[Voetbal] Randzaken

Pagina: 1 ... 16 ... 45 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op maandag 10 mei 2021 @ 21:42:

[...]

Waarschijnlijk zul je er anders tegenaan kijken als je het hele rapport eens leest. ;)

Bron: Link naar het rapport
Ik zou wel willen, maar krijg een error. Een bijdrage aan het BBP betekent echter niet automatisch een bijdrage aan de maatschappij. Als het leeuwendeel niet ten goede komt aan de Nederlandse economie, maar verdwijnt in de zakken van bestuurders of wegvloeit naar het buitenland (spelers, eigenaars, etc) met lage belastingopbrengsten, dan schiet het een stuk minder op dan die 2 miljard. En dan is 30 miljoen (schatting uit 2017) toch al een aardig hapje. Dubbel als je je bedenkt dat 30k uur politie inzet voor voetbalwedstrijden dus betekent dat die dames en heren agenten die 30k uur niet ergens anders bijdrages konden leveren.

Maar los daarvan heb ik het over extra inzet, dus bovenop wat gebruikelijk en te verwachten is bij een evenement van die grootte waarbij men zich normaal gedraagt. Is iedereen braaf, dan is extra inzet niet nodig. Gebeurt er al jaren niks geks, dan is ook preventief extra inzetten niet nodig. Blijkbaar was rond wedstrijden van Feyenoord in 2017 38k uur politie-inzet nodig, dat is dik 12% van het totaal. Lijkt me licht excessief.

Eigenlijk vind ik het vooral bizar dat evenementen waarbij op voorhand al ME standby moet staan door mogen gaan, waarbij de netto winst voor de maatschappij voor die ene wedstrijd waarschijnlijk weinig bijdraagt aan

[ Voor 4% gewijzigd door Bundin op 10-05-2021 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Als je het hele artikel niet eens gaat/wilt lezen kun je beter geen discussie starten volgens mij.
Het levert veel meer op dan jij denkt en niet alleen direct en financieel.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

ElPaco schreef op maandag 10 mei 2021 @ 13:10:
[...]

Volgens het Parool zou het ook nog om een antisemitische actie kunnen gaan. Blijkbaar is het haar van de vrouw van Zahavi afgeknipt (Dat is een hele grove belediging binnen het Jodendom. Zij geloven dat een gedeelte van de heiligheid (Jodendom wordt doorgeven via moeder ipv vader) zit in het haar van de vrouw).
Daar had het niets mee te maken. Zahavi en vrouw pronken publiekelijk met dure klokken op Instagram dan krijg je dit soort dingen. Niet dat ik de overval goed praat integendeel. Maar je kan zulke dingen makkelijk voorkomen IMO.

[ Voor 6% gewijzigd door Slasher op 10-05-2021 22:17 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:14:
Als je het hele artikel niet eens gaat/wilt lezen kun je beter geen discussie starten volgens mij.
Het levert veel meer op dan jij denkt en niet alleen direct en financieel.
Lees m'n eerste zin, ik krijg een (server not found) error :) En daarnaast mag ik alsnog wel een mening hebben over hoe ik vind dat kosten gedragen moeten worden, los van eventuele opbrengsten, toch?

Ik zeg niet dat voetbal de nek moet worden omgedraaid of clubs er maar failliet aan moeten gaan, want los van eventuele financiële opbrengsten is het voor heel veel mensen een erg relevant deel van hun (supporters-)leven en dat vind ik meer dan prima.

[ Voor 20% gewijzigd door Bundin op 10-05-2021 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Slasher schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:14:
[...]
Daar had het niets mee te maken. Zahavi en vrouw pronken publiekelijk met dure klokken op Instagram dan krijg je dit soort dingen. Niet dat ik de overval goed praat integendeel. Maar je kan zulke dingen makkelijk voorkomen IMO.
Dat is wat René en Johan ervan maken (ja, ik zag het ook op Voetbal Inside). Totdat het motief bekend is kunnen we helemaal niets uitsluiten.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:41

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Dat klinkt een beetje hetzelfde als dat het slachtoffer van verkrachting maar beter geen kort rokje had moeten dragen. Volstrekte waanzin.
Horloges zijn vaak een sieraad en wil je dus ook gewoon laten zien en dat moet ook gewoon kunnen. Los daarvan kan je er sowieso wel vanuit gaan dat een veel verdienende voetballer leuke dure spulletjes in huis heeft, dus dat zullen altijd mogelijke doelwitten zijn voor diefstal.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:43
Gonadan schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:15:
Dat klinkt een beetje hetzelfde als dat het slachtoffer van verkrachting maar beter geen kort rokje had moeten dragen. Volstrekte waanzin.
Horloges zijn vaak een sieraad en wil je dus ook gewoon laten zien en dat moet ook gewoon kunnen. Los daarvan kan je er sowieso wel vanuit gaan dat een veel verdienende voetballer leuke dure spulletjes in huis heeft, dus dat zullen altijd mogelijke doelwitten zijn voor diefstal.
Vermoed dat het voor potentiële overvallers toch wel een verschil maakt of men ergens naartoe gaat zonder te weten wat men aan zal treffen, of dat men aan de hand van allerhande social-media post vooraf een redelijke inschatting van de buit kan maken.

Nu ben ik van een qua social-media veel te foute generatie (50), en zal als ouwe zeur worden weggezet; maar ik snap werkelijk niet waarom veel mensen zo lopen te pronken met wat ze allemaal hebben en meemaken. Geniet nou eens een keer zelf van die spullen en van het moment als er iets leuks gebeurt in plaats van enkel de aandrang om alles direct aan anderen te laten weten (en de aandrang om anderen de ogen uit te steken).

Afgelopen week deed mijn dochter thuis een covid-sneltest. Ze wilde het proces (waarbij bekend wordt wat de uitslag is) het liefst live met de wereld delen. Duurde wel even voordat ik haar aan het verstand had gebracht dat zoiets zeer onverstandig is. Social-media is het nieuwe roken; heel ongezond maar je moet het doen om erbij te horen.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Gonadan schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:15:
Die verkrachter wordt er niet minder fout door door te stellen dat het van het slachtoffer onverstandig was om (op bepaalde plaatsen) uitdagend gekleed te lopen. Dit om even je opening de nek om te draaien. Een slachtoffer kan zelf ook gewoon onverstandig zijn en daarmee het lot over zich afroepen.
En wat betreft een horloge als sieraad, het is idd vaak iets om mee gezien te worden. Maar volgens mij meer als status symbool dan als sieraad. Van mij mag het, ik word er niet warm of koud van. Maar iedereen weet dat dure spulletjes aantrekkingskracht hebben.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ankona schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 07:48:
[...]
Die verkrachter wordt er niet minder fout door door te stellen dat het van het slachtoffer onverstandig was om (op bepaalde plaatsen) uitdagend gekleed te lopen.
Evenzo wordt de inbreker/overvaller er niet minder fout door, of hij nu met een grote buit naar huis gaat of niet.

Ik snap jullie intentie en ik ben zelf ook van de oude stempel, echter zal ik nooit de schuld (of een deel van de schuld) bij het slachtoffer leggen. De inbreker/overvaller is 100% fout imo.
Of moet iedereen zijn/haar gordijnen ook maar de gehele dag gesloten houden zodat mensen niet naar binnen kunnen kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

@Ankona
Je draait niets de nek om, je bevestigt juist mijn punt. De suggestie alleen al dat het een soort van eigen schuld is van het slachtoffer is precies waartegen ik ageer.
Uiteraard weet iedereen dat dure spulletjes aantrekkingskracht hebben, maar dat is geen reden om ze dan maar niet te kopen of niet te laten zien. Iedereen weet dat voetballers dure spulletjes hebben, dat gebeurt namelijk nogal snel met mensen die veel geld hebben. Net zoals je in een duur vrijstaand huis waarschijnlijk duurdere spulletjes aantreft dan in een standaard tussenwoning. Is dat dan een reden om ook maar geen groot huis meer te kopen want dan vraag je om inbrekers? :D

Nu snap ik wel dat het allemaal niet zo zwart/wit is hoor, er zijn gerust wel dingen waar je over nadenkt (mits je verstand hebt) en je soms keuzes maakt ten behoeve van risicobeperking. Maar zoals er nu gelijk gezocht wordt naar zijn eigen aandeel in het verhaal vind ik te makkelijk. :)

@alexbl69 qua visie op social media ben ik het met je eens, maar in feite is het niet anders dan vroeger. Ook voor de tijd van het internet waren er genoeg mensen die graag lieten zien wat ze hadden, maar dan op feesten en partijen. Een duur horloge werd dan ook met trots gedragen en met zwierige armbewegingen getoond. Ook daar had je de kans op een toekijkende vlugge Japie die van die kennis gebruik kon maken.
In die zin is alleen het kanaal veranderd en bereik je al dan niet onbedoeld een breder publiek dan vroeger, maar het principe is hetzelfde. Mensen laten vaak graag zien wat ze hebben, we hebben er hier zelfs hele topics voor. :+

Vaak komt een dergelijke opmerking voort uit een vorm van afgunst of irritatie op het pocherige gedrag van de eigenaar. Wanneer iemand eerst loopt te pronken en daarna van z'n spullen beroofd wordt triggert dat toch vaak een vorm van leedvermaak. Dat kan ik op zich ook wel begrijpen maar het neemt niet weg dat foto's van je nieuwe aanwinsten op social media zetten tegenwoordig redelijk normaal gedrag lijkt te zijn en gewoon moet kunnen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:59
Waar ik moe van wordt in dit land is de media.
Een voorbeeld..
Nu dit artikel mbt Zahavi incident
Holkema, oud-doelman van onder meer SC Cambuur en als adviseur actief voor First Line Security, vertelt in het Algemeen Dagblad dat er veel scherper gekeken moet worden naar de veiligheid van voetballers.
Ja duh... Die man is van de beveiliging, tuurlijk roept die dat!
Afgezien of hij gelijk heeft.

Typisch de media in dit land, iemand zoeken die dan iets roept om nieuws te creëren. Of sensatie of angst verspreiden etc
Er moet geproduceerd worden, niveau maakt niet meer uit.
Er is teveel media met teveel onzin mi.

Laat dit soort berichten maar achterwege niet.
Hetzelfde als de voetballen fabrikant vragen of de ballen in de Eredivisie niet eens aan vervanging toe zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 11-05-2021 10:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Harribo schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:33:
Een voorbeeld..

[...]

Typisch de media in dit land, iemand zoeken die dan iets roept om nieuws te creëren. Of sensatie of angst verspreiden etc

Hetzelfde als de voetballen fabrikant vragen of de ballen in de Eredivisie niet eens aan vervanging toe zijn.
Ook inhoudelijk gaat het nergens over. Het is niet dat specifiek voetballers overvallen worden, de afgelopen maanden/jaren zijn er wel meer BN'ers in het nieuws geweest die slachtoffer waren. Kwestie van makkelijk te achterhalen waar ze wonen en je weet dat er iets te halen valt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Harribo schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:33:
Een voorbeeld..

[...]

Het valt me, serieus, al alles mee dat er nog niemand in de Tweede Kamer is die er vragen over heeft gesteld aan de minister van Justitie. Maar wat is niet kan nog komen natuurlijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:33:
Dat kan ik op zich ook wel begrijpen maar het neemt niet weg dat foto's van je nieuwe aanwinsten op social media zetten tegenwoordig redelijk normaal gedrag lijkt te zijn en gewoon moet kunnen.
Is dat wel zo? Het wordt volgens mij tegenwoordig zelfs sterk afgeraden om op social media kenbaar te maken dat je op vakantie gaat...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

toolkist schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 11:50:
[...]

Het valt me, serieus, al alles mee dat er nog niemand in de Tweede Kamer is die er vragen over heeft gesteld aan de minister van Justitie. Maar wat is niet kan nog komen natuurlijk...
Nee hoor is er al lang :+

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

toolkist schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 11:52:
[...]

Is dat wel zo? Het wordt volgens mij tegenwoordig zelfs sterk afgeraden om op social media kenbaar te maken dat je op vakantie gaat...
Daar heb je gelijk in.
Ik denk dat het woordje 'zou' in de zin van Gonodan ontbreekt. Het zou m.i. ook gewoon moeten kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Als ik van huis ga doe ik de deur op slot (en dat is niet enkel om te voorkomen dat mijn vrouw wegloopt)

Als er geen boeven zouden zijn met ongezonde belangstelling voor mijn spulletjes zou dat helemaal niet nodig zijn.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Je materiële aanwinsten laten zien op sociale media kan dus als BNer niet meer.
Dat is geen kwestie van "dat moet toch gewoon kunnen?" maar de harde realiteit dat criminelen daar dus misbruik van kunnen maken.

Criminelen zoeken altijd manieren om op wat voor wijze dan ook iets te verdienen.
Wordt er een manier geblokkeerd, dan zoeken ze weer een andere weg. Nu is dit dus de" criminele mode". Nu dit aandacht krijgt en er wat tegen gedaan wordt, zal deze manier van verdienen door criminelen wel weer afnemen. Duiken ze ergens anders op.

Snap wel trouwens dat voetballers graag hun rolex willen zien maar eigenlijk steek je mensen de ogen uit voor aandacht die je toch vaak al genoeg krijgt. Het getuigt niet van veel ontwikkeling denk ik dan. Eigenlijk is het niet leuk gedrag.
Zet zo'n voetballer tussen mensen in hongersnood, kijken of hij nog zo graag wat laat zien. Enfin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 11:52:
Dat was al voor de tijd van social media het advies. Niet voor niets zorg je voor beperkte inkijk, opruimen van post en/of periodiek bezoek door kennissen om te zorgen dat er wat leven in de brouwerij blijft.
Ook dat zou niet nodig moeten zijn, maar helaas is de wereld anders. Toch zie ik nog wel een flink verschil tussen niet uiten wanneer je huis langdurig onbeheerd is en het moeten verhullen dat je bezittingen hebt omdat ze anders gewoon even op bezoek komen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Gonadan schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:59:
[...]

Dat was al voor de tijd van social media het advies. Niet voor niets zorg je voor beperkte inkijk, opruimen van post en/of periodiek bezoek door kennissen om te zorgen dat er wat leven in de brouwerij blijft.
Ook dat zou niet nodig moeten zijn, maar helaas is de wereld anders. Toch zie ik nog wel een flink verschil tussen niet uiten wanneer je huis langdurig onbeheerd is en het moeten verhullen dat je bezittingen hebt omdat ze anders gewoon even op bezoek komen.
offtopic:
Tja, als je als voetballer (bijv.) zelf niet uitblinkt in bescheidenheid of matigheid, maar vooral breeduit moet en zal pronken met al je bezittingen, dan straal je vooral hebzucht, praalzucht en ijdelheid uit, en dan is de gradiënt tussen jou en de ‘have nots’ wel erg groot.

En dat heeft gevolgen.

En ondanks dat criminaliteit dan niet je ‘eigen schuld’ is, heb je ook bepaald geen moeite gedaan om het te vermijden.

Lastige materie, maar een belangrijke levensles wellicht.

Anderen de ogen uitsteken is nou eenmaal geen gezonde grondhouding…

Ik haat overigens alle vormen van criminaliteit. Mensen doodsangsten laten uitstaan en fysiek en geestelijk bedreigen (of erger..) omdat je de kortste weg naar snel gewin wilt. Bah.

Maar net zo goed corruptie (match fixing, etc.) en andere vormen van bedrog.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:59:
[...]

Tja, ook het verhullen van bezittingen is iets van alle tijden...
Als ik bij m'n neef in de Bijlmer op bezoek ga 'verbiedt' ie het mij ook om in bepaalde gebieden met m'n telefoon in m'n handen rond te lopen...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Snap ik, dat is ook gewoon een irritante gewoonte. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De kampioenschapsschaal van Ajax is al voor het eind van het seizoen weg ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Erg gaaf idee...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:33
PolarBear schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:35:

[YouTube: Piece of victory, piece of history, piece of Ajax ✯]
Dacht even dat het een replica was, maar als ik dit mag geloven hebben ze het met de echte gedaan. Wel een toffe actie, 35 kampioenschalen ter tentoonstelling stelt natuurlijk ook niet meer veel voor.. :P

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19:51

Qu3st

Gynnad schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:00:
[...]

Dacht even dat het een replica was, maar als ik dit mag geloven hebben ze het met de echte gedaan. Wel een toffe actie, 35 kampioenschalen ter tentoonstelling stelt natuurlijk ook niet meer veel voor.. :P

[Embed]
Bij hoge uitzondering zijn er 2 schalen aan Ajax gegeven door de KNVB, dus ja het is de orginele, maar er is er nog 1 :9

Die prijzenkast raakt anders te snel vol, 2 schalen en een beker :+

[ Voor 6% gewijzigd door Qu3st op 12-05-2021 10:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19:51

Qu3st

PolarBear schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:35:

[YouTube: Piece of victory, piece of history, piece of Ajax ✯]
We need to smelt schaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Erg tof idee! d:)b

Toch wel benieuwd hoeveel van die sterren er uiteindelijk op marktplaats belanden...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ze hadden ook wel wat goed te maken na een seizoen waar je als seizoenskaarthouder nergens heen kon en nog extra moest betalen als er wel een keer publiek bij mocht zijn. :P

Erg toffe actie en erg sfeervol filmpje. Ze maken daar beter spullen dan die films met die vetklep van de Jumbo. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zover ik zie zijn bijna alle reacties positief, ook internationaal. Grotendeels reacties van mensen die het klasse vinden dat Ajax dit voor z'n fans doet. Kennelijk is het puur nederlands om hier weer over te gaan zeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Qu3st schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:03:
[...]

Bij hoge uitzondering zijn er 2 schalen aan Ajax gegeven door de KNVB, dus ja het is de orginele, maar er is er nog 1 :9

Die prijzenkast raakt anders te snel vol, 2 schalen en een beker :+
Op zich is elk jaar er een nieuwe schaal (want allemaal uniek) het is geen wisselbokaal zoals de beker (daarvan krijg je een echte replica die ook een stuk zwaarder schijnt te zijn). Er waren dus twee originelen (ik vind niet dat je van replica en origineel kan spreken) waarvan er een nu bij de seizoenkaarten terecht komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Exocet schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 12:51:
Zover ik zie zijn bijna alle reacties positief, ook internationaal. Grotendeels reacties van mensen die het klasse vinden dat Ajax dit voor z'n fans doet. Kennelijk is het puur nederlands om hier weer over te gaan zeuren.
Waar wordt er over gezeurd dan? Dat heb ik even gemist.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Gonadan schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 13:47:
[...]

Waar wordt er over gezeurd dan? Dat heb ik even gemist.
Kijk maar in het voetbal topic [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 - Deel 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Nou 'gemist' was niet de juiste term maar dat had ik inderdaad niet mee gekregen. :|

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Champions League final moved to Porto and 12,000 Chelsea and Manchester City fans can attend

Portugal dus. Geen verrassing, zal mede komen omdat het VK maar max 10,000 mensen in het stadion zou toelaten, terwijl in Portugal 25,000 mensen konden komen. En dat betekent ook meer sponsormogelijkheden/packages met 13,000 kaarten voor UEFA.

Portugal staat op de groene lijst voor het VK, dwz geen quarantaine nodig bij terugkomst.

Enige probleem: dat kan opeens veranderen....

[ Voor 29% gewijzigd door gambieter op 13-05-2021 12:54 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Best wel een uitgebreid stuk in het AD vandaag over Feyenoord City;
https://www.ad.nl/rotterd...eyenoordstadion~a507c2ab/

Verbazingwekkend om te lezen hoe enorm de onderlinge verdeeldheid is binnen Feyenoord en dat dit telkens weer de club enorm veel geld kost. En dat er na al die jaren nog steeds geen beslissing is genomen, dat terwijl de gemaakte kosten erg hoog zijn en gefinancierd zijn met geleend geld. Ik vrees met grote vrezen, mede door de stijgende bouwkosten, dat het hele plan niet door gaat, ook gezien de harde eis van een max van 444 miljoen terwijl veel berekeningen achterhaald zijn.

En dan neem voor het gemak geeneens de cijfers uit de businesscase mee, waar er vanuit wordt gegaan dat Feyenoord structureel de komende tien jaar in de top drie speelt, zich ieder jaar kwalificeert voor de groepsfase van Europees voetbal, de skyboxen allen uitverkocht zijn, er acht evenementen per jaar plaatsvinden en jaarlijks 150.000 mensen het Feyenoord Museum bezoeken. Van de 25 miljoen op jaarbasis voor Feyenoord zijn in ieder geval weinig tot geen garanties meer over en heeft Feyenoord zelf die eis, die door de Jong nog werd geroepen, losgelaten. Als je alles af zet tegen de sportieve vooruitzichten op basis van de huidige dan lijkt het net een sprookje waarbij alles uit gaat van het meest gunstige scenario... brrrrrrr.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Je zou maar in een ander topic een mening van een ander als gezeur wegzetten wat is dat dan wel niet :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 19:11

MeNTaL_TO

The future is not set

Han schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:14:
Best wel een uitgebreid stuk in het AD vandaag over Feyenoord City;
https://www.ad.nl/rotterd...eyenoordstadion~a507c2ab/

Verbazingwekkend om te lezen hoe enorm de onderlinge verdeeldheid is binnen Feyenoord en dat dit telkens weer de club enorm veel geld kost. En dat er na al die jaren nog steeds geen beslissing is genomen, dat terwijl de gemaakte kosten erg hoog zijn en gefinancierd zijn met geleend geld. Ik vrees met grote vrezen, mede door de stijgende bouwkosten, dat het hele plan niet door gaat, ook gezien de harde eis van een max van 444 miljoen terwijl veel berekeningen achterhaald zijn.

En dan neem voor het gemak geeneens de cijfers uit de businesscase mee, waar er vanuit wordt gegaan dat Feyenoord structureel de komende tien jaar in de top drie speelt, zich ieder jaar kwalificeert voor de groepsfase van Europees voetbal, de skyboxen allen uitverkocht zijn, er acht evenementen per jaar plaatsvinden en jaarlijks 150.000 mensen het Feyenoord Museum bezoeken. Van de 25 miljoen op jaarbasis voor Feyenoord zijn in ieder geval weinig tot geen garanties meer over en heeft Feyenoord zelf die eis, die door de Jong nog werd geroepen, losgelaten. Als je alles af zet tegen de sportieve vooruitzichten op basis van de huidige dan lijkt het net een sprookje waarbij alles uit gaat van het meest gunstige scenario... brrrrrrr.
Ach, anders vraag je toch gewoon het Legioen 2 keer zoveel te betalen voor hun kaartje? :+

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Relevant voor een tech-website, een nieuw dieptepunt in de journalistiek als je zelfs dit onderwerp gebruikt om de 'populariteit' van Feyenoord tracht te duiden.

https://www.ad.nl/nederla...in-wachtwoorden~a7fbc418/

Ja, ik vind het ook een fantastische club maar wat is in hemelsnaam de nieuwswaarde van dit item? De media is steeds meer een promotie platform aan het worden voor bedrijven om zichzelf op de kaart te zetten cq. zich te verkopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:15
Ajax en PSV zijn natuurlijk te kort als wachtwoord. Maar wat verder de toegevoegde waarde hiervan is. Geen idee. Verkapte promotie voor de site die het "onderzoek" heeft uitgevoerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 590973

Vincent Dave schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:59:
Ja, ik vind het ook een fantastische club maar wat is in hemelsnaam de nieuwswaarde van dit item?
Dat Feyenoord supporters minder op hebben met password management dan supporters van andere clubs :P
Of dat er recent een fan site is beroofd van zijn data ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:55
JanW schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:29:
Ajax en PSV zijn natuurlijk te kort als wachtwoord. Maar wat verder de toegevoegde waarde hiervan is. Geen idee. Verkapte promotie voor de site die het "onderzoek" heeft uitgevoerd.
Of al die Ajacieden en psv'ers hebben "ikhaatfeyenoord" als wachtwoord. ;) :9
Maar een nutteloos onderzoek inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
Mijn vertrouwen in de (regionale) politiek is weer een beetje gestegen, gezien Feyenoord City hoogstwaarschijnlijk niet doorgaat. Door het AD (of course) weggestopt achter een premium artikel, lopen ze eerst te verkondigen dat ze op de goede weg zijn wordt het plan enkele dagen afgeknald door de rekenkamer (vriend van mij werkt daar, is Feyenoord-supporter maar fors tegen de komst van 'City')

https://www.ad.nl/rotterd...y-onverantwoord~a1c100e1/

We wisten allemaal dat het nooit ging komen want hoe kun je nou als gemeente geld stoppen in een private onderneming? Only in Rotjeknor. Hopelijk gaat het geld naar de mensen in Zuid die het daadwerkelijk verdienen. Persoonlijk ben ik blij voor de diehard fans die de Kuip willen behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:33

snmght

imho dan he

Topicstarter
Ondertussen is de supporter die na NAC-NEC gereanimeerd werd overleden. Je weet wel, die reanimatie die bemoeilijkt werd door gooiende 'supporters'.

https://www.nu.nl/voetbal...-supporter-overleden.html

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
snmght schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:16:
Ondertussen is de supporter die na NAC-NEC gereanimeerd werd overleden. Je weet wel, die reanimatie die bemoeilijkt werd door gooiende 'supporters'.

Wat verschrikkelijk zeg, wat bezield die idioten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
snmght schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:16:

Wel typisch dat die NAC fansite zich dan alleen druk maakt dat die man bekogeld werd. Geen woord over de hulpverleners die hem probeerden te redden en dus ook bekogeld werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
toolkist schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 14:18:
[...]

Wel typisch dat die NAC fansite zich dan alleen druk maakt dat die man bekogeld werd. Geen woord over de hulpverleners die hem probeerden te redden en dus ook bekogeld werden.
Vertel ons eens meer over de gebeurtenis aangezien jij erbij was? De politie moet de beelden nog bestuderen en zullen hopelijk passende maatregelen nemen. Iedereen roept maar tegenwoordig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-04 13:24
Vincent Dave schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 16:14:
[...]

Vertel ons eens meer over de gebeurtenis aangezien jij erbij was? De politie moet de beelden nog bestuderen en zullen hopelijk passende maatregelen nemen. Iedereen roept maar tegenwoordig.
Hu? Begrijp niet hoe ik deze reactie moet interpreteren? Het is een feit dat zowel de inmiddels overleden man en de hulpverleners zijn bekogeld. Het is ook een feit dat De Rat zich alleen maar druk heeft gemaakt over de inmiddels overleden man. En dat laatste is best frappant, of je er nu wel of niet bij was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Misschien kan er wat minder achterdochtig en scherp op elkaar gereageerd worden?

Geen enkele reden om hier nu een polemiek van te maken.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
lateef schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 19:16:
[...]

Hu? Begrijp niet hoe ik deze reactie moet interpreteren? Het is een feit dat zowel de inmiddels overleden man en de hulpverleners zijn bekogeld. Het is ook een feit dat De Rat zich alleen maar druk heeft gemaakt over de inmiddels overleden man. En dat laatste is best frappant, of je er nu wel of niet bij was.
Lijkt me evident dat het overlijden van een mens wel even voor het 'vermeende' bekogelen van hulpverleners gaat. Er schande van spreken kan later altijd nog, desnoods in de diverse praatprogramma's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vincent Dave schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 10:27:
[...]

Lijkt me evident dat het overlijden van een mens wel even voor het 'vermeende' bekogelen van hulpverleners gaat. Er schande van spreken kan later altijd nog, desnoods in de diverse praatprogramma's.
Dan hadden ze ook niks moeten zeggen over het bekogelen van die supporter... Nu komt het heel erg krom over.
En het was geen vermeend, dat het gebeurde is duidelijk. De politie moet alleen nog onderzoeken of ze daders kunnen achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
toolkist schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 10:47:
[...]

Dan hadden ze ook niks moeten zeggen over het bekogelen van die supporter... Nu komt het heel erg krom over.
En het was geen vermeend, dat het gebeurde is duidelijk. De politie moet alleen nog onderzoeken of ze daders kunnen achterhalen.
Oh dat vind ik ook, alleen zulke schermutselingen gebeuren helaas veel vaker en ik kan niet zien in die beelden dat hulpverleners specifiek het mikpunt waren en dat is ook aan de autoriteiten. Het is namelijk heel makkelijk om als buitenstaander meteen een oordeel klaar te hebben en daar ageerde ik op. Sorry, zal het niet meer doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-06 06:29
Lachen hoor met de drie clubs die klem zitten met een niet te handhaven business model:

https://www.dailymail.co....Super-League-debacle.html

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:08
loekf2 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 20:52:
Lachen hoor met de drie clubs die klem zitten met een niet te handhaven business model:

https://www.dailymail.co....Super-League-debacle.html
Als door een wesp gestoken, terwijl ze een competitie op wilden stellen weer verder niemand warm voor zou lopen. Moet je als club maar niet zo met geld lopen smijten. Ook niet huilie huilie doen, zeker niet tegen een UEFA / FIFA in gaan want die zijn daar sowieso niet van gediend :')

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Elke keer als die clubs het woord "solidariteit" gebruiken, een extra jaar aan hun schorsing toevoegen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:08
As we speak staat het momenteel in verbouwing zijnde Santiago Bernabeu in de fik

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=388954

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:43
Vlassie1980 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 21:32:
As we speak staat het momenteel in verbouwing zijnde Santiago Bernabeu in de fik

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=388954
De dekking voor de (ver-) bouwkosten is een paar weken geleden weg gevallen :). Dan moet de verzekeringsmaatschappij maar mee betalen.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Johan Derksen stopt met televisie maken, zo onthult hij in zijn biografie DERKSEN. De analyticus van Veronica Inside dient zijn contract uit en zal vanaf de zomer van 2022 van het scherm verdwijnen.
Nog een jaartje volhouden maar dan... *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

toolkist schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 09:08:
[...]

offtopic:
Af en toe kan ik wel om hem lachen, maar het is meestal gêne - en het gevoel van 'bekrompen ouwe lul die zo nodig weer de jongere generaties/vrouwen/etc. moet kleineren'.

Niet dat Genée geen gêne oproept, maar die vind ik zo mogelijk nog irritanter.

Het gevolg is dat ik überhaupt niet kijk. Dat scheelt een hoop. :P

Nou nog hopen dat die Wytse van der Goot eens een andere baan zoekt. Die is pas irritant... Champions League kijken wordt er niet leuker door.

---

In ander nieuws: dit is echt wel vet!
Brainport Experience Box

In de Brainport Experience Box krijgen supporters op een unieke manier een sneak preview van de toekomst op het gebied van technologie, sportinnovaties en fan-engagement. Waar kan dat beter dan in de slimste regio ter wereld? Brainport Eindhoven is wereldwijd een van de koplopers in de high tech en maakindustrie. We willen de inwoners en medewerkers van de partnerbedrijven uit de regio graag kennis laten maken met de innovaties die hieruit voortkomen. En wat de impact hiervan is op de samenleving.

Rijkere wedstrijdbeleving door technologie
Een select aantal technologische innovaties wordt per wedstrijd getoetst. Tijdens de introductie van de box maken de gasten bijvoorbeeld kennis met de mogelijkheden van 5G-technologie. Zo krijgen ze toegang tot spelersdata en wedstrijdbeelden die normaal alleen beschikbaar zijn voor coach en staf. Ook zien ze wat spelers die dag hebben gegeten en wat hun energieverbruik is tijdens de wedstrijd. Tevens worden de supporters bij het veld begroet door Cody Gakpo in 3D middels augmented reality en krijgen ze middels een VR-bril extra informatie rondom de wedstrijd. Naast het testen van de technologie en het hiermee kennis laten maken bij de gasten, dragen deze technologieën bij aan het verrijken van de kijkbeleving in het stadion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:15
Ramzzz schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:16:

[...]
Helaas alleen voor genodigden, dus alleen de meeste dure businessseats zullen hier iets van merken en zijn dat dan niet gewoon de bedrijven die zelf in Brainport zitten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Pompi schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:22:
[...]

Helaas alleen voor genodigden, dus alleen de meeste dure businessseats zullen hier iets van merken en zijn dat dan niet gewoon de bedrijven die zelf in Brainport zitten?
Ik zie een aanmeldknop, ik heb me er nog niet in verdiept verder.

Maat vet is het wel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KingKoning
  • Laatst online: 13:41
toolkist schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 09:08:
[...]

ik moet het nog zien. Die man heeft al vaker gezegd te gaan stoppen, bijvoorbeeld rondom de racisme rel, uiteindelijk leverde dat vooral veel kijkcijfers op. En de heren zaten er allemaal weer uiteindelijk.
Ook deze uitspraak is weer toevallig rondom de promotie van een nieuw boek.

De man weet heel erg goed hoe hij headlines moet halen die publiciteit opleveren en daarmee verkoopcijfers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ramzzz schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:16:

[...]
Weten wat iemand gegeten heeft? Zal aan mij liggen, maar dat kan me echt nog niet een heel klein beetje interesseren.
Energie verbruik? Boeiend.
Heatmap en dat soort zaken? /care

Al dat soort bijzaken kunnen mij totaal gestolen worden, ik wil gewoon een goeie pot voetbal zien.

Het enige wat ik zou willen, en wat volgens mij in de nabije toekomst best haalbaar moet zijn, is zelf herhalingen vanuit allerlei camera punten bekijken (en idealiter dan ook nog 'fictief' het camerastandpunt draaien, zeg maar a la hawk eye)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:29

Wokschotel

Op 6 wielen

Het is een ontzettende k*treclame van de Lidl, maar weet iemand in welk stadion(netje) deze reclame is opgenomen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sIywb5Dc7PLmq7nuoIiu_zEixlI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hg4P2oUfruQCRY0El70iZyF3.jpg?f=fotoalbum_large

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bombvis
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Wokschotel schreef op zondag 6 juni 2021 @ 07:40:
Het is een ontzettende k*treclame van de Lidl, maar weet iemand in welk stadion(netje) deze reclame is opgenomen?

[Afbeelding]
De reclames van de Lidl worden altijd opgenomen in Huizen (staat het hoofdkantoor), dit is volgens mij het stadion van HSV De Zuidvogels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Bombvis schreef op zondag 6 juni 2021 @ 08:06:
[...]

De reclames van de Lidl worden altijd opgenomen in Huizen (staat het hoofdkantoor), dit is volgens mij het stadion van HSV De Zuidvogels.
Weet je dat zeker, als je de reclame bekijkt en ook op de foto zie je lichtmasten op de 4 hoeken dus daarom zat ik meer te denken aan een KKD club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek

[Afbeelding]
Geen idee maar gezien de bomen zal van der Vaart het niet warm hebben gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Wokschotel schreef op zondag 6 juni 2021 @ 08:12:
Weet je dat zeker, als je de reclame bekijkt en ook op de foto zie je lichtmasten op de 4 hoeken dus daarom zat ik meer te denken aan een KKD club.
Lichtmasten bestaan toch ook gewoon bij amateursport? :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Gonadan schreef op zondag 6 juni 2021 @ 09:02:
[...]

Lichtmasten bestaan toch ook gewoon bij amateursport? :P
Jawel, maar ik ken in Nederland maar wel heel weinig stadions/sportparken van amateurclubs met 4 grote lichtmasten op de hoeken.Zeg maar het traditionele voetbalstadion. Die grote lichtmasten zie je in het filmpje (dubbele waarschuwing : oog- en oorziekte veroorzakend én FaceBook link: https://www.facebook.com/...lidl-ek/3811952635600615/ ) duidelijk terug.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Vind je het goed als ik je op je woord geloof en die link lekker laat voor wat het is? :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
Als ik een keer klik op die Facebook link, word ik de rest van mijn leven hierdoor achtervolgd. Nee ik klik ook niet.

Wat anders, in Rotterdam gaat het feyenoord city plan een ander dieptepunt in.
https://www.rtlnieuws.nl/...y-belaagd-supporters-bouw

Een beetje architecten lastig vallen met vuurwerk en rotzooi. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:37
De reclame is ook op Youtube te zien:
YouTube: Spaar voor een Fluoranje EK-outfit, alléén bij Lidl! OP=OP | TV comm...

Lijkt gezien de kleuren van de stadionstoelen niet om een club uit Huizen te gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Topicstarter
Het gaat niet over, niet vanzelf..
https://www.nu.nl/voetbal...ty-af-om-intimidatie.html

Ik zou me oprecht haast schamen om kleur te bekennen als ik Feyenoord fan ben. Ik realiseer me dat het een kleine groep is die los van de echte fans staat maar het aantal pijnlijke incidenten loopt wel erg op.

[ Voor 41% gewijzigd door snmght op 08-06-2021 20:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
snmght schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 20:06:
Het gaat niet over, niet vanzelf..
https://www.nu.nl/voetbal...ty-af-om-intimidatie.html

Ik zou me oprecht haast schamen om kleur te bekennen als ik Feyenoord fan ben. Ik realiseer me dat het een kleine groep is die los van de echte fans staat maar het aantal pijnlijke incidenten loopt wel erg op.
Ervoor schamen zou ik me zeker niet doen maar voor de rest is er geen enkel goed woord voor deze mensen die denken Feyenoord een goed hart toe te dragen. Waar Feyenoord-City natuurlijk geen project is waarvan je kan zeggen dat het vlekkeloos verloopt zie je ook hier weer dat bepaalde "supporters" zichzelf groter/belangrijker achten dan de club. Het blijft bijzonder dat men niet doorheeft dat hun acties meer negatieve gevolgen heeft dan dat het positieve gevolgen heeft.

En om het voor te zijn, bij iedere club heb je helaas dit soort figuren rondlopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Topicstarter
@Napo ja maar hoewel ik Aboutaleb geen ongelijk kan geven hebben ze voor zichzelf volgens mij wel een positief effect behaald. Lijkt me dat dit Feyenoord City niet dichterbij brengt..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
snmght schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 20:22:
@Napo ja maar hoewel ik Aboutaleb geen ongelijk kan geven hebben ze voor zichzelf volgens mij wel een positief effect behaald. Lijkt me dat dit Feyenoord City niet dichterbij brengt..
Maar zelfs het niet dichterbij brengen van Feyenoord City helpt Feyenoord niet. Er zijn al significante kosten gemaakt die je niet zonder pijn gaat kunnen opvangen. Niet zeggende dat je daarom maar moet doorzetten maar het is niet dat Feyenoord er zonder enige pijn vanaf kan zien.

Je kan je afvragen of het traineren niet tot meer pijn gaat leiden laat staan als het tot een afwending is van Feyenoord City.

You're damned if you do, you're damned if you don't

[ Voor 3% gewijzigd door Napo op 08-06-2021 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

[Afbeelding]
Volgens mij ligt er kunstgras, maar dan kan ook een optische illusie zijn :P Zou het makkelijker moeten maken, al denk ik eerlijk gezegd ook aan een amateurclub (zijn er genoeg maar niet enorm veel met een tribune / klein stadionnetje). En daar kan ik niet zo goed een overzicht van vinden. Van profclubs met kunstgras wel, maar bij die clubs lijken het stadion niet te kloppen :P

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

InFamous

excommunicado

Is dat niet gewoon het stadion van Telstar? De rechterkant bij het MPM bord.

Afbeeldingslocatie: https://media.nhnieuws.nl/cache/i/393000/images/393438.w1600.a68e1b8.a6f3e6b.q90.jpg

[ Voor 64% gewijzigd door InFamous op 08-06-2021 21:24 ]

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

@InFamous yes, dat moet hem zijn, weer een mysterie ontrafeld ;)

Over stadions gesproken, afgelopen week heb ik een motortochtje gedaan langs wat Vlaamse clubs uit de lagere regionen. Lommel SK, Dessel Sport, Thes Sport, Diest, Verbroedering Geel en Beringen. Hierbij een paar foto’s voor de liefhebber.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l_8np01up5-GWMFiavthvpn2Su0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xb2cEwVcrQU3lG8XYPV3Fgec.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bKscaLbF7M1SmaXYCIKNUPX1AHY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B7Frwqc8DwKn9Uq5ZX0Ni6f6.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lZJUAp54tK7qgeeHDwi5Qd8WEY8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZAVsgUBnsStI0H79OF58An2H.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GPn2BIlarAQDrRkdE3P2x1MTf58=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NG061hdzhMy3gGNiMcf1dvAB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2wrztS71zkM4HCv3hj97ZNTBFh8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fedMBQiQF2cHoHDfS8n3F8Mo.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eKBdfCUPmHoIQoSvMbRWOKLzBwQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GRUEYaWp1hdyuFMQKksntBlN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sSkL3GcHbvCcd7Cx4m6INpxNaDs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ggKSu2crjwlyObuy9ZJ5z3NT.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dvn8aSrj_Dx-vqeV9xLW6NBxXag=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mrgal0jgAcDTZCqaAoMwhX5Z.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wGQ8dloRlWJHUdH_u2UYhOe_4A0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vCpnDlknTqVFD896u6Yoxl7t.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nQ5-6xxMw6fDrxkllpC9XMgfChc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TSdNawEncBGydjTQfJx3cVkQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4YvSyAF9ZwZowKFbM2YJdFVap84=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DvvyYqc7NUz28RQXJNHJqlN5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n3Lbf8EI7-3dsAiBK_Ss1Xp0l60=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kcw9BkT5YUlxSdkCLgjOzl3t.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/743zAor3T3ov07vCja-PykiCZCU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D9K44TWIpD4Iu1Oc2OhDzfg8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FxwoeHMo8x8YKjkuaSojPcfT8u4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pytYeO32Ie6i8fzXZPxQmzOQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Zo de straf van Onana is ook verlaagd van 12 naar 9 maanden. Toch een klein succesje.

https://www.rtlnieuws.nl/...aanden-eraf-cas-uitspraak

[ Voor 36% gewijzigd door DoeEensGek op 10-06-2021 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
DoeEensGek schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 15:14:
Zo de straf van Onana is ook verlaagd van 12 naar 9 maanden. Toch een klein succesje.
Ik las net ook de headlines. Heeft iemand iets van de motivatie gezien? Dit verbaast mij eigenlijk enorm aangezien ik niet beter weet dan dat het volgens de regels niet anders dan 2 jaar kan zijn, de schuld niet betwist wordt en Onana met 12 maanden al ontzettend gematst was.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Handig zo'n toernooi in een corona brandhaard:
Liefst 41 mensen die betrokken zijn bij de Copa América zijn positief getest op het coronavirus, zo heeft het ministerie van Volksgezondheid van gastland Brazilië bekendgemaakt.
[...]
Venezuela had zaterdag vijftien nieuwe spelers opgeroepen na positieve coronatests van een twaalftal van zijn delegatieleden, onder wie acht spelers. Een dag later verloor het elftal kansloos met 3-0 tijdens de openingswedstrijd tegen Brazilië.
nu.nl/voetbal/6139525/gastland-brazilie-meldt-41-coronabesmettingen-bij-copa-america.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Meneer Ronaldo is wel wat hypocriet met het verwijderen van een flesje Coca Cola flesje tijdens een persconferentie

Meneer maakt reclame voor KFC, en nota bene zelfs voor Coca Cola zelf.

Afbeeldingslocatie: https://www.ronaldocr7.com/wp-content/uploads/2015/02/c45f9fe6367cb7fc43b8cea3c0d1a897.jpg

Hij beseft alleen niet dat deze grote bedrijven, wat je er persoonlijk ook van vind, wel nodig zijn om zo'n toernooi waar hij graag op wil spelen, mogelijk maakt.

En Pogba denkt ook leuk te zijn, door een flesje Heineken weg te doen, maar dat is een 0.0. Als je het doet, doe het dan goed :)

[ Voor 9% gewijzigd door Slasher op 16-06-2021 16:00 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Slasher schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 15:58:

Hij beseft alleen niet dat deze grote bedrijven, wat je er persoonlijk ook van vind, wel nodig zijn om zo'n toernooi waar hij graag op wil spelen, mogelijk maakt.
Totaal niet nodig. Voor het organiseren van een goed toernooi heb je niet zoveel geld nodig. Wat er binnen geharkt wordt gaat niet naar de sport, daar worden wat mensen in het randgebeuren stinkend rijk mee.

Net zoals het overigens helemaal niet beter voor de sport is als die spelers meer kunnen verdienen Dat ze genoeg verdienen om zonder (bij)baan zich volledig op de sport te kunnen richten is genoeg. Verder is het handig als er genoeg geld in een club zit om goede trainers, kennis en faciliteiten te betalen.
Een voetballer wordt er niets beter van als hij ipv 50 000 euro per jaar een miljoen per maand gaat vangen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Clubs, bonden, stadions, spelerssalarissen, etc. hangt natuurlijk wel samen met financiële drijfveren vanuit commercie en sponsors. Het is wat naïef om dat CocaCola flesje weg te zetten als daar mede je exorbitante salaris uit voort komt, en je dus ook een deal hebt met een KFC.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
Dat Maurice Steijn moet opstappen bij Nac wegens de supporters is een kwalijke zaak van nationaal belang vind ik.

Hiermee geef je als land overal het signaal af dat dat soort oproerkraaiers ook nog succes kunnen hebben met hun gedrag en het politie apparaat onvoldoende kan ingrijpen.
Dit gevolg is een motivatie voor andere supporters om dit ook te doen als ze de trainer weg willen hebben. Het kan werken nu.

Tis al irritant genoeg dat dat soort leeghoofden tegenwoordig een bus mogen opwachten.

Met dit soort situaties zou ik zeggen, pik de rotte appels uit de supporters groep en berecht die. Vaak zijn het slechts een handjevol die de rest aansturen.

Nee heel slecht dit, dit mag /mocht gewoon niet gebeuren

[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 20-06-2021 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Harribo schreef op zondag 20 juni 2021 @ 09:35:
Dat Maurice Steijn moet opstappen bij Nac wegens de supporters is een kwalijke zaak van nationaal belang vind ik.

Hiermee geef je als land overal het signaal af dat dat soort oproerkraaiers ook nog succes kunnen hebben met hun gedrag en het politie apparaat onvoldoende kan ingrijpen.
Dit gevolg is een motivatie voor andere supporters om dit ook te doen als ze de trainer weg willen hebben. Het kan werken nu.

Tis al irritant genoeg dat dat soort leeghoofden tegenwoordig een bus mogen opwachten.

Met dit soort situaties zou ik zeggen, pik de rotte appels uit de supporters groep en berecht die. Vaak zijn het slechts een handjevol die de rest aansturen.

Nee heel slecht dit, dit mag /mocht gewoon niet gebeuren
Een kwalijke zaak ok, maar wat heeft het land ermee te maken?
In mijn ogen is het gewoon een kut-club met kut-supporters

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Ankona schreef op zondag 20 juni 2021 @ 10:37:
[...]

Een kwalijke zaak ok, maar wat heeft het land ermee te maken?
In mijn ogen is het gewoon een kut-club met kut-supporters
Het opstappen van de trainer is wellicht een incident maar de bedreigingen richting trainers en bestuurders in het voetbal zijn dat niet. Landsbelang zou ik het overigens niet noemen maar het is en blijft wel van belang dat zulk gedrag niet geaccepteert wordt en dat de personen die dat doen ook afdoende aangepakt worden.

NAC is heirin helaas zeker geen uitzondering in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Zoals verwacht raakt ziggo sport ook engels voetbal kwijt.
Aartstyle schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 08:06:
Wellicht niet juiste topic, maar ziggo is vanaf zomer 2022 ook rechten premier league kwijt. Het gaat naar (hoe kan het ook anders) viaplay.
Dit maakt viaplay wel een grote speler in Nederland.

Zodra eredivisie vrij is ben ik benieuwd, maar verwacht dat dit toch ook die kant op gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Viaplay? Say what?
Ik geloof dat ik ff moet googlen.... Het wordt weer een zoekplaatje waar je wat weer kunt zien en hoe komend seizoen...

Edit : streaming dienst.
Ik vind streaming niks, afhankelijk van goede verbindingen en een app zijn.
Geef mij maar ouderwets kabel tv

[ Voor 33% gewijzigd door Harribo op 07-07-2021 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Topicstarter
Harribo schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 09:05:
Viaplay? Say what?
Ik geloof dat ik ff moet googlen.... Het wordt weer een zoekplaatje waar je wat weer kunt zien en hoe komend seizoen...

Edit : streaming dienst.
Ik vind streaming niks, afhankelijk van goede verbindingen en een app zijn.
Geef mij maar ouderwets kabel tv
Grappig; ik wil juist al jaren gewoon een streaming abbo op de eredivisie. Nu ben je nog steeds gedwongen om ook een televisieabonnement te nemen en dat blief ik niet. Dus atm share ik een login van mijn broer die wel kabel heeft en kan ik met de app van zijn aanbieder en mijn chromecast alsnog kijken maar ik zou moeiteloos zelf de portemonnee trekken om eredivisie te streamen. Maar niet voor de prijs van eredivisie + een kabelabonnement dat ik niet gebruik.

[ Voor 20% gewijzigd door snmght op 07-07-2021 09:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:53

YES

Moderator General Chat
Goedemorgen! Ik heb een vraag maar ik weet niet zeker of het hier thuishoort maar het is zeker een randzaak en wel voetbalgerelateerd, dus dit lijkt me het beste topic.

Welke websites met betrekking tot voetbalnieuws volgen jullie? Ik keek eerder altijd op voetbalzone maar de sensatie/clickbait titels en artikelen komen me daar echt de strot uit, en dit is voor voetbalprimeur niet anders. Weten jullie goede, wellicht wat minder bekende, voetbalnieuws gerelateerde websites?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
Voetbalzone ben ik ook mee gestopt, dat is me ook teveel clickbait. VI is wat mij betreft wel betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
dutchgio schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 09:46:
Voetbalzone ben ik ook mee gestopt, dat is me ook teveel clickbait. VI is wat mij betreft wel betrouwbaar.
Ja ik checkte dus net VI en dat ziet er op zich goed uit. Moet wel wennen aan de layout denk ik, wat minder overzichtelijk. Zou mooi zijn als ik na al die jaren weer op VI uitkom, dat was de eerste voetbal website die ik regelmatig checkte in den beginne :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
YES schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 09:40:
Goedemorgen! Ik heb een vraag maar ik weet niet zeker of het hier thuishoort maar het is een redelijke randzaak maar wel voetbalgerelateerd, dus dit lijkt me het beste topic.

Welke websites met betrekking tot voetbalnieuws volgen jullie? Ik keek eerder altijd op voetbalzone maar de sensatie/clickbait titels en artikelen komen me daar echt de strot uit, en dit is voor voetbalprimeur niet anders. Weten jullie goede, wellicht wat minder bekende, voetbalnieuws gerelateerde websites?
Beetje kaal to the point, https://fcupdate.nl
En anders inderdaad vi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

vi.nl voor het betrouwbare nieuws, voetbal.headliner.nl voor de roddels en meer club-gerichte headlines :P

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:36

Stimulate14

⭐⭐⭐

Slasher schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 15:58:
Meneer Ronaldo is wel wat hypocriet met het verwijderen van een flesje Coca Cola flesje tijdens een persconferentie

Meneer maakt reclame voor KFC, en nota bene zelfs voor Coca Cola zelf.

[Afbeelding]

En Pogba denkt ook leuk te zijn, door een flesje Heineken weg te doen, maar dat is een 0.0. Als je het doet, doe het dan goed :)
Geniale stunt van Coca Cola zelf, iedereen heeft het er over gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
dutchgio schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 09:46:
VI is betrouwbaar maar het uitmelken van een nieuwtje is wel enigszins vermoeiend. Tig artikelen over een potentiele aanstaande transfer van een Nederlandse speler met grote bekendheid waar elk artikel vrijwel geen nieuwe feiten brengt :|

Overige zoals FC Update (waar de m.fcupdate.nl een afgrijselijke oplossing is. Responsive Web Design much?!) & Voetbalzone zijn naar mijn gevoel kwalitatief weer een stukje minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Napo schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 12:21:
[...]

VI is betrouwbaar maar het uitmelken van een nieuwtje is wel enigszins vermoeiend. Tig artikelen over een potentiele aanstaande transfer van een Nederlandse speler met grote bekendheid waar elk artikel vrijwel geen nieuwe feiten brengt :|

Overige zoals FC Update (waar de m.fcupdate.nl een afgrijselijke oplossing is. Responsive Web Design much?!) & Voetbalzone zijn naar mijn gevoel kwalitatief weer een stukje minder
Als je het over uitmelken van nieuws hebt.. Die knippen interviews van henzelf of andere media op in tig artikelen, voor elke uitspraak eentje.
En ze duwen artikelen in het nieuwsoverzicht naar boven, waarbij dus ook het tijdstip wat er voor staat (waarvan je zou denken dat het de publicatie-tijd is) niet meer klopt met wanneer het artikel daadwerkelijk gepubliceerd is. En dat allemaal om zoveel mogelijk clicks/views te melken. Dat was de hoofdreden dat ik die site niet meer hoef te volgen, het is in mijn ogen journalistiek niet acceptabel om de chronologie van je nieuws aan te passen met het oog op winst/omzet.
Pagina: 1 ... 16 ... 45 Laatste