-tom-562 schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 08:44:
[...]
Ik zou ff wachten, ze zullen t.z.t. wel op AliExpress te krijgen zijn voor een paar tientjes. Een V2L adapter is niet meer dan een verloopstekker met een paar weerstandjes er in.
Edit:
Heeft de facelift versie heeft toch al gewoon een 230v stopcontact in de kofferbak?
Heeft die 230in de kofferbak, ik heb vrij luxe uitvoering, maar zie ik niet in de specs staan. (Op Duitse configurator staat het er expliciet bij…, maar alleen bij bepaalde pakketten) zou wel tof zijn als het wel zo is
Maarre 16a door iets met China export logo trekken is vragen om moeilijkheden
Die dingen zijn opmaliexpress zo goedkoop omdat ze niet aan Europese ce logo voldoen. Is een beetje schermergebied want elke Europese webshop mag ze niet verkopen omdat ze niet veilig genoeg zijn. Aliexpress staat er vol mee
Ik dacht altijd dat het wel meeviel, dus had paar powerplugs op aliexpress gekocht, maar ondanks dat ik er alleen lampen op zet (max 10w of zo) zijn er al 2 uitgefikt. Dus ik doe het niet meer. Zeker niet V2 (want wil ik als backup gebruiken dat ik dan makkelijk stekker op auto kan aansluiten mocht er een keer stroomuitval in nl zijn. Maar dan wil ik ook die volle 16a veilig kunnen pakken wat in de specs staat.