[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 96 ... 120 Laatste
Acties:
  • 254.381 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

JeroenNietDoen schreef op maandag 6 februari 2023 @ 12:11:
De Premier League heeft het 4 jaar durende onderzoek naar Manchester City afgerond en City nu formeel beschuldigd van meer dan 100 overtredingen over een 9 jaar durende periode (2009 - 2017). Daarnaast is Manchester City beschuldigd van het systematisch niet willen meewerken aan het onderzoek sinds 2018.

Complete waslijst van alle overtredingen per artikel per seizoen kan je op twitter/google vinden.
https://www.premierleague.com/news/3045970
Even een linkje naar de bron.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
rik86 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 12:25:
[...]

Ik zou 't mooi uitstellen tot volgend seizoen/ af laten hangen van de stand dit seizoen ;)
Slasher schreef op maandag 6 februari 2023 @ 12:19:
[...]

15 punten aftrek in het huidige seizoen lijkt me een mooie straf.
Nou ja, gaat nog wel even duren. Man City gaat natuurlijk 100 advocaten inhuren om dit zolang mogelijk te traineren. Dat is dan ook het enige wat ze kunnen doen, vertragen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

In Italie pakken ze dan je titels af :+
want ja, die zijn dan technisch gezien ook onterecht verkregen wellicht

Van de BBC
Should they lose, all manner of punishments can be handed down. The Premier League's scope in that sense is completely open-ended and we are in uncharted territory.

We are now beginning a very long end game. City's reputation - and the reputation of those who own it - is on the line. The outcome, whenever it comes, will be fascinating.

[ Voor 110% gewijzigd door Gunner op 06-02-2023 12:50 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

City is zich van geen kwaad bewust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 25-09 16:32
Gunner schreef op maandag 6 februari 2023 @ 14:19:

[Twitter]
Natuurlijk niet, die gaan proberen te wijzen op loopholes etc. Dat ze niet naar de geest van de regels hebben gehandeld lijkt me duidelijk, maar misschien komen ze weg met het volgen van de letter..

Hoewel ik me afvraag of de FA zo'n waslijst zou hebben opgesteld als ze niet behoorlijk zeker van hun zaak waren.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Malfunctions schreef op maandag 6 februari 2023 @ 15:39:
[...]

Natuurlijk niet, die gaan proberen te wijzen op loopholes etc. Dat ze niet naar de geest van de regels hebben gehandeld lijkt me duidelijk, maar misschien komen ze weg met het volgen van de letter..

Hoewel ik me afvraag of de FA zo'n waslijst zou hebben opgesteld als ze niet behoorlijk zeker van hun zaak waren.
Dit is niet de FA, maar de Premier League organisatie zelf. De uitkomst van dit onderzoek wordt achter gesloten deuren door een commissie behandeld welke enkel toetst of de bevindingen van de Premier League correct zijn in de lijn van het beleid van de Premier League. De uitkomst van die commissie wordt wel gepubliceerd.

[ Voor 11% gewijzigd door JeroenNietDoen op 06-02-2023 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En Leeds United kan ook op zoek naar een nieuw manager.
Leeds manager Jesse Marsch has been sacked after less than a year in charge. Leeds lost 1-0 at Nottingham Forest on Sunday, their seventh Premier League game without a win. They are 17th in the table - above the relegation zone only on goal difference - and last won in the league on 5 November.
Kom terug, Bielsa, alles is vergeven :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JeroenNietDoen schreef op maandag 6 februari 2023 @ 12:42:
Nou ja, gaat nog wel even duren. Man City gaat natuurlijk 100 advocaten inhuren om dit zolang mogelijk te traineren. Dat is dan ook het enige wat ze kunnen doen, vertragen.

Het filmpje in de tweet past perfect bij dit scenario.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:07
Gunner schreef op maandag 6 februari 2023 @ 14:19:

[Twitter]
Logisch toch, als dit idd zover terug gaat als 2009? dan is het verbazingwekkend dat dit niet eerder door de Premier League is aangekaart.

Chelsea next?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-09 15:54
Slasher schreef op maandag 6 februari 2023 @ 12:19:
[...]

15 punten aftrek in het huidige seizoen lijkt me een mooie straf.
Titels afpakken en minimaal terug naar de Championship

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Deadsy schreef op maandag 6 februari 2023 @ 20:51:
[...]

Vanarama National league, mooie wedstrijden tegen Dagenham & Redbridge, Yeovil Town, & Solihull Moors

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Guardiola zegt dat hij direct wegloopt als het waar is. Men heeft hem altijd verzekerd dat alles correct was.

