De VAR zit weer eens te slapen bij Utd-Forest.
Ligue 1 2022/2023 top scorer is an Arsenal academy graduate on loan to Reims. He has scored more goals than Messi, Mbappe, and Neymar.
— WelBeast (@WelBeast) 1 februari 2023
Indrukwekkende stats.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Zet er dan meteen bij dat hij Balogun heet
(Scoorde vanavond 3x tegen Lorient)
[ Voor 5% gewijzigd door JAN-B op 01-02-2023 23:52 ]
Ben benieuwd wat Ted Boehly voor hem gaat bieden als je al bijna 100 miljoen wil neerleggen voor iemand met minder (goede) wedstrijden in een D-competitie.JAN-B schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 23:47:
[...]
Zet er dan meteen bij dat hij Balogun heet
(Scoorde vanavond 3x tegen Lorient)
Minstens 200 miljoen?
Lacazette staat derde en heeft er ook meer dan Neymar en Messi, plaatst het misschien wel wat in perspectief.
Ik weet niet wat je wil suggereren of van de prestatie af wil doen, maar ;dutchgio schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 18:10:
[...]
Lacazette staat derde en heeft er ook meer dan Neymar en Messi, plaatst het misschien wel wat in perspectief.
Lacazette is wel meer ervaren (31 jaar tegen 21(?) en speelt voor een grotere club dan Balogun. dus de prestatie van Balogun is imho een stuk indrukwekkender.
Verder was Laca in z'n laatste arsenal-jaar ook een grote bak met mest. Die deed echt niets goed.
[ Voor 10% gewijzigd door Gunner op 02-02-2023 18:13 ]
Nee het is zeker een knappe prestatie maar voor je je rijk rekent, bij Arsenal lukte Lacazette vrijwel niets meer en nu doet hij nu ook bovenin mee.Gunner schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 18:12:
[...]
Ik weet niet wat je wil suggereren of van de prestatie af wil doen, maar ;
Lacazette is wel meer ervaren (31 jaar tegen 21(?) en speelt voor een grotere club dan Balogun. dus de prestatie van Balogun is imho een stuk indrukwekkender.
Verder was Laca in z'n laatste arsenal-jaar ook een grote bak met mest. Die deed echt niets goed.
Het niveau van de Ligue 1 is niet met de PL te vergelijken.
Het sarcasme is je denk ik ontgaandutchgio schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 19:55:
[...]
Nee het is zeker een knappe prestatie maar voor je je rijk rekent, bij Arsenal lukte Lacazette vrijwel niets meer en nu doet hij nu ook bovenin mee.
Het niveau van de Ligue 1 is niet met de PL te vergelijken.
Het ging me meer om de koopdrang van Ted “ik koop iedereen die 17 leuke wedstrijden heeft gespeeld” boehly
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=414408
Als nu ook nog Man Utd hem gaat behouden, dan is het feest helemaal compleet. Met geld en roem kun je eigen rechter spelen schijnbaar. Slachtoffers durven vaak geen aangifte te doen of trekken die weer in, mede doordat ze zichzelf vaak als de aanstichter zien, hoe bizar ook.
Partey is een ander verhaal, daar loopt nog een rechtzaak tegen, hoewel ik ook zou willen dat hij vertrekt/contract wordt verscheurd als hij schuldig wordt gevonden. Wij hebben het wel slimmer aangepakt, maar ik zie ook geen audio/videofragmenten in de media, dus dat is ook al anders.
Voor dit soort figuren moet gewoon geen plaats zijn binnen de sport. Maar goed, Kluivert kwam er mee weg, en zo zijn er nog genoeg andere voorbeelden, puur omdat ze geld en status hebben.
Als nu ook nog Man Utd hem gaat behouden, dan is het feest helemaal compleet. Met geld en roem kun je eigen rechter spelen schijnbaar. Slachtoffers durven vaak geen aangifte te doen of trekken die weer in, mede doordat ze zichzelf vaak als de aanstichter zien, hoe bizar ook.
Partey is een ander verhaal, daar loopt nog een rechtzaak tegen, hoewel ik ook zou willen dat hij vertrekt/contract wordt verscheurd als hij schuldig wordt gevonden. Wij hebben het wel slimmer aangepakt, maar ik zie ook geen audio/videofragmenten in de media, dus dat is ook al anders.
Voor dit soort figuren moet gewoon geen plaats zijn binnen de sport. Maar goed, Kluivert kwam er mee weg, en zo zijn er nog genoeg andere voorbeelden, puur omdat ze geld en status hebben.
[ Voor 19% gewijzigd door HollowGamer op 03-02-2023 10:37 ]
Ik vraag mij ook af of iedereen wel blij met Laca was in de kleedkamer. Samen met Auba leken ze soms zichzelf erg goed te vinden of lui te ogen.Gunner schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 18:12:
[...]
Ik weet niet wat je wil suggereren of van de prestatie af wil doen, maar ;
Balogun schijnt het inderdaad erg goed te doen, maar het is altijd even afwachten. Genoeg talenten gezien, waarbij we later een flinke dip zagen en uiteindelijk in de Championship of League 1 terecht kwamen.
Slimmer? Het is schandalig dat Arsenal hem opstelt en dat fans met hem weglopen.HollowGamer schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 10:34:
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=414408
Ik ben juist 100% tevreden met hoe United dit gedaan heeft tot nu toe. Ik hoop dat we binnenkort lezen dat zijn contract beëindigd is en hij elders zijn heil mag zoeken. Dat zal beteken dat hij zijn salaris krijgt maar beter dat dan geld aan een transfer verdienen of nog erger hem voor United zien spelen.
Heeft iemand uberhaupt een betrouwbare bron van wat er rondom Partey is gebeurd dan? Het is allemaal zo vaag en voor mijn gevoel alleen maar gebaseerd op geruchten.
Verder is iemand onschuldig tot het tegendeel bewezen is, ondanks dat dat in de huidge tijd van social media bijna andersom lijkt.
Verder is Arsenal een club met enig gevoel voor klasse, dus ik kan me niet voorstellen dat ze dit niet netjes zouden afhandelen als dat nodig zijn.
Verder is iemand onschuldig tot het tegendeel bewezen is, ondanks dat dat in de huidge tijd van social media bijna andersom lijkt.
Beetje overdreven nietwaar? Maar als jij betrouwbare info hebt omtrent zijn schuldig zijn aan iets kan je dat hier misschien delen? Even snel googlend kom ik vooral uit op 'beschuldigingen' op hele vage websites. En zolang hij niet is veroordeeld ben je tot die tijd onschuldig.Exactor it schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 11:00:
[...]
Slimmer? Het is schandalig dat Arsenal hem opstelt en dat fans met hem weglopen.
Verder is Arsenal een club met enig gevoel voor klasse, dus ik kan me niet voorstellen dat ze dit niet netjes zouden afhandelen als dat nodig zijn.
[ Voor 54% gewijzigd door Gunner op 03-02-2023 12:11 ]
Ja, er is daar niets over uitgelekt, het voelt een beetje al die juicekanalen, dat noem ik niet echt een bron.Gunner schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 12:01:
Heeft iemand uberhaupt een betrouwbare bron van wat er rondom Partey is gebeurd dan? Het is allemaal zo vaag en voor mijn gevoel alleen maar gebaseerd op geruchten.
[...]
Beetje overdreven nietwaar? Maar als jij betrouwbare info hebt omtrent zijn schuldig zijn aan iets kan je dat hier misschien delen? Even snel googlend kom ik vooral uit op 'beschuldigingen' op hele vage websites. En zolang hij niet is veroordeeld ben je tot die tijd onschuldig.
Verder weten we niet dat Partey het is, al zegt iedereen op social media van wel.
Ik heb geen idee, hoop nog altijd van niet, maar als het waar is, dan hebben we wellicht wel een probleem.
Als er een zaak zou zijn, dan laat je toch zo iemand niet een half jaar vrij rondlopen? (Ja, dat is een vraag, ik ben ook geen jurist o.i.d) Dat deden ze met Mendy en Greenwood ook niet.HollowGamer schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 12:22:
[...]
Ja, er is daar niets over uitgelekt, het voelt een beetje al die juicekanalen, dat noem ik niet echt een bron.
Verder weten we niet dat Partey het is, al zegt iedereen op social media van wel.
Ik heb geen idee, hoop nog altijd van niet, maar als het waar is, dan hebben we wellicht wel een probleem.
Een hoop mensen lijken de zaak te kennen, maar voor mijn gevoel puur op basis van vooroordelen. Maar nogmaals; onschuldig tot het tegendeel bewezen is. En als hij schuldig is moet hij daarvoor gestraft worden.
Maar ik zie het op Twitter ook; vooral fans van rivaliserende clubs die hun oordeel al gevormd hebben zonder een enkel detail te kennen.
[ Voor 25% gewijzigd door Gunner op 03-02-2023 12:51 ]
Dat de Britse pers de naam niet noemt komt omdat dat niet mag en ze flink moeten lappen als ze dat doen. Het is verder makkelijk draaien en zeggen dat anderen op geruchten reageren terwijl je zelf exact dat doet over Greenwood en Mendy. Waar je de feiten ook niet op een rij hebt.
Sunderland fans zeiden exact wat jij nu zegt tijdens het onderzoek en vervolging van Adam Johnson.
Sunderland fans zeiden exact wat jij nu zegt tijdens het onderzoek en vervolging van Adam Johnson.
Onschuldig tot tegendeel bewezen is betekent niet veel voor je? , En dan die paar jij-bakken erbij. Je hebt je mening al klaar en al schuldig bevonden. In die discussie heb ik niet veel zin.
[ Voor 35% gewijzigd door Gunner op 03-02-2023 13:07 ]
Je doet zelf exact hetzelfde.Gunner schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 13:03:
Onschuldig tot tegendeel bewezen is betekent niet veel voor je? , En dan die paar jij-bakken erbij. Je hebt je mening al klaar en al schuldig bevonden.
Duidelijk. Daar ga ik verder geen tijd in steken.
Zijn Mendy en Greenwood schuldig bevonden? Het antwoord is nee. Hebben ze ook maar een minuut voor City of United gespeeld sinds politieonderzoek startte? Ook nee. Kennelijk is de onschuldspresumptie niet zo allesbepalend in dit soort zaken als jij voorstelt.
*knip*
Dim aub eens met het persoonlijk maken.
[ Voor 8% gewijzigd door tweakduke op 03-02-2023 13:41 ]
Er is helemaal niks geheims aan die vrouw die Partey beschuldigde. I.p.v. naar de politie te lopen koos die dame ervoor eerst op twitter de beschuldigingen te maken. Ze waren samen op vakantie en na een avond stappen hebben ze liggen batsen. Daarna heeft zij gesteld dat ze verkracht is door hem.
Samen op vakantie, stappen, drank, sex. Haar woord tegen het zijne en geen getuigen. Is dan ook exact waarom de politie heeft gesteld dat er geen eens een geloofwaardige case te maken valt om naar de rechtbank te stappen. En dat is het grote verschil met Greenwood en Mendy. Daar was voldoende bewijslast om een strafrechterlijk onderzoek te starten. Met name dat filmpje zorgde natuurlijk wel voor veel ophef.
Kijk, uiteindelijk is niemand schuldig bevonden en ik vind wel dat je die uitkomst uiteindelijk moet respecteren of je het er nou mee eens bent of niet.
Samen op vakantie, stappen, drank, sex. Haar woord tegen het zijne en geen getuigen. Is dan ook exact waarom de politie heeft gesteld dat er geen eens een geloofwaardige case te maken valt om naar de rechtbank te stappen. En dat is het grote verschil met Greenwood en Mendy. Daar was voldoende bewijslast om een strafrechterlijk onderzoek te starten. Met name dat filmpje zorgde natuurlijk wel voor veel ophef.
Kijk, uiteindelijk is niemand schuldig bevonden en ik vind wel dat je die uitkomst uiteindelijk moet respecteren of je het er nou mee eens bent of niet.
[ Voor 17% gewijzigd door JeroenNietDoen op 03-02-2023 13:34 ]
Van Greenwood is al een deel uitgelekt, heb er alleen over gelezen, maar wat ik las was niet vriendelijk (om het zo maar te zeggen).Exactor it schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 13:11:
[...]
Je doet zelf exact hetzelfde.
Zijn Mendy en Greenwood schuldig bevonden? Het antwoord is nee. Hebben ze ook maar een minuut voor City of United gespeeld sinds politieonderzoek startte? Ook nee. Kennelijk is de onschuldspresumptie niet zo allesbepalend in dit soort zaken als jij voorstelt.
[mbr]*knip*
Dim aub eens met het persoonlijk maken.[/]
Mendy heb ik niet gevolgd, dus daar kan ik niets over zeggen.
Bij Partey is het anders, daar heb ik niets van gehoord, enkel dat er een speler ergens van wordt verdacht. Maar het is nogal vaag, zeker als ik @JeroenNietDoen lees.
Je bent inderdaad schuldig indien het tegendeel is bewezen. Alleen bij Greenwood is het raar dat het nu opeens wordt ingetrokken. Het lijkt erg erop dat het slachtoffer onder druk is gezet of er iets anders is gebeurd. Ja, dat is speculeren, maar ik heb helaas genoeg verhalen gelezen hoe het gaat hij verkrachtingszaken.
Beste zou zijn dat Man Utd hem laat gaan, zou niet met zon gozer in één kleedkamer willen zitten.
Mudryk heeft de verkeerde club gekozen. 
Apparently Beyoncé will be using Tottenham's trophy cabinet as a changing room as it's the biggest empty space in the stadium.
— Specsavers (@Specsavers) 2 februari 2023
[ Voor 71% gewijzigd door HollowGamer op 03-02-2023 22:35 ]
Want?
Elect a clown, expect a circus.
Werd al gewisseld in de rust. Vond Zyiech bijvoorbeeld slechter dan hem. De overgekomen speler van PSV viel wel goed in.
Wissel van Mudryk sloeg nergens op, op dat moment.
Zat niet in de wedstrijd maar werd ook niet bereikt/gezocht.
Chelsea aanvallend weer matig, kansen creëren blijft moeilijk. Enzo is weel een gigantische versterking, eist veel ballen op en ook verdedigend sterk.
Chelsea aanvallend weer matig, kansen creëren blijft moeilijk. Enzo is weel een gigantische versterking, eist veel ballen op en ook verdedigend sterk.
Ik had hem laten staan, en die van PSV (sorry weet zijn naam niet) op de andere flank.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 23:07:
Wissel van Mudryk sloeg nergens op, op dat moment.
Beide goed weggekomen, voor de neutrale toeschouwer een erg leuke wedstrijd.
MaduekeHollowGamer schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 23:21:
en die van PSV (sorry weet zijn naam niet)
Gelukkig wordt voetbal gespeeld op de groene mat en niet rondom de groene (onderhandelings)tafel.
Ben blij dat we Mudryk niet gekocht hebben. Waste of money. Zoveel uitgeven en dan niet eens Fulham kunnen verslaan. Hilarisch. Dat is te bagatelliseren wat je wil maar dat moet je gewoon winnen. Klaar.
Trust the process.
Ben blij dat we Mudryk niet gekocht hebben. Waste of money. Zoveel uitgeven en dan niet eens Fulham kunnen verslaan. Hilarisch. Dat is te bagatelliseren wat je wil maar dat moet je gewoon winnen. Klaar.
Trust the process.
[ Voor 58% gewijzigd door Gunner op 03-02-2023 23:39 ]
Die kan echt wel voetballen, eerste wedstrijden en seizoen is altijd moeilijk in de PL.Gunner schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 23:36:
Gelukkig wordt voetbal gespeeld op de groene mat en niet rondom de groene (onderhandelings)tafel.
Trust the process.
Madueke deed het verrassend goed, had ik niet verwacht. Maat ik was vooral onder de indruk van de verdedigende capaciteiten van Tete, die speelde echt een top wedstrijd.
Fullham is ook leuk om te kijken.Grindtegel schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 23:51:
Madueke deed het verrassend goed, had ik niet verwacht. Maat ik was vooral onder de indruk van de verdedigende capaciteiten van Tete, die speelde echt een top wedstrijd.
Oh dat geloof ik wel, maar als je niet geblesseerd bent, en in de rust wordt gewisseld is dat toch apart voor je recordaankoopHollowGamer schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 23:51:
[...]
Die kan echt wel voetballen, eerste wedstrijden en seizoen is altijd moeilijk in de PL.
Ik heb alleen de eerst helft gezien, en Fulham deed het gewoon goed.
[ Voor 9% gewijzigd door Gunner op 03-02-2023 23:52 ]
Misschien is Potter toch niet zo'n goede manager?Gunner schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 23:52:
[...]
Oh dat geloof ik wel, maar als je niet geblesseerd bent, en in de rust wordt gewisseld is dat toch apart voor je recordaankoop
Voor de gein nog even verder uitgezocht. Behalve die griet was er nog 1 beschuldiging. Dat is zijn ex-vriendin die hem eerst probeerde te chanteren en toen hij geen gehoor gaf is ze naar de politie gegaan. Ja, dan sta je ook erg sterk.HollowGamer schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 21:59:
Bij Partey is het anders, daar heb ik niets van gehoord, enkel dat er een speler ergens van wordt verdacht. Maar het is nogal vaag, zeker als ik @JeroenNietDoen lees.
🚨 Graham Potter: “Mykhailo Mudryk had a really bad cold, and he's been suffering from it this week, feeling heavy-legged at half-time. ” 🔵 #CFCGunner schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 23:52:
[...]
Oh dat geloof ik wel, maar als je niet geblesseerd bent, en in de rust wordt gewisseld is dat toch apart voor je recordaankoop
Ik heb alleen de eerst helft gezien, en Fulham deed het gewoon goed.
