Gunner schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 09:41:
[...]
Ben blij dat het niet alleen mij opvalt.
Niet alleen Ten Hag doet dat, maar ook de nederlandse media is er maar druk mee. Weghorst heeft nog geen goal gemaakt maar wordt door iedereen opgehemeld. Vanochtend in het AD, "weghorst is een van de besten" . ik heb daar een andere mening over.
Als daar geen Nederlandse trainer had gezeten had je er niemand over gehoord. Maar het verbaasd me ook zo. Ik heb even kort gezocht in het nationaal voetbaltopic maar wat werd daar een boel geklaagd over ETH, vooral tactisch. Hoe kan dat nu ineens 180 graden anders zijn? @
ephymerous Heb jij daar een idee over? Ik zie jou vooral erg vocaal over ETH aldaar

Ik ben erg verrast door de prestaties van Man U en ik gun het ETH van harte

Nu kijk ik zelden tot nooit wedstrijden van ze dus ik kan geen oordeel vellen over het veldspel en bijbehorende tactische keuzes. Zijn statistieken bij Ajax zijn ook erg goed. Tegelijkertijd houden denken veel mensen terug aan een handjevol uitzonderlijke mooie CL potten (Real Madrid uit

) en vergeten ook de veelal dramatische potten in de ED. Afijn, ik heb geen zin om dat relaas te herhalen
Mijn vermoeden is dat de verwachtingen van Man U en ETH laag waren en dan doe je het natuurlijk snel beter dan verwacht. Zonder de prestaties te willen downplayen zit het niet tegen, zowel Chelsea als Liverpool maken een dramatisch seizoen door. Wat ik zelf enorm bewonder is dat ETH het team heeft meegekregen door de strafloop mee te lopen, zijn discipline aan iedereen oplegt en een speler als Ronaldo gewoon aan de kant heeft gezet. Maak er een team van en dan kan Man U blijkbaar aardig voetballen.
Dat doen zoveel spelers. Hard werken is wat anders dan presteren. Het is een qualifier wat mij betreft.
Exactor it schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 10:49:
[...]
Dat niet ingrijpen had ik inderdaad ook meegekregen vanuit Ajax supporters. Dat is me niet opgevallen bij United. Sterker nog, ik meen gelezen te hebben dat zijn wissels de meeste impact hebben gehad van alle trainers in de top 5 competities (al moet je daarbij wel bedenken dat United best veel potjes gespeeld heeft dit seizoen).
Terwijl wisselen bij Ajax niet lastig was. Haal Labyad weer uit de spits en je hebt een reele kans dat je wisselspeler wel wat brengt

JeroenNietDoen schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 10:20:
Ach, er zijn ook een aantal Arsenal fans die in Oktober al riepen dat we kampioen gingen worden. En dat is nu met 60 punten en nog 13 wedstrijden te gaan nog steeds niet zeker. 12 wedstrijden winnen, dan kunnen we precies die uit naar City verliezen, en we weten het zeker.
Ik hoop het vooral, leuk om een andere kampioen te zien in Engeland en ik gun het de trouwe Arsenal posters hier ook van harte
[
Voor 28% gewijzigd door
ephymerous op 02-03-2023 11:47
]