Ik kan normaal gesproken op de website van de bank aanpassingen doorvoeren. Overigens gebruikt openbank 2fa voor zowat alles, dus dat hadden ze gewoon in de app kunnnen doen. Ik vind dat ze erg doorgeslagen zijn door ook 2fa toe te passen om alleen de transactiehistorie te zien van de lopende rekeningen in de app. Verder als ik de app opstart op een toestel waar ik eerst wel alle handelingen kan doen, wordt er gemeld dat ik al een vertrouwd apparaat heb en of ik dat wil vervangen door dit apparaat. Je wordt dus gedwongen 1 toestel te gebruiken en als je meerdere wil gebruiken iedere keer het proces te doorlopen. Nee dank je wel. Bij bijvoorbeeld ING of ABN hoef ik dat ook niet te doen. Daar kan ik gewoon op 4 toestellen de app draaien, en word ik ook niet opgezadeld met 2fa om transacties te zien. En als ik wil kan ik op iedere ING/ABN rekening een pas krijgen en niet alleen op 3 van de rekeningen zoals bij ob.
Ik begrijp echt niet wat ze bij ob aan het doen zijn. maar ik ben out.
En nog een punt, als je op de website gaat inloggen is van 2fa helemaal geen sprake.
Ik begrijp echt niet wat ze bij ob aan het doen zijn. maar ik ben out.
En nog een punt, als je op de website gaat inloggen is van 2fa helemaal geen sprake.
[ Voor 4% gewijzigd door MTT op 30-12-2020 08:42 ]