Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artaex
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-05 12:03
Van Mossel heeft onder hun meest recente Facebookpost een bericht geplaatst als reactie op de negatieve berichten over het gebrek aan communicatie:
Van Mossel MG:
Aankomende week nemen we met iedereen contact op over de aflevering van de MG’s en zorgen we voor meer duidelijkheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 16:33
Artaex schreef op zondag 5 juli 2020 @ 22:07:
Van Mossel heeft onder hun meest recente Facebookpost een bericht geplaatst als reactie op de negatieve berichten over het gebrek aan communicatie:

[...]
Mooi, dan kan ik melden dat een auto ook onder de motorkap gepoetst kan worden, hadden ze misschien het vuil inclusief los liggend moertje en sluitring ook gevonden (geen idee waar dat had moeten zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
sunib schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 19:43:
Hebben ze eigenlijk pechhulp bij MG of bij van Mossel? Ik kan er niks over vinden op de website. Bij andere automerken is daar iets voor geregeld als je het onderhoud bij ze blijft doen.
Jazeker en zit er standaard bij in (geen ANWB - maar iets van henzelf wat die partij dan blijkbaar weer uitbesteed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
Persoonlijk, na een ritje van 75 Km, is mijn eerste indruk dat het een degelijk karretje is!

Wel erg wennen vind ik de cruise controle en alle andere knopjes die aan de linker zijkant aan de handels onder het stuur zitten (moeilijk te lezen als je het stuur recht hebt staan - beetje sturen en je kunt door een gat v/h stuur kijken, maar dat gaat weer niet tijdens het rijden)

Dat wat mijn gezinsleden echt missen aan deze auto is het instellen van de limiet snelheid (of we hebben het niet gevonden)

- rijden met het schuifdak in de middenstand op een kier zorgt met dit natte weer dat je ramen niet steeds aanslaan.

Ergens in dit topic stond dat er 860 door van Mossel in juni verkocht zijn, maar in de presentatie van 10:00 uur vandaag werd 760 gemeld.

- Loop niet in het donker met je sleutel te kloten wand dan kan de losse baard die er voor noodgevallen in zit er heel gemakkelijk uitvallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• user-100
BarryHarry schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 10:36:
Heeft iemand al accessoires besteld vanuit Aliexpress?

Dacht zelf aan bescherming van de kofferbak:

https://nl.aliexpress.com...eb201602_,searchweb201603

of

https://nl.aliexpress.com...eb201602_,searchweb201603
Heb deze besteld (overigens bij Wish omdat ze bij ome Ali vorige maand nog 47,- verzendkosten vroegen)

https://nl.aliexpress.com...t.0.0.608b3c00NFXMrd&mp=1

https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.6e414c4dQy9yaJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc4547
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 06:49
Fremske schreef op zondag 5 juli 2020 @ 13:48:
Hallo,

Zojuist mijn MG afgehaald bij van Mossel in Waalwijk. Van Mossel had het goed georganiseerd met een zeer vlotte afhandeling en een keurige presentatie voor de nieuwe eigenaren. Prettig was de persoonlijke aandacht en de goede voorbereiding.

Enkele punten die wat tegen zijn gevallen.
- Mijn auto was maar tot 35% opgeladen.
- Mijn auto was niet voorzien van de nieuwe update
- Mijn auto had een productie datum van 11-2019 (dus waarschijnlijk heeft hij al lang ergens op stal gestaan).
- De auto was niet in de wax gezet en had mooier gepoetst kunnen worden.

Pluspunt:
- MG motors Country manger Benelux, heeft gezegd dat einde jaar er app support komt en dat de auto Connected kan worden gemaakt na het inbouwen van een Connectbox.
Mijn auto was bij het ophalen ook niet volledig opgeladen, iets van 70% , hij was ook niet voorzien van de update , en die van mij is ook in november 2019 gemaakt(ik heb hem op 12 juni opgehaald, dus zal ergens uit dezelfde batch zijn. Poetsen vind ik niet zo belangrijk, wat ik wel heel interessant nieuwd vind is al er een app gaat komen!!!!

Zeer happy met mijn 2e EV6, van Gravity Blue naar Dark Forest Green, beide RWD 77,8 KW Bij vlagen ben ik geniaal, jammer dat het vaak windstil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal Saul
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 21:21
Waarschijnlijk hebben/komen we/julie allemaal uit deze batch: https://www.saicmotor.com...ws/saic_motor/52657.shtml

Vraag is of er uberhaupt nog een nieuwe batch besteld gaat worden gezien er nog een facelift van de MG ZS EV aan zit te komen: https://www.autoweek.nl/a...ficieel-vernieuwde-mg-zs/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc4547
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 06:49
Pascal Saul schreef op maandag 6 juli 2020 @ 10:05:
Waarschijnlijk hebben/komen we/julie allemaal uit deze batch: https://www.saicmotor.com...ws/saic_motor/52657.shtml

Vraag is of er uberhaupt nog een nieuwe batch besteld gaat worden gezien er nog een facelift van de MG ZS EV aan zit te komen: https://www.autoweek.nl/a...ficieel-vernieuwde-mg-zs/
Ik denk dat je je vergist , dis betreft de benzine versie die in GB en bv Chili veel rondrijd, ik kom daar geregeld, maar de benzine uitvoering wordt niet in Nederland geleverd.

