[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 101 ... 120 Laatste
Acties:
  • 254.383 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Wat een aansteller die Jorginho, zou geel moeten krijgen voor een schwalbe.. Z'n hoofd, welke zogenaamd veel pijn heeft, werd nog niet bijna geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Dat Everton toch.. doet mij denken aan West Ham en Aston Villa, degradeerde die niet tegelijkertijd toen?

Nog even volhouden Gunners en Gooners!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 17:39:
Wat een aansteller die Jorginho, zou geel moeten krijgen voor een schwalbe.. Z'n hoofd, welke zogenaamd veel pijn heeft, werd nog niet bijna geraakt.
Vardy kwam ook maar lekker aanzetten.. verder zijn ze bij LEI ook goed in schoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Waar zijn die 5 minuten op gebasseerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

HollowGamer schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 17:50:
Waar zijn die 5 minuten op gebasseerd?
Sir Alex wilde nog een toetje..

Nou ploeter ploeter maar gelukkig 3 punten binnen. Altijd lastig als je 12 tegen 11 speelt maar soit.

[ Voor 21% gewijzigd door London op 25-02-2023 17:54 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Goede prestatie, tegen een verdedigd LEI. :)

[ Voor 7% gewijzigd door HollowGamer op 25-02-2023 17:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Gewoon een classic 1-0 to the Arsenal. Ik vind het prima. drie punten erbij en toch weer een stapje dichterbij de titel.

Leicester vond ik over het algemeen wel zwak. wat ook deze statistiek bewijst;

[ Voor 52% gewijzigd door Gunner op 25-02-2023 18:09 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
London schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 17:52:
[...]

Sir Alex wilde nog een toetje..

Nou ploeter ploeter maar gelukkig 3 punten binnen. Altijd lastig als je 12 tegen 11 speelt maar soit.
Ik vond de scheids alles meevallen qua partijdigheid. Hij floot bv ook tegen Leicester bij tackles die zuiver op de bal waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:01
@toolkist , wist je niet dat iedereen tegen Arsenal is? Ze spelen structureel tegen 12 man. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Nah dat is een of ander fabeltje wat jullie hier vooral in ere houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Niet mijn mening. maar sommige VAR-beslissingen zijn op z'n minst dubieus. zeker als de PGMOL het ook nog eens gaat toegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Gunner schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 18:28:
Niet mijn mening. maar sommige VAR-beslissingen zijn op z'n minst dubieus. zeker als de PGMOL het ook nog eens gaat toegeven.
Geboorteplaatsen van de Engelse refs:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/lshe390wlmk81.png

:+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Goed, van Bournemouth hoeven we ook niet veel te verwachten. Dat is na een half uur al 0-2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gunner schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 18:28:
Dat geldt voor meer clubs, niet alleen bij Arsenal gebeurt het dat de scheids of VAR fouten maakt. Misschien niet zo een als Mason deed, maar die heeft tijdens z'n fluitende carrière ook genoeg andere teams benadeeld.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:09
Met @toolkist eens. De kwaliteit van de scheidsrechters en VAR in de EPL is droevig. Te wisselvallig, niet consistent. Iedereen heeft daar last van.

Het ding is alleen dat zo'n fuckup als van Lee Mason in een tweestrijd om het kampioenschap misschien net het verschil kan maken. Stel je voor dat City met 1 punt verschil kampioen wordt, dan heeft iedereen het over die ene wedstrijd waarin de PGMOL heeft toegegeven dat ze een fout gemaakt hebben welke dan Arsenal het kampioenschap kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

De pure willekeur soms is wel jammer helaas, niet alleen bij Arsenal uiteraard. Zou er als speler ook wel gek van worden soms want het gejuich is op die manier toch altijd een beetje onder voorbehoud.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Dat vind ik inderdaad het grootste euvel aan VAR. Spelers houden zich maar in met juichen, want ja, VAR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-09 13:16

JAN-B

525 Wp op mijn dak

@Gunner JA, dat snap ik ook wel >:)
vroeg alleen of de loting mee of tegen viel, maar goed, heb het idee dat Europa League hier niet echt meetelt, tot we misschien 1/2 Finale of verder komen.
(wellicht had Gunner een beetje slaap om 23.55 uur :Z )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Vanavond de finale van de Caraboa Cup (spel ik het zo goed?)
De onbelangrijkste “Cup Final” van Engeland, behalve voor Erik ten Hag wellicht.

Ik zet mijn geld op Newcastle, gun het ze wel.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Slasher schreef op zondag 26 februari 2023 @ 12:55:
Vanavond de finale van de Caraboa Cup (spel ik het zo goed?)
De onbelangrijkste “Cup Final” van Engeland, behalve voor Erik ten Hag wellicht.

Ik zet mijn geld op Newcastle, gun het ze wel.
Ah vandaar, vroeg me al af waarom ManU niet moest spelen. Ik heb ook nooit goed het bestaansrecht van die cup begrepen nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 19:25:
De kwaliteit van de scheidsrechters en VAR in de EPL is droevig.
:O O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Terecht dat rode kaart werd ingetrokken, het was bedoeld als duw, niet als klap.

Spelers maken er ook te veel van. Moeten zich niet zo aanstellen, het is de La Liga niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

HollowGamer schreef op zondag 26 februari 2023 @ 15:24:
Terecht dat rode kaart werd ingetrokken, het was bedoeld als duw, niet als klap.

Spelers maken er ook te veel van. Moeten zich niet zo aanstellen, het is de La Liga niet.
Is ook een beetje de tendens in de PL, elkaar kaarten aan proberen te naaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zondag 26 februari 2023 @ 14:14:
[...]

Ah vandaar, vroeg me al af waarom ManU niet moest spelen. Ik heb ook nooit goed het bestaansrecht van die cup begrepen nee.
Het is een soort troostprijs als je uit de FA ligt. Maar toch ben ik blij dat we hem al een paar keer hebben gewonnen, al heb ik ook nachtmerries ervan lol.

Leuk is ook als een club uit de Championship ver komt. :)

Het is allemaal beter dan de Nation League, La Liga, Eredivisie en Serie A (persoonlijke mening).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Slasher schreef op zondag 26 februari 2023 @ 15:25:
[...]

Is ook een beetje de tendens in de PL, elkaar kaarten aan proberen te naaien.
Beetje stom om het als Arsenal fan te zeggen, maar vooral bij de Spurs kunnen ze er wat van. Ook die Son bijvoorbeeld, vind dat ook een irritante speler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, die Emerson Royal had rood moeten krijgen voor die manier waarop hij tegen Ziyech opliep. Verder zijn beide ploegen onsympathiek en is het voetbal bedroevend slecht.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik vraag me af of Potter wel de tijd krijgt. Uiteindelijk gaan mensen toch verwijzen naar die honderden miljoenen die zijn uitgegeven. En dat was alleen januari nog maar.

Weet iemand waarom mudryk niet in de basis stond?

[ Voor 8% gewijzigd door Gunner op 26-02-2023 16:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gunner schreef op zondag 26 februari 2023 @ 16:06:
Ik vraag me af of Potter wel de tijd krijgt. Uiteindelijk gaan mensen toch verwijzen naar die honderden miljoenen die zijn uitgegeven. En dat was alleen januari nog maar.

Weet iemand waarom mudryk niet in de basis stond?
Mark Goldbridge had wel een goed punt: waarom zou een manager naar Chelsea willen komen? Je zit dan met 500M aan spelers opgescheept van de vorige 2 managers, veel onder hele lange contracten, en je weet dat je hoe dan ook bij het minste geringste ontslagen gaat worden.

Ik denk zelf dat Chelsea er echt verstandig aan doet Potter aan te houden. De club moet een rebuild doorgaan. Bij de fans lijkt dit niet door te dringen, die denken echt dat ze nog in het Abro-tijdperk zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Voor de goede ontslagvergoeding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En 2-0. Chelsea creeert helemaal niets, los zand.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

@JeroenNietDoen ik betwijfel of Potter wel een stem heeft gehad in de aankopen, anders had Mydrik wel in de basis gestaan,

Op de BBC feed kwam iemand met een goede opmerking
Does Potter not like Mudryk? Did Chelsea only sign him to stop Arsenal getting him? Either he’s not that good or they’re just a joke with their signings. Or both. All that money spent and no proper proven striker. Awful.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Slasher schreef op zondag 26 februari 2023 @ 16:15:
@JeroenNietDoen ik betwijfel of Potter wel een stem heeft gehad in de aankopen, anders had Mydrik wel in de basis gestaan,

Op de BBC feed kwam iemand met een goede opmerking

[...]
Nee, ik heb ook het idee dat de transfers sinds de overname allemaal gedaan zijn door het bestuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Dit is wel een mooie statistiek O+

En blij met Jorginho en Trossard voor een fractie van de prijs van een mudryk of canceido _/-\o_

Al die Chelsea fans die blij waren met z’n vertrek. Wie het laatst lacht…..

[ Voor 45% gewijzigd door Gunner op 26-02-2023 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19:49
JeroenNietDoen schreef op zondag 26 februari 2023 @ 16:11:
[...]

Mark Goldbridge had wel een goed punt: waarom zou een manager naar Chelsea willen komen? Je zit dan met 500M aan spelers opgescheept van de vorige 2 managers, veel onder hele lange contracten, en je weet dat je hoe dan ook bij het minste geringste ontslagen gaat worden.

Ik denk zelf dat Chelsea er echt verstandig aan doet Potter aan te houden. De club moet een rebuild doorgaan. Bij de fans lijkt dit niet door te dringen, die denken echt dat ze nog in het Abro-tijdperk zitten.
Potter is echt de slechtste coach ooit qua statistieken. Spel ziet er ook niet uit, op een gegeven moment is het klaar en gaat die ook de greep helemaal verliezen over de groep.
Daarbij is het ook geen ervaren topcoach die ook wat krediet heeft. Als je zoveel besteed wil je toch ook een topcoach, toch geen Potter die het leuk deed bij Brighton maar nu in de top faalt.

De enigste reden dat hij er nu nog zit is dat ze geen vervanger/interim klaar hebben. Geloof nooit dat hij in Augustus aan het seizoen start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 17:38:
[...]

Potter is echt de slechtste coach ooit qua statistieken. Spel ziet er ook niet uit, op een gegeven moment is het klaar en gaat die ook de greep helemaal verliezen over de groep.
Daarbij is het ook geen ervaren topcoach die ook wat krediet heeft. Als je zoveel besteed wil je toch ook een topcoach, toch geen Potter die het leuk deed bij Brighton maar nu in de top faalt.

De enigste reden dat hij er nu nog zit is dat ze geen vervanger/interim klaar hebben. Geloof nooit dat hij in Augustus aan het seizoen start.
Maakt niet uit wie je er neerzet, zonder spits is het lastig scoren en als dat maar vaak genoeg niet gebeurt, inclusief daaruit resulterende slechte resultaten, dan slaat dat vanzelf door op de rest van het team.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Chelseamarre123 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 17:38:
[...]

Wie had er van Arteta als manager gehoord?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:52

Polycom

Poes van goud

Erik gaat z’n eerste prijs pakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:50

Quad

Doof

Polycom schreef op zondag 26 februari 2023 @ 18:14:
Erik gaat z’n eerste prijs pakken!
Zit er dik in. Wout belangrijk met een assist.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik snap de adoratie van Ten Hag nog steeds niet. Ik kan echt honderden quotes uit het voetbaltopic pakken waar men Ten Hag uitkotst en ineens is het de beste trainer sinds gesneden brood.

Voetbalsupporters zijn wel erg opportunistisch.
toolkist schreef op zondag 26 februari 2023 @ 18:00:
[...]

Maakt niet uit wie je er neerzet, zonder spits is het lastig scoren en als dat maar vaak genoeg niet gebeurt, inclusief daaruit resulterende slechte resultaten, dan slaat dat vanzelf door op de rest van het team.
Ze hebben Auba. Als dat geen spits is? Akkoord hopeloos uit vorm maar ja.

[ Voor 48% gewijzigd door Gunner op 26-02-2023 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 26-09 06:09
Iemand hier bekend qua reglementen in het Duitse voetbal? Ik en een kameraad vroegen ons af; wanneer ben je een prof-club in Duitsland, i.p.v. Semi-prof? Als je kijkt in de regionalliga is bijvoorbeeld PreuSen Munster een profclub, Alemannia Aachen ook. Maar een club als BFC Dynamo en Lokomotive Leipzig niet. Heeft dat ermee te maken dat de twee laatst genoemden nooit in de 3. Liga hebben gespeeld?

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JeroenNietDoen schreef op zondag 26 februari 2023 @ 18:13:
Wie had er van Arteta als manager gehoord?
Die eerst ook totaal niet presteerde. Geduld is soms ook een schone zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zondag 26 februari 2023 @ 18:28:
[...]

Die eerst ook totaal niet presteerde. Geduld is soms ook een schone zaak.
Juist mijn punt. Soms moet je door die zure appel die rebuild heet heen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gunner schreef op zondag 26 februari 2023 @ 18:26:
Ik snap de adoratie van Ten Hag nog steeds niet. Ik kan echt honderden quotes uit het voetbaltopic pakken waar men Ten Hag uitkotst en ineens is het de beste trainer sinds gesneden brood.

Dat waren dan wel de Ajax-fans, die staan niet bekend om hun voetbalinzicht of geduld :+ . Je moet als coach ook mazzel hebben. Het zelf-opblazen van CR7 was een godsgeschenk voor Ten Hag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik volg nu al een tijdje wat mensen op twitter maar wat is dat toch een giftige plaats.

Daar volg ik wat arsenal-mensen (okay die trollen ook wel graag) en hoe vaak ik united-supporters voorafgaande de wedstrijd het PL-plaatje van 3-1 (wat aardig geflatteerd was door de afgekeurde goal was) en chelsea fans die maar blijven zeveren over een champions league winst die arsenal niet heeft. of het plaatje van een olifant met arsenal logo die op een tak van een boom die er wel van af zal vallen.

Maakt me triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
JeroenNietDoen schreef op zondag 26 februari 2023 @ 18:29:
[...]

Ik heb Arsenal nu niet zo specifiek gevolgd de laatste jaren maar was het zo slecht als Chelsea nu dan?
Onder Potter is het alleen maar slechter geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
Chelseamarre123 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 18:39:
[...]

Ik heb Arsenal nu niet zo specifiek gevolgd de laatste jaren maar was het zo slecht als Chelsea nu dan?
Ja dat was het.

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Chelseamarre123 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 18:39:
[...]

Begrijp dat een rebuild tijd kost en dat het soms 2 stappen terug doen is eer je weer vooruit gaat. Dat is ook wat ik eerder al zei, Chelsea fans denken soms nog dat het het abro-tijdperk is van andere manager en verder gaan waar je gebleven was. Dingen zijn veranderd. Liverpool, ManU, Arsenal, die hebben ook allemaal zo'n transitie moeten ondergaan waarbij de resultaten toch voor langere tijd "minder" waren dan dat men gewend was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Weet niet man, als ik het zo zie werd Arsenal nog 8e, won een FA Cup. Potter heeft een winstpercentage van rond de 15%.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:27

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Gunner schreef op zondag 26 februari 2023 @ 18:26:

Laten we nu niet een specifiek deel van de Ajax supporters als maatstaf nemen. Sommigen zijn nooit tevreden en niemand is goed genoeg. Ik ben altijd wel blij geweest met de man en het valt nu ook niet te ontkennen dat er wel iets beter gaat bij United sinds hij er zit.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Gonadan schreef op zondag 26 februari 2023 @ 18:50:
[...] en het valt nu ook niet te ontkennen dat er wel iets beter gaat bij United sinds hij er zit.
Dat zal ik zeker niet ontkennen. Maar de league cup winnen is ook niet iets om een open top bus te gaan huren.

[ Voor 13% gewijzigd door Gunner op 26-02-2023 18:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoteW
Ongeacht dat ETH het goed doet, moeten we niet vergeten dat de rest het ook niet helemaal maakt dit seizoen he? Arsenal geeft een 8 punten voorsprong weg, City had een slechte periode, Chelsea presteert voor geen meter, Tottenham is al jaaaaren elke keer net niet aanhaken, en dan zwijg ik nog maar even over Liverpool

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:27

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Nou ja, met de prestaties van afgelopen jaren hadden ze dit seizoen nog steeds maar in de middenmoot gehangen. In die zin zou je ook kunnen zeggen dat de enige reden dat Arsenal bovenaan staat jaar omdat de rest het laat afweten. Dat doen we ook niet want dat zou ook niet helemaal eerlijk zijn. Natuurlijk doen City en zeker Liverpool het minder dan weer gewend zijn, maar Arsenal en United doen het ook gewoon prima.
Gunner schreef op zondag 26 februari 2023 @ 18:54:
Dat zal ik zeker niet ontkennen. Maar de league cup winnen is ook niet iets om een open top bus te gaan huren.
Na zoveel jaar dat ze niet eens meer weten waar de sleutel van de prijzenkast is? Ik snap het wel als ze blij zijn hoor. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:41
Gonadan schreef op zondag 26 februari 2023 @ 19:06:
Nou ja, met de prestaties van afgelopen jaren hadden ze dit seizoen nog steeds maar in de middenmoot gehangen. In die zin zou je ook kunnen zeggen dat de enige reden dat Arsenal bovenaan staat jaar omdat de rest het laat afweten. Dat doen we ook niet want dat zou ook niet helemaal eerlijk zijn. Natuurlijk doen City en zeker Liverpool het minder dan weer gewend zijn, maar Arsenal en United doen het ook gewoon prima.

[...]

Na zoveel jaar dat ze niet eens meer weten waar de sleutel van de prijzenkast is? Ik snap het wel als ze blij zijn hoor. ;)
De League is net zoals de charity shield/cruyff schaal etc. De winnaars vinden het een prijs, en de rest vind het niet belangrijk.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

JeroenNietDoen schreef op zondag 26 februari 2023 @ 18:29:
[...]

Het verschil is dat Potter die tijd ws niet krijgt en Arteta 3 jaar geleden wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Bossie schreef op zondag 26 februari 2023 @ 19:16:
[...]

De League is net zoals de charity shield/cruyff schaal etc. De winnaars vinden het een prijs, en de rest vind het niet belangrijk.
Had 'm graag gepakt hoor, hoe ''nietszeggend'' dan ook. Al is het maar om weer ff te kunnen zwaaien naar de andere club uit noord Londen :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
London schreef op zondag 26 februari 2023 @ 19:20:
[...]

Had 'm graag gepakt hoor, hoe ''nietszeggend'' dan ook. Al is het maar om weer ff te kunnen zwaaien naar de andere club uit noord Londen :+
Die hielden een open bus parade toen ze de Audi Cup wonnen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gunner schreef op zondag 26 februari 2023 @ 18:33:
Ik volg nu al een tijdje wat mensen op twitter maar wat is dat toch een giftige plaats.

Daar volg ik wat arsenal-mensen (okay die trollen ook wel graag) en hoe vaak ik united-supporters voorafgaande de wedstrijd het PL-plaatje van 3-1 (wat aardig geflatteerd was door de afgekeurde goal was) en chelsea fans die maar blijven zeveren over een champions league winst die arsenal niet heeft. of het plaatje van een olifant met arsenal logo die op een tak van een boom die er wel van af zal vallen.

Maakt me triest.
Gebeurt beide kanten op. Lekker wegblijven daar of iig niet de comments/replies lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 02:26
Bossie schreef op zondag 26 februari 2023 @ 19:16:
[...]

De prijs zelf interesseert me net zo min als de EL in 2017. Behalve dat het laat zien dat je (hopelijk) weer meedoet. Tegen het einde van de wedstrijd merkte ik dat ik het niet eens erg had gevonden als Newcastle United had gewonnen. Die fans maakte het wel echt uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

toolkist schreef op zondag 26 februari 2023 @ 19:41:
Lekker wegblijven daar of iig niet de comments/replies lezen.
Dat is sowieso op Social Media een goed advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Slasher schreef op zondag 26 februari 2023 @ 19:18:
[...]

Het verschil is dat Potter die tijd ws niet krijgt en Arteta 3 jaar geleden wel.
Er is natuurlijk wel een groot verschil. Een duidelijke doelstelling i.t.t gewoon dom iedereen uit de markt prijzen door absurd geld voor de eerste de beste te betalen die een paar goede wedstrijden hebben gespeeld (Mudryk/Fernandez), en blijkbaar ook nog eens spelers die de trainer niet eens wilde hebben.

Ik ben blij dat Plan B uitstekend heeft uitgepakt.

[ Voor 15% gewijzigd door Gunner op 26-02-2023 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
Wat is die commentator een ontzettende paniekzaaier zeg bij Marseille - PSG.. Camera staat erop, je ziet hem bewegen, je ziet 0,0 paniek bij de omstanders maar die flapdrol heeft het alleen maar over de AED, en hartstilstanden en hartmassages...

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JoteW schreef op zondag 26 februari 2023 @ 21:01:
Wat is die commentator een ontzettende paniekzaaier zeg bij Marseille - PSG.. Camera staat erop, je ziet hem bewegen, je ziet 0,0 paniek bij de omstanders maar die flapdrol heeft het alleen maar over de AED, en hartstilstanden en hartmassages...
AED? Wat is er gebeurd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
toolkist schreef op zondag 26 februari 2023 @ 21:11:
[...]

AED? Wat is er gebeurd dan?
Ja dat was de strekking van mijn post, hij zat ontzettend te overdrijven. Kimpembe lag even op zn buik stil op de grond maar bewoog al vrij snel z'n armen etc. Spelers die erbij stonden waren ook rustig en niet in paniek of wat dan ook. Maar die commentator maakte het weer net even iets te "spannend" en haalde het voorbeeld Eriksen ook nog aan. Maargoed, nou heb ik ook een grote aversie tegen de meeste Nederlandse voetbalcommentatoren dus misschien ligt het ook wel aan mij :)

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Wat een verschil in rode kaarten trekken :(

gisteren Club Brugge - Gent, Brugge speler Buchanan geeft een elleboogstoot, geen Rood, geen Geel, geen straf :(

dan Benfica trainer Schmidt (ex Psv), krijgt een 1/2 vol flesje water naar zijn hoofd, mist net op 10 cm, anders had hij het wel gevoeld, denk ik, gooit het flesje terug het publiek in en krijgt prompt rood van de scheids :(
volgende week Benfica - Brugge, ik hoop dat Brugge en aansteller Noa Lang dik verliezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
Dat Schmidt daar rood voor krijgt is natuurlijk meer dan terecht. Je wil niet hebben dat spelers en technische staf hetgene wat uit het publiek terug gaat gooien. Ik kon er ook wel om lachen dat ie 't deed, maar de rode kaart is meer dan terecht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

JanW schreef op maandag 27 februari 2023 @ 13:25:
Dat Schmidt daar rood voor krijgt is natuurlijk meer dan terecht. Je wil niet hebben dat spelers en technische staf hetgene wat uit het publiek terug gaat gooien. Ik kon er ook wel om lachen dat ie 't deed, maar de rode kaart is meer dan terecht.
Ja, het had eens raak moeten zijn, ja, het was maar 1/2 vol en het is maar plastic, je voelt het toch en je schrikt ervan, maar ja, de dader, daar heeft niemand het over en het slachtoffer een rode kaart, maar ja, dat is meer dan terecht volgens @JanW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
JAN-B schreef op maandag 27 februari 2023 @ 14:45:
[...]

Ja, het had eens raak moeten zijn, ja, het was maar 1/2 vol en het is maar plastic, je voelt het toch en je schrikt ervan, maar ja, de dader, daar heeft niemand het over en het slachtoffer een rode kaart, maar ja, dat is meer dan terecht volgens @JanW
Sorry, maar wat probeer je nu te zeggen. Ik kan hier weinig van maken, behalve dat je t niet eens bent met de rode kaart van Schmidt. Denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 02:26

Voor op de stapel complottheorieën! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Weinig complot aan als je ziet hoe PGMOL sukkelt in de EPL. Daar moet echt grondig wat veranderen. Die man kiest alvast eieren voor zijn geld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
JAN-B schreef op maandag 27 februari 2023 @ 14:45:
[...]

De persoonlijke sneer lijkt me onnodig en er is niemand die het slachtoffer - Schmidt - een rode kaart toewenst omdat hij een flesje naar zich gegooid kreeg. Daar kan en mag je van schrikken.

Dat Schmidt de keuze maakt om op basis daarvan te handelen en het flesje terug te gooien veranderd hem in die vervolgactie in de initiatiefnemer voor het vervolg. Dat moet hij niet doen en dat moet je ook als club en voetbalbond niet willen, deze "wedstrijd" ga je niet winnen.

Dat men niet heel veel spreekt over de dader/gooier is ook niet heel bijzonder. Er zal weinig discussie zijn over, men zal het redelijk eens zijn dat het gedrag niet in een stadion hoort en dat de gooier er voor gestraft wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

JanW schreef op maandag 27 februari 2023 @ 15:01:

Sorry, maar wat probeer je nu te zeggen. Ik kan hier weinig van maken, behalve dat je t niet eens bent met de rode kaart van Schmidt. Denk ik...
@JanW ik probeer te zeggen > ongelijkheid, de ene dader krijgt niet eens straf, de Brugge speler, en Schmidt krijgt dus wel straf; dat viel mij dus op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
[Twitter: https://twitter.com/football1x2_app/status/1630161270803673088]

@JAN-B Het Belgische voetbal volg ik helemaal niet, maar even het incident opgezocht. Dat is inderdaad 100% een rode kaart. Dat maakt de andere rode kaart nog niet fout of minder terecht. Wat je wel lijkt te zeggen. Hoe zit 't met VAR in België? In Nederland is men er, ondanks de incidentele onduidelijkheid of strubbeling, er wel over eens dat de VAR het spel wel eerlijker maakt. In Engeland zie je soms momenten voorbij komen die je niet kan begrijpen. Idem voor Spanje. Hoe is het gevoel met de VAR in België?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
JanW schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 14:57:
[Twitter]

@JAN-B Het Belgische voetbal volg ik helemaal niet, maar even het incident opgezocht. Dat is inderdaad 100% een rode kaart. Dat maakt de andere rode kaart nog niet fout of minder terecht. Wat je wel lijkt te zeggen. Hoe zit 't met VAR in België? In Nederland is men er, ondanks de incidentele onduidelijkheid of strubbeling, er wel over eens dat de VAR het spel wel eerlijker maakt. In Engeland zie je soms momenten voorbij komen die je niet kan begrijpen. Idem voor Spanje. Hoe is het gevoel met de VAR in België?
Als Belg zijnde: Dramatisch. Elke week zitten ze er bij zo'n fases wel eens totaal naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

JanW schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 14:57:
[Twitter]
Hoe is het gevoel met de VAR in België?
Ik volg het Belgisch voetbal niet echt hoor, maar zag dit toevallig voorbijkomen;

Even wat anders: Morgen een inhaalwedstrijd > Arsenal - Everton....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ik zie dat ik net op tijd inschakel.. Damn wat een lekkere goal van Saka.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:26:
Ik zie dat ik net op tijd inschakel.. Damn wat een lekkere goal van Saka.
En nog maar 21

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Lekker om tegen Burnley Everton voor te staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Gunner schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:31:
Burnley in a blue shirt ey?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Die Dyche zal wel in paniek zijn. Achter staan dan moet je opeens gaan voetballen...

You're just Burnley in blue!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Slasher schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:35:
[...]

Burnley in a blue shirt ey?
Je moet even doordenken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ik vond Burnley (en Stoke, en West Brom) altijd wel iets hebben. Niet dat oh zo verzorgde voetbal maar juist ouderwets kick & rush... Mooie afwisseling voor het soms eindeloos balletjes rondpassen bij Ajax ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Van Maupay winnen smaakt toch altijd wel heel lekker. Gaarne niet weggeven in de 2e helft Arsenal..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Gunner schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:31:
Tja, heeft Advocaat destijds ook niet zo'n ploeg in de PL gehouden?

Ode mag wel wat beter, speelt te voorzichtig. Maar nu vooral vasthouden niet laten verrassen door de counter van EVE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
London schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:37:
Van Maupay winnen smaakt toch altijd wel heel lekker. Gaarne niet weggeven in de 2e helft Arsenal..
Wat een vervelende gozer, stond ook Xhaka uit te lokken bij die non overtreding. Gelukkig lijkt die geleerd te hebben om zich wat rustiger te houden, al blijft het een risico.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

HollowGamer schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:39:
[...]

Wat een vervelende gozer, stond ook Xhaka uit te lokken bij die non overtreding. Gelukkig lijkt die geleerd te hebben om zich wat rustiger te houden, al blijft het een risico.
Na wat 'ie Leno geflikt heeft toen gun ik hem een leven lang zand in z'n schoenen. Irritant figuur.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wat ik vooral irritant vind is dat Pickford al in de 8e minuut aan het tijdrekken leek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
London schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:40:
[...]

Na wat 'ie Leno geflikt heeft toen gun ik hem een leven lang zand in z'n schoenen. Irritant figuur.
Vooral zijn reactie erna, bah.

Overigens wel veel Engels voetbal, blijf maar even bij LIV, geen zin om van provider te switchen. Dan merk je hoe fijn het is om met een afstandsbediening in je handen wat te switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Gunner schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:40:
Wat ik vooral irritant vind is dat Pickford al in de 8e minuut aan het tijdrekken leek.
Voor mij mag hij die lijn doortrekken de tweede helft. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

HollowGamer schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:42:
[...]

Ja nu mag het :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

HollowGamer schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:42:
[...]

Ja vreemd genoeg zal hij dat niet meer doen :z :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:37:
Ik vond Burnley (en Stoke, en West Brom) altijd wel iets hebben. Niet dat oh zo verzorgde voetbal maar juist ouderwets kick & rush... Mooie afwisseling voor het soms eindeloos balletjes rondpassen bij Ajax ;)
True, maar dat speelt EVE dus helemaal niet.

Dit is gewoon op de counter en hopen op een wonder, anders toch weer één puntje meegepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Gunner schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:43:
[...]

Ja vreemd genoeg zal hij dat niet meer doen :z :/
Die Oana waarschijnlijk ook niet meer, nu werken dat soort trucjes niet meer.

Daarom moeten wij wel erg goed opletten de tweede helft, zou gewoon voor die derde gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Stoke was in het tijdperk Rory Delap echt een verschrikkelijke ploeg om tegen te spelen met die rugby throwins van hem :+ Zijn zoon speelt bij Man City nu volgens mij.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
London schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:40:
[...]

Zand? Of een klein steentje met 1 scherpe rand? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:44:
[...]

True, maar dat speelt EVE dus helemaal niet.

Dit is gewoon op de counter en hopen op een wonder, anders toch weer één puntje meegepakt.
Daarom is Everton voor mij ook degradatie favoriet nr 1.
Southampton hou ik er bv stukken liever in. Vooral dankzij Ward-Prowse overigens. Laat Bournemouth en de Wolves maar mee degraderen met Everton

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
London schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:48:
Stoke was in het tijdperk Rory Delap echt een verschrikkelijke ploeg om tegen te spelen met die rugby throwins van hem :+ Zijn zoon speelt bij Man City nu volgens mij.
Ja echt prachtig die raket lanceringen :D
Dat spelers echt liever een corner weggaven dan een uitworp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:52:
[...]

Daarom is Everton voor mij ook degradatie favoriet nr 1.
Southampton hou ik er bv stukken liever in. Vooral dankzij Ward-Prowse overigens. Laat Bournemouth en de Wolves maar mee degraderen met Everton
Die WP is echt een fenomeen, gek dat hij nooit is weggekocht, had bijvoorbeeld prima bij ons gepast.

Wolves zie ik niet gebeuren, misschien Leeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Chelsea mag wel degraderen _O_

Als ze zo doorgaan kan het nog ook.

[ Voor 39% gewijzigd door London op 01-03-2023 21:55 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Uh? Waarom hebben wij gewisseld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:54:
[...]

Die WP is echt een fenomeen, gek dat hij nooit is weggekocht, had bijvoorbeeld prima bij ons gepast.

Wolves zie ik niet gebeuren, misschien Leeds.
De hedendaagse Le Tissier... Ook zo'n held destijds.
Pagina: 1 ... 101 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken