Het grote Volkswagen ID.3/4/5/Buzz topic - Deel 1

Pagina: 1 ... 381 382 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcw82
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08:52
ik222 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 00:34:
[...]

Dat is de voetbediening, als de knop rood (of zoals in het plaatje blauw) is staat deze aan. Elektrische achterklep wordt voor zover ook altijd geleverd met voetbediening.
Ok, dan moet ik nog even oefenen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcw82
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08:52
ik222 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 00:34:
[...]

Dat is de voetbediening, als de knop rood (of zoals in het plaatje blauw) is staat deze aan. Elektrische achterklep wordt voor zover ook altijd geleverd met voetbediening.
Nou dat lijkt niet helemaal goed te werken...
Knop is rood... maar ik heb inmiddels de hoki poki meerdere keren gedanst achter de auto... linker voet in ... linker voet uit.... etc. maar geen actie. Kan dit ook zo een "calibratie" ding zijn als met het zonnescherm in het pano dakje, de geheugenstand van de stoelen en de ramen openen via de afstandsbediening (die heb ik allemaal moeten "resetten".) Hoe zou ik die achterklep kunnen resetten? De klep gaat overigens wel open met de sleutel-AB door op de achterklep knop te drukken.

Edit: ik ga dit maar eens exact na doen:

[ Voor 8% gewijzigd door tcw82 op 19-10-2025 14:51 ]

Pagina: 1 ... 381 382 Laatste

Let op:
Dit topic is voor het bespreken van alle VW ID.X modellen, behalve de ID.7, die is hier te vinden:

Het grote Volkswagen ID.7 topic

Voor algemene info zie eerste posts van dit topic!

Voor toekomstige ID.X rijders die niet kunnen wachten op een auto:
Order- en levertijdensheet van mede-tweakers

Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
[EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.