Het grote Volkswagen ID.3/4/5/Buzz topic - Deel 1

Pagina: 1 ... 409 410 Laatste
Acties:

• Stefan1987
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:10
MJMaverick schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 16:09:
[...]

Dat heeft VW wel, maar de dealer moet je daarvoor aanmelden. En Pon moet meewerken. Zoek maar op "Honeymoon" in dit of het ID.7 topic. Vragen bij de dealer of ze dit alsnog voor je kunnen regelen zou ik doen.
Tenzij je lease auto hebt. Bij mij kon het toen niet omdat de leasemaatchappij die statussen kreeg

• B@rt_d@_M@n
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:12

B@rt_d@_M@n

Happy Landing!

Stefan1987 schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 16:58:
[...]

Tenzij je lease auto hebt. Bij mij kon het toen niet omdat de leasemaatchappij die statussen kreeg
Maar bij mijn lease auto kon het wel

• John J.
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:12
Ik heb de ID Polo al Style first edition. Zit op software 6.0. Kan nog niet mijn ID Polo met mijn mobiel openen. Kan pas met software 6.1 heb ik begrepen. Krijg deze via OTA nog niet binnen.

• MJMaverick
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:02
John J. schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 18:16:
Ik heb de ID Polo al Style first edition. Zit op software 6.0. Kan nog niet mijn ID Polo met mijn mobiel openen. Kan pas met software 6.1 heb ik begrepen. Krijg deze via OTA nog niet binnen.
6.0.1 maakt dat idd mogelijk. OTA bij VW is ondoorgrondelijk helaas, zoals eerder al opgemerkt. Komt wel, maar wanneer is niet te voorspellen.
Pagina: 1 ... 409 410 Laatste

Let op:
Dit topic is voor het bespreken van alle VW ID.X modellen, behalve de ID.7, die is hier te vinden:

Het grote Volkswagen ID.7 topic

Voor algemene info zie eerste posts van dit topic!

Voor toekomstige ID.X rijders die niet kunnen wachten op een auto:
Order- en levertijdensheet van mede-tweakers

Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
[EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.