Zeer happy met mijn 2e EV6, van Gravity Blue naar Dark Forest Green, beide RWD 77,8 KW Bij vlagen ben ik geniaal, jammer dat het vaak windstil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarremansNL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Mee eens inderdaad. Op den duur zal de EV ook een facelift krijgen, maar het huidige model EV is minder dan een jaar geleden geïntroduceerd. Zal nog wel even duren voor de EV wordt aangepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal Saul
BarremansNL schreef op maandag 6 juli 2020 @ 10:42:
Mee eens inderdaad. Op den duur zal de EV ook een facelift krijgen, maar het huidige model EV is minder dan een jaar geleden geïntroduceerd. Zal nog wel even duren voor de EV wordt aangepakt.
"De volledig elektrische ZS EV die in Nederland in grote getale op de weg is te zien, zal in een later stadium in ieder geval dezelfde optische wijzigingen ondergaan"

Zie ook: https://auto.hindustantim...looks-41593831932597.html

[ Voor 12% gewijzigd door Pascal Saul op 06-07-2020 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarremansNL
  • Niet online
Pascal Saul schreef op maandag 6 juli 2020 @ 10:43:
[...]

"De volledig elektrische ZS EV die in Nederland in grote getale op de weg is te zien, zal in een later stadium in ieder geval dezelfde optische wijzigingen ondergaan"

Klopt, maar de EV is al subtiel anders dan de benzine versie die al 3-4 jaar wordt verkocht. De EV is pas 1 jaar uit. Hij zal dus ongetwijfeld dezelfde facelift krijgen, maar ik verwacht niet dat dat binnen nu en een jaar of 1-2 gebeurt.

Maar ik heb ook geen glazen bol, dus wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06:51
Eerlijk gezegd denk ik niet dat MG/SAIC lang zal wachten met de facelift. Het is gewoon goedkoper om deze zoveel mogelijk hetzelfde te hebben als de ICE versie. Hoe meer ze de zelfde onderdelen gebruiken, hoe goedkoper het is om de auto te produceren. Maar het blijft gokken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:03

uibeltje

Idiotheque

Het gaat nu wel hard, volgens RDW zijn er afgelopen vrijdag 71 op kenteken gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebasti
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-05 08:18
Dat zullen precies de auto’s zijn die gisteren zijn uitgeleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-05 06:26
Sebasti schreef op maandag 6 juli 2020 @ 12:59:
Dat denk ik ook. Maar je kijkt wat er nu de afgelopen maand per week is afgeleverd dan duurt het nog wel even. Als ze de 100 per week halen dan heeft eind augustus iedereen zijn auto. Ik hoop over 2 weken aan de beurt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
Deels misschien, mijn MG gisteren in Waalwijk opgehaald, maar had 30 juni het kenteken al.

Of registreren ze later??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:03

uibeltje

Idiotheque

Oh ja, dat lijkt mij ook logisch.

Maar als ze dat 1x kunnen doen dan moet dat ook vaker lukken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
Iemand ook het probleem dat de achterklep niet vergrendeld met de centrale deurvergrendeling?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fremske
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-05 12:37

Fremske

and change the world

Als jij je sleutel in de buurt van de auto hebt kun je altijd de achterklep openen.
Die werkt op RF signaal, het is dus niet nodig om op de knop te drukken.
user-100 schreef op maandag 6 juli 2020 @ 13:42:
Iemand ook het probleem dat de achterklep niet vergrendeld met de centrale deurvergrendeling?

Back to the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 07:43

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

Iemand enig idee hoe de verhouding is tussen de Comfort - en Luxury uitvoering qua verkochte / bestelde auto' s ?

Ik ga voor de Luxury uitvoering met de 18 inch Velgen

[ Voor 11% gewijzigd door 964C2 op 06-07-2020 15:03 ]

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-05 20:14
964C2 schreef op maandag 6 juli 2020 @ 15:02:
Iemand enig idee hoe de verhouding is tussen de Comfort - en Luxury uitvoering ?

Verhouding in wat? Aantallen die verkocht zijn?
Volgens mij zijn er niet veel Comfort uitvoeringen verkocht. Voor weinig geld heb je een paar leuke (en noodzakelijke) opties.
Zelf heb ik lang getwijfeld over de 18"velgen, ziet op zo'n auto een stuk beter uit, maar de meerprijs in Lease vond ik eigenlijk wel absurd en vooral door de beperking in range toch maar niet gedaan. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 08:52
964C2 schreef op maandag 6 juli 2020 @ 15:02:
Iemand enig idee hoe de verhouding is tussen de Comfort - en Luxury uitvoering qua verkochte / bestelde auto' s ?

Ik dacht dat ik gehoord heb, of in dit topic gelezen heb dat een verkoper zei dat 8/10 de Luxury is. Maar pin me er niet op vast.
weertenaar schreef op maandag 6 juli 2020 @ 15:05:
[...]

Verhouding in wat? Aantallen die verkocht zijn?
Volgens mij zijn er niet veel Comfort uitvoeringen verkocht. Voor weinig geld heb je een paar leuke (en noodzakelijke) opties.
Zelf heb ik lang getwijfeld over de 18"velgen, ziet op zo'n auto een stuk beter uit, maar de meerprijs in Lease vond ik eigenlijk wel absurd en vooral door de beperking in range toch maar niet gedaan. :/
Begrijp ik goed dat de range met 18" minder is? Om hoeveel % zou dit gaan dan? En is dat ergens getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonChaot
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Dat zou je uit opendata van de rdw kunnen halen. Als je de grens legt bij een catalogusprijs van €32000 ben je er wel denk ik. Minder is standaard of standaard met kleurtje. Meer is luxury.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryHarry
  • Laatst online: 27-05 16:24
DonChaot schreef op maandag 6 juli 2020 @ 15:13:
Dat zou je uit opendata van de rdw kunnen halen. Als je de grens legt bij een catalogusprijs van €32000 ben je er wel denk ik. Minder is standaard of standaard met kleurtje. Meer is luxury.
Als je in de excel kijkt ben ik van de 40 de enige die de comfort uitvoering heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1993jjohan
Als ik in ons Excel lijstje kijk dan staan daar 2x comfort van de totaal 55 auto's

https://docs.google.com/s...vSEHLuo/edit?usp=drivesdk

[ Voor 39% gewijzigd door 1993jjohan op 06-07-2020 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
Criminelis schreef op maandag 6 juli 2020 @ 15:10:
[...]

Ik dacht dat ik gehoord heb, of in dit topic gelezen heb dat een verkoper zei dat 8/10 de Luxury is. Maar pin me er niet op vast.

[...]

Begrijp ik goed dat de range met 18" minder is? Om hoeveel % zou dit gaan dan? En is dat ergens getest?
NoticeNL schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 10:23:
[...]

Qua looks heb ik het zeker overwogen, alleen de verkoper vertelde dat je range dan 10-15% achteruit gaat (ivm niet geoptimaliseerde luchtstroom rond de wielen). Dat vond ik in combinatie met de meerprijs van bijna 1600 euro genoeg reden om toch voor de standaard velgen (Luxury) te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
BarryHarry schreef op maandag 6 juli 2020 @ 15:15:
[...]

Als je in de excel kijkt ben ik van de 40 de enige die de comfort uitvoering heeft.
Vroeg me af. Waarom heb jij dan daar voor gekozen en niet zoals de meeste voor de Luxury?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
Fremske schreef op maandag 6 juli 2020 @ 14:22:
Als jij je sleutel in de buurt van de auto hebt kun je altijd de achterklep openen.
Die werkt op RF signaal, het is dus niet nodig om op de knop te drukken.

[...]
Dat was het dus - alweer een "probleem" minder _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0ut3r-
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 21-06-2024
Vandaag toevallig nog iemand gebeld om z'n auto af te mogen halen?

Ik zou vrijdag, uiterlijk vandaag gebeld worden door de planning. Uiteraard nog niks vernomen :O ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BarryHarry
  • Laatst online: 27-05 16:24
1993jjohan schreef op maandag 6 juli 2020 @ 15:22:
[...]

Vroeg me af. Waarom heb jij dan daar voor gekozen en niet zoals de meeste voor de Luxury?
Ik had een bepaald budget in gedachte en me daaraan gehouden. Her zijn voornamelijk luxe zaken die fijn zijn maar niet noodzakelijk. Mis van onderstaande vooral de stoelverwarming voor in de winter.

Panoramisch zonnedak
Met kunstleder beklede stoelen met verwarming
Lichtmetalen 17 inch-velgen
Blind Spot Monitoring (BSM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0ut3r-
w0ut3r- schreef op maandag 6 juli 2020 @ 15:59:
Vandaag toevallig nog iemand gebeld om z'n auto af te mogen halen?

Ik zou vrijdag, uiterlijk vandaag gebeld worden door de planning. Uiteraard nog niks vernomen :O ...
Na veel pushen de planning aan de telefoon gekregen.

Mijn MG wordt eind deze week in Breda geleverd, begin volgende week staat die bij mij op de oprit met nieuwste update en getinte ramen _/-\o_ d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:00
Pascal Saul schreef op maandag 6 juli 2020 @ 10:43:
[...]

ha-ha. Het aantal mede-eigenaren die ik ben tegengekomen is op 1 hand te tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebasti
w0ut3r- schreef op maandag 6 juli 2020 @ 16:12:
[...]

Mijn MG wordt eind deze week in Breda geleverd, begin volgende week staat die bij mij op de oprit met nieuwste update en getinte ramen _/-\o_ d:)b
Bel gelijk voor mij ook even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter1982
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05 14:51
Welk nummer bel je voor de planning?
Ik heb mijn contract op de 18e ondertekend, en ze beloofde dat ik voor de 30e hem op kon halen.
Maar krijg nu alleen maar een centrale aan de lijn die geen info heeft en ze noteren een terugbelverzoek.
Krijg Breda niet aan de lijn.
Had juist nog een andere kleur gekozen omdat die nog op voorraad was volgens de dame van de private lease afdeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0ut3r-
peter1982 schreef op maandag 6 juli 2020 @ 16:16:
Welk nummer bel je voor de planning?
Ik heb mijn contract op de 18e ondertekend, en ze beloofde dat ik voor de 30e hem op kon halen.
Maar krijg nu alleen maar een centrale aan de lijn die geen info heeft en ze noteren een terugbelverzoek.
Krijg Breda niet aan de lijn.
Had juist nog een andere kleur gekozen omdat die nog op voorraad was volgens de dame van de private lease afdeling.
Klinkt exact als mijn verhaal (ook qua datum).
Neem contact op met de contactpersoon welke op je contract vermeld staat (onder 'leverende dealer').

Deze werkt hoogstwaarschijnlijk bij van Mossel Fleet & Logistics.

Zo heb ik altijd netjes goed contact kunnen houden. Mocht je auto dan echt in de buurt komen kan die persoon je doorzetten naar planning (wat bij mij dus vandaag gebeurd is). Dit was bij mij zo'n +/- 1 week na het krijgen van een chassisnummer.

Oftewel, geen contact opnemen met het standaard nummer, daar schiet je geen bal mee op.
Neem contact op met je contactpersoon op je contract, het nummer staat als het goed is onder de naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
[...]

Dat is ineens goed nieuws Ik heb hem maar één dag later besteld als jou, en die van mij hoeven ze niet te tinten.

Dit geeft me toch een beetje hoop dat ik ook volgende week aan de beurt ben.

Ook iets anders Wie weet hoelang type 2 laadkabel is die je krijgt.

[ Voor 6% gewijzigd door 1993jjohan op 06-07-2020 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanStriean
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-05 21:39
1993jjohan schreef op maandag 6 juli 2020 @ 16:30:
[...]

Dat is ineens goed nieuws Ik heb hem maar één dag later besteld als jou, en die van mij hoeven ze niet te tinten.

Dit geeft me toch een beetje hoop dat ik ook volgende week aan de beurt ben.

Ook iets anders Wie weet hoelang type 2 laadkabel is die je krijgt.
Mijn laadkabel is 2 meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH89
  • Laatst online: 27-05 10:57
[...]

En hebben ze je naar voren gepushed omdat je erop stond of was dat al de geplande datum?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Nou hij is er hoor jongens!! :D

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/4sskKZ6/Whats-App-Image-2020-07-06-at-15-48-03.jpg

Alleen maar positieve oplever ervaring!

- stond in de wax
- netjes gepoetst
- alles keurig
- 100% geladen
- hele goede uitleg
- voorzien van de laatste update

in Breda

[ Voor 43% gewijzigd door Remko.me op 06-07-2020 19:24 ]

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fremske

Fremske

and change the world

Hey Remko,

Allereerst van harte gefeliciteerd met de nieuwe auto!
Ik ben nieuwsgierig naar de productie datum van je wagen.

Die kun je vinden op de A4 in het dashboard kastje, daar staat links onderin een state date op.
Of je kunt het vinden in de deurstijl van de medepassagier, onderste regel dan staat er XX/2019 of XX/2020
Remko.me schreef op maandag 6 juli 2020 @ 19:15:
Nou hij is er hoor jongens!! :D

[Afbeelding]

Alleen maar positieve oplever ervaring!

- stond in de wax
- netjes gepoetst
- alles keurig
- 100% geladen
- hele goede uitleg
- voorzien van de laatste update

in Breda

Back to the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Fremske schreef op maandag 6 juli 2020 @ 20:11:
Hey Remko,

Allereerst van harte gefeliciteerd met de nieuwe auto!
Ik ben nieuwsgierig naar de productie datum van je wagen.

Die kun je vinden op de A4 in het dashboard kastje, daar staat links onderin een state date op.
Of je kunt het vinden in de deurstijl van de medepassagier, onderste regel dan staat er XX/2019 of XX/2020

[...]
Net zoals iedereen 11/2019 ;)

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter1982
w0ut3r- schreef op maandag 6 juli 2020 @ 16:24:
[...]

Neem contact op met de contactpersoon welke op je contract vermeld staat (onder 'leverende dealer').

Zo heb ik altijd netjes goed contact kunnen houden. Mocht je auto dan echt in de buurt komen kan die persoon je doorzetten naar planning (wat bij mij dus vandaag gebeurd is). Dit was bij mij zo'n +/- 1 week na het krijgen van een chassisnummer.

Oftewel, geen contact opnemen met het standaard nummer, daar schiet je geen bal mee op.
Neem contact op met je contactpersoon op je contract, het nummer staat als het goed is onder de naam.
Thanks voor de tip, die had ik even gemist dat dat een ander nummer was.
Contactpersoon werkt alleen niet op maandag😢

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BarremansNL
  • Niet online
Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jawealm
  • Laatst online: 17-05-2023
Remko.me schreef op maandag 6 juli 2020 @ 20:47:
[...]

Net zoals iedereen 11/2019 ;)
Dat klopt dus niet helemaal; ik heb mijn MG gisteren in Waalwijk opgehaald, en op de sticker aan de bijrijderszijde staat 10-2019; een maandje ouder dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
jawealm schreef op maandag 6 juli 2020 @ 23:00:
[...]

Dat klopt dus niet helemaal; ik heb mijn MG gisteren in Waalwijk opgehaald, en op de sticker aan de bijrijderszijde staat 10-2019; een maandje ouder dus.
En hier de witte luxury van 12/2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-05 16:14

greatgonzo

schit-te-rend!

Dtv.. Is er iemand hier die de auto thuis heeft staan en die in het oosten van het land woont?

We zouden graag de auto eens in levende lijve willen zien, zonder er twee uur voor te hoeven rijden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 964C2
  • Laatst online: 07:43

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

@ Greatgonzo :

In Hengelo kan dat
Zie mijn post van 5 juli om 17.26 uur

" Wellicht een TIP voor Tweakers die ook ver van Breda wonen.
Woon in Twente en in Hengelo zijn zowel Van Mossel Lease als Direct Lease van Mosselgroep gevestigd.
De MG van Van Mossel Lease was tijdelijk naar Apeldoorn, maar bij Direct Lease kon ik na een belletje gewoon direct langskomen en heb daar een proefrit van 3 kwartier gemaakt met een zwarte MG. Vooraf ook geen tijdsduur afgesproken.

Doe er je voordeel mee, want ze hebben vestigingen door het hele land ! "

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarremansNL
  • Niet online
Zojuist gebeld door Van Mossel, de auto wordt woensdag 15 of donderdag 16 juli thuis afgeleverd. Exacte moment bellen ze vanmiddag over. Goed nieuws dus!

Ik heb 16-06 het leasecontract getekend voor een Luxury Regal Blue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-05 16:14

greatgonzo

schit-te-rend!

964C2 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 08:16:
@ Greatgonzo :

In Hengelo kan dat
Zie mijn post van 5 juli om 17.26 uur

" Wellicht een TIP voor Tweakers die ook ver van Breda wonen.
Woon in Twente en in Hengelo zijn zowel Van Mossel Lease als Direct Lease van Mosselgroep gevestigd.
De MG van Van Mossel Lease was tijdelijk naar Apeldoorn, maar bij Direct Lease kon ik na een belletje gewoon direct langskomen en heb daar een proefrit van 3 kwartier gemaakt met een zwarte MG. Vooraf ook geen tijdsduur afgesproken.

Doe er je voordeel mee, want ze hebben vestigingen door het hele land ! "
dank voor de tip! Maar eens bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal Saul
greatgonzo schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 09:49:
[...]
dank voor de tip! Maar eens bellen
Ik kom niet verder dan een terugbelverzoek als ik het nummer bel op de overeenkomst 8)7.

Diegene die de offertes en overeenkomsten aan het maken was ook allemaal inhuur dus kan ook best wezen dat ze er niet meer werken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runner83
  • Laatst online: 11-02 13:14
Wauw net erdoor gekomen door het nummer te bellen van de contactpersoon Bedankt voor de tip heren.
Auto staat nog in bestelling en men heeft geen inzicht op de datum wanneer deze aankomt.
kan vandaag zijn of morgen of later men weet pas of de auto er is als de trailers zijn uitgeladen en nummers zijn gecontroleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarremansNL
  • Niet online
Klopt het trouwens dat ik de Google docs sheet niet zelf aan kan passen? Kan hem alleen inzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0ut3r-
Zit van Mossel ook in dit topic?
Ik zie in het Google Docs bestand opeens afspraak voor levering op 14-06 achter mijn naam staan :o ...

Of probeert iemand hier mij stiekem blij te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runner83
  • Laatst online: 11-02 13:14
w0ut3r- schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:40:
Ik zie in het Google Docs bestand opeens afspraak voor levering op 14-06 achter mijn naam staan :o ...

Stiekem staat die verstopt bij jou op de parkeerplaats al een aantal weken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:32

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

w0ut3r- schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:40:

All anonymous users
July 7, 9:49 AM

toen is het blijkbaar gewijzigd.
Kan niet zien wie dat is geweest, misschien het verkeerde veldje.
Gewoon weer aanpassen als het niet klopt ;).

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:32

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

BarremansNL schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:24:
Klopt het trouwens dat ik de Google docs sheet niet zelf aan kan passen? Kan hem alleen inzien.
Als het goed is moet je hem gewoon kunnen aanpassen,
Je krijgt alleen een waarschuwing dat je aan het aanpassen bent. om te voorkomen dat je perongeluk de sheet sloopt.

Mocht het echt niet lukken, stuur me even een Prive bericht, dan gaan we het oplossen!.

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
Ik denk niet dat van mossel die sheet gaat lopen bewerken.

Maar ze zullen echt wel van het bestaan af weten. Hij is immers op zowel Tweakers als de Facebook groep gedeeld en op beide zullen vast wel mensen van van mossel ook gewoon kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jawealm
  • Laatst online: 17-05-2023
Vraag: hoe kun je bij thuis laden op een simpele manier zien hoe ver de accu in % is opgeladen?

Mijn MG heeft de sotware-update gehad. Wat ik doe om het te kunnen zien hoe ver de accu in % is opgeladen is aan de rijderszijde van de MG gaan staan, met de afstandbediening de MG openen, en daarna weer sluiten; na een paar seconden start dan het laadproces weer en op dat moment wordt aantal % (en km) in het display weergegeven. Dat kan ik van buitenaf zien en op dat moment heb ik de informatie die ik wil hebben. Maar ik vind het een wat omslachtige methode. Ik ruil deze dus graag in voor een eenvoudiger manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonChaot
  • Nu online
Ik had gehoopt dat met de update ook de koppeling tussen auto op slot en laden zou zijn losgelaten. Die slaat namelijk nergens op. Dat is wel jammer dat dat niet zo is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mjvdl
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-11-2024
jawealm schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:55:
Vraag: hoe kun je bij thuis laden op een simpele manier zien hoe ver de accu in % is opgeladen?

Mijn MG heeft de sotware-update gehad. Wat ik doe om het te kunnen zien hoe ver de accu in % is opgeladen is aan de rijderszijde van de MG gaan staan, met de afstandbediening de MG openen, en daarna weer sluiten; na een paar seconden start dan het laadproces weer en op dat moment wordt aantal % (en km) in het display weergegeven. Dat kan ik van buitenaf zien en op dat moment heb ik de informatie die ik wil hebben. Maar ik vind het een wat omslachtige methode. Ik ruil deze dus graag in voor een eenvoudiger manier.
Je kunt ook de achterklep openen en sluiten dan zie je ook de voortgang van het laden in het display en stopt het laden niet, heb ik gemerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marvel27
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:11
Dat is inderdaad onhandig. Hopen op app-support tegen einde van het jaar zoals een vorig poster zei.

Gebruikte NRGkick met Schuko en rode 32A adapters te koop, 7.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarremansNL
  • Niet online
1993jjohan schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:54:
Ik denk niet dat van mossel die sheet gaat lopen bewerken.

Maar ze zullen echt wel van het bestaan af weten. Hij is immers op zowel Tweakers als de Facebook groep gedeeld en op beide zullen vast wel mensen van van mossel ook gewoon kijken.
Iemand is het Google Docs sheet in ieder geval aan het aanpassen. Vanmorgen gebeld door Van Mossel, kan het sheet zelf niet bewerken, maar de afspraken die ik met Van Mossel heb gemaakt zijn wel in het sheet verwerkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
BarremansNL schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 13:31:
[...]

Iemand is het Google Docs sheet in ieder geval aan het aanpassen. Vanmorgen gebeld door Van Mossel, kan het sheet zelf niet bewerken, maar de afspraken die ik met Van Mossel heb gemaakt zijn wel in het sheet verwerkt...
Dat is dan toch wel heel toevallig. Misschien dan toch wel. Een sheet met allemaal mensen die zitten te wachten en niks horen is natuurlijk niet leuk voor je bedrijf. Misschien zijn ze inderdaad aan het achterhalen wie het zijn en die aan het bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH89
  • Laatst online: 27-05 10:57
1993jjohan schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 13:38:
[...]

Dat is dan toch wel heel toevallig. Misschien dan toch wel. Een sheet met allemaal mensen die zitten te wachten en niks horen is natuurlijk niet leuk voor je bedrijf. Misschien zijn ze inderdaad aan het achterhalen wie het zijn en die aan het bellen.
Zou wel fijn zijn, dan ben ik ook snel aan de beurt :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosty10
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 27-08-2024
1993jjohan schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 13:38:
[...]

ben wel benieuwd hoe ze achterhalen wie bijvoorbeeld 'Sperminator' of 'Bill Splate' zijn...Puur op basis van bestelde kleur, uitvoering en besteldatum lijkt me dat nog wel een uitdaging...Ik heb mijn eigen naam voor de zekerheid maar iets aangepast... :)

[ Voor 5% gewijzigd door Joosty10 op 07-07-2020 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarremansNL
  • Niet online
Het is opgehelderd! Een mede-Tweaker had de sheet bijgewerkt aan de hand van berichten op dit forum en op Facebook. Het is dus inderdaad puur toeval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonChaot
  • Nu online
Mijn auto heeft net de update gehad en wat een rust ineens. Stukken beter zonder de plongs. Mijn instellingen voor wat betreft functies die ik uit had gezet zijn bewaard gebleven. Wat ik voor radio zenders had ingesteld is gewist.

Voor wat het waard is de nummers:
SW version ZS11_EV_NAV_41.64_190813_R > ZS11_E_EU_NAV_31.05_200409_R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
DonChaot schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 14:57:
Mijn auto heeft net de update gehad en wat een rust ineens. Stukken beter zonder de plongs. Mijn instellingen voor wat betreft functies die ik uit had gezet zijn bewaard gebleven. Wat ik voor radio zenders had ingesteld is gewist.

Voor wat het waard is de nummers:
SW version ZS11_EV_NAV_41.64_190813_R > ZS11_E_EU_NAV_31.05_200409_R
Misschien een domme vraag, maar omdat ik hem hier al eens gesteld heb (en ik het ook niet in het instructieboekje terug kan vinden) en er geen antwoord op gekomen is, is het wellicht bij onze MG een softwareprobleem.

# heb je nu met de update de mogelijkheid om de max. snelheid in te stellen tijdens het rijden?
(dus niet cruise control maar echt speed limiter)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonChaot
  • Nu online
Volgens mij is wat jij wil beschreven op pag 209 van de manual

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
DonChaot schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:40:
We gaan het uittesten, alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van Overveld
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14-12-2024
w0ut3r- schreef op maandag 6 juli 2020 @ 16:24:
[...]

Ik heb daar het nummer staan van MG van Mossel Breda.. Een 076 nummer. Heb jij een ander nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0ut3r-
van Overveld schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 16:32:
[...]

Ik heb daar het nummer staan van MG van Mossel Breda.. Een 076 nummer. Heb jij een ander nummer?
Ja ik had het nummer van van Mossel Fleet & Logistics Waalwijk daar staan.
Wellicht dachten ze dat ik bij de levering van afgelopen zondag in Waalwijk zou zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van Overveld
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14-12-2024
w0ut3r- schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 16:38:
[...]

Ja ik had het nummer van van Mossel Fleet & Logistics Waalwijk daar staan.
Wellicht dachten ze dat ik bij de levering van afgelopen zondag in Waalwijk zou zitten...
0416 nummer zeker? die is niet meer te bereiken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0ut3r-
Ik heb overigens mijn getinte ruiten kunnen annuleren, scheelt toch ff €900 voor getinte zijruiten :')

Ik moet nu wel een nieuwe krabbel zetten ivm de lagere maandkosten. Ik mag hopen / verwacht dat dit niet ten kosten van mijn subsidie gaat (als de datum van de krabbel veranderd) :X ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsslt
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-06-2024
Net ook maar even contact gehad met van Mossel Breda of ze iets kunnen zeggen over de levertijd: de afdeling planning is niet te bereiken, zijn alleen maar fulltime bezig met het plannen van de uitleveringen. De verkopen die ik aan de lijn had kon er eigenlijk niets over zeggen en ook niets in het systeem zien over mijn bestelling, behalve dan dat het rond de 4 weken duurt.

Gister leasecontract ondertekend, dus hoop eind augustus de auto te hebben. Maar vrees zelfs dat dat niet gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter1982
Net contact gehad met mijn contactpersoon.
Auto komt als het goed is morgen binnen en we kunnen hem dan volgende week ophalen.
(Luxery regal blue, contract van 17-06)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fremske

Fremske

and change the world

Beste MG rijders,

Een paar dingen die mij zijn opgevallen.

1) Toen ik de auto volledig had opgeladen (voor de eerste keer) met de Granny charger kreeg ik maar een maximale range van 232 km op normale modus. Terwijl dit conform WLTP 263 km moet zijn. Hebben jullie dit ook?

2) Het raam aan de bestuurder kant gaat automatisch open en dicht met een druk en de andere drie ramen niet. Daar moet je iedere keer de knop ingedrukt houden tot het raam open of dicht is. Heeft iedereen dit?

Back to the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moltisanti
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-05 20:31
Ik sta al een tijdje op de terugbel lijst voor een afspraak bij van Mossel Amsterdam, krijg alleen maar de receptie te pakken en een terugbel verzoek. Iemand anders ervaring om een afspraak bij de verkoper in Amsterdam te krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjvdl
Fremske schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 17:26:
Beste MG rijders,

Een paar dingen die mij zijn opgevallen.

1) Toen ik de auto volledig had opgeladen (voor de eerste keer) met de Granny charger kreeg ik maar een maximale range van 232 km op normale modus. Terwijl dit conform WLTP 263 km moet zijn. Hebben jullie dit ook?

Als je 'm in de Eco stand zet gaat ie naar (ongeveer) 263 km

2) Het raam aan de bestuurder kant gaat automatisch open en dicht met een druk en de andere drie ramen niet. Daar moet je iedere keer de knop ingedrukt houden tot het raam open of dicht is. Heeft iedereen dit?
Ja

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bill_Splate
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 18-03 16:25
Joosty10 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 14:07:
[...]

ben wel benieuwd hoe ze achterhalen wie bijvoorbeeld 'Sperminator' of 'Bill Splate' zijn...Puur op basis van bestelde kleur, uitvoering en besteldatum lijkt me dat nog wel een uitdaging...Ik heb mijn eigen naam voor de zekerheid maar iets aangepast... :)
Ja belachelijk, 'Sperminator' 😋 M'n vrouw Kate moest er ook om lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fremske

Fremske

and change the world

Nog een dingetje.
Onder keyless entry verwacht ik dat de auto detecteert dat je in de buurt bent en dat de auto ontgrendelt als je de deurklink opent en weer op slot gaat als je wegloopt.

In mijn geval moet ik altijd op de sleutel de deur ontgrendelen en vergrendelen.

Heeft iedereen dit?

Back to the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarremansNL
  • Niet online
Fremske schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 18:32:
Nog een dingetje.
Onder keyless entry verwacht ik dat de auto detecteert dat je in de buurt bent en dat de auto ontgrendelt als je de deurklink opent en weer op slot gaat als je wegloopt.

In mijn geval moet ik altijd op de sleutel de deur ontgrendelen en vergrendelen.

Heeft iedereen dit?
Er zit een knopje op de deurhendel. Daarmee vergrendel en ontgrendel je de auto als je de sleutel op zak hebt.

Voor wat betreft de raambediening, dit staat inderdaad zo in de folder en handleiding.

En voor wat betreft de range, probeer de Eco stand eens. Uiteraard moet je flink je best doen om WLTP te halen. Dus geen airco, verwarming, open ramen en open dak. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonChaot
  • Nu online
Bij sommige wagens stelt de auto op basis van je rijgedrag de verwachte afstand bij maar ik denk niet dat dat bij de MG het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fremske

Fremske

and change the world

Laat ik het beter uitleggen.
Als ik de auto helemaal oplaad met de Granny charger tot 100% en controleer dan op het dashboard display de verwachte range (GOM) dan staat er 232km ipv 263km (specificatie).

Dat kan betekenen dat de battery niet de beschikbare capaciteit kan opwekken (degradatie?!)

Back to the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0ut3r-
Jullie ook de mail gehad met het onderwerp: ''Afleverstatus van uw MG'' ? :o oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHPO
  • Laatst online: 01-12-2024
Wij hebben ook de mail ontvangen. Nu wachten dat ze bellen maar toch wat gehoord nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
w0ut3r- schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 19:23:
Jullie ook de mail gehad met het onderwerp: ''Afleverstatus van uw MG'' ? :o oOo
Ze gaan me deze maand bellen...woohoo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosty10
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 27-08-2024
Zojuist ook een mailtje ontvangen dat "mijn MG in Nederland is gearriveerd en binnenkort op transport gaat naar de afleverlocatie in Breda. Daar volgt de eindcontrole zodat uw MG ZS EV startklaar staat. Deze maand nemen wij telefonisch contact met u op voor het inplannen van een afleverafspraak."

Ik ben benieuwd...

[ Voor 13% gewijzigd door Joosty10 op 07-07-2020 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebasti
w0ut3r- schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 19:23:
Ja ik ook.
Deze maand een telefoontje. Voor afleveren wanneer...

Het is nog niet veel concreter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjvdl
Fremske schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 19:00:
Laat ik het beter uitleggen.
Als ik de auto helemaal oplaad met de Granny charger tot 100% en controleer dan op het dashboard display de verwachte range (GOM) dan staat er 232km ipv 263km (specificatie).

Dat kan betekenen dat de battery niet de beschikbare capaciteit kan opwekken (degradatie?!)
Nee hoor, standaard start in de N stand, zet je 'm naar eco gaat ie naar 260

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skit3000
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-05 14:23
Instructievideo van Van Mossel over hoe de auto te laden:

YouTube: Laadinstructie MG

Starten en wegrijden:

YouTube: Startinstructie MG

[ Voor 28% gewijzigd door Skit3000 op 07-07-2020 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
BHPO schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 19:24:
Wij hebben ook de mail ontvangen. Nu wachten dat ze bellen maar toch wat gehoord nu...
En wat hebben we gehoord. Weer een vage belofte dat je deze maand gebeld wordt.

Volgens een bericht op Facebook zouden ze deze week met iedereen contact opnemen over de levering. Maar hier staat niks in over de leveringen. Dat de auto in Nederland is dat wisten we al. Ze staan namelijk gewoon op voorraad in de haven. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thehog
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 08:53
1993jjohan schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 19:36:
[...]

En wat hebben we gehoord. Weer een vage belofte dat je deze maand gebeld wordt.

Volgens een bericht op Facebook zouden ze deze week met iedereen contact opnemen over de levering. Maar hier staat niks in over de leveringen. Dat de auto in Nederland is dat wisten we al. Ze staan namelijk gewoon op voorraad in de haven. 8)7
Het is al heel wat om in ieder geval communicatie er uit te sturen. Ik heb twee weken geleden besteld en die is de eerste keer dat ik een bericht krijg erover. Dus ik ben al blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marvel27
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:11
Ik heb ook de mail gekregen. Wel communicatie, maar nog steeds lekker vaag :)

Wat is de veiligheidsset waar ze naar verwijzen in de mail?

Gebruikte NRGkick met Schuko en rode 32A adapters te koop, 7.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 19:15
Ik weet niet of deze link al een eerder voorbij is gekomen, maar hier een interessant filmpje over de productie van het MG accupack.

Wat mij opvalt is dat er geen gebruik wordt gemaakt van betrouwbare 18650 cellen maar van "pouch" cellen, zoals bij Nissan. Wel een voordeel is dat het pack van de MG vloeistof gekoeld is in tegenstelling tot Nissan. Maar het zijn Chinese cellen, dus hoe betrouwbaar dat is op de lange duur is afwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoticeNL
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01-05 18:44
jawealm schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:55:

Bij mij (nog niet geüpdatet) werkt alleen sluiten ook om het display aan te krijgen. Scheelt toch weer een flink aantal keren spiegels in- en uitklappen op jaarbasis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0ut3r-
Skit3000 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 19:30:
Instructievideo van Van Mossel over hoe de auto te laden:

YouTube: Laadinstructie MG

Starten en wegrijden:

YouTube: Startinstructie MG
Deze heeft geen update gehad zo te horen. Alleen in het instructiefilmpjes wordt het al irritant :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0ut3r-
van Overveld schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 16:39:
[...]

0416 nummer zeker? die is niet meer te bereiken haha
Klopt inderdaad, deze is inmiddels ook doorgelinkt naar de centrale...
Ben vandaag 4 a 5 uur bezig geweest het tinten van m'n ruiten te annuleren:') Maar het is gelukt!

Er was niemand beschikbaar en ik kon niet in de wacht gezet worden, alleen terugbelverzoekjes (die niet beantwoord worden) achterlaten is mogelijk...
17:55 laatste poging gedaan en ik werdt plotseling in de wacht gezet, het kan dus wel :o !

Al met al dus geen top ervaring qua communicatie met van mossel vandaag..

Maar ik kan nu lekker voor 1/4 van de van mossel prijs mijn ramen naar eigen gewenste tint tinten, dus het was die 4 uur werk en 300 telefoontjes weer waard 7(8)7 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjvdl
NoticeNL schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 19:50:
[...]

Bij mij (nog niet geüpdatet) werkt alleen sluiten ook om het display aan te krijgen. Scheelt toch weer een flink aantal keren spiegels in- en uitklappen op jaarbasis :)
Achterklep ontgrendelen en weer sluiten werkt ook. Stopt ie niet met laden en gaan de spiegels niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
DonChaot schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:40:
Dit is het dus - wel bijzonder vreemd dat je het niet zo in kunt stellen dat het systeem je instellingen onthoud - na iedere start moet je op het scherm in het car menu instellen dat je met speed limiter wil rijden .

# hebben meer MG rijders dit?
(kan het me eigenlijk niet voorstellen dat dit niet als default in te stellen is)
Pagina: 1 ... 8 ... 91 Laatste

Let op:
Voor subsidieaanvragen kunnen jullie terecht in Particuliere EV subsidie (SEPP)

Discussies over thuisopladen horen in Thuisladen van je EV deel 2