hier ook succesvol(?).. infotainment is wel vloeiender geworden, maar echt iets nieuws is er niet echt op het eerste indruk. homeknopje aanpassen naar een logo/vlag. yippie.
Waarschuwingen met ID light (hand aan het stuur/eco drive) werken niet bij mij. of ik moet sneller rijden..
wagendocumentatie is wel grappig. Het was 3.3.0, met update terug naar 3.1.0 en dan meteen een update naar 3.10.0
niks nieuws met app, connectie wel wel sneller, das een plus. maar was al zo met deel 1.
opnieuw opstarten van infotainment is rapper, alleen navigatie blijft traag, rest is al "opgestart". dus oke.+
Gewoon een opgeschoond infotainment software en daar blijft het beetje bij. volgens mij is de lader software hetzelfde tov 2.1. dus we gaan niet sneller lader / laden op tijdstip werkt wellicht nog niet.
EDIT: Logisch dat ID.light hulp niet werkt.. heb een downgrade gekregen tov 2.3 deel 1, maar hoger dan 2.1

Daarnaast niks anders aangepast softwaretechnisch. dus alles blijft hetzelde behalve tov 2.3 deel 1. Alleen de infotainment is versie omhoog gegaan.. en rijders assist omlaag
Edit2: geen downgrade, was de "officiele" versie... wellicht heeft vw iets te snel de nieuwe gepusht en wellicht is dit de reden waarom bij sommige deel 2 faalde. versie mismatch
[
Voor 20% gewijzigd door
Simply1337 op 28-07-2021 11:08
]