Het grote Volkswagen ID.3/4/5/Buzz topic - Deel 1

Pagina: 1 ... 400 401 Laatste
Acties:

• tcw82
  • Registratie: Oktober 2020
  • Nu online
buzzlightyear schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 12:48:
[...]

Vooralsnog heeft @Senser alleen aangegeven dat er geen granny charger bijgeleverd werd. De laadkabel zit er wellicht wel bij. @Senser heb je wel een laadkabel erbij gekregen? Die hoort zoals hierboven al benoemd tot de basisuitrusting en hoor je er dus bij te krijgen
Je hebt gelijk, ik had (blijkt nu) "een granny charger " gelezen, er staat "geen".

Ik stond al op het verkeerde been, maar met "thuislader' kukelde ik verder om. Mijn gele kabel is mijn thuislader en dat is een type 2 kabel.

Goed, ik ga weer opkrabbelen.

• Kammika
  • Registratie: Februari 2018
  • Nu online
-tom-562 schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 08:44:
[...]

Ik zou ff wachten, ze zullen t.z.t. wel op AliExpress te krijgen zijn voor een paar tientjes. Een V2L adapter is niet meer dan een verloopstekker met een paar weerstandjes er in.
Edit:
Heeft de facelift versie heeft toch al gewoon een 230v stopcontact in de kofferbak?
Heeft die 230in de kofferbak, ik heb vrij luxe uitvoering, maar zie ik niet in de specs staan. (Op Duitse configurator staat het er expliciet bij…, maar alleen bij bepaalde pakketten) zou wel tof zijn als het wel zo is

Maarre 16a door iets met China export logo trekken is vragen om moeilijkheden

Die dingen zijn opmaliexpress zo goedkoop omdat ze niet aan Europese ce logo voldoen. Is een beetje schermergebied want elke Europese webshop mag ze niet verkopen omdat ze niet veilig genoeg zijn. Aliexpress staat er vol mee

Ik dacht altijd dat het wel meeviel, dus had paar powerplugs op aliexpress gekocht, maar ondanks dat ik er alleen lampen op zet (max 10w of zo) zijn er al 2 uitgefikt. Dus ik doe het niet meer. Zeker niet V2 (want wil ik als backup gebruiken dat ik dan makkelijk stekker op auto kan aansluiten mocht er een keer stroomuitval in nl zijn. Maar dan wil ik ook die volle 16a veilig kunnen pakken wat in de specs staat.

• Kammika
  • Registratie: Februari 2018
  • Nu online
ebis schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 09:25:
[...]

Kan je bestellen bij de dealer voor 190 euro. Artikelnummer van de adapter is 000054412BS.
Tx!
Pagina: 1 ... 400 401 Laatste

Let op:
Dit topic is voor het bespreken van alle VW ID.X modellen, behalve de ID.7, die is hier te vinden:

Het grote Volkswagen ID.7 topic

Voor algemene info zie eerste posts van dit topic!

Voor toekomstige ID.X rijders die niet kunnen wachten op een auto:
Order- en levertijdensheet van mede-tweakers

Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
[EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.