De bekleding is vrij hard en stug wat er voor zorgde dat ik de gaatjes er niet doorheen kon voelen.Tristan schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 15:11:
[...]
Ik heb hem toch ook maar gelijk besteld. Omdat wij vaak de hond achterin hebben is die extra ruimte extra handig. Hebbie nog tips&tricks voor het monteren? Zijn de gaatjes niet vooraf te voelen met een priem toevallig?
Met een stevige naald (bv. voor leder) moet je er wel door geraken.
Ik heb zelf de bekleding eerst wat weggehaald om zeker te zijn dat de moeren aanwezig waren voordat ik begon te snijden en zo kon ik de gaten aftekenen.
Aangezien deze bekleding heel stug is heb je ook een vlijmscherp mes nodig. Liefst een breed breekmes (smelle durven snel te breken) of een scalpel.
Er staan filmpjes op het net waar de installatie is uitgelegd en ik heb eigenlijk dezelfde werkwijze gebruikt.
Enkel onderaan heb ik wel minder materiaal weggesneden over de volledige diepte van de kofferbak zodat ik zeker niets teveel weghaalde. Hierdoor heb ik wel enkele keren moeten passen om nadien nog wat meer weg te snijden