Harryw schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 09:34:
Ik overweeg een VM auto verzekering voor de mg4. Echter zie in de voorwaarden dat de auto dan een start onderbreking moet
hebben ivm diefstal. Iemand ervaring hiermee of al in laten bouwen. Of zit die er al standaard in.
Had ivm bovenstaande ook zo mijn bedenkingen en contact daarover opgenomen met de verstrekkers van deze verzekeringen, zeker omdat het ook zo expliciet werd vermeld in de offerte die men mij toestuurde.
De MG4 heeft af fabriek al een startonderbreking, maar helaas(in mijn ogen dan) zo'n shit keyless systeem. Alleen al vanwege dat Keyless zou ik een extra bescherming willen hebben, maar volgens degene die ik bij VM van de verzekeringsafdeling aanschreef, is het niet nodig om nog weer een aparte startonderbreker te plaatsen.
Ik heb dit "zwart op wit" via de email als antwoord gekregen, voor alle duidelijkheid..... ik zou in deze als ik jou was, dit ook zelf schriftelijk laten beamen door de verstrekker van de verzekering, dan heb je iets om terug op te vallen als er eventueel gemekkerd gaat worden als het onverhoopte van een diefstal zou plaatsvinden.
Maakt overigens nog steeds niet dat ik blij zou zijn met die Keyless troep
Het antwoord dat ik van VM kreeg(met weglating van namen betrokkenen ivm privacy wetgeving en eventueel ander gez... :
================================================================================
Beste heer WEGGELATEN NAAM,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Uw auto is voorzien van een startonderbreker en voldoet daarmee aan de door de verzekeraar gestelde alarmeis.
Inzake de verplichting om de nieuwe auto bij Van Mossel aan te schaffen, verwijs ik u graag naar de bijgevoegde voorwaarden. Onder meer op pagina 7 staat een en ander in de voorwaarden beschreven.
Ik hoop u hiermee van dienst te zijn geweest. Mocht u naar aanleiding van de offerte nog verdere vragen hebben, laat dit dan uiteraard gerust weten.
Met vriendelijke groet,
WEGGELATEN NAAM
Commercieel medewerker binnendienst
Van Mossel Automotive Groep
Biesbosweg 14, 5145 PZ Waalwijk
T: +31 (0)416 82 09 81
E: weggelatennaam@vanmossel.nl
W:
www.vanmossel.nl
Facebook | LinkedIn | Instagram | YouTube
=================================================================================
Hoop dat je hier wat aan hebt, maar nogmaals, vraag het zelf ook nog een keer zodat je het zelf met namen ook als bewijs kunt aanvoeren dat je je hebt laten voorlichten.
[
Voor 0% gewijzigd door
meacount op 23-04-2023 11:59
. Reden: was nog een naam vergeten te verwijderen ]