[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 102 ... 120 Laatste
Acties:
  • 254.383 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
London schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:54:
Chelsea mag wel degraderen _O_

Als ze zo doorgaan kan het nog ook.
Die Potter past daar ook totaal niet, en dan tig nieuwe spelers kopen en er verwachten dat het wel zo staat lol.

Mudryk heeft ook nog niet veel laten zien, wel griep, etc. Maar achteraf goed dat wij niet zoveel hebben betaald.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Goh hij geeft eindelijk een keer geel.. Deze was wat mij betreft oranje waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Diverse vormen van voorzorg denk ik. Net zoals er met ESR ook rustig an gedaan wordt.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

In ander nieuws United 0-1 achter in de beker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:56:
[...]

De hedendaagse Le Tissier... Ook zo'n held destijds.
Dat is allemaal voor mijn tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:58:
Goh hij geeft eindelijk een keer geel.. Deze was wat mij betreft oranje waard.
Er schijnt wel een witte kaart te zijn lol.

Maar oranje zou nog niet eens zo'n slecht idee zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Gunner schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 22:00:
En SOU staat achter tegen een laagvlieger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Goede commentator bij ViaPlay, die man heeft ook humor, maar zegt ook interessante dingen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Gunner schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 22:00:
Maguire speelt :p

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Achja, TH pakt wel zijn eerste prijs in het eerste seizoen.

Wie kan dat nog meer vertellen.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
en McTomi, en Lindelof, en Rashford begon op de bank ;)
Alsof ze de FA cup nu ineens een stuk minder belangrijk vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

toolkist schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 22:06:
[...]

en McTomi, en Lindelof, en Rashford begon op de bank ;)
Alsof ze de FA cup nu ineens een stuk minder belangrijk vinden
Dat is vreemd aangezien het meer prestige heeft dan een league cup. Nu is dat al snel maar goed.

[ Voor 4% gewijzigd door Gunner op 01-03-2023 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Goede redding Ramsdale.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:15
het was vandaag meer door de waardeloos spelende anthony dat manU achterstaat waardoor ze met 1 man minder lijken te spelen. het gaat redelijk gelijk op, maar met anthony die aanvallend extreem zwak is en verdedigend zijn werk niet doet gaat het een keer mis. overigens heeft whu wel de beste kansen, het is goed dat de gea een topdag heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Ik vind korte corners maar helemaal niets.

Iedereen loopt daarna buitenspel en de verdedigers moeten een stap terug doen.

Iwobi is wel een van de betere, maar denk dat het uiteindelijk juist was om hem te verkopen. Vond het alleen jammer van Coq, die vond ik dus potentieel tonen van die generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Grindtegel schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 22:11:
het was vandaag meer door de waardeloos spelende anthony dat manU achterstaat waardoor ze met 1 man minder lijken te spelen. het gaat redelijk gelijk op, maar met anthony die aanvallend extreem zwak is en verdedigend zijn werk niet doet gaat het een keer mis. overigens heeft whu wel de beste kansen, het is goed dat de gea een topdag heeft.
Tja, snap wel dat TH moet wisselen, wilt liever CL spelen/halen denk ik.

Maar erg veel in de breedte heeft hij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
HollowGamer schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:38:
[...]

Ode mag wel wat beter, speelt te voorzichtig. Maar nu vooral vasthouden niet laten verrassen door de counter van EVE.
Mijn broer zei dat, ik niet. :+

Viera valt de laatste tijd goed in, nu naar de 4-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Genieten dit. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Gallery play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Utd 1-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
We geven onze jongen spelers te weinig credits.

Hij werkt ontzettend hard en hier nu ook weer belangrijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Genieten hoor, dit Arsenal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

En dit was in Liverpool niet mogelijk??? Man man man wat een heerlijke pot voetbal.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Het doet wel wat pijn dat we van hun verloren hebben, ze zijn echt helemaal niets.

Maar wij zijn ook mooi in vorm nu, Fabio valt ook goed in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:15
malacia kan aardig verdedigen en maakt goede slidings maar passes geven, dat kan ie voor geen meter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Grindtegel schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 22:32:
malacia kan aardig verdedigen en maakt goede slidings maar passes geven, dat kan ie voor geen meter
Ook verdedigen moet hij aan werken, maar hij toont wel potentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Willen jullie nog meer goed nieuws? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bij Southampton gaat het van kwaad tot erger, nu uitgeschakeld in de FA cup door Grimsby Town, die spelen drie divisies lager (League Two). Twee pingels, eentje voor hands, eentje voor slaan...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
gambieter schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 22:35:
Bij Southampton gaat het van kwaad tot erger, nu uitgeschakeld in de FA cup door Grimsby Town, die spelen drie divisies lager (League Two). Twee pingels, eentje voor hands, eentje voor slaan...
Wel jammer, was zo'n mooie club, altijd goed inkopen en verkopen.

Check ook even die andere wedstrijd..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-09 13:11
Gaat hard nu bij Liverpool

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ManU door (3-1 opeens), en Spurs op het randje verlies tegen Sheffield United. De FA cup is altijd leuk voor underdogs :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 02:26
gambieter schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 22:41:
ManU door (3-1 opeens), en Spurs op het randje verlies tegen Sheffield United. De FA cup is altijd leuk voor underdogs :)
Je bedoelt denk ik U.N.I.T.E.D. United is the team for me, with a nick-nack-paddywack give the dog a bone, why don't City fuck off home. .. Er is geen club in de top 5 competities in zo een lift als United. Ten Hag gaat echt lekker. En die speler die zo slecht is, Weghorst, speelt elk potje in de basis. Er lijkt na tien jaar ellende (met wat hoogtepunten tussendoor zoals Ole en een keer met slecht voetbal de EL winnen) een teruggang naar de top te zijn.

Ten Hag betekent echt wat voor United momenteel. Schitterend wat hij doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:40
Het gaat lekker met Man Utd en Ten Hag blaast daarbij elke keer hoog van de toren.
Beter dat hij dat niet doet lijkt me, voorlopig zijn er nog betere teams, het gaat alleen maar tegen je werken zodra je gaat verliezen

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 02-03-2023 09:15 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Harribo schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 09:14:
Het gaat lekker met Man Utd en Ten Hag blaast daarbij elke keer hoog van de toren.
Beter dat hij dat niet doet lijkt me, voorlopig zijn er nog betere teams, het gaat alleen maar tegen je werken zodra je gaat verliezen
Ben blij dat het niet alleen mij opvalt.

Niet alleen Ten Hag doet dat, maar ook de nederlandse media is er maar druk mee. Weghorst heeft nog geen goal gemaakt maar wordt door iedereen opgehemeld. Vanochtend in het AD, "weghorst is een van de besten" . ik heb daar een andere mening over.

Als daar geen Nederlandse trainer had gezeten had je er niemand over gehoord. Maar het verbaasd me ook zo. Ik heb even kort gezocht in het nationaal voetbaltopic maar wat werd daar een boel geklaagd over ETH, vooral tactisch. Hoe kan dat nu ineens 180 graden anders zijn? @ephymerous Heb jij daar een idee over? Ik zie jou vooral erg vocaal over ETH aldaar ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:03
Gunner schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 09:41:
[...]

Niet alleen Ten Hag doet dat, maar ook de nederlandse media is er maar druk mee. Weghorst heeft nog geen goal gemaakt maar wordt door iedereen opgehemeld. Vanochtend in het AD, "weghorst is een van de besten" . ik heb daar een andere mening over.

Als daar geen Nederlandse trainer had gezeten had je er niemand over gehoord. Maar het verbaasd me ook zo. Ik heb even kort gezocht in het nationaal voetbaltopic maar wat werd daar een boel geklaagd over ETH, vooral tactisch. Hoe kan dat nu ineens 180 graden anders zijn? @ephymerous Heb jij daar een idee over? Ik zie jou vooral erg vocaal over ETH aldaar ;)
Heeft hij nu niet simpelweg een veel beter team dan bij Ajax?
Oftewel hij kan nu keuzes maken zonder het team meteen te verzwakken etc.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Bossie schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 09:54:
[...]

Heeft hij nu niet simpelweg een veel beter team dan bij Ajax?
Oftewel hij kan nu keuzes maken zonder het team meteen te verzwakken etc.
Lijkt me geen factor. In Nederland heeft Ajax al tientallen jaren altijd de beste selectie gehad. Spelers daar zullen individueel wel beter zijn maar de competitie is ook beter. Dat staat prima in verhouding denk ik.

Darren Bent is wel grappig _O-

[ Voor 9% gewijzigd door Gunner op 02-03-2023 09:58 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:09
Ik denk dat het niet zozeer Ten Hag zelf is, maar vooral de media die het opblaast. Arteta pakte in zijn eerste seizoen toch ook gewoon de FA Cup en daarop Community Shield. Daarna werd het toch weer even een stuk minder. Dat kan Ten Hag ook gewoon overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 09:56:
Ik denk dat het niet zozeer Ten Hag zelf is, maar vooral de media die het opblaast. Arteta pakte in zijn eerste seizoen toch ook gewoon de FA Cup en daarop Community Shield. Daarna werd het toch weer even een stuk minder. Dat kan Ten Hag ook gewoon prima overkomen.
Ja, Arteta was bijna ontslagen, niet zozeer door het bestuur, maar door de fans.

Gelukkig heeft hij het allemaal kunnen omdraaien, al is wel het hele team vrijwel vervangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
En laten we trouwens ManU niet downplayen hé. Ze doen het dit seizoen erg goed, het zijn over het algemeen veel dezelfde spelers als voorheen maar Ten Hag haalt gewoon het betere uit hun. Ik denk wel dat ze een spits missen en ze daarom gelukkig moeten zijn met het feit dat Rashford momenteel bovenmaats presteert.

Ik las daar gisteren een artikel over, over statistieken vooral, waaruit blijkt dat hij nogal aanzienlijk bovengemiddeld presteert momenteel en de conclusie uit die statistieken is dan wel dat op enig moment die prestaties zullen afnemen. Daarmee zullen doelpunten gaan opdrogen en dat kan ze wel punten gaan kosten. Ik vrees dat Weghorst niet dat verschil gaat maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Iets beter lezen, dat was een uitspraak van Ten Hag niet een mening van het AD :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

toolkist schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 10:13:
[...]
Iets beter lezen, dat was een uitspraak van Ten Hag niet een mening van het AD :p
Dat heb ik wel gelezen ;) Stond er misschien wel wat onduidelijk kan me voorstellen dat je het zo leest. Maar de media hemelt dat soort dingen ook graag op.
JeroenNietDoen schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 10:13:
En laten we trouwens ManU niet downplayen hé.
Nee zeker niet. Maar hoe de media , en ook fans, ermee omgaan neigt naar een soort van godenvereering.

[ Voor 27% gewijzigd door Gunner op 02-03-2023 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Grootste kritiekpunt voor Ten Hag bij Ajax, ik was ook 1 van de criticasters, is dat hij niet kon wisselen.
Te lang wachten met ingrijpen, en dan spelers brengen die weinig/geen impact hadden.
Of dat hij het nu wel geleerd heeft (hij lijkt in ieder geval eerder in te grijpen indien nodig) of alles toevallig goed valt, zie gisteren bv, geen idee. . Dat zal langere tijd uit moeten wijzen,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gunner schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 10:15:
[...]
Nee zeker niet. Maar hoe de media , en ook fans, ermee omgaan neigt naar een soort van godenvereering.
Ach, er zijn ook een aantal Arsenal fans die in Oktober al riepen dat we kampioen gingen worden. En dat is nu met 60 punten en nog 13 wedstrijden te gaan nog steeds niet zeker. 12 wedstrijden winnen, dan kunnen we precies die uit naar City verliezen, en we weten het zeker.

Arsenal:
Bournemouth (H)
Fulham (A)
Crystal Palace (H)
Leeds (H)
Liverpool (A)
West Ham (A)
Southampton (H)
Manchester City (A)
Chelsea (H)
Newcastle (A)
Brighton (H)
Forrest (A)
Wolves (H)

Die wedstrijden tegen West Ham, City, Liverpool en Newcastle kan ons gewoon 12 punten kosten. De rest verwacht ik gewoon 3 punten. Dat betekent dat je uit die andere 4 er 3 moet winnen. Tenzij City ergens punten laat vallen.

City:
Newcastle (H)
Crystal Palace (A)
West Ham (H)
Liverpool (H)
Southampton (A)
Leicester (H)
Brighton (A)
Arsenal (H)
Fulham (A)
Leeds (H)
Everton (A)
Chelsea (H)
Brentford (A)

City heeft op papier mijn inziens een makkelijker programma voor de EPL, maar zij spelen nog wel Champions League en FA Cup waardoor ze het drukker hebben.

[ Voor 44% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-03-2023 10:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

JeroenNietDoen schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 10:20:
[...]

Ach, er zijn ook een aantal Arsenal fans die in Oktober al riepen dat we kampioen gingen worden. En dat is nu met 60 punten en nog 13 wedstrijden te gaan nog steeds niet zeker. 12 wedstrijden winnen, dan kunnen we precies die uit naar City verliezen, en we weten het zeker.
Ik ben misschien wat pessimistisch ingesteld (wat niet zo gek is gezien de laatste jaren als Arsenal supporter) maar ik ga er niet vanuit dat we kampioen worden.

City heeft simpelweg een makkelijker schema en meer/betere roulatie opties. Arsenal moet nog uit bij Liverpool, City & Newcastle. Maar ook uit bij Nottingham kan je een kutdag hebben, zie City. Nu verwacht ik ook niet dat City alles gaat winnen, maar goed.. Hopelijk kan Newcastle ons een dienst bewijzen, maar die lijken ook een beetje in te storten :/

En voor wat betreft ETH en Weghorst, dat is natuurlijk gewoon weer ouderwets opportunisme. Als Woutje over 3 wedstrijden nog niet heeft gescoord is het opeens een miskoop, helemaal als het ze punten gaat kosten. Casemiro is wel echt een sleutel gebleken. Eeuwig zonde dat Real hem heeft laten gaan :P

[ Voor 14% gewijzigd door London op 02-03-2023 10:26 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
toolkist schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 10:18:
[...]

Grootste kritiekpunt voor Ten Hag bij Ajax, ik was ook 1 van de criticasters, is dat hij niet kon wisselen.
Te lang wachten met ingrijpen, en dan spelers brengen die weinig/geen impact hadden.
Of dat hij het nu wel geleerd heeft (hij lijkt in ieder geval eerder in te grijpen indien nodig) of alles toevallig goed valt, zie gisteren bv, geen idee. . Dat zal langere tijd uit moeten wijzen,
Dat niet ingrijpen had ik inderdaad ook meegekregen vanuit Ajax supporters. Dat is me niet opgevallen bij United. Sterker nog, ik meen gelezen te hebben dat zijn wissels de meeste impact hebben gehad van alle trainers in de top 5 competities (al moet je daarbij wel bedenken dat United best veel potjes gespeeld heeft dit seizoen).

Verder denk ik ook dat de media doorschiet. Aan de andere kant doe ik dat ook. Dat komt voornamelijk omdat er voor het eerst in tien jaar een speelstijl te zien is op het veld met daarnaast voor het eerst in tien jaar alle spelers volledig inzet tonen in elke wedstrijd.

Wat Weghorst betreft vind ik de gemiddelde Nederlander veel te zuur en de Britse media veel te positief. De jongen doet zijn stinkende best en maakt veel minuten waarbij hij precies doet wat Ten Hag vraagt. United heeft geen spits buiten hem. Dus hij is vooral een lichaam op het veld. Alleen maar mooi dat hij van toegevoegde waarde is bij het vast houden van de bal en af en toe een prima actie heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Exactor it schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 10:49:
[...]
Verder denk ik ook dat de media doorschiet. Aan de andere kant doe ik dat ook. Dat komt voornamelijk omdat er voor het eerst in tien jaar een speelstijl te zien is op het veld met daarnaast voor het eerst in tien jaar alle spelers volledig inzet tonen in elke wedstrijd.
Toch ook dikke prima om na zoveel jaren eindelijk weer vrolijk te worden van je ploeg. Herkenbaar hoor...
[...]
Wat Weghorst betreft vind ik de gemiddelde Nederlander veel te zuur en de Britse media veel te positief. De jongen doet zijn stinkende best en maakt veel minuten waarbij hij precies doet wat Ten Hag vraagt. United heeft geen spits buiten hem. Dus hij is vooral een lichaam op het veld. Alleen maar mooi dat hij van toegevoegde waarde is bij het vast houden van de bal en af en toe een prima actie heeft.
Weghorst werkt in ieder geval keihard.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:40
[...]

Ik ben erg verrast door de prestaties van Man U en ik gun het ETH van harte :) Nu kijk ik zelden tot nooit wedstrijden van ze dus ik kan geen oordeel vellen over het veldspel en bijbehorende tactische keuzes. Zijn statistieken bij Ajax zijn ook erg goed. Tegelijkertijd houden denken veel mensen terug aan een handjevol uitzonderlijke mooie CL potten (Real Madrid uit :9~ ) en vergeten ook de veelal dramatische potten in de ED. Afijn, ik heb geen zin om dat relaas te herhalen :)

Mijn vermoeden is dat de verwachtingen van Man U en ETH laag waren en dan doe je het natuurlijk snel beter dan verwacht. Zonder de prestaties te willen downplayen zit het niet tegen, zowel Chelsea als Liverpool maken een dramatisch seizoen door. Wat ik zelf enorm bewonder is dat ETH het team heeft meegekregen door de strafloop mee te lopen, zijn discipline aan iedereen oplegt en een speler als Ronaldo gewoon aan de kant heeft gezet. Maak er een team van en dan kan Man U blijkbaar aardig voetballen.
JeroenNietDoen schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 11:25:
Weghorst werkt in ieder geval keihard.
Dat doen zoveel spelers. Hard werken is wat anders dan presteren. Het is een qualifier wat mij betreft.
[...]

Dat niet ingrijpen had ik inderdaad ook meegekregen vanuit Ajax supporters. Dat is me niet opgevallen bij United. Sterker nog, ik meen gelezen te hebben dat zijn wissels de meeste impact hebben gehad van alle trainers in de top 5 competities (al moet je daarbij wel bedenken dat United best veel potjes gespeeld heeft dit seizoen).
Terwijl wisselen bij Ajax niet lastig was. Haal Labyad weer uit de spits en je hebt een reele kans dat je wisselspeler wel wat brengt :o
JeroenNietDoen schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 10:20:

Ik hoop het vooral, leuk om een andere kampioen te zien in Engeland en ik gun het de trouwe Arsenal posters hier ook van harte :)

[ Voor 28% gewijzigd door ephymerous op 02-03-2023 11:47 ]

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 11:43:
[...]
Dat doen zoveel spelers. Hard werken is wat anders dan presteren. Het is een qualifier wat mij betreft.
Vind jij maar eens een spits die ook op rechtsback meeverdedigt als de situatie erom vraagt.
Ik hoop het vooral, leuk om een andere kampioen te zien in Engeland en ik gun het de trouwe Arsenal posters hier ook van harte :)
Idem. Niet eens specifiek om weer eens een andere kampioen te zien maar gewoon omdat ze verreweg het beste/leukste voetbal spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ephymerous schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 11:43:
Arsenal als de nieuwe Leicester City :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

gambieter schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 12:25:
[...]

Arsenal als de nieuwe Leicester City :+
Liever niet. Fans moeten langer blijven hangen dan een enkel successeizoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:40
toolkist schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 10:13:
[...]
Dat bedoel ik, het is ten Hag zelf die dit soort dingen roept. Denk ik pas nou maar op. Ook bijvoorbeeld die opmerking van er komen nog met bekers.
Ik heb nl niet het idee dat Man Utd onverslaanbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Harribo schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 14:54:
[...]

Dat bedoel ik, het is ten Hag zelf die dit soort dingen roept. Denk ik pas nou maar op. Ook bijvoorbeeld die opmerking van er komen nog met bekers.
Ik heb nl niet het idee dat Man Utd onverslaanbaar is.
Tegelijk gaat United niet een carnaval organiseren voor het winnen van de League Cup. Zijn doel is de club terugbrengen bij de kandidaten voor de grote prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Denk dat het wel een goed moment is dat Engeland gewoon Ramsdale nr1 maakt. Maar ja, ze hebben een bondscoach die zelfs Maguire blijft oproepen en erg conservatief is dus dat zal wel niet gebeuren.

Pickford was gister in minuut acht al aan het tijdrekken 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Gunner op 02-03-2023 16:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gunner schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 16:32:
Denk dat het wel een goed moment is dat Engeland gewoon Ramsdale nr1 maakt. Maar ja, ze hebben een bondscoach die zelfs Maguire blijft oproepen en erg conservatief is dus dat zal wel niet gebeuren.

Pickford was gister in minuut acht al aan het tijdrekken 8)7
Ik denk dat zowel Pope als Ramsdale betere keuzes zijn dan Pickford, zou echter Ramsdale niet zomaar hoger inschatten dan Pope.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

gambieter schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 16:46:
[...]

Ik denk dat zowel Pope als Ramsdale betere keuzes zijn dan Pickford, zou echter Ramsdale niet zomaar hoger inschatten dan Pope.
Goed, over Pope kan je nog twisten inderdaad. Maar Ramsdale speelt gewoon erg solide dit seizoen. Ik kan me geen doelpunt herinneren waar hij specifiek debet aan is geweest.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Goedkoop shoppen bij Barca komende zomer:
'We have ruled that they can no longer sign more players': Barcelona are BANNED from entering the transfer market this summer, says LaLiga chief Javier Tebas - who reveals they must raise £178m just to comply with rules
Zat er wel aan te komen. Na alle financiële troubles dan toch gewoon doorgaan met spelers kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Arsenal: Ramsdale, Tomiyasu, Saliba, Gabriel, Zinchenko, Partey, Vieira, Odegaard, Saka, Martinelli, Trossard

Subs: Turner, Tierney, White, Kiwior, Holding, Smith Rowe, Xhaka, Jorginho, Nelson
Xhaka op op de bank. Vieira start in zijn plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
F1 Q of Arsenal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 11:05:
Goedkoop shoppen bij Barca komende zomer:

[...]

Zat er wel aan te komen. Na alle financiële troubles dan toch gewoon doorgaan met spelers kopen.
Ze vinden vast wel weer een manier, bijvoorbeeld door spelers te lenen met een optie tot koop.

La Liga is al jaren corrupt, genoeg clubs zonder geld of rate constructies. Beetje zoals de Serie A.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Dat is wel een heel snelle achterstand voor Arsenal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Exocet schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:01:
ja 9 seconden ofzo... slechte concentratie. of ze weten niet dat de aftrap al geweest was.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:00:
[...]

Ze vinden vast wel weer een manier, bijvoorbeeld door spelers te lenen met een optie tot koop.

La Liga is al jaren corrupt, genoeg clubs zonder geld of rate constructies. Beetje zoals de Serie A.
Dat valt echt alles mee, die voorzitter van La Liga is echt wel keihard richting Barcelona.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-09 14:45

Vos

AFCA

Exocet schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:01:
Officieel mag ie niet tellen, paar spelers liepen al over de middenlijn voordat de aftrap genomen was.

Weer de scheids tegen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Weer een zuivere penalty onthouden. Ongelooflijk dit.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Je weet dat dit nooit een penalty kan zijn, aangezien dit voordeel voor Arsenal zou opleveren. Dat mag absoluut niet van de FA.

Verder zijn we natuurlijk zelf schuldig aan de achterstand. Verwacht dat we hier 3 punten gaan weggooien, dat hoort helaas ook bij ons.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wat verschrikkelijk om tegen dit soort schijtbakkenclubs te spelen. Ze spelen geregeld met 11 in het eigen strafschopgebied :r vanaf minuut 1 tijdrekken. Park the bus tactics. Bah

En weer de var die het verkloot.

[ Voor 14% gewijzigd door Gunner op 04-03-2023 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:14:
[...]

Dat valt echt alles mee, die voorzitter van La Liga is echt wel keihard richting Barcelona.
Ja, maar wordt uiteindelijk weer teruggefloten door de rechter.

Dacht ook dat deze voorzitter fan was van RM, wat ook meer opmerkelijk is. Dacht dat wij enkel slechte voorzitters hadden bij de KNVB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Over de goal is ook wel wat op te merken met wat van hun spelers op de Arsenal helft

Scheidsrechtersniveau is echt schandalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 26-09 19:49
Gunner schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:50:
Wat verschrikkelijk om tegen dit soort schijtbakkenclubs te spelen. Ze spelen geregeld met 11 in het eigen strafschopgebied :r vanaf minuut 1 tijdrekken. Park the bus tactics. Bah

En weer de var die het verkloot.
Meer de belachelijke regels over hands. Blijkbaar maak je geen hands boven je "mouw".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Gefeliciteerd Manchester City met het kampioenschap Dit is gespeeld.

[ Voor 4% gewijzigd door Gunner op 04-03-2023 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Typische pot weer, wat slecht verdedigd. Of eigenlijk niet verdedigd.

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 04-03-2023 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Gunner schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:16:
Gefeliciteerd Manchester City met het kampioenschap Dit is gespeeld.
Ja, de TV gaat hier nu uit.

Ga wel wat anders kijken, ben wel klaar met mijn weekend laten verzieken doordat we nog niet eens van zulke ploegen kunnen winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Eindelijk geel voor neto. 62 minuten te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
HollowGamer schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:19:
[...]

Ja, de TV gaat hier nu uit.

Ga wel wat anders kijken, ben wel klaar met mijn weekend laten verzieken doordat we nog niet eens van zulke ploegen kunnen winnen.
Echte supporter ben je dan 8)7

Hier lekker aan het genieten van Chelsea. Zowaar nog eens een doelpunt kunnen maken na een maand _/-\o_ :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

2-2 *O*

[ Voor 40% gewijzigd door Slasher op 04-03-2023 17:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

*O*
Assist Nelson. Nice.

@HollowGamer je kan weer inschakelen

[ Voor 123% gewijzigd door Gunner op 04-03-2023 17:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 26-09 06:09
Nou come on, doordrukken Arsenal, de kansen komen nu!

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:23:
[...]

Echte supporter ben je dan 8)7

Hier lekker aan het genieten van Chelsea. Zowaar nog eens een doelpunt kunnen maken na een maand _/-\o_ :9~
Ik dreig er altijd mee, maar laat hem dat toch gewoon aan.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Ik wist niet dat we niet meer aan de handsregel deden tegenwoordig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Is er nog een pingel gegund ?

Offcourse not

[ Voor 22% gewijzigd door Gunner op 04-03-2023 17:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Die commentator heeft gelijk dat je de bal moet vangen voor die scheids iets gaat geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Nee, en dat hele VAR gecheckt kost gewoon ontzettend veel tijd.

Verwacht min. 6 extra speeltijd, maar dat zal wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
Dit was ook gewoon 2 keer over geen handsbal wat een penalty waard was...

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:40:
Die commentator heeft gelijk dat je de bal moet vangen voor die scheids iets gaat geven...
Het blijft wel opvallend dat dit altijd speelt als wij spelen.

Ben niet zo van de complottheorieën, maar het blijft wel opvallend hoe vaak wij iets niet meekrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:42:
[...]

Het blijft wel opvallend dat dit altijd speelt als wij spelen.

Ben niet zo van de complottheorieën, maar het blijft wel opvallend hoe vaak wij iets niet meekrijgen.
Dat zal allemaal wel meevallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

toolkist schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:43:
[...]

Lee mason disagrees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:43:
[...]

Helaas niet, is er vaker uitgezocht door andere fans, wij krijgen de minste dingen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:52:
[...]

Ja, maar wordt uiteindelijk weer teruggefloten door de rechter.
Nee hoor, zie afgelopen zomer waar Barca alle mogelijke moeite had om z'n spelers te kunnen registreren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:44:
[...]

Helaas niet, is er vaker uitgezocht door andere fans, wij krijgen de minste dingen mee.
Uhuh.. echt, je ziet spoken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Mijn hemel dat tijdrekken. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Steeds weer de voorzet richting een plek waar geen Arsenal speler staat en wat veel te makkelijk te verdedigen is....
Misschien eens wat anders proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Het is duidelijk 11 tegen 12 vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Slasher schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:55:
Het is duidelijk 11 tegen 12 vandaag.
:D

Je bedoelt 10 tegen 11, waarbij Arsenal gewoon zo slecht speelt dat het is alsof ze met 10 staan?

Ik heb echt graag dat Arsenal wint, maar dit is zo bar slecht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
HOPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Twente komt eraan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Heeeeerlijk haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Bam... lekkere goal :)

Die er nooit meer gekomen zou zijn als Gabriel die vrije trap op de eigen achterlijn niet cadeau had gehad, maar gewoon een corner tegen... hoezo benadeeld worden?

[ Voor 6% gewijzigd door toolkist op 04-03-2023 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Haa fuck off, maar hoezo werd er niet afgefloten dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:57:
Haa fuck off, maar hoezo werd er niet afgefloten dan.
Dat had Bournemouth aan zichzelf te denken... ineens had iedereen pijn etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Ik word niet goed.. wow! Kippenvel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

OMFG!!!

Pagina: 1 ... 102 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken