Heb ik ook gehad met mijn rechter oortje. Reset hielp niet. Via Apple een nieuw oortje gekregen.
Heb ze via bol.com gehad, moet ik dan via hun dit spelen of gewoon naar Apple gaan?henkna schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 13:37:
Heb ik ook gehad met mijn rechter oortje. Reset hielp niet. Via Apple een nieuw oortje gekregen.
Rechtstreeks Apple, ik had het probleem ook. Airpods via Amac gekocht maar via Apple nieuwe ontvangen.sacaji schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 14:08:
[...]
Heb ze via bol.com gehad, moet ik dan via hun dit spelen of gewoon naar Apple gaan?
Precies!Stevie07 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:17:
[...]
Rechtstreeks Apple, ik had het probleem ook. Airpods via Amac gekocht maar via Apple nieuwe ontvangen.
Klopt het dan ook dat de Airpods Pro “case” op raakt bij niet gebruikt? Ging met even kijken en was nu 96%
Ik ga daar in ieder geval op wachten. Dat is nog minder dan een maand en 11-12 november ook nog de Ibood Hunt.Luuk2015 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:26:
Ik zie te twijfelen om de Airpods Pro te halen omdat ik laatst ben overgestapt naar de nieuwe iPhone 12.
Bij Amazon zijn ze te koop voor +- 205 euro, echter bedenk ik me zojuist dat het over een paar weken weer blackfriday is. Verwachten jullie dat ze dan bij shops als Amazon in de aanbieding zullen gaan?
Anders kan ik nog wel even wachten
Ik heb mazzel dat ik van de week even de airpods pro van mijn vriendin kan testen. Weet ik meteen of ze passen en fijn zitten voor ik zo’n bedrag neerleg :-)
Zij heeft trouwens zo’n Ideal from Sweden airpods case cover, maar die is er onmogelijk af te halen en de connect knop zit er ergens onder blijkbaar. Iemand ervaringen?
Mijn tip voor degene die issues hebben met de Airpods Pro: doe rechtstreeks zaken met Apple en niet met de servicepunten. Apple ruilt ze direct voor je om terwijl de servicepunten een bureaucratisch proces starten en dagenlang nodig hebben om het te testen en uiteindelijk denken te weten dat er maar 1 oortje niet goed functioneert terwijl in de praktijk beide een tikkend geluid geven.
Het is weer bijna September 2025 :)
Heb jij enig idee waarom ik de laatste tijd "vaak" berichten lees van mensen die problemen hadden met de Airpods Pro? Ik heb vanochtend een setje besteld, ben erg benieuwd naar ze.Jaymone schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:17:
Mijn tip voor degene die issues hebben met de Airpods Pro: doe rechtstreeks zaken met Apple en niet met de servicepunten. Apple ruilt ze direct voor je om terwijl de servicepunten een bureaucratisch proces starten en dagenlang nodig hebben om het te testen en uiteindelijk denken te weten dat er maar 1 oortje niet goed functioneert terwijl in de praktijk beide een tikkend geluid geven.
Verklaar je nader, ik begrijp je vraag niet. Bedoel je welke problemen ik heb ervaren met de Airpods Pro?Luuk2015 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:50:
[...]
Heb jij enig idee waarom ik de laatste tijd "vaak" berichten lees van mensen die problemen hadden met de Airpods Pro? Ik heb vanochtend een setje besteld, ben erg benieuwd naar ze.
Het viel mij toevallig op dat ik de laatste tijd vaker problemen over de Airpods in dit topic zie.Jaymone schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:53:
[...]
Verklaar je nader, ik begrijp je vraag niet. Bedoel je welke problemen ik heb ervaren met de Airpods Pro?
Ik dacht misschien heb jij een idee waarom er de laatste tijd meer problemen zijn.
Denk dat de problemen er al waren en nu zichtbaar worden doordat men het meldtLuuk2015 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:21:
[...]
Het viel mij toevallig op dat ik de laatste tijd vaker problemen over de Airpods in dit topic zie.
Ik dacht misschien heb jij een idee waarom er de laatste tijd meer problemen zijn.
Ik heb al langer last van krakende airpods pro. Nooit mee terug gegaan ivm laksheid. Bij de Mediamarkt aangeschaft.
Wat is handig, daar terug gaan? Of via Apple? Ik zie dat een afspraak bij een Apple store niet mogelijk is ivm drukte/COVID-19.
Wat is wijsheid? Wat zijn jullie ervaringen, wat is het snelste en wat het makkelijkst werkt.
Wat is handig, daar terug gaan? Of via Apple? Ik zie dat een afspraak bij een Apple store niet mogelijk is ivm drukte/COVID-19.
Wat is wijsheid? Wat zijn jullie ervaringen, wat is het snelste en wat het makkelijkst werkt.
Bellen krijg je instant nieuwe opgestuurd en stuur je oude terugd.castello schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:43:
Ik heb al langer last van krakende airpods pro. Nooit mee terug gegaan ivm laksheid. Bij de Mediamarkt aangeschaft.
Wat is wijsheid? Wat zijn jullie ervaringen, wat het snelste en makkelijkste werkt.
Ik ben van plan op de AirPods Pro te bestellen, maar twijfel nog een beetje voor de care+
Zou het voornamelijk aangeschaffen voor de batterij die na 2 jaar minder zal zijn.
Is het mogelijk om naar 1 jaar en 10/11 maanden Apple te contacteren dat de batterij erg slecht is en dan nieuwe kunt krijgen?
Zou het voornamelijk aangeschaffen voor de batterij die na 2 jaar minder zal zijn.
Is het mogelijk om naar 1 jaar en 10/11 maanden Apple te contacteren dat de batterij erg slecht is en dan nieuwe kunt krijgen?
Ik ben erg tevreden met de AirPods Pro, maar ik krijg iedere keer klachten van de persoon waarmee ik bel dat alle achtergrondgeluiden tijdens het bellen enorm versterkt worden voor de andere partij. Binnenshuis kan ik het nog redelijk stil houden, maar als je buiten bent en er een auto naast je rijd dan klaagt de andere kant steen en been vanwege het mega harde geluid. Hetzelfde geldt voor de wind die soms zacht in de microfoon blaast. Hebben meer mensen hier last van?
Ook al zijn ze een jaar geleden aangeschaft?TweakerVincent schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:44:
[...]
Bellen krijg je instant nieuwe opgestuurd en stuur je oude terug
Ik maak even de aanname van wel, zolang iets niet werkt zoals hoort en dit niet komt door onbehoorlijk gebruik maar echt door een fout in het product zelf.knakker2 schreef op maandag 16 november 2020 @ 02:04:
[...]
Ook al zijn ze een jaar geleden aangeschaft?
Service is daar top. Ik kreeg bijvoorbeeld zonder moeite een hele nieuwe bovenkant voor mijn macbook retina omdat deze vreemde kuren vertoonde, en dat na 5(!) jaar.
Maargoed, even bellen en je hebt meteen zekerheid of ze dit inderdaad doen
[ Voor 7% gewijzigd door Poumelie op 16-11-2020 08:19 ]
Bij mij was het 10 mnd weet niet maar bel ze gewoonknakker2 schreef op maandag 16 november 2020 @ 02:04:
[...]
Ook al zijn ze een jaar geleden aangeschaft?
Hmm, nu 2 keer gehad. De eerste keer was ik er vanuit gegaan dat de linker gewoon niet goed in het doosje gezeten had.sacaji schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:05:
Hebben meer mensen dat links bv op 2% is en de rechter op 100%? Heb ze net een paar dagen, doe ze goed terug in de hoesje en dan wil ik ze gebruiken bij trainen en dan zie ik dit.. zou ik ze terug moeten sturen? Of ergens waar ik op moet letten?[Afbeelding]
De 2e keer is niet: ik stop ze met allebei 74% in het doosje. Even later is de linker ineens 43%
Ik heb ze een maandje of 5 dus erg vaak treed het niet op.
Ja... jammer was het maar heb terug gestuurd naar bol.com en nieuwe gekregen, die lijken het nu wel goed te doen (weekje).. even afwachtenStiggy schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:21:
[...]
Hmm, nu 2 keer gehad. De eerste keer was ik er vanuit gegaan dat de linker gewoon niet goed in het doosje gezeten had.
De 2e keer is niet: ik stop ze met allebei 74% in het doosje. Even later is de linker ineens 43%![]()
Ik heb ze een maandje of 5 dus erg vaak treed het niet op.
Ik hou het ook even in de gaten. Als het vaker op treed gaan ze ook maar terug.sacaji schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:45:
[...]
Ja... jammer was het maar heb terug gestuurd naar bol.com en nieuwe gekregen, die lijken het nu wel goed te doen (weekje).. even afwachten
TL;DR - Gedaan, en na een hoop gedoe en 2 uur van mn tijd er in gestoken te hebben nu een afspraak. Of ze dan vervangen worden? Geen idee..TweakerVincent schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:05:
[...]
Bij mij was het 10 mnd weet niet maar bel ze gewoon
Heb ze afgelopen nacht via de chat gesproken. Vriendelijke man ergens in de USA. Uitgelegd dat ik dus zo nu en dan wat gekraak hoor aan de linker pod, met name wanneer ik zelf spreek.
Na 40min uiteindelijk alles klaar en afgerond; ik zou per mail 2 nieuwe pods krijgen, de case moet ik zelf houden. De oude moest ik terug sturen. Na beeindigen van de chat ontving ik een bevestigings-email zoals hij mij liet weten. Echter een mail met een betaalverzoek van 200 eur... Wut?!?!
Vanmorgen naar Apple Support gebeld. Dame in kwestie kwam met de nodige excuses dat het mij niet was verteld dat ik een soort borg moest betalen alvorens ik nieuwe pods opgestuurd kreeg. Dit omdat voorheen klanten hun oude hardware verzuimden terug te sturen.
Even snel 200 eur betalen zit er nu niet in, dus gevraagd of ik naar de winkel kan om het daar te regelen. Dat kon, maar ik moest eerst een afspraak maken. Ik dus doorverbonden met de Apple Store in mijn nabijheid, kreeg ik te horen dat ze daar in de store geen afspraak konden maken, werd toen weer terugverbonden met Apple Care.
Kreeg toen een knaap aan de lijn die niet erg op zn plek zat daar, Wist nergens van, snapte niet dat er een replacement-programma gaande was voor gebrekkige AIrpods Pro etc,.. na 10 min uiteindelijk toch een afspraak weten te maken.
De weg naar een oplossing kent toch wat turbulentie
[ Voor 5% gewijzigd door knakker2 op 17-11-2020 00:45 ]
Deze vraag wordt nu relevant.Luuk2015 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:26:
Ik zie te twijfelen om de Airpods Pro te halen omdat ik laatst ben overgestapt naar de nieuwe iPhone 12.
Bij Amazon zijn ze te koop voor +- 205 euro, echter bedenk ik me zojuist dat het over een paar weken weer blackfriday is. Verwachten jullie dat ze dan bij shops als Amazon in de aanbieding zullen gaan?
Anders kan ik nog wel even wachten
©2004
Inderdaad, zit ook overal goed te kijken, maar nog niks onder de 200 voorbij zien komen. Black Friday & Cyber Monday zijn ook nog een weekje verwijderd toch?
I failed, ik kon mezelf niet inhouden, heb ze twee weken geleden gekochthk12nl schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:14:
[...]
Deze vraag wordt nu relevant.Iemand ze al ergens voorbij zien komen?
[ Voor 3% gewijzigd door Luuk2015 op 19-11-2020 21:11 ]
Afgelopen maand 2x langs zien komen voor rond de 170/175 euro via Amazon . Goedkoper gaat t em niet worden denk ik met BF.hk12nl schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:14:
[...]
Deze vraag wordt nu relevant.Iemand ze al ergens voorbij zien komen?
Vorig jaar ook op de gok 2 weken voor BF een ps4 gekocht welke uiteindelijk ook goedkoper was dan tijdens BF. Dus wachten is niet altijd verstandig 😄
Mediamarkt heeft ze nu in de BF pre party voor 209 euroenzoronald schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:16:
[...]
Afgelopen maand 2x langs zien komen voor rond de 170/175 euro via Amazon . Goedkoper gaat t em niet worden denk ik met BF.
Vorig jaar ook op de gok 2 weken voor BF een ps4 gekocht welke uiteindelijk ook goedkoper was dan tijdens BF. Dus wachten is niet altijd verstandig 😄

Dat vind ik nog best een nette prijs. Ik denk dat ik die ga halen.ExiZTeNcE schreef op donderdag 19 november 2020 @ 23:14:
[...]
Mediamarkt heeft ze nu in de BF pre party voor 209 euro
©2004
Ik zit er ook aan te denken om toch maar Airpods Pro aan te schaffen, zeker met de dalende prijs met BF. Waar mijn grote twijfel zit is of ze in mijn oren blijven zitten. Ik heb blijkbaar lastige oren. De standaard earpods die je bij je iPhones kreeg vallen bij mij heel makkelijk uit mijn oren.
Ik heb meerdere in-ears gehad met uitstulpsel zoals de pro heeft, die blijven in principe wel zitten. Nu heb ik ook nog ergens Bluetooth dopjes liggen van Anker die dat ook hebben. Deze bleven in het begin goed zitten, maar als ze wat ouder worden rekt het rubber een beetje op en vallen ze weer uit. Uiteindelijk ging er eentje stuk en heb ik onder garantie nieuwe gekregen. Hierbij gebeurde hetzelfde, in het begin bleven ze zitten maar uiteindelijk kwamen ze toch weer uit mijn oor zetten. Ondanks de 7 verschillende maten die meegeleverd werden kon ik er geen één meer vinden die bleef zitten.
Bij die anker's gebeurde het voornamelijk met hardlopen, maar ook in mindere mate op de fiets. Het is gewoon heel irritant als je iedere paar honderd meter bij het rennen die doppen terug moet duwen. Nu hangt er aan die ankers een wat groter plastic geval die dus ook aan de oortjes 'trekken' door het gewicht. Dat hebben de Airpods niet. Op dit moment heb ik Sony wired oordoppen met een lus er aan, 8 euro van Amazon, dat werkt op zich maar is qua geluidskwaliteit natuurlijk niet te vergelijken. Nog los van de draad die een plek moet hebben.
Als ik google over de ervaringen van Airpods Pro met sporten dan zie ik nogal wisselende meningen, maar meeste wel positief. Hoe is dat hier? En merken jullie ook dat het rubber minder wordt waardoor ze minder goed blijven zitten, of is dat bij Apple niet het geval? Natuurlijk kan ik ze terugsturen als ze niet blijven zitten, maar als blijkt dat ze na 3 maanden uit mijn oren gaan vallen dan is het wel wat te laat. Vandaar mijn twijfel.
BTW, amazon.de is nog net iets goedkoper dan Mediamarkt op het moment
Ik heb meerdere in-ears gehad met uitstulpsel zoals de pro heeft, die blijven in principe wel zitten. Nu heb ik ook nog ergens Bluetooth dopjes liggen van Anker die dat ook hebben. Deze bleven in het begin goed zitten, maar als ze wat ouder worden rekt het rubber een beetje op en vallen ze weer uit. Uiteindelijk ging er eentje stuk en heb ik onder garantie nieuwe gekregen. Hierbij gebeurde hetzelfde, in het begin bleven ze zitten maar uiteindelijk kwamen ze toch weer uit mijn oor zetten. Ondanks de 7 verschillende maten die meegeleverd werden kon ik er geen één meer vinden die bleef zitten.
Bij die anker's gebeurde het voornamelijk met hardlopen, maar ook in mindere mate op de fiets. Het is gewoon heel irritant als je iedere paar honderd meter bij het rennen die doppen terug moet duwen. Nu hangt er aan die ankers een wat groter plastic geval die dus ook aan de oortjes 'trekken' door het gewicht. Dat hebben de Airpods niet. Op dit moment heb ik Sony wired oordoppen met een lus er aan, 8 euro van Amazon, dat werkt op zich maar is qua geluidskwaliteit natuurlijk niet te vergelijken. Nog los van de draad die een plek moet hebben.
Als ik google over de ervaringen van Airpods Pro met sporten dan zie ik nogal wisselende meningen, maar meeste wel positief. Hoe is dat hier? En merken jullie ook dat het rubber minder wordt waardoor ze minder goed blijven zitten, of is dat bij Apple niet het geval? Natuurlijk kan ik ze terugsturen als ze niet blijven zitten, maar als blijkt dat ze na 3 maanden uit mijn oren gaan vallen dan is het wel wat te laat. Vandaar mijn twijfel.
Klopt, maar Amazon zit vrijwel standaard op 203 en aanbieding daar is 175 ongeveer. Dus echt heel bijzonder is de korting niet ;-) maar zeker wel een nette prijs!hk12nl schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:10:
[...]
Dat vind ik nog best een nette prijs. Ik denk dat ik die ga halen.
Ik kan er zelf (nog) niks over zeggen, heb wel een zelfde soort overweging om voor de pro te gaan ipv de standaard airpods..Wekko schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:15:
Ik zit er ook aan te denken om toch maar Airpods Pro aan te schaffen, zeker met de dalende prijs met BF. Waar mijn grote twijfel zit is of ze in mijn oren blijven zitten. Ik heb blijkbaar lastige oren. De standaard earpods die je bij je iPhones kreeg vallen bij mij heel makkelijk uit mijn oren.
maar zijn de beats pro niks? Die haak je ook achter je oor, zelfde chip als de airpods 2
Dat is waar. Toch denk ik dan weer dat ik qua garantie makkelijker bij de mediamarkt naar binnen loop dan dat het terug naar Amazon moet.ExiZTeNcE schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:52:
[...]
Klopt, maar Amazon zit vrijwel standaard op 203 en aanbieding daar is 175 ongeveer. Dus echt heel bijzonder is de korting niet ;-) maar zeker wel een nette prijs!
©2004
Dit blijft altijd een lastig punt. Je kan er eigenlijk alleen maar achter komen door ze aan te schaffen en het proberen. Als het niet bevalt terug sturenWekko schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:15:
©2004
Ik heb ook lastige oren, want ik kon in-ears eigenlijk nooit verdragen. Bijna alle soorten en maten die ik al heb geprobeerd gingen na verloop van tijd toch zeer doen of werken zich na een tijdje vanzelf uit m'n oren. Gewone Earpods kon ik eigenlijk wel goed hebben, waardoor ik erg lang getwijfeld heb of ik wel voor de Airpods Pro zou moeten gaan. Wat de Pro's echter onderscheid van andere in ears is dat de eartips in z'n geheel op de APP gemonteerd worden en niet om een hard busje vallen.Wekko schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:15:
Uiteindelijk niet in kunnen houden en ze besteld, en ze zitten bij mij echt GEWELDIG! Ik ben zo enorm enthousiast over deze dopjes, ze zitten lekker, de ANC werkt geweldig en het geluid is ook dikke prima. Ik denk dat hoe goed het in je oren zit voor iedereen enorm persoonlijk is, maar ik was in ieder geval aangenaam verrast.
(overigens; mijn verhaal is dermate lyrisch dat ik wellicht een Apple fanboy zou kunnen lijken, maar dat is geenszins het geval
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Gisteren de Comply Foam tips voor APP binnen gekregen en vandaag de halve dag gebruikt.
Qua comfort doen ze niet onder voor de standaard tips, maar ze zijn helaas ook niet meer comfortabel. Had een gekke gedachte dat de Comply tips misschien nog comfortabeler zouden zitten.
Waar ze wel beter in zijn, is de pasvorm. Met de standaard tips gebruikte ik de S, omdat de M net te groot was om in mijn gehoorgang te proppen. Daardoor was de seal niet 100% en moest ik de APP's regelmatig goed zetten.
Nu met de Comply tips in maat M, zitten ze een stuk steviger in mijn oor. De seal is merkbaar beter en de APP's glijden niet meer uit mijn gehoorgang. Gek genoeg geeft de Ear Tip Fit test nog wel aan dat de seal niet goed is.
Qua comfort doen ze niet onder voor de standaard tips, maar ze zijn helaas ook niet meer comfortabel. Had een gekke gedachte dat de Comply tips misschien nog comfortabeler zouden zitten.
Waar ze wel beter in zijn, is de pasvorm. Met de standaard tips gebruikte ik de S, omdat de M net te groot was om in mijn gehoorgang te proppen. Daardoor was de seal niet 100% en moest ik de APP's regelmatig goed zetten.
Nu met de Comply tips in maat M, zitten ze een stuk steviger in mijn oor. De seal is merkbaar beter en de APP's glijden niet meer uit mijn gehoorgang. Gek genoeg geeft de Ear Tip Fit test nog wel aan dat de seal niet goed is.
Heb ik ook naar gekeken, maar ik heb liever geen haak als het niet hoeft. Je doet ze gewoon wat minder makkelijk in en uit merk ik.ExiZTeNcE schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:55:
[...]
Ik kan er zelf (nog) niks over zeggen, heb wel een zelfde soort overweging om voor de pro te gaan ipv de standaard airpods..
maar zijn de beats pro niks? Die haak je ook achter je oor, zelfde chip als de airpods 2
Ik was al bang voor dat antwoord ;-). Ik vroeg me vooral af of de fit niet na verloop van tijd zwakker wordt. Want dan kan je ze niet meer terugsturen. Dat merkte ik dus met die Anker dingen.hk12nl schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:58:
[...]
Dit blijft altijd een lastig punt. Je kan er eigenlijk alleen maar achter komen door ze aan te schaffen en het proberen. Als het niet bevalt terug sturen
Dat is in ieder geval goed om te horen. Keuzes keuzes....dank voor de adviezen allemaal iig.Gugger schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:56:
[...]
Ik heb ook lastige oren, want ik kon in-ears eigenlijk nooit verdragen. Bijna alle soorten en maten die ik al heb geprobeerd gingen na verloop van tijd toch zeer doen of werken zich na een tijdje vanzelf uit m'n oren. Gewone Earpods kon ik eigenlijk wel goed hebben (..) ANC werkt geweldig en het geluid is ook dikke prima. Ik denk dat hoe goed het in je oren zit voor iedereen enorm persoonlijk is, maar ik was in ieder geval aangenaam verrast.
(overigens; mijn verhaal is dermate lyrisch dat ik wellicht een Apple fanboy zou kunnen lijken, maar dat is geenszins het geval)
Dag Wekko,Wekko schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:31:
[...]
Heb ik ook naar gekeken, maar ik heb liever geen haak als het niet hoeft. Je doet ze gewoon wat minder makkelijk in en uit merk ik.
[...]
Ik was al bang voor dat antwoord ;-). Ik vroeg me vooral af of de fit niet na verloop van tijd zwakker wordt. Want dan kan je ze niet meer terugsturen. Dat merkte ik dus met die Anker dingen.
[...]
Dat is in ieder geval goed om te horen. Keuzes keuzes....dank voor de adviezen allemaal iig.
Ik zit in precies hetzelfde bootje, fijn om te lezen dat ik niet alleen ben. Ik wil graag draadloze oortjes kopen, echter heb ik weinig vertrouwen in mijn oren en of ze ook daadwerkelijk blijven zitten. Ter info, ik gebruik zelfs bij de standaard bekabelde iPhone oortjes (die je tegenwoordig niet meer gratis krijgt..) een soort rubber omhulsel die je aan de binnenkant van je oorschelp kan haken, anders vallen ze binnen 10 tellen gegarandeerd uit.
Nu lees ik dat je bij Mediamarkt 100 dagen bedenktijd hebt. Ik vraag me af of dit ook werkelijk het geval is i.v.m. hygiëne. Misschien een interessante optie?
Ik gebruik mijn APP veel met hardlopen en fietsen en eigenlijk gaat dat prima. Zo heel af en toe druk ik ze nog een keertje aan als ik merk dat ik wat bas begin te missen, maar ik heb niet het idee dat ze er zo maar uit floepen of dat dat iets is waar ik bang voor moet zijn.
Dit zou ik even expliciet bij je Mediamarkt navragen, want ik had helaas pech toen ik eens bij de Mediamarkt reguliere oordopjes terug wilde brengen die even (minder dan een uur) gedragen waren.timonsl schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:28:
[...]
Dag Wekko,
Ik zit in precies hetzelfde bootje, fijn om te lezen dat ik niet alleen ben. Ik wil graag draadloze oortjes kopen, echter heb ik weinig vertrouwen in mijn oren en of ze ook daadwerkelijk blijven zitten. Ter info, ik gebruik zelfs bij de standaard bekabelde iPhone oortjes (die je tegenwoordig niet meer gratis krijgt..) een soort rubber omhulsel die je aan de binnenkant van je oorschelp kan haken, anders vallen ze binnen 10 tellen gegarandeerd uit.
Nu lees ik dat je bij Mediamarkt 100 dagen bedenktijd hebt. Ik vraag me af of dit ook werkelijk het geval is i.v.m. hygiëne. Misschien een interessante optie?
De Airpods Pro gebruik ik zelf met wielrennen en hier zijn ze perfect voor. Een veel betere pasvorm dan de normale Airpods. De normale zijn wel eens uit m’n oor gevallen met wielrennen, maar bij de Pro heb ik me hier nog nooit zorgen over hoeven te maken gelukkig.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Zag ze bij bol.com ook voor 209, komen morgen binnenhk12nl schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:10:
[...]
Dat vind ik nog best een nette prijs. Ik denk dat ik die ga halen.
Ik hoop dat coolblue nog gaat zakken. Die geven altijd goeie garantie voor het geval datExiZTeNcE schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:18:
[...]
Zag ze bij bol.com ook voor 209, komen morgen binnen
©2004
Opzich maakt dan niet heel veel uit, of je ze nou bij Amazon koopt of bij Coolblue je hebt gewoon garantie.hk12nl schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 22:19:
[...]
Ik hoop dat coolblue nog gaat zakken. Die geven altijd goeie garantie voor het geval dat
Als er iets met de Airpods aan de hand is dan kan je het beste gelijk bij Apple aankloppen.
Vaak krijg je met problemen dan een nieuw exemplaar opgestuurd.
Vandaag langs AppleStore geweest en heb nieuwe pods gekregen. Dit vanwege de melding van het gekraak aan de linkerkant. Opmerkelijk genoeg kwamen mijn APP niet in aanmerking voor het vervang-programma volgens het serienr. Ook was ik buiten de 12 maanden garantie, namelijk 13 maanden. Desondanks toch vervangende gekregen. Prima service
Het verschil tussen oude en nieuwe is direct enorm merkbaar; ANC lijkt enorm beter te werken, op de fiets/scooter met harde wind is opeens geen geslurp meer in mn oren, geen gekraak meer tijdens gesprekken.
Omdat die pods zo nu en dan toch er uit dreigen te vallen wil ik die die foam tips proberen. Welke zijn op het moment de beste keuze?
Het verschil tussen oude en nieuwe is direct enorm merkbaar; ANC lijkt enorm beter te werken, op de fiets/scooter met harde wind is opeens geen geslurp meer in mn oren, geen gekraak meer tijdens gesprekken.
Omdat die pods zo nu en dan toch er uit dreigen te vallen wil ik die die foam tips proberen. Welke zijn op het moment de beste keuze?
[ Voor 11% gewijzigd door knakker2 op 21-11-2020 02:13 ]
Ik ben ook zoekende. Heb een paar goedkope (7-11 euro) geprobeerd via amazon en Ali maar zonder echt success. Ik overweeg nu die van comply maar 33 dollar inclusief verzenden vind ik eigenlijk te duur. Je krijgt dan wel 3 setjes. Misschien iemand die het wil 'delen'? https://www.complyfoam.co...patible-with-airpods-pro/knakker2 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 00:44:
[ Voor 17% gewijzigd door amphora op 21-11-2020 09:45 ]
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max
Wow, je ziet niet vaak dat niet-originele Apple onderdelen duurder zijn dan het origineel. En zeker niet dat ze drie keer zo duur zijn dan een origineel setje van Apple.amphora schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:42:
[...]
Ik ben ook zoekende. Heb een paar goedkope (7-11 euro) geprobeerd via amazon en Ali maar zonder echt success. Ik overweeg nu die van comply maar 33 dollar inclusief verzenden vind ik eigenlijk te duur. Je krijgt dan wel 3 setjes. Misschien iemand die het wil 'delen'? https://www.complyfoam.co...patible-with-airpods-pro/
Er zijn her en der wat foam / memory tips te vinden, Amazon e.d vanaf €11. Niet duur maar zo lang ik nergens echt iets kan lezen dat ze het proberen waard zijn blijf ik er nog even vanaf.
Feit is wel dat ik iets anders nodig heb dan de standaard oorkussentjes. Elke 2 minuten bij activiteiten als hardlopen of kauwen die dingen weer dieper er in moeten drukken is redelijk vervelend te noemen
Feit is wel dat ik iets anders nodig heb dan de standaard oorkussentjes. Elke 2 minuten bij activiteiten als hardlopen of kauwen die dingen weer dieper er in moeten drukken is redelijk vervelend te noemen
[ Voor 3% gewijzigd door knakker2 op 21-11-2020 13:30 ]
https://www.wifimedia.eu/....html#sqr:(q%5BComply%5D)amphora schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:42:
[...]
Ik ben ook zoekende. Heb een paar goedkope (7-11 euro) geprobeerd via amazon en Ali maar zonder echt success. Ik overweeg nu die van comply maar 33 dollar inclusief verzenden vind ik eigenlijk te duur. Je krijgt dan wel 3 setjes. Misschien iemand die het wil 'delen'? https://www.complyfoam.co...patible-with-airpods-pro/
Scheelt 10 euro :-)
Ik ben nog even aan het wennen aan m’n APP, morgen met hardlopen even proberen of de S of M dopjes beter zitten.. lijkt het allebei net niet te zijn
Verder erg tevreden mee!
Ik heb ze nu ook precies een maand, en gebruik ze elke dag. Overdag voor Teams meetings, en 's avonds voor muziek en paar keer in de ochtend voor naar de fitness. PerfectExiZTeNcE schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 15:00:
[...]
https://www.wifimedia.eu/....html#sqr:(q%5BComply%5D)
Scheelt 10 euro :-)
Ik ben nog even aan het wennen aan m’n APP, morgen met hardlopen even proberen of de S of M dopjes beter zitten.. lijkt het allebei net niet te zijn
Verder erg tevreden mee!
https://www.wifimedia.eu/...l?id=231878233&quantity=1
Ziet er leuk uit.. dat materiaal gaat om de huidige kussentjes heen, of zijn het in zn geheel nieuwe dopjes?
Het materiaal het hetzelfde als wat je in bepaalde vliegtuigmaatschappijen krijgt voor in je oren? Je knijpt er in en langzaam gaat het terug in zn oude vorm.?
...antwoord wordt op Youtube gegeven
YouTube: Hands-On With Comply's Foam Tips for AirPods Pro
Ziet er leuk uit.. dat materiaal gaat om de huidige kussentjes heen, of zijn het in zn geheel nieuwe dopjes?
Het materiaal het hetzelfde als wat je in bepaalde vliegtuigmaatschappijen krijgt voor in je oren? Je knijpt er in en langzaam gaat het terug in zn oude vorm.?
...antwoord wordt op Youtube gegeven
YouTube: Hands-On With Comply's Foam Tips for AirPods Pro
[ Voor 18% gewijzigd door knakker2 op 21-11-2020 15:36 ]
Nou Airpods werken niet met macos BS. Paired en dan binnen 3 seconden zijn ze weer weg
Mixed Reality dev
Die ervaring heb ik dus niet. Sinds launch van Big Sur al meerdere dagen gewoon aan het bellen geweest via de MacBookMenesis schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:38:
Nou Airpods werken niet met macos BS. Paired en dan binnen 3 seconden zijn ze weer weg
Je kan ze eens resetten en opnieuw pairen
[ Voor 6% gewijzigd door SpoekGTi op 21-11-2020 17:03 ]
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Ok goed om te weten. Ik heb ze al opnieuw gepaird (dus LEDjes op wit) en zelfs de Bluetooth module op m’n MBP gereset (option+shift en klik op icon bovenin). Werkt nog steeds niet helaas.SpoekGTi schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 17:03:
[...]
Die ervaring heb ik dus niet. Sinds launch van Big Sur al meerdere dagen gewoon aan het bellen geweest via de MacBook
Je kan ze eens resetten en opnieuw pairen
Mixed Reality dev
Heb je geprobeerd om automatisch schakelen uit te zetten op je iPhone?Menesis schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:38:
Bij mij switchte de oortjes automatisch naar mijn telefoon bij iedere melding wat behoorlijk irritant was.
Helaas nu niet meer(?) 😕Rivanov schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:42:
Spatial Audio werkt echt super. Zit nu buiten in de tuin TV te kjiken via de Ziggo GO app en het lijkt alsof ik helemaal geen AirPods in heb, maar dat het geluid direct uit de iPad zelf komt.
Uiteindelijk toch besloten ze aan te schaffen bij de Mediamarkt. Ter info, je mag deze inderdaad niet retourneren als ze niet bevallen vanwege de hygiene regels. Op zich begrijpelijk.
Ik heb ze gelijk voor een test-run gebruikt in een hardloop rondje van 10km. De linker bleef perfect zitten, heb ik niets van gevoeld ook. De rechter voelde ik wat meer en bij wat hobbeligere ondergrond heb ik 'm toch een paar keer aangedrukt. Ik moet het nog even proberen met de andere maten rubbertjes, dus wellicht lukt me dat ook er een beter gevoel over te krijgen.
Ze bevallen wel. Het gemak van switchen tussen iPhone en MacBook heb ik alleen nog niet helemaal ervaren. Is toch vaak nog een handmatige handeling voor nodig. Moet wel zeggen dat die handmatige handeling dan ook wel altijd direct lukt (dus airplay icoon gebruiken dan ziet ie ze gelijk). Ik had vanochtend ook een moment waarbij 1 van de oortjes het niet deed en ik ze in het doosje moest doen om 'm te resetten.
Ik heb ze gelijk voor een test-run gebruikt in een hardloop rondje van 10km. De linker bleef perfect zitten, heb ik niets van gevoeld ook. De rechter voelde ik wat meer en bij wat hobbeligere ondergrond heb ik 'm toch een paar keer aangedrukt. Ik moet het nog even proberen met de andere maten rubbertjes, dus wellicht lukt me dat ook er een beter gevoel over te krijgen.
Ze bevallen wel. Het gemak van switchen tussen iPhone en MacBook heb ik alleen nog niet helemaal ervaren. Is toch vaak nog een handmatige handeling voor nodig. Moet wel zeggen dat die handmatige handeling dan ook wel altijd direct lukt (dus airplay icoon gebruiken dan ziet ie ze gelijk). Ik had vanochtend ook een moment waarbij 1 van de oortjes het niet deed en ik ze in het doosje moest doen om 'm te resetten.
Ik heb ze vorige week donderdag aangeschaft bij Amazon. De rechter zit perfect, de linker matig, valt er snel uit. Volgens de oor-pastest van Apple zitten ze aangesloten, wat ook klopt, alleen vallen ze snel uit.Wekko schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:43:
Uiteindelijk toch besloten ze aan te schaffen bij de Mediamarkt. Ter info, je mag deze inderdaad niet retourneren als ze niet bevallen vanwege de hygiene regels. Op zich begrijpelijk.
Ik ben op zoek naar een alternatief, in de vorm van wellicht een rubber matje/ van Comply eartips ?
Vandaag wel paar keer dat ie tijdens telefoongesprek de verbinding niet pakte, terwijl die met IPad of MBP ook verbonden was. Even uitzoeken
Verder nog wennen aan de geluiden van transparantie/NC en uit.
Al met al wisselend tevreden, ik had wellicht perfectie verwacht...
Na lang twijfelen vorig weekend de Beats Powerbeats Pro besteld. Gisteren de oortjes ontvangen en heel de avond gebruikt. Wat een verademing als je oortjes niet na 3 tellen uit je oren vallen! Voor iemand wiens oren nooit lijken te werken met de meeste doorsnee headphones is dit echt een verademing.
Qua functionaliteit misschien niet gelijk aan de Airpods Pro, echter weet ik niet of deze in mijn oren passen. Qua design wel vele malen zakelijker en mooier dan de standaard apple oortjes.
Natuurlijk waren ze één dag na ontvangst bij Amazon.nl ineens wel €20 goedkoper. Nog even kijken of ik moeite ga doen voor die 20EUR of ik het hierbij laat. Bij Coolbue mag je overigens na gebruik gewoon retourneren.
Qua functionaliteit misschien niet gelijk aan de Airpods Pro, echter weet ik niet of deze in mijn oren passen. Qua design wel vele malen zakelijker en mooier dan de standaard apple oortjes.
Natuurlijk waren ze één dag na ontvangst bij Amazon.nl ineens wel €20 goedkoper. Nog even kijken of ik moeite ga doen voor die 20EUR of ik het hierbij laat. Bij Coolbue mag je overigens na gebruik gewoon retourneren.
Heeft iemand misschien de Airpods Pro werkend in combinatie met een Surface Pro (5) en Microsoft Teams?
Ik heb zelf gezocht, maar ik vind hele wisselende (en wellicht achterhaalde) informatie, ik ben er niet helemaal gerust op dat het gaat werken. Dat de microfoon niet werkt, maakt mij niet uit.
Privé heb ik veel Apple spullen, dus dat is geen probleem, maar zakelijk zit ik (helaas) aan een Surface Pro vast en het zou mooi zijn als ik de Airpods ook voor werk kan gebruiken.
Ik hoor graag jullie ervaringen.
Ik heb zelf gezocht, maar ik vind hele wisselende (en wellicht achterhaalde) informatie, ik ben er niet helemaal gerust op dat het gaat werken. Dat de microfoon niet werkt, maakt mij niet uit.
Privé heb ik veel Apple spullen, dus dat is geen probleem, maar zakelijk zit ik (helaas) aan een Surface Pro vast en het zou mooi zijn als ik de Airpods ook voor werk kan gebruiken.
Ja, heb het nu goed werkend (nu op Surface Laptop 3, voorheen op Surface Pro ook), was wel even een zoektocht in het begin. Je kunt bij luidspreker instellingen kiezen voor Stereo en Hands Free nadat ze verbonden zijn, voor gebruik met Teams werkt het bij mij het beste met de Hands Free optie. Werkt niet heel intuïtief en meestal moet ik eerst handmatig de verbinding van mijn Airpods Pro met mijn iPhone verbreken, maar buiten dat werkt het prima zo.PeKan schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 14:21:
Heeft iemand misschien de Airpods Pro werkend in combinatie met een Surface Pro (5) en Microsoft Teams?
Al een tijdje krijg ik met mijn app geen goede pasvorm test meer. Bij het linker oortje blijft ie aangegeven dat ik een andere maat eartip moet gebruiken. Maakt niet uit of ik L of M gebruik. S is te klein. Iemand tips?
Bij mij valt alleen de APP er links uit, bij zo'n prijs gaat die retour. Helaas, integratie is top. Wellicht bij een nieuwe versie eens weer proberen of bij third-party oplossingen.henkna schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:17:
Al een tijdje krijg ik met mijn app geen goede pasvorm test meer. Bij het linker oortje blijft ie aangegeven dat ik een andere maat eartip moet gebruiken. Maakt niet uit of ik L of M gebruik. S is te klein. Iemand tips?
Wellicht eens kijken naar de Beats Studio3 Wireless Mat Zwart
Bij mij sluiten ze wel goed af, maar echt lekker blijven zitten doen ze niet. Zeker niet bij bewegenhenkna schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:17:
Heb de comply foam tips besteld, kijken of dat werkt..
Het wordt weer wat kouder, ik vraag me daarom af hoe en of de mic van APP werkt vanonder een muts bij een telefoongesprek en of er verder nog nadelen zijn van het dragen van een muts icm de Airpods. Is er iemand die hier ervaring mee heeft?
Sinds Sep in bezit van APP, echter was het bellen een hel... geluid ging van links, naar rechts, dan weer beide. Mic opeens keihard en dan weer zacht...
Vandaag gebeld met Apple, morgen ontvangen ik 2 nieuwe, ben benieuwd...
Vandaag gebeld met Apple, morgen ontvangen ik 2 nieuwe, ben benieuwd...
Ik gebruik ze met muts en mond kapje, werkt primaPeKan schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:47:
Het wordt weer wat kouder, ik vraag me daarom af hoe en of de mic van APP werkt vanonder een muts bij een telefoongesprek en of er verder nog nadelen zijn van het dragen van een muts icm de Airpods. Is er iemand die hier ervaring mee heeft?
Dat krijgen ze altijd na verloop van tijd, meestal doordat de roostertjes vol zitten. Je kan ze schoonmaken met wattenstaafjes (Apple aangeraden manier), of uitblazen of met sticky gum proberen schoon te maken (niet aangeraden, werkt wel beter).henkna schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:17:
Sinds de nieuwe firmware ja. Ook is de ANC beduidend minder...Purejet schreef op maandag 2 november 2020 @ 17:49:
Als ik geen muziek/film af speel, hoor ik altijd al een lichte statische ruis. Sowieso bij anc aan, maar wellicht ook bij transparant. Beschouwde dit altijd als eigenschap van anc. Bij afspelen geluid krijgt het geluid natuurlijk de overhand.
Hebben jullie dit eigenlijk allemaal?
Ik twijfel of ik val onder het vervangingsprogramma.
Misschien kan @sigmundfreund duidelijkheid verschaffen?..
Ik heb mijn APP ook recent laten vervangen omwille van geruis als de noise cancelling actief is. Nu merk ik bij de vervangende dopjes een zacht gekraak in de mid-range. Een toevallig voorbeeld (absoluut niet mijn genre, maar het komt veelal voor bij vrouwelijke vocals) is Kings & Queens door Ava Max. Merken jullie dit ook? Voornamelijk in het begin van het nummer valt dit op. Ik dacht aanvankelijk dat het te maken had met de EQ op mijn iPhone X, maar ik heb gecheckt en alles staat gewoon uit. Dan wordt het nog maar eens omruilen...
@Navi98 Heb ik ook! Via Apple Music op m’n iPhone. Heel licht bij een paar en altijd dezelfde vocals. Het is een distortion. Ligt niet aan de dopjes. Via het speakertje van de tel doet ie het ook en een andere koptelefoon ook.
Is compressie (van de streamingdienst), of limiting/compressie vanuit de studio of kan zelfs een effect (of de preamp van de microfoon) zijn voor ‘clarity/presence’ in de mix. Ik vind het vreselijk, maar als je er op gaat letten komt het vaak voor (helemaal in zware gitaarmuziek). Bij YouTube is dat ‘gekraak’ minder bij dat nummer; wat wel frappant is (meestal is het op dat platform erger). Kan ook aan de frequentie liggen; mist wat hoog t.o.v. Apple Music. Net ff YouTube music geprobeerd; daar is het identiek aan Apple Music.
Die ruis bij ruisonderdrukking is bij mij alleen hoorbaar als ik geen muziek afspeel, was het bij jou ook zo of erger? Nu helemaal weg?
Is compressie (van de streamingdienst), of limiting/compressie vanuit de studio of kan zelfs een effect (of de preamp van de microfoon) zijn voor ‘clarity/presence’ in de mix. Ik vind het vreselijk, maar als je er op gaat letten komt het vaak voor (helemaal in zware gitaarmuziek). Bij YouTube is dat ‘gekraak’ minder bij dat nummer; wat wel frappant is (meestal is het op dat platform erger). Kan ook aan de frequentie liggen; mist wat hoog t.o.v. Apple Music. Net ff YouTube music geprobeerd; daar is het identiek aan Apple Music.
Die ruis bij ruisonderdrukking is bij mij alleen hoorbaar als ik geen muziek afspeel, was het bij jou ook zo of erger? Nu helemaal weg?
Purejet schreef op maandag 2 november 2020 @ 17:49:
Als ik geen muziek/film af speel, hoor ik altijd al een lichte statische ruis. Sowieso bij anc aan, maar wellicht ook bij transparant. Beschouwde dit altijd als eigenschap van anc. Bij afspelen geluid krijgt het geluid natuurlijk de overhand.
Hebben jullie dit eigenlijk allemaal?
Statisch geluid is niet de bedoeling. Het kan voorkomen dat je bij transparant natuurlijk een lichte ruis hoort omdat de microfoon nou eenmaal in werking is om het geluid door te voeren. Bij ANC is het heel persoonlijk en ik merk dagelijks dat iedereen het anders beschrijft. In de meest basale zin moet het gewoon geluid dempen, en goed ook. Niet dat je je omgeving niet meer hoort, maar die omgeving mag gerust enkele decibellen minder zijn. Als je daarbij audio afspeelt, en je niet in een idioot luide omgeving zit (iemand met een boor naast je, in de club met 95db+, etc) hoor je vrij weinig nog ervan te horen.Mr_Viking schreef op maandag 30 november 2020 @ 21:43:
[...]
Sinds de nieuwe firmware ja. Ook is de ANC beduidend minder...
Ik twijfel of ik val onder het vervangingsprogramma.
Misschien kan @sigmundfreund duidelijkheid verschaffen?..
Vervangingsprogramma of niet, vergeet niet dat je ook garantie hebt (tot 2 jaar, mits in NL gekocht). Garantie van Apple is 1 jaar, maar het tweede jaar kan je ook bij AASP/PSP gedekt krijgen met het invullen van een formulier aan de balie.
Dat doet zelfs m'n Beyerdynamic DT770 Pro kraken bij die openingsvocalenNavi98 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:03:
Ik heb mijn APP ook recent laten vervangen omwille van geruis als de noise cancelling actief is. Nu merk ik bij de vervangende dopjes een zacht gekraak in de mid-range. Een toevallig voorbeeld (absoluut niet mijn genre, maar het komt veelal voor bij vrouwelijke vocals) is Kings & Queens door Ava Max. Merken jullie dit ook? Voornamelijk in het begin van het nummer valt dit op. Ik dacht aanvankelijk dat het te maken had met de EQ op mijn iPhone X, maar ik heb gecheckt en alles staat gewoon uit. Dan wordt het nog maar eens omruilen...
Kan niet stoppen met ontploffen!
Dat is een geruststelling! Ik heb het ook geprobeerd met mijn Sony WH-1000XM3 en Sennheiser Momentums en die hadden het allebei ook bij dat nummer. Verrassend genoeg hadden mijn oude (niet-Pro) AirPods geen gekraak tgv de compressie. Bijzonder is dat ik het zelfs bij Deezer HiFi kon horen, dus er is lijkt wel degelijk iets niet in orde met de mastering van dat nummer...Mr_Viking schreef op woensdag 2 december 2020 @ 00:57:
@Navi98 Heb ik ook! Via Apple Music op m’n iPhone. Heel licht bij een paar en altijd dezelfde vocals. Het is een distortion. Ligt niet aan de dopjes. Via het speakertje van de tel doet ie het ook en een andere koptelefoon ook.
Noise cancelling werkt met deze dopjes helemaal prima, bij mijn vorige dopjes viel het vooral op als ik ging hardlopen - dan kraakten ze echt bij quasi iedere stap die ik deed. Had ook het idee dat dit effect versterkt werd naarmate er meer wind was.
Ha kijk, tot twee maal toe gerustgesteld! ThanksBob Popcorn schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:25:
[...]
Dat doet zelfs m'n Beyerdynamic DT770 Pro kraken bij die openingsvocalenLigt denk ik aan de compressie van Spotify.
Ik hoor het inderdaad ook met m’n Bose Noise Cancelling Headphones 700. Ligt dus niet aan de APP.Bob Popcorn schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:25:
[...]
Dat doet zelfs m'n Beyerdynamic DT770 Pro kraken bij die openingsvocalenLigt denk ik aan de compressie van Spotify.
Ik heb nu dik een jaar de APP, sinds release maar heb wel een paar aanhoudende problemen. Soms als ik switch van een app beginnen de AirPods te kraken, gebeurt voornamelijk bij snapchat. Soms is het geluid helemaal weg en bij het afsluiten van de app waar ik op dat moment mee bezig ben, kan ik het nummer een beetje herkennen in het gekraak wat dan plaatsvindt, maar klinkt dus nergens naar.
Soms is het na 10 seconden van het afsluiten van de app genoeg om weer normaal muziek af te spelen, maar vaak moet ik ze even uit m’n oren doen en weer in en hij doet het weer zoals het hoort.
Soms raak ik per ongeluk het zwarte gedeelte/gaasje van de AirPods Pro aan en dat veroorzaakt een keiharde piep in mijn oor wat heel pijnlijk is.
Zijn er mensen die deze problemen ook ervaren? Zijn het bekende problemen of ben ik de enige die deze problemen heeft?
Soms is het na 10 seconden van het afsluiten van de app genoeg om weer normaal muziek af te spelen, maar vaak moet ik ze even uit m’n oren doen en weer in en hij doet het weer zoals het hoort.
Soms raak ik per ongeluk het zwarte gedeelte/gaasje van de AirPods Pro aan en dat veroorzaakt een keiharde piep in mijn oor wat heel pijnlijk is.
Zijn er mensen die deze problemen ook ervaren? Zijn het bekende problemen of ben ik de enige die deze problemen heeft?
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
https://support.apple.com...vice-program-sound-issuesRazorMaron schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:42:
Ik heb nu dik een jaar de APP, sinds release maar heb wel een paar aanhoudende problemen. Soms als ik switch van een app beginnen de AirPods te kraken, gebeurt voornamelijk bij snapchat. Soms is het geluid helemaal weg en bij het afsluiten van de app waar ik op dat moment mee bezig ben, kan ik het nummer een beetje herkennen in het gekraak wat dan plaatsvindt, maar klinkt dus nergens naar.
Mixed Reality dev
Ik weet ook af van die service program, maar ik weet niet zeker of mijn ‘problemen’ daaronder vallen.
En stel dat het wel zo is, dan valt Amac er ook gewoon onder toch als ‘Apple retailer’.
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Maar waarom zoek je bevestiging op het forum, je hebt hinder er van en lijkt op dit probleem 1 en 1 = 2, laat Apple maar duidelijk uitleggen dat jou gekraak niet van dit probleem komt...RazorMaron schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 06:55:
[...]
Ik weet ook af van die service program, maar ik weet niet zeker of mijn ‘problemen’ daaronder vallen.
En stel dat het wel zo is, dan valt Amac er ook gewoon onder toch als ‘Apple retailer’.
Gewoon naar de Apple store zelf gaan en daar dit probleem voorleggen, je zou zelfs telefonische mogelijk al wat zaken kunnen voorbespreken met Apple zelf.
Apple heeft zojuist de lang verwachte Airpods Studio aangekondigd.
Welke de Max heet.
https://www.apple.com/nl/shop/buy-airpods/airpods-max
Welke de Max heet.
https://www.apple.com/nl/shop/buy-airpods/airpods-max
[ Voor 24% gewijzigd door Donstil op 08-12-2020 16:30 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
€629 voor deze over ear headphones.
Deze gaan echt als zoete broodjes over de toonbank, zo voor de Kerst.
/s
Deze gaan echt als zoete broodjes over de toonbank, zo voor de Kerst.
/s
[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 08-12-2020 14:57 ]
Knip, verkeerde topic
[ Voor 90% gewijzigd door Donstil op 08-12-2020 16:30 ]
Ik ook, en ben heel benieuwd hoe goed de noise cancelling is t.o.v. de bestaande noise cancelling headphones. Dat is voor mij ook wel belangrijk. Ben heel benieuwd naar de reviews.Grin schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:50:
Holy shit, 629 euro...
Pfff, hier moet ik even over nadenken...
[ Voor 5% gewijzigd door Sluw op 08-12-2020 14:58 ]
Eerst even reviews afwachten voor die prijs.
Benieuwd of dit zoveel beter zal zijn als bv Sony of Bose
Benieuwd of dit zoveel beter zal zijn als bv Sony of Bose
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Oke fuck-it, pulled the trigger.
Levering 15-17 nov, Airpods Max Silver
Levering 15-17 nov, Airpods Max Silver
Discussies over de AirPods Max mogen in [AirPods Max] - Ervaringen & Discussie, laten we dit topic houden voor AirPods Pro
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Aah die had ik nog niet gevonden, gaan we daar verder.
// Modbreak van hierboven niet gelezen.
Ik post mijn reactie over de AirPods Max in het juiste topic.
Ik post mijn reactie over de AirPods Max in het juiste topic.
[ Voor 115% gewijzigd door ddZ op 08-12-2020 16:09 ]
Ik heb de Airpods Pro weer retour gestuurd binnen een week. (omdat het mocht en kan, voordat de reacties komen). Ik loop 3-4x hard per week en met de Pro hoor ik mijn eigen voetstappen doordat mijn hoofd een soort van klankkast wordt. Dat is erg vervelend t.o.v. de Airpods 2019 die ik hiervoor had. Deze heb ik dan ook maar weer gekocht, meest simpele versie, zonder draadloze case. Voor alleen hardlopen het beste voor mij denk ik.
Meer mensen hier last van? En daardoor terug gegaan naar andere Airpods of merk?
Meer mensen hier last van? En daardoor terug gegaan naar andere Airpods of merk?
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Met Noise Cancelation aan is dat inderdaad zo, daarom zet ik ze met hardlopen / activiteiten op transparant en een muziekje aan.pdavie2311 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 07:48:
Ik heb de Airpods Pro weer retour gestuurd binnen een week. (omdat het mocht en kan, voordat de reacties komen). Ik loop 3-4x hard per week en met de Pro hoor ik mijn eigen voetstappen doordat mijn hoofd een soort van klankkast wordt. Dat is erg vervelend t.o.v. de Airpods 2019 die ik hiervoor had. Deze heb ik dan ook maar weer gekocht, meest simpele versie, zonder draadloze case. Voor alleen hardlopen het beste voor mij denk ik.
Dat zou moeten helpen? Als ik de Noise Cancelation uit zet dus? Hardlopen = 95% van het gebruik van de Pods..Vorkie schreef op woensdag 9 december 2020 @ 07:53:
[...]
Met Noise Cancelation aan is dat inderdaad zo, daarom zet ik ze met hardlopen / activiteiten op transparant en een muziekje aan.
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Nou noise sluit het buitengeluid buiten, dus je krijgt een soort van gesloten bubbel, bij mij helpt het dan om hem naar transparant te zetten.pdavie2311 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 07:55:
[...]
Dat zou moeten helpen? Als ik de Noise Cancelation uit zet dus? Hardlopen = 95% van het gebruik van de Pods..
Ik zou trouwens dan geen Pro's kopen als de gewone al goed genoeg zijn
Dat doe ik ook. Je hoort ook het verkeer om je heen. Wel zo veilig.Vorkie schreef op woensdag 9 december 2020 @ 07:53:
[...]
Met Noise Cancelation aan is dat inderdaad zo, daarom zet ik ze met hardlopen / activiteiten op transparant en een muziekje aan.
3250 WP, 2 tigo’s , ZW 12^ , 1300WP ZO 30^ /Aruba netwerk/Denon X2800H/Klipsch R112-SW, RP-600M, RP-500C/LG Oled G3/Intex prism met ZFP 7,9 m³/Kamado Joe III/Bezzera BZ10, Mignon Specialita/AR Giulia/Trek Emonda SL/Intergas HRE 28/24 vvw tuning
Ik ren ook met de Pro's en inderdaad ook op transparant mode. Sowieso zodra ik deelneem aan het verkeer. Alleen noise cancelation aan in de trein/bus/vliegtuig en thuis.
Sinds vanmiddag heb ik de APP in bezit. Qua gebruiksgemak etc. super, maar als ik ANC aan heb en in mijn omgeving worden lage tonen geproduceerd dan lijkt het alsof ik die in mijn rechteroortje versterkt hoor. Alsof er een tegengeluid geproduceerd wordt, links heb ik dat niet. Zodra ANC uitstaat is het weg.
Is dit de werking van ANC of is het een kwestie van terugsturen en garantie claimen?
Is dit de werking van ANC of is het een kwestie van terugsturen en garantie claimen?
Ik had hiervoor ook de 1e generatie airpods, maar na 3 jaar is de accuduur dusdanig kort geworden dat ik geen uur meer kan hardlopen met muziek. Dus de pro's aangeschaft en 1x hardgelopen en inderdaad ook last van het horen van het gedreun van m'n eigen voetstappen. Sommigen zeggen dat je eraan went, maar het lijkt me niet bevorderlijk voor je trommelvliezen. Ik heb nu de small eartips erop gedaan en ga kijken of dat beter werkt.pdavie2311 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 07:48:
Het probleem is dat je gehoorgang luchtdicht wordt afgesloten waardoor je je airpods hoort dreunen in je oor bij elke voetstap. Door de kleine eartips sluit het bij mij minder goed af waardoor het geheel niet meer luchtdicht wordt afgesloten. Uiteraard kan je ook een gaatje in de eartips maken, maar dat kan je niet ongedaan maken voor als je een keer wel wilt genieten van de basweergave tijdens kantoorwerk of andere rustige activiteiten, en noise cancellation werkt dan minder goed.
Ik ben zowat op het einde van mijn Latijn met de Airpods Pro.
Toen ik ze kreeg eind September meteen een goede fit via de test met de medium pre/installed dopjes maar sinds een 3 weken terug continue een fail op de rechter pod.
Ik voel ook dat hij niet goed steekt als ik ANC aan zet maar als ik hem dan ff beweeg lijkt het weer ok ( hoewel de fit test nog steeds failed ) maar ik merk dat hij aan de rechterkant toch elke 15-20 min weer ''slecht'' zit zonder dat ik er aan kom.
Heb al zowat alle trucjes geprobeerd die ik heb gelezen online van licht zuigen op de ''vents'' tot je oren te poppen tot ze opnieuw te pairen met mijn iPhone, tevens ook de small en large tips maar die zijn respectievelijk veel te klein en veel te dik voor mijn oren.
Het vreemde is dat de rechter test steeds failed maar dat het geluid toch redelijk ok is voor 15-20 min als die 1maal goed steekt, moet zeggen dat ik voor links een ''ok'' te krijgen op de fit test ook meer moeite moet doen dan de eerste 3-4 weken.
Misschien eens zien voor foam tips ofzo als laatste redmiddel maar dat is weer geld steken in iets wat eigenlijk geen probleem zou moeten zijn, mijn jbl's passen perfect met medium tips en die zijn ook gewoon silicon.
Toen ik ze kreeg eind September meteen een goede fit via de test met de medium pre/installed dopjes maar sinds een 3 weken terug continue een fail op de rechter pod.
Ik voel ook dat hij niet goed steekt als ik ANC aan zet maar als ik hem dan ff beweeg lijkt het weer ok ( hoewel de fit test nog steeds failed ) maar ik merk dat hij aan de rechterkant toch elke 15-20 min weer ''slecht'' zit zonder dat ik er aan kom.
Heb al zowat alle trucjes geprobeerd die ik heb gelezen online van licht zuigen op de ''vents'' tot je oren te poppen tot ze opnieuw te pairen met mijn iPhone, tevens ook de small en large tips maar die zijn respectievelijk veel te klein en veel te dik voor mijn oren.
Het vreemde is dat de rechter test steeds failed maar dat het geluid toch redelijk ok is voor 15-20 min als die 1maal goed steekt, moet zeggen dat ik voor links een ''ok'' te krijgen op de fit test ook meer moeite moet doen dan de eerste 3-4 weken.
Misschien eens zien voor foam tips ofzo als laatste redmiddel maar dat is weer geld steken in iets wat eigenlijk geen probleem zou moeten zijn, mijn jbl's passen perfect met medium tips en die zijn ook gewoon silicon.
Van de week met APP hardgelopen omdat m’n Pro Beats leeg waren, maar moet zeggen dat het prima beviel.Fido schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:35:
[...]
Ik had hiervoor ook de 1e generatie airpods, maar na 3 jaar is de accuduur dusdanig kort geworden dat ik geen uur meer kan hardlopen met muziek. Dus de pro's aangeschaft en 1x hardgelopen en inderdaad ook last van het horen van het gedreun van m'n eigen voetstappen. Sommigen zeggen dat je eraan went, maar het lijkt me niet bevorderlijk voor je trommelvliezen. Ik heb nu de small eartips erop gedaan en ga kijken of dat beter werkt.
Het probleem is dat je gehoorgang luchtdicht wordt afgesloten waardoor je je airpods hoort dreunen in je oor bij elke voetstap. Door de kleine eartips sluit het bij mij minder goed af waardoor het geheel niet meer luchtdicht wordt afgesloten. Uiteraard kan je ook een gaatje in de eartips maken, maar dat kan je niet ongedaan maken voor als je een keer wel wilt genieten van de basweergave tijdens kantoorwerk of andere rustige activiteiten, en noise cancellation werkt dan minder goed.
Mijn AirPods zitten prima als ik stil zit, als ik hardloop moet ik ze eens in de 2-5 minuten indrukken. Ik zweet redelijk veel dus daar kan het ook aan liggen.Katmi schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:18:
Ik ben zowat op het einde van mijn Latijn met de Airpods Pro.
Wat ik wel heel naar vind is dat als ik mijn wenkbrauwen optrek of met mijn kaak beweeg ze er na 20 seconden uitleggen als ik ze niet indruk, bij minieme beweging van de gehoorgang denk ik.
Let op:
Dit topic is voor discussies over en ervaringen met de AirPods Pro. Voor prijzen, beschikbaarheid en levertijden kun je terecht in:
[AirPods] Levertijden & Beschikbaarheid
Dit topic is voor discussies over en ervaringen met de AirPods Pro. Voor prijzen, beschikbaarheid en levertijden kun je terecht in:
[AirPods] Levertijden & Beschikbaarheid