Rwinio schreef op maandag 20 juli 2020 @ 14:44:
Nadat ze de auto alsnog hadden gewassen viel ons een putje op in de motorkap, ook is het dashboard zelf ook beschadigd (streep over het midden). Begint inmiddels allemaal heel vervelend te worden.
En als kers op de taart direct autopech:
[Afbeelding]
Iemand die het telefoonnummer kan PMen van die man die hoofd verkoop is o.i.d. van Van Mossel. Dacht dat iemand hier zei dat die makkelijk te verkrijgen was.
Dit is echt een aderlating, wie had de eindcontrole voor de uitlevering? die persoon heeft zijn werk niet gedaan de auto was niet klaar voor aflevering druk of niet druk dat maakt niet uit, als een auto niet spik en span dus gepoetst en van binnen schoon en glanzend lever je de auto niet af, je kunt er opwachten als bedrijf dat je negatief in het nieuws gaat komen wat nu al vele malen gebeurd is.
er is bij van mossel gewoon geen goede leiding die dit proces regelt, en ik kan dat bijna niet geloven dat zon grote keten dat niet op orden heeft en krijgt zou gewoon de ogen uit de kop schamen als ik directeur was van deze keten.
Zelf ervaren we ook dat er gewoon niets van info of email plaats vindt over status van levering afgelopen zaterdag drie weken gelden deze auto besteld ( Koop ) bij ons gesprek kon alles, hoe snel kunnen jullie leveren drie weken geen probleem oké dat klinkt goed en we houden u goed op de hoogte zodat u ook tijd hebt om een laadpunt te laten aanleggen dus gelijk aan de slag, alles geregeld , helaas geen auto dus maar eens een email geen reactie, dan maar eens bellen naar de verkoper helaas wordt niet opgenomen, dan maar eens het vaste nummer proberen eerste keer geen aansluiting , ander nummer en ja er wordt opgenomen warempel er is dus wel contact mogelijk je raad het al O we zijn echt heel druk ik verbind u door
dat zou fijn zijn zeker 4 minuten later woordvoerder breda aan de lijn wist gelijk wie ik was dus mijn naam was overgekomen wat kan ik voor u doen, om het niet langer te maken, ze hadden nooit mogen toezeggen dat de auto in drie weken geleverd kon worden dat wisten ze volgens deze persoon toen ook al en dat ze veel beter hun best moeten doen om de status van levering door middel van email of status pagina bij te houden zodat dit soort gepruts niet voorkomt.
Ik hoop dat je uiteindelijk toch veel plezier aan je auto zult beleven en deze ervaring achter je kunt laten.