Het grote Volkswagen ID.3/4/5/Buzz topic - Deel 1

Pagina: 1 ... 399 400 Laatste
Acties:

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:51

TF

bla bla

Doet de ID Polo hier ook mee? Ik heb er 1 gekocht afgelopen weekend. Komt pas ergens einde jaar; wel heel benieuwd. Niet gereden, wel gezien tijdens de roadshow

[ Voor 16% gewijzigd door TF op 12-05-2026 20:06 ]

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

TF schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 20:05:
Doet de ID Polo hier ook mee? Ik heb er 1 gekocht afgelopen weekend. Komt pas ergens einde jaar; wel heel benieuwd. Niet gereden, wel gezien tijdens de roadshow
Wat mij betreft wel, net zoals dat de ID.7 rijders dat eigenlijk ook (gewoon) zouden moeten kunnen doen ;)

Helaas is de TS , @DonJunior van dít topic overgestapt op een andere merk auto (BMW) en lijkt hij zich sindsdien hier ook niet meer in de discussies te mengen, de mede TS, @Simply1337 zou het overigens ook moeten kunnen verzorgen >:)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:37
Will_M schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 20:20:
[...]

Wat mij betreft wel, net zoals de ID.7 rijders dat eigenlijk ook (gewoon) zouden moeten kunnen doen ;)

Helaas is de TS , @DonJunior van dít topic overgestapt op een andere merk auto (BMW) en lijkt hij zich sindsdien hier ook niet meer in de discussies te mengen, de mede TS, @Simply1337 zou het overigens ook moeten kunnen verzorgen >:)
Ik kreeg het gevoel dat een aantal mensen mij liever kwijt dan rijk waren destijds dus vandaar dat ik mijn notificaties op dit topic heb stopgezet en me verder heb onthouden van enige commentaar.

Ik kan desgewenst wel de topic start aanvullen hoor. Anders is het misschien tijd om een nieuw topic (deel 2) te starten gezien het aantal pagina's.

*sowieso

Pagina: 1 ... 399 400 Laatste

Let op:
Dit topic is voor het bespreken van alle VW ID.X modellen, behalve de ID.7, die is hier te vinden:

Het grote Volkswagen ID.7 topic

Voor algemene info zie eerste posts van dit topic!

Voor toekomstige ID.X rijders die niet kunnen wachten op een auto:
Order- en levertijdensheet van mede-tweakers

Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
[EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.