Daar zag Martinez er niet lekker uit kopbal in eigen doel
[ Voor 74% gewijzigd door Slasher op 18-02-2023 15:24 ]
Elect a clown, expect a circus.
Je kan een kaart pakken voor wat anders. Of gewoon wel de ballen hebben om voor tijdrekken 2x geel te geven. Als je het gewoon hanteert gaan de spelers er wel naar handelen.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 15:22:
Maakt toch geen reet uit geel voor de keeper. Alsof er ooit een 2de geeld en rood gegeven gaat worden.
[ Voor 60% gewijzigd door Slasher op 18-02-2023 15:28 ]
Dit had net zo goed aan de andere kant kunnen gebeuren net daarvoor, het dubbeltje valt vandaag voor Arsenal.
Puur op wedstrijd was een gelijkspel het meest terecht geweest.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
oh de ironie van die irritante martinez en dan gewoon debet zjin aan je eigen verlies en dan dat zure hoofd zien. Priceless.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 15:28:
Oh heerlijk dit!
karma is a bitch
HEER-LIJK
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
niet dat zijn coach dit nou zou waardeert. Wereldkampioen of niet.
Hopelijk staat hij nu met beide benen weer op de grond staat. 2 grote fouten in de laatste paar minuten.
Ook al is het een voormalig Arsenal speler, echt een vervelend mannetje.
[ Voor 24% gewijzigd door Slasher op 18-02-2023 15:33 ]
Niet dat we kampioen worden, maar toch. die wedstrijd tegoed hebben we nog.
Ik ben even op de twitter van Gary Neville kijken. Ben zo terug.
Niet gek dat hij daar stond met 2-3 score?Slasher schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 15:27:
Wat een slechte goal zeg, doelpunt in lege goal, wat deed martinez in het andere strafschopgebied.?
Dat zie ik echt niet vaak hoor, het is ook geen finale waarmee je een verlenging kan afdwingen.
Je loopt een groot risico wetend dat Arsenal flijmscherp is met de counters.
[ Voor 16% gewijzigd door Slasher op 18-02-2023 15:35 ]
Eén goal achter en ver in blessuretijd is imo altijd keeper mee. 2-3 of 2-4 boeit niet.Slasher schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 15:34:
[...]
Dat zie ik echt niet vaak hoor, het is ook geen finale waarmee je een verlenging kan afdwingen.
Mjah niet vaak loopt het zo af met een tegengoal dus het is wel begrijpelijkSlasher schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 15:34:
[...]
Maar wel mooi om te zien dat het tijdrekken bij een gelijke stand hen zo in de kont bijt. Heerlijk.
Na gestolen punten door Mason is wat extra doelsaldo niet verkeerd. Beide kan je op het end nodig hebben.Vos schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 15:35:
[...]
Eén goal achter en ver in blessuretijd is imo altijd keeper mee. 2-3 of 2-4 boeit niet.
[ Voor 24% gewijzigd door Gunner op 18-02-2023 15:37 ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/S6pyUfijgPhMVmHhI84kCcZS.jpg?f=user_large)
De BBC zag dit ook niet meer aankomen en had het overlijdensbericht al klaar.
Heerlijk toch dat die kwal zo hard nat gaat nu?Slasher schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 15:30:
Heeft Martinez last van grootheidswaanzin? Wat moet die gast in het strafschopgebied van Arsenal? Denk
niet dat zijn coach dit nou zou waardeert. Wereldkampioen of niet.
Hopelijk staat hij nu met beide benen weer op de grond staat. 2 grote fouten in de laatste paar minuten.
Ook al is het een voormalig Arsenal speler, echt een vervelend mannetje.
Nu kijken naar EVE - LEE, hoef ik die Driessen ook niet aan te horen.
Had eindelijk Fofana een basisplek, deed het echt goed. Haalt Potter hem in de rust naar de kant.
— Osman 🎗 (@OsmanZtheGooner) 18 februari 2023
Tja, het hoort er tegenwoordig bij, iedere media wil de eerste zijn.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 17:18:
Sjah, sommigen konden niet wachten en hadden hun hoopvolle verwachtingen al op papier gezet
[Twitter]
Zie nu ook vaak op NU.nl de headline, met vervolgens inhoudelijk 'snel meer..'.
Ik snap het wel, maar het blijf dan een risico als je te vroeg op die Publiceer knop klikt.
Dit gebeurt letterlijk altijd op zo'n moment.Slasher schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 15:34:
[...]
Aston Villa stond achter en had niks te verliezen, dat risico was er helemaal niet.
*kuch*Maarten_E schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 23:14:
Bayern thuis zou dit toch op moeten kunnen knappen, het is Mönchengladbach niet !
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
I did Nott see that coming
— Poorly Drawn Arsenal (@cantdrawarsenal) 18 februari 2023
Maar zodoende mistte ik dat City gelijk heeft gespeeld. Arsenal weer bovenaan met nog een game in hand.
Ja, net afgelopen, is 1 - 1 gewordenGunner schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 17:48:
Iemand opgemerkt dat city mogelijk niet wint tegen forest?
en Chelsea staat nog 0 - 1 achter, waarom mag Mudryk pas in de 64e minuut invallen
You’ve gotta love the premier league.
Had gemoeten? Boeit natuurlijk niets. Het is de eindstand wat telt. Niets meer en niets minder.chim0 schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 18:05:
Haaland had moeten scoren dan was het klaar. Kijk maar bij MOTD.
Mudryk viel echt zo slecht in vandaag.JAN-B schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 18:01:
[...]
Ja, net afgelopen, is 1 - 1 geworden
en Chelsea staat nog 0 - 1 achter, waarom mag Mudryk pas in de 64e minuut invallen
*knip*Gunner schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 18:06:
[...]
Had gemoeten? Boeit natuurlijk niets. Het is de eindstand wat telt. Niets meer en niets minder.
Dat kan ook een stuk vriendelijker.
[ Voor 13% gewijzigd door tweakduke op 18-02-2023 18:56 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik heb dat gemist, wel de berichtgeving die ik al erg genoeg vond. Natuurlijk erg voor deze voetballer, helaas zijn er ook meer die hun hele gezin verloren zijn. Allemaal erg tragisch en diep triest, met de juiste bouw waren er wellicht minder slachtoffers gevallen.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 18:32:
Wauw....Newcastle - Liverpool, voor aanvang stilstaan bij overlijden van Christiaan Atsu. Zijn vrouw en kinderen in het stadion. Wauw...kippevel, die kwam even binnen zeg.
---
NEW is nu wel game over, LIV kan drie punten weer bijschrijven.
Na 20 minuten 0-2 (Nunez en Gakpo) en rood voor keeper Pope, die erg dom hands maakte om Salah te stoppen.
Die mist nu de bekerfinale, en nummer 2 Dubravka schijnt al voor ManU gekeept te hebben in de cup.
Karius, die grabbelaar van Liverpool in de CL is de derde keeper
[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 18-02-2023 19:19 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
There is no I in team Emi.
Vond het bizar van emery. Keeper mee doen in de laatste seconde zorgt ook voor wat chaos.Gunner schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 19:33:
Emery is niet echt amused met Martinez. Daar was geen toestemming om naar voren te gaan. Blijkbaar denkt Emi dat zijn nieuw verworven status hem dat recht gaf.
There is no I in team Emi.
En of het nu 2-3 of 2-4 werd boeit weinig.
Koert Westerman, ja die doet ook darts.Grindtegel schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 19:52:
heb me afgelopen woe/do verbaasd over het miserabel commentaar van E ten A maar die gast die nu liv-new verslaat is ook een gedrocht, is dat die blonde krullenbol die ook darts doet? klinkt hetzelfde, kan ie niet bij pijltjes gooien blijven ? wat een ellende weer
Agents Martinez en Jorginho die hun werk goed hebben gedaan, gotta love it. Iets met 4D chess en Arsene Wenger enzo
En vervolgens City choken bij Forest, helemaal lekker en enigszins bizar gezien alle kansen.
Daarover gesproken, dat Chelsea vandaag überhaupt niet wist te scoren is echt een wonder. Nog nooit zoveel kansen om zeep geholpen zien worden. Als klap op de vuurpijl ook nog de blessure van Azpi. Schijnbaar gaat het wel goed met hem, gelukkig maar, zag er echt niet best uit.
Overigens wil ik nog wel even opmerken dat Nketiah echt ernstig uit vorm is en ik grote twijfels heb bij Arteta zijn volhardendheid om hem toch op te blijven stellen. Ik had allang voor een opstelling geopteerd met Martinelli - Trossard - Saka. Gewoon een false nine proberen. Het ergste wat er kan gebeuren is dat het niet werkt, maar dat doet Nketiah ook niet dus je verliest er niets mee.
[ Voor 27% gewijzigd door London op 18-02-2023 22:29 ]
Tesla M3LR '21
Vandaag die 4-2 is precies zoals je wil dat Martinelli speelt. Op rand van buitenspel loeren op de counter. Dan issie zo sterk. Maar Arteta wil dat ie in dienst van het team speelt, terugvallen naar LB als Zinchenko opkomt. Martinelli is meer spits-achtig dan bijvoorbeeld Saka. En daarom zou ik hem als 9 gebruiken. Trossard is gevaarlijk genoeg.London schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 22:26:
Trossard - Martinelli - Saka
Waarschijnlijk gaat het om team orders en hij luisterde daar niet naar. Dat vind emery belangrijk en ik kan me voorstellen dat je niet iemand wil die dat zelf wel ff bepaald.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 19:50:
[...]
Vond het bizar van emery. Keeper mee doen in de laatste seconde zorgt ook voor wat chaos.
En of het nu 2-3 of 2-4 werd boeit weinig.
MOTD analisten Shearer en Richards zijn er nog van overtuigd dat Arsenal kampioen wordt. We gaan het zien.
Te zot voor woorden van Howe, hij doet me aan iemand denkenHowe: "I think it’s harsh, it was a slippy surface and the ball hit his arm; the referee could have given him a yellow card. Nick’s visibly upset."
Doet me aan deze excuses denken:
I tripped, fell, landed on his d***
Dit twitter account is ook hilarisch.Werd gemaakt toen er ophef ontstond dat ene Richard Keys (?) vond dat er overdreven gejuichd werd bij een overwinning.
Now this is bad. Really bad.😡
— 🚨The Celebration Police🚨 (@PLCPolice) 18 februari 2023
Celebrating before the goal has even been scored?!😡😡😡
Mr.Martinelli goes straight to the top of our Most Wanted list📝
Totally unacceptable👮🏻♂️🚨🚔@gabimartinelli
Photo from @ESPNFC pic.twitter.com/kDCtuDr6Jw
Kom op, dit moet gewoon kunnen toch. Die bal gaat er 100% zeker in, dan mag je best even juichen. Bovendien, als je 'm dan na het juichen alsnog naast peert, is het alleen maar hilarischer.Gunner schreef op zondag 19 februari 2023 @ 09:00:
Goedemorgen League Leaders. Goed geslapen allemaal?
Dit twitter account is ook hilarisch.Werd gemaakt toen er ophef ontstond dat ene Richard Keys (?) vond dat er overdreven gejuichd werd bij een overwinning.
[Twitter]
Anyway, 3 punten voor Arsenal. Ik hoop dat ze het volhouden en kampioen worden. Alles beter dan weer Manchester City wmb. Beetje afwisseling houdt het interessant tenslotte.
Het account is ook ironisch van aardGaius schreef op zondag 19 februari 2023 @ 10:39:
[...]
Kom op, dit moet gewoon kunnen toch. Die bal gaat er 100% zeker in, dan mag je best even juichen. Bovendien, als je 'm dan na het juichen alsnog naast peert, is het alleen maar hilarischer.
Richard Keys is dus die pundit van beIN sports die echt al het hele seizoen van alles zoekt om Arteta af te kraken. Heeft o.a. dezelfde fetish over de zijlijn als @gambieter. Voert ook fanatiek campagne via zijn twitter account en die beIN Sports liveshow.Gunner schreef op zondag 19 februari 2023 @ 09:00:
Om je een idee te geven van het niveau riool journalistiek: diezelfde Richard ging vreemd met de beste vriendin van zijn dochter toen zijn vrouw aan het herstellen was van kanker.
Dat heeft vast een heerlijk smeuïg artikel opgeleverd in The SunJeroenNietDoen schreef op zondag 19 februari 2023 @ 11:33:
[...]
Richard Keys is dus die pundit van beIN sports die echt al het hele seizoen van alles zoekt om Arteta af te kraken. Heeft o.a. dezelfde fetish over de zijlijn als @gambieter. Voert ook fanatiek campagne via zijn twitter account en die beIN Sports liveshow.
Om je een idee te geven van het niveau riool journalistiek: diezelfde Richard ging vreemd met de beste vriendin van zijn dochter toen zijn vrouw aan het herstellen was van kanker.
Onze vriend G. Neville zal ook wel lekker geslapen hebben, NOT
Tesla M3LR '21
Zou Neville liever City kampioen zien worden denk je? Ik dacht altijd dat voor ManU fans City de grootste rivaal is, daarna Liverpool en dan Arsenal. @Exactor it hoe zie jij dat eigenlijkLondon schreef op zondag 19 februari 2023 @ 11:34:
[...]
Dat heeft vast een heerlijk smeuïg artikel opgeleverd in The Sun
Onze vriend G. Neville zal ook wel lekker geslapen hebben, NOT
RedelijkGunner schreef op zondag 19 februari 2023 @ 09:00:
Goedemorgen League Leaders. Goed geslapen allemaal?

Heb je trouwens dat filmpje gezien van die scheidsrechter die zo met zijn wijsvingers zit te draaien, en vervolgens gaat Arteta dat heel overdreven nadoenDit twitter account is ook hilarisch.
geen idee waar het over gaat, maar heel komisch
Ik vind dat iedere Arsenal fan te negatief is over Nketiah. Ja, hij moet werken aan het finishen van kansen, maar ga er maar aanstaan als vervanger van Jesus.London schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 22:26:
Heerlijke voetbaldag
Agents Martinez en Jorginho die hun werk goed hebben gedaan, gotta love it. Iets met 4D chess en Arsene Wenger enzo![]()
En vervolgens City choken bij Forest, helemaal lekker en enigszins bizar gezien alle kansen.
Daarover gesproken, dat Chelsea vandaag überhaupt niet wist te scoren is echt een wonder. Nog nooit zoveel kansen om zeep geholpen zien worden. Als klap op de vuurpijl ook nog de blessure van Azpi. Schijnbaar gaat het wel goed met hem, gelukkig maar, zag er echt niet best uit.
Overigens wil ik nog wel even opmerken dat Nketiah echt ernstig uit vorm is en ik grote twijfels heb bij Arteta zijn volhardendheid om hem toch op te blijven stellen. Ik had allang voor een opstelling geopteerd met Martinelli - Trossard - Saka. Gewoon een false nine proberen. Het ergste wat er kan gebeuren is dat het niet werkt, maar dat doet Nketiah ook niet dus je verliest er niets mee.
Verder vind ik wel dat hij hard werkt, bij Ode was het ook bijna raak dankzij hem.
Vind dat wij fans kritisch zijn, ik ook. White vond ik bijvoorbeeld niet zo sterk, maar hij doet wel zijn best.
Ben allang blij dat we niet meer die spelers hebben als onder Emery, nog steeds nachtmerries van.
Sowieso eerst Liverpool en dan pas City volgens mij, City is de gemaakte rivaal maar was dat daarvoor nooit en dat is niet zo uit historie zoals bij Arsenal.JeroenNietDoen schreef op zondag 19 februari 2023 @ 11:38:
[...]
Zou Neville liever City kampioen zien worden denk je? Ik dacht altijd dat voor ManU fans City de grootste rivaal is, daarna Liverpool en dan Arsenal. @Exactor it hoe zie jij dat eigenlijk
[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 19-02-2023 13:09 ]
Voor mij is City een lege huls club. Het maakt mij niet echt uit als ze iets winnen, al zou ik het vervelend vinden als ze de CL pakken. Liverpool is de echte rivaal. Ik vond het dikke prima dat City steeds kampioen werd in de hoogtijdagen van Klopp. Arsenal was een rivaal in de jaren negentig maar alleen vanwege wat er op het veld gebeurde. Er is geen geschiedenis van rivaliteit. Ik zou rivalen rangschikken als Liverpool, dan Leeds en dan heel ver daarna City.dutchgio schreef op zondag 19 februari 2023 @ 13:09:
[...]
Sowieso eerst Liverpool en dan pas City volgens mij, City is de gemaakte rivaal maar was dat daarvoor nooit en dat is niet zo uit historie zoals bij Arsenal.
Dat is geen fetish, hij gedraagt zich gewoon als een debiel langs de zijlijn. Net als Guardiola, Klopp, Tuchel, Conte, etc.JeroenNietDoen schreef op zondag 19 februari 2023 @ 11:33:
[...]
Richard Keys is dus die pundit van beIN sports die echt al het hele seizoen van alles zoekt om Arteta af te kraken. Heeft o.a. dezelfde fetish over de zijlijn als @gambieter. Voert ook fanatiek campagne via zijn twitter account en die beIN Sports liveshow.
Alsof de druk tijdens de wedstrijd ze teveel wordt.
Wanneer de aandacht alleen maar op 1 van die 5 personen gelegd wordt noem ik het een fetish.toolkist schreef op zondag 19 februari 2023 @ 14:14:
[...]
Dat is geen fetish, hij gedraagt zich gewoon als een debiel langs de zijlijn. Net als Guardiola, Klopp, Tuchel, Conte, etc.
Welke zender is dat trouwens waarbij 90 minuten technisch gebied uitgezonden wordt, ik krijg zelden iets mee van een bank als ik een wedstrijd kijk.
Iemand heeft daar Staying Alive onder gezet ja, geweldigJAN-B schreef op zondag 19 februari 2023 @ 12:47:
[...]
Heb je trouwens dat filmpje gezien van die scheidsrechter die zo met zijn wijsvingers zit te draaien, en vervolgens gaat Arteta dat heel overdreven nadoen![]()
geen idee waar het over gaat, maar heel komisch
Jawel, maar als je dan ziet dat de 3de spits, momenteel uitgeleend, momenteel met 15 goals de topscorers lijst in Ligue 1 aanvoert kun je jezelf wel afvragen wat er van Nketiah terecht gaat komen volgend seizoen. Als Balogun die vorm vast blijft houden gaat die gewoon direct met Jesus strijden voor de basisplaats.HollowGamer schreef op zondag 19 februari 2023 @ 12:53:
[...]
Ik vind dat iedere Arsenal fan te negatief is over Nketiah. Ja, hij moet werken aan het finishen van kansen, maar ga er maar aanstaan als vervanger van Jesus.
We hebben vaker gezien dat talenten zich nog moeten bewijzen in de PL en dan door de mand vallen.JeroenNietDoen schreef op zondag 19 februari 2023 @ 14:40:
[...]
Jawel, maar als je dan ziet dat de 3de spits, momenteel uitgeleend, momenteel met 15 goals de topscorers lijst in Ligue 1 aanvoert kun je jezelf wel afvragen wat er van Nketiah terecht gaat komen volgend seizoen. Als Balogun die vorm vast blijft houden gaat die gewoon direct met Jesus strijden voor de basisplaats.
Ik zeg niet dat de Ligue 1 een slechte competitie is, maar de PL blijft van een ander niveau.
Edit: commentators curse, hij valt aan de andere kant, Rashford...
[ Voor 29% gewijzigd door gambieter op 19-02-2023 15:26 ]
Das waar, wellicht waarom Messi en Mbappe niet naar de EPL komenHollowGamer schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:22:
[...]
We hebben vaker gezien dat talenten zich nog moeten bewijzen in de PL en dan door de mand vallen.
Doe je je ogen dicht als de camera een keer beelden toont van de zijlijn?JeroenNietDoen schreef op zondag 19 februari 2023 @ 14:31:
[...]
Wanneer de aandacht alleen maar op 1 van die 5 personen gelegd wordt noem ik het een fetish.
Welke zender is dat trouwens waarbij 90 minuten technisch gebied uitgezonden wordt, ik krijg zelden iets mee van een bank als ik een wedstrijd kijk.
Precies. Kijk naad Vd Boomen die in NL bij geen enkele club echt ooit slaagde en nu daar de grote meneer is bij Toulouse (?).HollowGamer schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:22:
[...]
We hebben vaker gezien dat talenten zich nog moeten bewijzen in de PL en dan door de mand vallen.
Ik zeg niet dat de Ligue 1 een slechte competitie is, maar de PL blijft van een ander niveau.
Die zijn bang voor de Engelse slagers achterinJeroenNietDoen schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:09:
[...]
Das waar, wellicht waarom Messi en Mbappe niet naar de EPL komen
Nee, maar hoe vaak is dat. Van de week Conte in Milaan, vorig weekend Pep ook paar keer en gisteren Emery, maar daar hoor je niks over. Arteta dit, Arteta dat.toolkist schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:10:
[...]
Doe je je ogen dicht als de camera een keer beelden toont van de zijlijn?
Arteta dit Arteta dat hoor je ook niet de hele tijd. Dat valt jou als Arsenal supporter alleen meer op.JeroenNietDoen schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:12:
[...]
Nee, maar hoe vaak is dat. Van de week Conte in Milaan, vorig weekend Pep ook paar keer en gisteren Emery, maar daar hoor je niks over. Arteta dit, Arteta dat.
Sure. In dit topic al bijna elke wedstrijd dat dezelfde politie erover valt.toolkist schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:13:
[...]
Dat valt jou als Arsenal supporter alleen meer op.
Conformation bias heet dat toch; sowieso alles Arsenal moet hier overdreven uitvergroot worden zowel positief als negatief.toolkist schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:13:
[...]
Arteta dit Arteta dat hoor je ook niet de hele tijd. Dat valt jou als Arsenal supporter alleen meer op.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat komt omdat er hier in verhouding meer Arsenal supporters zitten waaronder een aantal voor wie Arsenal niet de "club voor erbij" is. Gesprek trekt dus al op voorhand al meer geïnteresseerden.Bossie schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:14:
[...]
sowieso alles Arsenal moet hier overdreven uitvergroot worden zowel positief als negatief.
In het andere topic zal voor Ajax ongetwijfeld hetzelfde opgaan.
Mijn oprechte excuses hoor...
[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-02-2023 16:21 ]
Want er wordt hier ook zo lekker veel gediscussieerd over Milan-Spurs, over wedstrijden van City/Liverpool, etcJeroenNietDoen schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:14:
[...]
Sure. In dit topic al bijna elke wedstrijd dat dezelfde politie erover valt.
Dat is uiteraard helemaal prima. Alleen krijgen de negatieve zaken dan automatisch ook vaker de aandachtJeroenNietDoen schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:19:
[...]
Dat komt omdat er hier in verhouding meer Arsenal supporters zitten waaronder een aantal voor wie Arsenal niet de "club voor erbij" is. Gesprek trekt dus al op voorhand al meer geïnteresseerden.
[ Voor 40% gewijzigd door toolkist op 19-02-2023 16:22 ]
Scheelt natuurlijk wel dat Rashford de goals nu maakt en United de punten daarmee pakt. Als zijn vorm wat terugvalt zal redelijk snel de spotlight op Weghorst komen te staan als hij niet gaat scoren.Exactor it schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:32:
Die man speelt echt meer dan een prima rol voor United. Altijd beschikbaar en altijd volle inzet.
Op de dag dat hij het record voor United aan clean sheets heeft verbroken en twee absolute top reddingen gemaakt heeft, past deze wel.gambieter schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:22:
De Gea verdient zijn geld vandaag. Twee hele goede saves, Leicester heel gevaarlijk.
Edit: commentators curse, hij valt aan de andere kant, Rashford...

Mooi record, maar ook vaak gezien dat hij er niet goed uit zag bij tegengoals.Exactor it schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:54:
[...]
Op de dag dat hij het record voor United aan clean sheets heeft verbroken en twee absolute top reddingen gemaakt heeft, past deze wel.
Zeker. Hij maakt met enige regelmaat hele gekke blunders. Vaker dan dat maakt ie echter idioot goede reddingen. En misschien belangrijker, hij is gebleven na vertrek SAF tot nu. Door al die ellende heen, terwijl hij zeker bij andere grote clubs had kunnen spelen. Edit: oh en hij is echt super slecht met voorzetten en tijdens opbouw. Zijn miskleunen daarin hebben ook flink wat tegendoelpunten opgeleverd. Toch vind ik hem een topper.Slasher schreef op zondag 19 februari 2023 @ 17:05:
[...]
Mooi record, maar ook vaak gezien dat hij er niet goed uit zag bij tegengoals.
En als ik dan toch doormijmer over United. Martinez is een baas. Zijn verdedigende acties en prima lange ballen zijn uiteraard bekend. Wat me vooral opvalt is dat hij nooit een pass geeft naar een speler die onder druk staat. Maguire en Lindelof blinken uit in de bal naar de back spelen die geen kant op kan. Martinez doet dat niet. Hij gebruikt zo een beetje altijd de tegenstanders om ruimte te maken. Mannetje op hem af laten lopen en de bal neerleggen in de vrijgekomen ruimte, werkt bijna elke keer. Wat een verademing. En het alleraller belangrijkst. Casemiro zijn schorsing is voorbij.
[ Voor 45% gewijzigd door Exactor it op 19-02-2023 17:42 ]
Lekkere jinx, thanks manHollowGamer schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:27:
Hopelijk blijft het 0-0 of winst WH, maar wat een niveau, PL onwaardig.
Dubbele jinxJeroenNietDoen schreef op zondag 19 februari 2023 @ 17:16:
Son, vorig seizoen in bloedvorm, geslachtofferd omdat ie zo uit vorm is. Richarlison in de basis, echter kostte die 60M en heeft ook nog geen goal gemaakt.

[ Voor 40% gewijzigd door London op 19-02-2023 19:02 ]
Tesla M3LR '21
Spurs zonder Kane, Hojberg en Lloris degradeert. Echt een prutsploeg dat alleen op de counter kan spelen.HollowGamer schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:27:
Hopelijk blijft het 0-0 of winst WH, maar wat een niveau, PL onwaardig.
Lloris is wel echt een liability gebleken hoor dit seizoen. Franse opa gewordenExactor it schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:47:
[...]
Spurs zonder Kane, Hojberg en Lloris degradeert. Echt een prutsploeg dat alleen op de counter kan spelen.
Benieuwd of United all in gaat voor Kane deze zomer. Mijns inziens ook kapitaalvernietiging gezien zijn leeftijd.. Als Qatar inderdaad United overneemt kunnen ze misschien voor Mbappe gaan aangezien diezelfde partij ook eigenaar is van PSG
Tesla M3LR '21
Ik wil daar nog niet aan denken.London schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:51:
[...]
Lloris is wel echt een liability gebleken hoor dit seizoen. Franse opa geworden
Benieuwd of United all in gaat voor Kane deze zomer. Mijns inziens ook kapitaalvernietiging gezien zijn leeftijd.. Als Qatar inderdaad United overneemt kunnen ze misschien voor Mbappe gaan aangezien diezelfde partij ook eigenaar is van PSG
Mbappe mag van mij lekker blijven ego trippen en net niks winnen daar in Parijs. Dat soort jongens wil Ten Hag (hoop ik) niet bij de selectie hebben.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
So far so goodChelseamarre123 schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 10:15:
[...]
Leizpig heeft al een nieuwe coach.
Tuchel en Chelsea was gewoon klaar, was de greep helemaal kwijt over de groep en als dan de resultaten zo slecht zijn..
Daarbij Potter is net een hele goede coach die het overal fantastisch heeft gedaan. Benieuwd wat die bij de top kan doen.
Should Chelsea stick with Graham Potter?
— Match of the Day (@BBCMOTD) 18 februari 2023
Have faith in the project?#CHESOU #BBCFootball pic.twitter.com/rrdaTSwt6S
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WI3imFoWsH2sPyY2dtsDKslf.jpg?f=user_large)
[ Voor 26% gewijzigd door apis29 op 20-02-2023 12:48 ]
Maar je hebt Rashford op dezelfde positie. Misschien een tikje minder (hoewel op het ogenblik niet), maar het kopen van Mbappé lijkt mij niet nodig. Een spits is prioriteit #1. En ja, Rashford speelt daar nu af en toe, maar hij kan toch echt beter van links komen.Malfunctions schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:49:
Iedere trainer wil Mbappe erbij hebben. Hij is (nog) niet een speler waar je je hele elftal omheen moet bouwen zoals Ronaldo of Messi. Maar altijd levensgevaarlijk.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken