Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Klungelig
Dit gaat als het goed is weer keepen dit weekend.
⏩ PVOutput☀️
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Schijnbaar is hij niet populair bij het publiek, zeiden ze bij Ziggo.loekf2 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 21:23:
Hoppa, wat een knal van Vinicius
Of is er spraken van racisme?
Loopt niet snel genoeg vrij, staat wat te kijken lijkt het.
Maar misschien zie ik het verkeerd, dat kan
Ik vind je wel erg kritisch, hij moet zijn plek nog vinden.Harribo schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 21:27:
Ben ik de enige die zich wat stoort aan de inzet/ concentratie van Gakpo?
Heb niet het idee dat het inzet is, maar eerder onwennig. Hij lijkt nog niet goed te weten waar te lopen.Harribo schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 21:27:
Ben ik de enige die zich wat stoort aan de inzet/ concentratie van Gakpo?
Tomorrow is not today!
Hoop dat het gewenning is
Op dit niveau moet je toch continu erin kleunen lijkt me, dat kan je weten .
Ga er vanuit dat jullie dat dan beter zien:)
Mooie wedstrijd, zeer vermakelijk tot nu toe
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 21-02-2023 21:33 ]
Bij supporters van een team met een Egyptenaar als talisman met verder veel van spelers van kleur in belangrijke posities. Nee, dat lijkt me niet.HollowGamer schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 21:24:
[...]
Schijnbaar is hij niet populair bij het publiek, zeiden ze bij Ziggo.
Het lijkt me logischer dat ze hem uitjoelen omdat hij vrij goed is en/of een schwalbe maakte in de CL finale toen ze tegen elkaar speelden.
En belangrijker, wat een pot. Uiteraard is de hoop dat het spannend blijft zodat Liverpool lekker moe is tegen United binnenkort. (of er met 2-13 afgaan.)
Wat ik begreep zijn het de eigen supporters die hem uitjoelen, niet de uit ploeg. Als het goed is wordt in de PL racisme keihard aangepakt, ze pikken je snel eruit.Exactor it schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 21:33:
[...]
Bij supporters van een team met een Egyptenaar als talisman met verder veel van spelers van kleur in belangrijke posities. Nee, dat lijkt me niet.
Het lijkt me logischer dat ze hem uitjoelen omdat hij vrij goed is en/of een schwalbe maakte in de CL finale toen ze tegen elkaar speelden.
En belangrijker, wat een pot. Uiteraard is de hoop dat het spannend blijft zodat Liverpool lekker moe is tegen United binnenkort. (of er met 2-13 afgaan.)
Nou ja, hij kwam van een competitie waar je op een druilerige zaterdagavond op plastic tegen een dubbeldekkerbus staat te voetballen en waar je hoopt dat je met twee goede afstandsschoten toch de punten me naar huis kunt nemen. Een CL avond tegen Real is dan toch wel even iets anders. Ik snap wel dat het nog niet allemaal gaat alsof hij dit al jaren doet.Harribo schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 21:33:
Dank voor de reacties.
Hoop dat het gewenning is
Op dit niveau moet je toch continu erin kleunen lijkt me, dat kan je weten .
Ga er vanuit dat jullie dat dan beter zien:)
Mooie wedstrijd, zeer vermakelijk tot nu toe
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik dacht dat venisius juist superpopulair is bij de supporters?HollowGamer schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 21:35:
[...]
Wat ik begreep zijn het de eigen supporters die hem uitjoelen, niet de uit ploeg.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tomorrow is not today!
Liverpool speelt thuis. Mijn punt is juist dat Liverpool niet uit racistische overwegingen loopt te joelen. Of bedoel je dat Real supporters lopen te joelen? Dat lijkt me nog veel sterker.HollowGamer schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 21:35:
[...]
Wat ik begreep zijn het de eigen supporters die hem uitjoelen, niet de uit ploeg. Als het goed is wordt in de PL racisme keihard aangepakt, ze pikken je snel eruit.
U zei?Quad schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 21:17:
Tsja, meeste keepers zijn keeper geworden omdat ze niet kunnen voetballen, zo blijkt maar weer.
Nou weer gelijk
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
https://www.google.com/am...al-madrid-racism/%3famp=1Grindtegel schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 21:36:
[...]
Ik dacht dat venisius juist superpopulair is bij de supporters?
Ik heb het misschien verkeerd begrepen, dacht dat het ook kwam van de eigen supporters.
Ik vind het zo'n rare wedstrijd... ik waag me nu niet aan zo'n uitspraakAgent47 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 21:39:
Real gaat die wedstrijd nog winnen
Daar ben ik het mee eens, in Engeland wordt racisme goed aangepakt gelukkig.Exactor it schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 21:39:
[...]
Liverpool speelt thuis. Mijn punt is juist dat Liverpool niet uit racistische overwegingen loopt te joelen. Of bedoel je dat Real supporters lopen te joelen? Dat lijkt me nog veel sterker.
Ik dacht dat ze bij ZS dat zeiden, maar dan heb ik het wellicht verkeerd gehoord.
Kan goed hoor. De gemiddelde voetbal commentator is niet in staat te snappen wat hij ziet. Laat staan wat de achtergrond is van waar supporters ergens van vinden.HollowGamer schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 21:42:
[...]
Daar ben ik het mee eens, in Engeland wordt racisme goed aangepakt gelukkig.
Ik dacht dat ze bij ZS dat zeiden, maar dan heb ik het wellicht verkeerd gehoord.
⏩ PVOutput☀️
Klopt, al kan ik het ook voorstellen. Er zijn ook onder eigen supporters die 'niet goed zijn', vaak tegen donkere spelers. Kan je nog afvragen wat er gebeurt als iemand uit de kast komt, daar zijn er helaas ook genoeg van die daar misbruik van maken.Exactor it schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 21:45:
[...]
Kan goed hoor. De gemiddelde voetbal commentator is niet in staat te snappen wat hij ziet. Laat staan wat de achtergrond is van waar supporters ergens van vinden.
Maar goed, terug naar de leuke wedstrijd!
Denk ik even niet aan (hoop ik). Geweldige speler, een van de weinigen bij Real die ik goed vind.HollowGamer schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 21:24:
[...]
Schijnbaar is hij niet populair bij het publiek, zeiden ze bij Ziggo.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ja, vind zijn inzet ook altijd goed.loekf2 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 21:51:
[...]
Denk ik even niet aan (hoop ik). Geweldige speler, een van de weinigen bij Real die ik goed vind.
Beetje de Saka van RM.. al kijk ik wel met een bril. Maar zelfde type speler vind ik. Jong, explosief en snel.
[ Voor 7% gewijzigd door HollowGamer op 21-02-2023 21:58 ]
Ik ben de eerste om de voetbal club Liverpool af te fakkelen.HollowGamer schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 21:48:
[...]
Klopt, al kan ik het ook voorstellen. Er zijn ook onder eigen supporters die 'niet goed zijn', vaak tegen donkere spelers. Kan je nog afvragen wat er gebeurt als iemand uit de kast komt, daar zijn er helaas ook genoeg van die daar misbruik van maken.
Maar goed, terug naar de leuke wedstrijd!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
⏩ PVOutput☀️
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je hebt geen ongelijk.Grindtegel schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 22:11:
Gomez komt echt te kort, daar moet Liv echt verbetering voor gaan zoeken, elke keer lopen ze gevaar door hem, zeker met Alexnader Arnold die altijd uit positiie is
Kan iemand mij deze zin uitleggen? Lijkt mij elkaar tegensprekend.Geen club heeft nu meer goals tegen Liverpool gemaakt in Europa dan Real Madrid. De Spaanse club heeft nu vijftien keer gescoord tegen The Reds, ook Benfica presteerde dat.
Zeer spijtig hoe Liverpool opeens door het ijs zakt.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Niet moeilijk toch?Maarten_E schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 22:27:
[...]
Kan iemand mij deze zin uitleggen? Lijkt mij elkaar tegensprekend.
⏩ PVOutput☀️
HierbijHarribo schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 21:40:
[...]
Ik vind het zo'n rare wedstrijd... ik waag me nu niet aan zo'n uitspraak
"Geen enkele ploeg heeft meer gescoord tegen Liv dan Real, ook Benfica maakte 15 tegendoelpunten."
Dan is er dus toch nog een andere ploeg dan Real (Benfica) die zoveel gescoord heeft? (Dit was voor de 5-2 trouwens)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zijn helemaal uit vorm ondanks goed begin.Harribo schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 22:28:
En Liverpool out
Hoezo tegensprekend?Maarten_E schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 22:27:
[...]
Kan iemand mij deze zin uitleggen? Lijkt mij elkaar tegensprekend.
Er is geen club wat MEER tegen Liverpool heeft gescoord dan Real Madrid.
Dus ook niet Benfica die heeft HETZELFDE AANTAL doelpunten gescoord tegen Liverpool.
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 21-02-2023 22:35 ]
Hmm, op die manier. Ik zou het niet zo neerzetten, want het suggereert dat Real alleenheerser is, wat op dat moment nog niet zo was.Harribo schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 22:34:
[...]
Hoezo tegensprekend?
Er is geen club wat meer tegen Liverpool heeft gescoord dan Real Madrid.
Dus ook niet Benfica die heeft hetzelfde aantal doelpunten gescoord tegen Liverpool.
Snap wat je bedoelt maar door het zo te omschrijven is het weer sensationeel en hebben ze weer nieuws en clickbaitMaarten_E schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 22:36:
[...]
Hmm, op die manier. Ik zou het niet zo neerzetten, want het suggereert dat Real alleenheerser is, wat op dat moment nog niet zo was.
Dit soort berichten interesseren mij dan ook totaal niet.
Wat een slachting.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
𝐖𝐚𝐮𝐰, 𝐰𝐚𝐮𝐰, 𝐰𝐚𝐮𝐰! 😍
— Ziggo Sport Voetbal (@ZS_Voetbal) 21 februari 2023
Napoli steelt de show: 0-2! 🎪✨#ZiggoSport #UCL #FRANAP pic.twitter.com/SUpbNKuCID
Nee hoor, het zegt alleen dat er geen clubs zijn die er nóg meer gemaakt hebben. Dus nu gedeeld eerste met Benfica zeg maar.Maarten_E schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 22:36:
[...]
Hmm, op die manier. Ik zou het niet zo neerzetten, want het suggereert dat Real alleenheerser is, wat op dat moment nog niet zo was.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Lekker getrappt!Exocet schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 22:38:
Geweldige goal zeg van Napoli, even klikken voor beeld
[Embed]
Die aanname, Bergkampiaans.
⏩ PVOutput☀️
Die Georgiër weer met lange naam, KanHetSchelenJa, zoietsExocet schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 22:38:
Geweldige goal zeg van Napoli, even klikken voor beeld
[Embed]
Die gozer is zo ontzettend goed
Da's toch een Georgier? Nieuwe Messi coming up, alle oliesjeiken zijn al hun bankrekeningen aan het bekijken, als ie maar niet door PSG wordt gekocht, graag wel naar een echte competitieQuad schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 22:40:
[...]
Lekker getrappt!
Ik vind hem vergeleken met Bergkamp erg houterig, maar een mooie assist was het zeker.Quad schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 22:40:
[...]
Lekker getrappt!

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hij oogt inderdaad wat houteriger , maar wat heeft hij een balcontrole en wat is hij snel!Gonadan schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 22:43:
[...]
Ik vind hem vergeleken met Bergkamp erg houterig, maar een mooie assist was het zeker.
Zag je tegen Ajax ook, liep met bal zo wat tegenstanders voorbij
Edit: dat Eintracht wordt helemaal suf getikt, ze mogen blij zijn met slechts 2 tegen doelpunten
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 21-02-2023 22:50 ]
Blijkbaar hebben ze een jaar of 20-25 lang geld betaald aan de vice voorzitter van de Spaanse technische commissie van scheidsrechters, voor 'beeld analyses van scheidsrechters'. Bij elkaar iets van 7-10m euro schijnbaar.
Als je die berichten zo leest kan daar maar 1 straf op staan.. Degraderen.
https://www.bbc.com/sport/football/64717693
Ik vind wel dat je heel erg cynisch bent voor wat betreft je conclusies. FC Barcelona had in die tijd zoveel geld dat La Liga, namens de UEFA alleen aan FC Barcelona kon vragen een pilot op te starten voor de VAR, dit is via die betalingen gebeurd en getest. Natuurlijk moest dit in het geheim gebeuren, omdat anders deze technologie gestolen kon worden door andere voetbalcompetities. De technische innovaties van de VAR hadden niet kunnen gebeuren zonder de initiële investeringen van FC Barcelona.toolkist schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 15:32:
Ik mag toch hopen dat Barcelona deze keer echt heel erg diep in de shit zit.
Blijkbaar hebben ze een jaar of 20-25 lang geld betaald aan de vice voorzitter van de Spaanse technische commissie van scheidsrechters, voor 'beeld analyses van scheidsrechters'. Bij elkaar iets van 7-10m euro schijnbaar.
Als je die berichten zo leest kan daar maar 1 straf op staan.. Degraderen.
https://www.bbc.com/sport/football/64717693
Ik dacht dat de betalingen geheim werden gedaan zodat de scheidsrechters niet beïnvloed werden doordat ze wisten dat ze geld van Barca kregen!Maarten_E schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 17:06:
[...]
Ik vind wel dat je heel erg cynisch bent voor wat betreft je conclusies. FC Barcelona had in die tijd zoveel geld dat La Liga, namens de UEFA alleen aan FC Barcelona kon vragen een pilot op te starten voor de VAR, dit is via die betalingen gebeurd en getest. Natuurlijk moest dit in het geheim gebeuren, omdat anders deze technologie gestolen kon worden door andere voetbalcompetities. De technische innovaties van de VAR hadden niet kunnen gebeuren zonder de initiële investeringen van FC Barcelona.
Het lijkt me wel een raar verhaal dat de club waar Messi speelde omkoperij nodig had om te winnen in La Liga. Ik zou antwoorden vooral verwachten in incompetentie en niet in omkoping etc.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
⏩ PVOutput☀️
Interessant plan. Ze hebben wachtlijsten voor seizoenkaarten en willen niet dat plaatsen leeg zijn bij thuiswedstrijden. Als seizoenkaarthouder krijg je een gele kaart als de stoel leeg blijft bij een wedstrijd, je kunt dat voorkomen door de plek aan te bieden via de club voor die specifieke wedstrijd. Als je vier gele kaarten krijgt, dan mag je niet meer vernieuwen in maart 2024 voor het 24/25 seizoen.From next season, season ticket holders must attend as many home games as possible. When a match is missed, the ticket-holder will receive a 'yellow card' and a culmination of four of these will result in losing the right to renew the season ticket in March 2024 for the 2024/25 football season.
Fans can transfer their season tickets to other supporters to attend the match in their place and avoid the warnings. If the ticket is listed on the official ticket exchange platform before 10 am on the day of the match and does not sell, the holder will also dodge the so-called yellow card.
@Quad Goeie voorspelling, 1 - 0 > doelpunt LukakuQuad schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 20:59:
Inter - Porto op RTL7, spannende pot waarschijnljk, niet veel doelpunten.
Ik heb hier, net zoals, bij de aanklachten tegen City, nog niet echt het gevoel dat dit soort clubs *echt* gestraft gaan worden.toolkist schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 19:23:
Ik denk dat de politie die het onderzoekt daar bijster weinig boodschap aan heeft, gelukkig. De voorzitter van la liga mag barca ook niet, dus dit zou toch echt wel eens een groot probleem kunnen worden voor ze
🚨 Arsenal have an agreement in principle on a new contract for Bukayo Saka. Long-term deal for 21yo England international attacker not signed + may take some time to complete, but now in place. Fantastic news for #AFC @TheAthleticFC after @SamiMokbel81_DM https://t.co/cCjpgD29Ut
— David Ornstein (@David_Ornstein) 23 februari 2023
Over twee potjes vond ik United de betere ploeg. Vooral vanwege tactische ingrepen van ETH in de rust van beide potjes. Ik meen me te herinneren dat Ajax fans zijn ingame momenten minder vonden. Bij United valt dat stuk van zijn skills juist positief op.gambieter schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:56:
Uiteindelijk wel verdiend voor ManU, ze waren de 2e helft veel beter en vochten er voor.
Verder is dit een prima mijlpaaltje in de opmars van United. De koploper van La Liga eruit bonjouren.
Hopelijk is Rashford alleen moe en niet geblesseerd.
Van de koploper van La Liga had ik meer verwacht.
[ Voor 23% gewijzigd door gambieter op 23-02-2023 23:34 ]
Sporting Portugal bedoel ik dus, staan nu 4e in Portugal.
Premier League is belangrijker.JAN-B schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 23:39:
Wat vinden jullie van de loting![]()
Sporting Portugal bedoel ik dus, staan nu 4e in Portugal.
Ah, dus de VAR is eigenlijk een complot van Barcelona om voor onrust te zorgen in de Premier LeagueMaarten_E schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 17:06:
[...]
Ik vind wel dat je heel erg cynisch bent voor wat betreft je conclusies. FC Barcelona had in die tijd zoveel geld dat La Liga, namens de UEFA alleen aan FC Barcelona kon vragen een pilot op te starten voor de VAR, dit is via die betalingen gebeurd en getest. Natuurlijk moest dit in het geheim gebeuren, omdat anders deze technologie gestolen kon worden door andere voetbalcompetities. De technische innovaties van de VAR hadden niet kunnen gebeuren zonder de initiële investeringen van FC Barcelona.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Bossie schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 09:49:
[...]
Ah, dus de VAR is eigenlijk een complot van Barcelona om voor onrust te zorgen in de Premier League

Hoe dat ook geen penalty was

[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 25-02-2023 16:36 ]
De keeper is natuurlijk wel extra beschermd in het 5 meter gebiedVos schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 16:34:
Arsenal en de VAR... Prima dat hij die afkeurt maar wees dan ook consistent met dat vasthouden.
Geen club maar de var neemt Arsenal de meeste punten af dit seizoen.Vos schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 16:34:
Arsenal en de VAR... Prima dat hij die afkeurt maar wees dan ook consistent met dat vasthouden.
Hoe dat ook geen penalty was
Je zou er bijna wat achter zoeken als je een Wappie zou zijn.
Algemeen bekend toch dat de PGMOL een soort old boys network clubje is uit ManchesterGunner schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 16:56:
[...]
Geen club maar de var neemt Arsenal de meeste punten af dit seizoen.
Je zou er bijna wat achter zoeken als je een Wappie zou zijn.
Tesla M3LR '21
Met Sir Alex als geheime voorzitter.London schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 16:59:
[...]
Algemeen bekend toch dat de PGMOL een soort old boys network clubje is uit Manchester
Elect a clown, expect a circus.
Maar...if you can't beat them, damage them

Lijkt mee te vallen.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 17:06:
Dan toch de goal...
Maar...if you can't beat them, damage them
Tesla M3LR '21
Jawel, maar op de zijkant van een knie bij een gestrekt gaan staan kan echt heel ernstig aflopen.
[ Voor 50% gewijzigd door Vos op 25-02-2023 17:19 ]
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken