Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• ZXRY
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 00:57
Om jullie de moeite te besparen:

Zover ik kon vinden mist deze specifieke pagina nog op de Nederlandse site. Dat is denk ik een kwestie van nog niet vertaald.

• Sabbi
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 14:49

Sabbi

je denkt aan mij.

slechts 3 maanden gratis lijkt hier te staan?

Dan mag de rekening wel gratis zijn maar zonder pas kom je niet zo ver.

[Voor 25% gewijzigd door Sabbi op 16-12-2019 13:49]

• E461
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 30-03 01:27
Brent schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 10:56:
[...]

He, waar dan?

Overigens zie ik net dat je de eerste 6 maanden 1% rente krijgt. Is dat nieuw?
Datisraar schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 11:35:
[...]

De MasterCard debit Card heb ik nagevraagd maar is (nog) niet te bestellen. Ik heb een foto gestuurd van het overzicht wat we eerst kregen dat de kaart 1,99€ kost, want men wist nog nergens van. Ze willen wel iets met een metalen Card gaan doen in de toekomst.
Ik heb hem gewoon aangevraagd via de app, maar ik zie dat ze de pagina hebben aangepast. Nu alleen maar maestro blijkbaar. Heb overigens ook niets betaald voor de mastercard. Bijzonder :9

----------

Iets heel anders:

Ik vind de app bijna onbruikbaar. Zelfs voor het overmaken van een euro moet ik een sms-code overtypen en voordat ik een IBAN e.d. heb ingevoerd, ben ik ook al een paar minuten verder. Daarnaast betaal je dus koersopslag als je betaalt met vreemde valuta na 1 april (tenzij je duur abo neemt).

Enigste voordeel dat ik kan bedenken is dat de maestro-kaart met Apple Pay te gebruiken is.

[Voor 16% gewijzigd door E461 op 24-01-2020 13:10]

• U123456
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 11:30
Freakster86 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 12:09:
@Brent Des te meer reden om er een keer tegenin te gaan ;) Ze gaan het intern bespreken en bellen mij straks terug. Dus ben benieuwd wat ze te zeggen hebben op hetgeen er op de site van de AP staat.
Meteen een mooie test of Openbank ook echt terugbelt wanneer ze dat beloven. :)

Zelf heb ik vandaag de promotiecode per mail ontvangen en de identificatie per video doorlopen. Ben nu aan het wachten op e-mail van Openbank dat alles geactiveerd is. Een Spaanse IBAN al per mail ontvangen.

Voor de Maestro betaalpas heb ik voor de gele gekozen. Steekt lekker af in mijn portemonnee. Ziet er zo uit:

Update:
28-1: e-mail van Openbank. Rekening is nu actief. Totale doorlooptijd ongeveer 3 uurtjes.
4-2: Maestro betaalpas per post uit Spanje ontvangen en daarna in app geactiveerd.

[Voor 9% gewijzigd door U123456 op 04-02-2020 14:37]

• E461
U123456 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 09:48:
[...]
Net een overschrijving van Openbank naar ING binnengekregen:
En nergens een documentnummer te zien :?

Dit is alles wat ik als ontvanger te zien krijg in MijnING:
[...]

Bij een overboeking van N26 naar ING staat bij kenmerk een reeks van 32 tekens, zowel cijfers als letters.
ABN AMRO geeft nr wel weer.
JohanNL schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 11:12:
[...]

Oh ja? Kun je die zomaar veranderen zonder een nieuw paspoort/id aan te vragen?
Het gaat vooral om de combinatie van de gegevens die je opstuurd, je hebt twee type gegevens waarvan je dan weet dat die bij elkaar horen.
Maar hopelijk gezien de reacties wordt dat documentnummer toch niet meegestuurd :)
Wordt wel meegestuurd. Of het ook wordt weergegeven is een tweede

• E461
Misschien moet iemand vragen naar het standpunt van Openbank wat betreft de Mastercard. Hij werd eerder wel geleverd en hij wordt blijkbaar gemist.

[Voor 4% gewijzigd door E461 op 07-02-2020 17:54]

• Dacuuu
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 14:57
Hier de Travel+ voorwaarde:

Mijn Youtube reviews: https://www.youtube.com/user/BartjuhB/videos

• SuperPoekie
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 15:03

SuperPoekie

Super Furry Animal

Dit krijg ik als ik op de Travel+ knop klik om hem 'uit te zetten':
https://tweakers.net/ext/f/5jsG9Jy9DCGrXd4jkLOHAXKH/thumb.png
Zelfde waarschijnlijk als @finsdefis heeft.

[Voor 9% gewijzigd door SuperPoekie op 17-02-2020 13:34]

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

• U123456
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 11:30
Openbank heeft het ook in de NRC nog steeds over de eerste 20000 klanten:

[Voor 108% gewijzigd door U123456 op 19-02-2020 11:00]

• Dacuuu
Datisraar schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:12:
[...]

Het was geen melding, maar ik was van plan om in de app het travel deel van de Maestro pas alvast uit te zetten, omdat ik niet die 8 euro per maand in de toekomst in rekening gebracht wil hebben, maar kreeg in de app de mededeling dat het niet nodig was om het af te zetten. Dus zit ik bij die 1e 20.0000 klanten.
Wat gek, dit zie ik als ik travel+ probeer uit te zetten. Tot April gratis dus. 8)7

• musicfreak
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 08:37
Nuevocasa schreef op zondag 9 februari 2020 @ 15:46:
[...]

Bij Android is de NFC chip niet geblokkeerd voor andere apps zoals wel het geval is bij Apple. Alleen via de Openbank app mobiel pinnen zou daarom moeten werken, ook volgens hun site. Bij mij ging het niet goed en heb toen de pas maar bij Android Pay toegevoegd en dat werkt tot nu toe perfect.
Bij mij hetzelfde. Na het installeren van de Openbank app kreeg ik bij Tikken en betalen het logo van Open bank te zien (zie screenshot hieronder, bovenaan). Echter betalen lukte vervolgens niet, ook niet als ik voor 'Tikken en betalen met open apps' koos en op de Open bank app inlogde voordat ik m'n telefoon bij de pinautomaat hield. Pas na het installeren van de Google pay apk en het aldaar toevoegen van m'n OB maestro kaart werkte het.

Nu heb ik bij Tikken en betalen overigens driemaal Google pay staan, ook bij Overige. Een daarvan stond standaard aan maar ook als je die uitschakelt lukt het om contactloos te betalen. Moraal van dit verhaal: je hebt die Google pay app nodig (en dat vind ik eigenlijk irritant want ik wil zo min mogelijk van Google op m'n telefoon).

Mijn muziekcollectie op Discogs, heb m'n CD's eindelijk ook toegevoegd :)

• beekjo
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 26-05 13:24
Ik heb hotel geboekt via ebookers,de en betaald via ideeal
ik wil het annuleren ivm corona virus
ik heb ook travel+
wat kan ik doen?

• Napsju
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 12:45
Tsjongejonge. Ik verwacht op zaterdag geen ‘Instant Payment’, maar dit is echt wel prehistorisch. Zowel naar een IBAN in NL als in DE, zelfde melding:

Ik moet Openbank NL misschien nog maar een aantal jaartjes de tijd gunnen om ‘volwassen’ te worden.

Lekker!

• dirk_mec
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 11:48
Ik probeer overboekingen te doen maar ik krijg de hele tijd een foutmelding. Ik heb het in Edge, Chrome en op mijn smartphone probeerd. Incognito werkt ook niet. Ik heb Openbank gevraagd ernaar te kijken maar ze konden niet geks vinden. heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ik wil dus geld overboeken naar mijn rekening bij Moneyou.

• Dacuuu
ivanwmc schreef op donderdag 9 april 2020 @ 06:39:
[...]

Mocht je de 'virtuele prepaid betaalpas' al geactiveerd hebben, kan je me dan vertellen of het een prepaid debit of debit kaart is? Dat kan je checken op binlist
Dit krijg ik met mn virtuele cc:

• Thile
  • Registratie: juni 2013
  • Nu online
Hier vanochtend ook dat berichtje ontvangen 🥳

Ik zag dat je als bestaande klant ook de welkom spaarrekening (2% rente eerste 6 maanden) kan krijgen:

Maar in de online omgeving kan ik alleen de 'normale' spaarrekening openen, iemand die dit wel al gelukt is?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Henricus
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 26-05 22:42
oohh schreef op zondag 19 april 2020 @ 22:28:
Ik wil trouwens mijn adres veranderen, maar ik ben mijn elektronische handtekening vergeten. Ik kan mij eerlijk gezegd ook niet herinneren dat ik een code heb ontvangen. Is dit een random code die je niet kunt aanpassen?
Nadat ik mijn pas kreeg kwam daar vlak na de brief met "handtekeningscode".
Toen ik een keer contact had vroegen ze random 2 karakters voor verificatie.

[Voor 11% gewijzigd door Henricus op 20-04-2020 11:10]

• Redsandro
  • Registratie: januari 2007
  • Niet online
Mijn starterspakket is gearriveerd.

Klik voor groot

🤘 Amp.lol. No bloat, just radio. ☕ Ninite-killer. 1000+ packages. ⛟

• Falco
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 13:43
musicfreak schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 20:17:
[...]

Heb je in de Openbank app ook Mobiel betalen ingesteld? Ik had ook eerst Openbank alleen bij Tikken en betalen ingesteld maar dat bleek niet voldoende.
Ga in de app naar het onderdeel "Betaalpassen", klik rechtsbovenin op de 3 puntjes, kies Mobiel betalen en volg de instructies. Uiteraard moet NFC ook aan staan op je smartphone.
Jazeker, ook dat goed ingesteld, zie bijgevoegde screenshot. Bij een Shell pompstation werd de mobiele betaling ook herkend, echter niet geaccepteerd...

• mk22NL
  • Registratie: april 2020
  • Laatst online: 26-05 15:30
NiteRider schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 00:44:
vóór 27 april was de truc van @NY_Giant (de mastercard aanvragen via de oude app route) gelukt.

Echter vanaf 27 april en vandaag vele malen over 1,5 dag geprobeerd bij een nieuwe rekening, zowel:

via de app 1.5.0 als ook de oudere 1.4.7 erna geprobeerd, app cache legen, resetten etc. etc., echter nu komt alleen nog maar na invoer van de sms code voor bevestiging de melding "fout opgetreden, probeer later of bel ons".

Ook via die speciale link voor de aanvraag op de website geprobeerd, daar komt de melding aan het einde van het proces "het is niet toegestaan een 2e kaart op de rekening aan te vragen"

Ik ben geinteresseerd of iemand überhaupt kan bevestigen dat het vanaf 27 april nog ergens gelukt is? Zo ja, via welke methode en welke versie app etc. ?
Vandaag de melding gekregen dat de oude app uit de link van @NY_Giant geupdate moet worden op uiterlijk 5 mei. Voor het dus te laat is heb ik toch gekozen om daarmee dus de mastercard aan te vragen. Dit is gewoon gelukt, echter heb ik niet de mogelijkheid om een kleur te kiezen gezien en is dit automatisch de roze pas geworden.

Verder heb ik nog naar de kenmerken gekeken. Misschien ligt het eraan dat hij nog net pas aangevraagd is, maar op dit moment staat er bij prepaid nog niks aangegeven.(bij invoer van de eerste 4 cijfers staat wel prepaid aangegeven. Dit krijg ik ook als ik de N26 kaart van de N26's homepage invul)
Ik had ook verwacht dat bij het aanvragen die 1,99 gelijk afgeschreven ging worden, maar dit zal waarschijnlijk later volgen.

[Voor 3% gewijzigd door mk22NL op 30-04-2020 19:03]

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True