“With him, we didn't want to take any chances. Noni Madueke came on and performed admirably, so that's a plus for us.” He added
@Chelseamarre123 nu na gelijkspel tegen Fulham, wat verwacht jij eigenlijk nog van dit seizoen? Weliswaar slechts 9 punten van top 4 af maar denk je dat Chelsea top 4 nog behaalt? Ik denk dat nr. 5 of 6 zeker haalbaar is, ik verwacht niet dat Brighton, Brentford en Fulham die plekken vasthouden.
Ik denk dat ook Liverpool nog wel de aansluiting naar top 6 gaat maken. Die staan 1 punt achter Chelsea en hebben 2 games in hand.
Ik denk dat ook Liverpool nog wel de aansluiting naar top 6 gaat maken. Die staan 1 punt achter Chelsea en hebben 2 games in hand.
[ Voor 18% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-02-2023 10:44 ]
@JeroenNietDoen top 4 lijkt me onmogelijk. Staan 9 punten achter momenteel en ze hebben allemaal een match minder gespeeld. Heb het schema van Chelsea bekeken, opzich hebben we nu tot April een redelijk schema.
Probleem bij Chelsea is dat we gewoon geen doelpuntenmaker hebben. Ik hoop dat we vanaf nu die Fofana meer kansen gaan geven. Die viel redelijk ok in. Havertz als spits kan ook echt niet meer, die moet zsm uit de basiself. Gelukkig is vanaf volgende week Felix terug. Als Havertz die bal gisteren gewoon afwerkt en niet nonchalant lobt staat het 1-0 en krijg je een andere wedstrijd, zo is het vaak genoeg gegaan dit seizoen waardoor de tegenstander in de wedstrijd blijft zo. Als je op 21 wedstrijden maar 22 goals maakt heb je een groot probeem.
Ik verwacht eigenlijk niks meer voor Chelsea dit seizoen. We zouden in de CL nog eens kunnen verrassen zoals in 2021 maar denk dat Potter niet zo sterk is om zijn groep daarvoor op te peppen zoals Tuchel deed toen.
Ik verwacht dat enkel Brighton bovenin gaat standhouden, die spelen echt goed voetbal. Of Liverpool zomaar de top 6 haalt weet ik ook niet, draait daar ook voor geen meter.
Probleem bij Chelsea is dat we gewoon geen doelpuntenmaker hebben. Ik hoop dat we vanaf nu die Fofana meer kansen gaan geven. Die viel redelijk ok in. Havertz als spits kan ook echt niet meer, die moet zsm uit de basiself. Gelukkig is vanaf volgende week Felix terug. Als Havertz die bal gisteren gewoon afwerkt en niet nonchalant lobt staat het 1-0 en krijg je een andere wedstrijd, zo is het vaak genoeg gegaan dit seizoen waardoor de tegenstander in de wedstrijd blijft zo. Als je op 21 wedstrijden maar 22 goals maakt heb je een groot probeem.
Ik verwacht eigenlijk niks meer voor Chelsea dit seizoen. We zouden in de CL nog eens kunnen verrassen zoals in 2021 maar denk dat Potter niet zo sterk is om zijn groep daarvoor op te peppen zoals Tuchel deed toen.
Ik verwacht dat enkel Brighton bovenin gaat standhouden, die spelen echt goed voetbal. Of Liverpool zomaar de top 6 haalt weet ik ook niet, draait daar ook voor geen meter.
Vliegtuigje bij EVE - ARS, dacht al wat hoor ik toch.
Wel een goede actie, want voor EVE is dit gewoon niet goed genoeg. Wel een lastige wedstrijd voor ons schat ik.
Wel een goede actie, want voor EVE is dit gewoon niet goed genoeg. Wel een lastige wedstrijd voor ons schat ik.
Lastige wedstrijd maar wat mij opviel is hoeveel energie Everton erin stopt en hoe halve kracht Arsenal draait dat ik mezelf afvraag of ze het gepland doen.
Ach, schuimbekkende pundits staan te watertanden bij de gedachte dat Arsenal punten verliest
Ach, schuimbekkende pundits staan te watertanden bij de gedachte dat Arsenal punten verliest
De goal waarvan je wist dat die ging vallen.
En daar heb je hem.. 1-0.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 14:22:
Lastige wedstrijd maar wat mij opviel is hoeveel energie Everton erin stopt en hoe halve kracht Arsenal draait dat ik mezelf afvraag of ze het gepland doen.
We gaan hier niet winnen vandaag, jammer.
Ben echt al blij als we eindelijk weer CL halen.
Sommige spelers zijn echt ontzichtbaar.Slasher schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 14:50:
De goal waarvan je wist dat die ging vallen.
Vraag mij wel af wat met Viera gaat gebeuren, en ook of we die nieuwe verdediger gaan zien.
Vind ons huidige duo soms erg instabiel ogen.
Arsenal zeer zwak en Everton vol passie. Dan wordt het een lastige middag.
Dat snap ik dan weer niet. Willen ze geen kampioen worden denk ik dan.Vos schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 14:55:
Arsenal zeer zwak en Everton vol passie. Dan wordt het een lastige middag.
Goede vraag, het straalt het er niet vanaf.Slasher schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 14:56:
[...]
Dat snap ik dan weer niet. Willen ze geen kampioen worden denk ik dan.
Doe niet zo dramatischSlasher schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 14:56:
[...]
Dat snap ik dan weer niet. Willen ze geen kampioen worden denk ik dan.
Je kan slecht spelen, maar passie mag nooit ontbreken?
Ja, kennelijk hebben we het nog altijd niet opgelost.Vos schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 15:01:
[...]
Je kan slecht spelen, maar passie mag nooit ontbreken?
Had gehoopt dat we iets beter/veder zouden zijn.. maar ben al blij met CL.
Het is één wedstrijd wat minder en gelijk breekt hier de pleuris uit? We zijn verwend.HollowGamer schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 15:02:
[...]
Ja, kennelijk hebben we het nog altijd niet opgelost.
Had gehoopt dat we iets beter/veder zouden zijn.. maar ben al blij met CL.
Ik ga Chelsea maar supportenGunner schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 15:05:
[...]
Het is één wedstrijd wat minder en gelijk breekt hier de pleuris uit? We zijn verwend.

Slecht voorbeeld ik weet hettoolkist schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 15:06:
[...]
Ja want die speelden gisteren zo geweldig
Je mag morgen Spurs supporteren ok?
Zo wanhopig ben ik nou ook weer niet
Heb het maar uitgezet, jammer - verliezen tegen een laagvlieger.
Jammer maar helaas. Dit was er 1 voor de haters.
Vooraf werd dit wedstrijdbeeld ook al wel verwacht. We staan nog steeds bovenaan, terwijl het doel top 4 was. Dus nog steeds boven verwachting presterend.
Vooraf werd dit wedstrijdbeeld ook al wel verwacht. We staan nog steeds bovenaan, terwijl het doel top 4 was. Dus nog steeds boven verwachting presterend.
Jammer dat scheidsrechters nooit een tweede gele geven aan tijdrekkende keepers.
Maupay die gewoon natrapt en daarna doet alsof hij neergeramd wordt, en de scheids laat het weer maar gebeuren
De Viaplay commentator doet alsof het een wereldbekerfinale is

Dat doet die gast bij elke wedstrijd, is die onbenul van SBS6. Ik heb dan ook zonder commentaar zitten kijken.Gunner schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 15:27:
Je weet dat ze morgen tegen city spelen he.
New manager bounce voor Everton. Dyche heeft ze goed neergezet en ze wilden ervoor vechten. Arsenal was er niet vandaag, ze creeerden ook niets.
Zinchenko moet niet zeuren, hij trapte zelf ook na. Gewoon dom gedrag als je achterstaat in de blessuretijd.
Zinchenko moet niet zeuren, hij trapte zelf ook na. Gewoon dom gedrag als je achterstaat in de blessuretijd.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nou, als je de herhaling ziet doet Zinchenko nou juist helemaal niets en wordt ie gewoon naar de grond getrokken.gambieter schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 15:30:
Zinchenko moet niet zeuren
Net daarvoor maakt hij een trappende beweging naar Maupay. Twee dombo's, alleen staat Zinchenko's team achter en hij verspilt tijd met zijn priveoorlogje.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 15:34:
Nou, als je de herhaling ziet doet Zinchenko nou juist helemaal niets en wordt ie gewoon naar de grond getrokken.
Ik zou als coach hem een flinke oorwassing geven.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Maupay had er hiermee alleen gewoon af gestuurd moeten worden, minimaal met 2x geel. Die was ervoor ook al alleen maar aan het zieken en ruzie zoeken. Niet dat je dan nog gelijk speelt ofzo, maar dan wordt dat gedrag in ieder geval afgestraft.gambieter schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 15:41:
[...]
Net daarvoor maakt hij een trappende beweging naar Maupay. Twee dombo's, alleen staat Zinchenko's team achter en hij verspilt tijd met zijn priveoorlogje.
Ik zou als coach hem een flinke oorwassing geven.
Liverpool gaat ook lekker, 2-0 achter tegen Wolves.
Everton #1 team van Liverpool, Tranmere Rovers #2Slasher schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 16:16:
Liverpool gaat ook lekker, 2-0 achter tegen Wolves.
Passief en slap vandaag, terecht verloren. Maupay is een ettertje (maar dat wisten we al..).
Tesla M3LR '21
En nou die andere nitwit bij Utd.. stil dagje zo, voetbal kijken zonder commentaarGunner schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 15:27:
Mjah komt door de Nederlandse inbreng dat ze dan allemaal simpen. Was destijds met van Gaal ook zo irritant. Louis links, rechts, zus zo. Daarom hoop ik ook altijd dat Nederlandse trainers in de Premier League falen, om die commentators/studio analisten stil te houden.toolkist schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 16:22:
[...]
En nou die andere nitwit bij Utd.. stil dagje zo, voetbal kijken zonder commentaar
Dat heeft daar 0,0 mee te maken, dit zijn gewoon de 2 aller aller allerslechtste commentatoren die NL heeft. In de Eredivisie zijn die 2 echt geen steek beter hoor.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 17:26:
[...]
Mjah komt door de Nederlandse inbreng dat ze dan allemaal simpen. Was destijds met van Gaal ook zo irritant. Louis links, rechts, zus zo. Daarom hoop ik ook altijd dat Nederlandse trainers in de Premier League falen, om die commentators/studio analisten stil te houden.
En good old Casemiro.. 't is lang geleden, maar eindelijk weer een keer een typische rode kaart voor hem...
Àston Villa staat thuis achter met 2 - 4 > Leicester, die keeper van Villa is toch die irritante keeper van Argentinie 
4 tegen doelpunten, mooi
en Liverpool verliest met 3 - 0 van Wolves....
4 tegen doelpunten, mooi
en Liverpool verliest met 3 - 0 van Wolves....
Kan je hem in hetzelfde rijtje zetten als F de Boer?Chelseamarre123 schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 15:31:
Lampard net op tijd ontslagen.
Maar dat zullen ze wel niet doen/toegeven.. het is een Engelsman.
Wat vreemd, ik vind juist altijd het commentaar bij ViaPlay goed.toolkist schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 16:22:
[...]
En nou die andere nitwit bij Utd.. stil dagje zo, voetbal kijken zonder commentaar
Bij ESPN zit er altijd een negativeling (ben zijn naam kwijt) en andere zijn zo basic.
Ik heb van alles te klagen over ViaPlay, maar niet over het commentaar.
@Gunner Meestal heb je verstandige opmerkingen, maar ga hier niet de mist inGunner schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 23:52:
Hij is blijkbaar verkouden / grieperig, dat heb je best vaak in Januari / Februari
Pas op, straks is het London Calling

Het was pas na de wedstrijd bekend dat hij ziek was, niet tijdens.JAN-B schreef op zondag 5 februari 2023 @ 12:49:
[...]
@Gunner Meestal heb je verstandige opmerkingen, maar ga hier niet de mist in![]()
Hij is blijkbaar verkouden / grieperig, dat heb je best vaak in Januari / Februari, dus dan is 90 minuten spelen iets te veel, blijkbaar.
Pas op, straks is het London Calling
Koert Westerman is een verschrikking. En die lamlul die Partey steevast als Partei uitspreekt kan ook beter wat anders gaan doen.HollowGamer schreef op zondag 5 februari 2023 @ 10:51:
[...]
Wat vreemd, ik vind juist altijd het commentaar bij ViaPlay goed.
Bij ESPN zit er altijd een negativeling (ben zijn naam kwijt) en andere zijn zo basic.
Vandaag weer een dagje Spurs supporten, gelijk na de wedstrijd maar ff douchen
Tesla M3LR '21

Voor deze ene keer vergeef ik het jeJeroenNietDoen schreef op zondag 5 februari 2023 @ 17:32:
COME ON YOU SPURS!!!
Even mijn mond spoelen nu...
Als we de kampioenswedstrijd bij je broer kijken lachen we er om
Lijkt me gezelligJeroenNietDoen schreef op zondag 5 februari 2023 @ 17:47:
[...]
Als we de kampioenswedstrijd bij je broer kijken lachen we er om
Lijkt me wel lastig plannen, bij Arsenal kan dat ook zomaar 2034 zijn
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nee hoor, het is echter nog te ver weg om een zekerheidje te zijn.Gunner schreef op zondag 5 februari 2023 @ 18:09:
Haters zullen haten.
Denk wel dat de kans dat Arsenal kampioen word groter is dan de kans dat Feyenoord kampioen word
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Er is niemand hier die dat wel even beweert. Het is pas begin februari. Maar dromen mag na al die klote jaren.Bossie schreef op zondag 5 februari 2023 @ 18:11:
[...]
Nee hoor, het is echter nog te ver weg om een zekerheidje te zijn.
Denk wel dat de kans dat Arsenal kampioen word groter is dan de kans dat Feyenoord kampioen word
Verder gaat Ajax gewoon kampioen worden.
Kun je degradaties ook meteen ff doen, dat is voor mij eigenlijk iets relevanterGunner schreef op zondag 5 februari 2023 @ 18:14:
[...]
Er is niemand hier die dat wel even beweert. Het is pas begin februari. Maar dromen mag na al die klote jaren.
Verder gaat Ajax gewoon kampioen worden.
Worden best wel wat boetes voor City voor het omsingelen/belagen van de scheidsrechter.
Rodri had inderdaad een kaart verdiend voor zijn Arteta imitatie tegen de scheids.
Rood voor Romero, dat zat er aan te komen. Maar dit City lukt weinig, de voorsprong voor Spurs is verdiend.
Rood voor Romero, dat zat er aan te komen. Maar dit City lukt weinig, de voorsprong voor Spurs is verdiend.
Ik heb je gister niet gehoord over Dyche trouwensgambieter schreef op zondag 5 februari 2023 @ 19:18:
Rodri had inderdaad een kaart verdiend voor zijn Arteta imitatie tegen de scheids.
Ik weet het niet. Als ik de herhaling kijk heb ik het idee dat Grealish een schwalbe maakt door met dat been in te houden. Maar goed, dan nog is het dom op met geel op zak een risico te nemen, en zeker op die plek.gambieter schreef op zondag 5 februari 2023 @ 19:18:
Deze waarschijnlijk ook (niet ?)JeroenNietDoen schreef op zondag 5 februari 2023 @ 19:05:
Worden best wel wat boetes voor City voor het omsingelen/belagen van de scheidsrechter.
Hughes and Casemiro smile and hug after the situation. pic.twitter.com/Lqzv7Py4NZ
— Terry Flewers (@terryflewers) 4 februari 2023
Failing to control their players.
Wedstrijd gezien, maar gezien het verlies van Arsenal gister is na het verlies van City nog geen man overboord
Ze delen dezelfde commentatorenHollowGamer schreef op zondag 5 februari 2023 @ 10:51:
[...]
Wat vreemd, ik vind juist altijd het commentaar bij ViaPlay goed.
Real dan. Winnen van de week thuis van Valencia en gaan gisteren onderuit bij Mallorca. Schiet mij maar lek!Slasher schreef op zondag 5 februari 2023 @ 20:51:
Wedstrijd gezien, maar gezien het verlies van Arsenal gister is na het verlies van City nog geen man overboord

En Barcelona wint wel, de titelrace in Spanje lijkt wel gespeeld. Zelfde als in Italië trouwens, waar Napoli 13 punten voor staat
Real is gewoon pure middelmaat, hun selectie is ook zo smal. Spelen zo matig voetbal en krijgen eindelijk het deksel op de neus.
Het moet teveel van Vinicius afhangen, en die is te makkelijk uit een wedstrijd te krijgen dit seizoen. En eens dat de selectie heel middelmatig is. Asensio is 't gewoon niet, Rodrygo ben ik ook nog niet van overtuigd. Jonge spelers als Camavinga zijn leuk om te zien spelen, maar hij heeft ook nog niet een eindproduct. Modric en Kroos raken meer en meer op leeftijd.
De Premier League heeft het 4 jaar durende onderzoek naar Manchester City afgerond en City nu formeel beschuldigd van meer dan 100 overtredingen over een 9 jaar durende periode (2009 - 2017). Daarnaast is Manchester City beschuldigd van het systematisch niet willen meewerken aan het onderzoek sinds 2018.
Complete waslijst van alle overtredingen per artikel per seizoen kan je op twitter/google vinden.
Complete waslijst van alle overtredingen per artikel per seizoen kan je op twitter/google vinden.
15 punten aftrek in het huidige seizoen lijkt me een mooie straf.JeroenNietDoen schreef op maandag 6 februari 2023 @ 12:11:
De Premier League heeft het 4 jaar durende onderzoek naar Manchester City afgerond en City nu formeel beschuldigd van meer dan 100 overtredingen over een 9 jaar durende periode (2009 - 2017). Daarnaast is Manchester City beschuldigd van het systematisch niet willen meewerken aan het onderzoek sinds 2018.
Ik zou 't mooi uitstellen tot volgend seizoen/ af laten hangen van de stand dit seizoenSlasher schreef op maandag 6 februari 2023 @ 12:19:
[...]
15 punten aftrek in het huidige seizoen lijkt me een mooie straf.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken