Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dat klopt wel, je ziet het alleen niet vaak, zeker niet in de PL.Vos schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:19:
[...]
Nu ik de herhaling nog een keer zie snap ik hem wel hoor, Ederson is gewoon te laat en gaat vol door.
Maar mij hoor je niet klagen, City eventueel wel.
City sowieso, want PepHollowGamer schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:20:
[...]
Dat klopt wel, je ziet het alleen niet vaak, zeker niet in de PL.
Maar mij hoor je niet klagen, City eventueel wel.
Dan staat Ederson nu wel op scherp. Daar moet Nketiah op inspelen.Gunner schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:19:
[...]
Nee. Het is duidelijk een overtreding van ederson
Amazon Prime UK. Daar woon ikVos schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:15:
Is dit ook te zien op Amazon Prime?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Tesla M3LR '21
Alleen hij stond al op scherp.JeroenNietDoen schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:22:
[...]
Dan staat Ederson nu wel op scherp. Daar moet Nketiah op inspelen.
Ah damn.. je hebt drie abonnementen nodig daar: Sky, Bt, Amazon.

Alleen mag Jorginho wel beter verdedigen, hij is wel een CDM, maar zag hen toch een paar keer de bal erg moeilijk terugspelen.London schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:22:
Koppeltje Jorginho Xhaka presteert beter dan ik verwacht had trouwens, good to know.
Misschien hadden we toch een moeten kopen, het is jammer dat Tierney bijvoorbeeld niet goed is met zijn zwakke been.Vos schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:54:
Tomiyasuh, wtf doe je...
Een top rechtsback mag er wel komen volgend jaar. White is geen back en Tomiyasuh komt tekort.
Tomi vind ik ontzettend wisselvallig, erg jammer. Soms erg goed, andere keren is hij Bellerin na zijn blessure.
Haha.
Die is toch meer geblesseerd dan fit?HollowGamer schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:27:
[...]
Misschien hadden we toch een moeten kopen, het is jammer dat Tierney bijvoorbeeld niet goed is met zijn zwakke been.
Valt dit jaar wel mee. Daarvoor wel ja.
Dat valt inderdaad dit seizoen wel mee, maar hij is ook erg wisselvallig geworden.
Geen idee wie er nog RB kan spelen, Tomi vind ik niet goed genoeg.
White zit gewoon op de bankHollowGamer schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:35:
[...]
Dat valt inderdaad dit seizoen wel mee, maar hij is ook erg wisselvallig geworden.
Geen idee wie er nog RB kan spelen, Tomi vind ik niet goed genoeg.
White is geen RB, hij mist daarvoor snelheid en techniek.
Belachelijke gele kaart, de keeper heeft 10min. bij elkaar gespeeld, Tomi 10 seconden.
White is al een heel seizoen eerste keus RBHollowGamer schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:41:
[...]
White is geen RB, hij mist daarvoor snelheid en techniek.

En beide kanten trekken en duwen, begint al buiten de 16. En dan in de 16 liggen is penal?
[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 15-02-2023 21:50 ]
Elect a clown, expect a circus.
[ Voor 23% gewijzigd door Vos op 15-02-2023 21:53 ]
Eigenlijk kunnen ze helemaal niet zeggen of het buitenspel is, met de huidige beelden.Vos schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:50:
Buitenspel.
En beide kanten trekken en duwen, begint al buiten de 16. En dan in de 16 liggen is penal?
Zicht op het Lichaam van de Arsenal speler wordt totaal weggenomen door Haaland.
Ze mogen de scheids ook wel wegsturen, samen met evert.toolkist schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:57:
Dit is gewoon rood...
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Sjah zo ken ik er nog wel 1 uit de 1ste helfttoolkist schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:57:
Dit is gewoon rood...
We moeten echt stoppen met zo slordig te zijn, maar dat moet Evert ook zijn.. hij begint ook weer de oude te worden.
Dat proberen rond te tikken lijkt me niet zo handig in eigen zestien.HollowGamer schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 22:02:
Ramsdale.. maar ook hier buitenspel.
We moeten echt stoppen met zo slordig te zijn, maar dat moet Evert ook zijn.. hij begint ook weer de oude te worden.
Ben verder wel blij dat Evert me steeds verteld waar we wel en niet op zitten te wachten.

Gabriel is lekker aan het stunten.
Twente komt eraan!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ja, hij verteld altijd van die dooddoeners. Dat is een klappie in Londen, alsof wij dat niet al zo ervaren.Exactor it schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 22:04:
[...]
Dat proberen rond te tikken lijkt me niet zo handig in eigen zestien.
Ben verder wel blij dat Evert me steeds verteld waar we wel en niet op zitten te wachten.
Doe gewoon verslag van de wedstrijd, i.p.v. allemaal die one liners.
Ik zeg Trossard er maar in gooien en White voor Gabriel.
Ja, ben ook totaal niet onder de indruk meer van hem. Misschien White of die nieuwe CB maar eens opstellen.JoteW schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 22:06:
Jezus, Gabriel man... Prutser. Ook nog tegen dat stink City. Dan maar laatste stukje van BVB afkijken ipv lopen te ergeren.
Ja, hij kijkt altijd alsof hij 3 dagen niet geslapen heeft.. kan er over meepraten.Grindtegel schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 22:08:
trossard met smokey eyes

Het helpt niet mee dat ie daarbij heel veel fouten maakt. Verkeerde namen, verkeerde spel situaties aangrijpt, enz. Enz.Grindtegel schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 22:13:
echt die evert wat een pannekoek zeg, extreem vermoeiend om naar te luisteren
Ja, je wordt doodmoe van de vent.Grindtegel schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 22:13:
De TV gaat nu definitief uit, fijne avond mensen.
We zouden zomaar in een vrije val terecht kunnen komen.London schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 22:15:
Wat een feest dit.
Hadden moeten doorpakken in januari.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Oh? Ik zie er maar 4 staan.Quad schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 22:17:
Scheids bij Dortmund Chelsea heeft een bonnenquota ofzo.
[ Voor 6% gewijzigd door HollowGamer op 15-02-2023 22:19 ]
Heerlijk slapen dadelijkGrindtegel schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 22:13:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Het lijkt wel alsof we met de rem op spelen, onzeker zijn en het plezier missen.
Te veel rondtikken op eigen helft terwijl City de boel steeds verder opschuift is vooral wat ik zag. Verder denk ik dat het middenveld niet verbetert is met Jorgino. Hij past niet in hoe Arsenal wil voetballen. En nog verder denk ik dat Arsenal erg onervaren is, en vooral moet leren van dit soort potjes.HollowGamer schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 22:26:
Weten jullie waar het aan ligt? Zijn we gewoon niet goed genoeg? Hebben we te veel gepiekt? Weer eens te veel blessures?
Het lijkt wel alsof we met de rem op spelen, onzeker zijn en het plezier missen.
Yep maar 3 uit 4 waren absoluut onnodig en hadden eerst met een waarschuwing afgekund.
De goal van Dortmund was wel weer mooi, allemachtig wat was die Adeyemi snel, Bale vibes.
⏩ PVOutput☀️
True, maar doe dat uiteindelijk dan toch niet haha.JeroenNietDoen schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 22:28:
Boeit jou dat, je had te TV al voortijdig uitgezet
Het boeit mij wel veel, want Arsenal is gewoon mijn club en ik baal ervan dat het niet loopt bij ons.
Ach, het seizoen is nog lang niet afgelopen. Niet depressief worden na een paar mindere wedstrijden. Je hebt er toch geen invloed op.HollowGamer schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 22:30:
[...]
True, maar doe dat uiteindelijk dan toch niet haha.
Het boeit mij wel veel, want Arsenal is gewoon mijn club en ik baal ervan dat het niet loopt bij ons.
⏩ PVOutput☀️
Het is alleen te hopen dat het niet iets mentaals is als bijvoorbeeld de druk, want zo'n dipje mag niet te lang duren.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mooi dat Dortmund wint.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Het Jorginho effectHollowGamer schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 22:26:
Weten jullie waar het aan ligt? Zijn we gewoon niet goed genoeg? Hebben we te veel gepiekt? Weer eens te veel blessures?
En nou hetzelfde doen met coaches die foutieve claims maken, of niet willen toegeven dat een ppingel of rode kaart terecht was. Erg meten met twee maten en vreselijk hypocriet.Exactor it schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 22:06:
Lee Mason is met pensioen gegaan. Lee Mason: Official leaves referees' body PGMOL after VAR error - https://www.bbc.com/sport/football/64683971
Ik snap niet zo goed wat je zegt.gambieter schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 22:59:
[...]
En nou hetzelfde doen met coaches die foutieve claims maken, of niet willen toegeven dat een ppingel of rode kaart terecht was. Erg meten met twee maten en vreselijk hypocriet.
Het gejank van Arteta had een zondebok en slachtoffer nodig. Nou coaches ook wegsturen als ze fout zitten.Exactor it schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 23:00:
Ik snap niet zo goed wat je zegt.
[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 17-02-2023 23:10 ]
Oh zo. Ik ben het met je eens dat Arteta een zeurkous is. Hij is vandaag ook bezig geweest over een te drukke schema. Met zijn ploeg dat in twee competities speelt. Ter vergelijk, Arsenal speelt 5 potjes in februari. United acht. Dat was vorige maand nog meer uit balans.gambieter schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 23:05:
[...]
Het gejank van Arteta had een zondebok nodig. Nou coaches ook wegsturen als ze fout zitten.
OK ze weg te sturen om hun bullshit in pers conferenties gaat me wel ver.
Gewoon veel vaker schorsen/beboeten voor hun gedrag etc, maar dan wel op een manier dat het ze raakt.Exactor it schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 23:11:
[...]
Oh zo. Ik ben het met je eens dat Arteta een zeurkous is. Hij is vandaag ook bezig geweest over een te drukke schema. Met zijn ploeg dat in twee competities speelt. Ter vergelijk, Arsenal speelt 5 potjes in februari. United acht. Dat was vorige maand nog meer uit balans.
OK ze weg te sturen om hun bullshit in pers conferenties gaat me wel ver.
Wat veel interessanter is de verkoop van Man-United, kunnen dadelijk de sjeiks tegenelkaar gaan opboxen in Manchester
Ik heb de teil voor het overgeven al klaar staan.Bossie schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 00:06:
[...]
Gewoon veel vaker schorsen/beboeten voor hun gedrag etc, maar dan wel op een manier dat het ze raakt.
Wat veel interessanter is de verkoop van Man-United, kunnen dadelijk de sjeiks tegenelkaar gaan opboxen in Manchester
Of ik me ooit druk heb gemaakt om de eigenaar van de club, nee. Buiten dat het te idioot voor woorden is dat United, met al hun omzet, te weinig geld had om spelers te kopen. Maar of ik het trek dat de eigenaar een mensenrechten onterende milieuverontreinigingde staat is, ik weet het niet.
Anderzijds heb ik sinds de komst van de Glazers geen wedstrijd meer bezocht en ook geen merchandising gekocht. Dus wellicht heb ik toch principes.
Past zo prima in je Arsenal agenda tochgambieter schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 23:05:
[...]
Het gejank van Arteta had een zondebok en slachtoffer nodig.
Tja, beetje dubbel gevoel.Exactor it schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 22:06:
Lee Mason is met pensioen gegaan. Lee Mason: Official leaves referees' body PGMOL after VAR error - https://www.bbc.com/sport/football/64683971
Het wordt gewoon tijd voor dat systeem dat we op het WK hebben gezien.
Ik begrijp deze niet zo goed. Wat heeft het ene met het andere te maken?gambieter schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 22:59:
[...]
En nou hetzelfde doen met coaches die foutieve claims maken, of niet willen toegeven dat een ppingel of rode kaart terecht was. Erg meten met twee maten en vreselijk hypocriet.
Deze acties kosten clubs gewoon punten. En zou op het einde van de rit het verschil kunnen maken tussen kampioenschap/degradatie/kwalificatie voor europa of wat dan ook. Beetje dansen langs de zijlijn heeft geen enkel effect op wat dan ook behalve op (blijkbaar) jouw frustraties.
Verder mag hij gewoon ergens een mening over hebben lijkt me. Mocht iemand buitenproportioneel commentaar hebben op de leiding dan acteert de FA wel. Volgens het twitter-account van de FA Spokesperson gister nog tegen ene Terry Skiverton en Billy Sharpe.
[ Voor 29% gewijzigd door Gunner op 18-02-2023 12:48 ]
Het dansen van andere managers hoor je ooit amper wat over. Maar misschien is het gewoon meelopen met enkele van de britse pundits zoals Richard Keys. Lekker totaal niet relevant zijn en dan een heel seizoen dat ene puntje aanklampen om iets te hebben om over te liggen janken. Gefrustreerd zijn over Arsenal, er zijn er die er een salaris mee verdienenGunner schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 12:03:
[...]
Beetje dansen langs de zijlijn heeft geen enkel effect op wat dan ook behalve op (blijkbaar) jouw frustraties.
[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 18-02-2023 12:49 ]
Jep. Dat werkte prima inderdaad. De beste aanpassing zou wat mij betreft zijn dat je de scheids en VAR hoort zoals in rugby. Dat zou ook zorgen voor minder gelul tegen de scheids.HollowGamer schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 11:09:
[...]
Tja, beetje dubbel gevoel.
Het wordt gewoon tijd voor dat systeem dat we op het WK hebben gezien.
Tsjah als de haters graag weer een financieel corrupt man city kampioen willen zien worden. Nee dat is leuk.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 12:45:
[...]
Het dansen van andere managers hoor je ooit amper wat over. Maar misschien is het gewoon meelopen met enkele van de britse pundits zoals Richard Keys. Lekker totaal niet relevant zijn en dan een heel seizoen dat ene puntje aanklampen om iets te hebben om over te liggen janken. Gefrustreerd zijn over Arsenal, er zijn er die er een salaris mee verdienen
Zelfs ManU fans die liever City kampioen zien worden. Snap ik, het is natuurlijk wel de beste club in Manchester en zodoende blijft de prijs dan toch een beetje in de buurtSlasher schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 13:41:
[...]
Tsjah als de haters graag weer een financieel corrupt man city kampioen willen zien worden. Nee dat is leuk.
Begin er steeds meer in te geloven
Lijkt er wel op. Al had de scheids dit kunnen voorkomen door gewoon te fluitengambieter schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 14:17:
Pff, gaan we nou bij elke wedstrijd die domme opstootjes krijgen?
Hetzelfde kan je zeggen over tijdrekken van doelmannen middenin een wedstrijd.gambieter schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 14:17:
Waarvoor fluiten? Buendia vs Saka was de eerste overtreding, Odegaard was geen overtreding.Vos schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 14:19:
Lijkt er wel op. Al had de scheids dit kunnen voorkomen door gewoon te fluiten
Ja, elke club die voorstaat doet dat nu. Tijd voor een paar doelman rode kaarten.Slasher schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 14:20:
Hetzelfde kan je zeggen over tijdrekken van doelmannen middenin een wedstrijd.
Wanneer het niet Arsenal betreft noem je dit de charme van de Premier League is het nietgambieter schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 14:17:
Mings op Nketiah kan je voor fluiten, speelt de man en geen bal.gambieter schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 14:20:
[...]
Waarvoor fluiten? Buendia vs Saka was de eerste overtreding, Odegaard was geen overtreding.
Que? Mings schiet de bal weg, en Odegaard is pas na het schieten van de bal. Dat is Odegaard die tegen de voet van Mings oploopt na het schieten van de bal. Pijnlijk maar nooit een overtreding.Vos schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 14:23:
Mings op Nketiah kan je voor fluiten, speelt de man en geen bal.
Ik heb het niet over Odegaard?gambieter schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 14:28:
[...]
Que? Mings schiet de bal weg, en Odegaard is pas na het schieten van de bal. Dat is Odegaard die tegen de voet van Mings oploopt na het schieten van de bal. Pijnlijk maar nooit een overtreding.
In het duel Mings Nketiah speelt Mings geen bal maar de man, daar KAN je imo voor fluiten.
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 18-02-2023 14:32 ]
Mings tegen Nketiah heeft toch niets met het opstootje te maken?Vos schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 14:29:
Ik heb het niet over Odegaard?
Nketiah doet als Buenia aan de andere kant, gaan liggen bij een beetje druk. Lekker door laten spelen wmb.
[ Voor 21% gewijzigd door gambieter op 18-02-2023 14:36 ]
Als hij floot was er geen opstootje, dat zei ik in eerste instantiegambieter schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 14:32:
[...]
Mings tegen Nketiah heeft toch niets met het opstootje te maken?
Nketiah doet als Buenia aan de andere kant, gaan liggen bij een beetje druk. Lekker door laten spelen wmb.
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 18-02-2023 14:39 ]

Ja daar zouden ze eens wat aan moeten doen.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 14:53:
Ik heb Emery nu al een paar keer buiten zijn technische area gezien hevig staan te gebaren
Verkeerde badge maatGunner schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 14:54:
[...]
Ja daar zouden ze eens wat aan moeten doen.

Snap niet hoe iets wat zo simpel te meten is in zoveel competities niet sneller bestraft wordt.
[ Voor 51% gewijzigd door Vos op 18-02-2023 15:14 ]
Sowieso tijdrekken als je gelijk staat in een thuiswedstrijd. Triest.Vos schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 15:13:
Minuut 84 en geel voor de keeper, uur te laat?
Snap niet hoe iets wat zo simpel te meten is in zoveel competities niet sneller bestraft wordt.
Blijkbaar te bang om te verkiezen.
En nu overdreven doen alsof iemand een overtreding maakt die heeft aardig kapsones gekregen sinds het wk
[ Voor 17% gewijzigd door Gunner op 18-02-2023 15:19 ]
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken