Wieldoppen blijven wieldoppen. Lichtmetaal is mooier om te zien dat is zo.
Toch vallen deze mij nog best mee. Qua poetsen scheelt dit mij wel veel tijd... Lichtmetaal van de Golf die ik heb gehad kostte me wel 45 minuten rondom... Deze doppen is weer als vroegah met de vlakke lichtmetaaltjes van mijn Cinquecento

Makkelijk poetsen
Heb er nog wel een set gevonden (via speakev.com) die misschien net iets toffer kijkt. Daarbij zijn de inkepingen zwart gemaakt:
https://shop.ahw-shop.de/...nde-schwarz/silber?c=9267
Al zou ik ze toch eerst in het echt willen zien...
Krijg je een vergoeding voor de stickers of zijn ze niet heel erg aanwezig?
Nee, daar krijgen we geen vergoeding voor. (mag al blij zijn dat ik de wagen mag rijden

) Firma regelt de wagen, en in de voorwaarden staat dat er bestickering op komt. Ik ben tegen zoals je begrijpt, maar helaas.
Er komt een dunne band en logo op de zijkant. dunne Band en logo op de achterkant. En dunne band en logo op de motorkap. En juist die op de motorkap ben ik benieuwd hoe ze die gaan doen. Dat krijg je denk ik op geen enkele manier mooi zonder de lijn van de wagen te verpesten. Er is namelijk geen motorkap.
Dussuh... zou eens kunnen dat ik ondeugend ga zijn met een fohn en stickerverwijderaar als die echt een doorn in het oog is...
Is vergoeding voor zoiets gebruikelijk eigenlijk? 
Ik moet zeggen dat ik hetzelfde zat te denken want ik zie ook niet wat er met "doorgetrokken" achterlichten wordt bedoeld.
Alfred66 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 22:47:
Ziet er goed uit! De ID.3 is de eerste auto die ik sinds lange tijd al meerdere keren met de hand gewassen heb. Ik vind het een mooie auto om te zien en wil m graag netjes houden. De wasstraat vertrouw ik niet zo met deze auto (hoogglans kunststof aan de buitenkant) en bovendien is het met de hand goed te doen want hij is niet zo heel groot...
Dank u
Ik ben ook niet zo'n fan van de wasstraat. Het is een groot gemak dat wel, maar ik denk dat je ook best snel swirls krijgt op het glimmende zwart. Zelf wassen kan ik prima en als je het netjes doet (goed spoelen, twee emmersysteem) en bijhoud dan blijft hij mooier.
[
Voor 9% gewijzigd door
Ultraman op 03-01-2021 23:00
]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.