Hoi allemaal,
Ook hier hebben wij de MG Marvel R nu ruim een week in de kleur blauw en 1500 km verder.
Mijn partner en ik wilden beide een account aanmaken op de MG ISMART zodat we beide konden zien waar de auto staat en hoeveel accu procent de auto nog heeft zonder steeds in te loggen in 1 account. Helaas hebben wij hetzelfde probleem als wat hier al eens is omschreven. Mijn partner is volledig ingelogd in de MG ISMART en kan alle details van de auto zien. Maar als ik mijn account wil koppelen aan de auto dan doet hij niets. Mijn account doet het, en de auto logt ook in, maar m’n telefoon vraagt elke keer opnieuw om de QR-code te scannen. Ik heb dit nu 100 x geprobeerd maar zonder succes. Nu kun je denken; nouja dan loggen jullie toch in op 1 account? Ja.. leuk gedacht. Maar nee: elke keer als ik inlog in mijn partners account, wordt hij eruit gegooid op zijn telefoon. En andersom. Hopelijk komt hier nog een update voor..
Verder merken wij dat de auto juist heel zuinig is. Wij rijden gewoon normaal en wij halen juist de 15.6 kWh per 100 km op een 100 weg. Hierdoor is het ons gelukt om ruim 440 km op 1 accu te rijden. Dit was met airco aan, met 3 personen in de auto, met muziek, met sfeerverlichting etc etc. Wel in de eco-stand en de regen op 3.
Verder is het contact met mg van Mossel echt zeer slecht. De dealer heeft lekker lopen beunhazen waardoor er 1 usb poort niet meer in zit en volledig in het kastje gegaan is. Het is dus 1 groot gapend gat. Geen idee of het er iets mee te maken heeft, maar de Apple CarPlay en de Android CarPlay doen het dus niet…. De telefoon wordt aan de linker-voor usb poort wel opgeladen maar hij vind precies niks. Alle instellingen van de telefoon al bekeken en meerdere dingen geprobeerd maar nee niks doet het. Iemand tips? Wij moeten continue achter van mossel z’n kont aanlopen om afspraken te kunnen maken. Wij zouden afgelopen maandag een mail krijgen met hoe ze het zouden oplossen met de vermiste usb poort. Tot op de dag van vandaag niets ontvangen en in de tussentijd al 3 keer gebeld. Heeel irritant.
Al met al is de auto echt een zonnetje. Hij rijdt zó verschrikkelijk lekker. Mijn 6 jarige voelt zich als een koningin als ze erin zit. Alle opties zitten er op en inderdaad de lane control is hinderlijk aanwezig. Ook het elke rit opnieuw uit moeten zetten is hinderlijk. Hopelijk komt ook daar nog een update vooor
Heeft iemand zicht op wanneer er updates komen om acties te verbeteren? Ik kan dit echt nergens vinden.