Ik ben zaterdag nog bij de dealer geweest. Nog even een proefrit gemaakt in de Plus versie.
Ik ben heel blij dat ik voor de Max heb gekozen, veel beter stoelen en ik vind het panoramadak gewoon fijn om te hebben ipv zo'n dicht dak. Zal wel te maken hebben met de laatste auto's die ik heb gehad die habben ook allemaal panorama dak.
Wat ik ook heb gedaan, ik ben geswitcht van kleur. Ik zag de witte versie de Mangan grey en Moonstone grey staan en ik vond de Moonstone grey er echt het beste uitkomen, de lijnen zijn gewoon mooier vergeleken met de Mangan grey. De witte versie deed die me een beetje kil aan.
In Moonstone Grey is het een dijk van een auto ik heb er andere wielen onder laten zetten, dat dan weer wel.
Ik kon de auto zo meenemen want de versie die ze nu hebben staan als showroom auto die wil ik.
Maar er staat er 1 op transport dus daar wacht ik wel op. Die paar weken extra maken mij niet zoveel uit, wat ik nu rij is ook geen straf en de trekhaak kan ik nog even goed gebruiken, die moet ik helaas straks missen.....
Is het iemand opgevallen dat in alle kleuren ID3 het logo achterop altijd in het wit is, klein detail maar het viel mij op.
[
Voor 3% gewijzigd door
LeslieRietveld op 07-09-2020 21:58
]