Boter op zijn hoofd... (of leugenaar). Ik geloof niet dat hij er niets van wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

gambieter schreef op maandag 6 februari 2023 @ 21:22:
Guardiola zegt dat hij direct wegloopt als het waar is. Men heeft hem altijd verzekerd dat alles correct was.

Boter op zijn hoofd... (of leugenaar). Ik geloof niet dat hij er niets van wist.
Moah, wil hem nog wel voordeel van de twijfel geven dat hij niet de boeken zelf nagekeken heeft.
Maar tegen de tijd dat er zekerheid is zijn we 10 jaar verder en is hij allang gestopt of ergens anders bezig.

Ik zou positief verbaast zijn als er iets uit komt wat daadwerkelijk op een straf lijkt voor die club.
Een boete van xx miljoen pond doet ze uiteraard geen pijn bijvoorbeeld.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
Player1S schreef op maandag 6 februari 2023 @ 21:31:
[...]

Moah, wil hem nog wel voordeel van de twijfel geven dat hij niet de boeken zelf nagekeken heeft.
Maar tegen de tijd dat er zekerheid is zijn we 10 jaar verder en is hij allang gestopt of ergens anders bezig.

Ik zou positief verbaast zijn als er iets uit komt wat daadwerkelijk op een straf lijkt voor die club.
Een boete van xx miljoen pond doet ze uiteraard geen pijn bijvoorbeeld.
Het lijkt me ook niet dat hij de boeken zelf gecheckt heeft. Je kunt je echter wel afvragen of je niet moet gaan twijfelen als een stel bedrijven enorme sponsorcontracten willen neerleggen voor een vrij kleine club. Waarom zouden ze dat geld niet uitgeven aan de sponsoring van een club met een veel groter bereik?

Ben wel benieuwd naar een eventuele straf inderdaad. Zou niet voor het eerst zijn dat een kleine club puntaftrek krijgt voor financieel wanbeleid in Engeland, dus er is hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Deadsy schreef op maandag 6 februari 2023 @ 20:51:
[...]

Hoho, dat levert Liverpool drie titels op. Kan niet de bedoeling zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Exactor it schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:11:
[...]

Hoho, dat levert Liverpool drie titels op. Kan niet de bedoeling zijn. :)
United ook toch?

Maar is dat ook zo in Italië gedaan? Het heeft ook effect op degraderende clubs namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Gunner schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:15:
[...]

United ook toch?

Maar is dat ook zo in Italië gedaan? Het heeft ook effect op degraderende clubs namelijk.
Twee maar voor United geloof ik (2012, 2018). Volgens mij hebben ze in Italië kampioenschappen wel doorgegeven maar degradatie niet aangepast behalve in het seizoen dat Juve en vrienden naar beneden moesten.

Edit: oh en 21 natuurlijk. Laat ze vooral kampioenschappen afpakken. Ik bestel vast de open bus! :)

[ Voor 10% gewijzigd door Exactor it op 06-02-2023 22:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik ben vooral benieuwd hoe lang die uitspraak op zich laat wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik hoop dat de commissie die het dossier heeft gekregen van de Premier League onafhankelijk kan blijven. De druk en verleiding zal onmenselijk worden zodra duidelijk is wie er in de commissie zitting hebben. De beste advocatenkantoren zullen van stal gehaald worden en goed gevulde enveloppen zullen ook aangeboden worden.

Het zou voor het voetbal een mooi begin zijn zodat de rest in vergelijkbare situaties kunnen volgen in opvolgende zaken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Meer en simpele uitleg wat de overtredingen zijn, hoeveel dat er dan zijn en bij welke tijdspan ze horen: YouTube: Sports lawyer discusses the Premier League charges against Mancheste...

Detail: destijds toen de UEFA bezig was met City daagde City ze voor het CAS omdat UEFA een houdbaarheidsdatum heeft en sommige van de beschuldigingen verjaard waren. Ze kregen toen enkel een boete omdat het meeste dus verjaard was.

De Premier League heeft geen houdbaarheidsdatum.

[ Voor 35% gewijzigd door JeroenNietDoen op 07-02-2023 06:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Exactor it schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:17:
[...]

Twee maar voor United geloof ik (2012, 2018). Volgens mij hebben ze in Italië kampioenschappen wel doorgegeven maar degradatie niet aangepast behalve in het seizoen dat Juve en vrienden naar beneden moesten.

Edit: oh en 21 natuurlijk. Laat ze vooral kampioenschappen afpakken. Ik bestel vast de open bus! :)
Hmm ik vraag me af of iemand er serieus blij van wordt als je jaren later alsnog die titels krijgt. Sure, het staat natuurlijk leuk op de statistieken maar het moment is al voorbij. Die wordt door spelers en fans niet meer beleefd. Daarnaast heeft City de financiële voordelen van die kampioenschappen ook al behaald. Straf je een club hier echt mee?

Ik denk dat je een club echt straft als je iets oplegt wat in de toekomst effect geeft. Puntaftrek, degradatie of zelfs verbanning zijn de opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Exactor it schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:09:
[...]

Het lijkt me ook niet dat hij de boeken zelf gecheckt heeft. Je kunt je echter wel afvragen of je niet moet gaan twijfelen als een stel bedrijven enorme sponsorcontracten willen neerleggen voor een vrij kleine club. Waarom zouden ze dat geld niet uitgeven aan de sponsoring van een club met een veel groter bereik?

Ben wel benieuwd naar een eventuele straf inderdaad. Zou niet voor het eerst zijn dat een kleine club puntaftrek krijgt voor financieel wanbeleid in Engeland, dus er is hoop.
Nadat City overgenomen werd schoot de bekendheid natuurlijk wel omhoog. En voor menig sponsor is het waarschijnlijk niet eens zozeer de link met de club maar met de rijke mensen erachter. Aan de ene kant stop je miljoenen in de club en aan de andere kant krijg je een miljoenen order in Abu Dhabi met dank aan de eigenaren.

Wat je ook wel ziet met Wrexham bijvoorbeeld. Een Tiktok zit er echt niet alleen vanwege de club maar ook vanwege de link met de eigenaren.
Zodra die gepromoveerd zijn zullen die redelijk snel stijgen richting Championship. En zullen nog wel meer bedrijven gelinkt willen worden met ze.
Ik durf er bijna wel geld op te zetten dat in Deadpool 3 bijvoorbeeld een verwijzing zit naar Wrexham.
Als het shirt daar eventjes prominent in beeld komt en dan ook nog in een scene die iedereen gaat delen dan heeft Tiktok in feite geld al weer terug verdient.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Player1S schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 08:27:
[...]

Nadat City overgenomen werd schoot de bekendheid natuurlijk wel omhoog. En voor menig sponsor is het waarschijnlijk niet eens zozeer de link met de club maar met de rijke mensen erachter. Aan de ene kant stop je miljoenen in de club en aan de andere kant krijg je een miljoenen order in Abu Dhabi met dank aan de eigenaren.

Wat je ook wel ziet met Wrexham bijvoorbeeld. Een Tiktok zit er echt niet alleen vanwege de club maar ook vanwege de link met de eigenaren.
Zodra die gepromoveerd zijn zullen die redelijk snel stijgen richting Championship. En zullen nog wel meer bedrijven gelinkt willen worden met ze.
Ik durf er bijna wel geld op te zetten dat in Deadpool 3 bijvoorbeeld een verwijzing zit naar Wrexham.
Als het shirt daar eventjes prominent in beeld komt en dan ook nog in een scene die iedereen gaat delen dan heeft Tiktok in feite geld al weer terug verdient.
Het is meer dat de sponsoren tot dezelfde financiële groep horen als de eigenaren. Dat (en het verhullen daarvan door geen complete inzage te geven) is waar een aantal van de aantijgingen over gaan.

De bekendheid van City schoot niet omhoog door de overname maar door de miljoenen die ze plotseling uitgaven aan spelers die een jaar daarvoor natuurlijk nooit bij City zouden gaan voetballen.

Helemaal eens dat Tiktok enkel Wrexham sponsort door exposure vanwege de verbinding van Reynolds en die andere acteur aan de club. Maar dat is redelijk logische sponsoring. Net als sponsoring van grote clubs. Het verschil hier is dat het gaat om transacties tussen clubs en bedrijven die niet tot dezelfde familie/concern horen.

[ Voor 6% gewijzigd door Exactor it op 07-02-2023 09:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

JeroenNietDoen schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 06:34:
Ik denk dat je een club echt straft als je iets oplegt wat in de toekomst effect geeft. Puntaftrek, degradatie of zelfs verbanning zijn de opties.
Degradatie is denk ik de minste straf die ze kunnen uitvoeren. Ervanuitgaande dat de Premier League niet zo maar iets breaking als dit doet. Die hebben hun due dilligence wel gedaan ga ik vanuit. Een monetaire straf raakt ze immers niet, dat weet de PL ook wel.

Voor dit seizoen gaat het misschien ook wel een psychologisch effect hebben. Want de straf gaat dit seizoen niet meer komen.

[ Voor 5% gewijzigd door Gunner op 07-02-2023 10:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JeroenNietDoen schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 06:34:
Hmm ik vraag me af of iemand er serieus blij van wordt als je jaren later alsnog die titels krijgt. Sure, het staat natuurlijk leuk op de statistieken maar het moment is al voorbij. Die wordt door spelers en fans niet meer beleefd. Daarnaast heeft City de financiële voordelen van die kampioenschappen ook al behaald. Straf je een club hier echt mee?

Daarom alles doen. Afnemen titels EN degradatie EN topzware boetes EN transferverboden EN verbannen bestuursleden uit de sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

gambieter schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:09:
[...]

Daarom alles doen. Afnemen titels EN degradatie EN topzware boetes EN transferverboden EN verbannen bestuursleden uit de sport.
EN de huidige topscoorder naar de huidige nr. 1 in de competitie 8)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Toch bizar, de dag ervoor voetbal je nog gewoon een wedstrijd en de dag erna is alles weggevaagd. :/

Voorlopig is alles uitgesteld, maar ik vraag mij af of ze dit seizoen nog wel kunnen hervatten, het hele land ligt in puin. Voor nu zijn mensenlevens redden en weer het land opbouwen het belangrijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Gunner schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 10:07:
[...]

Degradatie is denk ik de minste straf die ze kunnen uitvoeren. Ervanuitgaande dat de Premier League niet zo maar iets breaking als dit doet. Die hebben hun due dilligence wel gedaan ga ik vanuit. Een monetaire straf raakt ze immers niet, dat weet de PL ook wel.

Voor dit seizoen gaat het misschien ook wel een psychologisch effect hebben. Want de straf gaat dit seizoen niet meer komen.
Denk dat je dat er wel een straf komt? Denk gewoon een geld boete, en that's it.
Voor mij mogen ze dezelfde straf krijgen als de Serie A clubs destijds.

Maar we moeten niet vergeten dat er nu mensen in het bestuur bij de FIFA zitten, die ook bij Man City de baas zijn. Ze hebben zich ontzettend goed ingekocht in vrijwel alle takken van sport. Ja, dit is de PL, maar de FIFA kan hier ook in gaan dwarsliggen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HollowGamer schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 15:07:
[...]
Maar we moeten niet vergeten dat er nu mensen in het bestuur bij de FIFA zitten, die ook bij Man City de baas zijn. Ze hebben zich ontzettend goed ingekocht in vrijwel alle takken van sport. Ja, dit is de PL, maar de FIFA kan hier ook in gaan dwarsliggen.
De FIFA gaat over de eindtoernooien / internationaal voetbal. Die hebben geen zak te vertellen over club voetbal en club competities.

Ik begrijp zojuist uit een uitzending op SkySports dat men ook bij het CAS niet hoeft aan te gaan kloppen. Het is hier namelijk niet de Engelse voetbalbond (FA) die dit oppakt, maar de Premier League. De Premier League is een membership club opgericht door en voor de clubs. De 20 clubs zijn allemaal eigenaar met elk een stem.

V.w.b. die commissie die de beschuldigingen moet gaan bekijken en een advies moet gaan geven, die bestaat uit 3 personen aangeleverd door de leden van de Premier League zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
gambieter schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:09:
[...]

En managers die zich willens en wetens hebben laten betalen door andere bedrijven dan de club. Bald fraud blijkt toch een toepasselijke bijnaam als het klopt wat de PL beweert. Verder mag City de PL uit waarna de EFL ze niet accepteert. Mogen ze weer omhoog komen als de club die ze werkelijk zijn.

Ik ben natuurlijk een glory hunter tot en met door fan te worden van United ipv Palace na de FA Cup finale '90 maar nepclubs trek ik vrij slecht.

[ Voor 9% gewijzigd door Exactor it op 07-02-2023 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Exactor it schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 23:02:
[...]

En managers die zich willens en wetens hebben laten betalen door andere bedrijven dan de club. Bald fraud blijkt toch een toepasselijke bijnaam als het klopt wat de PL beweert. Verder mag City de PL uit waarna de EFL ze niet accepteert. Mogen ze weer omhoog komen als de club die ze werkelijk zijn.

Ik ben natuurlijk een glory hunter tot en met door fan te worden van United ipv Palace na de FA Cup finale '90 maar nepclubs trek ik vrij slecht.
Ik vind eigenlijk al deze financiële regels nep aangezien het simpelweg bedrijven zijn.

FPP en alle varianten hiervan zouden simpelweg los gelaten moeten worden aangezien het alleen maar beperkingen en rompslomp oplevert. Als PSG, Newcastle en City per jaar 2 miljard willen uitgeven, prima toch ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bossie schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 23:18:
FPP en alle varianten hiervan zouden simpelweg los gelaten moeten worden aangezien het alleen maar beperkingen en rompslomp oplevert. Als PSG, Newcastle en City per jaar 2 miljard willen uitgeven, prima toch ?
Kun je zelf misschien bedenken en beschrijven wat er gebeurt als we dat wat jij voorstelt zouden doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
JeroenNietDoen schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 06:08:
[...]

Kun je zelf misschien bedenken en beschrijven wat er gebeurt als we dat wat jij voorstelt zouden doen?
Hetzelfde als in de rest van de economie?
Het merendeel van de huidige topclubs leven nu ook bij gratie van hun eigenaar en/of sponsors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06:51
Dan ga je nog meer dan nu al is krijgen dat de Champions League een feestje is voor een select aantal clubs. Andere competities en teams kunnen daar niet bij aanhaken en het sports washing neemt nog extremere vormen aan. De "beperkingen" zoals ze er zijn, zijn al minimaal, maar zorgen dat 't wel ietsjes binnen de perken blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:56
Haha mooi
Het ligt niet aan Wout Weghorst dat hij niet scoort, zijn medespelers zijn het probleem :+
Artikel hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
JanW schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 09:20:
Dan ga je nog meer dan nu al is krijgen dat de Champions League een feestje is voor een select aantal clubs. Andere competities en teams kunnen daar niet bij aanhaken en het sports washing neemt nog extremere vormen aan. De "beperkingen" zoals ze er zijn, zijn al minimaal, maar zorgen dat 't wel ietsjes binnen de perken blijft.
Naar mijn inziens zijn we 5-10 jaar geleden al op dat punt beland, misschien eerder (Chelsea, Madrid).

Edit: idd de beperking zijn minimaal, deze versterken levert dusdanig veel weerstand op dat het vrijwel onmogelijk is. La Liga heeft wel indruk gemaakt met hoe ze Barcelona hebben aangepakt maar FPP zelf blijft een lachertje.

[ Voor 17% gewijzigd door Bossie op 08-02-2023 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:45
Harribo schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 09:51:
Haha mooi
Het ligt niet aan Wout Weghorst dat hij niet scoort, zijn medespelers zijn het probleem :+
Artikel hier
De kop van het artikel dekt toch niet helemaal de lading (niets nieuws natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Bossie schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 08:21:
[...]

Hetzelfde als in de rest van de economie?
Het merendeel van de huidige topclubs leven nu ook bij gratie van hun eigenaar en/of sponsors.
Dat eigenaren is het probleem. Dat Ajax meer sponsorgeld aantrekt dan Sparta is logisch toch? Er kijken veel meer mensen naar Ajax dan naar Sparta. Als Sparta een kapitaalinjectie van een miljard krijgt uit Qatar zijn ze over drie jaar beter dan Ajax. Dat is niet zo aardig naar Twente, PSV en Feyenoord. Je zou het zelfs competitievervalsing kunnen noemen.

Sparta is ongeveer in Nederland wat City in Engeland was voordat ze werden overgenomen en volgespoten met geld.

In belangrijker nieuws. United speelt matig. Hooper is een redelijke idioot. En Leo Driessen? Heeft die man ooit iets goeds gezien in een voetbalwedstrijd?

[ Voor 9% gewijzigd door Exactor it op 08-02-2023 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Leo Driessen, een pessimist zoals hem zal vast een banger zijn op verjaardagen.

0-2 voor Leeds. Manager bounce is echt een ding...

[ Voor 25% gewijzigd door JeroenNietDoen op 08-02-2023 22:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
'Mijn eerste gedachte is: we zijn al gestraft', reageerde Guardiola vrijdag. 'Wat nu gebeurt, is hetzelfde als destijds met de UEFA', verwijst de Spaanse manager naar het onderzoek dat de Europese voetbalbond in 2019 al deed naar de financiële praktijken in het Etihad Stadium. Toen ging City naar het CAS en dat leverde toen volledige vrijspraak op.

'De club heeft destijds bewezen onschuldig te zijn', benadrukt Guardiola.
Nee Guardiola, de enige reden dat City ermee weg kwam was zogenaamde verjaring... Er waren wel degelijk overtredingen gevonden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
toolkist schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 16:02:
[...]

Nee Guardiola, de enige reden dat City ermee weg kwam was zogenaamde verjaring... Er waren wel degelijk overtredingen gevonden.
Zal hem wel knijpen. Eén van de aanklachten is dat meerdere managers betaald zijn via andere bedrijven dan de voetbalclub zelf. Wat niet mag omdat het er dan bijna op lijkt dat er sprake is van financiële malversatie. Wat dan weer niet helemaal strookt met Guardiola's opmerkingen over dat alles goed zit en hij meteen opstapt als hij doorkrijgt dat iets niet goed zit. Zoals bijvoorbeeld waar hij zijn salaris vandaan krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 16:02:
[...]

Klopt. Daar zijn ze toen goed weg gekomen met die verjaring. Er bleef nog een boete over. Hoe bedoel je onschuldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Exactor it schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 18:23:
[...]

Zal hem wel knijpen. Eén van de aanklachten is dat meerdere managers betaald zijn via andere bedrijven dan de voetbalclub zelf.
Klopt. Heb aantal interviews gezien die dieper ingaan op de beschuldigingen. Roberto Mancini zou een dubbel contract hebben gehad destijds.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:16
Zuiver hands van WHU, maar geen strafschop voor Chelsea..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het zit Chelsea inderdaad niet mee. VAR is echt bagger in de PL.

En de VAR scheids vandaag is het hoofd van VAR. Duidelijk een gevalletje Wikipedia: Peter principle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 00:06
Magere wedstrijd van Chelsea. Goede eerste 20 minuten maar na de 1-1 niks meer.
Hadden wel altijd een penalty moeten krijgen, echt belachelijk dat de VAR niet tussenkwam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Jammer, vind Driessen niet zo'n goede commentator.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 22:05:
Leo Driessen, een pessimist zoals hem zal vast een banger zijn op verjaardagen.

0-2 voor Leeds. Manager bounce is echt een ding...
En omdat ie zo 'goed' is krijg je em nu cadeau bij Arsenal... ik dacht ff de 2e helft te gaan kijken, niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Dit wordt een gelijkspel of een verlies.. waarom zijn we zo uit vorm?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HollowGamer schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 17:05:
Dit wordt een gelijkspel of een verlies.. waarom zijn we zo uit vorm?
Is niet de vorm. Is het zelfde als waar City paar jaar terug last van had. Iedere tegenstander gaat de bus parkeren en loeren op de counter. Probeer daar maar eens tegen te voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 17:08:
[...]

Is niet de vorm. Is het zelfde als waar City paar jaar terug last van had. Iedere tegenstander gaat de bus parkeren en loeren op de counter. Probeer daar maar eens tegen te voetballen.
Dat was tegen Everton toch niet zo het geval?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HollowGamer schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 17:10:
[...]

Dat was tegen Everton toch niet zo het geval?
Everton deed ook gewoon de pot dicht houden. Newcastle idem eerder dit seizoen.

Goal maken en dan moeten ze gaan voetballen. Althans, als ze willen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 17:12:
[...]

Everton deed ook gewoon de pot dicht houden. Newcastle idem eerder dit seizoen.

Goal maken en dan moeten ze gaan voetballen. Althans, als ze willen winnen.
Heb die wedstrijd ook met een deels gesloten oog gekeken wegens ziekte.

Ben benieuwd, we moeten echt de drie punten vandaag, kampioenschap zou mooi zijn, maar CL voetbal ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

HollowGamer schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 17:13:
[...]

Heb die wedstrijd ook met een deels gesloten oog gekeken wegens ziekte.

Ben benieuwd, we moeten echt de drie punten vandaag, kampioenschap zou mooi zijn, maar CL voetbal ook.
Gelukkig gescoord, had er een hard hoofd in, Brentford gooide aardig de pot dicht.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Kijken of Brentford nu zijn spel aanpast.

Weet iemand trouwens de stand bij spurs?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

JeroenNietDoen schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 17:29:
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Slasher schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 17:28:
[...]

Gelukkig gescoord, had er een hard hoofd in, Brentford gooide aardig de pot dicht.
Ook mooi voor Trossard. Die zal wel starten i.p.v. Martenelli volgende wedstrijd.

Verder is het een mooie dag voor ons als het zo blijft, maar ik verklap niets. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

JeroenNietDoen schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 17:29:
Kijken of Brentford nu zijn spel aanpast.

4-1 achter bij Leicester

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Oh dear lord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Denk dat het sarcastisch was bedoeld. ;)

White mag voor mij ook wel eens banken, vind zijn voorzetten bar slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
wordt 3-1, 3cm buitenspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Nou lekker dan.. ik ga koken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Kak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Die afstandschoten werken niet, dat is al 20x geprobeerd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Wat vinden jullie van Ramsdale?

Soms is hij echt fantastisch, maar ik krijg een beetje Ospina vibes bij hem. Maar goed, hij is nog jong voor een keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verrek, het was wel buitenspel dus. Alleen de VAR keek naar het verkeerde moment. Uiteindelijk de man die de assist maakt staat buitenspel bij de goal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

HollowGamer schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 17:31:

White mag voor mij ook wel eens banken, vind zijn voorzetten bar slecht.
Leo Driessen is het met je eens ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
En alsnog 4-1
Zou Conte wel blijven tot einde seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Slasher schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 17:40:
[...]

Leo Driessen is het met je eens ;)
Leo is dan ook net zoals mij een pessimist. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 17:42:
En alsnog 4-1
Zou Conte wel blijven tot einde seizoen?
Die wil allang weg, blij dat wij nooit met hem in zee zijn gegaan. Hij kijkt ook altijd alsof hij ieder moment in tranen kan raken, zo weinig plezier straalt hij uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Wie hebben we nog op de bank?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

HollowGamer schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 17:43:
[...]

Die wil allang weg, blij dat wij nooit met hem in zee zijn gegaan. Hij kijkt ook altijd alsof hij ieder moment in tranen kan raken, zo weinig plezier straalt hij uit.
Net zoals Ozil, daar had ik het idee ook altijd bij, die keek ook altijd zo droevig, alsof die er geen zin in had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Slasher schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 17:45:
[...]

Net zoals Ozil, daar had ik het idee ook altijd bij, die keek ook altijd zo droevig, alsof die er geen zin in had.
Die had er ook geen zin in. Of hij keek alleen maar zo van vermoeidheid van al die nachtjes Fortnite spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Schade, de Duitser, valt in wanneer het zo goed als voorbij is... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Beetje teleurgesteld, hebben nog geluk dat iedereen om ons heen punten dropt, maar dit voelt een beetje als een verlies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Helaas 2 punten misgelopen. Brentford had een paar goede kansen maar helaas ook een buitenspel goal. We zullen steeds meer tegenstanders gaan krijgen die park the bus en lange bal als gameplan pakken tegen goed voetballende ploegen.

Voorlopig staan we nog steeds op koers voor het gestelde doel van dit seizoen :Y

Feestje wederom voor al die pundits die tegen ons zijn ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
HollowGamer schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 17:37:
Wat vinden jullie van Ramsdale?

Soms is hij echt fantastisch, maar ik krijg een beetje Ospina vibes bij hem. Maar goed, hij is nog jong voor een keeper.
Ik vind hem vooral hilarisch in interviews en in het meedoen met fans die hem belachelijk proberen te maken. Verder een prima keeper. Onervaren maar veel talent. Beetje zoals het hele team van Arsenal. :)

Ben wel benieuwd hoe veerkrachtig Arsenal is als City morgen en woensdag wint. Kan best wel een dreun zijn om op gelijke punten te komen na zolang aan kop te hebben gestaan.

[ Voor 15% gewijzigd door Exactor it op 11-02-2023 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

JeroenNietDoen schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 18:02:

Feestje wederom voor al die pundits die tegen ons zijn ;)
Gary Neville is zojuist klaargekomen

1-1 was erg twijfelachtig. Bij het inslingeren stond die nr 20 (?) wel buitenspel. Vreemd dat dat dan niet telt.

En waaarom doet de FA zo moeilijk over die 200+ betting charges tegen Toney maar hij mag wel gewoon doorspelen? Voordat iemand dit zuur vind; de viaplay-analisten vonden dit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Vieira voegt ook veel toe aan dit elftal zeg, allemachtig..

Nouja, volgende wedstrijd City, dan die maar pakken. Brentford stond goed, stug ploegje. Bizar dat Toney nog mag spelen overigens.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is was het devies hier toch? Moesten nog mods worden ingeroepen omdat het allemaal zo bezwaarlijk was dat ik het daar niet mee eens was en nu gaan we Toney verbannen voordat de 'zaak' rond is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gunner schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 18:08:
[...]
En waaarom doet de FA zo moeilijk over die 200+ betting charges tegen Toney maar hij mag wel gewoon doorspelen? Voordat iemand dit zuur vind; de viaplay-analisten vonden dit ook.
Ik zie helemaal het probleem niet van dat gokken. Zolang die dat niet op zijn eigen team doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

JeroenNietDoen schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 18:15:
Zolang die dat niet op zijn eigen team doet.
Dat is waar , maar het wordt hier nu al gelijkgesteld met verkrachting. Allegedly
Aan de andere kant is het nogal twijfelachtig. doe dat lekker na je actieve carriere ofzo.

[ Voor 17% gewijzigd door Gunner op 11-02-2023 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 18:15:
[...]

Ik zie helemaal het probleem niet van dat gokken. Zolang die dat niet op zijn eigen team doet.
Ik zie zelfs het probleem niet als je inzet op dat je eigen team wint. Gelijk of verliezen is wel dubieus natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Gunner schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 18:18:
[...]

Dat is waar , maar het wordt hier nu al gelijkgesteld met verkrachting. Allegedly
Aan de andere kant is het nogal twijfelachtig. doe dat lekker na je actieve carriere ofzo.
Nee kerel. Ik heb het over hypocrisie in dit topic. Een beetje gokken op wedstrijden in andere competities is natuurlijk een flink pak minder erg dan verkrachting. Waarom speelt Partey wel en is dat dik in orde vanuit 'classy' Arsenal en is het raar dat Toney speelt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Exactor it schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 18:38:
[...]

Nee kerel. Ik heb het over hypocrisie in dit topic. Een beetje gokken op wedstrijden in andere competities is natuurlijk een flink pak minder erg dan verkrachting. Waarom speelt Partey wel en is dat dik in orde vanuit 'classy' Arsenal en is het raar dat Toney speelt?
Is Partey al schuldig dan? Of wordt het net zo'n geval als Mendy die uiteindelijk gewoon overal van is vrijgesproken?
[edit]daarbij heeft Toney al toegegeven dat ie het gedaan heeft, dus dat ie schuldig is is al zeker.

[ Voor 9% gewijzigd door toolkist op 11-02-2023 18:52 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

toolkist schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 18:51:
[...]

Is Partey al schuldig dan? Of wordt het net zo'n geval als Mendy die uiteindelijk gewoon overal van is vrijgesproken?
[edit]daarbij heeft Toney al toegegeven dat ie het gedaan heeft, dus dat ie schuldig is is al zeker.
Die discussie heb ik al met hem gevoerd maar Partey zal en moet schuldig zijn blijkbaar. Ik ga er verder niet op in, alsmede die kinderachtige ad hominems de hele tijd.

Verder snap ik de lol niet zo van Arsenal zo graag te zien falen (zeker niet als je United-supporter bent). Beetje respect voor de prestatie mag toch wel? Voor de zoveelste keer City kampioen zien worden, dat is leuker? ik snap het echt niet. zelfs niet als je de vete van begin 2000 in ogenschouw neemt.

[ Voor 22% gewijzigd door Gunner op 11-02-2023 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
toolkist schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 18:51:
[...]

https://www.bbc.com/news/uk-england-manchester-63677581 Mendy is niet overal van vrijgesproken. Er komt een nieuwe zitting voor twee gevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Geen goed weekend voor de VAR , weer eens

VAR error for Brighton at Crystal Palace: Goal incorrectly ruled out for offside

BBC pakt het ook op; Arsenal: VAR did not draw guide lines to check for offside on Brentford equaliser

[ Voor 24% gewijzigd door Gunner op 12-02-2023 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Achja, gelukkig gaat het niet om het kampioenschap/CL-voetbal. /s

Waarom is er nog niet dat systeem zoals gezien op het WK?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ja, leuk die excuses van PGMOL maar je krijgt er geen 2 punten bij. Schandalig weer dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Intussen heeft Southampton doorgekregen dat ze een nieuwe Frank de Boer hadden aangesteld, en hebben Nathan Jones ontslagen na 3 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 12 februari 2023 @ 13:03:
Intussen heeft Southampton doorgekregen dat ze een nieuwe Frank de Boer hadden aangesteld, en hebben Nathan Jones ontslagen na 3 maanden.
Jammer van zo'n mooie club, altijd veel talenten en goed gescouten spelers gehaald, helaas gaan ze het niet redden ben ik bang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

JeroenNietDoen schreef op zondag 12 februari 2023 @ 12:36:
[...]

Ja, leuk die excuses van PGMOL maar je krijgt er geen 2 punten bij. Schandalig weer dit.
Leuk als je op zo'n manier een kampioenschap misloopt. Natuurlijk verlies je het niet op 1 wedstrijd maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

JeroenNietDoen schreef op zondag 12 februari 2023 @ 12:36:
[...]

Het meest ironische is dat de VAR menselijke fouten zou moeten voorkomen. En dan zelf zo'n fout maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Krijg er zo'n gevoel kbij

Afbeeldingslocatie: https://www.vleesenbrok.nl/wp-content/uploads/2017/08/FoutjeBedankt.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Gunner op 12-02-2023 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Als het zo close buitenspel is, dan moet je hem wel goedkeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vergeleken met de 2 Leeds spelers bij Rashford misschien, maar bij de uitgezoomde shot zie je die Leeds speler helemaal bij de andere paal die ruim het buitenspel opheft.

Wel zonde, Leeds doet niet onder voor ManU en verdient een punt.

Edit: ManU gooit em op slot.

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-02-2023 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Nu maar hopen dat City punten laat liggen, al hoop ik nog steeds dat ze keihard worden gestraft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HollowGamer schreef op zondag 12 februari 2023 @ 16:45:
Nu maar hopen dat City punten laat liggen, al hoop ik nog steeds dat ze keihard worden gestraft.
Ach, gezien de toegegeven fuckup van PGMOL en de lopende aantijgingen tegen City, Woensdag paar cadeautjes voor Arsenal ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Leeds kan niet scoren, en de momenten van Rashford en Garnacho maken het verschil. Het is verder niet groots, wel onvriendelijk.

Pagina: 1 ... 96 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken