysteem in de auto wakker middelsdde stroom uit de 12V accu.
Jammer. Op sommige momenten mis je het nog wel is, maar goed, het is een luxe.

• Bioman
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-01 05:51
Vandaag is mijn compressortje gestopt met werken die ik bij mijn ZS LR kreeg. Heeft iemand dit al eens gehad? Wellicht kon hij niet tegen de kou, of is er een zekering geklapt.

Hoop dat ik hem kan maken, want ik krijg bij 'de pomp' alleen maar lucht uit de banden, met andere auto's nooit last van gehad.

• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:47
Barre73 schreef op maandag 12 januari 2026 @ 14:42:
[...]

Ja. ik ook. En erger nog: Mijn telefoon is een werktelefoon waar verplicht een VPN van MS Defender op actief is. En die kan ook niet uitgezet worden...
@buutvrij Gisteren opende ik per ongeluk de MG ISmart app en die bleek uitgelogd (waarschijnlijk door een update van de app). Na inloggen (en het aanmaken van een e-mail hersteladres) werkte ineens alles wel weer. Alhoewel die VPN nog altijd aan staat (want die kan ik niet uit zetten).

Misschien werkt het bij jou nu ook weer?

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

• buutvrij
mmm, net gechecked. Nee nog steeds hetzelfde. Zal bij mijn vrouw eens checken. Gebruikt de app ook (voor dezelfde wagen)
Dank voor je reactie.
Pagina: 1 ... 93 94 Laatste

Let op:
Voor subsidieaanvragen kunnen jullie terecht in Particuliere EV subsidie (SEPP)

Discussies over thuisopladen horen in Thuisladen van je EV deel 2