Niet helemaal het geval, zoals beschreven is klantbezoek voor mij soms één keer per week, soms 4-5 dagen in de week naar verschillende klanten (in verschillende hoeken van het land). Granny charger gaat dus helaas niet de uitkomst zijn.
@cHo91 Kan je de Zappi van harte aanbevelen. Als je Zappi Benelux rechtstreeks benadert is het wellicht mogelijk dat ze een langere kabel monteren. Mijn ervaring is dat de lijnen naar de fabrikant kort zijn en iedereen een zeer oplossingsgerichte houding heeft.
Heb voor thuis is een vaste kabel: echt een pre. Daar laadt je het meest en wil ik geen geklooi met een losse (vieze) kabel.
Met de AC kabel ben je trouwens flexibeler. Kun je de lader niet dichter bij de auto krijgen? Op een paal? Heb ik ook gedaan. Op de oprit, niet aan de kant van het huis, zodat de route naar de voordeur kabelvrij blijft.
Ik heb een tussenwoning met maar één plek waar ik de auto dicht in de buurt neer kan zetten, en dat is de eerder genoemde openbare parkeerplaats achter het huis. Een paal op straat neerzetten is vanwege de beschikbare ruimte nauwelijks een optie, vandaar dat ik dus kijk naar opties in m'n tuin/schuur.
Hij hangt zijn laadpaal toch in zijn eigen tuin? Graafwerk is ook maar even de vraag of dat allemaal supersimpel is. Meterkast wellicht aan de voorkant van de woning en het is ook een optie dat er geen kruipruimte is. Dan is het toch allemaal een stuk complexer als je naar de achterkant van de wonining moet. Maw, iemand met kennis moet gewoon een schouw komen doen.
Klopt inderdaad, Meterkast zit aan de voorkant van de woning en er is wel een kruipruimte, maar niet één die goed toegankelijk is/bedoeld is om gebruikt te worden als kruipruimte. Denk dat een schouw idd wel een verstandige optie is.
Bekijk ook of het wel is toegestaan om de kabel door de openbare ruimte naar je auto te laten lopen, het is goed dat hij niet strak op ooghoogte hangt, maar kans bestaat dat hij überhaupt er niet mag liggen.
Is inderdaad zeker een goed punt, iemand in de straat heeft een elektrische auto met een soortgelijke situatie die in het begin een korte kabel had die nogal overhing omdat deze niet lang genoeg was, die situatie wil ik dus absoluut voorkomen (alhoewel er weinig/geen klachten over waren..maar dat blijft waarschijnlijk niet zo).
Bedankt voor de input allen!