Vanmorgen mijn ID.5 GTX opgehaald bij de dealer. Ben al weer aan het werk maar even kort wat mij opvalt:
Algemeen
Wat een prachtige wagen. Ik heb de rode versie in GTX trim. Het zwart met rood accentueert zo mooi, ik vind het echt een schitterende wagen om te zien. De lampen zijn ook echt gewoon vet. Heb geen spijt van mijn keuze voor de 20" wielen, vind ze zeker niet misstaan. Het pano dak geeft een enorm gevoel van ruimte.
De auto rijdt heerlijk, had wel het idee dat er wat bandengeruis was, maar misschien is dat even een kwestie van wennen. Moet zelf ook nog wennen aan de grootte overigens, maar wat heerlijk om zoveel ruimte te hebben met een kleine baby.
1. Ik heb geen touch controls op mijn stuur maar druk controls. Andere druk knoppen dan in de Polo, het voelt meer als het drukken op een Apple Touchpad. Werkt prima.
2. Ik heb het grote scherm, dus het Discover Pro zo te zien (ik ging uit van het kleinere scherm met Discover Pro opties).
3. Ik dacht dat ik een draadloos oplaadmatje had in de middenconsole, dat is niet zo.
Er stond een softwareupdate klaar toen ik de auto kreeg, dat was die van 3.1 naar 3.2. Die heb ik inmiddels gedaan. De grootste verbazing heb ik tot het laatst bewaard, ik heb geen standaard navigatie maar als ik dat wil aanzetten moet ik nog 915 euro betalen? Is dat standaard of iets nieuws? Ik was me hier niet van bewust namelijk.
Dit is de optie volgens de decoder:
74 7UJ NAV Preparation for subsequent activation: Navigation feature "Discover Pro"
Staat dus inderdaad dat het later geactiveerd moet worden, maar betaald???
[
Voor 6% gewijzigd door
KaiseRRuby op 22-02-2023 13:47
]