Pr088 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 12:23:
[...]
Heb je taalinstellingen op Engels staan? Hoe kom je aan de Engelse VW app? Ik zou zorgen dat je de Nederlandse versie download, dan ben je waarschijnlijk van het gedoe af. Even koppelen via het scherm van de auto (QR) en klaar.
Telefoon is Engels.
Het probleem is dat ik zowel connect start als connect plus (en nog een riedel) andere "producten" heb geprobeerd te kopen. De start en plus pakketten mogen niet tegelijkertijd worden gebruikt/bestaan. Start omvat al plus en charge.
Na "aankoop" (want het was allemaal gratis) komt het vast te zitten in een soort goedkeuringslus en daar kan de gebruiker verder niet meer bij.
Ontkoppelen, koppelen, Nederlands, Engels, Grieks, Koreaans (die Volkswagen ap in het Koreaans is trouwen wel heeeeel erg snel!!) maakt daar verder niet zoveel in uit, helaas (denk ik).
Als het gene ik nu probeer niet lukt is er nog een alternatief en dat is een nieuwe email adres gebruiken alles opnieuw installeren en koppelen met in het achterhoofd niet alles te kopen, maar eerst even te beginnen met plus OF start.
Edit 9-10-2025 20:00.
Vandaag (net als gisteren en morgen) weer even achter mijn ticket aangebeld. Er is voortgang en ze advisren met niet om het via een 2e (alternatieve gebruiker als hoofdbestuurder) te gaan doen.
[
Voor 8% gewijzigd door
tcw82 op 09-10-2025 19:58
]