Ik kan mij totaal niet vinden in die verhalen, heb zelfs meerdere keren iets laten storten op mijn tegenrekening en dit hebben ze keurig overgemaakt binnen 2 werkdagen.
Dat met dat woonadres begrijp ik ook sowieso niet, dat had ik namelijk volgens mij bij mijn aanmelding al moeten bewijzen en anders kon ik niet eens de rekening gebruiken, heel vreemd!
Ik heb dan wel een creditcard en cc afschriften accepteren ze meestal erg makkelijk, wellicht hebben die andere mensen dat niet en kunnen zich niet op een andere manier goed identificeren/bewijs van adres tonen.
En sowieso, aangezien hier sommige mensen blijkbaar schrikken van de verhalen en reviews online, laten we dan ook even de reviews van andere banken/brokers erbij halen?
https://nl.trustpilot.com/review/binck.nlVeiligheid lijkt niet goed geregeld. Krijg rekeningoverzichten op mijn adres van iemand die 7 jaar geleden hier gewoond heeft en toen verhuisd is. Komt voor een bank onbetrouwbaar over. Als ik wil bellen om dit door te geven sta ik 10 minuten in de wacht. Heb het toen opgegeven.
Kom terug van vakantie en ben m'n effecten kwijt !
Binck stuurt mail op 17 juli dat m'n effectenrekening per 22 juli (5 dagen later!!!!!) wordt opgeheven vanwege inactiviteit.
Bestaande effecten worden afgeboekt als waardeloos.
Het moet toch niet gekker worden.
De klantenservice van Binck Bank reageeert nergens op totodat je een reminder stuurt. dan komen ze met een vraag. Die beantwoordt je keurig en stuurt de documenten en vervolgens weer niets aan actie. weer reminder, krijg je weer vragen en zo maar door, maar het dossier wordt nooit afgehandeld. probeer inmiddels al ruim twee maanden om een tegenrekening te veranderen zonder succes.
etc. etc.
Nu eens kijken voor IB
https://www.trustpilot.com/review/interactivebrokers.comWorst service ever! IB changed the name on my account which caused a transfer to fail! While they admitted it was their fault they didn't care and would not help find my funds. I lost more than US$50,000. Service levels and CRS staff are horrible and unprofessional. Do not use them if you can. Find a service focused broker.
A real scam ! Impossible to get back your funds. Making a deposit ? Really easy ... but when you try to withdraw, suddenly the platform bugs.
3 days of trying to get back my funds and impossible, support saying "try again later" .... After 3 days, no solutions ... I don't call that something normal.
Never open an account there !
Unless you are an EXPERT at investing stray far away from these people. They are the worst of the worst. As almost all the other reviews say their customer service is so bad. They cost me a whole lot of money with their arrogant aloof attitude and complete lack of decency. They are the mafia of wall street.
Die laatste moest ik toch wel even om lachen, '' the mafia of wall street ''
En overigens moet je al helemaal niet willen kijken bij de reviews van de groot banken.
Maar wat ik hiermee wil zeggen is dat je de reviews online niet allemaal te serieus moet nemen.
Er zullen vast serieuze en ernstige zaken bijzitten, maar dit kan dus bij elke bank/broker gebeuren en mensen die een positieve ervaring hebben zullen veel minder snel een review plaatsen dus geven deze review sites ook een onvolledig beeld.