Ik hoop toch echt niet dat de verhalen over Schreuder naar Leeds waar zijn, zie dat niet een succes worden.
Schreuder genoemd als topkandidaat bij Leeds United na afzegging Slot
https://www.nu.nl/voetbal...ed-na-afzegging-slot.html
Muhahaha.
https://www.nu.nl/voetbal...ed-na-afzegging-slot.html
Muhahaha.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Kijk je echt deze wedstrijden?gambieter schreef op zondag 12 februari 2023 @ 18:26:
En VAR doet niets als Grealish zijn been laat hangen om zo een schwalbe pingel te krijgen. Het niveau is zo laag.
Ik kijk graag voetbal, maar City sla ik altijd over, die winnen negen van de tien keer, zeker tegen Aston Vila dit seizoen.
Misschien ff een vrachtwagen of 5 vol boter die kant op sturen?
Ik betaal er voor en ik ben een NederlanderHollowGamer schreef op zondag 12 februari 2023 @ 18:31:
Kijk je echt deze wedstrijden?
Intussen hebben ze in Leeds het schaterlachen gehoord: Alfred Schreuder: Dutchman out of running to take over as new Leeds United boss
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hopelijk leuke wedstrijd LIV - EVE, beide hebben de punten nodig.
Daarover gesproken.. moet maar morgen met ViaPlay gaan chatten om mijn abonnement om te zetten naar goedkoper tarief.gambieter schreef op maandag 13 februari 2023 @ 15:30:
[...]
Ik betaal er voor en ik ben een Nederlander. Maar als ik het mis, dan geen probleem.
Intussen hebben ze in Leeds het schaterlachen gehoord: Alfred Schreuder: Dutchman out of running to take over as new Leeds United boss
Ja, altijd leuk zo een typische middenmotorgevecht.HollowGamer schreef op maandag 13 februari 2023 @ 21:13:
Hopelijk leuke wedstrijd LIV - EVE, beide hebben de punten nodig.
Gakpo is los, scoort de 2-0
Was het maar zo. Een intikker die mijn grootje ook nog had gemaakt.
Maar ok hij staat nu tenminste op de score lijst.
Hij komt tot nu toe tekort daar. Misschien ontwikkelt hij zich nog
Dat team draait voor geen meter. Dat is lastig inkomen voor welke speler dan ook. Ik vind het altijd lastig als spelers 'tekort komen'. Ligt dat aan wat zij zelf kunnen doen of aan wat het team samen doet. Het is denk ik vaak dat tweede maar de speler wordt aangepakt alsof het dat eerste is.Harribo schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 11:17:
[...]
Was het maar zo. Een intikker die mijn grootje ook nog had gemaakt.
Maar ok hij staat nu tenminste op de score lijst.
Hij komt tot nu toe tekort daar. Misschien ontwikkelt hij zich nog
Maar dat Liverpool niet liep had ie ook kunnen bedenken voordat hij zijn handtekening daar zette.Exactor it schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 11:33:
[...]
Dat team draait voor geen meter. Dat is lastig inkomen voor welke speler dan ook. Ik vind het altijd lastig als spelers 'tekort komen'. Ligt dat aan wat zij zelf kunnen doen of aan wat het team samen doet. Het is denk ik vaak dat tweede maar de speler wordt aangepakt alsof het dat eerste is.
Hij gaat er zelf voor, dan moet ie het er maar naar maken ook.
Ik vind hem een goede voetballer, maar top premier League is (nog) ff een brug te ver denk ik.
Daarom is het maar goed dat hij nu bij een middenmotor speeltMegupe schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:09:
[...]
Maar dat Liverpool niet liep had ie ook kunnen bedenken voordat hij zijn handtekening daar zette.
Hij gaat er zelf voor, dan moet ie het er maar naar maken ook.
Ik vind hem een goede voetballer, maar top premier League is (nog) ff een brug te ver denk ik.
Sorry, ik vertrek weer
PSG is bezig met coach nummero zoveel in een korte tijd en het spel is nog steeds niet om aan te gluren en spelen bovendien nog steeds het counter voetbal van 7 jaar geleden.
Met al die kwaliteit zou er toch meer in moeten zitten dan dit schijtbakkenvoetbal
Met al die kwaliteit zou er toch meer in moeten zitten dan dit schijtbakkenvoetbal

Hoe is de wedstrijd? Heb alleen de eerste 2min. gezien - er is een storing bij ZiggoGO, en ik heb geen alternatief.Miki schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 21:15:
PSG is bezig met coach nummero zoveel in een korte tijd en het spel is nog steeds niet om aan te gluren en spelen bovendien nog steeds het counter voetbal van 7 jaar geleden.
98% balbezit voor Bayern en PSG dat wacht op balverlies zodat ze op de counter kunnen spelen.HollowGamer schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 21:16:
[...]
Hoe is de wedstrijd? Heb alleen de eerste 2min. gezien - er is een storing bij ZiggoGO, en ik heb geen alternatief.
Je zou eventueel een proef abbo bij NLZIET kunnen afnemen. Kostje volgens mij 1 cent voor verificatie.
Pavard laat Neymar even voelen dat het een mannensport is
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Jeetje, dat is een devaluatie van het begrip "man"
Ik ben inmiddels fan van Pavard, het jennen/sarren van Neymar voor de tweede kaart zal nu wel gaan beginnen
Edit: zucht Messi…
Edit: zucht Messi…
[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 14-02-2023 21:48 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
0-1 Bayern, mooi.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wat een schijtploeg dat PSG. Hele wedstrijd niks doen en dan door individuele kwaliteit gelijk maken.
Gelukkig is die afgekeurd.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
75 minuten lang een slap aftreksel die blij mogen zijn dat het maar 0-1 staat. En dan wakker worden.
Pavard mag gaan douchen..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Als Bayern dit niet over de streep trekt hebben ze het echt aan zichzelf te danken. Ze hadden al veel eerder een ruimere voorsprong kunnen pakken. Ze komen nog goed weg met al die buitenspel goals.
Bayern thuis zou dit toch op moeten kunnen knappen, het is Mönchengladbach niet !
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ah dus daarom viel ziggo go steeds weg...HollowGamer schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 21:16:
[...]
Hoe is de wedstrijd? Heb alleen de eerste 2min. gezien - er is een storing bij ZiggoGO, en ik heb geen alternatief.
Het liet wel ff zien hoe goed Mbappe is (en dat ie zsm naar een sterkere competitie moet)Malfunctions schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 22:44:
Wat een schijtploeg dat PSG. Hele wedstrijd niks doen en dan door individuele kwaliteit gelijk maken.
Gelukkig worden veel ploegen die uitgaan van individuele klasse uiteindelijk wel verslagen. Enige echte uitzondering zou ik zeggen is Maradoma in86
En Argentinie dit WKMaarten_E schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 06:40:
Gelukkig worden veel ploegen die uitgaan van individuele klasse uiteindelijk wel verslagen. Enige echte uitzondering zou ik zeggen is Maradoma in86
Dacht dat ik dat trauma net kwijt was.
Welk trauma? De teen van Casillas?Maarten_E schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 10:07:
[...]
Dacht dat ik dat trauma net kwijt was.
spoiler:
sorry.
⏩ PVOutput☀️
Thx man, heel tof dit.Quad schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 11:54:
[...]
Welk trauma? De teen van Casillas?![]()
spoiler:sorry.
Ja, al heb ik opzicht vertrouwen in Jorinho.
Maar we komen gewoon te kort, denk 1-3 City (helaas).
Wel benieuwd hoe Jorginho het gaat doen, natuurlijk zat ervaring.HollowGamer schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:04:
[...]
Ja, al heb ik opzicht vertrouwen in Jorinho.
Maar we komen gewoon te kort, denk 1-3 City (helaas).
Ik denk een gelijkspel.
Laten we het hopen.Vos schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:05:
[...]
Wel benieuwd hoe Jorginho het gaat doen, natuurlijk zat ervaring.
Ik denk een gelijkspel.
Wel jammer dat Trossard niet mag beginnen.
Sjah, we kunnen zeker wel een resultaat tegen City behalen maar ik denk ergens dat we toch te kort gaan komen. City is begonnen met draaien. Partey afwezig is ook wel een aderlating.
Waarom zet de premier league een wedstrijd op een CL avond? Bijzonder.
⏩ PVOutput☀️
Complimenten aan ViaPlay voor de leuke voorbeschouwing. 
Nu nog mijn abonnement kosten omlaag graag.
Nu nog mijn abonnement kosten omlaag graag.
RM speelt ook.. bedankt daarvoor het stomme EK/FIFA.Quad schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:11:
Waarom zet de premier league een wedstrijd op een CL avond? Bijzonder.
De Arsenal-City wedstrijd was toch eerder gepland maar verplaatst vanwege het overlijden van Lizzie de 2e?HollowGamer schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:12:
RM speelt ook.. bedankt daarvoor het stomme EK/FIFA.
Klopt. Dit is een inhaal wedstrijd.gambieter schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:15:
[...]
De Arsenal-City wedstrijd was toch eerder gepland maar verplaatst vanwege het overlijden van Lizzie de 2e?
Ja, maar die hadden we wel veel eerder kunnen inhalen als het WK er niet was geweest.gambieter schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:15:
[...]
De Arsenal-City wedstrijd was toch eerder gepland maar verplaatst vanwege het overlijden van Lizzie de 2e?
Het EK in 2021?HollowGamer schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:21:
[...]
Ja, maar die hadden we wel veel eerder kunnen inhalen als het EK er niet was geweest.
⏩ PVOutput☀️
Wie?HollowGamer schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:25:
Fock Eric ten Apel
Evert ten Napel.
Dit gaat een lastige avond worden.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Enfin, mooi half uur potje voetbal alvorens over te schakelen op Dortmund - Chelsea.
⏩ PVOutput☀️
Waarom zou je overschakelen naar het saaie voetbal van Chelsea?Quad schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:30:
Enfin, mooi half uur potje voetbal alvorens over te schakelen op Dortmund - Chelsea.
Dit voelt toch een beetje alsof Olav Mol de Dakar Rally van commentaar voorziet.
Nouja, je moet er wat voor over hebben.
Tesla M3LR '21
Ja, ik begrijp totaal niet dat ze deze commentator zo'n wedstrijd geven, deze man zit er altijd naast en hoort zichzelf enorm graag.London schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:33:
Dit voelt toch een beetje alsof Olav Mol de Dakar Rally van commentaar voorziet.
Ze hebben er echt wel goede tussen zitten.
Of Sierd...
Ze kunnen toch ook gewoon het engelse commentaar eronder laten?
Dit is ViaPlay, 1080p met een goede bitrate is al moeilijk genoeg..Bossie schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:42:
Tomiyasuh, wtf doe je...
Een top rechtsback mag er wel komen volgend jaar. White is geen back en Tomiyasuh komt tekort.
Een top rechtsback mag er wel komen volgend jaar. White is geen back en Tomiyasuh komt tekort.
[ Voor 74% gewijzigd door Vos op 15-02-2023 20:56 ]
Ik heb het afgelopen weekend nog aan ze gevraagd met een klacht over Leo DriesenBossie schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:42:
er is best vaak gezeur over de commentatoren bij viaplay/ziggo en ik vind dat over het algemeen best meevallen, maar wat er nu zit te kleppen dat gaat mij zelfs te ver. kan het nog saaier of is dit rockbottom?
Ederson speelt alsof het de 88ste minuut is...
Het kan veel, veel erger.Grindtegel schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:00:
er is best vaak gezeur over de commentatoren bij viaplay/ziggo en ik vind dat over het algemeen best meevallen, maar wat er nu zit te kleppen dat gaat mij zelfs te ver. kan het nog saaier of is dit rockbottom?
Hij is dan ook al 108 jaar oud.Grindtegel schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:00:
Fraai afgemaakt door DeBruyne, maar dat was verdedigend wel erg zwak.
leo driessen is niet zo slecht als deze gast vind ik. en sierd vind ik een held.
ik kijk best veel maar deze gast ken ik niet? hij klinkt nog ouder dan 108, weet je zeker dat hij nog zo jong is?
Heb zijn eerste wedstrijd als commentator gevonden.
In 1865 werd de eerste voetbalwedstrijd in Nederland georganiseerd. De wedstrijd werd in Enschede gespeeld tussen een team van Engelse textielarbeiders en een team met leden van de Britse delegatie uit Den Haag. Dit was tevens de eerste wedstrijd met commentaar van Evert ten Napel.
Tesla M3LR '21
Als de NL scheidsrechters dit eens zouden zien. Die wachten dan tot de 953e minuut met geel geven.JeroenNietDoen schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:01:
Eindelijk geel.JeroenNietDoen schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:01:
Elect a clown, expect a circus.
war effe is dit echt evert ter napel?? no way
Nee, Eric ten ApelGrindtegel schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:07:
war effe is dit echt evert ter napel?? no way
Penal! Huh, waarom? Door de keeper?
Als het een overtreding is van de keeper dan is het toch geel?
[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 15-02-2023 21:10 ]
Wat doen al die lui bij de scheidsrechter
Ederson heeft geen goede avond
eric ten apel? is dat de action uitvoering van evert ten napelVos schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:09:
[...]
Nee, Eric ten Apel
Penal! Huh, waarom? Door de keeper?
Als het een overtreding is van de keeper dan is het toch geel?
die pingel slaat nergens op, kadootje
Saka

Uiteraard blij met de goal maar....ik wil wel graag de uitleg voor die pingel weten
Snap het ook niet. Als het foul Ederson is dan zou het ook 2e geel moeten zijn.. Hands was het niet iig.JeroenNietDoen schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:12:
Uiteraard blij met de goal maar....ik wil wel graag de uitleg voor die pingel weten
Tesla M3LR '21
Keeper was te laat?JeroenNietDoen schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:12:
Ik denk omdat Ederson Nketiah een soort van omver liep ofzo?JeroenNietDoen schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:12:
Ik niet who caresJeroenNietDoen schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:12:
Kadootje nav de vorige wedstrijd
[ Voor 6% gewijzigd door Slasher op 15-02-2023 21:14 ]
Op Amazon Prime zegt Chris Foy (ex-PL scheids) dat ze niet vaak gegeven worden, maar Ally McCoist en co zeggen dat dit best vaker mag. Ederson doet geen moeite de bal te spelen en haalt hem onderuit.
Echter, als de scheids hem niet had gegeven, dan had VAR het niet overruled.
Ben ik het eigenlijk wel mee eens, keepers denken soms dat ze alles mogen.gambieter schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:14:
Op Amazon Prime zegt Chris Foy (ex-PL scheids) dat ze niet vaak gegeven worden, maar Ally McCoist en co zeggen dat dit best vaker mag. Ederson doet geen moeite de bal te spelen en haalt hem onderuit.
Is dit ook te zien op Amazon Prime?
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 15-02-2023 21:16 ]
Maar geen tweede gele kaart..gambieter schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:14:
Eindelijk geel voor Bernardo
Ja, daar lijkt het enorm op. Zou mij nu als City best bestolen voelen, er was niets aan de hand.Gunner schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:12:
M’n hart gaat kapot hier
Wacht dit is het goedmakertje van de var voor afgelopen weekend?
Silva met z'n derde gele kaart van de wedstrijd, prima. Benieuwd hoeveel keer geel voor hem rood is.
Tesla M3LR '21
Denk via een VPN?Vos schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:15:
[...]
Ben ik het eigenlijk wel mee eens, keepers denken soms dat ze alles mogen.
Is dit ook te zien op Amazon Prime?
Nu ik de herhaling nog een keer zie snap ik hem wel hoor, Ederson is gewoon te laat en gaat vol door.HollowGamer schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:18:
[...]
Ja, daar lijkt het enorm op. Zou mij nu als City best bestolen voelen, er was niets aan de hand.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken