Zijn er hier meer die als optie zwarte of carbon look spiegelkappen hebben genomen?
Ik had verwacht dat deze gelet op de prijs van 199 euro de bestaande spiegelkap zou vervangen maar het lijkt er op dat ze een soort carbonlook over de bestaande kap hebben geplakt. Dit is bij mijn ID.3 slordig gedaan waardoor ik naden met de orginele kap zie. Heb het ook al bij de dealer gemeld en ga er binnenkort langs om er naar te laten kijken.
Ik heb al gezocht op internet kom wel filmpjes tegen waarbij de volledige spiegelkap wordt vervangen door een carbonlook versie dus vind het vreemd dat het bij mij een soort cover over de orginele spiegel is.
Ik had verwacht dat deze gelet op de prijs van 199 euro de bestaande spiegelkap zou vervangen maar het lijkt er op dat ze een soort carbonlook over de bestaande kap hebben geplakt. Dit is bij mijn ID.3 slordig gedaan waardoor ik naden met de orginele kap zie. Heb het ook al bij de dealer gemeld en ga er binnenkort langs om er naar te laten kijken.
Ik heb al gezocht op internet kom wel filmpjes tegen waarbij de volledige spiegelkap wordt vervangen door een carbonlook versie dus vind het vreemd dat het bij mij een soort cover over de orginele spiegel is.
[ Voor 22% gewijzigd door andreasvdwal op 07-10-2021 16:58 ]
:strip_exif()/f/image/3hyYT1gnwz1qF8Sc82WJ9uNM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2IZSi2IOfsGC3RzzJBdglnj0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/N3EPccznSFu1ItLGouHKCZlA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/w77ovkxJmuSIjlsWqOY2PgeJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/q6meqTE8uUjfMxIKOSjac8eY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QzAa2TX6cWmi9dGhmclR3bei.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dra5quWpYJcjSUyLf2QIH45s.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ot1fbEZ5CHCIGc0OvsuiwMFc.jpg?f=fotoalbum_large)