Ik zie zelfs 4 aardlekschakelaars in die kast, die drie met het gele test knopje zijn 1-fase aardlekschakelaars en dat AEG ding links boven je smeltzekeringen is een 3-fase aardlek. Logischerwijs zou je verwachten dat je normale groepen achter de 1-fase aardleks verdeeld zijn en dat dan de krachtgroep achter de 3-fase aardlek zit.refused81 schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 15:33:
[...]
Hmmmz maar ik heb 3 aardlekschakelaars toch? Zijn die alle drie voor 3 fase?[Afbeelding]
Maar @Makrolon heeft een terecht punt dat het lijkt of die rails waar ook de smeltzekeringen op aangesloten zitten aangesloten zijn op de hoofdschakelaar. In dat geval zitten je smeltzekeringen dus niet achter een aardlek en wordt de AEG 3-fase aardlekschakelaar dus gevoed vanaf de rails. Wat er dan achter die aardlekschakelaar zit is mij een raadsel...
Anders moet je even overal de kappen af halen en goede foto's maken dan kunnen we het precies zien. Maar een elektricien erbij halen is waarschijnlijk sowieso verstandig in dit geval, ik zou in elk geval niet de laadpaal zomaar op die CEE stekker aansluiten.